فرقه های بابیت و بهائیت
🕸راهبرد مشترک یهود و بهائیت پیوست متن زیر👇👇 #بهائیت #اسرائیل 💀@bahaiyat💀
🕸راهبرد مشترک یهود و بهائیت
یکی از راهبردهای مشترک یهود و بهائیت، استفاده از شگرد مظلومنمایی برای توجیه جنایات تاریخی و پیشبرد اهدافشان در جامعه است. رهبران بهائیت از ابتدا سعی کردند تا پا در جای پای مظلومیت ساختگی و تاریخی یهود بگذارند.
اگر بگوییم که صهیونیست و بهائیت دارای یک ماهیت و هردو دشمن ادیان الهی و بشریت هستند، سخن گزافی نیست؛ چرا که با نگاهی به مشخصات ایندو، به شباهتهای عجیبی پی میبریم:
از بارزترین شباهتهای فرقه بهائیت و صهیونیست، میتوان به ایدئولوژی سیاسی مشترک آنها در مظلومیت و مظلومنمایی اشاره کرد.
یکی از حربههای یهود و صهیونیست برای نفوذ و اعمال آپارتاید کنونی، استفاده از همین ترفند مظلومنمایی بوده است. چنانکه این جریان، پس از جنگ جهانی دوم با ادعای مظلومیت و طرح افسانه هولوکاست، راه نفوذ خود را به فلسطین هموار کرد.
در کلیپی که ضمیمه متن شده است صهیونیستها با پارچهنوشتهای، سعی در مظلومنمایی و برانگیختن حس ترحم فلسطینیان و بلکه جهانیان داشتند: «آلمان، خانه و آشیانه ما را ویران کرد، لطفاً شما فلسطینیان امید ما را نابود نکنید».
البته مظلوم نمایی یهود محدود به این مقطع تاریخی نبوده و تاریخ یهود، سرشار از بکارگیری ترفند مظلومنمایی است. از ادعای قتلعام قوم یهود به دست بختالنصر گرفته تا ماجرای آمارسازی برای کشته شدگان خود در بنیقریظه، تا وقایع پیش و پس از آن، همه در راستای شگرد مظلومنمایی بوده است.[۱]
فرقه بهائیت هم با استفاده از شگرد مظلومنمایی، از ابتدا پا در جای پای یهود گذاشته است؛ چرا که میداند با مظلومیت و برانگیختن حس ترحم مردمی، میتواند فرقه خود را گسترش دهد. از اینروست که پیشوایان بهائیت، مظلومیت را مورد رضای پروردگار دانسته است: «بدان لعمر الله مظلومیت بسیار محبوب است، حق جلّ جلاله لا زال (پیوسته) مظلومیت را دوست داشته و دارد».[۲]
در این راستا بهائیان با استفاده از مظلومنمایی و هولوکاستسازی برای اسلاف تروریست بابی خود گرفته [۳] تا آمارسازی دروغین از تعداد اعدامیهای بهائیت و مظلومیت مجرمین بهائی در ایران، به دنبال اجرای نقشه مشابه صهیونیستها در ایران هستند. آری؛ یهود و بهائیت، دو شجره خبیثهای هستند که یکی از آنها، ثمره مظلومنمایی خود را در اشغال فلسطین برداشت کرد و دیگری در ایران به دنبال برداشت آن است.
📗[۱]مظلوم نمایی یهود در طول تاریخ (آیا بابلیان، نصاری و مسلمانان یهودیان را قتل عام نموده اند؟)، نوشته: طایی، نجاح.
📗[۲]اشراق خاوری، مائده آسمانی، بیجا: مؤسسهی ملّی مطبوعات امری، ۱۲۹ بدیع، ج ۴، صص ۳۵۰-۳۴۹٫
📗[۳]آنجا که ولیامر بهائی با تقدیر از بهائیان ایران و خونخوار خواندن ایرانیان، به موفقیت آمیز بودن نفرتپراکنی برعلیه مردم ایران اعتراف کرده است: «و نیز لازم نیست به ستایش قدر و منزلت و استقامت نفوس مقدّسی پردازم که در مقابل آن مردم خونخوار ایستادگی نمودند… و لازم نیست بگویم که آن مظالم وصفناپذیر چه تنفری در دیگران که از صحنهی بیرحمیها به دور بودند ایجاد کرد». هوشمند فتح اعظم، نظم جهانی بهائی (منتخب توقیعات مبارکه شوقی افندی)، کانادا: مؤسسهی معارف بهائی، ۲۰۰۶ م، نشر سوم، ص ۴۵
#بهائیت
#اسرائیل
💀@bahaiyat💀
🔗دستگیری
حکومت و روحانیون ابتدا توجه زیادی به حرکت بابی نکردند اما در اواخر تابستان ۱۸۴۵ میلادی وقتی از گسترش سریع آن آگاه شدند، تصمیم به کنترل آن گرفتند؛ باب در این زمان تازه از مکه به بوشهر آمده بود.
به همین خاطر حاکم فارس عدهای از مأموران خود را از شیراز عازم کرد تا هرکجا که میتوانند او را بیابند و توقیفش کنند. مأموران در بین راه بوشهر و شیراز باب را دستگیر و به شیراز آوردند. او در برابر حاکم توسط سر دسته روحانیون مورد بازپرسی قرار گرفت و توسط وی مرتد اعلام شد و دستور داده شد که او باید با فلک تنبیه شود و در خانه عبد الحمید خان داروغه محبوس شود. بعد از آن، سید علیمحمد شیرازی به ضمانت دایی خود به منزل او رفت.
از وقایع مهم قبل از ورود باب به شیراز حضور و فعالیتهای بعضی از پیروان اولیه باب در شیراز بود. یکی از پیروان او به اسم ملّا صادق خراسانی که از شاگردان سید کاظم رشتی بود و به مقام اجتهاد رسیده بود طبق دستور باب، این جمله را در شیراز به اذان اضافه کرد: أشهد أن علیاً قبل نبیل باب بقیةالله، یعنی شهادت میدهم که علیمحمد، باب بقیةالله است. علمائی که در اول صف نماز بودند برآشفتند و خواستار تنبیه مسبب واقعه شدند. حاکم شیراز، حسین خان آجودان باشی، ملّا صادق را دستگیر کرد، او را هزار تازیانه زد. قدوّس نیز که قسمتهایی از «قیوم الاسماء» را که خطاب به سلطان و صدر اعظم و ملوک و ابناء ملوک بود بر سر منبر خوانده بود مورد غضب حاکم قرار گرفت. حسین خان ملّاصادق، قدوّس و یکی دیگر از پیروان باب به اسم ملّا علی اکبر اردستانی را شکنجه و از شیراز اخراج کرد.
📗عبدالکریم موسوی اردبیلی (۱۳۴۸). «نقطه اولی جمال ابهی». جهان. ص. ۱۰. بایگانیشده از اصلی در ۹ آوریل ۲۰۱۹. دریافتشده در ۲۹ آوریل ۲۰۱۹.
📗عبدالکریم موسوی اردبیلی (۱۳۴۸). نقطه اولی جمال ابهی. جهان. ص. ۱۰.
📗نصرتالله محمد حسینی. حضرت باب. مؤسسه معارف بهائی. ص. ۲۵۰-۲۵۵.
📗محمد جعفر امامی (۱۳۸۳). پای سخنان پدر. اسوه.
#بابیت_بهائیت
#دستگیری
#محمدعلی_باب
💀@bahaiyat💀
📜عَنِ اَلرِّضَا عَلَيْهِ السَّلاَمُ:
مَنْ شَبَّهَ اَللَّهَ بِخَلْقِهِ فَهُوَ مُشْرِكٌ وَ مَنْ وَصَفَهُ بِالْمَكَانِ فَهُوَ كَافِرٌ وَ مَنْ نَسَبَ إِلَيْهِ مَا نَهَى عَنْهُ فَهُوَ كَاذِبٌ
📄 امام رضا عليه السّلام فرمودند:
هركس خدا را به آفريدهاش تشبيه كند، مشرک است و هركس او را با مكان توصيف نمايد كافر است و هركس آنچه را كه از آن نهى كرده به او نسبت دهد دروغگوست.
ــــــــــــــــــــ
📚 توحید صدوق ج ۱، ص ۶۸
#حدیث_روز
💀@bahaiyat💀
🕸 تناقض در بهائیت
صلح عمومي و تحريم جنگ، شعار فريبنده بهائيت است كه تناقضات گفتاري و رفتاري بسياري در بهائيت دارد؛ از جمله:
عباس افندي ميگويد: «اگر نفسي به نفسي ظلمي كند، ستمي كند، تعدي كند، و آن شخص مقابله بالمثل نمايد، اين انتقام است و مذموم است، زيرا زيد اگر پسر عمرو را بكشد، عمرو حق ندارد كه پسر زيد را بكشد؛ اگر بكشد انتقام است. اين بسيارمذموم است، بلكه بايد بالعكس مقابله كند، عفو كند، بلكه اگر ممكن شود، اعانتي به متعدي نمايد. اين نوع سزاوار انسان است».(مفاوضات، ص ۱۸۶ ـ ۱۸۷)
حسين علي بهاء در راستاي تقاص و انتقامگيري ميگويد: «مَن آَحرَقَ بیتاً مُتِعَمِدَاً فَاحرِقوه و مَن قُتِلَ نَفسَاً عامِدَاً فاقتُلوهُ خُذُوا سُنَن الله بأیادي القُدرَة و الإقتِدار ثُمَ اترُکوا سُنَنَ الجاهلین و إن تَحکُموا لَهُما حبساً اَبَدیاً لا بأسَ عَلَیکُم؛ کسی که از روی عمد، خانهی دیگری را بسوزاند، او را بسوزانید و کسی که از روی عمد شخصی را به قتل رسانده، او را بکشید و قوانین پروردگار را با قدرت و توانایی اجرا نمائید و از طریقههای نادانان دوری گزینید و اگر برای آنان حبس ابد اختیار کنید، باز مانعی نخواهد داشت».
📗اقدس، ص ۱۸
#بهائیت
#تناقض
💀@bahaiyat💀
🗒مرگ هویت در فرقهها با شستشوی مغز
🔸تهی شدن فرد از خود و هویتش در فرقه بیش از هر چیز، طی فرایندی به نام «شستشوی مغزی» رخ میدهد.
🔹این فرآیند، پایه کنار گذاشتن هویت فرد محسوب میشود. «در فرقههای مخرب، قبل از شروع شستشوی مغزی، قربانی با بهکارگیری شیوههای مختلف «کنترل ذهن» و «تأثیرگذاری» به نقطهای رسیده که قبول کرده شخصیت او ناپسند و شیطانی هست و باید به شخصیتی دیگر تبدیل شود.
🔸وی قدم به قدم بیآنکه متوجه باشد تغییر کردهاست. وقتی قربانیان به این مرحله از شستشوی مغزی میرسند، بسیاری از عقاید شخصی و سلایقشان کم کم تغییر کرده و آنها پذیرفتهاند که دچار شستشوی مغزی شدهاند.
🔹در نتیجه شستشوی مغزی، «قربانی» در کنار شستشوکننده مغز قرار میگیرد و در تغییر خود با وی، علیه شخصیت،فکر و احساسات گذشتهاش همکاری میکند تا نهایتا به کسی تبدیل شود که از او خواسته شده؛قربانی بختبرگشته با نفی و گم کردن شخصیت گذشتهاش، مجبور میشود بطور روزمره تمام رفتار خود را با تقلید از بقیه و رهبر«فرقه»شکل دهد.
🔸فرد قدم به قدم، هویت خود را ازدست داده، هویت جانشین را هم پیدا نمیکند.
#بهائیت
#شستشوی_مغزی
💀@bahaiyat💀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😑 *سکوت مرگبار رسانههای بینالمللی درباره دود شدن قبر عباس اَفندی (عبدالبها)*
در روز نوزدهم فروردین ۱۴۰۱ در حالیکه سه روز از واقعه آتش گرفتن قبر یکصد میلیون دلاری عباس افندی (از جیب بهائیان فریب خورده) میگذشت و در حالیکه کمترین اتفاق در خاک اسرائیل به سرعت در دنیا پخش میگردد
همه رسانههای غربی و حتی عربی هیچ اشارهای به این افتضاح امنیتی اسرائیل و مُصیبت بهائیان نکرد. حتی خود سایت خبری رسمی بهائیت BWN سکوت مرگبار کرد. فقط نشریه جِروزالِم پُست یک خبر چند خطی با عنوان یک آتش سوزی مختصر در خیابان شالوم حاقالی عَکا درج کرد.
بهائیت از چند سال پیش تدارک احداث این مقبره را به مناسبت یکصدمین سالمرگ عباس اَفندی با عنوان مسخره پیامآور صلح و عدالت برای ا ین جاسوس بریتانیا و دارنده نشان وفاداری و خدمتگذاری به ملکه انگلیس را شروع کرده بود.
در شروع کرونا، کمالآبادی مُبَلّغ سرمایهدار بَهائی در کنار جو بایدن گفته بود این ویروس، عذاب وعده داده شده حضرت عبدالبها است و تازه اول کار است.
اما نمیدانست که:
*وَ مَکروا وَ مَکَرالله وَاللهُ خَیرُ الْماکِرین
#بابیت_بهائیت
#عباس_افندی
💀@bahaiyat💀
🔸عزیمت به اصفهان
پس از مدتی، بیماری وبا در شهر شیراز مُسری شد و در همین حین باب را آزاد کردند به شرط آنکه از شیراز خارج شود. وی در تاریخ سپتامبر ۱۸۴۶ به اصفهان عزیمت کرد. در ابتدا در اصفهان در منزل امام جمعهٔ آن شهر ساکن شد. حاکم اصفهان در آن موقع منوچهرخان معتمدالدوله بود و او علیمحمد باب را با احترام پذیرفت و مدت یک سال از او مهمانداری و حمایت کرد. ادوارد براون در این خصوص مینویسد: داروغه شیراز در این امر همراهی کرد در غیر اینصورت انتقال زندانیش به همراه دو تن از پیروانش به شهر ثانی (اصفهان) محال بود. این واقعه حدوداً در ماه مه ۱۸۴۶ رخ داد. به مدت تقریباً یک سال باب در اصفهان ماند. او تحت حمایت قویترین اشراف آن زمان بود که هم قادر و هم خواهان پشتیبانی و حمایت او از کینهورزیهای دشمنانش بودند که در بین آنها روحانیون خطرناکترین بودند. اما در اوایل سال ۱۸۴۷ حامی او فوت کرد و گرگین خان که جانشین دولت اصفهان شد حس مشابهی با حاکم قبلی نداشت و فوراً باب را تحت یک همراهی مسلحانه به تهران که در آن زمان تحت حکومت محمد شاه و وزیرش میرزا آقاسی بود فرستاد.
📗یکسال در میان ایرانیان، ادوارد براون، ترجمه ذبیحالله منصوری، صفحه ۷۸–۷۶
#بابیت
#اصفهان
💀@bahaiyat💀
🕸 شباهت بهائیت و صهیونیست(۱)
یکی از بارزترین شباهتهای فرقه بهائیت و صهیونیست، نژادپرستی و تعصبات گسترده مذهبی و سازمانی است؛ اما بر خلاف حس خودبرتربینی دو شجره خبیثه صهیون و بهائیت، خدای تعالی تمامی انسانها را فارغ از رنگ و نژاد و جنسیت، با یکدیگر برابر میداند و تنها ملاک برتری را میزان ایمان انسانها معرفی میفرماید.
اگر بگوییم که صهیونیست و بهائیت دارای یک ماهیت و هر دو دشمن ادیان الهی و بشریت هستند، سخن گزافی نیست؛ چرا که با نگاهی به مشخصات این دو، به شباهتهای عجیبی پی میبریم:
از بارزترین شباهتهای فرقه بهائیت و صهیونیست، میتوان به نژادپرستی و تعصبات گسترده مذهبی و سازمانی این دو اشاره کرد. یهود مدعی است که ارواح یهودیان، از ارواح دیگران برتر است، زیرا ارواح یهود جزء خداوند و ارواح دیگران، شیطانی و مانند ارواح حیوانات است. آنان حتی نطفه غیریهودی را مثل نطفه بقیه حیوانات میدانند.
بر اساس کتاب تلمود، به عنوان دومین کتاب مقدس یهودیان، صهیونیستها در طول تاریخ ننگین خود، به آشوب و جنایت و کودککشی مشغول بودهاند، بدون آنکه لحظهای احساس شرم یا ندامت کنند.جالب آن است که مشابه همین احکام نژادپرستانه و خودبرتربینی، در سخنان رهبران بهائیت به وفور یافت میشود
ادامه دارد...
📗زین العابدین قربانی، اسلام و حقوق بشر، چاپ پنجم، تهران، دفتر نشر فرهنگ اسلامی، ۱۳۷۵، ص ۳۲۱ ـ ۳۲۲.
📗پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت، «تلمود سند نژادپرستی یهود»
#بابیت_بهائیت
#اسرائیل
#صهیونیست
💀@bahaiyat💀
📜قَالَ اَلصَّادِقُ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ:
اِحْذَرُوا عَلَى شَبَابِكُمْ اَلْغُلاَةَ لاَ يُفْسِدُونَهُمْ، فَإِنَّ اَلْغُلاَةَ شَرُّ خَلْقِ اَللَّهِ، يُصَغِّرُونَ عَظَمَةَ اَللَّهِ وَ يَدَّعُونَ اَلرُّبُوبِيَّةَ لِعِبَادِ اَللَّهِ وَ اَللَّهِ إِنَّ اَلْغُلاَةَ شَرٌّ مِنَ اَلْيَهُودِ وَ اَلنَّصٰارىٰ وَ اَلْمَجُوسَ وَ اَلَّذِينَ أَشْرَكُوا.
📄امام صادق عليه السّلام فرمودند:
نسبت به جوان هایتان از نيرنگ غلات به هوش باشيد كه آنان را به فساد نكشانند زيرا غلات بدترين آفريدۀ خدا هستند كه شکوه خداوندى را کوچک مىسازند و براى بندگان خدا ادّعاى پروردگارى مىكنند، به خدا سوگند كه غلات از يهوديان و مسيحيان و زرتشتيان و بتپرستان پليدترند.
ــــــــــــــــــــ
📚 امالی شیخ طوسی ج ۱، ص ۶۵۰
#حدیث_روز
💀@bahaiyat💀
🕸حلول خداوند در حسینعلی نوری!
در پیام تصویری که در کانالهای وابسته به تشکیلات بهائیت به انتشار درآمد؛ مبلّغ بهائی در پاسخ به تناقض خاتمیت پیامبر اسلام با ادعای پیامبری حسینعلی نوری، پا را از ادعای پیامبری وی فراتر نهاده و از حسینعلی نوری به ظهور خداوند تعبیر نمود؛ همچنان که میخوانیم: «حضرت محمّد (صلّی الله علیه و آله) آخرین منذر و آخرین خبرآور راجع به روز ظهور خدا بودند![۱]
پاسخ
اولاً: تشبیه تکلم خداوند با حضرت موسی (علیه السلام) به ظهور خدا در کالبد حسینعلی نوری (فرزند میرزاعباس)، کاملاً خطا و قیاس باطلی است. چرا که نحوهی تکلم خداوند با حضرت موسی (علیه السلام)، به وسیلهی ایجاد صدا در میان درخت بود، نه اینکه خداوند در درخت تجلی کند: «فَلَمَّا أَتَاهَا نُودِي مِن شَاطِئِ الْوَادِي الْأَيْمَنِ فِي الْبُقْعَةِ الْمُبَارَكَةِ مِنَ الشَّجَرَةِ أَن يَا مُوسَى إِنِّي أَنَا اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِينَ [قصص/۳۰]؛ هنگامی که به سراغ آتش آمد، از کرانه راست درّه، در آن سرزمین پر برکت، از میان یک درخت ندا داده شد که: ای موسی! منم خداوند، پروردگار جهانیان». لذا این نوع از ارتباط، یکی از راههای انزال وحی است که در قرآن به آن اشاره شده است.[۲]
ثانیاً: حلول به معناى قيام موجودى به موجود ديگر در اصل وجود (همانند قيام اثر به مؤثر) براى ذات پروردگار محال است؛ چون مستلزم آن است كه ذات حق تعالی، معلول شيئى ديگر باشد (یعنی ذات پرودرگار معلول و محدود بشری قرار گیرد) و حال آنكه واجب الوجود، مؤثر حقیقی است و نه متأثر و نه معلول. لذاست که شیعیان معتقدند چنین پنداری از اساس محال است و امکان وقوع ندارد.[۳]
📗[۱] به نقل از کانالهای تلگرامی وابسته به تشکیلات بهائیت.
📗[۲]«وَمَا كَانَ لِبَشَرٍ أَنْ يُكَلِّمَهُ اللَّهُ إِلَّا وَحْيًا أَوْ مِنْ وَرَاءِ حِجَابٍ أَوْ يُرْسِلَ رَسُولًا... [شوری/۵۱]
📗[۳]دانشنامهی جهان اسلام، بنیاد دائرهًْ المعارف اسلامی، شماره ۶۴۷۲.
#بابیت_بهائیت
💀@bahaiyat💀
📗 معرفی کتاب
📔فریب؛ خاطرات زنی که از چنگال بهائیت گریخت
رمان فریب، داستان خودنوشت زنی است که در اثر مشکلات زندگیاش گرفتار تشکیلات بهاییت شده و خانواده خود را نیز گرفتار میکند.
نویسنده در این کتاب، هنرمندانه به تبیین ماهیت واقعی فرقه ضاله بهاییت و تشکیلات مافیایی آن پرداخته و ضمن روایت این داستان واقعی به شیوههای فریبکارانه این شیادان اشاره میورزد به طوری که خواننده را آنچنان با قصه خود همراه میسازد که از خود میپرسد، این اتفاق چگونه حادث شد.
آلودگی و پلیدی غیرقابل تصور سران این فرقه از موضوعات مهمی است که به خوبی مورد دقت نظر و توجه نویسنده قرار گرفته است ارزشها و ضدارزشها در بهائیت، تعالیم استعماری این فرقه، ساختار تمامیت خواه سران این تشکیلات مخوف، فساد مالی، اخلاقی، بی بند وباری و هرزگی اعضای تشکیلات بهائی از جمله مواردی است که نویسنده در روایت ماجرا به یکایک آنها اشاره میکند. تا در نهایت خواننده دریابد که ترفندهای مبلغان بهائی برای جلب و جذب جوانان چگونه است.
رمان «فریب»، نوشته مهناز رئوفی است که خود از بدو تولد بهایی بوده و توانسته است از چنگال بهاییت بگریزد. این رمان در ۳۲۰ صفحه با آراست و ویراستی زیبا در انتشارات عهد مانا منتشر شده است.
منبع: روشنگر به نقل از فارس
#بهائیت
#معرفی_کتاب
💀@bahaiyat💀