eitaa logo
#به سوی نور(۷)
73 دنبال‌کننده
3.5هزار عکس
1.8هزار ویدیو
100 فایل
› اخلاقی، فرهنگی، سیاسی و مسائلِ روز🍃 ‌ •ارتباط با ادمین : @ZAHRASH93
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله الرحمن الرحیم اول ۳ مردادماه از قیام حسینی تا قیام خمینی (آزادی مهم‌ترین عامل قیام امام حسین علیه‌السلام) سخنران: حجت‌الاسلام و المسلمین فخریان چهارشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۲ 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 🔰 عرض کردیم که ما معتقدیم پروردگاری وجود دارد، اولین مسئله‌ای که در مورد خدا مطرح است این است که خدا خالق است، وقتی می‌گوییم خدا خالق است یعنی ما بر اساس اتفاق به وجود نیامدیم، عقل قبول نمی‌کند که عالم تصادفاً در اثر یک انفجار پدید آمده باشد آن هم با چنین نظم و ترتیبی. پس ما خدا داریم. گفتیم خدا علاوه بر اینکه خالق است، رب هم هست. رب یعنی مربی، مدیر، راهبر، کسی که بناست دست ما را بگیرد و ما را پیش ببرد. آیا این رب برای ما برنامه دارد؟ قطعاً برنامه دارد زیرا این رب، خالق عالم قادر حکیم است. حکیم کار بیهوده انجام نمی‌دهد، ما را به خاطر هدفی آفریده است و بناست ما در این دنیا به آن هدفی که مد نظر خداست برسیم. پدری که فرزند خود را به مدرسه می‌فرستد هدفش این است که فرزندش دانشمند شود. برای این هدف لازم است برنامه‌ریزی هم بکند. اگر نیاز باشد، معلم خصوصی و کتاب کمکی هم بگیرد. پس هدف داشتن لازم است اما کافی نیست. علاوه بر هدف، برنامه‌ریزی هم لازم است. برنامه‌های اعلامی از طرف خدا مختلف است؛ بعضی از برنامه‌هایش فردی است و مخاطبش خود شخص است. می‌گوید تو باید این کارها را انجام دهی تا به هدف برسی. بعضی هم برای محیط و دیگران است. در دانشمند شدن فرزند، مهمترین عاملی که باعث می‌شود فرزند دانشمند نشود؛ بازیگوشی، تنبلی، درس نخواندن... است. در هدف خدا، مهمترین عامل این است که تو باید در همه مراحل زندگیت آزاد باشی. اگر در برهه‌ای از زندگی، خودت آزادیت را از دست بدهی به هدفی که من برایت ترسیم کردم نمی‌رسی. پس مسئلۀ اصلی خدا برای مخلوقاتش که به هدف برسند آزاد بودن است. لکن آزادی بخش‌های مختلفی دارد یک‌وقت تو خودت خودت را اسیر می‌کنی و از آزادی می‌اندازی. یک‌وقت دیگران از بیرون جلوی آزادی تو را می‌گیرند. پس من باید در دو جا آزاد باشم. هم از درون خودم آزاد باشم هم از بیرون خودم. برای تامین آزادی درونی، خودم باید تلاش کنم. برای تامین آزادی بیرونی، پیامبران تلاش می‌کنند. این مطلب در آیه ۱۵۷ سوره اعراف بیان شده است: «الذین یتبعون الرسول النبی الامی...»کسانی که هرچه پیامبر بگوید گوش بدهند در همین دنیا به بهشت می‌روند. درست است که آخرت خیلی مهم است، اما مسیر به آخرت رسیدن، از طریق دنیا است. «و یضعُ عَنهُم اِصرهُم و الاَغلال الَّتی‌ کانت عَلیهم...» شأن پیامبر این است که بندهایی که استکبار و طواغیت به پای بندگان خدا می‌بندند او باز می‌کند. اگر کسی بگوید من می‌خواهم اسیر باشم، پیامبر می‌گوید حق نداری اسیر باشی تو باید آزاد باشی. 💢 مهم‌ترین واجب در دین ما نماز نیست، بلکه آزادی است. اسیر نماز ندارد نمازش نماز نیست. می‌دانید چرا در نماز حضور قلب نداریم؟ چون آزاد نیستیم. نماز آمده تا آزادی درونی ما را تامین کند. مهم‌ترین وظیفۀ ما بعد از اینکه گفتیم خدا هست، این است که از درون و از بیرون، در بند کسی نباشیم. مهم‌ترین دغدغۀ خدا و مهم‌ترین مسئلۀ دین، برای بشریت، آزادی است. به همان اندازه که آزادی تو از درون خودت یا از بیرون، محدود شود تو به آدمیت ‌نمی‌رسی. (دیشب گفتم به لذایذ جسمی و روحی نمی‌رسی) پس مبارزه با هوای نفس اوجب واجبات است؛ حرام‌‌ترین حرام، آن چیزی است که تو را اسیر کند؛ چه از درون، چه از بیرون. اگر می‌خواهید به بچه دین را یاد دهید بگویید مهم‌ترین مسئله‌ای که از دین به من فهماندند آزادی است. نگویید نماز خواندی یا نه؟ اگر آزاد باشد نماز هم می‌خواند. «إِن مَكنّاهُم فی الأَرضِ أَقاموا الصَّلاة» مؤمنان وقتی قدرت پیدا می‌کنند اقامه صلاة می‌کنند. خب چه‌جوری قدرت پیدا می‌کنند برای اقامه صلاة در جامعه؟ با آزادی. آدم‌های اسیر، قدرت اقامه صلاة و ایتاء زکاة ندارند. به همین خاطر سید علی خامنه‌ای در بیانیۀ گام دوم می‌گوید: «مهم‌ترین مسئله‌ای که ما برایش انقلاب کردیم آزادی مردم است». ما اینقدری که دغدغۀ آزادی تو را داریم دغدغۀ نمازت را نداریم؛ یعنی اصلاً مسئلۀ ما نماز تو نیست مسئلۀ ما آزادی تو است. ممکن است کسی بگوید خوب شد پس من از فردا هرجور دلم بخواهد بیرون می‌آیم! در جوابش نمی‌گوییم غلط می‌کنی. می‌گوییم باز هم که اسیر دلت شدی!! وقتی می‌گویی دلم می‌خواهد فلان کار را بکنم پس تو اسیر دلت هستی، اسیر که لذت نمی‌برد. قبلا گفته بودیم کسانی که در زندان اسیرند لذت نمی‌برند، ممکن است زندان برایشان تکرار و عادت شود ولی لذت نخواهد داشت. 💢 بحث دوم که مهم‌تر است، در مورد آزادی اجتماعی است. گفتیم آزادی اجتماعی یا همان آزادی بیرونی، توسط پیامبران تأمین می‌شود. خب طواغیت ممکن است هزاران نفر را اسیر خود کنند @fakhrian_ir
بسم الله الرحمن الرحیم دوم ۳ مردادماه از قیام حسینی تا قیام خمینی (آزادی مهم‌ترین عامل قیام امام حسین علیه‌السلام) سخنران: حجت‌الاسلام و المسلمین فخریان چهارشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۲ 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 🔰 سؤال این است که پیامبر چگونه می‌خواهد همۀ اسیران را آزاد کند؟ پیامبر با به دست گرفتن قدرت اجتماعی، این کار را انجام می‌هد. کسی که مظلوم و ضعیف است نمی‌تواند آزادی اجتماعی ایجاد کند. خب قدرت اجتماعی چگونه به وجود می‌آید؟ با تشکیل حکومت دینی. علما قبل از انقلاب می‌دیدند محمدرضا چگونه مردم را اسیر خود کرده و آزادی آنها را سلب کرده است. اگر از آنها می‌پرسیدی چرا توی دهان محمدرضا نمی‌زنید و اعتراض نمی‌کنید؟ می‌گفتند قدرتی نداریم ما را می‌گیرند زندانی می‌کنند امام خمینی اینجا را می‌دید که می‌گفت الان رسالۀ عملیه نمی‌خواهیم، قدرت اجتماعی می‌خواهیم. لذا در دهه ۴۰ در زمان آیت‌الله بروجردی، از بین علما، امام خمینی تنها کسی بود که می‌گفت زمین مسجد اعظم جنب حرم حضرت معصومه(سلام‌الله‌علیها) باید ساختمان رادیو شود. بقیه علما بالاتفاق می‌گفتند باید مسجد بشود و مسجد شد. خمینی می‌گفت رساله‌ای که تو داری من هم دارم نماز هم که مردم پشت سر تو می‌خوانند ولی مردم باز هم اسیرند. ما می‌خواهیم مردم را آزاد کنیم. نیاز به قدرت رسانه‌ای و قدرت ارتباط با مردم داریم. اما حرف امام فهمیده نمی‌شد. اینکه حضرت آقا فرمودند جنس خمینی از جنس انبیا بود و هیچکس با خمینی قابل مقایسه نیست به خاطر این است چون خمینی، صدسال بعد را می‌دید. شما اگر از دفتر مراجع بپرسید ۲۰۰ میلیون تومان دارم اگر بگذارم بانک سودش را بگیرم اشکال دارد یا نه؟ جوابی که می‌دهند این است که اگر با پول شما کار کنند و عقد شرعی ببندید، حرام نیست. اما فتوای من این است که صددرصد حرام است این ۲۰۰ میلیون تومان را در مسیر تولید به‌کار بینداز. اگر بگذاری بانک، باعث پولدار شدن بانک می‌شوی، خرج ساختمان بانک و بنگاه‌داری بانک می‌شود اما اگر برای تولید مصرف شود دیگر لازم نیست ما علوفه دام‌مان را از خارج وارد کنیم. پس ببینید یک سؤال را دو جور می‌شود جواب داد اگر سرت فقط توی رساله باشد می‌گویی اشکالی ندارد اما اگر نگاه کلان داشته باشی می‌گویی قطعاً اشکال دارد. بحث آزادی بحث بسیار دقیق و پیچیده‌ای است و شامل بخش‌های مختلف آزادی اقتصادی، آزادی سیاسی، آزادی عقیده... می‌شود. 💢 نوع نگاه ما به دین، پاسخ ما به سوالات مردم را تعیین می‌کند. شما یک وقت جلوی چشمت را می‌بینی می‌گویی پول مال خودت است می‌خواهی بگذاری بانک یا بریزی توی چاه اختیارش با خودت است. اما یک انسان تمدنی که دین را از این منظر نگاه می‌کند نمی‌گوید پول مال خودت است می‌گوید پول مال خدا است. در دست تو امانت است پس در مسیری که خدا گفته باید خرج کنی. تو خودت هم مال خودت نیستی. پول که جای خود دارد. روایتی منصوب به امیرالمومنین است می‌فرماید هرجا ثروت انبوهی هست حق‌خوری انجام شده است. ظاهر روایت این است که تو بیخود ثروتمند نمی‌شوی حق‌خوری شده که ثروتمند شدی رهبری می‌گوید نه، منظور روایت این نیست. کسی که پولدار شده ممکن است اصلاً حق‌خوری نکرده باشد اما پول، پول می‌آورد. چون تو پول داری می‌روی زمین‌هایی که ۱۰ سال بعد چند برابر می‌شود الان می‌خری. ۱۰ سال بعد میلیاردر می‌شوی. تو حق‌ نخوردی ولی امکانات عمومی که مال همه است را یکجا استفاده می‌کنی چون الان پول داری. در نگاه رساله‌ای این کار حرام نیست. در حکومت اسلامی می‌گوید تو حق نداری بگذاری پول، پول بیاورد، کار باید پول بیاورد. اقتصاد اسلامی می‌گوید اگر پول پول بیاورد فسادآور می‌شود اما اگر کار پول بیاورد فسادآور نیست. اگر سوال شود من می‌خواهم سه تا خانه داشته باشم حرام است یا نه؟ پاسخش بستگی دارد به شرایط زمان، اصلاً فقه شیعه نسبی است ناظر به اولویت‌ها جواب می‌دهد اگر پول تو باید برود برای ثروتمند شدن عموم مردم، خانه شخصی هم بخری حرام است. 💢 ما جواب مطلق نداریم، پول مال خودمه نداریم، پول تو باید آنجایی که اسلام می‌گوید هزینه شود اسلام بیشتر از آنی که به مالیات پولی اهمیت دهد به مالیات معنوی اهمیت می‌دهد. اسلام اتفاقاً خیلی دنبال مالیات‌های مرسوم نیست، دنبال این است که تو باید در خدمت عموم مردم باشی پس فرق می‌کند در چه شرایطی از من بپرسی چند تا خانه می‌توانم داشته باشم اگر خانه بخری اجاره بدهی برای درآمد کردن، چون اجاره منبع درآمد نیست، تو با پولت درآمد می‌کنی نه با کارت، پس حق نداری این کار را انجام دهی. حرف اسلام اصالت دادن به کار است به نیروی انسانی است نه به سرمایه و الا می‌شویم لیبرال، ولو لیبرالیست پنهان. همه حرف این است که گاهی انسان‌ها با پولشان بقیه را اسیر می‌کنند. اسلام آمده تا جلو این اسارت‌ها را بگیرد و آزادی اجتماعی ایجاد کند. @fakhrian_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻حاج میثم مطیعی: ای مسئول فرهنگی! دست از سر هیأت‌ها بردار!
داستان دهشتناک یورش نوین شیاطین به ایران در آخرالزمان ⭕️ اتوبوس کربلا و آنتالیا الهام که مشخص بود بنای ایراد گرفتن دارد، با زبان طعنه گفت:" آهان! پس نظام ما مقدس است؟ پس این همه اختلاس و دزدی و فساد را کجای دلم بگذارم؟" ابراهیم که از قبل بنا داشت این سؤال را جواب بدهد، با آرامش گفت:" این سؤال هم جوابش واضح است و نظر مرا نسبت به مقدس بودن نظام تغییر نمی‌دهد! من همیشه برای خودم این قضیه را اینطور حل کرده‌ام که برای قضاوت نسبت به یک مجموعه، باید ابتدا به تفکر و قوانینی که حاکم بر آن مجموعه است، نگاه کنیم و منشأ قوانین آن مجموعه یا مؤسسه مبانی فکری و ایدئولوژی رئیس و رهبر آن مجموعه است. در واقع، مکتب و اعتقادات رئیس و مدیر یک مجموعه در تمام برنامه‌ریزی‌ها و تصمیمات این مجموعه جریان و سریان پیدا می‌کند. مثلاً اگر پدر خانواده آدم نمازخوان، متدین و سالم باشد، چنین شخصی در تربیت فرزندان و نیز در وضع قوانین منزل، خدا را در نظر می‌گیرد و از اساس مخالف بی‌دینی، دزدی و گناه است. بله، ممکن است در این خانواده‌ای که پدر و مادرش متدین و متشرع هستند، بعضی فرزندان، کار خلاف هم انجام بدهند، اما اگر کسی بخواهد در فضای این خانه نفس بکشد و زندگی کند، یقیناً بستر دینداری و تقوا برایش بیشتر فراهم است تا خانواده‌ای که پدر و مادرش دزد و قاچاقچی و بی‌نماز هستند و کاری به خدا و پیغمبر ندارند. در واقع، در خانواده‌ای که پدر و مادرِ درستی دارد،اگر خلاف یا جرمی دیده شود، سیستمی و تشکیلاتی نیست. همهٔ اهل خانه این را می‌دانند که در این خانواده نمی‌توان با آزادی و امنیت خاطر، یک جرم یا کار خلاف انجام داد چون تفکر رئیس خانه و فضای حاکم بر خانه، تفکر و فضایی است که طبق قوانین آن باید دینداری و شرع، حاکم باشد. شخصی که در این فضا جرمی مرتکب می‌شود، از فضای حاکم بر این خانه ترس و واهمه دارد و و تا راه دارد، با مخفی‌کاری و پنهان‌کاری، کار خلافش را انجام می‌دهد، اما برعکس، در خانه‌ای که پدر و مادر آن، خلافکار هستند، تمام اهل خانه بدون ترس و خجالت، علنی و آشکارا مرتکب کار ناپسند می‌شوند و انجام جرم در این خانه، سیستمی و ساختاری است و فضا و جو این خانه مانع انجام جرم نیست. درست مثل اتوبوسی که در مسیر زیارت کربلاست و فضای اتوبوس بدین گونه است که زائران، حال و هوای حرم و کربلا دارند و اگر کسی بخواهد در این فضا مرتکب گناه علنی و کار خلاف بشود، با هزار ترس و لرز، این کار را انجام خواهد داد. مؤلف: روح الله ولی ابرقوئی انتشار متن با لینک مجاز است. ادامه در کانال👇 https://eitaa.com/besooyenour
دلنوشته سردار سلیمانی: هی گفتیم کاش در کربلا بودیم. این کربلا... قاسم چه میخواهی بکنی؟ چقدر دلم میگیرد وقتی احساس میکنم این بیت نورانی به دست دشمنان می‌افتد و یزید دیگری اینبار قبر اورا منفجر می‌کند. بدنم به رعشه می‌افتد من در حفاظت از دختر علی و فاطمه مسئولیت دارم. من سرپرست دفاع از این بیت هستم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پاسخ حسین طاهری به اونایی که میگن مردم از دین زده شدن و اونایی که شبانه روز تلاش کردند محرم امسال کسی مشکی نپوشه و حرارت محرم فروکش کنه 🔹 اعتقادها همه سرجاشه، همه گرم یا حسین‌اند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اولین کسی که قمه زنی را باب کرد که بود؟ ▫️تا حالا پرسیدین اولین کسی که قمه زنی کرد، کی بوده و هدفش چی بوده!! این استوری ارزش چندبار دیدن را داره
داستان دهشتناک یورش نوین شیاطین به ایران در آخرالزمان برخلاف اتوبوسی که در مسیر آنتالیاست و فضای داخل آن پر از گناه است و از اساس، این اتوبوس دارد با هدف انجام گناه و خلاف حرکت می‌کند، بنابراین ارتکاب جرم در این اتوبوس با امنیت خاطر و بدون شرم از دیگران خواهد بود. الهام خانم! این مثال‌ها را زدم تا به این نتیجه برسم که اهداف، قوانین و تفکراتی که حاکم بر یک نظام سیاسی است، نشانگر جهت و مسیر کلی آن نظام است. آیا اگر در اتوبوسی که به سمت کربلا در حال حرکت است، فردی مرتکب خلاف شود، می‌توانیم از اساس، این اتوبوس و حرکت آن را زیر سؤال ببریم یا می‌گوییم نه، این اتوبوس و رانندهٔ آن هدف مقدسی دارند، اما یک مسافر در این اتوبوس مشکل دارد که باید به حسابش رسیدگی شود؟ نمی‌توانیم این گونه نتیجه بگیریم که پس این اتوبوس با اتوبوسی که به سمت آنتالیا به قصد انجام گناه می‌رود، فرقی ندارد. جهت حرکت، خیلی مهم است. در زمان شاه، اتوبوس و راننده‌اش ما را داشتند به ته دره و جهنم می‌بردند، چرا که شاه و خانواده‌اش فاسد، ظالم، بی‌دین، دیکتاتور، دزد، و وابسته به خارج بودند و با شروع انقلاب، این اتوبوس مسیرش را عوض کرد و به سمت کربلا راهی شد. خب، حالا اگر دزد یا فاسدی در این اتوبوس دیدیم، باید بگوییم سفرشان مقدس نیست؟ آیا باید اصل نظام و اصل حرکت به سوی کربلا را زیر سؤال ببریم و بگوییم آن اتوبوسی که داشت به سمت آنتالیا می‌رفت، بهتر بود؟ فساد در زمان پهلوی، سیستمی و علنی بود، به خلاف الآن که اگر فساد وجود دارد، با فرار از قانونِ حاکم بر همین نظام و با دور زدن سیستم نظارتی و غیر علنی و کتمان کاری انجام می‌گیرد. مولف : روح الله ولی ابرقوئی انتشار متن با لینک مجاز است. ادامه در کانال👇 https://eitaa.com/besooyenour
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💢 اعتراض به هنجار شکنی کارمندان شرکت عزاداریهاتون قبول حتما در جریان هستید که اخیرا تصویری منتشر شده در فضای مجازی از کارمندان شرکت طاقچه که خانم‌ها بدون حجاب قانونی ظاهر شدن و این عمل خلاف شرع و قانون و عفت عمومی بوده آنهم در ماه محرم. علی رغم پیگیری های متعدد از پلتفرم طاقچه هیچ واکنش، تایید یا رد، توضیح و یا برخورد با افراد مربوطه صورت نگرفته. نشر شهید کاظمی به صورت رسمی این رفتار رو محکوم کرده. ممنون میشم شما هم رسانه باشین و با انتشار پیامی در این زمینه در شبکه‌های اجتماعی خود با نشر شهید کاظمی همراهی کنید و حمایت جدی در این موضوع داشته باشین.
🌹وقایع صبح تا غروب روز عاشورا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️ نگویید خانم چادری، بلکه بگویید شهید زنده، مجاهد فی سبیل الله
سخنرانی - حجت الاسلام و المسلمین فخریان - شب عاشورا محرم 1445 - 5 مرداد 1402.mp3
42.54M
از قیام حسینی تا قیام خمینی (آزادی مهم‌ترین عامل قیام امام حسین علیه‌السلام) هیئت منتظران ظهور (نیشابور) سخنران: حجت‌الاسلام و المسلمین فخریان پنج‌شنبه ۵مردادماه ۱۴۰۲ ـــــــــــــــــــــــ ➣@fakhrian_ir
داستان دهشتناک یورش نوین شیاطین به ایران در آخرالزمان ⭕️ آژیر قوهٔ قضائیه ابراهیم که داشت با هیجان فراوانی جواب سؤالات الهام را می‌داد، در ادامه گفت: "الهام خانم! یک سؤال می‌پرسم. اخبار دزدی و اختلاس را چه کسی به ما می‌رساند؟ یعنی منبع اطلاع رسانی به مردم برای مطلع شدن ما که فلانی یا فلان مؤسسه دارای فساد است، کیست؟" ابراهیم بلافاصله خودش جواب داد:" بله، قوهٔ قضائیه. آیا این قوه قضائیه جزء مملکت ماست یا جزء یک نظام دیگر در کرهٔ مریخ؟ وقتی نظام ما خودش آژیر خطر را به صدا در می‌آورد، وقتی خودش داد می‌زند که فلانی دزدی کرد، پس معنایش این است که نظام ما مخالف فساد و اختلاف و دزدی است. اگر نظام ما بنای مقدس بودن، یعنی اسلامی بودن را نداشت ،نباید موارد اختلاس را اعلام می‌کرد. پس می‌توان نتیجه گرفت که سیستم و قوانین ما سالم است. به همین خاطر با ارتکاب یک فساد در گوشه‌ای از کشور، آژیر خطر به صدا در می‌آید و این فساد را بر نمی‌تابد و پس می‌زند. اگر در اعلام این فساد هم کوتاهی انجام شود، مشکل از سیستم نیست، بلکه باز مشکل، از مسئولانی است که آنها نیز دچار فساد شده‌اند، پس وقتی سیستم نظارتی آژیر می‌کشد، یعنی قوانین اصلی حاکم بر نظام و نیز تفکر رهبر جامعه، مبارزه با فساد است. ⭕️ مبصر و اسم بچه‌های شلوغ نکته‌ای که در اینجا مهم است، این است که نباید به این نتیجه برسیم که اکثر مدیران یا مسئولان ما دزد یا اختلاس‌گر هستند. متأسفانه برخی از مردم، دائم این را بر زبانشان جاری می‌کنند که همه دزدند یا اکثرشان دزد هستند. این هم غلط است. آیا شده قوهٔ قضائیه یا کسی که کارش گرفتن مچ دزد است، شروع کند به داد زدن که آی مردم! فلان مسئول دزدی نکرده، آی مردم! فلان مدیر دستش پاک است، آی ملت!فلان وزیر از بیت المال نمی‌خورد؟ مؤلف : روح الله ولی ابرقوئی انتشار متن با لینک مجاز است. ادامه در کانال👇 https://eitaa.com/besooyenour
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینجا بالاشهر همون تهرانیه که میگفتن مردمش از دین زده شدن
دم شهرداری کرمانشاه گرم نصب بنری از کتاب تاریخی ویل دورانت 🔅 برای دوستان خود ارسال کنید و در افزایش سواد رسانه‌ای جامعه سهیم باشید. ارسال بفرمایید تا برسد به دست بردگان جامعه
از قیام حسینی تا قیام خمینی (آزادی مهم‌ترین عامل قیام امام حسین علیه‌السلام) 🔻شب اول محرم https://eitaa.com/fakhrian_ir/2354 🔻شب دوم محرم https://eitaa.com/fakhrian_ir/2356 🔻شب سوم محرم https://eitaa.com/fakhrian_ir/2368 🔻شب چهارم محرم https://eitaa.com/fakhrian_ir/2383 🔻شب پنجم محرم https://eitaa.com/fakhrian_ir/2390 🔻شب ششم محرم https://eitaa.com/fakhrian_ir/2397 🔻شب هفتم محرم https://eitaa.com/fakhrian_ir/2400 🔻شب هشتم محرم https://eitaa.com/fakhrian_ir/2404 🔻شب نهم محرم https://eitaa.com/fakhrian_ir/2409 🔻شب دهم محرم https://eitaa.com/fakhrian_ir/2414 هیئت منتظران ظهور (نیشابور) سخنران: حجت‌الاسلام و المسلمین فخریان دههٔ محرم ۱۴۰۲ ـــــــــــــــــــــــ ➣@fakhrian_ir
داستان دهشتناک یورش نوین شیاطین به ایران در آخرالزمان جوابش واضح است. یعنی می‌گوییم نه، قوه قضائیه چنین کاری نمی‌کند. اصلاً کار قوهٔ قضائیه این نیست که آدم خوب‌ها را معرفی کند. قوهٔ قضائیه مثل مبصر کلاس است. روالش این است که وقتی معلم می‌آید سر کلاس،اسم بچه‌های شلوغ یا متخلف را به معلم می‌دهد. هیچ مبصری اسم بچه‌های خوب را به معلم نمی‌دهد. روش مبصرهای کلاس این نیست که اسم دانش آموزان خوب را به معلم بدهند. خب، اگر هر روز مبصر اسم چند دانش آموز شلوغ‌کار و بی‌نظم را به معلم بدهد، آیا معنایش این است که همهٔ بچه‌های این کلاس یا اکثرشان شلوغ کار و بی‌نظم هستند؟ الهام خانم!درست است ما مدام از تلویزیون یا فضای مجازی می‌شنویم یا می‌خوانیم که فلانی دزدی کرد و صدای "آی دزد" به گوشمان می‌خورد، اما به این معنا نیست که تعدادشان از پاک‌دست‌ها بیشتر است." ابراهیم گره‌ای به ابرو انداخت و در ادامه گفت:" به نظر من، اشکال ما این است که وقتی اسم از نظام می‌بریم، سریع معایب و نواقص و مشکلات این نظام به ذهنمان می‌آید. منظور از نظام و حفظ آن، دفاع از فلان مسئول یا فلان مدیر نیست. انقلاب در ذات خود یک حرکت پیش‌رونده و پرشتاب به سمت هدف‌های ترسیم شدهٔ اسلامی است. هدف‌ها هم هیچ موقع عوض نمی‌شوند. ما این همه شهید داده‌ایم، این همه جوان‌های مؤمن و با انگیزه دارند برای سربلندی این نظام تلاش و جهاد می‌کنند، چون می‌دانند اصل نظام ما و هدف و جهت حرکتش اسلامی و مورد رضایت خدا و اهل بیت است، گرچه نواقص زیادی داریم که یا به خاطر سنگ‌اندازی‌های دشمن است، یا به سبب وجود افکار لیبرالی برخی مدیران داخلی و تربیت یافتگان غرب و دنیا طلبی برخی مسئولان که موضع نظام در مقابل آنها روشن است. شرمنده! حرف‌هایم طولانی شد، اما همهٔ این‌ها را برای این گفتم که نظام ما برای اهداف مقدسش نیاز به اقتدار دارد،نیاز به جمعیت جوان پرانگیزه و دانا و مومن دارد تا به دست آن‌ها، مشکلات این نظام حل شود و این ما هستیم که باید به نظام کمک کنیم تا روز قیامت سربلند باشیم." مؤلف : روح الله ولی ابرقوئی انتشار متن با لینک مجاز است. ادامه در کانال👇 https://eitaa.com/besooyenour
🇮🇷 🎥 نشست وبیناری 🍃🌹🍃 🎙سخنران: دکتر سیدجلال حسینی- معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین ✅ موضوع: شرایط اخیر با توجه به انتخابات اسفند ماه و پاسخ به سئوالات 🕘زمان: یکشنبه ۸ مردادماه۱۴۰۲ راس ساعت ۲۱ 🎥پخش زنده جلسه در کانال ثامن لنجان در روبیکا 🆔 https://rubika.ir/samen_lenjan3 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 زینب من مدافع حرم باش؛ مراقب چادر دخترم باش... ══•ஜ۩🥀۩ஜ•══
استفاده از تبلت به توانایی کودک در مداد دست گرفتن آسیب می رساند سرپرست تیم تحقیق از بنیاد قلب انگلستان، در این باره می گوید: «کودکان فعلی در سن ۱۰ سالگی دارای قدرت و مهارت مناسبی در ناحیه دست خود نیستند.» به گفته وی، «کودکانی که به مدرسه می آیند باید قلم در دست بگیرند اما قادر به نگه داشتن قلم در دست نیستند، زیرا مهارت های حرکتی خوبی ندارند. آنها نیاز به کنترل قوی ماهیچه های انگشتان شان دارند. اما استفاده از صفحات لمسی تبلتو و آی پد موجب شده ماهیچه های دست کودکان خوب رشد نکند.»
🏴همیشه برام سوال بود چرا روز عاشورا نعل تازه زدن به پای اسب ها ؟؟😭💔