eitaa logo
عفاف گرایی
350 دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
1هزار ویدیو
58 فایل
◽️کانون «امین»◽️ مجموعه تخصصی ترویج فرهنگ عفافگرایی و تربیت جنسی از منظر آموزه های دینی مدیریت محترم کانون امین 👇 @shahidamin
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ وزارت ارشاد و آبروی رئیسی 🔹آقای رئیسی! این که دولت روحانی به چنین فیلمی مجوز ساخت داده عجیب نیست. (چون شان و جنس روحانی و دولتش با چنین پدیده‌هایی متناسب بود) 🔹اما این که در دولت شما برای اکران چنین محصولی مجوز صادر شود نه در شان شماست و نه سنخیتی با دیانت و شخصیت شما دارد. ✳️ آقای رئیسی! متاسفانه وزارت ارشاد دولت شما جلب رضایت سازندگان چنین آثاری را بر رعایت قانون و کسب رضایت خدا ترجیح داده و بنا را بر باج دادن به فیلمسازان و هنرمندان بی‌اعتنا به شرع و قانون گذاشته و به همین علت در یکی دو ماه اخیر، ننگ صدور مجوز نمایش فیلم‌هایی منحط و ضداخلاق، دامن دولت شما را آلوده کرد! ✳️ سید بزرگوار! ادامه این روند در وزارت ارشاد هم آبروی شما را به باد خواهد داد و هم دوستان و حامیان واقعی دولت سیزدهم را سرخورده و مایوس خواهد کرد. 🔹لطفا اجازه ندهید زیردستان مسامحه‌کار و ترسو، با آبروی شما و اعتبار دولت سیزدهم بازی کنند! 🔹لطفا به فکر حامیان دولت سیزدهم و سرخوردگی و یاس آنها بابت عملکرد ضعیف وزارت ارشاد باشید. @pas_kouchehaie_enghelab
👈کمپین حمایت از ⭕️ اگر دشمن بخواهد جامعه‌ای را به بکشد، باید ابتدا برای فرزندان و نسل‌های آن برنامه ریزی کند تا رفته رفته رنگ خوشان را ببازند. 📌 این کار را بسیار نامحسوس و بدون اینکه توجه برانگیز باشد در قالب‌های مختلفی به خورد جامعه میدهد. ⚠️ ابتدا از کار‌های مربوط به کودکان شروع میکنند که حساسیت کمتری دارد و سناریویی می‌چینند که کمتر حساسیت برانگیز باشد. چون نمی‌توانند از ابتدا در فیلم بزرگسال سکانس را اجرا کنند، ابتدا در فیلم‌های کودک و نوجوان آن هم در قالب انحراف را پایه ریزی می‌کنند. ✴️باید نسبت به این امر هشیار باشند و از دشمن جلوگیری کنند قبل از اینکه خیلی دیر شود. ⛔️ متأسفانه کارگردان این اثر پا را از این حد هم فراتر گذاشته و در توجیه کار خود به نظریه‌پردازی غیرتخصصی در دین پرداخته و شبهاتی را علیه فتوای مراجع عظام تقلید مطرح کرده و اساساً منکر شده است. 👇👇👇 https://farsnews.ir/my/c/104580 @umefafgaraei
🍁در اسفند سال 1392، آرمان، یکی از دوستان خود به نام غزاله را به قتل می‎رساند و پس از روشن شدن ماجرا و اعتراف به قتل، به قصاص نفس محکوم می‌شود و بعد از 8 سال در تاریخ سوم آذر ماه 1400 ، اعدام می‎گردد و بعد از اعدام قاتل، گزارشگر یوسف سلامی، مصاحبه ای را با پدر و مادر مقتول انجام می‎دهد، که از پخش می‎شود. ♨️درحالیکه مجری و بازیگر و... در تلوزیون، بایستی به صورت کامل رعایت شود، اما به حجاب افرادی که تحت عناوین مختلف، با آنها می‎شود، کاملاً بی توجهی می‎گردد و تذکری برای به آنها داده نمی‎شود! ⚠️این موضوع که مدتی است در به امری عادی تبدیل شده است، اثرات مخربی را بر روی نوجوانان و جوانان دارد و این تفکر سوء را به آنها القا می‎نماید که مواردی که از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شود، ندارد. 🎥گزارش کامل پخش شده از خبر 2030👇 https://www.598.ir/fa/news/496780/ @umefafgaraei
🔰26مین نشست در سال 1400 💬 با عنوان "نقد و بررسی فصل پنجم کتاب «چالش میان تربیت حداقلی و حداکثری در امر جنسی» با عنوان «وظایف و اختیارات نظام اسلامی درباره پوشش زنان» نوشته حجت الاسلام دکتر سعید ضیائی فر" 👤با ارائه استاد فرید ؛ دانش‌آموخته سطح چهار حوزه و مدیر مسئول کانون فرهنگی تبلیغی مردمی امین ⏰ در تاریخ چهارشنبه 26 آبان ماه ساعت 15:15 🎧 به‎صورت وبینار (vroom.um.ac.ir/saeedy) و حضوری برگزار شد. 👤 استاد محمدی مقدم، در ابتدای جلسه، ضمن تشکر از نویسنده مقاله «وظایف و اختیارات نظام اسلامی درباره پوشش زنان»، هدف برگزاری جلسه نقد را، کمک به تدوین چگونگی با مسئله ، برای دو گروه و عنوان کردند. 🔶دکتر ضیایی فر در مقاله خود، با فرض قبول و پوشش بانوان، چهار دیدگاه را متذکر شده اند که دیدگاه چهارم متعلق به شخص ایشان است و استاد محمدی مقدم، ناظر به همین دیدگاه می‌باشد. 🌱🌷🌷🌷🌱 @umefafgaraei
1️⃣ در مباحث آقای دکتر ضیایی، نکات مثبت بسیاری وجود دارد و ایشان پاسخ مخالفان مداخلۀ حاکمیت را در وضعیت ، به خوبی بیان داشته اند. 2️⃣ مسئله حجاب و عفاف، به مانند بازی است و اگر حجاب و عفاف را زدند، خانواده و اقتدار ملی را می زنند (و تمام!) 3️⃣ رأی آقای دکتر ضیائی فر، تقدم کار فرهنگی بر بُعد حقوقی و کیفر در مسئله حجاب است؛ یعنی اول فرهنگ سازی برای افراد و بعد . 4️⃣ از نظر ما هر دو اقدام "فرهنگی" و "کیفری حقوقی" باید هر دو با هم (همزمان) اجرا شود. چراکه اگر الزام نباشد، نتایج اقدامات فرهنگی نیز از بین می‌رود. 5️⃣ اگر بعد از تمام ، عده قابل توجهی گفتند که ما قانع نشده ایم، آیا می توانیم جامعه را به حال خود واگذاریم؟ ادامه دارد... @umefafgaraei
6️⃣ (ص) نشان می دهد که در صدر هم چنین رفتار نشد که ابتدا، همۀ مردم به بلوغ و رشد فکری برسند تا اقناع شوند، آنگاه اجرا شود. 7️⃣ استانداردی که متوجه شویم برای مردم کشورمان اتفاق افتاده است، چیست؟ 8️⃣ روش برخورد با مسئله حجاب زنان در روزها و ماه های ابتدایی انقلاب نیز، نشان دهندۀ پیروی ایشان از مشی عملی پیامبر اکرم (ص) در برخورد با خطاکاران و عدم توقف اجرای احکام -به بهانۀ عدم اقناع فکری آنان- است. 9️⃣ آیا در هیچ جامعه ای، را آزاد می گذارند؟ بی حجاب درواقع، سارق امنیت خاطر مردم است. زنان، وقتی جامعه (بیرون از خانه) را اینگونه می یابند، همواره انحراف همسرشان خواهند بود. 🎥 لینک فیلم قابل دانلود جلسه برگزار شده تقدیم است: 👇👇👇 https://fumdrive.um.ac.ir/index.php/s/ZLSy3AbFQjQr7ct @umefafgaraei
🔹 آیت الله حائری شیرازی 🔹 🔸لزوم فرآوری معارف اسلامی🔸 حوزۀ علمیه، الآن مواد اولیۀ خوبی دارد. گندم بسیار خوبی دارد. بسیاری از مطالب اسلام همچون گندم است اما بدون فراوری نمی‌توان آنها را مصرف کرد؛ بخصوص وقتی ما تشکیل حکومت می‌دهیم، نیاز داریم که احکام اسلامی خودمان را به صورت الگویی و بسته‌بندی‌شده عرضه کنیم و نه فقط به صورت حلال و حرام. الآن سیلوهای ما نسبت به مطالب اسلامی پُر هستند؛ اما نانوایی‌هایمان به‌اندازۀ کافی نیست. اینکه صف نانوایی‌ها طولانی است، به‌ علت کمبود گندم نیست؛ بلکه نانوای عالِم کم داریم. قرآن و روایات را نمی‌شود خام مصرف کرد. باید در آسیاب خُرد شوند، بعد با آب‌های تحقیق مخلوط شوند، بعد چانه‌هایی به‌اندازۀ فهم مردم گرفته شود و طبخ شود. ممکن است با بهترین گندم نانی پخته شود که اگر آن را بخورند باعث زخم معده شود. نمی‌توان گفت چون گندمش خوب است، پس نانش هم خوب است! غرب، انسان‌شناسی فاسدی دارد اما بر مبنای همین انسان‌شناسی، علوم انسانی تولید می‌کند. یعنی نان روز و مورد نیاز اهل عالم را تولید می‌کند و مردم هم از بی‌نانی، همین را مصرف می‌کنند. اما ما نمی‌آییم حلال و حرام خودمان که گندم هستند را به صورت علوم انسانی دربیاوریم که قابل مصرف باشد. رساله عملیه، قابل اجرا در شهرداری و قوۀ قضائیه و وزارت اقتصاد نیست. اگر شما نان درست نکنید، آنها از گندم‌های فاسدشان نان درست می‌کنند. مردم نان می‌خواهند نه گندم. نانی که از گندم فاسد باشد، مصرف می‌شود اما گندم سالمی که نان نشده باشد، مصرف نخواهد شد. @haerishirazi
°•🍁⃝⃡❥•° قبل ازدواج...🌸 هر خواستگاری که میومد... به دلم نمی‌نشست...! اعتقاد و ایمان همسر آیندم خیلی واسم مهم بود...🤗 دلم میخواست ایمانش واقعی باشه نه به ظاهر و حرف.... میدونستم مؤمن واقعی واسه زن و زندگیش ارزش قائله... شنیده بودم چله زیارت عاشورا خیلی حاجت میده...👌 این چله رو "آیت‌الله حق‌شناس" توصیه کرده بودن... با چهل لعن و چهل سلام...!✋ کار سختی بود اما ‌به نظرم ازدواج موضوع بسیار مهمی بود...🤔 ارزششو داشت واسه رسیدن به بهترینا سختی بکشم... ۴۰ روز به نیت همسر معتقد و با ایمان...👌 . ۴،۳روز بعد اتمام چله… خواب شهیدی رو دیدم... چهره‌ ش یادم نیست ولی یادمه... لباس سبز تنش بود و رو سنگ مزارش نشسته بود...🍃 دیدم مردم میرن سر مزارش و حاجت میخوان... ولی جز من کسی اونو نمی دید انگار... یه تسبیح سبز رنگ داد دستم و گفت: "حاجت روا شدی..."😍 به فاصله چند روز بعد اون خواب... امین اومد خواستگاریم... . از اولین سفر سوریه که برگشت گفت: "زهرا جان…❤ واست یه هدیه مخصوص آوردم..." یه تسبیح سبز رنگ بهم داد و گفت: "زهرا…❤...این یه تسبیح مخصوصه..📿 به همه جا تبرک شده و... با حس خاصی واست آوردمش...💕 این تسبیحو به هیچ‌کس نده..." تسبیحو بوسیدم و گفتم: "خدا میدونه این مخصوص بودنش چه حکمتی داره..." بعد شهادتش…💔 خوابم برام مرور شد... تسبیحم سبز بود که یه شهید بهم داده بود...😭 . (همسر شهید امین کریمی چنبلو) ❣ 💜 کانال و 👇👇 @shahid_hadi124
📣📣📣 بیست‎وهشتمین نشست در سال 1400 💬 با عنوان: «تجربه‎ های کوثرانه برای تقویت حیا و عفاف» 👤با ارائه سرکار خانم مریم انگشت ‎باف؛ مشاور خانواده، مدرس مهارت‎های زندگی، فعال فرهنگی اجتماعی و فعال حقوق زنان ⏰ زمان: چهارشنبه 10 آذر ماه ساعت 14:45 🎥همراه با پخش مستند ساعت 14:30 🎧 آدرس اتاق مجازی: vroom.um.ac.ir/saeedy ✅ به عرض همراهان ارجمند می‌رساند، سخنران محترم این هفته کارگروه، از شهرستان شاهرود، به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت و جلسه صرفاً می باشد. 💠جهت حضور در این نشست مجازی، در صورت استفاده از کامپیوتر، می‎بایست بر روی سیستم شما، نرم افزار Adobe Flash Player نصب باشد و در صورت استفاده از تلفن همراه و یا تبلت، نرم افزار Adobe Connet را از طریق بازار بر روی گوشی خود نصب بفرمایید. 🔊لطفاً با انتشار این پیام، در دعوت از همکاران و علاقه مندان، با ما همراه شوید💐 @umefafgaraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥مستند مخرب این رل ♨️ساختارشکنی در قالب مستندی به اصطلاح دغدغه مند ⛔️ جدیدترین مستند حسین شمقدری، مستندی برای اصیل اسلامی ایرانی ❇️در مستند "این رل"، هاشم تفکری بافقی (کارگردان مستند از لاک جیغ تا خدا)، با سیگاری بر لب، وظیفه دارد تا به پسری مذهبی و ، روش را آموزش دهد و در این راه از خانمی چادری! نیز کمک می‎گیرد. ✅نکته مهم در این مستند، آدرس غلط دادن از است. مثلاً پسری که باحیاست و چشم در چشم نامحرم ندارد، خوانده می‎شود! این مستند به شکل واضحی، آموزش مخ‌زنی و نگاه صرفاً جنسی به پدیده ازدواج را، برای جوانان مذهبی به ارمغان آورده است. ⚠️شمقدری در این مستند، اذعان بی طرفی می‎کند و خود را صرفاً انتقال دهنده واقعیات! معرفی می‌کند، اما آنچه در عمل به مخاطب منتقل می‌شود، ، عبور از خط قرمزها و زیر سؤال رفتن است. @umefafgaraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥انتشار ویروس‎ بی حیایی ♨️ 35 درصد ماهواره های دریافت شده، را شبانه روز روی ایران می پاشد! 📌 نقطه تمرکز براندازی نظام اسلام و خط مقدم، مبارزه با عنصر و پوشش عفیفانه است. 👤 اظهارات استاد دعایی مدیر عالی مؤسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام در نشست فعالان فرهنگی حوزه عفاف وحجابِ مشهد مقدس در پاسخ به دغدغه های مقام معظم رهبری در بحث عفاف و حجاب ┄┅══••✾❀✾••══┅┄ 🏢 مؤسسه مطالعات راهبردی علوم ومعارف اسلام ▫️▫️▫️پردازش مدل علم دینی و طراحی سیستم های دینی▫️▫️▫️ ❇️https://eitaa.com/joinchat/63176758C5be3dc50e0 @umefafgaraei
⏺ گروه زن و خانواده پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه‌السلام برگزار می‌نماید: *️⃣ اولین نشست خانواده پژوهی ◀️ عنوان نشست: اقناع سازی در شبکه‌های اجتماعی (بازاندیشی زنان در هویت جنسیتی) ◀️ ارائه دهنده: سرکار خانم دکتر مهدیان مدیر گروه ارتباطات و رسانه موسسه شناخت ⏰ ساعت 15 🗓 پنج شنبه 11 آذرماه 🏢مکان: قم، مصلی، پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم، همکف، اتاق جلسات ◀️ ورود به جلسه انلاین از طریق لینک زیر: https://www.skyroom.online/ch/pajooh/khaharan @umefafgaraei
🔍آیا مدلینگ اسلامی داریم؟! ❇️وقتی درباره صحبت می‌کنیم، درباره اغواگری، جلوه‌گری و جذب دیگران و لباس پوشیدن به خوشایند دیگران، صحبت و توجه می‌کنیم. ✅اینجا فلسفه و شخصیت من نیست، بلکه است؛ آن هم از نوع سخیفش. ⚠️ما در مدلینگ، بخصوص در غرب و حتی در مدلینگ اسلامی، با استانداردی مواجه هستیم که لباس عموماً اروتیک است و عموماً جذابیت جنسی خود را حفظ می‌کند؛ با اینکه کمیت پوششی را نیز رعایت کرده باشد. ⛔️وقتی کسی می‌گوید مدلینگ و اسلام با هم جمع می‌شوند، یعنی ما مدلینگی داشته باشیم که با عدم و جلوه گری ما تضاد نداشته باشد، به فهم درستی از مسئله نرسیده است و این هیچ وقت ممکن نیست. 👤حجت الاسلام مهدی بیاتی، مدیر مرکز راهبردی عفاف و حیا و پژوهشگر زیست عفیفانه @umefafgaraei
سیدهاشم الحیدری،معاون حشدالشعبی عراق در همایش مدیران هیئت‌های محوری: سخت‌ترین سنگر در زمان ما سنگر فرهنگی و ولایت مداری است | حاج قاسم مرد میدان ولایت بود ◻️ حاج قاسم فرمود "والله والله والله" یکی از شئون عاقبت بخیری سربازی ولایت است"؛ من در خدمت حاج قاسم بودم و شاهد بودم که مرد میدان ولایت بود نه تنها مرد میدان جهاد. مهمترین سنگر، سنگر ولایت است. ◻️ از سیدحسن نصرالله سؤال کردم که بعد از امام زمان (عج) و نایبش امام خامنه‌ای در دل شما چه کسی وجود دارد، سریع پاسخ داد "حاج قاسم سلیمانی" و بعد گفت "اگر عزرائیل الان پیش من بیاید و بگوید که الان جان شما را بگیرم یا حاج قاسم را، می‌گویم جان من را بگیر، چرا که حاج قاسم برای ولایت بسیار اهمیت دارد." ◻️ یکی از روش‌های انتقام خون حاج قاسم سنگر فرهنگی است، آمریکا باید از دل‌ها خارج شود و این بسیار مهمتر از انهدام پایگاه‌های موشکی آمریکا است. هیئت سکولار نداریم و هیئت حسینی، هیئت ولایت مدار است. @HawzahNews | خبرگزاری‌حوزه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰28مین نشست در سال 1400 💬 با عنوان "تجربه‎ های کوثرانه برای تقویت حیا و عفاف" 👤با ارائه سرکار خانم مریم انگشت ‎باف؛ مشاور خانواده، مدرس مهارت‎های زندگی، فعال فرهنگی اجتماعی و فعال حقوق زنان ⏰ در تاریخ چهارشنبه 10 آذر، به‎صورت وبینار برگزار شد. 👤 سرکار خانم به بیان تجربیات 14 ساله خود در خصوص در شهرهای مختلف ازجمله شاهرود پرداختند. این تجربیات در حوزه های مختلف نظیر ، اثرات ، لزوم جا انداختن مفهوم حیا و عفاف از دوران کودکی، بیان و پوشش در اماکنی نظیر آرایشگاه، ارائه مفاهیم به صورت غیرمستقیم به کودکان با کمک ابزارهای مختلف در جهت ترویج و انجام گرفته است. ☘️خانم انگشت باف به جهت تأکید بسیار بر روزی حلال، توزیع کتابهای مربوط به را نیز، برای کلیه مشاغل نظیر سوپر مارکت، لباس فروشی و...، در دستور کار داشتند و به هنگام خرید مایحتاج زندگی، کتاب احکام مربوط به همان حرفه را، تقدیم فروشنده می‎کردند. ☘️توجه ایشان به تأثیر خوراکهایی نظیر ژله تولید شده از حیوانات غیرحلال، بر روی کاهش و عفاف، ایشان را بر آن داشت که مذاکره در جهت تولید و فروش ژله های ایرانی را در دست کار داشته باشند. ☘️ کتاب‎های مختلف نظیر کتابهای مربوط به گرایش به عفاف در زنان غربی و آسیب‌های عروسکهای غربی بر روی ، در کنار کتابهای دینی، در ایشان، مؤثر بوده است. @umefafgaraei
🍃سخنران کارگروه عفافگرایی و تربیت جنسی اذعان داشتند، هر انسانی که متولد می‌شود، لازم را داراست و با رفتارها و کنشهای والدین و اطرافیان پررنگ و کمرنگ می‌شود. 🍃وقتی که حیا و عفاف در کودکی رعایت نشود، نمی توان انتظار رفتار و را در سن 9 سالگی به بعد، از کودکان داشت. 🍃خانم انگشت باف بر این باورند که جهت اثرگذاری بیشتر بر روی مخاطبان، بهتر است که درمورد حجاب و حیا و عفاف، به طور غیرمستقیم وارد گفتگو شد. به زعم ایشان، اگر مربیانی که با کودکان به بازی و فعالیتهایی نظیر شعر و نقاشی می‎پردازند، پوشش و داشته باشند، این پوشش و رفتار مربی، بر کودکان تأثیر مثبت خواهد داشت و بدون اینکه در خصوص این مسائل صحبت شود، کودکان به و حیا متمایل خواهند شد. 🍃ایشان سالهاست که تلاش خود را در جهت انتقال و خوب تصمیم گرفتن را در دستور کار خود دادند. چراکه و پوشش نامناسب عمده بانوان، به دلیل کمرنگی است و ایشان تلاش خود را در جهت تقویت این موارد مبذول داشتند. 🍃 برپایی و بیان در پارکها از دیگر فعالیتهای سخنران کارگروه عفافگرایی بود که مسائل مربوط به و را تبیین می‌کردند. بیان اثرات روحی و جسمی لباس‌های نامناسب برای بانوان و بیان نقش و از دیگر اقدامات ایشان است. چراکه این درک این موضوع، را تسهیل میکند. @umefafgaraei
🌿سخنران کارگروه عفافگرایی معتقدند، غفلت از و بی توجهی به وفور عروسکهای غربی در کشور، آسیب زننده است. چراکه عروسکها بودن دختران را می‎سازد و بهتر است در این خصوص تأمل کرد. خانم انگشت باف در این خصوص، با تولیدکنندگان عروسکهای ایرانی وارد گفتگو شدند تا در این جهت اقدام مؤثری صورت گیرد. 🌿از توجه به عکسهای چاپ شده در لباسهای کودکان هم، نباید غفلت شود. درج مفاهیم بر روی وسایل دختران، تأثیر مثبتی بر ساخت آنها دارد. ایشان تماس با تولیدکنندگان کتاب‎های رنگ آمیزی کودکان، پوشاک کودکان و حتی داروهای مربوط به کودکان، که را بر روی محصولات خود درج نموده بودند و تذکر به آنها را در دستور کار داشتند. 🌿خانم انگشت باف اذعان نمودند، آرایشگاه های زنانه، مکانهای مناسبی برای کار کردن بر روی زنان می باشد و ایشان گفتگو با اصناف آرایشگران را در دستور کار داشتند. ارتباط با بانوان آرایشگر و تبیین برخی مسائل برای ایشان، تجارب مؤثری را در پی داشت. این ارتباط با ارائه کتابهای مختلف در عرصه ، مهارتهای تفکر، احکام آرایش بانوان و... به همراه است تا مورد مطالعه قرار گیرد و ایجاد ها، زمینه مطالعه آنها را برای بانوان مراجعه کننده فراهم می آورد. 🎥 لینک فیلم قابل دانلود جلسه برگزار شده تقدیم است: 👇👇👇 https://fumdrive.um.ac.ir/index.php/s/cyPnf2PSSHPK4QD @umefafgaraei
🔷 مردم شناس انگليسي «جي. دي. آنوين» با بررسي تاريخ 5 هزار ساله، 86 جامعة مختلف را بررسي كرده است؛ نتايج تحقيقات وي پس از مرگش در سال 1936 منتشر شد. عنوان اثر منتشر شده او «بنيادهاي اقتصادي و جنسي جامعة جديد» مي‌باشد. آنوين دراين اثر فرهنگ‌ها و امپراطوري‌ها را بر مبناي رفتارهاي جنسي آنها مورد بررسي قرار داده است. خلاصه كلام آنوين اين است: «ملت‌ها هنگامي ‌به قدرت و استيلا مي‌رسند كه رفتارهاي جنسي خود را پيش و پس از ازدواج، تحت كنترل درآورند. و آنها تا هنگامي ‌در قدرت باقي مي‌مانند كه روابط و پيوندهاي اجتماعي و خانوادگي در آنها قوي بماند. و هنگامي‌كه اين حد و حدودها از ميان برود شمارش معكوس براي مرگ آن جامعه آغاز مي‌گردد و اين قاعده هيچ استثنايي ندارد». ❤️ البته 1300 سال قبل از «آنوین» پیامبر گرامی اسلام صلی‌الله‌علیه‌وآله فرمود: «إِنَّ اللَّهَ تَبَارَكَ وَتَعَالَى إِذَا أَرَادَ بِقَوْمٍ بَقَاءً أَوْ نَمَاءً رَزَقَهُمُ الْقَصْدَ وَالْعَفَافَ وَ اِذا اَرادَ بِقَوْمٍ اِقْتِطاعاً فَتَحَ لَهُمْ اَوْ فَتَحَ عَلَيْهِم بابَ خيانَةٍ». همانا خدای تبارک و تعالی هرگاه ماندگاری و پایداری، و رشد و شکوفایی ملتی را بخواهد، دو چیز را نصیب و روزیشان می‌گرداند: 1. اقتصاد سالم و متعادل 2. عفاف و پاکدامنی. و هرگاه هلاکت و نابودی ملتی را بخواهد باب خیانت و فساد در امور اقتصادی و جنسی را بر روی آنان می‌گشاید! (تفسیر قرآن العظیم ابن کثیرالقرشی الدمشقی، ذیل آیه 44 انعام). @efaf_amin Kanoon-amin.ir
📣📣📣 بیست‎ونهمین نشست در سال 1400 💬 با عنوان: «راهبرد سه پایه در مدیریت بحران پوشش و آرایش در ایران» 👤با ارائه آقای دکتر سید مجید امامی؛ استادیار فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع)؛ دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و مسئول کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور ⏰ زمان: چهارشنبه 17 آذر ماه ساعت 15:15 🎥همراه با پخش مستند ساعت 15:00 🎧 آدرس اتاق مجازی: vroom.um.ac.ir/saeedy ✅ به عرض همراهان ارجمند می‌رساند، سخنران محترم این هفته کارگروه، از شهر تهران، به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت و جلسه صرفاً می باشد. 💠جهت حضور در این نشست مجازی، در صورت استفاده از کامپیوتر، می‎بایست بر روی سیستم شما، نرم افزار Adobe Flash Player نصب باشد و در صورت استفاده از تلفن همراه و یا تبلت، نرم افزار Adobe Connet را از طریق بازار بر روی گوشی خود نصب بفرمایید. 🔊لطفاً با انتشار این پیام، در دعوت از همکاران و علاقه مندان، با ما همراه شوید💐 @umefafgaraei
🔰29مین نشست در سال 1400 💬 با عنوان "راهبرد سه پایه در مدیریت بحران پوشش و آرایش در ایران" 👤با ارائه دکتر سید مجید امامی؛ استادیار فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع)؛ دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و مسئول کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور 📆در تاریخ چهارشنبه 17 آذر، به‎صورت وبینار برگزار شد. 👤 در این نشست، به بیان راهبرد سه پایه مد نظر خود، به جهت پوشش و آرایش در ایران پرداختند و پس از ارائه مباحث، به برخی از سؤالات و انتقادات حاضران در جلسه پاسخ دادند و از پیشنهادات ارائه شده، استقبال نمودند. ایشان فعالان و و حجاب را چشم و چراغ کارگروه ساماندهی مد و لباس دانستند و تمایل خود را برای شنیدن کلیه در این حوزه ابراز نمودند. 🍃🌹🌹🌹🍃 @umefafgaraei
🔶به عنوان یک معلم علوم اجتماعی و سیاستگذاری عمومی عرض میکنم، ماجرای ، انتهای مسیر بسیار صعب و دشوار فهم در ایران است و در این مسیر صعب و دشوار، برخی پل ها و جاده ها وجود ندارد (یا ساخته نشده و یا خراب شده). بنابراین به سادگی نمی‎شود در این خصوص صحبت یا ادعاهایی را مطرح کرد. 🔷 اما انصافاً این ، جامعِ تمام ابعاد و زوایای یک امر می‎باشد؛ از امر اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و ماجرای نسبت شرع و عرف گرفته تا ادبیاتی در خصوص نظریه سیاستگذاری و اینکه چه کسی سیاستگذاری‌ها را می‌سازد و سیاست‌ها کی و چگونه ساخته می‌شوند و همه اینها طبعاً پشت سر این ماجرا قرار می‎گیرد و عرصه بسیار مهمی است. 🔶به لحاظ تحلیل‌های روانشناسی جنسی و ، بعضی پژوهش‎های دوستان و همکاران ما نشان می‎دهد، چالش‌های ما در این عرصه، به شدت با در مسئله حجاب مرتبط است و ما حق نداریم این را یکی کنیم و هرچند که عملاً این اتفاق می افتد؛ درست نیست که آن را جزء بدانیم. 📌درست است که این موضوع، در وضعیت پوششی و آرایشی و رفتارِ بدن نما و نیمه برهنگی خودش را نشان می‌دهد، اما جزئی و عضوی از در مقابل حجاب در جامعه ایران نیست. @umefafgaraei
🔶ما با این یکی پنداری (مساوی دانستن حجاب اجباری با تمام مخالفت‌ها و مغایرت‌ها با پوشش تراز در ایران) و یکی دیدن گونه های بسیار نابهنجار حجاب (متهتک)، برنامه دقیق مداخلات روانشناختی، بالینی و فرهنگی و حتی انتظامی برای آنها را وا می‎نهیم و یا در وهله دوم می گذاریم و می‎گوییم اینها جزئی از هستند. 🔷 جامعه به گونه ای شده که عده ای رو به برهنگی و عده ای رو به پوشیدگی حداکثری هستند و حتی مایلند چشمانشان را نیز پشت پوشیه پنهان کنند و اصلاً با مردان حرف نزنند؛ چه برسد به اینکه با مردان در مسائل اجتماعی مراوده داشته باشند. 🔶این آنقدر عمیق شده که جامعه به لحاظ نموداری، دچار عمیق شده است و این شکاف، مناسب طبیعی توسط نیست. قاعده و این است که جامعه، خود خودش را حفظ کند و دهد. در این فضاست که نمی‎شود تذکراتی را ارائه داد و یا باید تذکرها را گفت و درگیر نشد و رفت. ✅سعی مدیریت جدید بر این است تا گروه های نابهنجار جدی گرفته شود. @umefafgaraei