eitaa logo
انقلاب سوم
90 دنبال‌کننده
8 عکس
23 ویدیو
0 فایل
انقلاب سوم #انقلاب_اسلامی ۱ #انقلاب_فرهنگی ۲ حال اما هنگامه قیام برای انقلاب سوم یعنی #انقلاب_اسلامی_اقتصادی رسیده است تا #ایران_قوی پا گرفته، زمینه ساز #ظهور منجی موعود و حکومت عدل جهانی او باشد. ارتباط با مدیر و ارسال مطلب👇 @mayoubi
مشاهده در ایتا
دانلود
. 📣 پایان امپراتوری و شتاب حرکت به سوی 💪✌️👏 تصمیم مهم و راهبردی گروه (BRICS) برای راه‌ اندازی سامانه مستقل پرداخت عملیاتی شد. طبق اعلام بانک مرکزی، تصمیم گروه بریکس برای راه‌اندازی سامانه مستقل پرداخت عملیاتی شد. 🔹این سامانه مبتنی بر کاپیتوکارنسی‌ها بوده و بر بستر بلاکچین استوار است. 🔹 این اقدام عملاً اعلام جنگ رسمی به دلار و هژمونی مالی غرب و از عوامل جهش تقاضا برای بیت‌کوین و دیگر ارز‌هاست. ✍️ برای به ثمر رساندن یعنی و رهایی از اسارت و رسیدن به استقلال و آزادی اقتصادی، درمان ریشه‌ای تورم و گرانی و حرکت به سمت عدالت اقتصادی و ریشه کنی فقر، شکستن آقایی دلار شرط حیاتی، لازم و اولیه است. تا دلار به عنوان نماد و ابزار حاکمیت اقتصاد لیبرال و نئولیبرال غربی حکومت می‌کند اتفاق مثبتی نخواهد افتاد. قطعا غرب و به ویژه آمریکا ساکت نخواهد نشست، حوادث مهمی در پیش است پس باید هوشیار و آماده بود. انقلاب سوم @enqelabe3
قرآن کریم فرمود: ﴿وَ لا تَقْتُلُوا أَوْلادَکُمْ خَشْیَةَ إِمْلاقٍ﴾ چقدر این کتاب، کتاب غنی و بوسیدنی است! بارها به عرضتان رسید، قرآن کریم از مال به عنوان عامل قوام ذکر کرده است و کسی که جیبش خالی است کیفش خالی است قرآن او را گدا نمی‌داند، ما در فارسی می‌گوییم گدا، در عربی می‌گویند فاقد، یعنی مال ندارد. قرآن نمی‌گوید کسی که دستش تهی است او فاقد است می‌گوید آن کسی که جیبش خالی است کیفش خالی است دستش تهی است او فقیر است، فقیر به معنی گدا نیست، فقیر بر وزن فعیل به معنی مفعول است؛ یعنی کسی که ستون فقراتش شکسته است قدرت قیام ندارد، شما می‌خواهید ملتی که جیبش خالی است مقاوم باشد در برابر بیگانه، این قدرت قیام ندارد. این کتاب بوسیدنی است، بوسیدنی است یعنی بوسیدنی است! نمی‌خواهد بگوید أشرافی زندگی کنید ولی می‌خواهد بگوید آبرویت باید محفوظ باشد. نمی‌خواهد به مسئولین بگوید که این قدر به مردم بدهید که أشرافی زندگی کنند، این قدر جلوی مردم را باز بگذارید حق مردم را نخورید، تا اینها ویلچری نشوند همین! همین! نگذارید مردم ویلچری بشوند. تعبیر فقیر این است، تعبیر مسکین این است ﴿إِنَّمَا الصَّدَقَاتُ لِلْفُقَرَاءِ وَ الْمَسَاکِینِ﴾ مسکین یعنی چه؟ مسکین که به معنی گدا نیست، مسکین یعنی زمین‌گیر. این أهل سکون است أهل حرکت نیست در برابر چه کسی مقاومت کند؟ فرمود بکوشید که مردم بتوانند روی پای خودشان بایستند. ما به اندازه کافی به اینها دادیم شما اختلاس نکنید نجومی نگیرید بگذارید اینها روی پای خودشان بایستند همین! بعد از اینکه در سوره مبارکه «نساء» اوایلش فرمود: مال ویلچر نیست، مال پای استوار شماست، مال عامل قیام شماست این عامل قیام را به دست سفهاء ندهید ﴿لا تُؤْتُوا السُّفَهاءَ أَمْوالَکُمُ الَّتی‏ جَعَلَ اللَّهُ لَکُمْ قِیاماً﴾ اگر می‌خواهید قیام داشته باشید مقاوم باشید در برابر بیگانه، باید جیب شما پر باشد همین! جیب شما پر باشد هم نه به معنی أشرافیت، آن را هم در آیات فراوانی جلویش را گرفته است یعنی آبرویتان محفوظ باشد همین! این کتاب بوسیدنی نیست؟ ای کاش به ما می‌گفتند هر شب قرآن به‌سر بکنید! فرمود این مال عامل قیام شماست مواظب باشید به دست هر کسی ندهید. بخواهید رأی بدهید انتخابات داشته باشید نماینده انتخاب بکنید، نماینده‌ای که نه بیراهه برود نه راه کسی را ببندد مردم را ویلچری نکند همین! مواظب باشید که مردم ویلچری نشوند همین! این وظیفه شماست وظیفه همه ماست ﴿لا تُؤْتُوا السُّفَهاءَ﴾ چه بگوید قرآن؟ چگونه شفاف‌تر بگوید؟ فرمود: ﴿وَ لا تَقْتُلُوا أَوْلادَکُمْ﴾ نفرمود برای ترس از گدایی، فرمود: ﴿خَشْیَةَ إِمْلاقٍ﴾ ملتی که جیبش خالی است کیفش خالی است او اهل املاق است املاق یعنی تملّق و چاپلوسی. وقتی کسی جیبش خالی است مدّاحی این بکند ثناخوانی آن را بکند یا به خیال این بدِ او را بگوید خوبی این را بگوید، فرمود این تملّق است؛ انسان بزرگ‌تر از آن است که تملّق بکند، انسان برتر و شریف‌تر از آن است که أهل املاق باشد. شما برای ترس املاقتان این کار را نکنید؛ ما کسی که جیبش خالی است را نمی‌گوییم چاپلوس ولی قرآن می‌گوید چاپلوسی می‌آورد إملاق تملّق می‌آورد عظمت و جلال و شکوه انسانیت را از انسان می‌گیرد. این بیان نورانی حضرت امیر که همان قرآن ناطق است فرمود: «إِذَا أَمْلَقْتُمْ‏ فَتَاجِرُوا اللَّهَ بِالصَّدَقَة» احساس کردید چاپلوس هستید در اثر نداری و فقر با خدا معامله کنید این در نهج البلاغه است: «إِذَا أَمْلَقْتُمْ‏ فَتَاجِرُوا اللَّهَ بِالصَّدَقَة». تفسیر سوره فجر/ آیت الله جوادی آملی
🎥 یک مستند ۵۰ قسمتی درباره وقایع دنیای پیرامون ما و فعالیتهای شبکه مخفی فراماسونری کلان سرمایه دار که در واقع گردانندگان‌ اصلی جهان هستند و در پشت پرده همه امور سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جهان را به صورت شیطانی کنترل می‌کنند. آنان با اعتقاد کامل به آخرالزمان و حوادث منتهی به ظهور منجی، تلاش می‌کنند آخرالزمان و منجی (مسیح) مورد نظر خود را به خورد افکار عمومی مردم دنیا بدهند. مستند ظهور که حاصل تلاش ۳ جوان مسلمان انگلیسی آمریکایی است، با افشای برخی مسائل پشت پرده شبکه جهانی فراماسونری، پرسش‌هایی جدی در ذهن بیننده ایجاد کرده و آنان را نسبت به حوادث جهان پیرامون خود هوشیارتر می‌کند. لطفا با دقت ببینید و منتشر کنید👇 انقلاب سوم @enqelabe3
هدایت شده از سید یاسر جبرائیلی
تحقق وعده‌های خاویر میلی در ایران خاویر میلی، رئیس جمهور نئولیبرال آرژانتین، با شعارهای شوک‌درمانی و دلاریزه‌سازی اقتصاد کشورش رئیس جمهور شد. در نخستین گام، ارزش پزو، پول ملی آرژانتین، را کاهش داد. به نحوی که دلار ۳۶۶ پزویی را حذف و دلار ۸۰۰ پزویی بازار آزاد را به رسمیت شناخت. اما این تک‌نرخی‌سازی ارز به تبعیت از بازار آزاد، علاوه بر اینکه تورم سالانه این کشور را به ۲۱۱ درصد رساند، باعث افزایش نرخ ارز در بازار آزاد نیز شد. به نحوی که هر دلار آمریکا اینک ۸۵۰ پزو شده است که همچنان نیز رو به افزایش است. این دقیقا همان سیاستی است که دولت آقای رئیسی در سال ۱۴۰۱ اجرا کرد. ارز ۴۲۰۰ حذف و ارز ۲۵ هزار تومانی بازار آزاد جایگزین شد. پیرو این امر، هم رکورد تورم در ایران شکست، هم نرخ بازار آزاد شروع به افزایش کرد و اینک به ۶۰ هزار تومان رسیده است. جالب اینکه الان دوباره جماعتی راه افتاده‌اند که دقیقا مثل حذف ۴۲۰۰، دلار ۲۸۵۰۰ نیز باید حذف شود و دلار ۶۰ هزار تومان جایگزین شود! لابد کمتر از یک سال بعد نیز، خواهند گفت دلار ۶۰ هزار تومان باید حذف شده و دلار ۱۰۰ هزار تومان بازار آزاد به رسمیت شناخته شود. این مسیر، انتها ندارد... یکی دیگر از اقدامات پر سر و صدای خاویر میلی، اجازه انعقاد قرارداد در داخل آرژانتین به دلار آمریکا بود. روزنامه بوینس آینس هرالد، روز ۳۰ آذر ۱۴۰۲ گزارش داد که خاویر میلی، انعقاد قرارداد به دلار آمریکا را قانونی کرده است. این اقدام، یعنی یک کشور رسما ناموس اقتصادش، یعنی پول ملی‌اش، را از حیز انتفاع ساقط کند. در تعریف پول گفته می‌شود که پول سه ویژگی دارد: ۱-معیار سنجش ۲-ذخیره ارزش ۳-وسیله مبادله. دولتی که اجازه بدهد هر عنصر دیگری غیر از پول ملی، این سه کارکرد را در اقتصادش داشته باشد، یعنی در حال نابودی پول ملی خود است. امروز شنیدم وزارت نفت، در آستانه روز ملی شدن صنعت نفت، یک قرارداد عظیم با شرکت‌های داخلی برای تولید روزانه ۴۰۰ هزار بشکه نفت بسته است که بسیار خوشحال‌کننده بود. اما قسمت اسفبار این ماجرا، انعقاد این قرارداد به دلار آمریکاست. ما نمی‌توانیم قراردادهای رسمی و دولتی را به دلار ببندیم، بعد فریاد اعتراض سر دهیم که چرا در تهران رستوران‌ها به دلار غذا می‌فروشند و پزشکان به دلار خدمات می‌دهند! جنگ اقتصادی آمریکا علیه ما، برای تضعیف ارزش ریال است که بارها و بارها در بیان مقامات آمریکایی به این موضوع تصریح شده است. فروش مواد اولیه ایرانی یعنی محصولات نفتی و پتروشیمی و فلزات به داخل کشور به دلار آمریکا، توزیع اسکناس دلار بین مردم توسط بانک مرکزی، انعقاد قراردادهای اقتصادی به دلار آمریکا، به معنی این است که ما به دست خودمان داریم دلار را در خاک ایران معیار سنجش، ذخیره ارزش و وسیله مبادله می‌کنیم. یعنی به دست خودمان داریم ریال را نابود می‌کنیم. رهبر حکیم انقلاب اسلامی در حکم تنفیذ آقای رئیسی، یکی از مطالباتی که مطرح فرمودند، این بود که سیاست تقویت پول ملی را به جد دنبال نمایند. مسیری که آقای رئیسی تا امروز پیموده، خلاف این جهت بوده است. آقای رئیسی الحق و الانصاف انسان پاک و شریف و مخلصی است. دوندگی زیاد می‌کند، میان مردم زیاد می‌رود، ذره‌ای در این بشر کبر و نخوت وجود ندارد. اما اینها کافی نیست. ما امیدواریم که ایشان در مهلت باقیمانده از دولت سیزدهم، در جهت‌گیری‌های اقتصادی خود، یک تجدیدنظر جدی کنند. ما عزت و سربلندی و موفقیت ایشان را می‌خواهیم. @syjebraily
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مقدمه ✍️ تا زمانی که خود تحقیری و ما نمی‌توانیم از فکر و ذهن مردم یک کشور بیرون نرود هیچ حرکت انقلابی و اصلاحی از جمله انقلاب اقتصادی روی نخواهد داد. «ما می‌توانیم» به عنوان یکی از شعارهای اصلی و مبنایی انقلاب اسلامی، آمد تا بساط عقب ماندگی تاریخی که با خیانت حاکمان نالایق و منور الفکرهای غرب زده در طول ده‌ها سال بر این ملت تحمیل شده بود و بر اثر تبلیغات سوء رفته رفته به یک عقب ماندگی ذهنی و فکری منجر شده و تقریباً به نوعی به فرهنگ عمومی تبدیل شده بود جمع کند. لذا باید از این شعار که میراث گرانبهای انقلاب و شهدای این سرزمین است و توانسته تا حدود زیادی آن عقب ماندگی‌ها را جبران کرده و ایران را علی رغم همه مشکلات و نابسامانی‌ها به یک قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل کند حفاظت کرد و اجازه نداد به محاق رانده شود. انقلاب سوم @enqelabe3
در جریان فقر و اینها هم همین طور است؛ قرآن کریم وقتی مال را وسیله قوام می‌داند در سوره «نساء» فرمود اگر بخواهید بایستی باید جیب شما پر باشد نه أشرافی باشد، دستت نزد دیگری دراز نباشد بخواهی قیام کنی باید دستت نزد دیگری دراز نباشد، بخواهی مثل حزب الله لبنان مقاوم باشی باید دستت نزد دیگری دراز نباشد ﴿لا تُؤْتُوا السُّفَهاءَ أَمْوالَکُمُ الَّتی‏ جَعَلَ اللَّهُ لَکُمْ قِیاماً﴾[9] آنکه جیبش خالی است کیفش خالی است او گدا نیست او فقیر است این بر وزن «فعیل» به معنای مفعول، مثل «قتیل» به معنی مقتول؛ یعنی کسی که ستون فقراتش شکسته است. جریان شعب ابی‌طالب را ما در جبهه‌ها داریم؛ در حوزه‌ها داریم؛ در بخشی از دانشگاه‌ها داریم، وگرنه در توده مردم ما جریان شعب ابی‌طالب نداریم. مرحوم کلینی(رضوان الله تعالی علیه) در جلد پنجم کافی، کتاب معیشت، آنجا این روایت نورانی را از پیغمبر(صلی الله علیه و آله و سلم) نقل می‌کند. همین پیغمبری که در شعب ابی‌طالب بود همین پیغمبری که سه سال را تحمل کرد با خواص اصحابش، دست به دعا برمی‌دارد؛ این دعا را کلینی در جلد پنجم «کتاب المعیشة» کافی نقل می‌کند عرض می‌کند خدایا بین ملت ما و نان ملت جدایی نینداز! «اللَّهُمَّ بَارِکْ لَنَا فِی الْخُبْزِ‏». مستحضرید که ما در فارسی از اقتصاد به نان تعبیر می‌کنیم، در عربی از اقتصاد به خُبز تعبیر می‌کنند؛ خُبز به معنی نان نیست به معنی اقتصاد است این یک تعبیر رایجی است می‌گوییم نان مردم! وقتی می‌گوییم نان مردم یعنی اقتصاد مردم «اللَّهُمَّ بَارِکْ لَنَا فِی الْخُبْزِ وَ لَا تُفَرِّقْ بَیْنَنَا وَ بَیْنَهُ فَلَوْ لَا الْخُبْزُ مَا صُمْنَا وَ لَا صَلَّیْنَا وَ لَا أَدَّیْنَا فَرَائِضَ رَبِّنَا عَزَّ وَ جَل‏»[10] خدایا اگر می‌خواهی دین تو محفوظ باشد جیب مردم باید خالی نباشد همین! وگرنه یک «مارکس» و «انگلس» این دو نفر پیدا شدند ده برابر ما را کمونیست کردند. شما ببینید یک قَدَری است چین، این یک میلیارد و هشتصد میلیون جمعیت دارد بیست برابر ماست. ما قرآن و عترت و علی(سلام الله علیه) را داریم او دستش خالی است و بیست برابر ماست آسمان و زمین را گرفته است. اگر یک وقت جیب مردم خالی باشد به آن سمت رو می‌آورند. الآن شما ببینید چه آنها و چه شوروی سابق چه بعضی از کشورهای کمونیستی، بر اساس همین فقر رفتند این مکتب را پذیرفتند. تفسیر سوره فجر/ آیت الله جوادی آملی انقلاب سوم @enqelabe3
ما یک کلاس امتحان داریم به نام کلاس ثروت، یک کلاس امتحان داریم به نام کلاس فقر؛ هم گاهی آنها را اینجا می‌نشانیم گاهی اینها را آنجا می‌نشانیم این طور نیست که اگر کسی غنی است همیشه آبا و أجدادش غنی باشند خیلی‌ها فقیرزاده هستند غنی‌ می‌شوند، خیلی‌ها غنی‌زاده‌اند فقیر می‌شوند، خیلی فقیرزاده‌اند غنی می‌شوند؛ همین‌طور امتحان است فرمود ما امتحان می‌کنیم؛ ولی شما آن کار اساسی را نمی‌کنید ﴿کَلاَّ بَلْ لا تُکْرِمُونَ الْیَتیمَ﴾؛ شما یتیم را گرامی نمی‌دارید. می‌دانید گرامی داشتن صدقه بالاتر از بخشش است بالاتر از هبه است بالاتر از هدیه است بالاتر از چشم‌روشنی است. هدیه هدیه است، هبه هبه است، مال دادن مال است شما مال بدهید ولو خودتان را هم بخواهید نشان بدهید یا قصد قربت هم نکنید به هر حال هدیه است هبه است؛ اما صدقه تا قصد قربت نکنی مقبول نیست صدقه عبادت است صدقه عقد است صدقه کجا هبه کجا؟ صدقه کجا هدیه کجا؟ صدقه کجا چشم روشنی کجا؟ آنها که عبادت نیست. قوام صدقه به «قربة إلی الله» است، مقبول نیست مگر اینکه «قربة الی الله» باشد. ببینید! همین ائمه در همین فقه ما گفتند آن روزی که اتومبیل و هواپیما و کشتی که نبود همین اسب‌سواری بود به هر حال کسی اسب سوار می‌شود گاهی اسب تُند می‌رود گاهی کُند می‌رود، گاهی ترکشی هست چوبی هست، به اسب می‌زند، فرمود اگر اسب کُندی کرد خواستی بزنی یک دو تا بزن! ببینید این دین چه دینی است؟ فرمود به صورت اسب نزن! احترام اسب را حفظ کنید! این دین بوسیدنی نیست؟! این در فقه ما است. فرمود این مرکوب بر راکب چندین حق دارد: یکی از حقوق اسب این است که آن راکب صورتش را نزند؛ این دین است. آن وقت اجازه می‌دهد که ما آبروی کسی را ببریم، حق کسی را رعایت نکنیم به کسی ظلم بکنیم مال کسی را ببریم! این طور مردم را در فشار قرار بدهیم! این دین است! اینکه می‌بینید علامه طباطبایی‌ها وقتی وارد حرم میشدند در و دیوار را می‌بوسند، این حرف‌ها را اینها گفتند؛ کسی دیگر که این گونه حرف‌ها را به ما نزد. شما شرق عالم برویم غرب عالم بروید، آنکه اسب‌سوار بودند از سابق تا لاحق، هیچ کدام چنین دستوری دادند که صورت اسب را نزن؟! این وقتی که حاضر نیست آدم احترام اسب را نگه ندارد، احترام دیگری را یقیناً باید نگه دارد. این دینی که سوسماربخور را طرزی تربیت کرد که از آهو می‌گذرد، همین دین بود چیزی دیگر که نبود، پس این ظرفیت هست. تفسیر سوره مدثر / آیت الله جوادی آملی انقلاب سوم @enqelabe3
این بسیار واضح است که شبکه صهیونیستی فراماسونری جهانی از نظر برنامه‌ریزی بسیار قوی عمل می‌کند به گونه‌ای که حتی گاه می‌شنویم که برای پنجاه و صد سال آینده برنامه دارند. یک نشانه آن فیلم‌ها و انیمیشن‌هایی که دهها سال قبل ساخته و پخش شده که مثلاً اشاره به حوادثی مانند حادثه ۱۱ سپتامبر، حمله آمریکا به عراق، افغانستان و ... یا پیش بینی ریاست جمهوری اوباما، ترامپ و بایدن دارند که بعدها معلوم شد نه پیش بینی که برنامه ریزی بوده، پس تعجبی ندارد که سفر رسمی، علنی و از پیش اعلام شده بالاترین مقام رسمی سرسخت ترین دشمن خود به نزدیک‌ترین نقطه‌ی کشوری که پایگاه دوم رژیم صهیونسیتی است را غنیمت شمرده و برنامه ریزی دقیق اجرای یک توطئه بیچیده برای آن را در دستور کار قرار داده باشند. وقتی ما می‌توانیم پهپادهای فوق پیشرفته، رادار گریز و مخفی کار دشمن را در آسمان بیابیم، در سیستم ناوبری آن نفوذ کرده و کنترلش را در دست گرفته از دست صاحبانش خارج کنیم و آن را در جایی که دلمان می‌خواهد بنشانیم، یک بالگرد معمولی نزدیک نقطه صفر مرزی، آن هم جایی که پاتوق صهیونیست‌ها و پر از تجهیزات جاسوسی پیشرفته آن‌هاست که اسباب بازی ای بیش نیست! حقیقتا کشف، اعلام و پیگیری دقیق علل سانحه تا آخر ، حق مسلم ملت ایران و رای دهندگان به رییس‌جمهور شهید است ... خدا کند مسئولین مرتبط، وجدان و جوانمردی به خرج داده و این حق را ضایع نکنند که اگر خدای نخواسته چنین شد نه در دنیا خواهیم گذشت نه در عقبی!🏴💔 انقلاب سوم @enqelabe3
چند روزیست به این فکر می‌کنم چرا شورای نگهبان فردی مثل پزشکیان را با آن مواضع و سخنان عجیب و غریب در حوادث گوناگون تأیید صلاحیت کرد؟! تنها نتیجه‌ای که تا الآن گرفتم این که شورای نگهبان بر سر دوراهی افزایش مشارکت و حضور حداقل یک نماینده از سلایق و جناح‌های مختلف سیاسی یا عمل بر طبق مرّ قانون اساسی در رابطه با شرایط نامزدهای ریاست جمهوری، ناگزیر مجبور به انتخاب گزینه اول شده است. یعنی از میان بد سابقه‌های اصلاح طلب (که متأسفانه شامل همه گزینه‌های موجود می‌شده)، ناچار فردی که کمتر بد هست را تأیید کرد تا انتخابات رقابتی شده و درصد مشارکت افزایش پیدا کند. به عبارت دیگر در مرحله اول سوء سابقه‌ها (موضع‌گیری و عملکردی) را به صورت مطلق گزینش کرد، دید همگی افتادند! لذا از سر مصلحت و اجباری خودخواسته، به سوء پیشینه عملکردی اکتفا و بد سابقه‌های موضع‌گیری و بیانی را استثنا کرد و با پذیرش ریسک ریاست جمهوری فردی مثل پزشکیان، او را تأیید کرد تا شاید بلوغ سیاسی ملت در استفاده از تجارب انتخابات قبل کار را ختم به خیر کند ... این گونه، نظام هم می‌تواند اثبات کند که انتخابات را مهندسی نمی‌کند و به آزادی بیان حداکثری پایبند است! والله هو العالم انقلاب سوم @enqelabe3
امام باقر علیه السلام: ای جابر ! روزی اندک خدارا برای خویش بسیاربدان تاازعهده ی شکرش به در آیی ، طاعت بسیارت رابرای خدا ناچیز شمار تانفس راخوار بداری وخویش را شایسته گذشت گردانی ،بلای رسیده رابادانش حاضر خویش دورساز... تحف العقول ص ۵۰۳ شهادت امام باقرعلیه السلام تسلیت 🆔 @khat_abdollahzade 🌐 https://abdolahzaade.ir
مسأله این است جلیلی یا قالیباف؟ کدام اصلح است ؟ آقای قالیباف انسانی شریف، انقلابی، متدین، صبور و مدیری جهادی و کارآمد است، خوب می‌دود و خدمات زیادی به کشور نموده است ... اما پرسش این است که آیا اصلح نیز هست؟ برخی برای اثبات اصلح بودن قالیباف به کارنامه و سابقه او استناد می‌کنند. قالیباف البته انصافا کارنامه خوبی دارد. باید اما از اینان پرسید: تعریف شما از کارنامه چیست ؟ اساسا جایگاه و نقش رییس جمهور چیست؟ و یک رییس‌جمهور خوب باید چه نوع کارنامه‌ای داشته باشد؟ آیا برای یک رییس‌جمهور، داشتن کارنامه‌ای از جنس کارنامه یک مهندس معمار و استاد بنّایی کافیست؟ آیا صرف ساختن چند پل و اتوبان و بوستان و در کل پرداختن به امور سخت افزاری برای این که شخصی رییس‌جمهور خوبی باشد کفایت می‌کند؟ آیا برافراشتن چند بنای شهری یا تلفنی کردن ارتباط با پلیس کارنامه است اما حمایت از امور راهبردی مانند رساندن تعداد سانتریفیوژهای هسته‌ای از انگشت شمار به عدد ۱۹ هزار یا ارائه طرح (عملیاتی شده) در ارتقاء صادرات نفت از ۲۰۰ هزار بشکه در روز به ۱.۵ میلیون بشکه آن هم در شرایط دشوار تحریم همه جانبه و تدوین برنامه‌های قابل اجرا در همه ابعاد اداره کشور کارنامه نیست؟! اگر هست، کدام یک مهم‌تر است؟ و یک رییس‌جمهور خوب باید فکر وقت و همت خود را مصروف کدام یک نماید؟ آیا یک مربی خوب کسی است که خودش خوب بدود یا کسی که بتواند تیمش را خوب بدواند؟ آیا ما صرفا به یک احمدی نژاد دیگر اما عاقل‌تر نیاز داریم؟ آیا حواشی خانوادگی، اقتصادی و مدیریتی هم جزو کارنامه محسوب می‌شود یا خیر؟ جایگاه داشتن نگاه تمدنی و کلان نگر به مسائل و موضوعات گوناگون در این میانه کجاست؟ جهان بینی فرد در نوع نگاه به مسائل داخلی، بین المللی و راهبردی از قبیل عدالت، حاکمیت ریال، دلار زدایی، اصلاح ساختار نظام بانکی، بانکداری بر مبنای اقتصاد اسلامی، تورم، مبارزه با مفاسد اداری و نوع برخورد با مدیران و اطرافیان ناکارآمد و احیانا فاسد چقدر مهم است و چگونه باید باشد؟ طهارت سیاسی، طهارت اقتصادی و طهارت در انتصابات کجای ماجرا قرار دارد؟ و در نهایت اگر کسی در مسائل مهم و چالشی مانند عدالت یا پیشرفت، برجام و ... سابقه حرکت زیگزاگی داشت، برای آینده چقدر قابل اطمینان و اعتماد است؟ انقلاب سوم @enqelabe3
ما يک سلسله حقوقي داريم مثل زکات و اينها؛ حالا اگر کسي وجوه شرعي خود را داد زکات خودش را داد، يک همسايه فقير هست که فقط او باخبر است، اين مي‌شود واجب عيني. و اگر چند نفر از اهل محل باخبر هستند، مي‌شود واجب کفايي. اين چنين نيست که اگر کسي وجوهات شرعي را داد بعد فقير در مملکت بود بر او چيزي نباشد. اين آزمون الهي است. فرمود شما مأموران الهي هستيد دست شما بايد در مسير دست ذات اقدس اله باشد که دوباره اين دست پُر برگردد. همان ديني که مي‌گويد تکدّي اين فقراي حرفه‌اي حرام است؛ اين جزء مکاسب محرّمه است. اين فقيري که حرفه‌اي است بعد از مرگ او مال فراواني هم کشف مي‌شود با اينکه دارد، باز گدايي مي‌کند، اين کسب حرام است. همان دين مي‌گويد کسي که ندارد، اگر فقط شما مطّلع هستيد مي‌شود واجب عيني، اگر چند نفر مطّلع هستند مي‌شود واجب کفايي. فرمود: «إِنَّ الْمِسْكِينَ رَسُولُ اللَّهِ»؛ اين را خدا فرستاد. شما داريد فرستاده خدا را رد مي‌کنيد. آدم چه جوابي بگويد؟ چگونه جواب بگويد؟ تفسیر سوره مدثر آیت الله جوادی آملی انقلاب سوم @enqelabe3
35.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قسمت ۵ /بنیان دجال- کنترل ذهن کودکان
حقیقتا چقدر تفاوت است میان داوطلبی که با بیان فاخر و تکیه بر نقاط قوت، پیشینه طولانی افتخار آمیز تمدن ملی و دینی و تأکید بر استفاده از توانمندی و ظرفیت‌های فراوان داخلی و فرصت‌های بی‌شمار پیش رو به پشتوانه فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی و ارائه طرح و برنامه و توانمندی علمی و عملی خود دنبال رأی است با کسی که با بیان سخنان پوپولیستی و فعال کردن گسل‌های قومیتی، مذهبی و جنسیتی و آویزان شدن از قشرهای ناراضی ، نق زن ، پرمدعا ، بی حجاب‌ها و هنرمندانی که از ایران فقط سیاه نمایی می‌کنند گدایی رأی می‌کند! إنّ الحـقَّ و الباطِـلَ لا يُعرَفانِ بالنّاسِ و لكـنِ اعْرِفِ الحـقَّ باتِّبـاعِ مَنِ اتَّبعَهُ و الباطِـلَ باجْتِنابِ مَنِ اجْتَنَبَهُ . الأمالي للطوسي : ۱۳۴/۲۱۶ انقلاب سوم @enqelabe3
29.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ برنامه بدون تعارف با سعید جلیلی ۲ تیر ۱۴۰۳ ✍ این انصاف و تقوای جلیلی و ثبات قدم او در مسیر حق و عزت اسلام و ایران و پشتوانه طولانی مطالعات راهبردی و برنامه ریزی وی که به نظر بهترین و اجرایی‌ترین طرح عملیاتی برای حرکت به سوی تحقق است که ما را پشت سر او آورده و الا ما عاشق چشم و ابروی کسی نیستیم. ما مانند برخی که ۲۰ سال است در خاتمی و موسوی فریز شده‌اند و حتی امروز بعد از این همه خیانت و ظلم متعصبانه بر آنان درود می‌فرستند در جلیلی و جلیلی‌ها متوقف نبوده و نخواهیم بود و اگر خدای نخواسته حتی او هم روزی از صراط مستقیم که همان راه اصیل انقلاب و امام و رهبری است منحرف شود از وی عبور خواهیم کرد کما اینکه از هاشمی و احمدی‌نژاد و شخصیت‌های دیگری که به کجی گراییدند عبور کردیم ... انقلاب سوم @enqelabe3