eitaa logo
مکتب خانه
315 دنبال‌کننده
775 عکس
322 ویدیو
261 فایل
نشر آثار صوتي و تصويري و مکتوب @roshd_harakat
مشاهده در ایتا
دانلود
❇️ «رئوس ثمانیه» 📍«اخذ حدیث» هشت طریق معروف دارد که به آن «رئوس ثمانیه» گفته می‌شود. 🖊تعریف اجمالی و مشترک دانشمندان از طرق تحمل حدیث به این قرار است: 🔸۱. سماع، شنیدن حدیث از استاد است، چه استاد حدیث را از حفظ بخواند چه آن را از روی کتاب به شاگرد القا یا املا کند. 🔸۲. قرائت، که اغلب به آن «عَرْض» گفته‌اند، خواندن حدیث نزد شیخ است، چه شاگرد آن را بخواند چه دیگری بخواند و شاگرد بشنود و حدیث را فراگیرد. 🔸 ۳. اجازه، به این صورت است که استاد اجازة نقل از کتاب یا نقل روایت برای شاگرد صادر کند. 🔸 ۴. مناوله (از ریشه ن و ل) به معنای دادن کتاب از استاد به شاگرد است به صورت تملیک یا عاریه، با اجازه یا بدون اجازه، که قسم اخیر را «عَرْضُ المُناوَله» گویند. 🔸 ۵. کتابت یا مکاتبه، یعنی شیخ حدیث به درخواست طالب روایت، احادیثی به خط خود بنویسد و ارسال کند. 🔸 ۶. اعلام (آگاه کردن)، یعنی استاد اعلام کند که فلان کتاب متعلق به اوست یا فلان روایت، سماع او از فلان استاد است، و شاگرد مجاز به نقل از آن شود. 🔸۷. وصیت، یعنی شیخ حدیث از طریق وصیت، روایات خود را در اختیار کسی قرار دهد و او مجاز به نقل از آنها گردد. 🔸۸. وِجاده (مصدر جعلی به معنای یافتن)، یعنی آنکه راوی، حدیث یا کتابی به خط یکی از مشایخ پیدا کند و پس از اطمینان از انتساب آن به صاحبش، به نقل آن بپردازد. 📎 برگرفته از صوت “دوره آموزش علم رجال” استاد سید محمدجواد شبیری زنجانی ╭┅──────────────┅╮ 🌐 eitaa.com/esra_rasane ╰┅───────────────┅
دانش تفسیر از دیرباز به تشویق قرآن کریم، عهده دار تبیین آموزه های عرشی این کتاب الهی بوده است. «تفسیر المیزان» به خامه و قلم مبارک علامه طباطبایی (ره) در امتداد این سنت الهی یک تفسیر نامدار و پر جاذبه شیعی است که فصل نوینی در عرصه تفسیر رقم زده و مورد توجه جامعه اسلامی قرار گرفته است. علاقه و نویسنده کتاب حاضر بر آن است که، لازم است بار دیگر تقریری از منزلت قرآن و ضرورت تفسیر آن صورت بگیرد و اگر نکته هایی ناگفته مانده یا بازخوانی آن ها مفید به نظر می رسد بیان شود و علاوه بر آن به مرتبت تفسیر قیم المیزان به عنوان یک تفسیر معیار، نظری مدقانه و محققانه صورت بگیرد.و به منظور تعریف و ترویج رویکردها، روش ها و رهیافت های نظری این اثر دوباره به نظر بیاید. البته در کنار آن، نیازها و خلاهایی نیز به نظر مولف رسیده که به مدد معرفی این تفسیر به تعریف و ترسیم آن ها پرداخته است. ╭┅──────────────┅╮ 🌐 https://t.me/esra_rasane ╰┅─────────────
فردا ۵ ربیع الاول سالروز شهادت از مفاخر شیعه و صاحب کتاب گرانسنگ
4_5994537093987044242.pdf
349.4K
🔷 عنوان: کالبدشناسی مفهوم تعهد 🔶 استاد احمد دیلمی ╭┅──────────────┅╮ 🌐 https://t.me/esra_rasane ╰┅─────────────
گشت ارشاد را از مسوولان شروع کنید : 🔸 وعده انتخابات ۱۴۰۰ این بود که گشت ارشاد مسئولین آغاز شود. شروع کرد و دیگران را هم بدان فراخواند. با وجود عذرخواهی رئیس شورای شهر درباره استفاده فرزندش از ماشین لوکس شهرداری، ستاد امر به معروف استان البرز قانع نشد و در این‌باره بیانیه صادر کرد! چه خوب اگر مطالبه نامه ۴۵ و ۷۱ نهج‌البلاغه برای مدیرانی با حاشیه‌ایِ اشرافی، بی‌مماشات انشاء شود. 🔹 جمعه آتی هم برقرار می‌شود. کاش خطیب این هفته هم از ماجرای دستگیری یک زن توسط نیروی انتظامی به شکل ناجور و توسط نامحرم و با قلاب مخصوص حیوانات گله کند و از یک جمله توضیح نیروی انتظامی مبنی بر برخورد انضباطی با ماموران راضی نشود! چون مساله‌ی قابل تکراری است، نهی از منکر واجب است. 🔸 چه خوب اگر گشت ارشاد هم توسط ارشاد شود. امیرالمومنین(ع)، قنبر را وقتی سه تازیانه بیشتر بر بزهکار حد جاری کرد، همانجا خواباند و سه ضربه شلاق زد. (الکافی ج۷ص۲۶۰) جامعه بیش از پیش تشنه دیدن این جلوات علوی است. یاعلی!
◀ رفتارهای اقتصادی ائمه شیعه علیهم السلام (بخش 1) مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ عَنْ عِدَّةٍ مِنْ أَصْحَابِنَا عَنْ أَحمَدَ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ خَالِدٍ عَنْ إِسْمَاعِيلَ بْنِ مِهْرَانَ عَنْ حَمَّادِ بْنِ عُثْمَانَ قَالَ: أَصَابَ أَهْلَ الْمَدِينَةِ قَحطٌ حَتَّى أَقْبَلَ الرَّجُلُ الْمُوسِرُ يَخْلِطُ الْحِنْطَةَ بِالشَّعِيرِ وَ يَأْكُلُهُ وَ يَشْتَرِي بِبَعْضِ الطَّعَامِ وَ كَانَ عِنْدَ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ (ع) طَعَامٌ جَيِّدٌ قَدِ اشْتَرَاهُ أَوَّلَ السَّنَةِ فَقَالَ لِبَعْضِ مَوَالِيهِ اشْتَرِ لَنَا شَعِيراً فَاخْلِطْهُ بِهَذَا الطَّعَامِ أَوْ بِعْهُ فَإِنَّا نَكْرَهُ أَنْ نَأْكُلَ جَيِّداً وَ يَأْكُلَ النَّاسُ رَدِيئاً وَ رَوَاهُ الشَّيْخُ بِإِسْنَادِهِ عَنْ أَحمَدَ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ خَالِدٍ مِثْلَهُ . 🔻منبع: وسائل الشیعه، ج17، باب 32 از ابواب آداب تجارت 🔶 نکته: شیخ حر عاملی براساس روایات باب 32 چنین فتوا می دهد: «باب استحباب مُوَاسَاةِ النَّاسِ عِنْدَ شِدَّةِ ضَرُورَتِهِمْ بِأَنْ يَبِيعَ قُوتَ السَّنَةِ ثُمَّ يَشْتَرِيَ كُلَّ يَوْمٍ وَ يَخْلِطَ الْحِنْطَةَ بِالشَّعِيرِ إِذَا فَعَلُوا ذَلِكَ» ╭┅──────────────┅╮ 🌐 https://t.me/esra_rasane ╰┅─────────────
‏تشییع جنازه فرزند شهید یاسوجی که خودسوزی کرد از فقر و بیکاری ... نگاه کنید چقدر مدیر و مسئول حضور دارند.... اینها کجا بودند وقتی او زنده بود؟ خرج همین رفت و آمد مدیران به تشییع جنازه رو اگر داده بودند به خودش آیا مشکلش حل نشده بود؟ بنگاه اقتصادی بنیاد شهید کجاست؟ @yaser_arab57
مکتب خانه
‏تشییع جنازه فرزند شهید یاسوجی که خودسوزی کرد از فقر و بیکاری ... نگاه کنید چقدر مدیر و مسئول حضور د
حالا یه سوال: اگه ایشون فرزند شهید نبود باز هم این آقایون در تشییع جنازه او شرک می کردند؟
تحمل سیلی آسان تر است یا تحمل آتش جهنم؟! باید در راستای حل مشکلات مردم که امانت الهی هستند، بکوشیم قبل از اینکه با سیلی مرگ بیدار شویم! اول به خود می گویم و دوم به آقایان مسئول! هشدارهای بنیانگذار انقلاب را باید در خدمت به مردم و محرومان جدی گرفت!
معرفی اجمالی احمد بن محمد اردبیلی (متوفای ۹۹۳ق) معروف به مقدس و محقق اردبیلی از فقهای امامیه در قرن دهم قمری و از معاصران شیخ بهایی بود. ایشان در علوم عقلی و نقلی تبحر داشت و در زمان ریاست بر حوزه علمیه نجف رونقی دوباره به این حوزه داده شد. مجمع الفائده و البرهان و زبدة البیان از مهم‌ترین آثار ایشان نام برده شده است و و افرادی مانند سید محمد عاملی مؤلف مدارک الاحکام و شیخ حسن عاملی مؤلف معالم الدین از شاگردان مقدس اردبیلی بودند. مقدس اردبیلی از دربار صفویه برای گسترش تشیع و حل مشکلات شیعیان استفاده می‌کرد؛ ولیکن وارد دستگاه صفوی نشد. زهد و تقوا و کمک‌های او به محرومان زبان‌زد بود و کراماتی نیز به او نسبت داده شده است. معرفی اجمالی محمد بن علی اردبیلی معروف به حاج محمد اردبیلی از عالمان نیمه دوم قرن یازدهم قمری، مُحَدِّث و رجال‌شناس شیعه و نویسنده کتاب جامع الرواة است. ایشان در این کتاب برای نخستین بار بین رجال‌شناسان شیعه، بعد از ذکر هر راوی، نام همه کسانی را آورده است که از آن راوی روایت کرده‌اند و نیز همه کسانی که راوی مذکور از آنان روایتی نقل کرده است. بر این اساس، راوی مشترک و ناشناخته در بیشتر موارد از همدیگر تشخیص داده می‌شود. محمد اردبیلی از شاگردان علامه مجلسی و جعفر بن عبدالله حویزی است. تصحیحُ الاَسانید اثر دیگر او نیز در علم رجال نگاشته شده است.
با توجه به ناکارامدی در بارگذاری صوت و فایل صوتی؛ ناچار به استفاده از هستیم
👌🏻 فهرست مطالب کانال مکتب خانه در تلگرام 🔉 صوتهای بارگذاری شده از استاد محمد حسین عبدی: 1. رسائل، قطع و ظن (7بخش) 2. رسائل، شرایط عمل به برائت 3. رسائل، قاعده لاضرر 🔊 صوتهای بارگذاری شده از استاد سید مصطفی حسینی نسب: 1. تقریر درس کفایه الاصول، عام و خاص 2. فایل فشرده حجیم حاشیه رسائل، برائت 3. فایل صوتی رسائل، خاتمه برائت 4. فایل های صوتی رسائل، برائت (13 بخش) 5. فایل های صوتی مکاسب، شروط عوضین (15 بخش) 🔊 مطالب بارگذاری شده از استاد عبدالکریم فرحانی: 1. تقریر درسهای جلد 1 اسفار در دو بخش 2. فایل های صوتی درس کفایه الاصول (6 بخش) 3. فایل های صوتی درس رسائل، برائت (4 بخش) 🔉 مطالب بارگذاری شده از استاد علی فرحانی: 1. تقریر بخشی از درس نمط سوم اشارات 2. فایل صوتی خارج منطق 3. فایل های صوتی درس کفایه الاصول (7 بخش) 🔈 مطالب بارگذاری شده از استاد قادر حیدری فسائی: 1. صوتهای درس اصول فقه (مرحوم مظفر) در 3 بخش 2. تقریر بخشی از درس کفایه الاصول، اصول عملیه 3. صوتهای درس خارج اصول فقه (تعادل و تراجیح) 38 جلسه 4. صوتهای درس خارج اصول، دوره دوم، سال اول، جلسات 1 تا 25 5. تقریر درس خارج اصول، دوره دوم، سال اول، جلسات 1 تا 41 🔈 مطالب بارگذاری شده از استاد علی امینی نژاد: 1. نمودار برنامه درسی عرفان و فلسفه (فایل پی دی اف) 2. تقریر درس تاریخ فلسفه 3. صوتهای درس حکمت اشراق 4. صوت نشست علمی ظرفیت های حکمت متعالیه برای دانش کلام 5. تقریر نشست علمی ظرفیت های حکمت متعالیه برای دانش کلام 6. صوتهای دوره اخیر درس حکمت اشراق (42 جلسه) 7. فایل های صوتی درس نهایه الحکمه، سال 1399، مرحله 7 تا 10 8. فایل های صوتی آشنایی با فلسفه (6 جلسه) 9. فایل های صوتی آشنایی با عرفان (3 جلسه) 10. فایل های صوتی نسبت عرفان و دین (پخش شده از رادیو معارف) (5 جلسه) ادامه دارد... ╭┅──────────────┅╮ 🌐 https://t.me/esra_rasane ╰┅────────────
⬛️انالله و انا الیه راجعون ⬛️ با نهایت تاسف و تاثر ارتحال همسر مکرمه حضرت آیت الله فیاضی را به محضر آیت الله فیاضی، فرزندان و همه بازماندگان تسلیت عرض می کنیم. مراسم تشییع آن بانوی مکرمه و مومنه جمعه ۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵ در گلزار علی بن جعفر(ع) قم برگزار می گردد. 🔸کانال نشر آثار آیت الله فیاضی 🆔@asfar99
4_6012803512587521014.pdf
2.79M
📚ترجمه قدیم اشارات و تنبیهات ✍الشیخ الرئیس ابوعلی سینا 🔹تصحیح : سیدحسن مشکان طبسی 🔸استادحشمت پور میفرمودند دقیقترین ترجمه متن اشارات همین کتاب است تا جایی دقت ترجمه بالاست که برخی قائلند خود شیخ این متن را ترجمه کرده ولی به خاطر جملاتی که در مقدمه وجود دارد مبنی بر اینکه از او(مترجم) تقاضا کرده اند اشارات شیخ را ترجمه کند و او در پاسخ به آنها این کتاب مستطاب را ترجمه کرده نشان میدهد مترجم شخص دیگری است لذا جناب استاد گاها به این ترجمه ارجاع میدادند. ♦️ کانال فلسفه و عرفان👇 https://eitaa.com/AGLOESHG
مکتب خانه
آیا انقلاب در فرهنگ و اقتصاد ممکن است؟! در اقتصاد سر رشته ای ندارم، با فهم ناقصی که از فرهنگ دارم به نظر می‌رسد انقلاب در فرهنگ ممکن نیست؛ فرهنگ امری تدریجی، سیال و نرم است در حالیکه انقلاب تغییر و تحول سریع و کوبنده است. به نظر می رسد اشکال این است که بعد از 40 سال، راهبرد صحیحی درعرصه تغییر فرهنگ نداریم، عمده راهبرد اتخاذ مواضع امنیتی و نظامی در عرصه فرهنگ است. این را از متولیان فرهنگی نظام می توان شناخت!
مکتب خانه
#تقریر درس #کفایه_الاصول ؛ اصول عملیه؛ #استاد_حیدری_فسایی جلسه اول و دوم
استاد قادر حیدری فسایی مطالب بارگذاری شده از ایشان 1. تقریر درس کفایه الاصول؛ بخش اصول عملیه (https://t.me/esra_rasane/487)2. صوتهای درس اصول فقه مظفر (بخش 1 (https://t.me/esra_rasane/929)) (بخش2 (https://t.me/esra_rasane/930)) (بخش3 (https://t.me/esra_rasane/931)) 3. صوتهای درس خارج تعادل و تراجیح (https://t.me/esra_rasane/977)4. صوتهای سال اول، دوره دوم درس خارج بخش 1 (https://t.me/esra_rasane/999)5. صوتهای سال اول، دوره دوم درس خارج بخش 2 (https://t.me/esra_rasane/1004)6. صوتهای سال اول، دوره دوم درس خارج اصول بخش 3 (https://t.me/esra_rasane/1196)7. تقریر درس خارج اصول، دوره دوم؛ بخش 1 (https://t.me/esra_rasane/1007)╭┅──────────────┅╮ 🌐 https://t.me/esra_rasane ╰┅───────────────┅
1199382275_-210084.pdf
413.3K
هویت دینی و اسلامی فلسفه اسلامی
سلام و عرض ادب بنده ارتباط چندانی با موسسات مستقر در شهر قم ندارم، تنها آشنایی اندکی با برخی از مؤسسات دارم که جهت اطلاع عزیزان معرفی می کنم: 1. موسسه فقهی امیرالمومنین علیه السلام،، تحت اشراف ؛ در این موسسه اولا تلاش بر این است که جمع سالمی بین فقه، اصول و فلسفه صورت بگیرد و ثانیا مبانی علمی بنیانگذار انقلاب تبیین شود لذا مسلک علمی فقه الخمینی را بسیار از ایشون می شنویم؛ روحیه شاگرد پروی و تحقیق و پژوهش را در اساتید این موسسه از نزدیک دیده ام و به جد می توان گفت هدف اصلی در چنین جمعی آموختن اندیشیدن (اجتهاد و تفکر) است نه اندیشه ها! 2. موسسه تخصصی فلسفه، خیابان باجک، مدرسه مهدیه؛ ریاست موسسه برعهده هست ولی مدیریت داخلی موسسه (قائم مقام) بر عهده است، ایشان از اساتید جوانی است که توانسته است در طول 3 4 سال اخیر، تحول شگرفی در موسسه ایجاد کند، روحیه جهادی، تشکیلاتی و انقلابی ایشان در کنار تسلط بالا بر علوم مختلف انسانی و حوزوی باعث شده الگوی خوبی از مدیریت را به نمایش بگذارد. در این موسسه همه شئون مختلف علمی و عملی طلاب و خانواده هایشان مورد توجه بوده و برای آنها برنامه ریزی می شود، چیزی که در خود حوزه وجود ندارد. اگر قصد تحصیل جدی فلسفه اسلامی را دارید، توصیه می کنم از پایه 7 وارد این موسسه شوید! 3. موسسه تخصصی فلسفه اسرا تحت اشراف آقا مرتضی جوادی آملی، که به تازگی (حدود 4 سال) راه اندازی شده است، (نزدیک مرکز خدمات) 4. موسسه امام خمینی (ره) (موسسه ای حوزوی_ دانشگاهی) که توسط مرحوم تاسیس شده است. یکی از اهداف عمده این موسسه تربیت محققانی است که هم در علوم اسلامی تخصص دارند و هم در علوم انسانی لذا تنها طلاب بعد از پایه ششم می توانند وارد این موسسه شوند و در یکی از رشته های علوم انسانی در کنار تحصیل علوم حوزوی ادامه تحصیل دهند. موسسه تحول در علوم انسانی را با راهبرد مذکور در دستور کار قرار دارد لذا تنها طلابی که قدرت و استعداد جمع بین علوم حوزوی و علوم انسانی را دارند می توانند در این موسسه موفق باشند. این موسسه زیر نظر وزارت علوم است. ╭┅──────────────┅╮ 🌐 eitaa.com/esra_rasane ╰┅───────────────┅
مکتب خانه
سلام و عرض ادب بنده ارتباط چندانی با موسسات مستقر در شهر قم ندارم، تنها آشنایی اندکی با برخی از مؤ
وقتی حرکتی تحولی و امیدآفرین آغاز می شود، زنده دلان امیدوارتر می شوند اما وقتی انسان مشاهده می کند مسئولی که باید از این حرکت تحولی حمایت کند، نه تنها حمایت نمی کند بلکه بی مهری می کند، انسان کم حوصله ای مثل من، از غصه دق می کند! اینجاست که نیازمند تسلی دیگران هستیم!
ردود التستری علی ابن ابی الحدید فی شرح نهج البلاغة.pdf
1.94M
بسم الله ابن ابی الحدید یکی از مهترین شارحان نهج البلاغه است. محقق تستری نیز شرح گرانسگی بر نهج البلاغه نوشته است (بهج الصباغة). جهتگیریهای شیعی محقق تستری و صراحت او موجب شده است که گاه به نقد شرح ابن ابی الحدید بنشیند و برداشتهای او را نقد کند. این پایان نامه فرصت خوبی است برای مرور دسته بندی شده ی نقدهای محقق تستری بر ابن ابی الحدید. یک فصل از پایان نامه به نقدهای لغوی، دیگری به نقدهای نحوی، سومی به نقدهای تأویلی و ... اختصاص یافته است. https://eitaa.com/banahjolbalaghe https://eitaa.com/joinchat/494927872Ca763d6564a
🔻🔅برخی ازبیانات مهم و راهبردی آقا: 1-هیچ شخص یا نهادی نمی تواند باعذرانتساب به این جانب خود را ازحساب کشی معاف شمارد. فرمان هشت ماده ای-اردیبهشت80 2-هیچ‌کس فوق نظارت نیست.خودِ رهبری هم فوق نظارت نیست؛چه برسد به دستگاههای مرتبط با رهبری. بنابراین همه باید نظارت شوند.نظارت برکسانی که حکومت می‌کنند-چون حکومت به‌ طورطبیعی به معنای تجمّع قدرت وثروت است؛یعنی اموال بیت‌المال واقتداراجتماعی واقتدار سیاسی دردست بخشی ازحکّام است-برای این که امانت به ‌خرج دهند وسوء استفاده نکنند ونفسشان طغیان نکند،یک کارلازم وواجب است وبایدهم باشد.۷۹/۱۲/۹ 3- يكي ازاين اعتراضها،اعتراض به صدا وسيما بود واينكه بعضي ميگويند اگرچنانچه صدا وسيما را نقد كنيم،برخلاف رهبري مطلبي گفته‏ايم؛چرا؟ چون رهبري رئيس صدا وسيما را معين ميكند!اگرواقعاً ملاك اين باشد،كه آدم بايد به هيچ‏كس اعتراض نكند؛چون رئيس قوه‏ي قضائيه را هم رهبري انتخاب ميكند،رئيس جمهورهم بعد ازانتخابات،تنفيذ رهبري دارد؛ميگويد نصب كردم.پس بايد به هيچ‏كس اعتراض نكرد.نه آقا،اولاً صدا وسيما را رهبري اداره نميكند؛اين معلوم باشد. صداوسيما را رئيس صدا وسيما اداره ميكند.ورهبري هم درموارد زيادي اعتراضهائي دارد....انتقاد شما ازصدا وسيما مطلقاً به رهبري منتقل نميشود. شما حق داريدانتقاد كنيد؛هيچ اشكالي ندارد. ۱۳۸۷/۰۷/۰۷ 4- یکی ازدوستان راجع به نهادهای زیر نظررهبری-حالا زیرنظر رهبری یک قدری مسامحه است،یعنی وابسته‌ی به دستگاه رهبری-مثل بنیاد مستضعفان،مثل ستاد اجرائی فرمان امام[صحبت کردند].خیلی خوب،من اصلاً پیشنهاد میکنم گروه‌های دانشجویی توربازبینی درمورد همین نهادها ترتیب بدهند وبروند ببینند. ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ 5- نامه آبان 81حضرت آقا خطاب به دانشجویان وجوانان: t.me/houshdar/1371 🔶تنها طبقه ای که حتی حاضرنیستند این بیانات رهبر انقلاب را بشنوند ومصرانه با نقد دفترحضرت آقا مخالفت می ورزند ،افراد ظاهرالصلاحی هستند که میخواهند با و پوشش ریاکارانه احیانا به...
🌐انسان 250ساله نیروی مؤمن 🔹این امت سازی فقط سیاست نبود؛ یک بخشی از آن سیاست بود. بخش عمده دیگری آن، تربیت یکایک افراد بود. یک یکِ دلها در زیر تربیت پیغمبر قرار می گرفت. پیغمبر به یکایکِ ذهن ها و خردها، دانش و علم را تلقین می کرد. 🔹فقط این نبود که قوانین و مقررات و احکام را به آنها بیاموزد، بلکه حکمت به آنها می آموخت. چشم های آنها را بر روی حقایق عالم باز می کرد. ده سال هم پیغمبر اینگونه و با این روش حرکت کرد. 🗓1385/5/31 زیرساخت و مقدمه ی ایجاد ، تربیت نیروهای مومن و با صلابت است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👓 هشدارهای حجت الاسلام ذوالنور نسبت به مدعیان عدالت خواهی 🔹 متأسفانه گروه‌هایی به عنوان عدالت خواه و مطالبه گر در حوزه فعالیت می‌کنند، اما همه مسائل حوزه و را زیر سؤال می‌برند 🔷اینها به نام مطالبه گری حرف های را علیه نظام و مسئولین عنوان می کنند. 🔹اینها ریشه حوزوی ندارند و تازه به دوران رسیده هایی هستند که برای انقلاب هم هزینه ای نداده اند. @HozeTwit
مکتب خانه
👓 هشدارهای حجت الاسلام ذوالنور نسبت به مدعیان عدالت خواهی 🔹 متأسفانه گروه‌هایی به عنوان عدالت خواه
✅بهترین مغالطه برای فرار از انبوه سوالات و انتقادات وارده همین است! شخصیت طرف را له کن، او را نفوذی و یهودی و عامل دشمن بدان... چهار تا فحش هم بده! هیچ اشکالی ندارد.
43.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
@studiesofshia ✳️ قم و اورشلیم – تورهای فکری معاصر در ایران - بخش دوم (2 - 7) 🔹קוֹם וירושלים — סיור אינטלקטואלי עכשווי באירן, חלק 2 🔸سخنرانان: - اتان کلبرگ؛ خاورشناس، شیعه پژوه و استاد دانشگاه اورشلیم - رابرت گلیو؛ شیعه پژوه و رئیس بخش مطالعات عربی دانشگاه اکستر 🔺مکان: کتابخانه ملی اسرائیل / زبان انگلیسی - عبری مرجع تخصصی @studiesofshia