eitaa logo
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
15.5هزار دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
1.4هزار ویدیو
64 فایل
👈مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد با موضوعات: دشمن شناسی - جنگ رسانه‌ای - جنگ شناختی - نقد فیلم و انیمیشن مدیر کانال: @admin_eeita معاونت آموزش: @Amoozesh_resaneh فروش کتاب: @tabib_14 شبکه‌های اجتماعی: https://zil.ink/farajnejad
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰هویت یهودی 📚کتاب نفوذ فرهنگی کابالیستی در سینما 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
|تلوبیون با افتخار تقدیم می کند: مستند "سرو بی‌قرار" منظومه فکری مرحوم محمدحسین فرج نژاد: https://telewebion.com/episode/0x29109e6 هم اکنون در تلوبیون با بهترین کیفیت تماشا کنید 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
970124-FN-Hefz Quran & Motaleat.mp3
45.68M
📻| مشاوره استاد فرج نژاد در خصوص حفظ قرآن، مطالعات قرآنی و سلوک معنوی 📆24 فروردین 1397 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
💡| تعریف الهیات لیبرال مسیحی (قسمت اول) 💬 الهیات لیبرال مسیحی، الهیات سنتی پیش از خود را دگم، متعصب و افراطی می‌خواند. در قرن هجدهم، پس از تحولاتی که در حوزه‌های انسان‌شناسی، معرفت‌شناسی و هستی‌شناسی در غرب رویداد و خصوصاً کلیسای کاتولیک را مورد تهاجم جدی قرار گرفت. 💬 متاثر از اندیشه‌های متافیزیک ستیز کانت و عقل گرایی و اومانیسم خاص هگل و تجربه دینی شلایر ماخر (تقسیم دین به گوهر و پوسته و شخصی کردن اساس دین)، نحله‌‌ای جدید از الهیات پا به عرصه وجود گذاشت که الهیات لیبرال نامیده شد. 💬 این الهیات مبتنی بر نفی و نقد تواریخ کتاب مقدس و تکثرگرایی و انسان‌محوری و عدم التزام به ظاهر متون مقدس مسیحی شکل گرفت. 🗞یادداشت استاد فرج نژاد در نشریه فرهنگ پویا، شماره 25 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
💡| تعریف الهیات لیبرال مسیحی (قسمت دوم) ◾️نهضت الهیات لیبرال در قرن بیستم هم ادامه یافت و شیوه‌های گوناگونی به خود گرفت. خطوط اصلی رایج در آن عبارت بود از: تاکید بر حلول خداوند به جای تعالی و تنزیه او، تاسی به سیره عملی مسیح به جای بزرگ شمردن مرگ فدیه‌وار او، توجه به استکمال و اصلاح اخلاقی انسان به جای توجه به گنه‌کاری ذاتی او. ◾️ هم‌چنین آن‌ها قائل به کمال اتصال بین عقل و وحی، ایمان و تجربه بشری، خداوند و جهان، مسیح و سایر انسان‌ها و مسیحیت و سایر ادیان بودند و تفاوتی اصولی بین ادیان مختلف نمی‌دیدند مگر در مراتب ادیان. 🗞یادداشت استاد فرج نژاد در نشریه فرهنگ پویا، شماره 25 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥|سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان در رابطه با مرحوم محمد حسین فرج‌نژاد، همسر و فرزندان محترم ایشان در کربلای معلی در اربعین سال 1400 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
📋 | پاراکتاب هایی که از کتاب «اسطوره‌های صهیونیستی» تا به حال در کانال ایتا مؤسسه رسانه‌ای استاد فرج نژاد بارگذاری شده: 🖇لزوم بازشناسی سینمای غرب eitaa.com/farajnezhad110/751 🖇واژه شناسی و اصطلاح شناسی اسطوره eitaa.com/farajnezhad110/754 🖇اسطوره در نظر اندیشمندان مسلمان eitaa.com/farajnezhad110/1060 🖇عصر پیدایش اسطوره‌ها eitaa.com/farajnezhad110/1061 🖇عصر پیدایش اسطوره‌های یهودیت eitaa.com/farajnezhad110/1063 🖇عصر اسطوره‌های مسیحیت یهودی شده eitaa.com/farajnezhad110/1064 🖇عصر اسلام و توسعه علم حکمت‌آمیز eitaa.com/farajnezhad110/1088 🖇عصر رنسانس و تاریکی اروپا eitaa.com/farajnezhad110/1092 🖇یهود و پافشاری بر اهدافش در سینما eitaa.com/farajnezhad110/1093 🖇مسیحیت صهیونیستی در سینما eitaa.com/farajnezhad110/1094 🖇هالیوود و صهیونیسم eitaa.com/farajnezhad110/1096 🖇به کارگیری اسطوره‌ها در راه اهداف یهود eitaa.com/farajnezhad110/1123 🖇اسطوره‌پردازی، ساحل نجات یهود eitaa.com/farajnezhad110/1138 🖇رویای یهود برای تسلط بر ارض موعود eitaa.com/farajnezhad110/1142 🖇سواستفاده یهود از ارض موعود eitaa.com/farajnezhad110/1144 🖇خودبزرگ‌بینی یهود eitaa.com/farajnezhad110/1145 🖇آیا هری پاتر یهودی است؟ eitaa.com/farajnezhad110/1395 🖇وابستگی سیاسی ژاپن به آمریکا eitaa.com/farajnezhad110/1396 🖇نقش مادر در فیلم‌های صهیونیستی eitaa.com/farajnezhad110/1399 🖇نفوذ صهیونیست‌ها در سینمای ژاپن eitaa.com/farajnezhad110/1406 🖇یهودیزه شدن سینمای ژاپن eitaa.com/farajnezhad110/1414 🖇مضامین غربی در انیمیشن‌های ژاپنی eitaa.com/farajnezhad110/1424 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
📕بازتولید جعلی هندوئیسم نوین رسانه‌ای (بخش دوم) 🔺امری که امروزه برای دانشمندان سنت‌گرایی؛ چون کوماراسوآمی و نصر و پست‌مدرن‌هایی چون: نیچه و هایدگر و تجدیدنظر طلبان تاریخی چون گارودی و فوریسون، دیوید ایروینگ انگلیسی و مورخین جدیدی؛ چون شلوم زند و مورخینی چون: عبدالله شهبازی، موسی نجفی، موسی حقانی و علی ابوالحسنی واضح و هرکدام به گوشه‌ای از آن اشاراتی کرده‌اند. 🔺این نوع از هندشناسی با رنگ و بوی وطن‌پرستی خاص هندی، پان هندوئیسم، سکولاریسم در مناسک ودانتایی، نفی توحید و ترویج چندگانه‌گرایی به تمامی تاریخ هند، معنویت زمینی‌شده و تقلیل یافته، اسلام‌زدایی از فرهنگ هندی، استعاره‌های جنسی مادی‌شده و دین‌نمای واحد از فرهنگ مغشوش ودانتایی در گستره‌ی هند بزرگ، به نگارش درآمده است و هندوئیسم با قرائت غربی را جایگزین فرهنگ‌های متنوع و گوناگون اقصا نقاط هند می‌کند. 🗞یادداشت استاد فرج نژاد در نشریه فرهنگ پویا، شماره 40 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
💬|پیش‌نیازهای کار رسانه‌ای از منظر استاد فرج‌نژاد 📋استاد فرج‌نژاد، متن زیر را به عنوان پیش‌نیازهای کار رسانه اي نگاشته‌ بودند: 1- شناخت اسلام ولايي (قرآن شناسي، انسان شناسي، هستي شناسي، معرفت شناسي، فلسفه سياست و اخلاق و تاريخ و فلسفه هاي مضاف علوم) 2- توان اجتهاد نسبي براي استفاده از قرآن و احاديث در حوادث واقعه(ادبيات، اصول، رجال، درايه، فقه) 3- شناخت تاريخ تمدن اسلامي و توان هزار ساله اسلام در اداره جامعه. 4- شناخت دقيق دنياي پيراموني (سياست واقتصاد روز)با محوريت فلسفه تاريخ قرآني وفرمايشات رهبري. 5- شناخت جدي تاريخ، خصوصا تاريخ معاصر. 6- شناخت دقيق تمدن رقيب غربي و جنايات آنها. 7- شناخت دشمن با محوريت شناخت خدعه هاي شيطان ويهوديت ماده گرا وصهيونيسم. 8- شناخت رسانه ها وارتباطات بين المللي. 9- شناخت فلسفه و تاريخ هنر با حاکميت جهان بيني اسلامي. 10- شناخت هنر وتکنيک هاي سينما وتاريخ سينما واصول نقد برنامه هاي تلويزيوني و رسانه اي. 11- اسطوره شناسي خصوصاً اساطير ايران، مصر، بابل، روم، يونان، هند، چين، ژاپن، آمريکا واسترالياي باستان ودين شناسي خصوصا اسلام، بوديسم، يهوديت، مسيحيت، هندوئيسم. 12- شناخت مهم ترين اديان و عرفان ها وفرقه هاي جعلي جديد، مانند بهائيت، وهابيت، پروتستانتيسم، پيوريتانيسم، مسيحيت صهيونيستي و... 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
radio-goftego-98_07_26- بررسی جنبش‌ها و فرقه‌های نو پدید، بررسی سینمای معناگرای مسیحی، نمادها و شاخصه های آن 1.mp3
21.6M
📻| رادیو گفتگو، برنامه شعبده شوم با حضور استاد فرج نژاد 🎙بررسی جنبش‌ها و فرقه‌های نو پدید، بررسی سینمای معناگرای مسیحی، نمادها و شاخصه های آن 1 📆26 مهر 1398 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
radio-goftego-98_07_26- بررسی جنبش‌ها و فرقه‌های نو پدید، بررسی سینمای معناگرای مسیحی، نمادها و شاخصه های آن 2.mp3
21.6M
📻| رادیو گفتگو، برنامه شعبده شوم با حضور استاد فرج نژاد 🎙بررسی جنبش‌ها و فرقه‌های نو پدید، بررسی سینمای معناگرای مسیحی، نمادها و شاخصه های آن 2 📆26 مهر 1398 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
moarrefi ketab-kamel3.doc
238.6K
👆|کاری از مرحوم فرج‌نژاد 🔅 ليست کتب و منابع مفيد مطالعاتي ساده و متوسط براي جوانان بر اساس موضوع 🔸برخی از مخاطبین برای مطلبی که در کانال گذاشته شد، درخواست کردند منابعی معرفی شود. در این فایل که توسط استاد فرج نژاد در زمان حیات شان نگاشته شده، می توان منابع ارزشمندی را جهت مطالعه پیدا کرد. 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
📋 | پاراکتاب هایی که از کتاب «دین در سینمای شرق و غرب» تا به حال در کانال ایتا مؤسسه رسانه‌ای استاد فرج نژاد بارگذاری شده: 🖇بازگشت به دین در عصر جدید eitaa.com/farajnezhad110/761 🖇دین، ماهیتی ثابت دارد eitaa.com/farajnezhad110/762 🖇جهت‌دهی به جامعه با سینما eitaa.com/farajnezhad110/768 🖇لزوم پرداختن محققان به سینمای دینی eitaa.com/farajnezhad110/775 🖇تخریب پیامبران در سینمای شرق و غرب eitaa.com/farajnezhad110/777 🖇دشمنی سینمای غرب با حضرت عیسی(ع) eitaa.com/farajnezhad110/785 🖇مدرنیته و تغییر نگاه به انسان، خدا و جهان eitaa.com/farajnezhad110/789 🖇تفاوت سینمای دینی در نگاه مسیحیت و یهود با نگاه اسلام eitaa.com/farajnezhad110/796 🖇فالوور یا تحلیل‌گر؟! eitaa.com/farajnezhad110/798 🖇فرم زدگی افراطی در سینمای غرب eitaa.com/farajnezhad110/799 🖇بستر سینمای غرب eitaa.com/farajnezhad110/801 🖇پایه های تاریخی تمدن مدرن غربی eitaa.com/farajnezhad110/807 🖇نگاهی به تقسیم بندی یهودی - صهیونی تاریخ eitaa.com/farajnezhad110/987 🖇تاریخ یهود (دوره اول) eitaa.com/farajnezhad110/1738 🖇تاریخ یهود (دوره دوم و سوم) eitaa.com/farajnezhad110/1739 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
30.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥|جریان شناسی سینمای ژاپن 👤استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📅17 آذر 1397 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
radio-goftego-98_08_23- بررسی جنبش‌ها و فرقه‌های نو پدید، بررسی سینمای معناگرای مسیحی، نمادها و شاخصه های آن 1.mp3
21.6M
📻| رادیو گفتگو، برنامه شعبده شوم با حضور استاد فرج نژاد 🎙بررسی جنبش‌ها و فرقه‌های نو پدید، بررسی سینمای معناگرای مسیحی، نمادها و شاخصه های آن 1 📆23 آبان 1398 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
radio-goftego-98_08_23- بررسی جنبش‌ها و فرقه‌های نو پدید، بررسی سینمای معناگرای مسیحی، نمادها و شاخصه های آن 2.mp3
21.6M
📻| رادیو گفتگو، برنامه شعبده شوم با حضور استاد فرج نژاد 🎙بررسی جنبش‌ها و فرقه‌های نو پدید، بررسی سینمای معناگرای مسیحی، نمادها و شاخصه های آن 2 📆23 آبان 1398 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
📝|مقاله‌ای مستند و تحقیقی درباره سیمای مسلمانان در بازی‌های کامپیوتری 🌐zionism.blogfa.com/post/839 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
📋 | پاراکتاب هایی که از کتاب «دین، انیمیشن و سبک زندگی» تا به حال در کانال ایتا مؤسسه رسانه‌ای استاد فرج نژاد بارگذاری شده: 🖇پروپاگاندا برای انیمیشن‌های خاص eitaa.com/farajnezhad110/1156 🖇سینما یا سیاهچال توهم eitaa.com/farajnezhad110/1164 🖇معرفی کمپانی والت دیزنی eitaa.com/farajnezhad110/1167 🖇شرکت فاکس قرن بیستم eitaa.com/farajnezhad110/1170 🖇معرفی شرکت دریم ورکز eitaa.com/farajnezhad110/1171 🖇انیمیشن‌های تلویزیونی مصر eitaa.com/farajnezhad110/1172 🖇شرکت تایم وارنر eitaa.com/farajnezhad110/1178 🖇انیمیشن های پرفروش دریم ورکز eitaa.com/farajnezhad110/1179 🖇شرکت پیکسار eitaa.com/farajnezhad110/1190 🖇انیمیشن‌های تلویزیونی سوریه eitaa.com/farajnezhad110/1191 eitaa.com/farajnezhad110/1199 🖇انیمیشن شاهزاده روم eitaa.com/farajnezhad110/1192 🖇موسیقی در قوم یهود eitaa.com/farajnezhad110/1193 🖇نقش رسانه در عصر جدید eitaa.com/farajnezhad110/1204 🖇ترویج همجنس‌گرایی و فساد اخلاقی eitaa.com/farajnezhad110/1207 🖇انیمیشن در جهان اسلام eitaa.com/farajnezhad110/1211 🖇مالکان صهیونیست شرکت دریم ورکز eitaa.com/farajnezhad110/1215 🖇ضعف کمی انیمیشن در خاورمیانه eitaa.com/farajnezhad110/1219 🖇شرکت یو.تی.وی موشن پیکچرز eitaa.com/farajnezhad110/1222 🖇شرکت کپیتال گروپ Capital Group eitaa.com/farajnezhad110/1227 🖇والت‌دیزنی و اعتقادات شرگرایانه و فرقه گرایانه eitaa.com/farajnezhad110/1233 🖇کمپانی برادران وارنر eitaa.com/farajnezhad110/1244 🖇انیمیشن تلویزیونی فلسطین eitaa.com/farajnezhad110/1249 🖇حمایت مالی دیزنی از رژیم صهیونیستی و اعمال سیاست‌های صهیونیستی در انیمیشن eitaa.com/farajnezhad110/1254 🖇القا نگرشی واحد در رسانه‌ها eitaa.com/farajnezhad110/1255 🖇شرکت توماس روپرایس eitaa.com/farajnezhad110/1257 🖇باور به متعلقات ایمان، آسیبی برای انیمیشن انقلاب اسلامی eitaa.com/farajnezhad110/1258 🖇قهرمان‌گرایی آسیبی برای انیمیشن انقلاب اسلامی eitaa.com/farajnezhad110/1263 🖇انیمیشن پیام راشل کوری eitaa.com/farajnezhad110/1265 🖇انیمیشن فهرست مقدس eitaa.com/farajnezhad110/1269 🖇انیمیشن های تلویزیونی عربستان eitaa.com/farajnezhad110/1271 🖇انیمیشن‌های تلویزیونی امارات eitaa.com/farajnezhad110/1272 🖇اسطوره گرایی، آسیبی برای انیمیشن انقلاب اسلامی eitaa.com/farajnezhad110/1281 🖇گستردگی فعالیت های والت دیزنی eitaa.com/farajnezhad110/1287 🖇ترویج خشونت در انیمیشن ها eitaa.com/farajnezhad110/1288 🖇تلاش شرکت های انیمیشنی برای تخریب چهره اسلام eitaa.com/farajnezhad110/1289 🖇اسطوره گرایی، آسیبی برای انیمیشن انقلاب اسلامی eitaa.com/farajnezhad110/1292 🖇انیمیشن فریج eitaa.com/farajnezhad110/1301 🖇کارخانه رویا پردازی هالیوود eitaa.com/farajnezhad110/1302 🖇برخی از راهکار های استراتژیک برای آینده انیمیشن انقلاب اسلامی eitaa.com/farajnezhad110/1307 🖇سهام‌داران اصلی شرکت سونی eitaa.com/farajnezhad110/1309 🖇انیمیشن سینمایی بلال eitaa.com/farajnezhad110/1312 🖇انیمیشن‌های پیش از انقلاب اسلامی eitaa.com/farajnezhad110/1313 🖇انیمیشن‌‌های تلویزیونی لبنان eitaa.com/farajnezhad110/1317 🖇روپرت مرداک سهام دار اصلی نیوز کورپوریشن eitaa.com/farajnezhad110/1318 🖇انیمیشن انقلاب اسلامی چگونه مورد تهدید قرار می‌گیرد؟ eitaa.com/farajnezhad110/1326 🖇خدا اِنگاری در انیمیشن‌های یهودی eitaa.com/farajnezhad110/1335 🖇مطرح‌ترین شرکت انیمیشنی خاور‌میانه eitaa.com/farajnezhad110/1336 🖇منجی‌گرایی عاملی برای جذابیت انیمیشن eitaa.com/farajnezhad110/1340 🖇منجی گرایی در انیمیشن مولان eitaa.com/farajnezhad110/1341 🖇انیمیشن تلویزیونی عمان eitaa.com/farajnezhad110/1348 🖇انیمیشن‌های تلویزیونی اردن eitaa.com/farajnezhad110/1353 🖇انیمیشن ۹۹ eitaa.com/farajnezhad110/1356 🖇حماسه‌نمایی عاملی برای جذابیت انیمیشن eitaa.com/farajnezhad110/1357 🖇انیمیشن تلویزیونی عراق eitaa.com/farajnezhad110/1362 🖇انیمیشن قطعه ۱۳ eitaa.com/farajnezhad110/1376 🖇انیمیشن‌های تلویزیونی ترکیه eitaa.com/farajnezhad110/1377 تذکر: کتاب «دین، انیمیشن و سبک زندگی» حاصل دسترنج جمعی از نویسندگان و استاد فرج نژاد به مدیریت استاد فرج نژاد می‌باشد. لذا تمام مطالب را نمی‌توان منتسب به آن مرحوم دانست. 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
◾️توضیحاتی درباره مکتب حسیدیسم و گرایش جدید آن ▫️این مکتب، سومین مرحله از سیر عرفان یهودی است که پس از عرفان مرکابا و قبالا در آلمان، قرن هیجده و نوزده رشد کرد. البته قبلا در قرن دوم قبل از میلاد نیز عنوان حسیدی به گروه‌هایی از یهودیان پرشور و پرهیزگار و شورشی به نام «حشمونی» نیز اطلاق می‌شد. ▫️همچنین در توصیف جنبش کوتاه عرفانی که در قرن دوازده میلادی (۱۲۵۰-۱۱۵۰م.) در آلمان باعث اعتلای یهودی گری شد، نیز اصطلاح «حسیدی» استعمال شده بود. ▫️ در حسیدیسم جدید، که در لهستان و سپس اکراین و روسیه (حوزه اسلاو) در قرن هجدهم پدید آمد و در قرن نوزدهم گسترش پیدا کرد، نام «اسرائیل بن الیعاذار» معروف به «بَعل شِم طوو بِشت» به‌عنوان موسس آن مطرح است که با تصحیح برخی انحرافات مهم مکتب شبتای‌زوی، توانست نظر توده‌های یهودی را نیز به خود جلب کند در حوالی ۱۸۱۵ تبدیل به گرایش عمده یهودیان شرق اروپا شد. 📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۶۱ و ۶۲، محمد حسین فرج‌نژاد و رفیع‌الدین اسماعیلی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
🔰صهیونیست‌ها، نابغه‌های استفاده از رسانه 💬باید اعتراف کنیم که صهیونیست‌ها نابغه‌های استفاده از رسانه بخصوص شبکه‌های اجتماعی، سینما و شبکه‌های تلوزیونی هستند. 💬صهیونیست‌ها از طریق رسانه‌هایی که دارند، قدرت اقتصادی خودشان را بالاتر بردند. فیلم‌هایی هم که تولید ‌می‌کنند در سطح جهان خصوصاً در دهه‌های قبلی فروش‌هاش گسترده‌ای داشته و باعث سود اقتصادی بسیار زیادی برای آن‌ها شده است. 💬صهیونیست‌ها از طریق فیلم‌هایشان توانستند اندیشه‌ها، سیاست‌ها، ایدئولوژی و سبک زندگی مدنظر خودشان را پیش ببرند و در سطح جهان رواج بدهند. 💬اولین روزنامه‌ها را صهیونیست‌ها بنیانگذاری کردند. بعد از آن به سراغ شبکه‌های رادیویی و تلوزیونی رفتند. در مرحله بعد به سمت سینما رفتند تا از قدرت هنر هفتم برای گسترش سلطه و قدرت خودشان نهایت استفاده را ببرند. 📎قسمتی از کلاس صهیونیسم در سینما، با تدریس استاد آرش فهیم در اولین دوره «دین و سینما» مؤسسه رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج نژاد 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
◾️چگونگی ورود مکتب قبالا در مسیحیت ▫️ از همان اوایل انتشار کتاب زوهر و تشکیل محافل عرفانی در میان یهودیان، کنجکاوی و آموزه‌های برخی مسیحیان شاگرد یهودیان و مارانوها (یهودیان مسیحی شده یا مسیحی‌نما)، به محافل مسیحی اروپا راه یافت و کم کم عرفان قبالا برای مسیحیان شناخته‌تر شد. ▫️ از قرن پانزدهم به بعد، انتشار آثار قبالایی در آمستردام هلند و آلمان، روند تاثیرگذاری قبالا را در جامعه مسیحی زیادتر شد. ▫️البته زمینه‌های یهودی مسیحیت مشترکاتی چون آخرالزمان گرایی و مسیحاطلبی و محافل و کتب کیمیا علوم غریبه نیز در این مسیر باعث تشدید این مطلب شد. 📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۶۴، محمد حسین فرج‌نژاد و رفیع‌الدین اسماعیلی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad