eitaa logo
نویسندگان حوزوی
3.4هزار دنبال‌کننده
6.1هزار عکس
444 ویدیو
170 فایل
✍️یک نویسنده، بی‌تردید نخبه است 🌤نوشتن، هوای تازه است و نویسندگی، نان شب. 🍃#مجله_ی_نویسندگان_حوزوی معبری برای نشر دیدگاه نخبگان و اندیشوران #حوزویانِ_کنشگرِ_رسانه_ای 👇 ارسال یادداشت‌ @rahil1357
مشاهده در ایتا
دانلود
💠دیدارهایی در مسیر رونق تولید @HOWZAVIAN
💐دعایی مهم امام صادق علیه السلام فرمودند: چشم به راهِ صاحب الامر هستند. خدای حکیم دوست دارد شیعه را بیازماید. در زمان غیبت، اهلِ باطل شک می کنند. سخن امام به اینجا که رسید راوی پرسید: اگر من به آن زمان رسیدم چه کار کنم؟! امام در پاسخ فرمود: اگر به آن زمان رسیدی این دعا را بخوان:👇 اَللّهُمَّ عَرِّفْنى نَفْسَكَ، فَاِنَّكَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى نَفْسَكَ، لَمْ اَعْرِف نَبِيَّكَ؛ اَللّهُمَّ عَرِّفْنى رَسُولَكَ، فَاِنَّكَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى رَسُولَكَ، لَمْ اَعْرِفْ حُجَّتَكَ؛ اَللّهُمَّ عَرِّفْنى حُجَّتَكَ، فَاِنَّكَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى حُجَّتَكَ، ضَلَلْتُ عَنْ دينى. خدایا خود را به من بشناسان، زیرا اگر خود را به من نشناسانی فرستاده‌ات را نشناخته‌ام، خدایا فرستاده‌ات را به من بشناسان، زیرا اگر فرستاده‌ات را به من نشناسانی حجّتت را نشناخته‌ام، خدایا حجّتت را به من بشناسان، زیرا اگر حجّتت را به من نشناسانی، از دین خود گمراه می‌شوم. کتاب شریف کافی، کتاب الحجه باب فی الغیبه حدیث ۵ ✍️ یادداشت‌های یک طلبه @HOWZAVIAN
🔰 لزوم بازاندیشی در فلسفه سیاسی ایرانی 🔸 گام اول انتخابات طوفانی برداشته شده و کار احراز صلاحیت‌های نمایندگان به پایان رسید و از پانصد و خورده‌ای داوطلب، اینبار هفت عدد اسرارآمیز انتخابات 1400 باشد. به هر روی آنچه مورد غفلت محاسبات جناح چپ و راست بود؛ شورای نگهبان بود که اساسا داستان انتخابات را تغییر داد و شوک تعلیق داستان، حیرت اجتماعی را برانگیخت. از اینجا به بعد داستان متفاوت شد و حرف‌ها و حدیث‌های بسیاری زده شد. 🔹اگر از سطح ظواهر بازی‌های سیاسی دل کنده و عمیق‌تر به ماجرا بنگریم، نوعی بازاندیشی و تفکر در بنیاد معرفت سیاسی ذهن جامعه را شاهد هستیم که بازتابی از آن در نوع تحلیل‌های ژورنالیست اندیشه بازنمایی شد. وضعیت خلأ متفکر پیشران در این پیچ‌های تاریخی ظاهر می‌شود و در این وضعیت‌های موقعیتی است که متفکرانی باید باشند تا راهبرنده مسیر جامعه باشند. فلسفه سیاسی باید تقریر نو شود و مفاهیم و استدلالات باید مورد بازاندیشی قرار بگیرد. 🔸ریشه مشکل نیز از عدم آگاهی ساختار سیاسی بومی ماست که مبتنی بر نگاه تاریخی، سنت فقهی و حکمی و نیز مقتضیات زمانه شکل گرفته است و تا این آگاهی از بافت و ساختار موجود شکل نگیرد، در موقعیت‌ها تعارضات فکری و گره‌های شناختی پیش روی نخبگان است و مسئله‌ها به جای حل شدن به مسئله دیگر تبدیل می‌شوند. بدتر آنکه بدنه نخبگانی ما سعی دارند با زاویه دید علوم انسانی غرب به تحلیل ساختار سیاسی جامعه ما نظر کنند و به حل آن بیاندیشند که این اعظم مشکل است! 🔹در ادامه انتخابات انشالله بیشتر خواهم نوشت اما فعلا به نظر می‌رسد با توجه به وضعیت کاندیدهای شکل گرفته، اجماع نخبگانی برای پیشرو شدن آقای جلیلی برای انتخابات کنونی اولویت دارد. آقای رئیسی هنوز در قوه قضاییه کار ناتمام بسیاری دارد... 🔗 متن کامل ✍️ رسول لطفی @HOWZAVIAN
🔴 حجاریان و طلسم‌‌هایش! سعید حجاریان پس از رد صلاحیت شدن رحِم‌های ملکی و اجاره‌ای جریان غرب‌گدایش، یادداشتی نوشته و سخن از «سیاه بهار» و «گدا بهار» آورده و به بحران معیشتی و اغتشاش در کشور تهدید کرده که بیشتر به لاف در غریبی می‌خورد؛ ولی خب اگر از باب اینکه دشمن را نباید کوچک شمرد هم بخواهیم به قضیه نگاه کنیم، چیزی بیش از داستان مسجد مهمان‌کشی مولانا در مثنوی، دفتر سوم، نیست. خلاصه‌ی داستان از زبان شهید مطهری (ره) در کتاب آینده‌ی انقلاب اسلامی: قدیم‌ها مهمانخانه و مانند آن نبوده و اگر کسی وارد محلی می‌شد و آشنایی نمی‌داشت مسجد را مسکن می‌گزید. مسجدی بود که معروف شده بود که هر کس می‌آید اینجا شب می‌خوابد، صبح که می‌روند، جنازه‌اش را بیرون می‌آورند و کسی هم نمی‌دانست علت قضیه چیست. یک آدم غریبی آمد، رفت در آن مسجد بخوابد، مردم گفتند آنجا نرو، این مسجد نمی‌دانیم چگونه است که هر کس می‌آید شب در اینجا می‌خوابد صبح جنازه‌اش را بیرون می‌آورند، زنده نمی‌ماند. گفت: من دیگر از زندگی بیزارم و از مرگ هم نمی‌ترسم، من می‌روم. هر کار کردند گوش نکرد و رفت در آنجا خوابید. ضمناً آدم دلیری بود. آن نیمه‌های شب که شد صداهای هولناکی از اطراف این مسجد بلند شد: آی تو کی هستی که آمده‌ای اینجا؟ الآن خفه‌ات می‌کنیم، الآن ریز ریزت می‌کنیم؛ یک صداهای مهیبی در آن تاریکی که زهره شیر می‌ترکید. تا این صداها را شنید، این هم از جا بلند شد و گفت: تو کی هستی؟ صدایش را بلندتر کرد: هر که هستی بیا جلو، من از مرگ نمی‌ترسم، من دیگر از این زندگی بیزارم، بیا هر کاری می‌خواهی بکنی بکن. شروع کرد فریادِ بلندتر کشیدن. یک مقدار که جلو رفت و فریاد کشید صدای مهیبی از داخل مسجد بلند شد، ناگهان دیوارها فرو ریخت و طلسم‌هایی که در آنجا بود شکست و گنج‌هایی که در آنجا مدفون بود پیش پای آن آدم فرو ریخت. فردا صبح از آنجا با یک سلسله گنج‌ها بیرون آمد. ✍️ محمدرضا آتشین صدف، عضو تحریریه‌ی مدادالفضلاء @HOWZAVIAN
🔸مردم‌خواهیِ سیاسی با نزدیک شدنِ به ایام انتخابات۱۴۰۰، تنور گفت‌وگوهای سیاسی، تحلیل‌ها و ترغیب‌ها داغ و داغ‌تر می‌شود. اینکه دغدغه‌مندانِ کشور، به خصوص جوانان انقلابی، تحلیل‌ها و آرمان‌های خود را راهی سرزمین مجازی می‌کنند و سعی در برافراشته کردن پرچم جبهه انقلاب دارند؛ کاری پسندید و قابل تقدیر است. اما مهم‌تر از آن، غفلتی است که معمولاً از دغدغه‌مندان و علاقه‌مندان انقلاب سر می‌زند؛ و آن نکشاندن تحلیل‌ها و آرمان‌‌خواهی‌ها به زمین مردم است. اغلب دیده شده؛ که ما حزب‌‌اللهی‌ها و انقلابی‌ها، توپ نیمه‌نهایی جامِ انتخابات را در زمین خود پاس‌کاری می‌کنیم؛ مدافع میانی به مدافع راستی، و راستی به چپی می‌دهد؛ همین‌گونه که مطالب سیاسی، به ویژه مطالب و تحلیل‌های کوتاه و جذاب را که هر کدام می‌تواند نقش مهمی در «اقناع و ترغیب مردم» در رای به جبهه انقلاب و ترغیب آنان به مشارکت بالا در انتخابات داشته باشد؛ صرفاً برای کانال‌های خودی می‌فرستیم؛ و توپی را که باید در تمام زمین گردش نماید و در نهایت تورِ دروازه حریف را نوازش کند، در زمین خودی سرگردان است. کاری که کانال‌های انقلابی و انقلابی‌ها، در ارسال مطالب در بینِ خود انجام می‌دهند، چیزی شبیه حفظ توپ در نیمه خودی است؛ انگار که بازی را بُردیم و فقط در حفظ نتیجه هستیم؛ اگر هم «یک بر صفر» جلو باشیم؛ تک گل نمی‌تواند برای جبهه خودی حاشیه امنی ایجاد کند. تا دیر نشده پاس‌کارهای بیش از اندازه در کانال‌ها و نیمه خود را رها کرده و «توپِ زیبای گفتمان انقلاب» را در تمام زمین گردش دهیم. :👇👇👇👇👇 در تحلیل‌ها و زیبایی‌هاییِ گفتمانی، مردم را شریک بدانیم؛ و مطالب سیاسیِ جذاب را محدود به کانال‌های مذهبی ندانیم؛ چرا که میدان‌هایِ مختلفِ مردمی نیازمند تحلیل‌های نو هستند؛ از این رو مردم نجیب سرزمینمان را با خوراک‌های به ظاهر اشتها‌آورِ بیگانگان تنها نگذاریم. ✍️ علی کردانی، عضو تحریریه‌ی مدادالفضلاء ۱۴۰۰ @HOWZAVIAN
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 | آسیبِ انتخابِ بد به کی میرسه؟! 🔻آیت‌الله اراکی در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه: ✅ آنچه در نظام جمهوری اسلامی حاکم است، رأی مردم است 🎭 رعایت اخلاق انتخاباتی یعنی براساس فریب عمل نکردن متن کامل مصاحبه در حوزه نیوز👇 https://hawzahnews.com/xbbjD @HOWZAVIAN
🔴بی‌مهری بی‌تدبیرها به مسکن وقتی کلنگ مسکن مهر زمین زده شد، قیمت خانه متری 5 میلیون تومان شد 700 هزار تومان. مافیای مسکن از این مسئله بسیار ناراحت شد و شروع کرد با دولت سر ناسازگاری گذاشتن. دولت روحانی که شروع شد، مسکن مهر را تعطیل کرد و حلقه اول این مافیا که وزیر مسکن را در خود داشت تسهیلات مسکن را به پولدارها داد و شما امروز شاهد همان مسکن مذکور هستید که شده، متری 40 میلیون تومان. این خیانت ادامه داشت تا پایان دوردوم این دولت. امروز همان مسکن مهر را با اسم مسکن ملی با شرایط سخت تری برای مردم شروع کردند تا بار آن را روی دوش دولت بعد بیندازند .... اسم این کار می شود فرانامردی. قطعا همتی، همت برگرداندن توان خرید مسکن را به مردم نخواهد داشت.... چون ادامه همان دولت بی تدبیر است. @HOWZAVIAN
1_1008926768.pdf
2.08M
📒دریافت👆 کتاب اخلاق مناظره و گفت‌وگو در قرآن کريم فصول کتاب👇 🔹در فصل اول كلياتی در معانی مختلف اخلاق و انواع مناظره و گفتگو بیان شده است.⁣ در فصل دوم نیز، به اختصار بایسته‌های اخلاقی مشترک بین مناظره‌کنندگان، مجری، مخاطبان و برگزارکنندگان مناظرات رسانه‌ای بیان شده و در فصل سوم بایسته‌های اخلاقیِ اختصاصی، مورد بررسی قرار گرفته‌است. 🌻دوستان تان را به دعوت کنید.👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3834314754C58903f67c6 📢 فرصتی برای نشر دیدگاه نخبگان و نوقلم‌های حوزوی
💠 عقلانیت انقلابی در انتخابات شاید اگر نهادی وظیفه دفاع از مظلومیت واژه‌ها را برعهده داشت، روزی چندین بار برای مظلومیت واژه عقلانیت، زبان به اعتراض می گشود. کابردهای فراوان متضاد و متناقض این واژه، کا را به جایی کشانده که یافتن معنای اصلی این واژه به راحتی ممکن نیست . در صدر اسلام همین مساله سبب می شد تا سیاست های کثیف شخصی مانند معاویه به اسم عقلانیت در میان مردم رواج یابد، به طوری که وقتی امام صادق(ع) درباره چیستی عقل فرمود العقل ما عبد به الرحمن و اکتسب به الجنان، شخصی پرسید اگر حقیقت عقلانیت در این مصداق متجلی است، پس آنچه معاویه داشت چه بود؟ حضرت فرمودند: تلک الشیطنة، تلک البطراء. در میان نظریات سازمان وقتی در نظریات کلاسیک سخن از عقلانیت اقتصادی به میان آمد، پس از مدتی پیروان مکتب طبیعی در نظریات سازمان، ادعا کردند این عقلانیت اقتصادی چیزی جز حماقت نیست و عقلانیت در پرتو توجه ویژگی های انسانی سازمان قابل تصویر است. در دنیای سیاست امروز نیز همین کش و قوس کار را جایی کشانده که سازش با خونخواران و نظاره گر بودن ظلم های صریح و نشستن و سکوت کردن به معنای عقلانیت ترویج می شود و فریادو مطالبه حقوق مظلومان خلاف عقلانیت تعبیر می شود. در این اندیشه ی فاسد انقلابی گری مرادف حماقت خطاب می شود و در سایه این تأویل سرمایه های مملکت را غارت یا تلف می کنند. انقلابی گری در مکتب امام مرادف قیام لله است وهمین قیام لله است که عقلانیت را به همان معنایی که امام صادق ع تفسیر کردند معنا می بخشد و زمینه برش مفهومی «عقلانیت انقلابی» را فراهم می کند. آری عقلانیت انقلابی این است که خدا و تقوا و قیام لله مهم ترین رکن آنند نه سازش دربرابر ستمگران و وطن فروشان. مهم ترین شاخصه میدانی عقلانیت انقلابی در زمینه تصمیم گیری این است که به دور از تاثیر عوامل و فشارهای بیرونی نظیر فشار های رسانه ای، تعارض منافع، تهدید قدرت طلبان فاسد و... به توجه به تکلیف شرعی خود اقدام به تصمیم گیری می کند. تمام سطوح تصمیم گیر نظام و بالخصوص مجلس که نهاد تقنینی و تصمیم گیری است به این بٌرش مفهومی نیازمندند. با تکیه بر این ادبیات می توان فضای غیرعقلانی انتخاباتی کشورهایی که دم از دموکراسی می زنند و با ایجاد فشار روانی ورسانه ای بر مردم و منحرف کردن افکار عمومی و با رسوا کردن نامزدهای رقیب تلاش می کنند در نظرات مردم تاثیر بگذارند و مردم نیز در این فضای پر فشار بدون آنکه آرامشی در تصمیم گیری خود حس کنند، دست به انتخاب می زنند، به راحتی قابل تحلیل است. البته در یکی دو دهه گذشته فضای انتخاباتی ایران هم خالی از این جوسازی رسانه های و تصمیمات هیجانی نبوده است. در این میان تنها کسی که با رهنمودهای دلسوزانه خویش تلش می کرده مردم را به سمت عقلانیتی توحیدی و انقلابی رهنمون سازد، رهبر معظم انقلاب بوده اند. تایید صلاحیت کاندیداها توسط شورای نگهبان در انتخابات 1400، فارغ از بحث و جنجال هایی که پیرامون آن مطرح شد، توانست فضایی ارام برای تصمیم گیری مردم بر اساس عقلانیت انقلابی آماده کند که مردم بتوانند فارغ از فضاسازی های مسموم و جناح بازی های بی مورد، با توجه کارآمدی نامزدها و برنامه ها و سوابق آن ها تصمیم بگیرند و به فردی اصلح و کارآمد برای نظام اسلامی، رای دهند. براساس این تحلیل می توان این انتخابات را زمینه ای برای تجلی عقلانیت انقلابی مردم ایران در نظر گرفت.، البته به این شرط که همه کاندیداها با محوریت عقلانیت انقلابی بدور از حب و بغض های جناحی و تکالب های بی مورد برای کسب قدرت، به ارائه راهکارهای منطقی و دلسوزانه خود به نفع نظام و مردم بپردازند و تلاش نکنند تا با برهم زدن آرامش انتخابات به بهانه شورافکنی در آن عقلانیت انقلابی مردم را به حاشیه بکشانند. ✍️ سیدصابر رضایی @HOWZAVIAN
♦️لطفا اصلاح کنید ✔️ تأملی بر نفوذ فرهنگی آدمیزاد با چند گرم سَمّ جان به جان آفرین تسلیم می کند.در عالم نویسندگی؛گِرم گِرم کلمات و حروف می تواند نسلی را عقیم،خانه های آبادی را ویران،درختان سرسبز اندیشه را منقطع و دست های بهم فشرده را تکه تکه نماید. فرهنگ ضمه،کسره،فتحه نیست که بر سر انسان بگذارند تا شکل پیدا کند. بلکه روح و جان در تمدن نوین اسلامی است. ⏸ترقی و توسعه یا تکامل و رشد کلمه «ممالک راقیه» را به دایره فرهنگ لغات اسلامی با سر نیزه تپاندن و جهان غرب را در اوج ترقی و توسعه در اذهان میخ کوب کردند! ترقی و توسعه ظاهری و مادی،تمام خونهای فکری بشریت را احاطه کرده است و از نظام توحیدی خداوند فرسنگ ها فاصله ها انداخته است. منتهای حرکت تکاملی انسان رشد الی الله است و تکمیل مسیر بندگی الهی. داشتن ماشین ، خانه ، امکانات مادی عیب نیست، بلکه در اسلام رفاه مادی کسب کردن یک وظیفه شرعی، دینی وعقلی است. اما اینکه شاقول دست بگیریم و جامعه را بر اساس طبقات ساختمانی، موجودی حساب بانکی، تعداد زمین و باغ،اندازه گیری کنیم،اشتباه محض است. ⏸گرفتاری یا امتحان نفوذ فرهنگی استعمار کبیر بریتانیا در کنار زدن روسری از سر خانمها نیست. کلید واژه سازی از ابر چاله های فضایی روی زمین است که همه ارزشها را با خود می بلعد و اثری هم باقی نمی گذارد. در تفکر اسلامی و الهی،هیچگاه کلمه گرفتار و گرفتاری یافت نمی شود.این یک کلمه استعماری و غربی است که در آب زمزم معرفت ما چند قطره چکانده اند و همه ما را مسموم کرده اند. درگاه الهی بنده است خدا هست، امتحان هست،آزمایش هست،تست و کنکور هست، پالایش هست ،ادعا و مدعی هست. ⏸خوشبختی و بدبختی یا سعادتمندی یکی از واردات کالاهای غربی در جوامع اسلامی همین کلمه خوشبختی یا بدبختی است. که در جهان بینی دنیا تمام لذت ها را محصور این عالم می دانند. رسوخ این فکر بر کشتی ایدئولوژی افکار مردم ما هم جهان بینی و هم رفتار اجتماعی جامعه را تغییر اساسی داده است. بدبخت همان تهی دستان هستند که برای بدست آوردن یک لقمه حلال روز تا شب جان می کنند و خوشبخت همان پولداری است که پا روی پا انداخته است در سواحل مدیترانه آب هویج می نوشد! سعادتمندی در گشودن چین و چروک مشکلات از پیشانی انسان مومن است. ⏸دهکده جهانی یا امت واحده مارشال مک ‌لوهان کانادایی در کتاب کهکشان گوتنبرگ خود این کلمه را اختراع کرد. و جهان را تا ابد عزادار ساخت. روستای جهانی با سیطره امپریالسیم غربی بر رسانه در مسیر چپاول منابع زیر زمینی و نفت و گاز آنان یک استراتژی صهیونیستی الاصل می باشد. فرود آمدن انبیای الهی بر پهنه هستی عالم،برای یک دین بوده است؛ دین توحید،یک امت،یک مردم، یک خدا، یک دعوت،یک هدایت و ساختن یک امت واحد در جهان آفرینش برای زدودن از پلیدی، ظلم، غارت، بی عدالتی، تبعیض، تجاوز. ⏸انباری اطلاعات یا آگاهی شکم های به استخوان چسبیده افکار را با بمباران اطلاعات نمی شود سیر کرد! جان بخشید! حرکت داد! دستگاه آفرینش تنها یک جلد قرآن کریم را در مسیر آگاهی بخشی به انسان ها ثبت کرده است! نه هزاران جلد! کشاندن دست بشریت به سمت هزاران جلد اطلاعات سوخته و بی روح؛ همان خودکشی علم است.یقظه، بیداری، آگاهی موحدانه اولین گام برای سیر و سلوک الی لله است. ⏸زندگی یا زندگانی «تعیش، حیات، زندگانی، زیست، هستی» دور کلمه زندگی را یک حصار لذت گرایی مطلق کشیدن که همان زندگی در قبرستان برهوت است. پول پارو کردن نشانه انسانهایی با زیست حیوانی است که یک سر و دو گوش را دارند و زندگی می کنند! ولی زندگانی نیستند در این کره هستی! زنده حیات دارد، حیات می بخشد، زندگی هدیه می دهد، زنده است چون دیگران را زنده می خواهد، لاک زندگی فردی را شکانده و پر پرواز زندگی جمعی و گروهی را آموخته است. 💠فرهنگی کاران؛ کارواش به راه بیاندازند و سر و روی کلمات استعماری را بشویند و آب گل آلود را از کام انسانها برهانند که این خدمت است به بشریت تا ابد؛نه تلفن گراهام بل، نه اختراع ادیسون، نه کشف دینامیت، نه ساخت بمب هسته ای، نه ماشین و هواپیما. ✍️سید جواد محمدزاده @HOWZAVIAN
کسب و کار مردم مسأله اول ماست دولت جهادی، بااقتدار و مردمی می تواند مشکل کسب و کار را حل کند. https://www.telewebion.com/live/tv1
🔸با کمک مردم گره ها را می گشائیم/ دولت ما دولت رانت و دلالی نخواهد بود آیت الله ابراهیم رئیسی در برنامه تبلیغاتی خود که هم اکنون از شبکه اول سیما : 🔹انگیزه بنده از ورود به انتخابات را شنیدن و دیدن رنج ها و مشکلات مردم بوده است، گفت: امروز مردم نباید از وضعیت بی عدالتی ها، کاستی ها، فساد و ناکارآمدی ها رنج ببرند. خشکاندن ریشه های فساد را از انگیزه های ورود خود به عرصه انتخابات دانست و اظهار داشت: ما در دستگاه قضایی وظیفه برخورد با مفاسد را داریم، اما با حضور در دستگاه اجرایی می توانیم ریشه فساد را خشکاند. نمی توانم این وضعیت نابسامان را ببینم و اعتقاد دارم می توان بسیاری از این مشکلات را حل کرد و اگر می دانستم راه حلی برای مشکلات وجود ندارد ورود نمی کردم. وضع فعلی برای هیچ کس قابل قبول نیست. برخورد با فساد، تبعیض و ریشه کن کردن فقر از سوی دستگاه اجرایی قابل انجام است؛ وضع فعلی را می توان تغییر داد و تحول در وضع موجود نیازمند هم افزایی است. ما اصحاب «ما می توانیم» هستیم و هرگز با یأس و ناامیدی و «نمی شود» و «نشد» سنخیتی نداریم. دولت ما دولت مردمی خواهد بود، دولت ما دولت دلالی، پارتی بازی و رانت خواری نخواهد بود. ...ادامه مطلب 🆔 @rasanewsagency @HOWZAVIAN
🌐 تيتر يك «فارن پالیسی»: زمان پایان روابط ویژه‌ آمریکا با اسرائیل فرا رسیده است! «استفن والت» در مطلبى كه نشريه فارن پاليسى آن را تيتر يك شماره جديد خود كرده نوشته: "اكنون زمان پايان يافتن روابط ويژه آمريكا و اسرائسل فرا رسيده و هزینه‌های این حمایت دیگر تناسبی با دستاوردهایش ندارد" كارشناسان معتقدند روند بحران در رژيم صهيونيستى بسيار شدت گرفته كه نشانه‌های آشکار آن در جنگ ۱۲ روزه اخیر دیده شد؛ مانند اعتراض و شورش اعراب ساکن سرزمینهای اشغالی ۱۹۴۸ علیه رژیم اشغالگر که برای اولین بار در جنگ اخیر رخ داد. تیتر فارن پالیسی نشان می‌دهد در هیات حاکمه آمریکا تردید جدی و تاریخی برای ادامه حمایتهای بی‌دریغ از صهیونیستها شکل گرفته است. @HOWZAVIAN
✔️ آری توییتری‌ها به انتخابات ۱۴۰۰ بررسی صد هشتگ ترند شده توییتر فارسی در ۱۰ خردادماه نشان می‌دهد که هشتگ‌های و مورد استقبال کاربران این شبکه اجتماعی قرار گرفته و در بیش از ۹۱ هزار توییت استفاده شده است. @HOWZAVIAN
؛ جناب آقای به عنوان مدافع لطفا دربارهٔ موضوعات زیر نظر دهید: ١. (شهردار هفت تیر کش)؛ ٢. افراد و رسانه‌هایی که برای دفاع از نجفی به مرحومه فحشا زدند و امروز در دفاع از شما یقه چاک می‌دهند؛ ٣. نگهداری بدون مجوز سلاح در منزل. @majid_pakniyat
🔴 کم کاری ما درباره امام خمینی(ره) 🔴 دیکتاتوری مدرن علیه قانون 🔴 پیروزی مردم سوریه بر 86 کشور جنگ‌طلب 🔅د ر شماره جدید هفته‌نامه پرتو👆 صبح چهارشنبه " 12 خرداد ماه " روی دکه مطبوعات کشور @HOWZAVIAN
🇮🇷یک رأی می دهم برای انقلاب 🇮🇷یک رأی می سازم برای ایران 🔻بعد از پویش هر خانه یک ستاد، باید‌ گام دوم را برداشت: از همین امروز هر دوستدار ایران و انقلاب برنامه بریزد تا روز ۲۸ خرداد، یک نفر، فقط یک نفر را برای رأی‌دادن پای صندوق ببرد. 🔻 مهم نیست او به چه کسی رأی خواهد داد مهم این است که بتوانیم یک ناامید از تدبیر یا مردد و گریزان از هشت سال وعده‌های دروغ را، به امید تحول و تغییر، پای صندوق رأی ببریم. 🇮🇷🇮🇷آتش به اختیار شویم 🇮🇷🇮🇷 برای شکوه ایران ✍️ میم. زارع، عضو تحریریه‌ی مدادالفضلاء @HOWZAVIAN
شعار مشترک و قاطع همه نامزدها وضع موجود است، ببینید دولت چه کاری برای بدبخت کردن مردم نکرده... به جای باشم الان می‌میرم https://eitaa.com/joinchat/3834314754C58903f67c6
📰 صفحه اول روزنامه‌های پنج شنبه 13 خرداد ۱۴۰۰ ادامه صفحات:👇 https://www.hawzahnews.com/photo/961928 •┈┈••✾••┈┈• @HOWZAVIAN