eitaa logo
جور دیگر ببینیم
257 دنبال‌کننده
13.1هزار عکس
9.6هزار ویدیو
129 فایل
هدف ؛ اطلاع رسانی ، روشنگری و تشخیص حق از باطل ممنون که همراهی میکنید🌹🙏 (اگه مطلب قابل استفاده دارین، برامون بفرستین) @Mahyarfaraji تبادل داریم
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مطالب ویژه
🔖عنوان: آقای دکتر جلیلی و سیاستی که عین دیانت است⬇️ https://eitaa.com/matalebevijeh/17101 باسمه تعالی ۱_ توصیه های آقای دکتر جلیلی به خواندن کتاب های «مصباح الهدایه» و «شرح دعای سحر» و «سرّ الصلوات» و «اربعین حدیث» و «شرح جنود عقل و جهل» از حضرت امام خمینی، حکایت از آن دارد که ما با سیاستمداری روبرو هستیم که تا این اندازه نسبت به مبانی عرفانی و حِکمی آگاه است. کدام سیاستمدار را در جهان می شناسیم که اینگونه باشد؟ ۲_ با توجه به نکته فوق، آقای دکتر سعید جلیلی روحی است در راستای انقلابی که سیاست و دیانت در آن آمیخته می باشد امری که بشر خسته از سیاستمدارانِ سکولار سخت بدان نیاز دارد و این یعنی نظر به آینده ای که در پیش است. ۳_ راز دفاع مستقیم و مشخص ما از آقای دکتر جلیلی بدان جهت است که او در شخصیت خود، خود را در نسبت با حضرت امام و حضور در تاریخ انقلاب اسلامی معنا کرده است. آری و این حکایت حضور آینده ما در جهان است. ۴_ دفاع از دکتر جلیلی به معنای حضور در تاریخی است توحیدی که موجب حسّ معنایِ بودن اصیل یا اگزیستانس برای انسان می شود و از این جهت میتوان گفت ما را به شور و شعف ایمانی سیر میدهد. ۵_ با توجه به جبهه مقابل دکتر جلیلی، انتخاب ایشان در واقع نظر به راهی است برای عبور از نیست انگاری و پوچی تاریخ مدرن در بستر تاریخی که با انقلاب اسلامی آغاز شد. ۶_ از آن جایی که ایمانِ عرفانی منجر به گشودگی انسان نسبت به عالم و آدم میشود؛ همان طور که نباید قاطعیت مولای مان علی«علیه السلام» را در مقابل انحرافاتی چون حکمیّت، بسته بودنِ آن حضرت قلمداد کرد؛ قاطعیت های دکتر جلیلی در مقابل لیبرالهای وطن فروش را نباید بسته بودنِ ایشان به حساب آورد. ۷_از آنجایی که هر حرکتی در رخدادهای تاریخی، آغازی است برای درخشش بیشتر آن، مواجهه با جریانی که بنا دارد پیشرفت های چشمگیر انقلاب اسلامی را نادیده بگیرد؛ در هر حال منجر به درخشش هرچه بیشتر ذات انقلاب اسلامی خواهد بود و نباید از نقش این نوع مواجهه ها نسبت به حضور تاریخی خود و ظرفیتی که این تاریخ دارد به خاطر چنین موانعی غفلت کرد. ۸_زیباییِ حضور در تاریخ توحیدی و حضور در رقابت هایی که در چنین صحنه هایی پیش می آید، خود به خود یک نوع معنابخشی و درک حضورِ تاریخی است. ۹_آیا از خود پرسیده‌ایم: چه آینده‌ای، آینده گمشده ما می‌باشد که زندگی آمریکایی آن را پنهان کرده است؟ آیا علت گمشدن جهان آینده ما، نظر به جهانی نیست که با غفلت از انسان و از «اصالت وجود»، پیش آمده و برای حضور در تاریخ انقلاب اسلامی باید آن را بازخوانی کنیم؟ ۱۰_حمله به اسرائیل افق دولت - ملت ایران را عوض کرد و یک گام بالا رفتیم با تصمیم بی‌سابقه‌ای که گرفتیم و اجرایش کردیم. با توجه به این امر نباید از فرصت فوق‌العاده‌ای که برای ایران پیش آمده، غفلت کرد، فرصتی که دولت‌ها می‌توانند در سال‌های آینده با درک ظرفیت‌هایی که پیش آمده از آن استفاده کنند، مشروط بر آن‌که متوجه باشیم غرب، قدرت نسبی‌اش را از دست داده و ما می‌توانیم از موضع قدرت با اروپا و آمریکا برخورد کنیم. زیرا به جهت دگرگون‌شدن جایگاه ایران، آن‌ها دیگر نمی‌توانند قراردادهای‌شان را زیر پا بگذارند. دولتی باید به میدان آید که متوجه این امر باشد، به‌خصوص که متحدان ایران در منطقه قوی‌تر شده و دست ایران پُرتر از قبل است.
هدایت شده از مطالب ویژه
11_درک دولت شهید رئیسی از آینده تا آن‌جایی بود که می‌دانست: «گر شوم مشغول اشکال و جواب ** تشنگان را کی توانم داد آب‌‌» و از این جهت خود را مشغول مشاجرات داخلی نکرد. عمده نحوه‌ برخورد با کسانی است که معنی خود را در درگیری و تهمت می‌دانند، در حالی‌که راه ما نسبت به آینده‌ای که در پیش است، راهی است که خداوند با توجه به آن به ما فرمود: «وَإِذَا مَرُّوا بِاللَّغْوِ مَرُّوا كِرَامًا» مؤمنین کسانی‌اند که به جهت اهداف بلندی که دارند چون با سخنان پوچ و بیهوده روبه رو شوند، بزرگوارانه از آن می‌گذرند. این است سبک حضور ما در آینده که آقای دکتر جلیلی به جهت درک حضور تاریخی‌شان در چنین سبکی حاضرند. ‌۱۲_ به گفته مقام معظم رهبری: «استمرار حرکت انقلابی یعنی این‌که ما هدف‌های انقلاب را در نظر داشته باشیم، در مدّ نظر قرار بدهیم و همه‌ نیازهای امروز و ‌فردا، نیازهای اکنون و آینده را که ما را به آن هدف‌ها می‌رساند، در نظر بگیریم و این نیازها را به هر شکلی که می‌توانیم تأمین کنیم؛ ‌معنای این، استمرار انقلاب است؛ هدف‌های انقلابی در نظر گرفته بشود. و برای رسیدن به این هدف‌ها طبعاً نیازهایی وجود دارد که ‌این نیازها بعضی‌اش مربوط به کوتاه‌مدّت است، مربوط به اکنون است، بعضی از این نیازها مربوط به آینده است، مربوط به فردا ‌است که از امروز باید برای فردا آن را آماده کرد. این نیازها را در حدّ توانِ خودمان تلاش کنیم به وجود بیاوریم؛ این، حرکتِ تداومِ ‌انقلاب و استمرارِ انقلاب را به وجود می‌آورد.»(28/11/1400) ۱۳_ رهبر معظم انقلاب در 22 اسفندماه سال 97 می‌فرمایند: «توصیه‌ من، امید و نگاه خوش‌بینانه به آینده است. بدون این کلید اساسیِ همه‌ قفل‌ها، هیچ گامی نمی‌توان برداشت. آنچه ‌می‌گویم یک امید صادق و متّکی به واقعیّت‌های عینی است. اینجانب همواره از امید کاذب و فریبنده‌ دوری جسته‌ام، امّا خود و همه ‌را از نومیدی بیجا و ترس کاذب نیز برحذر داشته‌‌ام و برحذر می‌دارم. در طول این چهل سال - و اکنون مانند همیشه - سیاست ‌تبلیغی و رسانه‌ای دشمن و فعّال‌ترین برنامه‌های آن، مأیوس‌سازی مردم و حتّی مسئولان و مدیران ما از آینده است. خبرهای ‌دروغ، تحلیل‌های مغرضانه، وارونه‌ نشان‌دادن واقعیّت‌ها، پنهان‌کردن جلوه‌های امیدبخش، بزرگ‌کردن عیوب کوچک، و کوچک ‌نشان‌دادن یا انکار محسّنات بزرگ، برنامه‌‌ همیشگی هزاران رسانه‌ صوتی و تصویری و اینترنتی دشمنان ملّت ایران است؛ و ‌البتّه دنباله‌های آنان در داخل کشور نیز قابل مشاهده‌اند که با استفاده از آزادی‌ها در خدمت دشمن حرکت می‌کنند. شما جوانان ‌باید پیش‌گام در شکستن این محاصره‌ تبلیغاتی باشید. در خود و دیگران نهال امید به آینده را پرورش دهید. ترس و نومیدی را ‌از خود و دیگران برانید. این نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهاد شما است. نشانه‌های امیدبخش -که به برخی از آن‌ها اشاره شد- در برابر ‌چشم شما است. رویش‌های انقلاب بسی فراتر از ریزش‌ها است و دست ‌و دل‌های امین و خدمتگزار، به مراتب بیشتر از مفسدان و خائنان و ‌کیسه‌دوختگان است. دنیا به جوان ایرانی و پایداری ایرانی و ابتکارهای ایرانی، در بسیاری از عرصه‌ها با چشم تکریم و احترام ‌می‌نگرد. قدر خود را بدانید و با قوّت خداداد، به سوی ‌آینده خیز بردارید و حماسه بیافرینید.»(22/11/1397) ۱۴_با توجه به نکات فوق، خوب است کمی به این جمله مقام معظم رهبری که خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا داشتند، توجه کنید که می‌فرمایند: «تاریخ در حال ورق خوردن است و شما اکنون در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید.» آیا این جمله حکایت از بصیرتی نمی‌کند که هرکس باید نسبت به آن بیندیشد تا از تفکر تاریخی محروم نگردد؟ و بفهمیم وقتی به گفته رهبر معظم انقلاب: «امروز رژیم صهیونیستی در مقابل چشم مردم دنیا دارد بتدریج ذوب می‌شود، دارد تمام می‌شود.» ما با کدام آینده روبه‌روئیم و کدام ریاست جمهوری متوجه عمق راهبری چنین حضوری در این زمانه می‌تواند باشد؟ 15- مهم درک تجربه تاریخی است نسبت به حضوری که با مذاکره با آمریکا به دست آمد و دوباره نباید امید خود را به آمریکا و اروپا بست که این نوعی غفلت از تجربه گذشته است و غفلت از راهی که با دولت شهید رئیسی مقابل ما گشوده شد. 16- در آخر با توجه به آنچه عرض شد باید گفت: مهم آن است که کسانی را که به عنوان نامزد ریاست جمهوری انتخاب شده‌اند افراد دلسوزی بدانیم با سلیقه‌های مختلف، ولی برای آینده ایران و انقلاب اسلامی بنا را بر آن نمی‌گذاریم که پیروزی یک نفر به معنای شکست طرفداران نامزد دیگری است. زیرا آینده‌ای که در پیش داریم بسی فاخرتر از آن است که با امواج ساده حضور یک نامزد متلاطم شود. والسلام
هدایت شده از دکتر سعید جلیلی
⭕️ تا ساعتی دیگر 🗳 اجتماع بزرگ مردم کرمانشاه در حمایت از دکتر جلیلی 🕔 چهارشنبه، ۱۳تیر، ساعت ۱۰ صبح 📍بلوار طاقبستان، سالن امام خمینی(ره) 🎥 پخش زنده در آپارات: https://www.aparat.com/drjalily/live 🎥 پخش زنده در روبیکا: https://rubika.ir/saeedjalily 🎥 پخش زنده اختصاصی: B2n.ir/DrJalilyLive 🎥 پخش زنده خبرگزاری فارس: https://farsnews.ir/tv 🎥 پخش زنده خبرگزاری تسنیم: B2n.ir/h04190 🎥 پخش زنده خبرگزاری دانشجو: https://snn.ir/fa/livetv 🎥 پخش زنده در شاد: https://shad.ir/jalili 🎥 پخش زنده تلوبیون: https://telewebion.com/candidate/jalili ✅ پایگاه اطلاع رسانی دکتر سعید جلیلی 🇮🇷 @saeedjalily
هدایت شده از دکتر سعید جلیلی
⭕️ صفحه اول روزنامه وطن امروز - روز چهارشنبه ۱۳ تیر ✅ پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر سعید جلیلی @saeedjalily
هدایت شده از دکتر سعید جلیلی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ حمایت استاد مسعود عالی از دکتر سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری ✅ پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر سعید جلیلی @saeedjalily
هدایت شده از علیرضا پناهیان
استاد علیرضا پناهیان: جلیلی به عنوان یک رئیس‌جمهور آگاه و مقتدر همان است که در مناظره آخر به ویژه بیانیه پایانی، خود را نشان داد. او می‌تواند حماسه بیافریند و حق مردم را از سیاست‌بازان بگیرد. در مابقی مناظره‌ها بیشتر شبیه یک استاد دانشگاه مهربان بود که می‌خواست ثابت کند برای هر مشکلی راه‌حلی وجود دارد. @Panahian_ir
هدایت شده از دکتر سعید جلیلی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️یک دقیقه‌‌ی جنجالی از مناظره‌ی دیشب دکتر جلیلی: 🔹آقای پزشکیان اجنه رو برای شما بیاوریم؟! ✅ پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر سعید جلیلی @saeedjalily
هدایت شده از دکتر علی سعیدی
برخی از وعده های ناب دکتر سعید جلیلی 🆔 @DrSaeedi
🔻در مذمّت رضا داوری‌اردکانی: از فلسفۀ عقیم به سیاست علیل 🖊مهدی جمشیدی [یکم]. دکتر رضا داوری‌اردکانی در بیانیه‌ای، به حمایت انتخاباتی از مسعود پزشکیان پرداخته و چنین نگاشته: این انتخابات، انتخاب میان «بودن و نبودن ایران» است؛ اکنون رأی می‌دهیم که آیا ایران بماند و بکوشد بعضی دردهای مهلکی را که دچارش شده است درمان کند یا به راه وخیم‌ترشدن آن دردها و گرفتاری‌ها و افتادن در ورطه‌های خطرناک «جنگ» و «ویرانی» برود. رأی‌دادن به او، رأی‌دادن به «بقای ایران» است. او گرفتار «سوداها و اوهام بیهوده»‌ای که ایران را به سوی ورطه‌های خطر و تباهی می‌برد، نیست. [دوّم]. عجبا که فیلسوفِ محتاط و محافظه‌کار که به‌سختی، زبان به صراحت می‌گشاید و در تجربۀ دهه‌های گذشته‌اش، به انتخاب راه‌های «میانه» و «مبهم» و «دوپهلو» مایل بوده، اینک بر مدار شفافیّت و وضوح، سخن می‌گوید و راه‌های گریز را بر خویش می‌بندد. پیش از این، او همواره در جایی می‌نشست که «لامکان» بود؛ چنان‌که گویا ایشان از زمرۀ مجرّدات است که محتاجِ ظرف مکان نیست. البته وی به این سو و آن سو می‌چرخید و نعل و میخ را با هم می‌نواخت، اما می‌کوشید به کوچۀ بن‌بست پا نگذارد و شرایطِ امکانِ «جابجایی‌های نابجا» را بر خویش نبندد. اما رفته‌رفته دارد دست به انتخابِ واضح می‌زند و خویشتنِ فلسفی و تمنیّات زیرمیزی‌ و امیال نهفته‌اش را عیان می‌سازد و به مخاطبِ معطّل، می‌گوید که در کجا ایستاده و چه می‌خواهد. او یک «فیلسوفِ چندنسخه‌ای» بوده که دهه به دهه، چرخش‌های محسوس و نامحسوس را تجربه کرده، اما زیرکانه و منطق‌گریزانه، نوسان‌هایش را به شرایط و تاریخ و زیست‌جهان و افق و عینیّت و هرآنچه غیر از خودش ارجاع داده تا از نواخته‌شدن تیغ نقد بر پیکر اندیشه‌هایش، جان سالم به درد ببرد. ازاین‌رو، باید اینک خشنود بود که او تا حدی، مکان‌مند و زمینی شده و هویّت و مرز وجودیِ خویش را آشکار کرده است. [سوّم]. گره‌زدن انتخابات به «بقای ایران»، ادعای فربه و فراخی است که نباید آن را به حال‌وهوای این فیلسوفِ محافظه‌کار نسبت داد، بلکه باید در زیر پوست این انتخاب سیاسی، ماهیّتِ فلسفی وی را طلب و مشاهده کرد. وی به تصریح خودش، به این سبب جانب پزشکیان گرفته که عاقبتِ برقدرت‌نشستنِ جلیلی را «جنگ» و «ویرانی» می‌داند و معتقد است که جلیلی، اسیر «سوداها و اوهام بیهوده» است. با خواندن این جمله‌ها، بی‌اختیار به یاد «جامعۀ باز و دشمنان آن» افتادم و حیرت کردم که چگونه او در این قدم‌های آخرِ تفلسف، به این‌چنین اتّحادِ فلسفی‌ای با کارل پوپر رسیده و با او هم‌داستان شده است؟! بر وی چه گذشته که اینک، بر «آرمان‌خواهیِ انقلابی» می‌تازد و آن را «سودازدگی» و «اوهام‌زدگی» می‌خواند و این‌چنین ساده‌اندیشانه و ظاهرسازانه، مردم را از وقوع جنگ و ویرانی می‌هراساند؟! چرا به‌جای دعوت به تفکّر، «تبلیغ هراس» می‌کند و می‌خواهد با «علّت» - و نه با دلیلی که گویا در دست ندارد! - سخن خویش را اثبات کند؟! چرا وی در کنار اصلاح‌طلبیِ لیبرالیِ پوپر می‌نشیند و انقلابی‌گری را آمیختۀ با توهم و سودا می‌انگارد و درافکندنِ نظم قدسی در گسترۀ جهانی را با جنگ و ویرانی، پیوند می‌زند؟! [چهارم]. به‌نظرم باید در صورت‌مسأله‌ای که در بند پیش بیان کردم، تجدیدنظر کنم و بگویم دچار خوانش وارونه از واقعیّت شده‌ام. آن پرسش، ما را به حقیقت نمی‌رساند، بلکه رهزن است و با واقعیّت، بر سر مِهر نیست. مسأله را باید از این پنجره دید که هم‌افقی او با انقلاب اسلامی، برخاسته از «شرایط» بوده و در نتیجه، دگرگون‌شدن شرایط، همان و چرخشِ معرفتی او همان. او آغاز نیز در این پاره از تاریخ، ننشسته بود و اگر در دهۀ شصت، قدری در فضیلت انقلاب نگاشت و به هواداری از آن برخاست، به سبب استیلای شرایط بوده و یا حتی به جهت ظهورِ تقابلی‌اش در برابر عبدالکریم سروش. آن شرایط، مولّدِ چنین امکانی برای او بوده و شرایط دیگر نیز، راه‌های دیگری را پیشِ روی وی نهاد. این فیلسوفِ قفل‌شدۀ به شرایط و فاقدِ ارادۀ بیرون از تاریخ، شناوری‌ها و سیّالیّت‌های عجیبی داشته و برای این‌که دستاویزی در اختیار منتقدان خویش قرار ندهد، قلم و تفکّرش را با ابهام و تعلیق و سرگردانی پیوند داد و همواره در پرسش و طرح‌مسأله، متوقف ماند. و اینک که به حاصل حیات معرفتی او می‌نگریم، به تعدادی پرسشِ تعلیقی و متوقف‌کننده می‌رسیم و توصیۀ به انتخاب یک لیبرال‌تکنوکرات به عنوان رئیس‌جمهور. این است سرِ جمعِ دهه‌ها تفلسفِ لامکانیِ مبتلا به سرطانِ فقدانِ وضوح، و همچنین حضور شبه‌معرفتی و همیشگی در عالی‌ترین نهادهای فکری و فرهنگیِ حاکمیّت. https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
هدایت شده از بر پا
آبروی روحانیت و پسر آیت الله جوادی آملی 🔺سعید جوادی آملی نوشته "خداوند متعال تنها امامان معصوم (علیهم السلام) را سیاستمداران راستین جامعه بشرى «وَ ساسَةَ الْعِبَادِ» معرفى نموده است" اینکه اهل بیت قله های سیاست ورزی بندگان هستند، آیا یعنی آنها تنها باید سیاست دینی بورزند؟ از این جمله در زیارت جامعه کبیره، چگونه حصر بدست آمده؟ از کجای این جمله برداشت شده که سیاست‌ورزی الهی و دینی از گردن بقیه مردم و مؤمنین برداشته شده؟ چه لزومی دارد سیاست را از دین جدا کنید تا به پزشکیان برسید؟ چه تناسبی بین انتخاب جریان پزشکیان و سیاست خالی از معنویت دیده‌اید، که از اینجا آغاز کرده اید؟ 🔺سعید جوادی آملی در ادامه مینویسد: "جمهورى اسلامى پدید آمد و همه توان و ظرفیت هاى علمى و عملى اسلام و ایران را با خود به میدان آورد تا سیاست را در لباس دین به جامعه بشرى بنمایاند، اما در واقع امر برعکس شد و سیاست، سلطه و چیرگى خود را به رخ جمهورى اسلامى کشید" درباره چه کسی سخن میگویید؟ امام ره را می‌گویید که الگوی سیاست ورزی الهی بود؟ رهبری را می‌گویید ؟ پدرتان را می‌گویید که سالهاست این ساختار را الهی و معنوی میداند و میستاید؟ حاج قاسم را می‌گویید، شهید رئیسی را میگویید؟ نظام مردمسالار دینی را می‌گویید که هندسه الهی و دینی اش را بارها علما و اندیشمندان و عرفای اسلامی توضیح داده اند و ثابت کرده اند؟ چه نسبتی بین این به آتش کشیدن کتاب‌ها و کلاسهای درس پدر خود و پزشکیان دیده اید که اینگونه برای رای آوردن او آثار پدر را به لجن میکشید؟ 🔺شما که اگر ادامه فامیلتان "جوادی آملی" نبود، کسی در سپهر دانش الهی و حوزوی نگاهتان هم نمیکرد، پای سیاست‌ورزی حسن روحانی و محمدخاتمی، چرا اعتبار و نامتان را به تن فروشی و هرزگی کشیدید؟ 🔺آبروی حوزه را طلاب پاپتی و مستضعفی برده اند که شهر به شهر و کوی به کوی برای انقلاب امام میدوند، در اوج فقر زندگی می‌کنند و از جیب مایه میگذارند که انقلاب به دست نااهلان نیفتد، یا عمامه به سرهای بی هویتی چون این شخص که هم شکل و شیوه و سبک زندگیش با دیگر طلاب زمین تا آسمان فرق میکند و هم اندیشه هایش بوی انجمن حجتیه و سیدصادق را گرفته؟ واقعا چرا ؟که چه بشود؟ رای میخواهید؟ لعنت بر این سیاست بازی تان که به قول امام رحمه الله علیه چیزی جز پدرسوخته بازی نیست. 🔺در این انتخابات چقدر دلم برای مظلومیت روحانیت سوخت، آن از پورمحمدی که هر وقت دیدمش با خود گفتم کاش طلبه نبود و دلم سوخت که جامعه روحانیت مبارز که سالها بزرگانی چون مهدوی کنی رحمه الله علیه بالای سرش بودند دست چه کسانی افتاده، این هم از اعتبار و نام آیت الله جوادی آملی عزیز که اینگونه توسط فرزند ناخلفش به حراج گذاشته شده، اف بر این دنیا. اف بر این دنیا. 🔺بچه ها شما را به خدا تبلیغ کنید، از این فرصت انتخابات استفاده کنید و سیاست با طعم مکتب امام ره را به مردم بشناسانید، سیاست خامنه ای مظلوم را، سیاست حاج قاسم شهید و رییسی عزیز را. @ali_mahdiyan
هدایت شده از کشکول|محسن مهدیان
ولی یادمونه نره وسط این رقابت های داغ انتخاباتی، از دیشب رسانه های ضدانقلاب همه مناظره را رها کردند و ازین عکس بسیار عصبانی اند.تصویر نهایی مشارکت اینطوریست و ثمره اش همینطور عصبی شدن شیادهای رسانه ای @mahdian_mohsen
هدایت شده از بر پا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مشارکت بالای بد مشارکت بالای خوب وظیفه مراقبت از انتخابات هم با ما است. برنامه آرمان شیخ علی مهدیان @ali_mahdiyan
هدایت شده از استاد عابدینی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ این چند ساعت تا ، اثر ۸ سال و بلکه یک مسیر طولانی را دارد! 🔰 حضرت آیت الله بهجت (ره) می‌فرمودند گاهی خدای سبحان، در زمان تصرّف می‌کند و از زمان کوتاهی، اثر بسیار زیادی ایجاد می‌شود! 🚫 اگر در این حرکت کنیم، زیادی خواهد داشت و خیلی ما را به عقب بر می‌گرداند. برای ✅ مرکزتنظیم‌ونشرآثاراستادعابدینی 🌐 Eitaa.com/joinchat/366215168Cc0e81daf3e
هدایت شده از محسن قنبریان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❗️جلیلی خوب کرد زن یا دخترش را برای مصاحبه همراه نبرد! این نشانه طالبانی بودن نیست! بقیه اشتباه کردند که بردند! زن در مکتب انقلاب اسلامی خودش با ارزش است؛ طفیلی مرد نیست. ذیل پدر یا شوهر رئیس جمهورش معنا نمی شود. پیامد این طفیلی بودن، فردا آقازادگی است! 📎 مطلب مرتبط حجت الاسلام قنبریان ☑️ @m_ghanbarian
هدایت شده از محسن قنبریان
نامزد عوام یا رئیس جمهور عامه؟! • دکتر وقتی ساده و بی پیرایه سخن می گوید، عوام می فهمند. همان حرفهای عوام در تاکسی و اتوبوس را می زند حتی بدون چتر تحلیلی عمیق: - آمده ام تا مردم را از تنگنای تحریم برهانم/ هیچ کشوری با بستن مرزها به رونق و رشد نمی رسد/ تنش زدایی و حل مساله تحریم ها راه حل مسائل اقتصادی و توسعه ایران است. - بهداشت و آموزش، کالا نیست و حق همه است/ مداخلات دولت باید به نفع محرومین تمام شود. - ارجاع به امر کارشناسی وظیفه من است... - در ایران وحدت و انسجام ایجاد و دعواها را حل کنیم ... • اما آیا خیرِ رئیس جمهور شدنش مثل همین همه فهم بودن حرفش، به "همه" می رسد؟! "عامه مردم" از برنامه های متخصصانش -که ترجیع بند حرفهای اوست- بهره می برند؛ یا تئوری های آنها برای "طبقه خاص" منفعت آور است؟! چند مورد را می شود بررسی کرد: 1⃣ تعامل برجامی با دنیا کاملا حرف درستی است که با مرز بسته نمی شود به رشد و رونق رسید؛ ولی در این ۴۵سال کی مرز بسته بوده؟! در دوره شهید رئیسی روابط خارجی بسیار هم گسترش یافته است. اما با همان چند کشور خاص(۱+۵) هر مطلعی می داند دعوا سر اصل مذاکره و توافق نیست؛ دعوا سر شکل مذاکره و صورت نهایی تعامل و توافق است! آقای پزشکیان و ستادش با پرچم داری سردار برجام موافق توافق با صورت بندی برجام اند. ✔️ دو سؤال مهم در اینباره: ❓ ۱. برجام در ایام اجرایش در دولت روحانی، خیرش به کدام طبقه رسید؟ نفع عامه از آن چه بود؟۲. خروج آمریکا از برجام (علیرغم ضمانت سابق جان کری و...) خسارتش را بر چه طبقه ای نهاد؟! • به حسب اسناد دولت آقای روحانی جواب هردو سؤال یکی است: هم اجرا و هم نقض برجام به ضرر عامه و طبقات محروم، به نفع طبقه برخوردار! ❗️ گزارش دفتر امور اقتصاد کلان سازمان برنامه و بودجه در ۲۹مهر۹۹ این است: "در مدت اجرای برجام بیشترین نفعش به خانوارهای ثروتمند رسید و با خروج آمریکا و بازگشت تحریم ها، بیشترین فشار تحریمی اش به خانوار های فقیر برگشت."۱ ضریب جینی این سالها هم دقیقا همین را نشان می دهد. محاسبه دیگری نشان می دهد اجرای برجام به نفع بورسی ها تمام شد(۲) ؛ نه عامه حقوق بگیر و کارگر! ❗️دکتر ظریف در مصاحبه اش با پرس تی وی(۳اسفند۹۹) میزان خسارت عدم اجرای برجام از سوی طرف مقابل را بیان می کند: "آمریکا یک تریلیون دلار خسارت زده است ؛ غرامت می گیریم"!۳ ❗️نشریه آمریکایی فارین پالسی غیر از گزارش حرف بالای ظریف، از قول روحانی هم نقل کرد: "خسارت، تنها در ماه سپتامبر ۱۵۰میلیارد است"!۴ این غرامت های سنگین که برخی نمایندگان روزانه ۱۰۰۰همت شمردند!(۵) باعث شد مجلس از اختیارات خود استفاده و قانون اقدام متناسب و متقابل در اجرای برجام را تصویب کند!۶ ❗️کتاب "تحریم ها نگاهی از درون میدان" نوشته با ترجمه فارسی قابل مطالعه است(۷)؛ تا نشان دهد در برجام چگونه کالاهای اساسی مورد نیاز عامه مردم، شامل تحریم بوده اما کالاهای لوکس (حتی پورشه و...) که مصرف طبقات بالاست، مشمول اعمال تحریم های هوشمند نمی شده است! ⬅️ رئیس جمهور یعنی محافظ حقوق عامه و جمهور مردم ایران بودن؛ نه ضامن خیرات و منافع طبقات بالا و خاص. نمی شود عامیانه برای عوام سخن گفت اما تئوری های کارشناسی ای در جهت منافع ویژه خواران را دنبال کرد! شاید ادامه یافت... .................................. ۱. https://mehrnews.com/xSXsv ۲. https://b2n.ir/z62086 ۳. https://b2n.ir/j65006 ۴. http://b2n.ir/u54618 ۵. https://zaya.io/m7mal ۶. https://rc.majlis.ir/fa/law/show/939345 ۷. https://rc.majlis.ir/fa/news/show/1057000 📝 محسن قنبریان ۱۴۰۳/۴/۱۰ ☑️ @m_ghanbarian
هدایت شده از محسن قنبریان
نامزد عوام یا رئیس جمهور عامه؟! یادداشت حجت الاسلام قنبریان را اینجا بخوانید 👇 ☑️ @m_ghanbarian
هدایت شده از محسن قنبریان
هدایت شده از محسن قنبریان
هدایت شده از محسن قنبریان
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
۱_ محتوای کاربردی برای نشان دادن تفاوت رویکرد دکترجلیلی و دکترپزشکیان ۲_ تکنیکهای تاثیرگذار در گفتگوی چهره به چهره نکته به نظرم این نکات کاملا کافی هست برای شما. قدر این خشابهای تبلیغی رو بدونین کانال مثل فانوس👇👇👇 https://eitaa.com/mesle_fanoos
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆👆👆👆👆 هر دو صوت رو کامل گوش کنید
🔴 دوسوت، برنامه جلیلی به تفکیک هر استان کار زیبایی که ستاد آقای دکتر انجام داده، این بوده که جزئیات طرح‌های لازم و کارشناسی شده در رابطه با هر استان رو به تفکیک، توی این سایت قرار داده است. 🌱 استان خودتون رو ببینید: http://100ahd.drjalily.com 🌐 باماهمراه باشید 👇 ╭┅────────┅╮ 🆔 @jore_digar_bebinim ╰┅────────┅╯
هدایت شده از کانال حسین دارابی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
داشتن باهم بحث میکردن، یهو جلیلی ساکت شد، چون پزشکیان شروع کرد به خوندن قرآن ادب جلیلی درمقابل قرآن رو ببینید 🥺 | عضوشوید 👇 http://eitaa.com/joinchat/443940864Cf192df24f0
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺ثواب نَفَس زدنم برای امام حسین.ع را با هرکس که دست دیگری را بگیرد و پای صندوق رای به ببرد 🌐 باماهمراه باشید 👇 ╭┅────────┅╮ 🆔 @jore_digar_bebinim ╰┅────────┅╯