eitaa logo
✳️حافظان امنیت ✳️
1.4هزار دنبال‌کننده
67.8هزار عکس
10.4هزار ویدیو
172 فایل
مطالب شهدا و اخبار روز #خادم_امام_رضا #خادم_شهدا #راوی_برتر_جنگ #بختیاری جامونده از غافله #ایثار و #شهادت #جانباز_شیمیایی #فارغ_تحصیل_دانشگاه_شهدا #جزیره_مجنون #فعال #فرهنگی #اجتماعی #سیاسی https://eitaa.com/kakamartyr3
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸نامه ای از شهید مسعود ارشادی 🔹شهید مسعود ارشادی در یکی از نامه‌هایش می‌گوید: " اگر نبود خیل جانبازانی که شب و روز برای شهادت لحظه‌شماری می‌کنند، اگر نبود جسم چاک‌و‌چاک عزیزان ما از آتش کینه دشمن، اگر نبود سرهای بریده جگر‌گوشه‌های ما از تیغ ستم سیاه‌کاران و بداندیشان، اگر نبود جسم پاک شهیدی که گلوله خصم کافر از او کوچک‌ترین اثری هم به‌جای نگذاشته و اگر نبود فریاد رسا و استوار برادران اسیر که در چنگال رژیم بعث عراق، دنیا را از رشادت و پایمردی خود به تحیر واداشته‌اند، هرگز قامت جمهوری اسلامی ایران در جهان، چنین برافراشته نمی‌شد و شعله قیام اسلامی در بین ملت‌های محروم چنین فراگیر نمی‌گشت. "
🔸یار و یاور پدر 🔹شهيد اميد پارداد مدرسه اش شیفت ظهر بود. خیلی از هم سن و سال هایش صبح ها تا وسط روز می خوابیدند ولی امید به کفاشی پدرش میرفت و به او کمک می کرد. حتی زمان هایی هم که پدرش می گفت نیازی نیست باز او می رفت و پدرش را تنها نمی گذاشت. اگر فرصتی پیدا می کرد داخل مغازه درسش را می خواند و ساعت یازده به سمت مدرسه حرکت می کرد.
🔸آنچه که تقدیر برایش مقدر کرده بود 🔹شهید مجید باوفا که آخرین فرزند خانواده بود وابستگی فراوانی به مادر داشت،اما دست تقدیر در امتحانی سخت، یک سال قبل از شهادتش او را از نعمت مادر محروم ساخت. 🔹مجید باوفا به منظور یاری رسانی به محافظان مرزهای ایران اسلامی و مجموعه ارزش ها و حاکمیت مقدس جمهوری اسلامی ایران در بهمن ماه ۹۱ به خدمت مقدس سربازی اعزام گردید و بعد از طی دوره آموزشی به مرزبانی سیستان و بلوچستان و پس از آن به هنگ مرزی جکیگور منتقل شد.
🔸شهیدی که یک بار تا پای شهادت رفت 🔹شهید محمد الفوادی در نوجوانی به خوشنویسی و رایانه علاقه داشت و در این زمینه از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بود. وی اهمیت زیادی به نماز و روزه می داد و در زمان شهادت نیز روزه دار بود. 🔹محمد الفوادی در دوران اقامت در عراق، در یکی از روزها که به همراه خانواده به زیارت حرم امام موسی کاظم و امام جواد (ع) مشرف می شد از حادثه بمب گذاری توسط وهابیان کوردل مجروح گردید. 🔹مادر این شهید بزرگوار می گوید: " فرزندم را از همان کودکی با نماز و دعا و اهل بیت مانوس کردم و به همین دلیل او را به نماز اول وقت و حضور در مساجد و تکایا،بسیار اهمیت می داد از اینکه فرزندم برای اسلام و راه دفاع از میهن عزیزمان ایران به شهادت رسیده افتخار می کنم."
شهید محمدعلی دولت‌آبادی 🔹پدر شهید محمدعلی دولت آبادی با یادآوری خاطرات فرزند شهیدش می‌گوید: کار ما کشف وسیله سرقتیه - خب چه فرقی می کنه ؟ همه همین کار را می کنند . یا دنبال مجرمند یا کشف جرم مقداری تامل کرد و جواب داد 🔹️نه بابا ! وقتی یک ماشین سرقتی را به صاحبش برمی گردونیم و میاد میبره اونقدر کیف داره با تعجب پرسیدم : - کیف داره ؟ - آره . ماشین هایی که دزدیده می شن معمولا ماشین های ارزان قیمتن . خیلی وقت ها همه دارایی یک خانواده اند و باهاش امرار معاش می کنن . بیشترشون دیگه نمی تونن چیزی به جاش بخرند. وقتی ما این ماشین رو به اونا تحویل میدیم از تنگنای مالی نجات پیدا می کنند.
حضوری پرشور در عزاداری‌های محرم 🔹شهید محمد شاره ضمن برخورداری از هوش و استعداد خاص،به مراسم مذهبی علاقه ای وافر داشت به نحوی که در ماه محرم در دسته های عزاداری امام حسین(ع) شرکت میکرد و در کنار آن همراه هم محله ای های خود با برپایی ایستگاه های صلواتی به عزاداران سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین(ع) خدمت می کرد. 🔹محمد شاره به پدر و مادرش با فروتنی هر چه تمام حرمت می نهاد و سرانجام در موعد مقرر، برای ادای دین خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خدمت سربازی رفت و با بصیرت و عشق به ولایت زیباترین غزل های معرفت الی الله را سرود.
ایثار و فداکاری تا پای جان 🔹شهید احسان لزگی از لحاظ اجتماعي، فردي مردم‌دار، خوش‌اخلاق و داراي حسن‌خلق بود. وي با دلي آكنده از اعتقاد راسخ و احساس وظيفه براي مشاركت در حراست از حريم قداست مكتب و ميهن اسلامي، پاي در ميدان رشادت و سلحشوري نهاد 🔹لزگي در طول عمر كوتاهش منشأ خير و بركت براي والدين و در دوران سربازي، مايه نشاط و اميد همرزمانش بود و همواره از دعاي خير دوستان و همسنگرانش بهره‌مند مي‌گشت. 🔹اتخاذ موقعيت مناسب و هدايت عملياتي خوب شهيد مرتضي نبي‌لو، فرمانده پاسگاه ميل مرزي ۱۶۳ و رشادت و چالاكي شهيد احسان لزگي باعث شد تا معاندين نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران نتوانند به هدف شوم خود در ورود به عمق كشورمان دست پيدا كنند.
گذری بر زندگینامه شهید محمدرضا سمندری مارشک 🔹 یکی از همزمان شهید محمدرضا سمندری مارشک می‌گوید: "به یاد دارم زمانی که برادر سمندری از ناحیه زانو مجروح شده بود، آقای دکتری که در منطقه خدمت می کردند به ایشان گفتند: به خاطر زخم و جراحاتی که زانویت دارد، حق نداری که در منطقه عملیاتی باشی. 🔹این همزم شهید در ادامه بیان می‌کند: " برادر سمندری به بچه‌ها گفت: الان اصلاً صلاح نیست که من اینجا را خالی بگذارم، وظیفه‌ام این است که در عملیات باشم. ولی آقای دکتر به ایشان گفت: آقاجان، اگر از این قضیه ۲۴ ساعت بگذرد ما باید قطعاً پای شما را قطع کنیم. من دیگر حق ندارم به شما اجازه بدهم که در عملیات شرکت بکنی. برادر سمندری به آقای دکتر گفت: حالا راهش چیست؟ آقای دکتر به ایشان گفت: راهش این است که شما یک دست خطی به من بدهی که من خودم خواستم این کار را انجام بدهم. برادر سمندری هم ظاهراً متنی نوشتند و به آقای دکتر دادند. آقای دکتر هم ایشان را مرخص نمودند!
وصیت نامه دانشجوی شهید سید حمیدرضا فراشباشی آستانه 🔹خداوندا! به جز این خون ناقابل که خود نیز امانتى است نزد ما، چیز دیگرى ندارم که تقدیم راهت سازم. بارالها! این خون را قبول درگاهت فرما و مرگ مرا شهادت در راهت قرار ده تا مانند جدم حسین (ع) در راه تو شهید شوم. 🔹خداوندا! بنده حقیر و ناچیزت را جزو بندگانى قرار ده که ترا شناختند و پس از شناخت، عاشقت شدند و سپس تو براى آنها نواى (ارجعى الى ربک) برایشان سر دادى و داخل فرمودى در صف بندگان و داخل فرمودى در بهشت. خدایا از تو مى خواهم که مرا یارى کنى تا آنچه در توان دارم در راه اسلام عزیز بکار برم. به من اى خدا توانایى ده تا آنچه در توان دارم و تا این قطره خونم را در راه دین نبى و فرستاده تو محمد (ص) فدا کنم.
نگاهی به زندگی شهید غواص حمیدرضا غفوری 🔹شهيد حميدرضا غفوري سه ماه تمام در پایگاه‌های پارتیزانی در منطقه کردنشین عراق فعال بود، تا اینکه در پنجمین سال تحصیل، درعملیات کربلای چهار، آن زمان که آفتاب چهارم دیماه ۱۳۶۵ غروب کرد، ماموریت شهادت طلبانه غواصی را به همراه غواصان و حماسه‌سازان خط شکن پذیرفت و در نوک عملیات شرق بصره به اروند رود زد و به سمت "جزیزه ماهی" غواصی کرد. 🔹حمیدرضا غفوری دو ماه مفقود الاثر بود؛ اما پس از دو ماه جسد بی سرش به همراه قرآن خونین که در بغل داشت و با لباس غواصی‌ بر تن از آب بیرون کشیده شد. او خورشید وار درخشیدن گرفت و گیتی را روشن ساخت.
پیکر شهیدی که ۳ روز در زیر آفتاب بود 🔹شهید حسين اميني مقدم در اسفند ۵۶ در مسافرتی که از تهران به تبریز داشت در یکی ازشهرهای بین راه که بنای ‏راهپیمایی بود پیاده ‏می‌شود، ساواکی‌ها پس از آن که دنبال او می‌کنند در هوای برفی به خانه پناهنده می‌شود که از رد کفشهایش شناخته ‏شده و ساواک به ‏درب منزل می‌روند پس از بیرون کشیدن وی و زدنش نزدیک به چند صد متر را روی زمین می‌کشند و مدتی ‏شکنجه ‏می‌کنند که آثار جنایات شاه بر شانه‌های شهید تا دفن وی مشاهده می‌شد.‏ 🔹حسین امینی مقدم قبل از شهادت دستهایش را بلند می ‏کند و ۳ بار الهی العفو می‌گوید و شهید می‌شود. بعد از عملیات جنازه‌اش ۳ روز زیر آفتاب کنار جاده باند فرودگاه افتاده بود تا ‏بعد برادران جنازه‌اش را به پشت جبهه ‏می ‏آورند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
# فیلم کامل خاطره نوجوان رزمنده از امداد غیبی در عملیات والفجر۳ عملیات والفجر ۳ در ساعت ۱۱ شب (۷ مرداد ماه سال ۱۳۶۲) با رمز مقدس (یاالله، یاالله، یاالله) در جبهه غرب واقع در منطقه عمومی مهران توسط ۳۲ گردان پیاده، زرهی و مکانیزه و چهار گردان توپخانه رزمندگان اسلام آغاز و به مدت دو هفته انجام شد. دوران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فدای علی اکبرهای خمینی ... # کلیپ تصاویر کمتر دیده شده از علی اکبرهای خمینی .‌‌...
اطلاعیه آزمون استخدامی گروه فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۲ گروه فولاد خوزستان با استعانت از خداوند متعال و با توجه به برگزاری و جذب موفقیت آمیز ۵۰۰ نفر از جوانان بومی استان خوزستان در آزمون استخدامی سال گذشته، در نظر دارد تعداد ۵۸۲ نفر نیروی انسانی مورد نیاز خود را از میان متقاضیان بومی استان خوزستان در سال ۱۴۰۲ استخدام نماید. از متقاضیان واجد شرایط دعوت به عمل می آید جهت مطالعه دقیق دفترچه آزمون استخدامی و ثبت نام از تاریخ ۱۱ مردادماه ۱۴۰۲ به سایت رسمی دانشگاه شهید چمران اهواز به نشانی SCU.AC.IR مراجعه نمایند.        
آگهی جذب و عضو یابی افسری نیروی دریایی ارتش 📋نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور و تامین نیروی انسانی خود از بین جوانان متدین، مومن، علاقه‌مند در طیف افسری آجا جهت انجام خدمت در تمامی پایگاه‌های واقع در جغرافیای کشور عزیزمان ایران اسلامی هم‌رزم می پذیرد. 🔻شرایط 🔹مقطع : افسری 🔹دارا بودن مدرک کارشناسی از دانشگاه‌ها سراسری(صرفاٌ روزانه یا شبانه ) و دانشگاه آزاد اسلامی 🔹شرط سنی برای داوطلبین افسری ماده33 (مدرک کارشناسی) حداکثر 28 سال و مبنای محاسبه سن اول تیرماه سال 1402 می‌باشد. 🔹حداقل قد 165 سانتی متر 📆 مهلت ثبت نام : تا 22 مرداد 1402 📌جهت مشاهده جزئیات بیشتر و ثبت نام به لینک زیر مراجعه نمایید: 🔗https://ahwniaz.ir/?p=122376
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨عملیات دستگیری راننده خودروی حامل مواد مخدر در استان قم 🔹 در این عملیات دونفر از سوداگران مرگ دستگیر و بیش از ۳۲۰ کیلوگرم موادمخدر کشف گردید. 🔰 سازمان اطلاعات فراجا
🚨 ماجرای حمله اراذل و اوباش به یک خانه در محله جردن 🔹سرهنگ بابک نمک‌شناس :اظهار کرد: فیلمی در فضای مجازی منتشر شده بود که چند نفر از اراذل و اوباش در یک ساختمان در محدوده جردن به دو نفر حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند. 🔹زمان وقوع این جرم 4 اردیبهشت ماه 1402 بوده است، گفت: سریعا عوامل کلانتری 103 گاندی تحقیقات میدانی را آغاز کرده و متوجه می‌شوند که این درگیری به دلیل اختلاف مالی بین دو نفر به وجود آمده است، در این درگیری طرفین از سلاح سرد(چاقو) استفاده کرده و می‌خواستند با کمک از اراذل و اوباش به اهداف خود برسند. 🔹رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: همانطور که گفته شد پرونده اولیه در کلانتری 103گاندی تشکیل و در اختیار عوامل سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفته است. 🔹نمک‌شناس با بیان اینکه پلیس برابر وظیفه ذاتی خود با هنجارشکنان در جامعه به هرطریقی در جامعه برخورد می‌کند، گفت: این افراد شناسایی شده و دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفته است. 🔰 فراجا
شاید این بوسه همان روضه‌ی وداع باشد کربلا ... مقتل ... زینب ... و این آخرین دیدار دنیاست رحمت‌الله فرمانده اطلاعات‌وعملیات لشکر۱۰سیدالشهدا بود که در اسفند۶۲ در عملیات‌خیبر با اصابت تیر مستقیم دشمن به صورتش به شهادت رسید و مادر را واداشت بجای بوسه بر صورت با بوسه بر دستِ فرزند با او وداع کند..
پروردگارا ؛ هم جراحت ، هم اسارت و هم شهادت را روزی من کن و نگذار شرمنده مولایمان سیدالشهداء بشوم ... به یاد دلسوخته‌ی حضرت‌رقیه(س) شهیدی که خداوند نگذاشت شرمنده شود هم زخمی شد هم اسیر و هم شهید..!
26.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
# تا شهادت در جهادیم فیلمی زیبا و خاطره برانگیز از جبهه های حق علیه باطل و حال و هوای رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با نوحه ای شنیده نشده و بسیار زیبا از مداح باصفای جبهه ها این پیام انصار حسین است تا شهادت در جهادیم سر به فرمان خط امامم خون شهیدان دهد پیامم می رسد بویی خوش بر مشامم از شهید حق آید مدامم تا شهادت در جهادیم... یاد باد آن روزگاران یاد باد بسیار دیدنی و شنیدنی ، تماشای این فیلم زیبا را از دست ندهید.
فرازی از وصیت نامه شهید اکبرنژاد 🔹شهید مهرداد اکبرنژاد در قسمتی از وصایایش می‌گوید: «خدايا تو خوب شاهدی كه من درس و خانواده و راحتی و در ميان دوستان بودن را به خاطر تو كنار گذاشتم. اي حبيب، اي مراد، اي معشوق از اينكه محبوب و مراد و عاشق خود را طلبيدی سپاسگذرام و به خاطر تو بدنم را با سختی آشنا كردم و بالاخره پشت به دشمن نكردم و رو در رويش ايستادم. ولي خوب، اگر توانی در كف بود از روی لطف بود كه به من عطا نمودی و همه چيزم از تو بود و خودت هم از من باز پس گرفتی و من حق نداشتم كه به تو بگويم در راه تو قدم برنمی‌دارم چون من از خودم چيزی نداشتم تا از تو دريغ كنم، هر چه بود از خودت بود فقط به من حق انتخاب دادی و خوشحالم كه انتخابی نيكو داشتم.»
🍂 اگر توافق می‌کردند کارمان تمام بود «اسدالله علم» در خاطراتش می‌نویسد: “شاهنشاه فرمودند «برنز (وزیر خارجه آمریکا) پس از جنگ جهانی دوم پیشنهادی به روسها داده بود که ایران به سه منطقه ترک و کردنشین، عرب‌نشین و فارس تقسیم شود. معلوم نیست چرا مولوتف با این نظر مخالفت کرد و استالین را به مخالفت واداشت. بعد خود آمریکایی هم پشیمان شدند، ولی اگر روسها موفقت می‌کردند، کلک ما کنده شده بود. بخصوص که سربازان انگلیس در عراق و خلیج فارس بودند. چون ضعیف بودیم و هیچ واکنشی از طرف ما ممکن نبود»” 📚 منبع: یادداشت‌های علم، جلد یک، ص۲۳۷ ┄┄┄┄┄❅✾❅┄┄┄┄┄
🍂 کارت ثبت نام اسرای ایرانی که توسط صلیب سرخ جهانی تکمیل می‌شد ‌‌‍‌‎‌┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═‌‌‍‌‎‌‌‌‍‌‎‌┄