eitaa logo
کشکول مجازی
100 دنبال‌کننده
37.9هزار عکس
34.7هزار ویدیو
703 فایل
📥 موضوعات متنوع و مختلف 🤔 موضوعاتی که شاید ربطی به هم نداشته باشند در اینجا ذخیره و مطالب بعد از ارسال در کانال اصلی، از اینجا پاک خواهد شد. در صورت تمایل، در کانال اصلی ما عضو شوید👇 🖱️ https://eitaa.com/joinchat/2307129358C448afc1e38
مشاهده در ایتا
دانلود
▪️آنها که امان‌نامه برای شر و آفات نوشتند، آزادی خوبان بگرفتند و لب هی بگزیدند و ز ریشم بکشیدند. ▪️ آنها که به لطف شبِ تاریک به مستی و شرر ره بگرفتند، در خلوت خود آن سرّ ایام نوشتند. ▪️ آنها که ز آزادی شب‌کوک‌کنان نیک هراسیدن و چشمان خودآگاهی خود را بگرفتند، آن چشمه جوشان عزیزان بدزدیدن و بر سر در بازار نهادند. ▪️آنها که در آن مجلس و محفل؛ خط شمشیر به آن آمر معروف کشیدند، دروازه قنادی خوش لعبتکان را بگشودند. 📌 @ponezs
🔰 روایت تصویر: وقتی در روایت شبکه‌های فارسی زبان معاند، نیروی پلیس در برخورد با خودروی مهاجم کشته می‌شود، تنزل و سطحی سازی صحبت حقیر در تیتر آنها که مثل آب خوردن است!! 💢 روایت فیلم‌ها: ماجرای هر سه فیلم توجه دشمن به جنگ شناختی و جنگ روایت‌ها است که متاسفانه بسیاری از خودی‌ها آن را جدی نگرفته و یا نمی‌شناسند. 🧐 در کلیپ اول خانم روانشناس تمام ماجراهایی را به زبان کودکان و به داستان تبدیل می‌کند که دشمن از آن می‌تواند علیه انقلاب اسلامی استفاده کند. 🚫 در کلیپ دوم شاهد شتاب در تولید روایتی در مقابل مستند «فراخوان خونین» هستیم تا اثر آن را خنثی یا کمرنگ کند. 🧨 و در کلیپ سوم شاهد روایت سازی از اعدامی‌های دهه شصت و تطهیر چهره منافقین تروریست و داعشی‌های دهه شصت هستیم. ⛔️ همه اینها نشان از آن دارد که دشمن ضرورت روایت سازی بویژه برای کودکان را به خوبی فهمیده و لحظه‌ای درنگ از آن را خطایی جبران ناپذیر برای تخریب ایران انقلابی می‌داند. 🖇 علی قهرمانی 📌 @ponezs
هدایت شده از فکرت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 ممنتو، فراموشی بزرگ ♦️بسیاری از ما انسان‌ها، با خاطراتمان زندگی می‌کنیم و با آنها در ادامه زندگی‌مان قدم برمی‌داریم و هدف‌گذاری می‌کنیم و در صورت نداشتن آن، انگار زندگی برای‌مان معنی نمی‌دهد. بله‌، داریم قدم در فراموشی وحشتناکی می‌گذاریم‌. ترسی که در تمام وجود اشباع شده است و ما با دست‌و‌پا زدن در آن، همانند فرد تنهایی که در باتلاقی فرو رفته است، می‌باشیم و در نهایت در سکوت باتلاق و در اوج تنهایی، چشمانمان بسته می‌شود. Memento همان فراموشی بزرگ است. آیا می‌شود از آن فرار کرد؟ آیا می‌شود بدون کمک کسی، نجات پیدا کرد؟ ♦️در این فیلم، کریستوفر نولان یکی از مضامین مورد علاقه‌اش یعنی اصالت یا عدم اصالتِ حقیقتِ خارج از ذهن را مطرح می‌کند که بعدها در فیلم «تلقین» نیز روی آن مکث کرده است. لئونارد در پاسخ به چالش مطرح شده از سوی ناتالی، اِبراز می‌کند که اگر چشم‌هایمان را ببندیم، جهان همچنان وجود دارد. منظور او این است که حتی اگر نتواند به خاطر بیاورد که از قاتل همسرش انتقام گرفته، این حقیقت در جهان خارج از ذهنش اصالت دارد. •┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈• 🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ 🆔 @Fekrat_Net
هدایت شده از pedarefetneh | پدر فتنه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ چرا مجید رهنورد به یک قاتل تبدیل شد؟ ❓آنالیز «ورودی ذهن» او در فضای مجازی چه پیامی دارد؟ پ‌ن. صحبت‌های امیرحسین ثابتی در راستای تئوری زامبی‌ساز را نابود کن! 🆔 @pedarefetneh 🔜 🆔 @pedarefetneh2 🔜
هدایت شده از بیداری ملت
این کارت مراقبت های تغذیه ای بچه هاست که مراکز بهداشتی به مادران میدن . ظاهرا در کارت های قبلی تصویر اون مادره بالای صفحه محجبه بوده اما حالا در کارت های جدید بدون حجاب.... چرا؟ 🔴 👇 @bidariymelat
هدایت شده از جوان حزب اللهی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 چه کسی جلوی پخش سرود انقلابی در صدا و سیما راگرفت؟؟ ⭕️ این سرود ارزشمند با نوای دلنشین و نوستالوژی جناب گلریز درست بعد از اعلام شکست داعش و نامه حاج قاسم به آقا از چند شبکه سیما پخش شد اما از فردای آن روز، دیگر این سرود بنا به هر دلیلی از صدا و سیما پخش نشد و الان کمتر کسی این اثر رو دیده، شنیده یا یادشه و هنوز معلوم نشد کدوم نفوذی جلوی پخش این سرود انقلابی در صدا و سیما رو گرفت! ⭕️ تقدیم به روح بلند همه شهدای مدافع حرم و امنیت بویژه سردار دل ها حاج قاسم عزیز 🆔👇👇👇 @javane_hezbollahi https://eitaa.com/joinchat/1776680960C04e93501e2
♦️البته چیزی نیست، ولی اگر دل نداری نگاه نکن! ناخن کاشته عفونت کرده زده به استخوانش استخوان انگشتها سیاه‌ شده حالا هم چیزی نیست ، فقط باید انگشتان عفونت کرده قطع بشه که عفونت به بقیۀ بدن منتقل نشه 📌 @ponezs
آقای وزیر ارشاد صندلی وزارت امثال تو به این بهای سنگین تکه های استخوان پدران ما به شما نااهلان و نامحرمان رسیده... چطور شما و رئیست‌ می‌توانید جواب این تصاویر را بدهید!؟ قطعا آه خانواده شهدا و نفرین خود شهدا گریبان شما و دولتتان را خواهد گرفت... زهیرمعصومی فرزند شهید ابراهیمعلی معصومی فرمانده گردان کمیل 📌 @ponezs
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬جمهوری اسلامی در حال تبدیل شدن به یک موجودیت بی‌امکان، بی‌اختیار و بی‌اقتدار اما پاسخگوست/ اگر بخواهم یک اولویت برای کشور تعیین کنم، بلاتردید احیای اقتدار تحلیل‌رفته دولت خواهد بود/ منِ مسئول جمهوری اسلامی حق فعالیت اقتصادی یا عضویت در هیئت مدیره شرکت خصوصی را ندارم، اما اختیارات حاکمیت را تراشیده و به اتاق بازرگانی واگذار کرده‌ایم که خودشان فعال اقتصادی و ذینفع هستند/ تکنوکرات‌ها، متخصصانی هستند که باید در جهت پیشبرد اهداف مشخص به خدمت گرفته شوند، نه اینکه تصمیم‌گیری و جهت‌گیری به آنها سپرده شود/ سپردن اداره کشور به تکنوکرات‌ها، مانند سپردن تصمیم‌گیری درباره نوع غذای یک میهمانی به آشپز است. برشی از سخنرانی در نشست با فعالان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه تبریز| ۱۶ آذرماه ۱۴۰۱ 📌 @ponezs
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍 کار تمیز فرهنگی که در همین حد هم انجام نمی‌دهیم 📌 @ponezs
🔰 توییت حمید رسایی در واکنش به مطالب وحید اشتری پیرامون اوقاف 📌 @ponezs
برخورد خشونت‌آمیز با تظاهرکنندگان؟! پاسخ مورخ خبیر انقلاب اسلامی به شش پرسش چالشی پیرامون فتنه 88 / 4 برخورد خشونت‌آمیز نیروهای انتظامی و بسیجی با تظاهرکنندگان را چگونه می‌توان توجیه کرد؟ 🔹1. ادعای خشونت، از شایعه‌سازی‌ها، سیاه‌نمایی‌ها و جنگ روانی بود که ضد نظـام جمهوری اسلامی به راه انداختند و لیستی از قربانیان ساختگی خشونت به نمایش گذاشتند، مانند ، و... که مایه رسوایی بیشتر منافقان جدید و همدستان آن‌ها گردید. 🔸2. نقش در ایجاد خشونت برای بدنام کردن و به زیر سؤال بردن نیروهای بسیجی و ، انتظامی و نظام جمهوری اسلامی را نباید از نظر دور داشت، برخی رویدادها و جریان‌هایی که در آشوب‌های خیابانی اتفاق افتاد، نشان از این واقعیت دارد که عناصر مرموز و چهره‌های ناآشنایی به نام نیروهای بسیجی و انتظامی به خشونت‌هایی دست زدند و وحشی‌گری‌ها کردند. چنان که در روز 15 خرداد 42 که مردم تهران در راه حمایت از امام به پا خاسته و به دستگیری ایشان اعتراض داشتند، شماری از عناصر نفوذی ساواک با لباس مشکی و با شعار با تظاهرکنندگان همراه شدند و به جنایاتی دست زدند. این شگرد کهنه و زنگ‌زده عوامل بیگانه در حوادث اخیر نیز بار دیگر تکرار شد؛ از جیره‌خواران و مأموران برخی از سفارتخانه‌ها بودند که به یک کرشمه دو کار می‌کردند، به نام نیروهای بسیجی و حزباللّهی به وحشی‌گری‌هایی دست می‌زدند تا این را بدنام کنند و دیگر این‌که با تشدید خشونت و رفتار غیرانسانی درگیری‌ها را شدت بخشیده و گسترش دادند. 🔹3. تندروی‌هایی از سوی افراد ساخته نشده و ناپخته در میان نیروهای انتظامی و امنیتی دیده شد. بی‌تردید کسانی که مسئولیت امنیت جامعه را بر دوش دارند، همگی از افراد تربیت شده به آداب اسلامی و موازین اخلاقی نیستند و نمیتوان انتظار داشت که در برخورد با آشوب‌گران و فتنه‌جویان بتوانند طبق موازین قانونی رفتار کنند و هیچگونه خطایی از آن‌ها سرنزند. 🔸4. برخی برخوردها گریزناپذیر بود. نمی‌توان انتظار داشت نیروهایی که حافظ جان و مال و امنیت شهروندان هستند، آن گاه که وحشی‌گری‌ها، آتش‌سوزی‌ها، تخریب اماکن عمومی و تجاوز به جان، ناموس و مال مردم از سوی آشوبگران را شاهد هستند، به نوازش اراذل و اوباش بپردازند، بنابراین، ناگزیرند جدّی و قاطع برخورد کنند و در این برخورد جدّی ممکن است خدای ناخواسته فاجعه جبران‌ناپذیری پیش بیاید که اجتناب‌ناپذیر است. 🔹همین مشکل را در اداره زندان‌ها به ویژه در برهه‌ای که شمار زیادی به زندان‌ها گسیل می‌شوند، می‌توان دید که خواه ناخواه، کنترل از دست مسئولان خارج شده و چه بسا حادثه ناگواری ممکن است روی دهد. ما نمی‌گوییم باید از کنار هرگونه اعمال غیرقانونی و تخلفات - چه عمدی و چه اتفاقی - گذشت و آن را نادیده گرفت. اما راه علاج آن نامه‌پراکنی‌ها و تهیه خوراک تبلیغاتی برای دشمن نیست. 🔸انسانی که مغرض و مریض نباشد، آن گاه که از رفتاری خشونت‌آمیز، غیرقانونی و غیراخلاقی خبردار می‌شود، جار نمی‌زند و معرکه نمی‌گیرد، بلکه از راه قانونی و ارتباط با مراجع ذی ربط می‌کوشد که با بی‌قانونی‌ها و قانون‌شکنی‌ها مقابله کند. این‌هایی که دنبال این هستند خبر ناگواری را به دست آورند و بدون کوچکترین تحقیق و بررسی روی صدق و کذب شنیده‌ها، آن را در بوق و کرنا بدمند و روی آن معرکه بگیرند، دل‌سوز ملّت، کشور، انقلاب و نظام نیستند و هدف‌شان رویارویی با قانون شکنی نیست، آن‌ها درد دیگری دارند و آن درد قدرت، و شهوت مقام و منصب است. بگذریم از گروهک‌های ورشکست‌های که امروز از آزادی و دموکراسی فراوان دم می‌زنند، لیکن اگر خدای ناخواسته روزی به قدرت دست یابند، خون مخالفان خود را در شیشه می‌کنند، قلم‌ها را می‌شکنند و هر صدای مخالفی را در سینه خفه می‌کنند، همانطور كه در گذشته در برخی از مقاطع که به مقامی دست یافتند، با و اندیشه‌ها و دیدگاه‌های دیگران روی فالانژها را سپید کردند که شرح آن مجال دیگری می‌خواهد. 🔹مگر فراموش كرده‌ایم كه همین جریان‌ها در انتخابات دوم خرداد سال 76 نیز روی داد و عده‌ای روی كار آمدن و را نشان از دیكتاتوری و فضای بسته دولت آقای عنوان میكردند، حالا چه شده همه در یك جبهه قرار گرفتند؟! منبع: انقلاب اسلامی؛ پرسش‌ها و پاسخ‌ها، صص220-218 🔊 رسانه رسمی بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی👇 https://eitaa.com/joinchat/861732881Cb60e54e1db
جدایی خواص سیاسی و آینده نظام؟! پاسخ مورخ خبیر انقلاب اسلامی به شش پرسش چالشی پیرامون فتنه 88 / 5 با این روند، که برخی از شخصیت‌های سیاسی و انقلابی از نظام جدا می‌شوند، آینده این نظام به کجا خواهد کشید؟ 🔹انقلاب اسلامی ایران و نظام جمهوری اسلامی، وامدار هیچ مقام و شخصیتی نمی‌باشد. انقلاب اسلامی ریشه در توده‌های ملّتی آگاه، انقلابی، دین‌باور، قهرمان‌پرور، ایثارگر و شهادت‌طلب دارد و دارای ایدئولوژی قوی و نیرومند اسلامی می‌باشد. بنابراین، همانگونه که تداوم دین حنیف اسلام و قوام آن به اشخاص و افراد نمی‌باشد، حیات ملّت ایران نیز به شخصیت‌های ملی و رجال برجسته ایرانی بستگی ندارد؛ جاودانگی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به اسلام و ملّت ایران است. اقبال و ادبار افراد، اشخاص و چهره‌ها نمی‌تواند به این جاودانگی و بالندگی آسیب وارد کند. 🔸در صدر اسلام نیز دیدیم بسیاری از کسانی که به اسلام گرویده بودند، در روز امتحان و آزمون به علت و وسوسه‌های شیطانی، به بی‌راهه رفتند «ارتد الناس بعد النبی الا ثلاثة او اربعة» لیکن به رغم آن کژروی‌ها و خیانت‌ها و ضربه‌های سنگینی که از سوی آن جماعت وارد آمد، آیین مقدس اسلام به راه خود ادامه داد و پایدار و استوار پیش رفت و بی‌راهه‌پویی‌ها، قدرت‌طلبی‌ها و بدعت‌گزاری‌های گوناگون و رنگارنگ، نتوانست اسلام را از نورافشانی، ظلم و ظلمت‌ستیزی و آزادی و عدالت‌آفرینی باز دارد و نور خدا را خاموش کند. ثانیاً به گفته شاعر: آنجا که عقاب پر بریزد از پشه لاغری چه خیزد؟ 🔹در جایی که افرادی همانند آقای منتظری و چهره‌هایی مانند بنی‌صدر و قطب‌زاده و گروه‌های ریشه‌داری چون ، آن گاه که از نظام و انقلاب جدا شدند، جز رسوایی و بی‌آبرویی طرفی برنبستند و نتوانستند به نظـام آسیبی برسانند، مخالف‌خوانی چند مهره سوخته که عملکرد خودشان و رفتار ناهنجار اطرافی‌ها، آقازاده‌ها و نورچشمی‌هایشان آنان را در میان مردم بی‌آبرو کرده است، نه تنها برای انقلاب و نظام ضرر و زیانی به همراه ندارد، بلکه مایه استواری بیش‌تر نظام می‌شود. منبع: انقلاب اسلامی؛ پرسش‌ها و پاسخ‌ها، صص221-220 🔊 رسانه رسمی بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی👇 https://eitaa.com/joinchat/861732881Cb60e54e1db
نفاق سبز.pdf
212.7K
نفاق سبز و نظریه دستکش مخملی در دستی آهنین 🔹انقلاب اسلامی در میان شگفتی‌های جهانیان و به ویژه غرب به پیروزی رسید و با پایداری در برابر همه سختی‌ها به بالندگی خود ادامه داد. ابرقدرت‌ها برای جلوگیری از وقوع در ایران بسیار تلاش کردند ولی از آن‌جا که کوشش‌هایشان به سرانجام نرسید، به این فکر افتادند که با کمک ایرانیان سرسپرده غرب، انقلاب را از مسیر اصلی منحرف کرده و نظام مورد نظر و دست‌نشانده خود را در ایران روی کار بیاورند. غرب‌گرایان ایرانی از دو دهه گذشته تاکنون بیش از پیش این تئوری را دنبال می کنند. 🔸آن‌ها با پیروی از روش‌هایی که پیش از این در دیگر نقاط جهان، به‌ویژه به پیروزی رسیده، در پی دستیابی به آرمان‌های اربابان غربی خود هستند. برای رسیدن به این آرمان ، اعتراضات بدون خشونت ولی گسترده بیش از روش‌های دیگر مورد توجه قرار گرفت که از آن به نام‌های یا نیز یاد شده است. این مقاله در نظر دارد آشوب‌ها یا به اصطلاح جنبش‌های کاذب پس از انقلاب را بررسی کرده و پیشینه اینگونه حرکت‌ها را در دیگر نقاط جهان واکاوی نماید... 📎ضمیمه: مقاله «نفاق سبز و نظریه دستکش مخملی در دستی آهنین»، دکتر مظفر نامدار، فصلنامه تخصصی پانزده خرداد، شماره20، تابستان1388. 🔊 رسانه رسمی بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی👇 https://eitaa.com/joinchat/861732881Cb60e54e1db
43.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥ریاست بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی: امروز دفاع از امام در حکم قاچاق است آنچه در این مصاحبه خواهید دید: 🔻علل ناشناخته ماندن امام 🔻نقش مقام معظم رهبری در تبیین ابعاد شخصیتی امام خمینی 🔻تبیین نگاه امام نسبت به فعالیت بانوان 🔻مردم همان مردم دوران انقلاب هستند. برخی می‌گفتند مردم به بن‌بست رسیدند، امام فرمود شما به بن‌بست رسیده‌اید. 🔻میدان مبارزه امروز، میدان مقاومت و راه مقاومت است. 🔻 ببینید مقام معظم رهبری چقدر برای مردم وقت صرف می‌کنند با آن مسئولیت سنگین و گرفتاری‌هایشان دائما با اقشار مختلف و گروه‌های مختلف [مردم] برنامه می‌گذارند و طرح‌های سازنده می‌دهند اما متأسفانه با برنامه‌های ایشان تشریفاتی برخورد می‌شود. این خیانت است. 🔻بسیاری از طرح‌هایی که امام در کشف اسرار (سال1323) ارائه کرد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به‌اجرا درآمد. 🔻امام روزی خطر رژیم صهیونیستی را در سال 1341 اعلام کرد که بسیاری از رجال سیاسی رژیم صهیونیستی را یک رژیم مترقی می‌دانستند./امام فلسطینی‌ها را به‌راه آورد. 🔻وقتی امام به جماران آمدند حتی اجازه رنگ زدن به دیوار حسینیه را هم ندادند. امام انقدر نسبت به این مسائل حساس بودند. چگونه روح امام از وضعیتی که امروز [از نظر تشریفات در حرم ایشان است] رنج و زجر نمی‌کشد؟! فیلم کامل مصاحبه با حجت‌الاسلام و المسلمین سید حمید روحانی در آپارات: https://www.aparat.com/v/wA0PR 🔊 رسانه رسمی بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی👇 https://eitaa.com/joinchat/861732881Cb60e54e1db
1402.3.17.pdf
1.53M
حضور فعال آیت‌الله مصباح در گروه سرّی 11 نفره انتشار گزیده‌ای از «عمار انقلاب» در بخش پاورقی روزنامه کیهان/بخش سی و نهم 🔹در میان انبوه اسناد مرتبط با ، اعلامیه تاریخی مرحوم ‌الله_شهبازی از خان‌های کوه مره سرخی فارس، جالب توجه است که در آن رسماً از امام(ره) پشتيبانى به عمل آمده بود. مبارزات عشایر در حمایت از نهضت امام(ره) و امتداد آن، به فرهنگ عامیانه عشایر تبدیل شده بود. 🔸توجه یک فاضل حوزوی در تراز آیت الله مصباح، به تحولات سیاسی دورترین نقاط ایران، نشانگر التفات ایشان به عمق راهبردی نهضت امام خمینی(ره) است. 🔹اشاره به «بحران بی‌سابقه» در «وضع داخلی و سیاست خارجی مملکت»، از نگاه کلان نگر آیت ‌الله مصباح به اوضاع ایران در ابتدای دهه 1340 حکایت می‌کند. 🗞ضمیمه: روزنامه کیهان،17خرداد1402، صفحه 6. متن کامل بخش‌های پیشین 🔻 رسانه رسمی بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی👇 https://eitaa.com/joinchat/861732881Cb60e54e1db
1402.3.20.pdf
1.79M
زمینه تأسیس جامعه مدرسین از فعالیت‌های گروه 11 نفره انتشار گزیده‌ای از «عمار انقلاب» در بخش پاورقی روزنامه کیهان/بخش چهلم آن‌گونه که ملاحظه شد، در روایت مقام معظم رهبری دقت نظر جالبی وجود دارد که اولاً بین مجموعه‌های مختلف که در دل حوزه علمیه قم شکل گرفت، خلط نشده است، ثانیاً به نقش آیت ‌الله مصباح در گروه سری 11 نفره با تفصیل اشاره کرده‌اند. کتابت و دبیری جلسات و اختراع خط مختص خود برای نگارش صورت جلسات، دو موضوع مهم در این گزارش تاریخی است... 🗞ضمیمه: روزنامه کیهان،20خرداد1402، صفحه 6. متن کامل بخش‌های پیشین 🔻 رسانه رسمی بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی👇 https://eitaa.com/joinchat/861732881Cb60e54e1db
1402.3.22.pdf
2.07M
ذوالشهادتین امام(ره) انتشار گزیده‌ای از «عمار انقلاب» در بخش پاورقی روزنامه کیهان/بخش چهل و یکم 🔹...آیت ‌الله مصباح...: «[امام خمینی] کتاب‌های فقهی داشتند که طلبه‌ها دوست داشتند چاپ شود و استفاده کنند. آقای پیشنهاد کردند که بیاییم کتاب طهارت ایشان را چاپ کنیم. 🔸ظاهراً‌ بانی آن، مرحوم آقای بودند. ایشان اقدام کردند که کتاب‌های امام چاپ شوند، چون خود امام که حاضر نبودند این کار را بکنند. من یک مقداری با تصحیح کتاب آشنایی داشتم. برای چاپ اقدام کردیم و تصحیح آن را هم بنده به عهده گرفتم. بعضی جاها نیاز بود که مطلب با خود ایشان در میان گذاشته شود، چون اشتباهی در نوشتن وجود داشت و یا نیاز به تغییر لفظی بود... 🔹از آن‌جا ارتباط نزدیک با ایشان برقرار شد. امام هم عنایت و لطف خاصی به بنده داشتند. در مواردی بنده افرادی را برای گرفتن اجازه در امور حسبیه، خدمت‌شان معرفی می‌کردم. به رغم این‌که ایشان برای صدور اجازه، مقید به دو شاهد بودند، اما در این‌گونه موارد به بنده اکتفا می‌کردند و اجازه صادر می‌فرمودند. آقای مسعودی نقل می‌کرد که امام فرموده بودند که ایشان «ذوالشهادتین» است، در حالی که در مورد دیگران دو شاهد می‌خواستند.» 🗞ضمیمه: روزنامه کیهان،22خرداد1402، صفحه 6. متن کامل بخش‌های پیشین 🔻 رسانه رسمی بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی👇 https://eitaa.com/joinchat/861732881Cb60e54e1db