امام حسين علیه السلام:
انَّ شيعَتَنا مَنْ سَلِمَتْ قُلوبُهُمْ مِنْ كُلِّ غِشٍّ وَ غِلٍّ وَ دَغَلٍ
بىگمان شيعيان ما، کسانی هستند که دلهاشان از هر خيانت، كينه و فريبكارى پاك باشد
(مجلسی، بحارالأنوار، ج۶۸، ص۱۵۶)
@sooyesama
🖊 #آیت_الله_جاودان به نقل از #علامه_طباطبایی ره:
من سرم را ضمانت میکنم که کسی دهانش را ببندد، به حکمت میرسد. کسی که به حکمت برسد، به محبت خداوند خواهد رسید. ما اصلا نمیتوانیم این محبت را تصور کنیم و اگر یک سر سوزن از آن را بچشیم به خاطر آن از دنیا و آخرت میگذریم. آن موقع است که اگر درب بهشت را باز کنند و بگویند برو در بهشت، نگاه به بهشت نمیکند!
🔆عرفان اسلامی
@erfaneeslami
🕌☀️🕌☀️🕌
https://eitaa.com/joinchat/2523988014C59c02fdb37
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ تاثیر یاد امام حسین علیهالسلام...
🎞 💠 حجتالاسلام والمسلمین عالی
✅ به #ندای_تهذیب بپیوندید:🔻
https://eitaa.com/nedaye_tahzib
📝یک عربی آمد تو مدینه گفت: کریم تو این شهر کیه سخاوتمند تو این شهر کیه؟ گفتند اگر کریم می خواهی برو درِ خانه ی امام حسین . کریماهل بیت معروف است که امام حسن است ولی امام حسن شهید شده بود.همه شان کریم اند. گفتند اگر کریم می خواهی برو خانه ی امام حسین.
این شخص آمد درِ خانه ی امام حسین در زد ، اباعبدالله آمد دم در تا چشمش به امام حسین خورد شروع کرد اشعاری را خواندن اشعار را دقت کنید :
🔷لم یخب الان من رجاک
و من حرّک من دون بابک الحلقة
أنت جواد و أنت معتمد
أبوک قد کان قاتل الفسقة
کسی که درِ خانه ی شما بیاید ناامید بر نمیگردد ، انتَ جواد تو کریم هستی جوادی. پدرت هم کی بود چی بود شروع کرد اینهارا گفتن . امام حسین علیه السلام رفت داخل یک دستمالی پهن کرد به خانواده ش فرمود: آنهایی که می خواهید کمکی بکنید با این برادر عربتان محتاج هست بسم الله. خود حضرت آنچه که پول نقد داشت ریخت توی دستمال، خانواده هم اگر دستبندی چیزی داشتند انداختند تو دستمال. حضرت چهارگوشه ی دستمال را جمع کرد آمد دم در حالا ببینید کسی که بلد است خوب خوبی کند چجوری است. در را فقط به اندازه ای باز کرد که دستش برود بیرون ، بیشتر باز نکرد که چشم آن عرب بیفتد به چشم امام حسین شاید خجالت بکشد. فقط به اندازه ای باز کرد که دستش برود بیرون.
وقتی که دستمال را به او داد همزمان اشعاری بر وزن اشعار آن عرب شروع کرد به سرودن:
💠خذها فإني إليك معتذر و اعلم بأنّي عليك ذو شفقة
برادر عرب، این را بگیر اما من ازت معذرت می خواهم کم است ، عدر می خواهم اما بدان که دوستت داریم ؛ و اعلم بأنّي عليك ذو شفقة، بدان دوستت داریم.
🔷این را از داخل رد کرد بیرون یک مرتبه صدای هق هق گریه بلند شد از پشت در، آن عرب شروع کرد بلند بلند گریه کردن، امام حسین علیه السلام فرمود : که برادرم گفتم کم است من عذر خواهی کردم ،گفت آقا من از کم بودنش گریه نمی کنم ؛ بارها بیش از آن مقداری است که من به گمانم بود، من گریه ام از این است که این دست کریم چجوری زیر خاک می خواهد برود ؟
استاد عالی
🖊 #آیت_اللہ_بهجت ره:
✅شب که انسان می خوابد، ملائکه موکل بر انسان، او را برای نماز بیدار می کنند.
⛔و بعد چون انسان اعتنا نمی کند
و دوباره می خوابد باز او را بیدار می کنند.
دوباره می خوابد، باز او را بیدار می کنند…
♦️این بیداری ها تصادفی و از روی اتفاق نیست،
بلکه بیداریهای ملکوتی است که به وسیله فرشتگان انجام می گیرد.
🎁اگر انسان استفاده کرد و برخاست،
آنها تقویت و تایید می کنند و روحانیتمی دهند.
وگرنه متأثر می شوند و کسل برمی گردند.
🌼اگر از خواب برخاستید آن ملائکه را که نمی بینید، اقلاً به آنها سلام کنید و تشکر نمایید!
🔆عرفان اسلامی
@erfaneeslami
🕌☀️🕌☀️🕌
https://eitaa.com/joinchat/2523988014C59c02fdb37
27.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔊 #تصویر | #شور
📝 جوونیمو توی گناهاسرکردم
🎤#حاج_مهدی_رسولی
▪️#امام_حسین(ع)
▪️#محرم
۰[ @MAHDIRASEULI_IR ]۰
4_5854896849516759963.mp3
12.39M
#روضه
خیلی گره به کارمه
️◾️مراسم عزاداری دهه دوم محرم ۱۴۴۳
🎤️حاج مهدی رسولی
️🗓پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰
️📌مسجد دانشگاه تهران
۰[ @MAHDIRASEULI_IR ]۰
🌷🍃🌷
🔥اگر خدای ناکرده شخصی صبح تا غروب دهانش را برای حرف های
بی مفهوم و بی معنی بچرخاند چه بسا در هنگام نماز ، اهل دلی او را ببیند که از دهانش بوی کثیف بیرون می آید.
⚡️لذا نماز گذار خیلی باید مواظب دهانش باشد تا آن را همیشه پاک نگه دارد...
📔شرح مراتب طهارت
🔷استاد صمدی آملی
🌷🍃🌷
📛استفاده از مطالب با*آیدی*کانال مجاز است.
🆔@Erfan_Qoran
╲\ ╭``┓
╭``🦋``╯
┗`` \╲
YEKNET.IR - shoor 2 - shabe 3 muharram 1400 - hosein taheri.mp3
9.69M
🔳 #شور #شب_سوم #محرم
🌴سلام خانم خانما دیر اومدم میدونم
🌴گریه نکن عزیزم دیگه پیشت میمونم
🎤 #حسین_طاهری
👌 #پیشنهاد_ویژه
🔴جدیدترین #مداحی های روز
♨️ @Maddahionlin 👈
هدایت شده از مواد غذایی ارگانیک و طبیعی
((بسم الله الرحمن الرحیم))
سلام
این کانال:
فروش انواع:
1_ عرقیجات
2_ عسل
3_ گلابِ طبیعی اعلاء
4_ عرق نعناع سنتی اصل
5_ زعفران ممتاز قائنات
6_ آبلیمو طبیعی
و..........
ارتباط با ادمین برای سفارش:👇👇👇
@yamahdi313yava
@mavade
🖊#آیت_الله_بهجت ره:
یک نگاه تند که سبب ایذای یک مؤمن و یا هتک حرمت او شود ، حرام است ؛ همچنین یک تبسم به اهل معصیت که موجب تشویق او بر گناه باشد ، حرام است .
بنابراین ، شخصی که میخواهد به درجات کمال و یقین نائل گردد ، باید از اینگونه گناهان هم پرهیز نماید.
📚 در محضر بهجت، ج 2 ، ص 7 .
🔆عرفان اسلامی
@erfaneeslami
🕌☀️🕌☀️🕌
https://eitaa.com/joinchat/2523988014C59c02fdb37
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلیپ بی نظیر از آیت الله بهجت در باب خودسازی
حقیقتاً ارزش چند بار دیدن را دارد 👌🤲
@laelahaellahu
توحید آن نیست که او را یگانه دانی توحید حقیقی آن است که او را یگانه باشی و از غیر او بیگانه باشی.
ای خوش آن عاشق که با یار خود است
زنده از دیدار دلدار خود است
خرّم آن بلبل که با گلبانگ شوق
کرده جا بر طُرف گلزار خود است
میطپد نالان دل من گوییا
در سماع از ناله زار خود است
برندارد یار ما ز آیینه چشم
همچو ما مشتاق دیدار خود است
با لب نوشین طبیب آمد ولی
در کمین جان بیمار خود است
کی چشد ذوق گرفتاری عشق
هر که چون زاهد گرفتار خود است
عمر جامی گرچه در کار تو رفت
تا تو رفتی بی تو در کار خود است
#جامی
#غزل
@beytolghazal
28.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آیت الله کشمیری (ره) •
بخش اول مصاحبه مرحوم آیت الله سید عبدالکریم کشمیری رحمة الله عليه
@shakhehtoba
بسمه تعالی
پاسخ به یک شبهه مهم قرآنی در باره حیات اخروی
علامه طباطبایی در المیزان در ذیل آیه ۲۸ سوره بقره می فرماید برخیها با استناد به این آیه و نیز آیه ۱۱ سوره غافر بر نفی حیات برزخی استدلال کرده اند.
آیه ۲۸ سوره بقره این است:
« کیف تکفرون بالله و كنتم امواتا فاحياكم ثم یمیتکم ثم یحییکم ثم اليه ترجعون »
استدلال آنها به این صورت است که مقصود از موت اول فاقد روح بودن بدن انسان در مرحله جنینی قبل از ولوج روح می باشد. و مقصود از احیای اول همان ولوج روح در بدن جنین می باشد و مقصود از اماته ( میراندن ) میراندن از حیات دنیا است. و مراد از احیای دوم همان احیای در روز حشر و وقوع قیامت است.
بنابراین آیه دلالت بر این دارد که انسان پس از مرگ تا روز قیامت مرده است و در روز حشر برای او احیا رخ می دهد. در نتیجه حیات برزخی در کار نخواهد بود.
آیه ۱۱ سوره غافر این است:
« قالوا ربنا امتنا اثنتین و احییتنا اثنتین فاعترفنا بذنوبنا فهل الی خروج من سبیل »
یعنی جهنمیان می گویند پروردگارا ما را دوبار میراندی و دوباره زنده کردی پس اعتراف کردیم به گناهان خود در این صورت آیا راهی برای نجات از جهنم وجود دارد؟»
استدلال آنها این است مراد از اماته اول همان موت در دوران جنینی قبل از ولوج روح است و مراد از احیای اول ولوج روح در دوران جنینی است و مراد از اماته دوم مرگی است که در همین دنیا برای انسانها رخ می دهد و مراد از احیای دوم احیای در روز حشر می باشد. اگر در عالم برزخ احیایی وجود داشته باشد لازمه آن این است که سه بار احیا و سه بار اماته رخ دهد. چون قطعاً برای روز قیامت احیایی رخ می دهد لازمه ی آن این است که قبل از آن در عالم برزخ اماته ای رخ داده باشد.
پاسخ
علامه طباطبایی در پاسخ این شبهه می فرماید اتفاقاً نه تنها این دو آیه بر نفی حیات برزخی دلالت ندارند بلکه از هر دو آیه می توان حیات برزخی را استفاده کرد.
اما دلالت آیه ۲۸ سوره بقره بر حیات برزخی به این صورت است که مراد از احیای دوم احیای در عالم برزخ است شاهدش آن است که به دنبال آن می فرماید ثم الیه ترجعون
یعنی همانند مراحل پیشین در احیا و آماته « ثم » آورده شد این نشان می دهد که میان رجوع به خدا و احیای دوم فاصله است. از اینجا می توان استفاده کرد که جمله «ثم الیه ترجعون» متضمن هم اماته قبل از قیامت و هم احیای بعد از آن می باشد.
اما دلالت آیه ۱۱ سوره غافر بر حیات برزخی روشن تر است زیرا این آیه بر دو میراندن و دو زنده کردن دلالت دارد. فاقد بودن بدن از روح و حیات در دوره جنینی هرچند موت نامیده می شود ولی اماته و میراندن صدق نمیکند چون میراندن در جایی صادق است که پیش از آن حیاتی در کار باشد.
بنابراین مراد از میراندن اول همان مرگ انسان در دنیاست. اگر حیات برزخی در کار نباشد و مرگ انسان تا روز حشر ادامه داشته باشد و برای روز حشر احیا صورت بگیرد لازمه آن این است که میراندن دوم در کار نباشد در حالی که قرآن تصریح می کند که جهنمیان می گویند ما را دوبار میراندی .
همین نشان میدهد که حیات برزخی در کار است که قبل از وقوع قیامت اماته دوم رخ می دهد و به دنبال آن برای روز حشر احیا صورت می گیرد.
علامه طباطبایی در ذیل همین آیه این سوال را مطرح می کند که ممکن است کسی بگوید در این صورت سه بار احیا برای انسان انجام می گیرد نه دو بار زیرا یک بار احیا در دوره جنینی است بار دیگر احیا در عالم برزخ پس از اماته اول است و بار سوم احیا برای روز حشر.
پاسخی که معظم له به این سوال دادند این است که درست است که سه بار احیا برای انسان صورت می گیرد ولی در ذیل همین آیه سخن جهنمیان این است که پس از دوبار میراندن و دوباره زنده کردن ما اعتراف به گناهان خودمان داریم و ما را از جهنم نجات بده.
علامه می فرماید منظور آنها این است که این احیا ها و اماته ها باعث این شده است که ما خاضع شویم و بفهمیم که در مسیر باطل بوده ایم این اثر و خاصیت مال احیای دوره جنینی نیست مال اماته و احیای مربوط به عالم برزخ و قیامت است. به همین خاطر در این آیه به احیای اول اشارهای نکرده است.
الحمدلله رب العالمین نیکزاد
💠 #آیت_الله_نیکزاد
#مکتوب
#محفل_علمی
💠 http://T.me/Mahfel_elmy
تلگرام
ایتا
https://eitaa.com/joinchat/4189257799C6d4078839b
نکات نامه ها برنامه ها، فایل 11
کسانی ک در مسیر سیر انسانی قرار میگیرند، از نامه ها، برنامه میخواهند تا خودشان را بسازند
نامه ای ب وفق استعداد آنها، برنامه ای را برایشان ترسیم نمودن که همه اینها از متن قرآن کریم برخاسته.
کسی ک میخواد در مسیر سیر انسانی قرار بگیره، سیره اهل بیت را الگو قرار دهد
اهل بیت همیشه با مردم بوده ان⬅️امام در بین مأموم هست ن در عرض آنها باشد و ن دور از انها
مأموم حق ندارد زودتر از امام راه بیافتد یا دیرتر، در نماز جماعت⬅️ مأموم باید تابع امام باشد.
مطلقا تابع محض امام باش!
مقام امامت اطلاقی در هر عصر یکی ست، در شریک ٢ بر نمیدارد
ائمه مارو ب تمام مقامشون (در همه شئون) دعوت کردن
یکی از مقاماتی ک حضرت بقیة الله مارو دعوت میکنن، میگن بیایید غایب شید
مقام حضرت بقیه الله، مقام غیبت
حضرت خضر و عیسی هم غایبن؛ غایبین زیاد داریم اما آنکه اسم اعظم غیبت شد*⃣حضرت م ح م د ابن العسکری
ما آقا را دعوت ب ظهور میکنیم، آقا ب عنوان امامی ست ک غیبت، اسم اعظم است، ما را دعوت ب غیبت میکند
هرگز میان حاضر و غایب شنیده ای؟
من در میان جمع و دلم جای دیگری ست
چه خبرهاست خدایا ک ندارم خبری
کو خضر رهی تا که نمایم سفری
تکوینا نمیشود ب امام علی الاطلاق برسیم
دائما طاهر باش و به حال خویش ناظر
یکی از اسمای الهی طاهر است و ناظر
به حال خویشتن نظر کن/عیوب دیگران را ساتر باش
کسی ک عیوب خودش را برسی کند، چشم برزخی اش باز میشود، بقیه راهم میبیند، آنگاه باید اسم شریف ساتر حق شود؛ ساتر یعنی پوشاننده
همیشه مراقب خودت باش و ب حال خویشتن ناظرت⬅️اونوقت اسم طاهر و اسم ناظر پیاده میشه، دیگه هم خودتو میبینی و هم دیگران(چشم باطنی باز شد)
حالا مرد حساب باش و عیوب دیگران را ساتر
باهمه مهربان باش و از همه گریزان لاش، یعنی باهمه باش و بی همه باش(حتی با حیوانات)
دست و پاهای سوسک و حشرات سمی ست و هر کدام مواد مخصوص خودشان را دارند؛ یکدفعه خلاص کنید زجر کش نه(نسوزاند)
قل اعوذ برب الفلق، من شر ما خلق
از همه گریزان باش در شر، از شر نفاسات عقد و...
باهمه باش در خوبیها
در اجتماع یک عده خناس ان
خناس⬅️جلو عقبی میرن، کمتر ضربه میبینن
شیطان، یواش یواش میاد، یک پاش داخله ی پاش بیرون، شخص رو میپاید ب محض اینکه دید خلوته آهسته وارد میشه، اما اگه دید اون شخص متوجه، با اون پاش ک بیرونه زود در میره
با همه (همه هستی) باش اما مواظب باش ک خناسی هستن ک خیلی ظریفانه ضربه میزنن
از شر حاسد در موقع حسد بترس و فرار کن
شمر در اصحاب علی ع بود و همرزم او اما تار مویی های او با وجود بودن با علی ع نابود نشد، هر چه درون داشت ریخت بیرون
شخصی پرسید: چگونه میتوان به «موت اختیاری» دست یافت؟ به او گفته شد: با عبادت.
شخص سؤالکننده گفت: با عبادت نمیشود. من سالها اهل عبادات بودهام اما هنوز به این معنا دست نیافتهام.
این شخص معنای عبادت و موت اختیاری را نمیداند. او میپندارد که اگر خلع بدن نموده و از کالبد جسمانی بیرون آید، به موت اختیاری دست یافته است.
خلع بدن را با کمی ریاضت میتوان تحصیل کرد؛ برخی مرتاضان هندی نیز از این قدرتها دارند.
اگر از بدن جسمانی در آمدی، در قالب مثالی قرار میگیری. یعنی از یک قبر تنگ، به قبر گشادهتری میروی. در حالیکه آدم حقیقی کسی است که از همه قبرها (حدود) بیرون آمده و در حقیقت مطلق فانی شود.
چیزیکه عبادت به انسان میدهد فنای در توحید افعالی است. موت اختیاری همین است که عبد، اختیار خود را در اختیار خداوند فانی نماید.
اختیار خدا همان دستورات فقهی و اخلاقی است که در شریعت مقدس تبیین شده است.
هرکس به هر اندازه به «أمر» خدا پناهنده شد، به همان اندازه به «موت اختیاری» رسیده است. چه توانایی خلع بدن را داشته باشد و چه نداشته باشد.
البته موت اختیاری مراتب بالاتری نیز دارد، که فنای در توحید افعالی، آغاز آنها است.
#استاد_محمود_امامی
#موت_اختیاری
#خلع_بدن
@sooyesama
PTT-20211231-WA0041.opus
1.59M
🎧 شبهه و پاسخ زیبا
«🔸آقای ملکیان در یک مناظر ای ادعا کرده که در قرآن مدعای فلسفی وجود داره اما دلیل فلسفه وجود ندارد
🔻و آیه شریفه ( لو کان فیهما آلهة الا الله لفسدتا) صرفاً یک مدعای فلسفی است نه دلیل چون به بیان تلازم میپردازد نه ملازمه.»
💢(پاسخ حضرت آیتالله نیکزاد به شبهه فوق)
💠#آیت_الله_نیکزاد
#کلیپ_صوتی
#محفل_علمی
💠 http://T.me/Mahfel_elmy (تلگرام)
https://eitaa.com/joinchat/4189257799C6d4078839b (ایتا)
هدایت شده از تجلی شیری0
به پیامبران معجزه دادند ولی به اولیاء کرامات.
بر نبی واجب است معجزه را آشکار کند ولی بر ولی الله واجب است که کرامت را مخفی کند.
معجزه در اختیار نبی و درخواست نبی است، ولی کرامت همه وقت در اختیار ولی نیست،چون شایسته نیست که نبی نداند که نبی نیست ،ولی سزاوار است که ولی نداند که ولی است،نبی را چاره ای جز معجزه نیست چون نبی مبعوث شد برای خلق،و خلق برای معرفت نبی و صدق در ادعای نبوت وی محتاج به دیدن معجزه از نبی اند.برخلاف ولی که بر خلق واجب نیست بدانند که او ولی است و همچنین بر ولی واجب نیست که بداند ولی است.
مقام توکل آن هنگام در عبد درست باشد که به یقین بداند که به دست هیچ کس،چیزی نیست،از چاره اندیشی سود نیست که مولا علی فرمود فکیف حیلتی،در عطا ومنع جز به حکمت نیست،چون خدای قاسم مهربان است و غافل نیست.که بهترین عمل در این مقام ترک چاره اندیشی است که عبد اختیار و مراد خویش را در اختیار و مراد حق بنهد.تا آنچه در قضا و قدر الهی است، همان شود.
هدایت شده از حاج آقا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هدایت شده از حاج آقا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
القلب حرم الله و لاتسکن في حرم الله غير الله
به آدم صفی الله خطاب شد اهبطوا منها جمیعا به جناب خاتم انبیاء خطاب شد اسری بعبده ،
در شأن نوح فلاتسئلن ما لیس لک به علم ، گفته شد ولی در شأن حضرت مصطفی و لسوف یعطیک ریک فترضی گفته شد،
در شأن حضرت ابراهیم خلیل بل فعله کبیرهم آمده ولی در شأن حضرت مصطفی لیظهره علی الدّین کله آمده،
جناب حضرت موسی کلیم به لن ترانی مهجور ساختند ولی به حضرت مصطفی أ لم تر الی ربک شربت نوشاندند.
پس اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الله فرجه الشریف.
سجاد:
﷽
*#إطلاعیـــه*| *مسابقـه*🤩
📢 *طرح کشوری دهمین مسابقۀ نسیم نهج البلاغه*
💠توضیح مسابقه :
طرح نسیم نهجالبلاغه شامل ۲۰ کلیپ از حجت الاسلام عالی است که در سایت نسیم نهجالبلاغه قابل مشاهده هستند.
که در پایان هر کلیپ نمونه سوالات قرار داده می شود.
🤩👇جوایز مسابقه 👇🤩
↩️۵ کمک هزینه سفر کربلای معلی به مبلغ چهار میلیون تومان
↩️۵ کمک هزینه سفر مشهد مقدس به مبلغ دو میلیون تومان
↩️۵ کمک هزینه سفر قم مقدسه به مبلغ یک میلیون تومان
↩️و ۲۹۹ جایزه ارزشمند دیگر
که به قید قرعه به نفرات برتر اهداء میشود
📢 *آزمون پایانی*
۲۷ ماه مبارک رمضان🪶
✅شرکت در آزمون نیاز به ثبت نام قبلی ندارد.
✅متولدین ۱۳۹۲ به قبل می توانند در این طرح شرکت کنند.
✅آزمون به صورت مجازی در سایت نسیم نهج البلاغه برگزار می شود.
لیک گروه های نسیم نهج البلاغه دهم مسجد امام صادق علیه السلام👇👇👇
لینک گروه اول واتساپ👇👇👇👇
https://chat.whatsapp.com/Dcfnxfp1ZdSLvObU83j1iK
لینک گروه دوم واتساپ 👇👇👇👇
https://chat.whatsapp.com/HhQvvukcY8d2C46p5HDi9N
لینک گروه ایتا👇👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/2959737010C9a49bfc21e
سلام ، من از نرم افزار «#بازی_قرآنی» براي يادگيري ترجمه قرآن استفاده مي كنم.
از ويژگي هاي مهمش استفاده از روش های جديد آموزشی و یادگیری به همراه بازی کردن است.
ویژگیهای ديگر نرمافزار «بازی قرآنی»:
آموزش لغات پرکاربرد قرآن
صوت و تصاویر زیبا
آموزش قواعد و نکات زبان قرآن
محیطی جذاب و نشاط آور
قابل استفاده برای همه سنین
به شما هم پيشنهاد مي كنم كه همین حالا این نرمافزار رایگان رو دانلود کنيد.
اگر مايل بوديد مي تونيد از کد معرف من بعد از ثبت نام استفاده کنيد.
کد معرف من :7073
https://cafebazaar.ir/app/com.MehrAndMah.LearningQuran
هدایت شده از الله
14_DAAN477-Ansarian- MONAJAT BA KHODA-4_(www.Rasekhoon.net).mp3
1.92M
مناجات با خدا بسیار سوزناک شیخ حسین انصاریان
از دست ندید
در خلوت گوش بدید
@laelahaellahu
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اخلاص در کلام شهید محمود رادمهر