eitaa logo
محسن قنبریان
14.9هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
761 ویدیو
104 فایل
کانال نشر سخنان و مطالب استاد محسن قنبریان (توسط ادمین اداره میشود) . ارتباط با مدیر کانال @admin_ghanbarian . کانال دروس @doros_ghanbarian . پیج اینستاگرام instagram.com/ghanbarian.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
روایت مقاومت قنبریان2.pdf
652.6K
🔰دوران کارآمدی مقاومت 💡 چرا گفتگو پیرامون مقاومت، جامعه پذیری بالایی دارد؟ 🎙حجت الاسلام محسن قنبریان
🔘 کربلای جدید! به نوشته روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال، یحیی السنوار در نامه‌هایش از آمادگی‌اش «برای مرگ در میدان نبرد» می‌نویسد. در نامه جدید خود نبرد کنونی در غزه را به نبرد امام حسین(ع) در کربلای معلی در قرن هفتم میلادی و شهادت ایشان تشبیه می‌کند و می‌نویسد: «باید در همان مسیری که شروع کرده‌ایم پیش برویم. یا بگذار باشد». پ.ن: ابن ابی الحدید در شرح نهج البلاغه ذیل خطبه۵۱ (جلد۳ص۲۴۹)، سیدالشهداء را سید اهل اباء از ضیم (ظلم همراه با ننگ) می شمارد که به مردم مرگ زیر شمشیر را در مقابل پذیرش پستی و خفت آموخت. * مرتبط: حسین(ع) آنجاست که "عاشورا" آنجاست! محسن قنبریان ☑️ @m_ghanbarian
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 دوگانه های: پیشرفت و عدالت/ انسجام ملی و رسمیت شماری گرایش های سیاسی 🎙 حجت‌الاسلام اجتماع هیئات دانشجویی 🏴 مراسم عزاداری رحلت (ره) 📆 دوشنبه؛ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ 🕌 مسجد دانشگاه تهران ☑️ @m_ghanbarian
❗️ حجت الاسلام قنبریان حساب توییتر ندارند! باتوجه به اینکه هر نرم افزار مجازی اقتضاء خاص خود را دارد و صرفا کپی مطالب کانال در آنها رعایت آن اقتضاء نیست؛ حجت الاسلام قنبریان تا کنون راضی به حساب توئیتری نشده اند. برخی دوستان ایشان هم که از طرف خود حسابی بنام ایشان باز کردند، نهی شدند و آنها بسته شد. اخیراً هم حسابی بنام ایشان باز شده که امکان پیام گیری را بسته است؛ بدین طریق به همه دنبال کنندگان مطالب ایشان اعلام میشود: ایشان تاکنون هیچ صفحه مجازی جز همین صفحات ایتا، تلگرام و اینستاگرام ندارند. از بزرگواری که حساب توئیتری بنام ایشان زده اند نیز خواهش می کنیم نام ایشان را تغییر دهند و اگر آن مطالب را خیلی لازم می دانند با حساب رسمی خود از کانال ایشان کپی و نقل قول کنند. دوستان عزیز لطفا اطلاع رسانی نمایید! ☑️ @m_ghanbarian
🗳 بخاطر جمهوریت...۱ این روزها زیاد با این دو پرسش مواجهم: ۱. چرا در انتخابات بطور کلی ورود مصداقی نمی کنید؟ ۲. چرا برای کاندیدی که به او رای می دهید حمایت علنی و تبلیغ نمی کنید؟! * * * دومی را به بعد انتخابات وا می گذارم چون اگر تبلیغات بر من واجب نباشد، تضعیف قطعا حرام است! از اولی هم می خواستم با سکوت بگذرم اما دیدم همه در طول سال از جمهوریت و مردمسالاری می گوییم اما در بزنگاهش، هریک به نوعی لوازمش را زیر پا می گذاریم و حتی به ضدش دچار می شویم؛ لذا اشاراتی لازم شد. 1⃣ بیّنه یا قیّم؟ با چند کارویژه مواجه ایم: معرفی اصلح، ستاد تبلیغی شدن، کمک متخصصانه کردن، قیّم شدن! ✔️ در مکتب امام، "معرفی کردن اصلح" به مردم -که میزان، رای آنهاست- فقط از باب "شهادت عدول" و "بیّنه" است نه بیشتر.(۱) بیشتر از معرفی کردن، "موج های تبلیغاتی" است که چیزی بر تعریف و شناخت نمی افزاید و قطعا وظیفه همه نیست. مرز این ورود(چه معرفی چه تبلیغ) هم "قیّم" نشدن برای ملت است. هرگونه کار که به قیم شدن بیانجامد، دیگر نقض مردمسالاری دینی است و جایز نیست.(گونه های قیّم شدن را خواهم گفت) این از محکمات مردم سالاری دینی امام خمینی است. 🔸 بر این اساس: 🔺 در معرفی کردن، کاندید، نباید برای رای دهنده خود اجلی و آشکارتر از معرِف باشد؛ و الا تحصیل حاصل و افتادن در امواج تبلیغاتیِ له و علیه است که وظیفه همه از جمله علماء نیست. 🔺 البته اگر حقیقتی پنهان یا اتهامی دروغ مطرح است که معرفی کننده شهادتی خلاف آن دارد، کتمان جایز نیست؛ حتی اگر به نفع غیر اصلح باشد! ⬅️ طلبه کوچکی مثل بنده نه از خفایای کاندیدهای میدان خبری دارم که سکوتم کتمان شهادت شود و نه برای جامعه هدف، اشتهاری اطمینان بخش تر از آنها -با رزومه چندین دوره کاندید بودن- دارم، تا اجلای از معرَف باشم! 🔺 برای مرددین، ساختن زمینه مقایسه با برخی برنامه های تلویزیونی و...، کمک خوبی است تا به تصمیم شخصی برسند؛ چون اصل در مردمسالاری دینی همین است نه اتکاء به تشخیص دیگران.(۲) 🔺 کمک دادن متخصصان به عامه در جمع بندی مناظرات و میزگردها و... البته کاری خوب و لازم است؛ اما باید اولا متخصصانه و بعد منصفانه و غیر جانبدارانه و غیر تبلیغاتی باشد؛ لذا الزاما به معرفی یک کاندید بعنوان اصلح نمی انجامد بلکه کمک هایی در بخش های مختلف(اقتصادی، فرهنگی و...) است تا درست از غلط معلوم شود و هربار ممکن است نتیجه به نفع یک کاندیدای متفاوت بیافتد. ⬅️ بنده ناچیز در همه زمینه ها تخصصی برای این جمع بندی های مقایسه ای ندارم؛ در قسمتهایی هم فضای تبلیغات زده مانع طرح جمع بندی های منصفانه و عالمانه است. ❓ کجا قیّم می شویم؟! 🔺 وقتی نه قضاوتِ کارشناسی و منصفانه و نه معرفی اصلح(با شرایط پیش گفته) است؛ بلکه افتادن به گونه ای از کمپین تبلیغاتی است که به نام وظیفه خواص در معرفی اصلح، دنبال جنگ گلادیاتورها و الهکم التکاثر و رو کم کنی هاست. باید توجه کنیم قیّم مآبی پدرخوانده ها می تواند تبدیل به قیّم گونگی فرزندخوانده ها شود! جوانان عزیز انقلابی که آسیب دیده های اولی اند خود باید مراقب دومی باشند. اگر کارشناسی از هو شدن ترسید، وظیفه خود در کمک به قضاوت عمومی را ترک کرد، انتخاب آگاهانه -که شرط مردمسالاری دینی است- آسیب می بیند. اگر بزرگانی از مشاهیر در معرفی اصلح، ترس کامنت گذاران برداشته، وظیفه را خوب انجام ندادند، باز در واقع بینی، مردمسالاری دینی متضرر می شود ! مقصر ایندو قیّم مآبی فرزندخوانده ها هم می تواند باشد؛ نه حتماً محافظه کاری آنها. جوانان انقلابی همانطور که از پروپاگاندای تخریبی قیّم مآبانه برخی جناح ها دورند، از فشار روانی بر مشاهیر جبهه انقلاب هم دورند. همان طور که براساس انتفاع های خود و مجموعه شان تصمیم نمی گیرند، موقعیت کسی را هم بخاطر اظهار نظر یا سکوتش به مخاطره نمی اندازند! جوانان انقلاب بهترین عناصر برای زمینه سازی انتخاب آگاهانه و التزام به همه جهات جمهوریت اند. ................................ ۱و۲. برای نمونه ر.ک: امام خمینی۶۲/۱۰/۱۳ شاید ادامه یافت... 📝 محسن قنبریان ۲۶خرداد۱۴۰۳ ☑️ @m_ghanbarian
🕋 اذان حج حج هم مثل نماز اذانی دارد؛ اذن و اعلامی دارد و آن است: وَأَذَانٌ مِنَ اللَّهِ وَرَسُولِهِ إِلَى النَّاسِ يَوْمَ الْحَجِّ الْأَكْبَرِ أَنَّ اللَّهَ بَرِيءٌ مِنَ الْمُشْرِكِينَ ۙ وَرَسُولُهُ ۚ و این، اذان و اعلامی است از ناحیه خدا و پیامبرش به (عموم) مردم در روز حج اکبر [= روز عید قربان‌] که: خداوند و پیامبرش از مشرکان بیزارند!(آیه ۳ سوره توبه) این حجِ قرآن را امام خمینی دوباره احیاء کرد و حضرت آیت الله خامنه ای امسال موکداً علیه اسرائیل، حج برائت نامید. مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل محسن قنبریان / روز عرفه ۱۴۰۳ ☑️ @m_ghanbarian
🗣 معرفی اصلح! "معرفی اصلح"، واقعا کاری اجتهادی و غیر از شناخت ویژگی های کلی، نیازمند شناخت شرائط و هم شناخت دقیق نامزدهاست. با "اظهار شهادت کردن"، با "موج هواداری و تبلیغاتی" و با "مشورت کارشناسی دادن" فرق دارد.۱ لذا در استفتاء رهبر انقلاب اسلامی، برای "علماء و خواص"، "حداکثر دقت" شرط شده و "دخالت بدون بصیرت و حجت هم خطرناک" بیان شده است که متاسفانه فقط آنطرفش خوانده می شود که: "عدم دخالت خطرناک است"! این موجب شده هرکس خود را خواص پنداشته و گاهاً شناخت بسیار اجمالی یا مبهم خود بعلاوه میلش به یک طرف یا تنفرش از اطراف دیگر را پنداشته و مثل جواب استفتاء، نظر درباره اصلح دهد! نظرات بیشتر، حیرت و تردید بیشتر موجب شده است؛ که اگر از اول انتخاب برعهده خود مردم گذاشته می شد تفاوتی نمی کرد! قالَ الامام الجواد(ع): لَوْسَكَتَ الْجاهِلُ مَااخْتَلَفَ النّاسُ. امام جواد(ع): چنانچه افراد جاهل[در امری که تخصص ندارند]، ساكت باشند، مردم دچار اختلاف نمی شوند. ............................... ۱. درباره تفاوت اینها از هم اینجا بخوانید! 📝 محسن قنبریان ۱۴۰۳/۳/۲۸ ☑️ @m_ghanbarian
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞️ نماهنگ | «نظام امامت» 🎬 برشی از سخنرانی: نظام امت و امامت در هیئت مسلم بن عقیل (ع) کرمانشاه 🎙️ حجت‌الاسلام والمسلمین استاد محسن قنبریان 🔸 امامی که می‌خواهد پرستش خدای متعال را در روزگار بگستراند و پرستش غیر خدای متعال را از زندگی بندگان حذف کند یک عهدی با مردم لازم دارد. 🔸 یک دسته ارزش‌های الهی که همه فطرت‌ها آن ارزش‌ها را می‌شناسند (مثل اینکه زیر بار ظلم نباید بروی) این‌ها را سرِ دست می‌گیرد و یک عهدی می‌شود بین امام و امتِ خودش 🔸 به این عهدی که بین امام و امت‌ها بسته می‌شود، می‌گویند «نظام امامت» خودِ امام، همه ارزش‌ها درش هست. نظامش زمانی می‌شود که دستشان به هم می‌رسد. 🔸 در تاریخ، مستضعفین در زمینی بودند اما امام حقی پیدا نمیشد برای آن‌ها، یعنی یک وقت مردم هستند اما پناهگاهی ندارند، امامی ندارند. یک وقت هم امام هست ولی مردمی ندارد. کسی او را نمی‌شناسد یا نمی‌گذارند کسی او را بشناسند. ☑️ @m_ghanbarian 📱 اینستاگرام | آپارات 🆔 @heyat_ehya
⚠️ تنزل سیاست ورزی به کارشناسی! ❓این مناظرات چه کمکی به انتخاب بهتر می کند؟! سؤالات تخصصیِ اقتصادی، چه با پاسخ های کارشناسی دقیق و چه پاسخ های عوام فریب، چه عاید مردم می کند؟! تا پاسخ ها نامربوط نشود، جذابیت نگاه کردن هم برای عموم ندارد! (ویرال های فردا را ببینید!) ❗️نمیدانم برای اینگونه سؤالات دانشگاهیِ اقتصاد چرا مثلا ۳پزشک باید تایید صلاحیت شوند اما اقتصادان هایی مثل دکتر حسن سبحانی (با رزومه ای مثل برخی حاضرین) هر دوره رد شوند؟! ❗️رئیس جمهور از حیث سیاسی و بَعد سیاستگذاری با اقتصاد و فرهنگ مواجه است نه صرفاً از حیث علمی و دانشگاهی. لذا و هرچه مانع تحقق نظریات درست در ساختارهای موجود است باید تخصص او باشد نه ارائه نظر علمی مثلا درباره نسبت نقدینگی و تورم یا...! از این تخصص با نگاه دقیق به میدان و آرمان باید ای برای دولتش خلق کند و از لوازم سیاسی و اقتصادی و فرهنگی آن دفاع کند. اینها کجای آن سؤالات است؟! سؤالات شده و آن هم نوعا برآمده از یک مکتب خاص اقتصادی، توانایی نامزدی در ریاست دولت با آن وظیفه را معلوم نمی کند! ❗️متاسفانه به خاطر برخی تجربیات بد، به اسم اخلاق از مواجهه دادن های اصولی نامزدها به هم هراس داریم؛ لذا کار را مهندسی شده می خواهیم که بین کارشناس اقتصادی و برنامه ساز تلویزیونی در می آید! اگر هر نامزد ایده مرکزی سیاسی خود را وسط می گذاشت و دیگران از لوازم اقتصادی و سیاسی و فرهنگی اش چالش می کردند، بهتر توان ها و تمایزها معلوم می شد. تنزل از ایده های مرکزی سیاسی، به بسته های سیاستی، مکتبی تر ها را هم بین حرفهای تکنیکال و شعار دفن می کند! فرصت نامربوط گویی را هم به بی برنامه ها می دهد تا با تعرض به امر سیاسی توجه جلب کنند بدون اینکه ایده جامعی داشته و از لوازمش دفاع کنند! 📝 محسن قنبریان ۱۴۰۳/۳/۲۹ ☑️ @m_ghanbarian
يُحَرِّفُونَ الْكَلِمَ عَنْ مَوَاضِعِهِ... بعید می دانم دیگر انتخابات به مدار خود برگردد! آقای ظریف فقط برجام را تحریف نکرد، انتخابات را هم از مدار خود منحرف کرد! اینکه در ده دقیقه صحبت چند تحریف برجام بود؟ را رسانه ها گفته و نامزدها هم حتماً پی خواهند گرفت. اما انتخابات هم یک مداری داشت که به بحثهای بی حاصلِ خوب یا بد؟ سقوط کرد! اصلا از این پس حرف بی حرف ها همین خواهد شد! ۵نامزد تا اینجا نتوانسته بودند انتخابات را در مداری مورد توقع قرار دهند و هنوز در مدار حزب اللهی ها می چرخید. تنها نامزد اصلاح طلب از رو بیانیه می خواند و نوعا در سئوالات پاسخ دهنده زبر دستی نبود؛ البته سئوالات هم دغدغه های جدی مردم، یا نحوه طرحش جلب کننده توجه آنها نبود! متاسفانه ۵نامزد نتوانسته بودند مقاومت و پیشرفت تا را روایت غالب و گفتمانی جذاب بر سر مسائل مردم کنند! تا آمد! شخصیت هیستریکِ برجام توانست در ده دقیقه مساله تاریخ گذشته را دوباره مساله کند! انتخاباتِ قبل با نوار صوتی، خودش را و اینبار انتخابات را پای برجام سقط کرد! از این پس در تبلیغات، دعوای بی حاصل یک دهه گذشته تَکرار می شود! از تورم تا مزد کارگر، از نسل نو تا قهر کرده ها، انسجام ملی و امر عمومی، همه و همه اینبار نه به واقعیت برجام که به روایت برجام گره خواهد خورد! نامسألگی برجام تمامی ندارد! 📝 محسن قنبریان ۱۴۰۳/۳/۳۰ ☑️ @m_ghanbarian
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞️ نماهنگ| ⟨⟨نظام امت و امامت ۲⟩⟩ ✅ غدیر انقلاب اسلامی 🎙️ حجت‌الاسلام والمسلمین استاد محسن قنبریان 🔹 چرا پیغمبر (ص) در غدیر آیه را نخواند بگوید خدا راضی شده که امیرالمومنین امام شما باشد، هر کسی هم نفس کشید گردنش را می‌شکنم؟! گفت بیایید بیعت کنید. 🔹_ رضایت مردم _ سراغ مستضعفین بودن _ کتاب خدا را گرامی داشتن این‌ها عهد بین یک امام است با امتش 🔹 هرجا این نظام «امت و امامت» تشکیل شد آنجا حرم است. سردار سلیمانی اگر گفت حرم است منظورش اینجاست که این عهد بسته شود. آدم‌ها که حرم نیستند. یک دستگاه اداری که حرم نیست. همه این‌ها فدای اباعبدالله (ع) 🔹 شهید کربلا فدای این حرف شده که _ بیت المال سر جای اولش برگردد _ رضایت مردم لحاظ بشود ارزش‌هایی که پیغمبر (ص) برای آن‌ها آمده بود. ☑️ @m_ghanbarian 📱 اینستاگرام | آپارات 🆔 @heyat_ehya
اخلاقی تر، اصلح است! ❓ماجرای اسفندیاری_ ، تکرار ماجرای احمدی نژاد و همسر موسوی در مناظرات۸۸ نبود؟! ❗️۸۸هم از بگم! بگم! و آن مچ گیری در جدال انتخاباتی کیف کردیم اما مجبور به اعتراف شدیم که اخلاقی نبود! همان اخلاق به جایی کشاند که در ریاست جمهوری اش، رهبری فرمود: اگر برخی از ضعفهای اخلاقی و غیر اخلاقی ما نبود، ما از این هم جلوتر میرفتیم.(۹۰/۳/۸) "سِيَاسَةُ اَلنَّفْسِ أَفْضَلُ سِيَاسَةٍ" صرف یک اعتبار نیست؛ حقیقتا سیاست از تربیت نفس می گذرد؛ خوبی جامعه دینی کشف و التزام به این اصل است نه جعل و اعتبار آن. "تحلیل سیاسی" بر "قواعد اخلاقی" غلبه نکند که موسوی دیروز و امروز از قبل قصد فتنه دارند! و الا استاد اخراجی (در زمان روحانی) را مشاور خود نمی کرد و همزمان از نفی مطلق اخراج اساتید دانشگاه نمی گفت! حمل بر صحت هم که نکنی، نباید تو آتش زنه ی فتنه شوی! دیشب روشن شد ترجیح "حکمرانی خوب" بر "حاکم خوب" ، غلط مشهوری است و کماکان حکمرانی خوب از می گذرد. قال امیرالمومنین: مَنْ نَصَبَ نَفسَهُ لِلنَّاسِ إِمَاماً فَلْيَبْدَأْ بِتعلِمِ نَفسِهِ قَبلَ تَعليمِ غَيرِهِ وَ لْيَكُنْ تَأديبُهُ بِسِيرَتِهِ قَبلَ تَأديبهِ بِلسانِهِ: هر که خود را در مقام پیشوایی مردم قرار دهد باید قبل از تعلیم دیگران، به تعلیم خود بپردازد و پیش از آنکه به زبانش تربیت کند، با رفتار خود تربیت نماید. اخلاق، قدرت نرم اداره است. دیشب جای خالی و اخلاقِ مدارا و تحملش بیشتر خالی شد! عنصر اخلاق در تشخیص اصلح، سهم بیشتری یافت! 📝 محسن قنبریان ۱۴۰۳/۳/۳۱ ☑️ @m_ghanbarian
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞️ نماهنگ| ⟨⟨غدیر عید چیست؟⟩⟩ 🎙️ حجت‌الاسلام والمسلمین استاد محسن قنبریان 🎬 برشی از نشست تخصصی با فعالین دانشجویی کرمانشاه ✅ غدیر انقلاب اسلامی 🔹 در سایت حضرت آقا ۳۵ فیش با عنوان حرف نو انقلاب اسلامی وجود دارد. جمع بین ولایت و مردم حرف نو است. 🔹 از منظر رهبر انقلاب غدیر عید ولایت است و جشن بزرگ دخالت مردم در سیاست است. 🔹 کدام هیئت دانشجویی تا الآن غدیر را این طور جشن گرفته است؟ 🔹 ۱۲۰ هزار نفر بیعت کرده با علی (ع)، سه روز معطل، این هم دیدن داشت. چرا فقط هلهله فرشتگان را از بالا گرفتی، آمدی تا کتف پیامبر؟ روی زمین چه ولوله‌ای شد دیگر در روایات ما نیست؟!!! 🔰 قرارگاه هیئت‌های دانشجویی کرمانشاه ☑️ @m_ghanbarian 📱 اینستاگرام | آپارات 🆔 @heyat_ehya
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰حق سیاسی، پشتوانه حق اقتصادی 📌 شهید بهشتی میگوید: نمیتوان حق اقتصادی قشر محروم را داد، جز اینکه به آنها حق سیاسی بدهیم 🔺 کسی که قدرت سیاسی ندارد نمیتواند قدرت اقتصادی داشته باشد حجت الاسلام قنبریان ☑️ @m_ghanbarian
⚠️ توجه! نظر به زیاد شدن شایعات در روزهای پایانی تبلیغات انتخابات به اطلاع مخاطبان رسانده می شود هرگونه موضع انتخاباتی حجت الاسلام و المسلمین قنبریان فقط از طریق صفحات رسمی ایشان در ایتا و بله و تلگرام و اینستاگرام بیان می شود و غیر از آن فاقد اعتبار است. ☑️ @m_ghanbarian
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻برشی از محفل نخبگانی مدرسه نگاه پیرامون انتخابات ۱۴۰۳ ▪️ وحدت و خلوص ما همیشه مردم را مفتون فرض می‌کنیم! ‌🆔 @sch_negah ☑️ @m_ghanbarian
🔰 عید بیعت 🔹 لزوم تبیین جنبه حاکمیتی عید غدیر ▫️حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن قنبریان 🔸رهبر معظم انقلاب می‌فرماید: «غدیر، عید بزرگ ولایت و عید دخالت مردم در سیاست است»؛ ما بیشتر به جنبه عید ولایت بودنش توجه داریم و فقط دم از مقامات عرشی اهل‌بیت علیهم‌السلام می‌زنیم و اگر هم از مردم‌سالاری و دخالت مردم در سیاست و... صحبتی شود، فوراً مخالفت می‌شود که حالا حرف‌های سیاسی را رها کنید و از فضائل امیرالمؤمنین علیه‌السلام حرف بزنید، درحالی که این مسائل نیز مناقب حضرت هستند، امّا چون غدیر آن‌جوری که بود روایت نشده، پس اینگونه برخورد می‌شود. باید به مردم گفته می‌شد که بیعت با امیرالمؤمنین علیه‌السلام یکی از بی‌نظیرترین بیعت‌های تاریخ اسلام و بلکه تاریخ بشر است. بیایید یک قراری بگذاریم، شب میلاد امیرالمؤمنین علیه‌السلام از فضایل ملکوتی امیرالمؤمنین علیه‌السلام بگوییم و در شب و روز غدیر از مناقب سیاسی حکومتی‌اش بگوییم. چرا؟! چون در غدیر منصب حکومتی و سیاسی امیرالمؤمنین علیه‌السلام جعل می‌شود نه ولایت باطنی‌اش. متن پیش‌رو حاصل گفتاری است از حجت­‌الاسلام‌ محسن قنبریان در سومین رویداد هم‌اندیشی جمعی از هیأت‌های فعال در موضوع غدیر که پیرامون بیعت عمومی مسلمانان با ولی خدا و نقش مردم در تحقق حکومت الهی ایراد گردیده است. ✅جهت دسترسی به صدها محتوا و ایده عملیاتی هشتگ را لمس کنید. ⏬ جهت دریافت این محصول به آدرس زیر مراجعه نمایید. 🔗 heyat.co/p/4755 💠 جامعه‌ ایمانی مشعر ✅ @www1542org@heyat_co
Fanuos 76.pdf
4M
🔰منشور فانوس۷۶ ▫️ عید بیعت 🔸 گفتاری از حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن قنبریان پیرامون لزوم تبیین جنبه حاکمیتی عید غدیر ✅جهت دسترسی به صدها ایده عملیاتی هشتگ را لمس کنید. 💠 پایگاه جامع محتوایی هیأت ✅ @heyat_co 🌐 www.heyat.co
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دیدیم که مقاومت جواب داد سازش نه.. 🔹اگر این حرف ها روزی آرزو تلقی می شد، امروز خاطره است.. ما امروز اسرائیل رو هم زدیم.. 📎 برش کوتاه از قسمت هفتم 👤 مهمان: حجت الاسلام قنبریان مدرس حوزه و دانشگاه 📺 برنامه تلویزیونی رویت 🔗مشاهده فیلم کامل برنامه 🔻 را دنبال کنید @serat_ir1
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در مکتب انقلاب اسلامی، مشروعیت در گرو کارآمدی و طهارت سیاسی است 🎙حجت الاسلام محسن قنبریان 📺 برنامه تلویزیونی رویت مشاهده فیلم کامل برنامه 🔻 را دنبال کنید @serat_ir1
Nameh-Jomhur-Dolat (6).pdf
41.8M
🔥‍ 🖋انتشار رایگان شماره ششم فصلنامه «نامه‌جمهور» ویژه‌نامه ایده اجتماعی دولت چهاردهم: 📌 تعداد صفحات: ۱۰۰ صفحه 📎پنح فصل این شماره عبارتند از: 1️⃣کلیات 📝نجات جمهوری، دولت عمومی و بازآفرینی رفاه: دولت چهاردهم باید چگونه باشد؟ | مجتبی نامخواه 2️⃣کارگری: 📝احیای حقوق کارگران | علی اسکندری 3️⃣تعاونی: 🗞جمهوری اقتصادی: تلاقی حکمرانی و اقتصاد | محسن قنبریان 🗞بازگشت به انقلاب در اقتصاد: مروری بر ایده تعاونی در اندیشه متفکران انقلاب 4️⃣رفاه و تامین اجتماعی: 📝بازسازی نظام رفاهی؛ راهبردهای سامان‌دهی به حوزهٔ رفاه و تأمین اجتماعی | دکتر علیرضا خیراللهی 5️⃣آموزش و پرورش: 📝عدالت، کیفیت و هویت در تعلیم‌وتربیت: راهبردهای سه‌گانه بازسازی آموزش‌وپرورش در دولت آینده | خانم رقیه فاضل 📝دگرگونی نظام آموزش و پرورش: چهار اقدام تحول آفرین آموزش و پرورش |حجت‌الاسلام محسن خاکی 📝ایده دولت انقلاب اسلامی: سیاست اجتماعی در تجربه انقلاب اسلامی | مجتبی نامخواه ➖➖➖ در صورت تمایل برای حمایت از مبلغ۳۰هزارتومان به شماره کارت: ۶۰۳۷ ۹۹۷۵ ۹۹۶۹ ۴۹۳۳ به‌نام پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم ➖➖➖ 🆔 @nameh_jomhour | نامه جمهور