⛔️ وقتی حتی برا تفریح ، ناخن های پسر معصوم خردسالت رو لاک میزنی،
آیندهش میشه حالای محمد صادقی ❗️
⛔️ وقتی تو خونه ات دشمن با ماهواره، #مجازی_وِل، همنشین بی قید راه میدی ← نتیجه اش میشه این بشر...
⛔️ وقتی دختر، بانو نباشه و پسر، مرد ← تهش میشه این...
❇️ بزرگوار ! ژن مهمه ، محیط مهمه ، رفیق هم مهمه اما ؛ #تربیت و #سبک_زندگی از همه حیاتی تر و پر اهمیت تره...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
+ چطوری ترمیناتور!؟
- خوبم؛ فقط یکم درد دارم 😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مصی پولینژاد چگونه واقعیتها رو تحریف میکند ؟
🔹مصی ۸ ثانیه از کلیپ هنجارشکنان رو منتشر کرده و به دروغ گفته این خانم شروع به فیلمبرداری کرده
🔹در صورتی که این خانم به دلیل کشف حجاب و پوشش ناجور به این دختر تذکر لسانی میدهد ولی آنها در مقابل، با فحاشیهای بسیار رکیک به او حمله میکنند و او را در مقابل دو فرزند کوچکش هل میدهند، آن هم در پارک محلی مخابرات در ستارخان که برای خانواده است.
تصاویر این دختر و پسر هنجارشکن در فیلم به وضوح نمایان است .
به دلیل فحاشیهای بسیار رکیک این دو هنجارشکن پخش صدای فیلم قطع شده است.
#برخورد_بازدارنده
#کشف_حجاب
#تذکر_لسانی
╭────๛- - - - - ┅╮
│📱 @Mabaheeth
╰───────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 حجت الاسلام رفیعی
🎙 دشمن تمام سرمایه اش را روی #تحریف گذاشته
سچ#تبیین در برابر تحریف
باید یاری کنیم تا خرمشهرها آزاد شود...
باید دلهایی را که تسخیر شده و در تصرف شیطان و دشمنان این مملکت قرار گرفته، آزاد کرد.
شهید یعنی شاهد
یعنی شهادت دادن
حقانیت این انقلاب خون۲۳۰هزار شهیدی است که ریخته شده و دارد به ما نشان می دهد
#لبیک_یا_خامنه_ای
╭────๛- - - - - ┅╮
│📱 @Mabaheeth
╰───────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 همه برای مقابله با اشاعه فساد مسئولند...
اگر مسوولان کوتاهی نمودند، مردم مکلف به جلوگیری هستند !
#همه_مسئولیم
#برخورد_بازدارنده
#تذکر_لسانی
╭────๛- - - - - ┅╮
│📱 @Mabaheeth
╰───────────
مباحث
و اما جعفر پس مَثَلش مثل فرزند حضرت نوح پیغمبر علیه السلام است و ملقب به کذاب است و ادعا کرد امامت ر
#قرار_مطالعه | #منتهی_الآمال
#زندگانی_امام_هادی علیهالسلام
فصل هفتم : ذکر چند نفر از اصحاب حضرت هادی علیه السلام است
شرح حال حسین بن سعید اهوازی
اول حسین بن سعید بن حماد بن سعید بن مهران مولی علی بن الحسین علیه السلام الا هوازی ثقه جلیل القدر.
از راویان حضرت رضا وحضرت جواد وهادی علیهم السلام است . اصلش از کوفه است لکن با برادرش به اهواز منتقل شد پس از آن به قم تحویل کرد ونازل شد بر حسن بن ابان ودر قم وفات یافت رحمه اللّه . وسی کتاب تاءلیف کرده وبرادرش حسن پنجاه کتاب تصنیف کرده ودر تصنیف این سی کتاب نیز شرکت کرده واین سی کتاب در میان اصحاب معروف است به نحوی که کتب سائرین را به آن قیاس می کنند ومی گویند که فلانی کتابهایش مثل کتب حسین بن سعید اهوازی سی مجلد است ، وحسن بن سعید همان است که رسانید علی بن مهزیار واسحاق بن ابراهیم خضینی را به خدمت حضرت امام رضا علیه السلام وبعد از آن علی بن ریان را به خدمت آن حضرت رسانید وسبب هدایت این سه نفر وباعث معرفت ایشان به مذهب حق ، اوبود واز اوحدیث شنیدند وبه اومعروف شدند، همچنین عبداللّه بن محمّد حضینی را به خدمت آن حضرت دلالت نمود، واحمد پسر حسین ملقب به ( دندان ) ، مرمی به غلواست ودر قم وفات کرده .
شرح حال خیران خادم
دوم خیران الخادم مولی الرضا علیه السلام ثقه جلیل القدر.
از اصحاب ابوالحسن الثالث علیه السلام است بلکه در ( منتهی
ص: 623
المقال ) است که اواز اصحاب حضرت رضا وجواد وهادی علیهم السلام و از مستودعین اسرار ایشان است واوهمان است که در سفر حج در مدینه شرفیاب خدمت حضرت جواد علیه السلام شد در حالی که آن جناب بالای دکه نشسته بود چنان هیبت ودهشت از آن حضرت نمود که ملتفت پله دکه نشد می خواست بدون درجه بالارود وآن جناب اشاره فرمود که از پله بالابیا، بالارفت وسلام کرد و دست آن حضرترا بوسید وبر رومالید ونشست ومدتی دست آن حضرت را گرفته بود به جهت آن دهشتی که داشت تا دهشتش تمام شد آن وقت دست آن حضرت را رها کرد پس عرض کرد که مولای شما ریان بن شبیب خدمت شما سلام رسانید و التماس کرد که دعا برای اووفرزندش بنمایید، حضرت برای اودعا کرد اما برای فرزندش دعا ننمود الخ واز بعض روایات معلوم می شود که خیران وکیل آن حضرت بوده ودر ذیل روایتی است که به اوفرمودند:
( اِعْمَلْ فی ذلِکَ بِرَاءْیِکَ فَاِنَّ رَاءْیَکَ رَاءْیی وَ مَنْ اَطاعَکَ اَطاعَنی ) .
و( خیران ) را مسایلی است که آنها را از آن حضرت واز حضرت هادی علیه السلام روایت نموده واین خیران همان است که در اوقات علت (بیماری ) حضرت جواد علیه السلام برای خدمت ملازم باب آن حضرت بود، وقتی رسول از جانب حضرت جواد علیه السلام آمد به نزد اووفرمود که مولای تویعنی حضرت جواد علیه السلام سلام بر تومی رساند ومی فرماید که من از دنیا می گذرم ، وامر امامت می گردد به سوی پسرم علی واز برای اواست بر گردن شما بعد
ص: 624
از من آنچه از برای من بود بر شما بعد از پدرم واین حدیثی است مشهور در باب نص بر حضرت هادی علیه السلام . ودر آن است قضیه معروفه احمد بن محمّد بن عیسی با خیران واین خیران پدر خیرانی است .
شرح حال ابوهاشم جعفری
سوم ابوهاشم الجعفری داود بن القاسم بن اسحاق بن عبداللّه بن جعفر بن ابی طالب رضی اللّه عنه ثقه جلیل الشاءن .
خیلی عظیم القدر وبزرگ منزلت است نزد ائمه علیهم السلام واز حضرت امام رضا تا امام زمان حضرت صاحب الا مر علیهم السلام را درک کرده واز همگی روایت کرده وسید بن طاوس اورا از وکلاء ناحیه مقدسه شمرده واز برای اوست اخبار و مسایلی واشعار نیکودر حق ائمه علیهم السلام . وابن عیاش کتابی در اخبار ابوهاشم نوشته که شیخ طبرسی در ( إ علام الوری ) از آن نقل می کند ودر ذکر معجزات حضرت عسکری علیه السلام بیاید چند خبر از آن . وفات کرد در سنه دویست وشصت ویک . مسعودی فرموده که قبر شریفش مشهور است وظاهرا مزارش در بغداد باشد چه آن جناب از اهل بغداد ومتوطن در آنجا بوده ومردی صاحب ورع وزهد ونسک وعلم وعقل وکثیرالروایه بود ودر آن زمان به علونسب اودر میان آل ابی طالب کسی نبوده . پدرش قاسم ، امیر یمن و مردی جلیل بوده ومادر قاسم ام حکیم دختر قاسم بن محمّد بن ابی بکر است . پس قاسم بن اسحاق پسرخاله حضرت صادق علیه السلام می شود وبرادرزاده ابوهاشم محمّد بن جعفر بن قاسم زوج فاطمه بنت الرضا علیه السلام است .
شرح حال حضرت شاه عبدالعظیم علیه السلام
چهارم حضرت عبدالعظیم
ص: 625
بن عبداللّه بن علی بن الحسن بن زید بن الحسن بن علی بن ابی طالب علیهم السلام است .
که از اکابر محدثین واعاظم علما وزهاد وعباد وصاحب ورع وتقوی است واز اصحاب حضرت جواد وهادی علیهم السلام است ونهایت توسل وانقطاع به خدمت ایشان داشته واحادیث بسیار از ایشان روایت کرده ومن در ذکر اولاد حضرت امام حسن علیه السلام از این کتاب [( منتهی الا مال ) ] و( مفاتیح الجنان ) مختصری از حال آن جناب را نگاشتم ودر اینجا اکتفا می کنیم به همان حدیثی که مشتمل است بر عرضه کردن دینش را بر امام زمانش حضرت هادی علیه السلام .
شیخ صدوق وغیر اوروایت کرده اند از جناب عبدالعظیم که فرمود: وارد شدم بر آقای خودم حضرت امام علی نقی علیه السلام چون آن حضرت مرا دید فرمود: مرحبا به توای ابوالقاسم ! توولی ما هستی از روی حقیقت . پس عرض کردم خدمت آن جناب که ای فرزند رسول اللّه صلی اللّه علیه وآله وسلم من می خواهم که دین خود را بر شما عرضه دارم پس هرگاه مرضی وپسندیده است بر آن ثابت بمانم تا خداوند عز وجل را ملاقات کنم ، فرمود بیاور ای ابوالقاسم یعنی عرضه کن دین خود را. گفتم : من می گویم : که خداوند تبارک وتعالی واحد است ومثلی برای اونیست واز حد بطال وحد تشبیه خارج است وجسم وصورت وعرض وجوهر نیست بلکه پدید آوردنده اجسام وصورتها وخلق کننده عرضها وجوهرها است و پروردگار ومالک هر چیزی است وهر چیزی را جعل واحداث کرده ، ومی گویم من : که محمّد
ص: 626
صلی اللّه علیه وآله وسلم بنده ورسول اووخاتم پیغمبران است و بعد از اوپیغمبری نخواهد بود تا روز قیامت وشریعت آن حضرت آخر همه شرایع است وشریعتی نیست بعد از آن تا روز قیامت ومی گویم من : که امام وخلیفه وولی امر بعد از پیغمبر صلی اللّه علیه وآله وسلم امیرالمؤ منین علی بن ابی طالب علیه السلام است وبعد از آن ، حضرت حسن بعد از آن ، حسین ، بعد علی بن الحسین ، بعد محمّد بن علی ، بعد جعفر بن محمّد، بعد موسی بن جعفر، بعد علی بن موسی ، بعد محمّد بن علی علیهم السلام . بعد از این بزرگوران تویی ای مولای من . پس امام علی نقی علیه السلام به جناب عبدالعظیم فرمود: بعد از من ، حسن پسر من است ، پس چگونه باشد مردم در زمان خلف بعد از او، گفتم : وچگونه است این ای مولای من ؟ فرمود: برای اینکه دیده نمی شود شخص اووحلال نباشد بر زبان آوردن نام او تا آنکه خروج کند وپر کند زمین را از عدل وداد همچنان که پر شده باشد از جور و ظلم . گفتم : اقرار کردم یعنی به امامت حضرت حسن عسکری وخلف آن حضرت قائل شدم ، پس گفتم : ومی گویم دوست این بزرگواران ، دوست خدا است ودشمن ایشان ، دشمن خدا است واطاعت ایشان ، اطاعت خدا است ومعصیت ایشان ، معصیت خدا است ومی گویم : که معراج حق است وسؤ ال در قبر حق است و بهشت حق است ودوزخ حق است وصراط حق است ومیزان حق
ص: 627
است وآنکه قیامت آمدنی است وشکی در آن نیست وخداوند زنده می کند وانگیخته می کند کسانی را که در قرها جا دارند ومی گویم که فرایض واجبه بعد از ولایت یعنی دوستی خدا ورسول وائمه علیهم السلام نماز است وزکات وروزه وحج وجهاد و امر به معروف ونهی از منکر است .
پس حضرت امام علی نقی علیه السلام فرمود: ای ابوالقاسم ! این است به خدا سوگند! دین خدا که پسندیده است آن را برای بندگانش ، ثابت بمان بر همین اعتقاد، خداوند ثابت دارد تورا به قول ثابت در حیات دنیا ودر آخرت .
شرح حال علی بن جعفر همیناوی
پنجم علی بن جعفر همیناوی
وکیل حضرت هادی علیه السلام وثقه بوده ، در امر اوسعایت کردند به نزد متوکل ، متوکل امر کرد اورا حبس کردند واراده کشتن اورا داشت ، این خبر به علی بن جعفر رسید از محبس نوشت برای حضرت هادی علیه السلام که شما را به خدا در حال من نظری فرما به خدا قسم می ترسم شک کنم . حضرت وعده فرمود که دعا خواهم کرد برای تودر شب جمعه ، پس آن حضرت دعا کرد، صبح آن روز متوکل تب کرد و تب اوشدت کرد تا روز دوشنبه که بانگ وشیون برای اوبلند شد پس مر کرد که زندانیان را یک یک رها کنند وخصوص آن را بعینه ذکر کرد اورا رها کنند واز او استحلال جویند پس رها شد وبه امر آن حضرت به مکه رفت ومجاور آنجا شد و متوکل مرضش بهبودی حاصل کرد.
شرح حال ابن سکیت اهوازی
ششم ابن السکّیت یعقوب بن اسحاق اهوازی شیعی :
یکی از ائمه
ص: 628
لغت وحامل لواء علم عربیت وادب وشعر وصاحب اصلاحک المنطق واز خواص امام محمّد تقی وامام علی نقی علیه السلام است وثقه وجلیل است ودر سنه دویست وچهل وچهار متوکل اورا به قتل رسانید. وسببش آن بود که اورا مؤ دب اولاد متوکل بود، روزی متوکل از وی پرسید که دوپسر من معتزّ و مؤ ید نزد توبهتر است یا حسن وحسین ؟ ابن السکّیت شروع کرد به نقل فضایل حسنین علیهما السلام ، متوکل امر کرد به غلامان ترک خود تا اورا در زیر پای خود افکندند وشکمش را بمالیدند پس اورا به خانه اش بردند. در فردای آن روز وفات کرد، وبه قولی در جواب متوکل گفت که قنبر خادم علی علیه السلام بهتر است از تو ودوپسران تو، متوکل امر کرد تا زبانش را از قفایش بیرون کشیدند، واورا ابن السکیت می گفتند به جهت کثرت سکوت او.
وَ مِنَ الْغَریبِ اِنَّهُ وَقَعَ فیما حَذَّرَهُ مِنْ عَثَراتِ اللِّسانِ بِقَوْلِهِ قَبْلَ ذلِکَ بِیَسِیرٍ:
یُصابُ الْفَتی مِنْ عَثْرَهٍ بِلِسانِهِ
وَ لَیْسَ یُصابُ الْمَرْءُ مِنْ عَثْرِهِ الرِّجْل
فَعَثْرَتُهُ فِی الْقَوْلِ تَذْهِبُ رَاءْسَه
وَ عَْثرَتُهُ فِی الرِّجْلِ تَبْرَءُ عَنْ مَهْلٍ
و بعد از این شروع می شود به ذکر احوال سید مظلومان حضرت ابوعبداللّه الحسین صلوات اللّه علیه
کتب هذِهِ الکلمات بِیُمناهُ الوازِره المتمسّک بِاءذیالهم الطاهره عبّاس بن محمّد رضا القمی فی رجب الا صبّ مِنْ سنه 1353 ه ق . ملتمس از برادران دینی که این حقیر را در حیات و ممات از دعای خیر فراموش نفرمایند. إ ن شاء اللّه تعالی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚩 آمادهسازی حرم مطهر #حضرت_سیدالشهدا(علیهالسلام) در آستانه #محرم
╭────๛- - - - - ┅╮
│📱 @Mabaheeth
╰───────────
♥️«دوست شهیدت کیه...؟؟؟»
تا حالا فکر کردی با یه شهید رفیق شی؟؟
از اون رفیق فابریکا؟؟
از اونا که همیشه با همن؟؟
خیلی حال میده
امتحان کردی؟؟
هر چی ازش بخوای بهت میده!!
آخه خاطرش پیش خدا خیلی عزیزه
میخوای باهاش رفیق شی؟؟!!
میگن رفیق شہید شہیدت میکنه.🥀
بگرد یہ #رفیق_شهید پیدا ڪن
باهاش رفیق شو 🤝
تا توے میدان مین گناه دستتو بگیره.🖐
آرمان دلها #شهید_آرمان_علی_وردی 🌹
نسل آرمانها هست هنوز اگر مرد میدان باشی...
╭────๛- - - - - ┅╮
│📱 @Mabaheeth
╰───────────
👓 فیلم #مزخرف ((چپ راست)) شاید موهنترین فیلمی باشه که این سالها ساخته شده!
🔹 فیلمیکه فیلم دینامیت جلوی آن کم میاورد!
❗️ سخیفترین توهینها به افراد محجبه و با چادر میشود و شوخیهای جنسی بیمنطقی، بیمغز بودن، حتی فرزندآوری در آن تمسخر میشود، امر به معروف در آن به #لجن کشیده میشود!
چادریها دنبال کتک زدن و دو قطبی جامعه هستند!
اگر سازمان سیا میخواست حجاب و امر به معروف را مسخره کند چیزی غیر از این میساخت؟!
این نحو فیلمها که بعدها کلیپهای متعددی از ان ساخته میشود سبب اصلی در کتک خوردن خانواده شهدا است!
❗️ نمایندهها اگر فقط و فقط برای همین لجننامه وزیر بیعرضه فرهنگ را استیضاح کنند خدمت کردند!
این فیلم دیگر چیزی برای توجیه باقی نگذاشته است😡😡😡
#محاکمه_اسماعیلی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ وزارت ارشاد، مهم ترین بازوی مبارزه با اسلام در ایران
❌ چطور به این فیلم ها مجوز میدید!
اون از اوضاع سریالهای خانگی ! https://eitaa.com/mabaheeth/24669
اینم از فیلم هایی که علناً ضد اسلام و قرآن هستند و دین رو مسخره میکنن...
#محاکمه_اسماعیلی
#هرزگی_قانونی
#برخورد_بازدارنده
╭────๛- - - - - ┅╮
│📱 @Mabaheeth
╰───────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ_تصویری
🎥 تلاش کاذب
🎙 حجتالاسلام والمسلمین #ناصری دام عزه
⏱ زمان: یک دقیقه
@Nasery_ir
╭────๛- - - - - ┅╮
│📱 @Mabaheeth
╰───────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◼️بیاحترامی به آئینهای عزاداری و توهین به جایگاه محرم در دستور کار شبکه صهیونیستی اینترنشنال!
▪️عزیزان دقت کنید که حضور خانمهای بیحجاب در کنار هیئت ها و دستههای عزاداری، ممکنه یک کار سازماندهی شده باشه!
▪️پس بجای صورتی بازی و تکرار اینکه اینها مهمان امام حسین علیهالسلام هستن و این حرفها، بهشون با احترام تذکر بدید و نذارید حرمت مراسم های عزاداری رو بشکنن!
▪️برای چندمین بار به خودمون یادآوری کنیم که امام حسین علیه السلام، شهید راه #امر_به_معروف و #نهی_از_منکر، و احیای دین رسول الله هستند!!!!
#محرم
╭────๛- - - - - ┅╮
│📱 @Mabaheeth
╰───────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید | تأثیرِ ادبیات بر #فرهنگ از دیدگاه یک فردِ غربی‼️
🤔 ادبیات چگونه بر فرهنگ تاثیر میگذارد؟
♨️ از مسائل مهمّی که لازم است، به آن اشاره کنیم موضوع «ادبیّات جامعه» است.
✅ ادبیّات، همان گونه که از فرهنگ تأثیر میپذیرد، میتواند برآن تأثیر بگذارد و این یکی از ترفندهای مهمّ دشمن و از تاکتیکهای کارآمد او در تهاجم فرهنگی است که معمولاً ما از آن غافلیم. دشمن می داند که با تغییر ادبیّات ما، میتواند فرهنگ ما را تغییر دهد.
🔰 به عنوان مثال به این چند تغییری که در سالهای اخیر در ادبیّات ما، صورت گرفته توجّه کنید و ببنید چه ضربههایی به فرهنگ ما زده است:
📌 به کارگیری عنوان مثبت برای محتوای منفی:
▪️«روشنفکری» به جای «بیغیرتی»
▫️«با کلاس بودن» به جای «سبُکی و بی حیایی»
▪️ «آسیبهای اجتماعی»به جای «جرم و جنایت و فحشا»
▫️ «بیوفایی»به جای «#خیانت»
▪️ «رابطهی نامُتَعارَف» به جای «زنا یا لواط»
▫️و ...
📌 به کارگیری عنوان منفی برای محتوای مثبت:
▪️ «خشونت» به جای «#برخورد_جدّی»
▫️ «سخت گیری» به جای «مقیّد بودن»
▪️ «جنس مخالف» به جای «ناموس مردم»
▫️ «شریک جنسی» به جای «شریک زندگی»
▪️ «اُمُّل بودن» به جای «سنگینی و متانت»
▫️ و ...
@RooyinDezh
╭────๛- - - - - ┅╮
│📱 @Mabaheeth
╰───────────