ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻋﺎﺑﺪ ﺑﺎﺷﯽ، ﻋﺒﺪﺑﺎﺵ!!
ﺷﯿﻄﺎﻥ ۶۰۰۰ﺳﺎﻝ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﮐﺮﺩ، ﻋﺎﺑﺪﺷﺪ، ﺍﻣﺎ ﻋﺒﺪ ﻧﺸﺪ.
ﺗﺎ ﻋﺒﺪﻧﺸﻮﯼ، ﻋﺒﺎﺩﺗﺖ ﺳﻮﺩﯼ ﺑﻪ ﺣﺎﻟﺖ ﻧﺪﺍﺭﺩ.
ﻋﺒﺪﺑﻮﺩﻥ ﯾﻌﻨﯽ: ﺑﺒـﯿﻦ ﺧﺪﺍﯾﺖ ﭼﻪ میﺧﻮﺍﻫد نہ دلت.
#علامه_حسن_زاده_آملی
๑►◈ ◄ ๑
❁│@matalebevijeh
اربعین، ظهورِ نتایجِ عاشورا.mp3
15.17M
🍃◾️
◼️🍃
🍃 سخنرانی #استاد_طاهرزاده
〰️〰️
🔳 عنوان بحث :
🍂اربعین، ظهورِ نتایجِ عاشورا
http://lobolmizan.ir/sound/1145
〰️〰️〰️〰️〰️
◽️#محرم ، #کربلا
◾️#حضور_حسینی
◽️#امام_حسین_ع
🏴 @Matalebevijeh
🍃◾️🍃◾️🍃◾️🍃◾️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✌️🌱✌️🌱✌️🌱
✍️#استادطاهرزاده:
💥راستی را! چرا روشنفکران غربزده و چرا تاجزادهها این نحوه حضور انقلاب اسلامی را نمیبینند و با دیدن ضعفها، ایران را از دسترفته میدانند. در حالیکه حاج قاسم یعنی نماد ایرانِ انقلابی و قاصدکی که حضور انقلاب اسلامی را در وجه متعالی آن را در آینده این تاریخ برای ما خبر آورده است.
❌#حاج_قاسم فقط ازآن ایران نیست.... ❌
✧
🥀#تاوان خون او #نابودی #امریکاواسراییل است🥀
🆔@matalebevijeh
💢امام خمینی ( رضوان الله تعالی علیه)
و بودنی به وسعت بودنِ آخرالزمانی.
https://eitaa.com/matalebevijeh/8042
شماره 3️⃣
#امام_خمینی
#استاد_اصغر_طاهرزاده
.
📖 تفسیر سوره مبارکه #دهر (انسان) و افق ابدی که در پیش است 🌹🍀🌹🍀🌹🍀🌹🍀🌹🍀🌹🍀🌹🍀🌹🍀
🔰 سلسله جلسات تفسیر قرآن توسط ا#استاد_طاهرزاده 🌿🥀🌿🥀🌿🥀
🕌سه راه سیمین مسجد الانبیا
⏰ شنبه ها بعد از نماز عشا
👈تاکید میشودهنگام حضوردرمسجدرعایت پروتكل هاي بهداشتي اعلامی ستادملی مبارزه باکرونا الزامی است
⏭ لینک جلسه قبلی( 4 ) : 👇🏻
https://eitaa.com/matalebevijeh/8046
🔸 به صورت زنده هم از طریق لینک #سها_روم 🔻🔻🔻https://www.skyroom.online/ch/sohasima/tafsir
@soha_sima
12- سيره فردي واجتماعي پيامبر(ص).MP3
21.79M
☘️سخنرانی #استاد_طاهرزاده
◽️موضوع: سیره ی فردی و اجتماعی پیامبر(صلواة الله علیه و آله)
🌴به مناسبت تولد حضرت
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
@Matalebevijeh
🍃◾️🍃◾️🍃◾️🍃◾️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨🌺🍃✨🌺🍃✨
||🎞||>> گروه فرهنگی #المیزان تقدیم می کند🔺🔺
✨✨حکمتهایی برگزیده از کتاب✨✨
📚#در_راستای_بنیان_های_حکمت_جهانی_میان_دو_جهان
🖋به قلم«استاد اصغر#طاهرزاده»
🎙با صدای حجت الاسلام #اصفاء
┄┅┅┅┅❀ #بنیان 17❀┅┅┅┅┄
🍃نوعی از آغازکردن🍃
چگونه انسان میتواند نزد خویشتن بماند و سرگردان نباشد؟ حضور در تاریخ قدسی، نوعی مأواگزیدن در سایهی عطای الهی است، زیرا تاریخی که به ارادهی الهی انسان را در بر میگیرد، نوعی آغازکردن را به انسان متذکر میشود، آغازی که یک بار است برای همیشه، آغازی که پایان ناپذیر است و چشمانداز است برای ادامهی همهی زندگی. آغازی است که از جانب ما آغاز نشده، در مقابل ما قرار گرفته ولی میتوانیم همواره در آن قدم بزنیم و زندگیکردن را تجربه کنیم و از پوچی و روزمرّگی رهایی یابیم. زیرا در آن آغاز همهچیز آینهی حضور ما است با حقیقت و در راهبودن و در انتظار بهسربردن، که چون نسیمی همواره به سوی ما میباشد، هرچند بی پیچ و تاب نیست. زندگی با الهاماتی که زندگی را معنا میکنند و تقوا را متذکر میشود، زندگی است و تقوا راهی است تا مسیر الهامات الهی بسته نشود. فرمود: «وَ اتَّقُوا اللَّهَ وَ يُعَلِّمُكُمُ اللَّه»(بقره/282) پس تعلیمات الهی در گرو تقوا است.
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
꧁|🌱|»» @matalebevijeh
نمی گذاریم قفقاز را بهرانی کنند.pdf
434.2K
┅═ 🌿🌸🌿 ═┅
👈یادداشت روز
📚عنوان:نمی گذاریم قفقاز را بحرانی کنند
🔲 💠سعدالله زارعی تحلیلگر سیاسی مسائل منطقه و بین الملل در رابطه با تحولات مرزهای شمال غربی
┅═ 🌿🌸🌿 ═┅
➖🌸➖➖🌸➖
🇮🇷@matalebevijeh
➖🌸➖➖🌸➖✨✨
33.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
┅═ 🌿💐🌿 ═┅
💫 شرح #حدیث_معراج_پادکست
💬 شماره۱
🗣 شارح #استاد_طاهرزاده
┅═ 🌿💐🌿 ═┅
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
✅متن و ترجمه در پست بعدی
👇👇👇👇👇👇
یا أَحْمَدُ! عَجِبْتُ مِنْ ثَلاثَةِ عَبید: عَبْدٌ دَخَلَ فِى الصَّلاةِ وَ هُوَ یَعْلَمُ إِلَى مَنْ یَرْفَعُ یَدَیْهِ وَ قُدّامَ مَنْ هُوَ، وَ هُوَ یَنْعَسُ، وَ عَجِبْتُ مِنْ عَبْدٍ لَهُ قُوتُ یَوْم مِنَ الحَشیشِ أَوْ غَیْرِهِ، وَ هُوَ یَهْتَمُّ لِغَدٍ، وَ عَجِبْتُ مِنْ عَبْدٍ لا یَدْری أَنّی راضٍ عَنْهُ أَوْ ساخِطٌ عَلَیْهِ، وَ هُوَ یَضْحَکُ.یا أَحْمَدُ! إنَّ فِى الجَنَّةِ قَصْراً مِنْ لُؤْلُؤَةٍ فَوْقَ لُوْلُؤَةٍ، وَ دُرَّةٍ فَوْقَ دُرَّةٍ، لَیْسَ فیها نَظْمٌ وَ لا وَصْلٌ، فیهَا الخَواصُّ، أَنْظُرُ إِلَیْهِمْ فى کُلِّ یَوْمٍ سَبْعینَ مَرَّةً، وَ اُکَلِّمُهُمْ کُلَّما نَظَرْتُ إِلَیْهِمْ، وَ أَزیدُ فى مُلْکِهِمْ سَبْعینَ ضِعْفاً. وَ إِذا تَلَذَّذَ أَهْلُ الجَنَّةِ بِالطَّعامِ وَ الشَّرابِ، تَلَذَّذَ اُولَئِکَ بِذِکْری وَ کَلامی وَ حَدیثی.قالَ: یا رَبِّ! ما عَلامَةُ اُولَئِکَ؟ قالَ: مَسْجُونُونَ، قَدْ سَجَنُوا أَلْسِنَتَهُمْ مِنْ فُضُولِ الکَلامِ، وَ بُطُونَهُمْ مِنْ فُضُولِ الطَّعامِ.یا أَحْمَدُ! إِنَّ المَحَبَّةَ لِلّهِ، هِىَ المَحَبَّةُ لِلْفُقَرآءِ وَ التَّقَرُّبُ إِلَیْهِمْ.قالَ: یا رَبِّ! وَ مَنِ الْفُقَرآءُ؟ قالَ: أَلَّذینَ رَضُوا بِالْقَلیلِ، وَ صَبَرُوا عَلَى الجُوعِ،وَ شَکَرُوا عَلَى الرَّخآءِ،وَ لَمْ یَشْکُوا جُوعَهُمْ وَ لا ظَمَأَهُمْ،وَ لَمْ یَکْذِبُوا بِأَلْسِنَتِهِمْ،وَ لَمْ یَغْضَبُوا عَلَى رَبِّهِمْ،وَ لَمْ یَغْتَمُّوا عَلَى ما فاتَهُمْ، وَ لَمْ یَفْرَحُوا بِما آتاهُمْ.یا أَحْمَدُ! مَحَبَّتی مَحَبَّةُ الفُقَرآءِ، فَادْنُ الفُقَرآءَ وَ قَرِّبْ مَجْلِسَهُمْ مِنْکَ، أَدْنُکَ، وَ بَعِّدِ الأَغنِیاءَ وَ بَعِّدْ مَجْلِسَهْم مِنْکَ، فَإِنَّ الفُقَرآءَ أَحِبّآئی.
اى احمد! از سه بنده در شگفتم: بنده اى که به نماز مى ایستد و مى داند دست به سوى چه کسى دراز کرده و در برابر چه کسى ایستاده است، امّا چرت مى زند و در شگفتم از بنده اى که خوراک روزش از گیاه یا غیر آن فراهم است و در غم روزى فرداست و در شگفتم از بنده اى که نمى داند من از او راضى هستم یا بر او خشمگینم، امّا غافلانه مى خندد.اى احمد! در بهشت کاخى از دُرّ و مروارید متراکم، بى هیچ رشته وصل و اتصالى سر برافراشته است که خاصّان درگاه از آن بهره مندند. هر روز، هفتاد بار به ایشان مى نگرم و در هر بار با آن ها گفتگو مى کنم و بر شوکت و جلالشان هفتاد برابر آن چه هست مى افزایم. اگر عیش و خوشى بهشتیان به خوردن و آشامیدن است، کام جویى آنان به یاد من، گفتگو با من و سخنگویى من با ایشان است. پیامبر عرض کرد: پروردگارا! نشانه اینان چیست؟ خداوند فرمود: به بند کشیده شدگانند که زبان را از زیاده گویى، و اندرون را از زیاده خورى باز داشته اند.اى احمد! محبت به من، در واقع محبت به فقیران و نزدیکى جستن به ایشان است. پیامبر عرض کرد: پروردگارا! فقیران چه کسانى هستند؟ خداوند فرمود: آنان که به اندک زندگى خشنود و بر گرسنگى شکیبایند، در آسایش و نعمت شکرگزارند و بر گرسنگى و تشنگى هرگز شکایت نکنند، دروغ بر زبان جارى نسازند و بر خداى خویش خشم و غضب نگیرند و از آن چه از دستشان مى رود دلگیر نشوند و بر آن چه به کف آورند شادى نکنند. اى احمد! محبّت من محبّت فقراست، به فقرا نزدیک شو و جایگاهشان را به خود نزدیک ساز تا من به تو نزدیک شوم و از ثروتمندان و دنیاداران دروى کن و جایگاهشان را از خود دور ساز، که همانا فقیران دوستان من هستند.
🏴 @Matalebevijeh
این دو شلوار را دشمن پاره کرده،
یکی در جنگ نرم(فرهنگی)
و دیگری در جنگ سخت(نظامی).
یکی قهرمان عزت و جوانمردی و دیگری قربانی ضعف و خودباختگی!
@matalebevijeh
💢امام خمینی ( رضوان الله تعالی علیه)
و بودنی به وسعت بودنِ آخرالزمانی.
https://eitaa.com/matalebevijeh/8042
شماره 4️⃣
#امام_خمینی
#استاد_اصغر_طاهرزاده
May 11
14000711_42627_1281k.mp3
6.12M
🎙 بشنوید | صوت کامل بیانات فرمانده کل قوا در مراسم مشترک دانشآموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری نیروهای مسلح. ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
💻 KHAMENEI.IR | @Khamenei_ir
14- تذكري به مناسبت رحلت پيامبر(ص).MP3
22.41M
🏴🏴🏴
◼️سخنرانی #استاد_طاهرزاده
◽️موضوع: تذکری به مناسبت رحلت پیامبر(صلواة الله علیه و آله)
◼️به مناسبت ۲۸صفر سالروز رحلت حضرت
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
🏴 @Matalebevijeh
🍃◾️🍃◾️🍃◾️🍃◾️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
꧁||🎥||꧂
🔴#بدون_تعارف با رزمندهای که بعد از مجروحشدنش، حتی خانوادهاش او را نشناختند⁉️
🔸#جانباز۷۵٪،#عباسعلی_مختاری که زیبایی چهره اش را با خدا معامله کرد....
✨رندانه آخر ربودی جامی ز خمخانه دل
خونین چو برگ شقایق، رنگین چو افسانه دل(#رهبری)
#دفاع_مقدس
☑️ @matalebevijeh
28.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
┅═ 🌿💐🌿 ═┅
💫 شرح #حدیث_معراج_پادکست
💬 شماره2
🗣 شارح #استاد_طاهرزاده
┅═ 🌿💐🌿 ═...
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
قالَ: یا رَبِّ! ما عَلامَةُ اُولَئِکَ؟ قالَ: مَسْجُونُونَ، قَدْ سَجَنُوا أَلْسِنَتَهُمْ مِنْ فُضُولِ الکَلامِ، وَ بُطُونَهُمْ مِنْ فُضُولِ الطَّعامِ. یا أَحْمَدُ! إِنَّ المَحَبَّةَ لِلّهِ، هِىَ المَحَبَّةُ لِلْفُقَرآءِ وَ التَّقَرُّبُ إِلَیْهِمْ. قالَ: یا رَبِّ! وَ مَنِ الْفُقَرآءُ؟ قالَ: أَلَّذینَ رَضُوا بِالْقَلیلِ،وَ صَبَرُوا عَلَى الجُوعِ، وَ شَکَرُوا عَلَى الرَّخآءِ، وَ لَمْ یَشْکُوا جُوعَهُمْ وَ لا ظَمَأَهُمْ، وَ لَمْ یَکْذِبُوا بِأَلْسِنَتِهِمْ، وَ لَمْ یَغْضَبُوا عَلَى رَبِّهِمْ، وَ لَمْ یَغْتَمُّوا عَلَى ما فاتَهُمْ، وَ لَمْ یَفْرَحُوا بِما آتاهُمْ. یا أَحْمَدُ! مَحَبَّتی مَحَبَّةُ الفُقَرآءِ، فَادْنُ الفُقَرآءَ وَ قَرِّبْ مَجْلِسَهُمْ مِنْکَ، أَدْنُکَ، وَ بَعِّدِ الأَغنِیاءَ وَ بَعِّدْ مَجْلِسَهْم مِنْکَ، فَإِنَّ الفُقَرآءَ أَحِبّآئی. یا أَحْمَدُ! لا تَتَزَیَّنْ بِلینِ الثِّیابِ،وَ طیبِ الطَّعامِ وَ لینِ الوِطاءِ، فَإِنَّ النَّفْسَ مَأْوَى کُلِّ شَرٍّ، وَ هِىَ رَفیقُ کُلِّ سُوء، تَجُرُّها إِلَى طاعَةِ اللهِ وَ تَجُرُّکَ إِلَى مَعْصِیَتِهِ، وَ تُخالِفُکَ فى طاعَتِهِ وَ تُطیعُکَ فیما یَکْرَهُ، وَ تَطغَى إِذا شَبِعَتْ، وَ تَشْکُو إِذا جاعَتْ، وَ تَغضَبُ إِذَا افْتَقَرَتْ، وَ تَتَکَبَّرُ إِذَا اسْتَغْنَتْ
✅ترجمه در پست بعدی
👇👇👇👇👇
پیامبر عرض کرد:پروردگارا! نشانه اینان چیست؟ خداوند فرمود: به بند کشیده شدگانند که زبان را از زیاده گویى، و اندرون را از زیاده خورى باز داشته اند.
اى احمد! محبت به من، در واقع محبت به فقیران و نزدیکى جستن به ایشان است. پیامبر عرض کرد: پروردگارا! فقیران چه کسانى هستند؟ خداوند فرمود: آنان که به اندک زندگى خشنود و بر گرسنگى شکیبایند، در آسایش و نعمت شکرگزارند و بر گرسنگى و تشنگى هرگز شکایت نکنند، دروغ بر زبان جارى نسازند و بر خداى خویش خشم و غضب نگیرند و از آن چه از دستشان مى رود دلگیر نشوند و بر آن چه به کف آورند شادى نکنند.
اى احمد! محبّت من محبّت فقراست، به فقرا نزدیک شو و جایگاهشان را به خود نزدیک ساز تا من به تو نزدیک شوم و از ثروتمندان و دنیاداران دروى کن و جایگاهشان را از خود دور ساز، که همانا فقیران دوستان من هستند.
اى احمد! از خودآرایى به لباس نرم، لذّت جویى از خوارک خوشگوار و عیش در بستر نرم بپرهیز،همانا نفس، انبار بدى ها و یار و همراه زشتیهاست، تو او را به طاعت خدا مى کشانى و او تو را به معصیت پرورگار وا مى دارد و در اطاعت از پروردگار با تو مخالفت مى کند و در آن چه خدا ناخوش مى دارد در اطاعت توست. چون سیر شد، سر به تجاوز و زیاده طلبى مى گذارد و وقتى گرسنه شد شکایت سر مى دهد، هنگام نادارى و بى چیزى، خشم مى گیرد و اگر احساس بى نیازى کند سرکشى مى نماید.
🍃✨🌸✨🍃✨🌸✨🍃
✅@matalebevijeh
💢امام خمینی ( رضوان الله تعالی علیه)
و بودنی به وسعت بودنِ آخرالزمانی.
شماره 5️⃣
#امام_خمینی
#استاد_اصغر_طاهرزاده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا