eitaa logo
مشکات هدایت
1هزار دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
133 ویدیو
231 فایل
کانالی جذاب و پر محتوا در دنیای اعتقادات و باور ها شناخت خطوط بین تحریف و بدعت و حقیقت ما حامی اندیشه ها و باور های ناب شما هستیم تلگرام: https://t.me/meshkatehedayat اینستاگرام: instagram.com/meshkatehedayat ادمین انتقادات و پیشنهادات @meshkat_205
مشاهده در ایتا
دانلود
مشکات هدایت
#پاسخ_شبهه #تبرک #روایات_شیعه 🔴 قسمت دوم: 2⃣ تبرک به حجر الاسود و رکن یمانی کعبه: در روایتی معتبر
📚اسکن کتاب «تهذیب الاحکام» 📚اسکن کتاب «کامل الزیارات» 📚اسکن کتاب «ثواب الاعمال» 🆔@meshkatehedayat
❌تحریف نظر ابن عباس درباره ازدواج موقت 👤عبدالرزاق صنعانی (م.۲۱۱ق) از عالمان اهل تسنن در کتاب «المصنف» حدیثی را نقل کرده است که بیانگر جواز متعه (ازدواج موقت) در زمان رسول خدا صلی الله علیه و آله و منع آن توسط عمر بن خطاب می باشد. این روایت در جلد۶، صفحه۳۶۵ بدین شرح است: «عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ، عَنْ عَطَاءٍ قَالَ: ... قَالَ عَطَاءٌ، وَسَمِعْتُ ابْنَ عَبَّاسٍ يَقُولُ: 👈«يَرْحَمُ اللَّهُ عُمَرَ👉 مَا كَانَتِ الْمُتْعَةُ إِلَّا رُخْصَةً مِنَ اللَّهِ عَزَّ وَجَلَّ رَحِمَ بِهَا أُمَّةَ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، فَلَوْلَا نَهْيُهُ عَنْهَا مَا احْتَاجَ إِلَى الزِّنَا إِلَّا شَقِيٌّ» ... 📌ترجمه: «عطاء گفت: از ابن عباس شنیدم که گفت: «👈خدا عمر را بیامرزد.👉 متعه اجازه ای از سوی خدا بود که خداوند بوسیله آن به امت محمد مرحمت فرمود. اگر او متعه را نهی نمی کرد، هیچکس به زنا محتاج نمی شد به جز انسان بدبخت.» ✅ بر اساس این حدیث، عبدالله بن عباس، عمر بن خطاب را مسبب تحریم نکاح متعه دانسته است. ✂️نکته ای که در این قسمت از سلسله مباحث تحریف کتب اهل تسنن بدان می پردازیم، تحریف ناشایست و زیرکانه ای است که در کتاب «تهذیب اللغة»، تألیف «أزهری» (م.۳۷۰ق) ج۲،ص۲۹۳ رخ داده است. ابتدا متن حدیث را قرار می دهیم: 🆔@meshkatehedayat
مشکات هدایت
#خیانت_قلم #ازدواج_موقت #متعه #تحریف_کتب_اهل_تسنن ❌تحریف نظر ابن عباس درباره ازدواج موقت 👤عبدالرزا
«عَن عبد الرَّزَّاق، عَن ابْن جُرَيج عَن عَطاء، قَالَ: سَمِعت ابْن عَبَّاس يَقُول: (‼️) مَا كَانَت المُتْعة إلاَّ رَحْمَة رحم الله بهَا أمَّة مُحَمَّد، فلولا نَهْيه عَنْهَا مَا احْتَاجَ إِلَى الزِّنَى أحد إلاّ شَفى» 📌ترجمه: «عطاء گفت: از ابن عباس شنیدم که گفت: « (‼️) متعه رحمتی از سوی خداوند بر امت محمد بود. پس اگر (پیامبر) از آن نهی نمی کرد، هیچکس زنا نمی کرد بجز گروه اندکی.» ✳️ در بالا اشاره کردیم که در حدیث موجود در کتاب «المصنف»، جمله ای در ابتدای حدیث وجود داشت که در آن ابن عباس با اشاره به نام عمر بن خطاب، او را عامل تحریم متعه دانسته است. اما در حدیث موجود در کتاب «تهذیب اللغة» که سند آن نیز به «عبدالرزاق» می رسد، ابتدای حدیث و نام عمر حذف شد. با این تحریف، ترجمه حدیث به گونه ای می شود که انگار عامل تحریم متعه، شخص پیامبر صلی الله علیه و آله بودند. 💠به همین دلیل «أزهری» نیز چنین برداشت نادرستی از حدیث تحریف شده را معیار قرار داده، و در قبل و بعد از این حدیث اشاره می کند که ابن عباس از کسانی بود که متعه را حلال می دانست. اما وقتی نهی پیامبر در این موضوع را فهمید، از نظرش رجوع کرد. این در حالی است که در اصل حدیث دیدیم که ابن عباس، عامل تحریم را عمر می دانست؛ نه پیامبر. 🆔@meshkatehedayat
📚کتاب: «المراجعات» مولف: «علامه‌ سید عبدالحسین شرف الدین موسوی» 📎ایشان در سال ۱۲۹۰ق در لبنان به دنیا آمدند. از شش سالگی برای فراگیری قرآن به مکتب خانه نجف رفته، و در هشت سالگی، ادبیات عرب را نزد پدرشان فرا گرفتند. مطالعات‌ فراوانی را در زمینه ادبیات، فقه، اصول و... انجام دادند. و سرانجام پس از عمری مجاهدت در سال ۱۳۷۷ق دار دنیا را وداع نموده و در کنار جوار حرم مطهر امیرالمومنین علیه السلام به خاک سپرده شدند. ازجمله تالیفات ایشان: الفصول المهمة، الکلمة الغراء فی تفضیل الزهراء، النص و الاجتهاد، أبوهریرة، المجالس الفاخرة فی ماتم العترة الطاهرة، أجوبة مسائل جارالله و... می باشد. 📌معرفی مختصر کتاب این کتاب شامل نامه های مبادله شده بین ایشان و سلیم البشری ازعلمای اهل تسنن مصر می باشد. در این کتاب به اثبات امامت حضرت علی علیه السلام در قرآن کریم و کتب اهل تسنن پرداختند. و به پاسخ شبهاتی که از طرف عالم سنی در رابطه با امامت حضرت علی علیه السلام مطرح شده می پردازند. فایلPDF کتاب را در پست بعدی مشاهده فرمائید. 🆔@meshkatehedayat
❌بر سر دو راهی❌ ✳️ در منابع اهل تسنن و وهابیت روایتی از عایشه نقل شده است که گفت: «همانا ابوبکر بر او وارد شد، درحالی که پیامبر نزد او (عایشه) بود و آن روز عید فطر یا قربان بود. و دو کنیز آواز خوان نزدش بودند. که سرود انصار در جنگ بعاث (روز جنگ أوس و خزرج) را می خواندند. (در روایتی دیگر آمده که همراه با آواز، دف هم می زدند) ابوبکر گفت: آواز شیطان! (در روایتی دیگر آمده ابوبکر از عایشه عصبانی گردید و گفت آواز شیطان در نزد پیامبر!) پیامبر به ابوبکر فرمود: آن دو کنیز را رها کن. همانا هر قومی را عیدی است و همانا عید ما امروز است». 📚(صحیح البخاری،ص۹۶۵ و ص۸۷۲) ↔️ اهل تسنن و وهابیت بر اساس این روایت ناگزیرند که یکی از دو مورد ذیل را انتخاب نمایند: 👈یا باید چنین عملی را همانطور که ابوبکر زشت و شیطانی دانسته، آنان هم چنین عملی را زشت و شیطانی بدانند. که در این صورت چگونه پیامبر می تواند بنا بر کلام قرآن اسوه حسنه و نیکو برای مردم باشد؟ 👈و یا بگویند کار پیامبر اکرم درست بوده ولی ابوبکر تقریر{۱} پیامبر اکرم را قبول نداشته است. زیرا اگر آن را حجت می دانست باید همانند ایشان سکوت کرده و نه اینکه چنین عملی را در مقابل سکوت پیامبر شیطانی بداند. 🔺{۱} تقرير در نزد اهل تسنن عبارت است از سكوت پیامبر در برابر عملى كه در محضر او انجام گيرد. و اگر آن قول و عمل، حرام و منكر بود، بايد پیامبر با آن مخالفت مى‌كرد. ‎🆔 @meshkatehedayat
01-6.mp3
5.59M
✍شبهه: 🔺اهل تسنن و وهابیت شبهه می کنن که اگر اینطور که شیعیان می گن، رابطه امیرالمومنین و خلفاء خوب نبوده و اونها رو غاصب خلافت می دونستن، پس چرا بهشون مشورت میدادن؟ 🎙پاسخی مختصر و مفید به شبهه جواب تفصیلی به این شبهه را در لینک زیر مشاهده فرمایید👇👇 https://eitaa.com/meshkatehedayat/1577 ‎🆔 @meshkatehedayat
✍ شبهه: 🔺شیعه اعتقاد دارد که بعد از پیامبر اکرم، اهل بیت علیهم السلام به عنوان حجت های الهی بر مردم هستند. در حالی که برخی از وهابی ها می گویند: خداوند در سوره مبارکه «نساء آیه ۱۶۵» آمدن حجت های الهی بعد از انبیا و رسولان برای مردم را نفی کرده است. «رُسُلًا مُبَشِّرِينَ وَمُنْذِرِينَ لِئَلَّا يَكُونَ لِلنَّاسِ عَلَى اللَّهِ حُجَّةٌ بَعْدَ الرُّسُلِ...» 📌ترجمه: «پیامبرانی که بشارت‌ دهنده و بیم‌ دهنده بودند، تا بعد از این پیامبران، {بهانه و}حجتی برای مردم بر خدا باقی نماند.». 👈به این شبهه چگونه باید پاسخ دهیم؟ 🆔@meshkatehedayat
مشکات هدایت
#شبهه #حجت_الهی #وهابیت ✍ شبهه: 🔺شیعه اعتقاد دارد که بعد از پیامبر اکرم، اهل بیت علیهم السلام به ع
🔴پاسخ:(قسمت اول) ✳️ این آیه اصلا در مقام نفی خاتمیت حجت ها و رسولان الهی نبوده، بلکه فقط در صدد بیان هدف از ارسال رسولان و حجت های الهی می باشد. که خداوند با ارسال فرستادگانش حجت را بر همه ی مردم تمام می کند تا کسی در روز قیامت برای خداوند عذر و بهانه ایی نیاورد‌ که چرا ما را عذاب می نمایی در حالیکه هیچ رسولی را برای ما ارسال ننمودی؟ 🔹شبیه به این آیه را می توانیم در سوره مبارکه «بقره آیه ۱۵۰» مشاهده نماییم که خداوند متعال به مومنین دستور می دهد، قبله خود را به سمت کعبه قرار دهند تا بدین وسیله غیر مسلمانان حجت و دلیلی بر علیه آنان نداشته باشند. «وَمِنْ حَيْثُ خَرَجْتَ فَوَلِّ وَجْهَكَ شَطْرَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ ۚ وَحَيْثُ مَا كُنْتُمْ فَوَلُّوا وُجُوهَكُمْ شَطْرَهُ 👈لِئَلَّا يَكُونَ لِلنَّاسِ عَلَيْكُمْ حُجَّةٌ👉...» 📌ترجمه: «و از هر جا خارج شدی، روی خود را به جانب مسجد الحرام کن! و هر جا بودید، روی خود را به سوی آن کنید! تا مردم، جز ظالمان (که دست از لجاجت بر نمی‌ دارند) دلیلی بر ضدّ شما نداشته باشند». 🆔@meshkatehedayat
مشکات هدایت
#پاسخ_شبهه #حجت_الهی #وهابیت 🔴پاسخ:(قسمت اول) ✳️ این آیه اصلا در مقام نفی خاتمیت حجت ها و رسولان ا
🔴پاسخ:(قسمت آخر) ✳️ در پست گذشته اشاره نمودیم برداشتی که شبهه کنندگان نسبت به این آیه داشته، اشتباه بوده است. آنان این آیه را اینگونه تفسیر کرده اند که خداوند بعد از پیامبران دیگر حجتی از طرف خودش بر مردم نمی فرستد. در حالیکه خداوند در این آیه تنها فقط هدف از ارسال انبیا و رسولان الهی را بیان می کند که با ارسال آنان حجت بر مردم تمام شود و دیگر عذر و بهانه ایی نداشته باشند. علمای اهل تسنن و حتی بزرگان وهابیت هم تصریح نمودند منظور از این آیه همان فرستادن پیامبران برای اتمام حجت نسبت به مردمان می باشد. در ذیل به سه نمونه از این اقوال اشاره می نماییم. 1⃣ «بن باز» از عالمان مشهور وهابی در رابطه با این آیه می‌گوید: «رسولان به سمت مردم فرستاده شدند تا حق را به آنان معرفی نمایند. و آنچه را که بر بندگان واجب و حرام است، به آنان تعلیم دهند. تا اینکه مردم نگویند برای ما بشارت دهنده و بیم دهنده ای نیامده است. بلکه رسولان بعنوان بشارت دهنده و بیم دهنده برای آنان آمدند. همانطور که... خداوند فرمود: «رُسُلًا مُبَشِّرِينَ وَمُنْذِرِينَ لِئَلَّا يَكُونَ لِلنَّاسِ عَلَى اللَّهِ حُجَّةٌ بَعْدَ الرُّسُلِ». 📚(مجموع فتاوی،ج۲،ص۱۱) 🆔@meshkatehedayat
مشکات هدایت
#پاسخ_شبهه #حجت_الهی #وهابیت 🔴پاسخ:(قسمت آخر) ✳️ در پست گذشته اشاره نمودیم برداشتی که شبهه کنندگان
2⃣ «شاه ولی الله دهلوی» از عالمان سرشناس اهل تسنن در ترجمه این آیه می نویسد: «فرستادیم پیغامبران، مژده دهندگان و بیم کنندگان تا نباشد مردمان را بر خدا الزام، بعدِ فرستادن پیغامبران و هست خدا غالبِ استوار کار». 📚(فتح الرحمن،ص۱۰۴) 3⃣ «ملا عمر سربازی» از عالمان بزرگ اهل تسنن ایران در ذیل این آیه بیان می کند: «رسلا مبشرین و منذرین» هدف از فرستادن مرسلان، بشارت دادن نیکوکاران و ترساندن بدکاران از عاقبت نهایی و اخروی است، تا بدین وسیله عذری برای بندگان باقی نماند و نگویند: بار خدایا! ما تو را نشناخته بودیم؛ ... «لئلا یکون للناس علی الله حجة» فرستادن انبیا برای این بود تا برای بندگان عذری باقی نماند». 📚(تبیین الفرقان،ج۷،ص۵۲۲) 🆔@meshkatehedayat
❌تهمت های ناجوانمردانه(۷)❌ ✳️ از دیگر تهمت هایی که در طول تاریخ بر علیه شیعه مطرح شده، تهمتی است که شیخ «عبد العزیز دهلوی» از عالمان بزرگ اهل تسنن مطرح می نماید. او طوری وانمود کرده است که گویا شیعیان نسبت به نجاسات در نماز بی توجه می باشند. در کتاب «تحفة اثنی عشریة» ص ۵۰۱ می نویسد: 💠«و نیز گویند (شیعیان) که اگر کسی هر دو پای خود را تا هر دو زانو و هر دو دست خود را تا مرفقین (آرنج) در بیت الخلا (توالت) که پر از غدره انسان و بول اوست غوطه دهد باز جِرم او را ازاله نماید بی آنکه به آب شست و شوی کند نماز او جایز است. و هم چنین اگر جمیع بدن خود را در بئر بالوعه (چاهی که در آن آب جمع می شود) که پر از غدره و بول باشد غوطه دهد و جِرم نجاست بر بدنش نباشد بی شست و شو نماز او جایز است». 🔺نقد 1⃣ با یک جستجوی ساده در کتب فقهی شیعیان می توان فهمید که از منظر شیعه لباس و بدن نمازگزار از نجاست هایی همانند: بول و مدفوع و... باید پاک باشد. مثلا «محقق حلی» از علمای قرن هفتم شیعه در این رابطه می نویسد: «از بین بردن نجاست از لباس و بدن برای نماز واجب می باشد... و زمانیکه موضع نجاست مشخص شد باید شسته شود.» 📚(شرائع الاسلام، ج۱، ص۵۳) 2⃣ براستی چرا چنین علمایی برای اثبات ادعایشان از آوردن منابع و مستندات از کتب شیعه خوداری می کنند؟ آیا خودشان هم می‌دانند که شیعه اصلا چنین اعتقادی نداشته و فقط به عنوان بدبین کردن مسلمانان به آنان به چنین دروغ هایی متوسل می شوند؟ 3⃣ «ملا عمر سربازی» از عالمان اهل تسنن در رابطه با شخصیت «دهلوی» می گوید: «به نظر ما در این قرن اخیر، معتبرتر از او شخص دیگری نبوده است». (مجالس قطب الارشاد،ج۲،ص۳۷) چگونه است شخصیتی همانند «عبد العزیز دهلوی» که چنین تهمت های ناجوانمردانه ای بر علیه شیعه مطرح می نماید، بعنوان معتبرین عالم سنی در قرن اخیر معرفی می شود؟ 🆔@meshkatehedayat
مشکات هدایت
‍ #نقد_ها_و_چالش_ها #دهلوی #تهمت ❌تهمت های ناجوانمردانه(۷)❌ ✳️ از دیگر تهمت هایی که در طول تاریخ ب
📚اسکن کتاب «تحفه اثنا عشریه» 📚اسکن کتاب «شرائع الإسلام» 📚اسکن کتاب «مجالس قطب الارشاد» 🆔@meshkatehedayat
🌸قالَ الإمامُ الحسن الْعَسْکَری علیه السلام: «ما أقْبَحَ بِالْمُؤْمِنِ أنْ تَکُونَ لَهُ رَغْبَهٌ تُذِلُّهُ.» 📖(تحف العقول، ص ۴۹۸) 🌷ترجمه: امام حسن عسکری علیه السلام فرمود: «قبیح ترین و زشت‌ترین حالت و خصلت برای مؤمن آن حالتی است که دارای آرزوئی باشد که سبب ذلّت و خواری او گردد.» 🌺فرارسیدن سالروز ولادت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام مبارک باد.🌺 🆔@meshkatehedayat
✍شبهه: 🔺وهابیت می گویند تبرک جستن به علما و صلحا جایز نمی باشد. زیرا این عمل انسان را به وادی شرک می کشاند. بنابراین چنین نوعی از تبرک حرام است و باید جلوی آن گرفته شود تا بدین وسیله مردم به شرک مبتلا نشوند. 👈چگونه باید به این شبهه پاسخ داد؟ 🆔@meshkatehedayat
مشکات هدایت
#شبهه #تبرک #شرک ✍شبهه: 🔺وهابیت می گویند تبرک جستن به علما و صلحا جایز نمی باشد. زیرا این عمل انس
🔴پاسخ نقضی:(قسمت اول) ✳️ فرض نمایید اگر چنین دلیلی را در اعمال عبادی روزمره خودمان پیاده نماییم، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ به طور مثال به چند نمونه اشاره می کنیم: 1⃣ خرید و فروش انگور و کشمش و خرما باید حرام تلقی شود. چون به وسیله این اقلام، شراب و خمر درست می نمایند. و از همان ابتدا طبق منطق وهابیت به خاطر اینکه مردم به دنبال شراب سازی و در نهایت خوردن آن نروند، باید خرید و فروش آنها را حرام اعلام نمود. 2⃣ سجده نمودن به سمت کعبه و طواف به دور آن، باید حرام اعلام شود. زیرا اگر کسی در طول شبانه روز به سمت خانه خدا سجده و یا به دور آن طواف نماید، شاید وارد وادی شرک و بت پرستی شود. زیرا که بت پرستان سنگ و یا چوب را می پرستیدند و سجده می کردند و به همین دلیل مسلمانان هم باید از چنین خطری دوری کنند و نباید به سمت خانه خدا سجده و یا به دور آن طواف نمایند. 🆔@meshkatehedayat
مشکات هدایت
#پاسخ_شبهه #تبرک #شرک 🔴پاسخ نقضی:(قسمت اول) ✳️ فرض نمایید اگر چنین دلیلی را در اعمال عبادی روزمره
3⃣ جالب اینجاست وهابیت قبول دارد که اصحاب پیامبر اکرم به ایشان تبرک می جستند. بنابراین طبق منطقشان باید چنین تبرکی را هم حرام و غیر شرعی بدانند. زیرا اگر تبرک به علما و صلحا وسیله و راهی برای رسیدن به شرک بوده، تبرک به پیامبر هم می تواند انسان را به شرک برساند. و بین آندو هیچ فرق و تفاوتی وجود ندارد. در نهایت طبق عقیده وهابیت اگر تبرک به پیامبر وسیله و راهی به سوی شرک نمی باشد، در اینجا هم باید قائل شوند که تبرک به علما و صلحا هم منجر به شرک نخواهد شد. 👈بنابراین اگر چنین قاعده بی منطق و بی اساس را در اعمال عبادی خودمان پیاده نماییم بسیاری از مسائل را باید حرام و غیر شرعی بشماریم. 🔺ادامه دارد... 🆔@meshkatehedayat
مشکات هدایت
#پاسخ_شبهه #تبرک #شرک 🔴پاسخ نقضی:(قسمت اول) ✳️ فرض نمایید اگر چنین دلیلی را در اعمال عبادی روزمره
🔴 قسمت دوم: (جواب حلی) ✳️ نکته ای که در ابتدا باید بدان متذکر شویم آنست که با توجه به روایت «إِنَّمَا الأَعْمَالُ بِالنِّيَّاتِ» اگر وهابیت بخواهد حکمی را در رابطه با تبرک جستن به صالحان صادر نماید، باید نیت های مسلمانان را مورد توجه خود قرار دهد. مثلا به صرف اینکه یک مسلمان به سمت کعبه سجده می نماید، آیا کسی می تواند بگوید که او بت پرستی می کند؟ درحالیکه همه می دانیم، هر مسلمانی نماز و سجده اش را فقط برای پرستش خداوند انجام داده و کعبه را به عنوان جهت و قبله برای نمازش قبول دارد. 👈بنابراین وهابیت در رابطه با تبرک جستن مسلمانان به صالحان هم باید به نیت آنان توجه نمایند تا دچار قضاوت نادرست نشوند. به خاطر اینکه هر مسلمانی معتقد است که اشیاء به خودی خود دارای ارزش معنوی نمی باشند. بلکه تنها خداوند است که در آن خیر و برکت را قرار می دهد. و اگر مسلمانی به شخصی از صلحا تبرک می جوید، اعتقادش بر اینست که خداوند چنین خیر و برکتی را در او قرار داده است. در نتیجه چگونه می‌توان پذیرفت مسلمانی که ذکر شبانه روزش «لَاحَوْلَ وَ لَاقُوَّةَ إِلّا بِاللّٰهِ» بوده، اعتقادی به غیر از این داشته باشد؟ 🆔@meshkatehedayat
مشکات هدایت
#پاسخ_شبهه #تبرک #شرک 🔴 قسمت دوم: (جواب حلی) ✳️ نکته ای که در ابتدا باید بدان متذکر شویم آنست که ب
🔹امام صادق علیه السلام در رابطه با عقیده مومن نسبت به اثربخش بودن تربت امام حسین علیه السلام می‌فرمایند: «اخذ نمى‌كند احدى تربت قبر آن حضرت را در حالى كه معتقد است خداوند با آن نفع به او مى‌رساند، مگر آنكه حتما از آن منتفع مى‌شود». 📚(کامل الزیارات،ص۸۳۲) 🔺کلام آخر: به فرض اگر شخصی پیدا شد که عقیده داشته باشد اشیاء بدون اراده و اذن الهی دارای خیر و برکت هستند، در این هنگام از تبرک جستن که نباید نهی کرد،بلکه باید عقایدش را اصلاح نمود. همانطور که اگر فردی انگوری را تبدیل به شراب کند، هیچ زمانی خرید و فروش انگور را حرام نمی کنند، بلکه باید رفتار و عقیده آن فرد را درست کرده تا مبادا به سمت چنین گناهی برود. 🆔@meshkatehedayat
🏴سالروز وفات حضرت معصومه سلام الله علیها را تسلیت عرض می نماییم🏴 🔹«اللّٰهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ نُورِكَ وَسِراجِكَ، وَوَلِيِّ وَلِيِّكَ، وَوَصِيِّ وَصِيِّكَ، وَحُجَّتِكَ عَلَىٰ خَلْقِكَ، السَّلامُ عَلَيْكِ يَا بِنْتَ رَسُولِ اللّٰهِ، السَّلامُ عَلَيْكِ يَا بِنْتَ فاطِمَةَ وَخَدِيجَةَ، السَّلامُ عَلَيْكِ يَا بِنْتَ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ، السَّلامُ عَلَيْكِ يَا بِنْتَ الْحَسَنِ وَالْحُسَيْنِ، السَّلامُ عَلَيْكِ يَا بِنْتَ وَلِيِّ اللّٰهِ السَّلامُ عَلَيْكِ يَا أُخْتَ وَلِيِّ اللّٰهِ، السَّلامُ عَلَيْكِ يَا عَمَّةَ وَلِيِّ اللّٰهِ، السَّلامُ عَلَيْكِ يَا بِنْتَ مُوسَى بْنِ جَعْفَرٍ وَرَحْمَةُ اللّٰهِ وَبَرَكاتُهُ». 🆔@meshkatehedayat