eitaa logo
مهارت پژوهشگری
7.7هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
209 ویدیو
199 فایل
🧕صدیقه‌کاویانی هستم؛دکتری تعلیم‌‌و‌تربیت و سطح‌سه تفسیر. اینجا تکنیک‌های‌ مهم #پژوهشگری و #توسعه‌_فردی‌ رو یاد می‌گیری. ⛔کپی ممنوع ✍️ارتباط با مدیر @Montazer_1356 🟣 سایت pajohesh-esfahan.ir/ 🟢 تبلیغات https://eitaa.com/joinchat/1851917132Cf43b9d9499
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
حماسه غدیر.pdf
5.01M
★ 🔖 کتاب ارزشمند: حماسه غدیر 🔖 تألیف: محمد رضا حکیمی، چاپ بیست و ششم @pajohesh_esfahan ┅❀◇✿❥💌✿❥◇❀┅
★ 📗کتاب حاضر حاوی شرح، نقد و تفسیری است بر کتاب «الغدیر فی الکتاب و السنه و الادب» نوشته «عبدالحسین امینی»، که طی آن حادثه غدیر و تعریف آن از دیدگاه شیعه و سنی به تفصیل بیان شده است. نویسنده در این کتاب خوانندگان را به این سمت سوق می‌دهد که غدیر و پذیرش ولایت علی -علیه السّلام- راهی است که مسلمانان باید به آن بپیوندند تا اسلام پایدار بماند. 📗این كتاب با تاكید بر اهمیت واقعه‌ غدیر، شخصیت بزرگ علامه امینی و کتاب گرانقدر وی «الغدیر فی الکتاب و السنه و الادب» را می‌شناساند. حكیمی در این کتاب با دلایل و احادیث فراوانی اثبات می‌كند که مسلمانان بعد از پیامبر اکرم -صلی‌الله‌علیه‌و‌آله- باید «ولی» می‌داشتند، اگر هیچ نصی بر انتصاب حضرت علی -علیه السّلام- بر این امر موجود نبود، باز شایسته‌ترین و لایق‌ترین فرد، وجود مقدس حضرت امیر -علیه‌السّلام- بود. مؤلف برای تأیید این موضوع ده‌ها شاهد از سخنان بزرگان و علمای شیعه و اهل سنت با ذکر دقیق منبع عنوان می‌كند. 📗از حکیمی دو کتاب ذیل عنوان حماسه غدیر منتشر شده است: یکی در ۶۰۲ صفحه، به قطع وزیری، که نخست در سال ۱۳۵۵ منتشر گردید، و دومی در ۳۵۴ صفحه، به قطع رقعی، در همان تاریخ. کتاب اول گردآوری و نگارش است، و کتاب دوم یکسره نگارش، و همواره همین کتاب چاپ می‌شود. کتاب اول در چهار بخش بسامان شده است: «مدخل»، «گردانیده‌ها»، «نوشته‌ها» و «سروده‌ها». بخش اول به قلم حکیمی است و درباره واقعه غدیر، کتاب الغدیر و علامه امینی. بخش دوم ترجمه نامه‌هایی است در ستایش از الغدیرکه چند تن از فاضلان، به تقاضای حکیمی، آن را انجام داده‌اند. در بخش سوم ۲۴ مقاله درباره کتاب الغدیر گردآوری شده است. و سرانجام در بخش چهارم، قصیده‌ای است با عنوان «بر بلند قله اهرام»، شامل شصت بیت، و سروده حکیمی. 📗کتاب حاضر، با عنوان حماسه غدیر، شامل بخش اول همین کتاب است و یکسره به قلم او. این کتاب جلد دوم از مجموعه «مرزبانان حماسه جاوید» است و تا به حال بیش از بیست بار تجدید چاپ شده. همچنین قابل ذکر است که چکیده این کتاب، به همت مجموعه فرهنگی امام صادق -عليه السّلام- میبد تدوین گشته، که در ۱۲۰ صفحه پالتویی و توسط انتشارات دلیل ما به چاپ می‌رسد. 🪄 ★᭄ꦿ↬@𝒑𝒂𝒋𝒐𝒉𝒆𝒔𝒉_𝒆𝒔𝒇𝒂𝒉𝒂𝒏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
° جشنواره ملی بانوی هزاره ی اسلام «بزرگداشت حضرت خدیجه سلام الله علیها» 🔖در دو بخش ادبی و هنری 🖇با محوریت 📌1.موضوع اجتماعی «زن، زندگی، سلامت، خانواده» با ارائه معیار صحيح از زندگی حضرت خدیجه(س) 📌2.نقش زن در تحولات اجتماعی با بررسی موردی نقش حضرت خدیجه(س) در پیشبرد اسلام 📌3.ویژگی های الگوی معیار با محوریت شاخصه های الگویی حضرت خدیجه(س) برای زن معاصر 📌4.تجسم مادر نمونه با تکیه بر نقش مادری حضرت خدیجه(س) 📌5.تجسم همسر نمونه با تکیه بر نقش همسری حضرت خدیجه(س) 📌6.درایت و عقلانیت زن در مواجه با وقایع اجتماعی با بررسی زندگی حضرت خدیجه(س) 🖇 مهلت ارسال آثار: تا تاریخ 20 شهریور ماه 1402 🖇 زمان اختتامیه: 4 مهر ماه 1402 🔖 کسب اطلاعات بیشتر: 📩پیام رسان ایتا https://eitaa.com/b_Islam 📩پیام رسان روبیکا https://rubika.ir/b_Islam ➣•°•° ↬@𝒑𝒂𝒋𝒐𝒉𝒆𝒔𝒉_𝒆𝒔𝒇𝒂𝒉𝒂𝒏 °
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✦ ⚛️ «فعل مجهول» را بجا استفاده کنیم! 🔻از گرته برداری های دستوری مترجمان ما، یکی این بوده است که فعل های مجهول زبان انگلیسی را به فعل مجهول فارسی برگردانده اند. 🤔 🔺با عنایت به ساختار دستوری متفاوت این دو زبان، بسیاری از فعل های مجهول که در زبان ما رایج شده اند، هیچ توجیه منطقی ندارند. 🔻فراموش نکنیم که فعل باید به صورت معلوم به کار رود؛ مگر آن که به جهتی، همچون تخفیف یا تعظیم یا ناشناخته بودن فاعل، مجهول بودنش ضرورت یابد. ❊᪣᪣❊᪣᪣❊᪣᪣❊᪣᪣❊ ⚛ مثال: ❌ از سوی ادیبان ابراز شده است که …. ✅ ادیبان ابراز کرده اند که … ✍️ حسینی (ژرفا)، ابوالقاسم، بر بال قلم: چهل درس در قلمرو ادب پارسی و آیین نگارش، قم، انتشارات ظفر، ۱۳۸۰، ص۹۳. ╭┅───🦋────┅╮ @pajohesh_esfahan ╰┅─────🦋──┅╯
؛༻ 🏷 خوب... بعد از اینکه رابطه فیش با پاراگراف رو خدمتتون گفتم، الان نکاتی راجع به فیش برداری رو با هم مرور می کنیم: 🔖 فیش برداری می تواند، به شکل سنتی یا رایانه ای انجام شود. اصولی کلی در نگارش فیش وجود دارد که اگر آموخته شود، تفاوتی در نوع نگارش فیش وجود ندارد. 🔖 فیش های دستی در سایز های مختلف وجود دارد. فیش ها هیچگاه نباید از بین روند تا بتوانند در تحقیقات آینده کمک کنند، باید سایز آنها به گونه ای باشد که بتوان به راحتی آنها را دسته بندی کرد و استفاده نمود. 🔖 در فیش های رایانه ای نیز فولدرها، کار کلیر بوک ها را انجام می دهند و یک دسته از اطلاعات کلی در آنها جای می گیرند و فولدرها را باید دسته بندی کرد. 🔖 فایل های رایانه نیز همانند فیش هستند که کوچک ترین جزء است. هر فیش برای یک مطلب استفاده می شود و اگر مطلب از یک فیش بیشتر شد، از علامت ---> برای فیش اول و برای فیش دوم از علامت <--- می توان استفاده کرد. البته این کار، دلخواهی و پیشنهادی ست و هر نمادی قابل استفاده هست. 🔖 در قسمت روی فیش کاغذی، محتوا می آید و در قسمت پشت فیش، نظر شخصی نوشته می شود. (2) ‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎🪄 ★᭄ꦿ↬@𝒑𝒂𝒋𝒐𝒉𝒆𝒔𝒉_𝒆𝒔𝒇𝒂𝒉𝒂𝒏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ناگفته هایی از حقایق عاشورا.pdf
1.77M
★ ● کتاب: ناگفته هایی از حقایق عاشورا ● تألیف: آیت الله سید علی حسینی میلانی •این کتاب، در سه محور «ریشه ها، وقایع و پیامدها»ی واقعه عاشورا نگاشته شده است. ابتدا و قبل از ورود به بحث اصلی، طی تحلیلی جامع، برخوردهایی را که در طول تاریخ از سوی اصحاب سقیفه با این حادثه تاریخی شده، دسته بندی و سپس در بخش اصلی کتاب سیر تاریخی منجر به شهادت حسین بن علی (ع) را با بررسی نقش معاویه، نقش یزید و نقش کوفیان، در ۳ بخش جداگانه به تفصیل، نقل و بررسی می کند. •خصوصیّتی که این کتاب را از سایر نوشته های موجود در این زمینه متمایز می کند، دیدگاه جدید و موشکافانه ای است که آشنایی با آن و مطالب نادرش در خصوص بررسی افراد، وقایع و شرایط تاریخی، به احتمال زیاد، خواننده را در فضایی نو در نگاه به عاشورا قرار خواهد داد و متوجه خواهد شد که چه بسا «شیعیان بیوفای کوفه» غلط مشهوری بیش نباشد و اینکه چه نقشه ها و اهدافی در پس پرده نگه داشته شده و واقعیت از سوی چه کسانی دگرگون گشته است. •نتیجه نهایی مطالعه این کتاب تحول اساسی در نگاه ما به حرکت امام معصوم و شرایط تاریخی خواهد بود و نقش ایشان را در حفظ اسلام در شرایطی متفاوت با آنچه تاکنون ترسیم شده، خواهیم فهمید. •طرحی را می بینیم که در آن، معاویه نقشه نابودی کلی اسلام را کشیده بود و با تدبیر خلیفه الاهی، نتیجه، کاملا عکس آنچه می پنداشتند رقم خورد و بنی امیه را که آرزوی حکومتی ابدی در سر داشتند، در دهه ای ریشه کن ساخت. ● فایل صوتی این کتاب ارزشمند را می توانید از اینجا تا اینجا دریافت نمایید. ༺@𝒑𝒂𝒋𝒐𝒉𝒆𝒔𝒉_𝒆𝒔𝒇𝒂𝒉𝒂𝒏༻
🧩 تبدیل مسئله به سوال 🔸در پست قبل گفتیم با اضافه کردن پنج قید می توان یک مسئله را به سؤال پژوهشی تبدیل کرد و به یک مورد آن اشاره کردیم! این قیود ممکن است در سؤال درج شوند یا کلمه ای که اشاره به آنها دارد در سؤال وجود داشته باشد.👇 2️⃣ رویکرد (دیدگاه) پژوهشی 🔸دومین قید رویکرد برای تبدیل مسئله به سؤال پژوهشی، مکتب و دیدگاه است. 🔸 در هر دانشی، مکاتب، رویکرد ها و دیدگاه های مختلفی مطرح هستند؛ در دانش تفسیر، اصول، علوم تربیتی، فقه، روانشناسی، و... در تمام دانش ها؛ مکاتب، رویکردها، دیدگاه ها و صاحب نظران فراوانی وجود دارد، چه بسا بتوان یک موضوع را در یک دانش از رویکردهای مختلف بررسی کرد. 🧩 مثلا حقیقت وحی یا تعریف وحی از دیدگاه علامه طباطبایی، محققی که در سوال اصلی دیدگاه علامه طباطبائی را قید می کند، در تحقیق خود به رویکردهای دیگر مراجعه نخواهد کرد و از دیدگاه فخر رازی یا فیض کاشانی در تفسیر صافی در پژوهش خود استفاده نخواهد کرد. 🔸پس دومین قیدی که به مسئله اضافه می شود تا مسئله را به سؤال پژوهشی تبدیل بکند، تعیین رویکرد، مکتب و دیدگاه در ذیل آن دانش و رشته علمی است.👌 @pajohesh_esfahan ┗━━❦★🍃━━━━━┛
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴؛|| ●روضه شروع شد دل ما را بیاورید سرمایه ام، سلاح بکا را بیاورید ●یک سال می شود که پرم وا نمی‌شود دستم به آسمان تو بالا نمی‌شود ●یک سال می‌شود که دلم خاک خورده است این چشم خشک راه به جایی نبرده است ●حالا شروع تازه برایم فراهم است تحویل سال سوخته گان از محرم است ●پرواز عشق با پَر گریه میسر است توبه به پای روضه اگر شد چه بهتر است ●تعلیم درس عشق که در روضه می‌شود بالاتر از مکاتب صد حوزه می‌شود ●این عشق پر بهاست به عالم نمی‌دهم من طعم چای روضه به زمزم نمی‌دهم ●اینجا فرشته های خدا صف کشیده اند هر قطره قطره اشک شما را خریده اند @𝒑𝒂𝒋𝒐𝒉𝒆𝒔𝒉_𝒆𝒔𝒇𝒂𝒉𝒂𝒏 ◦•●◉✿🖤⃟༈࿐✿◉●•◦
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
نوجوان میاندار اصلی پیوند های اجتماعی.pdf
7.6M
` ☆ کتاب: میوندار؛ نوجوان میاندار اصلی پیوندهای اجتماعی ☆ نوشته: علی آب انباری @pajohesh_esfahan ┗━━༄᭄✿༄᭄✿━━┛
؛。゚❁ུ۪ ° 🕸 (۱) 🕷 «زبان سرچشمه‌ی سوءتفاهم‌هاست» شاید این جمله از داستان «شازده کوچولو» نوشته «آنتوان دوسنت اگزوپری» را شنیده‌ باشید. 🕷 انسان‌ها با توجه به ملیت، خانواده، محل زندگی، طبقه‌ اجتماعی و میزان تحصیلات یا سطح دانش، ممکن است درک متفاوتی از حرف‌های یکدیگر داشته‌ باشند. 🕸 این امر گاهی می‌تواند سرآغاز کج‌فهمی‌ها و مشکلاتی شود، همان‌گونه که در گفتار عامیانه رایج است و برخی افراد زبان هم را نمی‌فهمند. 🕷 از سوی دیگر، زبان فقط بخشی از معنا را می‌تواند منتقل کند و بخش زیادی از مفاهیم از راه لحن و آهنگ کلام، تکیه‌گذاری‌، مکث و سکوت‌ها، تندی و کندی حرف زدن و تُن صدا دریافت می‌شود. 🕷 نوع نگاه و میمیک صورت، حرکات دست و ژست‌های بدنی نیز به یاری ما می‌آیند تا فهم درست‌تری از صحبت‌های یکدیگر داشته‌ باشیم. 🕸 نشانه‌گذاری، راه‌کاری برای جبرانِ نبودِ لحن در نوشتار 🕷 نوشته‌ها فاقد لحن و آهنگ هستند و این کج‌فهمی‌ها را دوچندان می‌‌کند. امروزه بخش زیادی از مکالمات ما در شبکه‌های اجتماعی و به صورت چت انجام‌ می‌شود. 🕷 فکر می‌کنم برای شما هم پیش آمده باشد که در چت‌هایتان جمله‌ای را به منظور شوخی نوشته‌ باشید و خواننده‎‌ آن را جدی تلقی کرده و سبب دلخوری شده ‎‌‌باشد. نمونه‌هایی از این دست هستند که کارکرد نشانه‎‌های نگارشی را برای‌مان آشکار می‌کنند. 🕸 نشانه‌های نگارشی علامت‌هایی چون نقطه، ویرگول، علامت تعجب، دونقطه، علامت سوال و مانند این‌ها هستند که نبود لحن و احساسات قابل مشاهده در نوشتار را جبران می‌کنند. 🕷 نشانه‌ گذاری در درست‌ نویسی بسیار مؤثر است و خوانش و فهم متن را برایمان آسان می‌کند. ؛。゚❁ུ۪ ° ادامه دارد... @pajohesh_esfahan ╰━═━❀✿❥❀✿❥━═━╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
زندگي_به_سبك_امام_حسين_عليه_السلام.ppsx
23.18M
' ■ پاورپوینت موضوع: زندگی به سبک امام‌حسین علیه السلام @pajohesh_esfahan •┈•✾••●🥀●••✾•┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌻چند نکته برای بهبود مهارت‌های پژوهشی ۵. نظم و ترتیب در نگهداری مطالب و اسناد در طی پژوهش را حفظ کنید. 🌿 در طی فرآیند پژوهش، اطلاعات زیادی را از صفحات وب گرفته تا شبکه‌های اجتماعی و میزگردهای ویدئویی و... خواهید دید. 👈 پژوهشگر باید تمام این اطلاعات را به نوعی سازماندهی کند تا اولا در ارائه محتوای معتبر چیزی را از دست ندهد. ثانیاً شرایط به گونه‌ای پیش نرود که نتواند به‌درستی و با سند، مسئله‌ای را مورد استناد قرار دهد. ثالثا دچار سردرگمی به علت حجم بالای اطلاعات نشود! 🤔 🌻 روش‌های مختلفی برای حفظ نظم در طی فرایند پژوهشی وجود دارد، اما چند مورد از ساده‌ترین ابزارها عبارتند از: 💎 نشانک‌ گذاری سایت های معتبر و علمی (Bookmark) در مرورگر اینترنت خود 💎 فیش‌نویسی(دستی یا رایانه ای) پس از اطمینان از اعتبار اسناد به منظور عدم فراموشی 💎 حاشیه‌نویسی در یادداشت‌ها برای شرح متون سنگین و تخصصی 💎 استفاده از ابزارهای پیشرفته ای چون وان نوت و اند نوت. @pajohesh_esfahan ┅┅❀🍃🌱🌻🌱🍃❀┅┅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
' 🔷 نکات کاربردی و پیشرفته ورد 🎨 شیوه ها (Styles) 1⃣ 🎗یکی از امکانات خوب و کاربردی ورد، وجود styles یا شیوه هاست. شما از این امکانات برای فهرست زنی یا تنظیم متن خود طبق شیوه نامه‌ی مدنظر می توانید استفاده کنید. 🎗 استايل يا شیوه، تنظیماتی است که بر روی نوشته، مطابق با شیوه نامه های مشخص و از قبل تعیین شده ای اعمال و تحت یک عنوان ذخیره می شود. 🎗فرض کنید شما تیترهای یک کتاب پانصد صفحه‌ای یا رساله ی سیصد صفحه ای را با تنظیمات مورد نظر ساخته اید. یک دفعه تصمیم می گیرید که فونت این تیترها را تغییر دهید. اگر مجبور شوید تمام این تیترها را تک تک بررسی نموده و همه را تغییر دهید، کاری زمان بر و پر زحمت خواهید داشت. در چنین شرایطی، بهترین راه چیست؟ 🎨 بهترین راه برای این کار، استفاده از شیوه هاست. می توان تمام تنظیمات را با یک نام ذخيره نمود و هر وقت که بخواهیم تغییری در هر کدام از اجزای این شیوه اعمال کنیم، به راحتی برای تمام مطالبی که با این شیوه هستند، تغییرات به صورت خودکار اعمال شود. 🎗🎗 برای این منظور، به ترتیب زیر عمل می کنیم: ❶ از سربرگ HOME ابزار Styles را انتخاب کنید. ❷ متن تیتر خودتان را تایپ کنید. (مثلا واژه مقدمه) ❸ همان طور که مکان نما بر روی سطر قرار دارد (نیازی به انتخاب کردن متن نیست)، از قسمت Styles در تب Home بر روی Heading1 کلیک کنید. خواهید دید که شیوه Heading1 به عبارت مقدمه نسبت داده می شود و تنظیمات Heading1 را به خودش می گیرد. 🎨 ادامه دارد.... (1) @pajohesh_esfahan ╰─┅═✧✿🎨✿✧═┅─╯
● کتاب: آذرخشی دیگر از آسمان کربلا ● نویسنده: آیت الله مصباح یزدی (ره) 🔹مطالب این كتاب حاصل نگارش دوازده جلسه سخنرانى حضرت استاد می‌باشد که به قرار ذیل است: 🔸در جلسات اول و دوم با عنوان «شبهاتى پیرامون عاشورا و بزرگداشت آن» استاد به این شبهات پاسخ می گویند. 🔹در جلسات سوم، چهارم، پنجم و ششم، استاد درباره زمینه‌هاى قیام عاشورا بحث كرده‌اند. 🔸در جلسات هفتم و هشتم از هدف قیام عاشورا سخن گفته‌اند. 🔹در جلسات نهم و دهم، بحث پایانى جلسه هشتم، یعنى امر به معروف و نهى از منكر، ادامه مى یابد و مباحثى مانند گستره امر به معروف و نهى از منكر به صورت عام و خاص، گستره معناى جهاد، مصادیق امر به معروف و نهى از منكر به معناى عام (تعلیم جاهل، تذكر و موعظه، برخورد اجتماعى با توطئه ها، مقابله با تهاجم فرهنگى و جهاد در راه خدا) مطرح مى‌گردد. 🔸در جلسه یازدهم بحث در زمینه «وظیفه حكومت و مردم در شرایط حاضر» است. 🔹در جلسه دوازدهم، باز هم موضوع امر به معروف و نهى از منكر در قرآن، بررسى مى شود. در این زمینه موضوعاتی هم‌چون معناى اصطلاحى امر به معروف و نهى از منكر، مراتب امر به معروف و نهى از منكر، احساس مسئولیت در قبال دیگران و دلیل تعبیر منافقان در مقابل مؤمنان در زبان قرآن كریم، مطرح مى شود. ● مطالعه کتاب از طریق لینک👇 🌐 https://lib.eshia.ir/10211/1/3 @pajohesh_esfahan *┄┅═✧❁•🖤•❁✧═┅┄*
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
؛。゚❁ུ۪ ° 🕸 (۲) 🕷 تاریخچه نشانه‌‌ گذاری در نگارش فارسی 🕸 نسخه‌های قدیمی کتاب‌های فارسی فاقد نشانه‌های نگارشی هستند و همین موضوع، خوانش آن را برای انسان امروز دشوار می‌کند. به نظر می‌رسد استفاده از این علائم تحت تاثیر آشنایی با ادبیات غرب و مربوط به سده‌‌های اخیر است. 🕷 نکات مهم استفاده از علائم نگارشی 1- توجه داشته باشید که تمامی علائم نگارشی به کلمه پیش از خود می‌چسبند و با کلمه بعدی یک فاصله پیدا می‌کنند. البته باید اشاره کنیم که در مورد گیومه باز و پرانتز باز این قاعده وجود ندارد؛ بلکه از کلمه پیش از خود یک فاصله دارند و به کلمه بعدی می‌چسبند. 🧐 برای روشن‌تر شدن موضوع، به مثال های زیر توجه کنید: 🖇 «آدم بد وجود نداره. همه‌ی ما آدمایی هستیم که گاهی اوقات، کارای بد انجام می‌دیم.» 🖇 فکر می‌کنم از بعضی جهات، حرفش درست باشد. هیچ‌کس به طور مطلق بد نیست و هیچ‌کس هم به طور مطلق خوب نیست. بعضی از آدم‌ها باید بیشتر سعی کنند که بدی‌هایشان را سرکوب کنند. 🕸 توالی چند کروشه (جز در فرمول‌نویسی) پسندیده نیست و بهتر است با تغییر نحو کلام، بین قلاب‌ها فاصله انداخت. 2- گاهی ممکن است در برخی‌ از نوشته و با اهداف خاص، از نشانه‌هایی به طور ویژه استفاده شود که به آن نشانه‌گذاری سبکی می‌گویند. از این روش معمولا برای بیان عواطف شخصی در نوشته‌های ادبی یا داستانی مخصوصا با زبان محاوره و در معنای طنز، تاکید، توجه، سوال و تعجب استفاده می‌شود.😲 مانند؛ 🖇 واقعا نمی‌خوای بیای؟؟!؟! 🖇 خودت به من نگفتی که من به زودی بهت خبر می‌دم؟؟؟؟؟؟ 🖇 از اینکه منو تحقیر کردی خوشحالی؟؟؟ 🖇 می‌خواستم باهات کلی حرف بزنم، ولی............ 3- البته بهتر است در به کار بردن علائم نگارش طوری عمل کنیم که تعداد زیادی علامت پشت سر هم قرار نگیرند. ؛。゚❁ུ۪ ° ادامه دارد... @pajohesh_esfahan ╰━═━❀✿❥❀✿❥━═━╯