eitaa logo
پژوهش یار
11.2هزار دنبال‌کننده
658 عکس
180 ویدیو
492 فایل
اولین بستر جامع پژوهشی؛ مدرسه علمیه امام جعفر صادقﷺ تایباد_خراسان رضوی نرم‌افزار eitaa.com/pajouheshyar/3395 تارنما Pajouheshyar.com #خدمات نذرسلامتی و تعجیل ظهورامام زمان سلام الله علیه و سلامتی وپیشبردمنویّات حضرت آقا حفظه‌ الله ارتباط @javanenghelab
مشاهده در ایتا
دانلود
base.apk
5.28M
💎عنوان نرم افزار: تایپِ دیپ‌ماین 💎ویژگی‌های خاص: ۱.اعمال علائم نگارشی؛ ۲.بازشناسی شعر؛ ۳.تایپ رقمی اعداد؛ ۴.تایپ رقمی تاریخ؛ ۵.تایپ رقمی شماره تلفن. ⚠️برای تایپ اعداد و علائم، بخش راهنمای آن‌، ملاحظه شود. سایر ویژگی‌ها: ◽️دقت بالا با قابلیت تشخیص گفتار محاوره‌ای؛ ــــــــــــــــــــ ◽️سرعت بالا که در حدود ۳۰ درصد زمان گفتار آن را به متن تبدیل می‌کند؛ ــــــــــــــــــــ ◽️امکان ذخیره در فایل و ارسال فایل‌های تایپ‌شد؛ ــــــــــــــــــــ ◽️به‌روز شدن مداوم مدل‌های سامانه؛ ــــــــــــــــــــ ◽️امکان افزایش دقت برای صدای شما با مشارکت در پروژهٔ جمع‌آوری دادگان گفتاری؛ ــــــــــــــــــــ ◽️امکان افزودن کلمات تخصصی شما به لیست دادگان برنامه؛ ــــــــــــــــــــ ◽️دیپ‌ماین است و از گوگل، استفاده نمی‌کند. ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
بسیار کاربردی به ویژه برای افرادی که می‌خواهند پژوهش خود را در قالب Word نگارش کنند() که با وجود این نرم‌افزار و با وجود قابلیت از نگارش و وقتی که لازم است صرف شود، بی‌نیاز خواهند بود.
۱ خردادماه سال‌روز بزر‌گ‌داشت فیلسوف نامدار ایرانی، حکیم صدرالمتألّهین (رحمةالله‌علیه) صدرالدین محمد بن ابراهیم شیرازی(متوفی ۱۰۵۰ق) مشهور به ملاصدرا فیلسوف، عارف شیعی و بنیانگذار مکتب فلسفی حکمت متعالیه به عنوان سومین مکتب مهم فلسفی در جهان اسلام. وی به صدرالحکما و صدر المتألهین نیز معروف است. او خود را در مهمترین کتاب خود الحکمة المتعالیة فی الاسفار العقلیة الاربعة معروف به اسفار تبیین کرد. پس از او سنت عقلانی شیعه تحت تأثیر آموزه‌های وی قرار گرفت و فیلسوفان متعددی از جمله ملاهادی سبزواری، آقا علی مدرس زنوزی و علامه طباطبایی به شرح اندیشه‌های او پرداختند. اصالت وجود اساس مکتب فکری اوست و نظریه‌اش درباره چگونگی معاد جسمانی مناقشاتی برانگیخته است. صدرالدین شیرازی میرداماد و شیخ بهایی است و فیض کاشانی و عبدالرزاق لاهیجی را از معروف‌ترین او دانسته‌اند. او در شیراز، اصفهان و قم زندگی می‌کرد و در کنار فلسفی، کتاب‌هایی نیز در زمینه تفسیر قرآن و شرح اصول کافی نگاشت. 📚جهت دسترسی به متن کامل و منبع‌ نوشتار به این‌جا مراجعه شود. ــــــــــــــــــــ جهت دسترسی به بیانات رهبری(حفظه الله) با کلید واژه‌ "ملاصدرا" به این‌جا مراجعه شود. ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
ایده شماره15-ایتا @pajouheshyar.pdf
295.2K
(شماره 6⃣1⃣) در ادامه ایده‌های کانال، ایده زیر نیز تقدیم می‌شود: عنوان: راه‌اندازی سامانه جامع ثبت تجربیات فرد هر چند که نسبت به یک علم و قانونی، احاطه داشته باشد لکن در با موانعی مواجه می‌شود که با تفکر و مدیریت و مشورت، راهکاری یافت و مشکل را مرتفع می‌کند. لذا تجربیات، هستند که چه بسا از فرسایشی بودن یا فرسایشی شدن فعالیت‌ها و حتی سرمایه‌سوزی، جلوگیری می‌کند. این مهم را می‌شود در قالب راه اندازی سامانه‌ای، تأمین نمود. هر تجربه، چه‌گره‌ها که وا نکند ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
(شماره 5⃣) بدنه مقاله ۱.پس از مقدمه، لازم است بدنه اصلی مقاله، قرار گیرد. بدنه مقاله، هر مقاله است که در آن به سؤالات تحقیق به صورت تفصیلی، پاسخ داده می‌شود. این قسمت،بیشترین حجم یک مقاله را به خود اختصاص می‌دهد. ــــــــــــــــــــ ۲.تنها دست به کار نگارش بدنه مقاله خود شوید که هستید مسأله پژوهش خود را کرده‌اید و یا حداقل احساس می‌کنید تا حدود زیادی بر ابعاد گوناگون مسأله تحقیق خود، تسلط یافته‌اید. ــــــــــــــــــــ ۳.هر عبارت در متن مقاله شما باید مستند به منابع معتبر و یا مستدل به برهان موجه باشد. مطمئن شوید هیچ "" عبارتی که نه مستند است و نه مستدل در بدنه مقاله شما راه نیافته است. پس از نوشتن پیش‌نویس مقاله، عبارت‌های آن را با توجه به این نکته بازبینی کنید. هر عبارتی که در درستی استناد و یا استدلال آن شک دارید، از متن خود حذف کنید. ــــــــــــــــــــ ۴.گرچه مقاله بر خلاف پایان‌نامه، ندارد اما دارای عناوین داخلی است. تعیین محورها و عناوین داخلی در بدنه مقاله، ارتباط و انسجام منطقی بین قسمت‌های مختلف را تقویت می‌کند و به متن شما، وضوح بیشتری می‌دهد. شما با این کار به خواننده مقاله خود کمک می‌کنید تا با کمتری، بیشتری بر محتوای مقاله شما پیدا کند. این امر یکی از در نگارش یک مقاله علمی است. ــــــــــــــــــــ ۵.برای پاسخ به این پرسش اساسی که ذیل "عنوان مقاله" خود باید درباره چه چیزهایی بنویسید؛ نیاز به تعیین عناوین داخلی دارید. 📚برگرفته از فلش کارت ساختار مقاله علمی،سید مهدی موسی‌زاده . ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
در ساده‌نوشتن قدم اول در ساده‌نوشتن، است،صداقت با خودمان. اما صداقت در یک نوشته به چه معناست🤔 نوشته‌ای که صداقت دارد، دقیقاً شبیه حرف‌هایی است که به یک دوست می‌زنیم: راحت و بی‌پرده، با کمترین میزان سانسور!‌ اگر می‌خواهیم راجع به روز خاصی بنویسیم که در آن‌ غمگین یا افسرده‌حال بوده‌ایم، آن را پنهان نکنیم؛ اگر عصبانی بوده‌ایم، انکارش نکنیم؛ اگر اتفاقی افتاده که به‌دلیلی از آن خجالت‌زده شده‌ایم، آن را به چشم یک نکتهٔ فکاهی یا طنز در نوشته‌مان به کار ببریم، نوشته را سانسور نکنیم!‌ حتی اگر کتاب‌خوان نباشد، آن‌قدر باهوش هست که نوشتهٔ صادقانه و سانسورشده را بفهمد. نوشته‌های سانسورشده، در پشت یک سری کلمات و پیرایه‌های ادبی گم می‌شوند. معمولاً در آن‌ها روشن نیست. از همان سطرهای اول نوشته معلوم است که نویسنده بیشتر قصد بازی با کلمات را دارد تا رساندن منظورش را. توی حرف‌هایش نصیحت است، نتیجه‌گیری است؛ اذعان به ضعف، تنهایی، غم، یا بیان آنچه دقیقاً دوست دارد شنیده شود، وجود ندارد؛ طوری که مخاطب مجبور می‌شود به‌زحمت کلمات و اصطلاحات را کنار بزند تا شاید مقصود کلام را دریابد. 📚منبع نوشتار ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
شماره 2⃣2⃣ بنویسیم «صص» یا «ص»؟🤔 در انگلیسی، وقتی مطلبی را نقل مستقیم می‌کنند، در صورتی که آن مطلب در یک صفحه آمده باشد، از حرف p و در صورتی که از دو یا چند صفحۀ متوالی آمده باشد، در ارجاع‌دهی از pp استفاده می‌کنند؛ عده‌ای این شیوه را عیناً به فارسی منتقل کرده‌اند؛ به این ترتیب که هرگاه ارجاع به یک صفحه است، از «ص» و هرگاه ارجاع به دو یا چند صفحۀ متوالی است، از «صص» استفاده می‌کنند: (مطهری،داستان راستان، ۱۳۹۹، ص۱۷۰) (مطهری،بیست گفتار، ۱۳۹۹، صص۳۵ـ۴۱) اما استفاده از «صص» به‌قیاس pp به‌نظر نادرست می‌آید. این است که در انگلیسی p را page می‌خوانند و pp را pages؛ اما در فارسی چنین نیست که «ص» را «صفحه» و «صص» را «صفحه‌ها» بخوانند؛ بلکه میان این دو فرقی نمی‌گذارند و هر دو را «صفحه» می‌خوانند. برای مثال،دو ارجاع بالا را این‌طور بر زبان می‌آورند: (مطهری،داستان راستان، ۱۳۹۹، ص۱۷۰) (مطهری،بیست گفتار، ۱۳۹۹، ص۳۵تا۴۱) بنابراین، این است که این خلاصه‌نوشت‌ها را مطابق تلفظ بنویسیم و به‌جای «صص» همیشه «ص» بگذاریم. امروزه در بسیاری از شیوه‌نامه‌های داخلیِ ایران، این شیوه شده و به کار می‌رود. 📚منبع نوشتار ـــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
روش‌های مطالعه.pdf
519.4K
شماره4⃣ روش‌های مطالعه : ۱.روش‌های مطالعه؛ ۲.بعضی از راهبردهای مطالعه؛ ۳.راهکارهای غلبه بر دوباره خواندن غیرضروری؛ ۴.راهکارهای غلبه بر ترس از درک کم؛ ۵.راهکارهای غلبه بر موانع درک و نگهداری در حافظه؛ ۶.راهکارهای غلبه بر موانع تمرکز حواس. ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
ماده واحده چیست🤔 اعطای ، حرکتی برای جهش علمی بیشتر ✅ بحث ماده واحده حرکتی تأسیسی نیست بلکه امور پژوهشی با عناوین مختلف دنبال می‌شد اما الان این حوزه به عنوان یک نهاد مجوز دهنده، شناخته می‌شود تا جهش علمی لازم، اتفاق بیفتد. ماده واحد چیست🤔 🔸تسری ماده واحده به حوزه علمیه خراسان، چه مزیتی برای این حوزه دارد 🔻از چه زمانی ماده واحده توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی برای حوزه علمیه خراسان تصویب شد🤔 🔺نقش ماده واحده در و حوزه علمیه خراسان چیست🤔 📚آیا تصویب ماده واحده برای حوزه خراسان در تأسیس رشته های تخصصی و تأسیس پژوهشکده‌های علمی نقشی دارد.🤔 تصویب ماده واحده برای حوزه خراسان، چه تأثیری برای نهادهای حوزوی و مراکز پژوهشی خراسان می تواند داشته باشد🤔 ❓ فوق را از سوی معاون محترم پژوهش حوزه علمیه خراسان و از این‌جا، مطالعه بفرمایید. 📚برگرفته از کانال رسمی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان به آدرس @howzehpajohesh ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
با سلام ضمن تشکر از همراهی شما پژوهش‌گران و علاقه‌مندان به پژوهش؛ با توجه به حذف برخی از فیلم‌های آموزش کانال، ، ایجاد شد. در این صفحه، فیلم‌های آموزشی را به مرور، بارگذاری خواهیم کرد. آدرس صفحه: https://www.aparat.com/pajouheshyar فیلم‌هایی که تا الان، بارگذاری شده است: آموزش نرم افزار جامع الاحادیث؛ آموزش وبلاگ‌نویسی؛ آموزش درج خودکار فهرست؛ آموزش نرم افزار پژوه‌یار؛ آموزش نرم افزار جامع اصول فقه. ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
(شماره 6⃣) بدنه مقاله ۶.شما در مرحله "طراحی تحقیق" متناسبی را در راستای سؤال اصلی پژوهش خود،انتخاب کرده‌اید و پس از آن در مرحله "اجرای تحقیق" خود به پاسخ‌های آن‌ها، دست یافته اید. این سؤالات فرعی با اصلاحاتی می‌تواند همان عناوین داخلی مقاله شما باشند. یعنی پاسخ به هر سؤال فرعی می‌تواند ذیل یک عنوان داخلی در مقاله شما درج شود. ــــــــــ ۷.در هر نیز می‌توانید در صورت نیاز از عناوین جزئی‌تری استفاده کنید. این روش تا رسیدن به سؤال ساده‌ای که پاسخ آن تنها به چند پاراگراف نیاز دارد، قابل پیگیری است. فراموش نکنید نکته اساسی در این‌جا، روشن بودن منطق حاکم بر ساختار مقاله است. ــــــــــ ۸.معمولا کل مقاله که معمولا شامل مقدمه و نتیجه هم می‌شود؛ از سوی مرکز یا مجله‌ای که فراخوان مقاله داشته است، مشخص می‌شود. توصیه می‌کنیم که این محدودیت و سایر دستورالعمل‌های نگارشی خاص آن مرکز و یا مجله را حتماً رعایت کنید. ــــــــــ ۹.سعی کنید ، بیشترین محتوای علمی را در راستای حل مسأله تحقیق‌تان ارائه دهید. بنابراین از تکرار مطالب به‌طور جدی بپرهیزید و از آوردن مطالبی که مطمئن نیستید با مسأله تحقیق شما مربوط شود، اجتناب کنید. ــــــــــ ۱۰.نگارش جمله‌های صحیح، یک متن علمی است. کافی است یک یا چند جمله از متن شما به لحاظ دستوری و یا علمی مستحکم نباشد، همین مقدار می‌تواند آن‌چنان تأثیر ناخوشایندی بر مخاطب بگذارد که کل مقاله شما را تحت الشعاع قرار دهد و وزانت علمی مقاله شما را تضعیف کند. پس در نوشتن هر جمله از مقاله خود، دقت کنید. 📚برگرفته از فلش کارت ساختار مقاله علمی،سید مهدی موسی‌زاده . ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
معاونت پژوهش و فرهنگی مرکز تخصصی فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) برگزار می‌کند: ✅ سلسله نشست‌های علمی-پژوهشی انتخابات 🔻 موضوع: چرایی و چگونگی جلب مشارکت گسترده در انتخابات 🔸 با حضور استاد: ✅ جناب آقای سید روح الله مصطفوی (مدرس و کارشناس سواد رسانه) 👇👇 زمان: چهارشنبه ۵ خردادماه ⏰ ساعت ۹:۳۰ 🔻 به صورت حضوری در مرکز تخصصی فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) اردکان 🔺 و از طریق لینک: https://www.skyroom.online/ch/a2046004/entekhbata ✅ با گزینه مهمان مرکز تخصصی فقه و اصول شهرستان اردکان /پایگاه حضرت مریم سلام الله علیها ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن، باشید.
در ساده‌نوشتن قصه‌گویی دیگر نه وقت دارد و نه حوصله تا به حرف‌های کلیشه‌ای و درددل و نصیحت‌های نویسنده گوش کند. برای همین، قصه‌گفتن می‌تواند باشد. قصه‌گویی اغلب هر مخاطبی را سر ذوق می‌آورد. باعث می‌شود برای چند دقیقه هم که شده، خودش را دعوت کند به خواندن و گوش‌دادن به یک ماجرا، حادثه یا قصهٔ کوتاه.شاید علتش این است که قصه‌های شخصی، هیجان‌انگیزترند، یا شاید هم چون ما آدم‌ها ذاتاً کنجکاو و ماجواجوییم یا چون چنین قصه‌هایی، حسی از همدردی را در ما زنده می‌کنند. (البته منظور، تجسس نیست) قصه‌های شخصی جالب‌اند. آدم دوست دارد تا آخرشان را بخواند. ، کار را به قصه‌گویی خلاصه نمی‌کند؛ یعنی اجازه نمی‌دهد که نوشته‌اش تنها برای سرگرمی و تفریح خوانده شود. معنا چیزی است که نوشتهٔ عامیانه و پرمغز را از هم جدا می‌کند. همان طور که گفتم، نوشتهٔ ساده این توانایی را دارد که هم‌زمان سرگرم‌کننده و پرمغز باشد. و (non-fiction) از همین شیوه استفاده می‌کنند. آن‌ها معنا را در ظرف سادهٔ قصه‌گویی می‌ریزند. جستارهای خوب آن‌قدر زیرکانه و قوی پی‌ریزی می‌شوند که من و شمای مخاطب را بدون آنکه بدانیم و بفهمیم، به داخل می‌کشانند. باعث می‌شوند برویم توی داستان شخصی یک آدم و با او و شادی و غم و هیجانش همذات‌پنداری کنیم. پس تا این‌جای کار می‌توان گفت که صادقانه قصه‌گفتن از قدم‌های ابتدایی ساده‌نویسی است. بیایید «معنا» و این را که چطور مخاطب می‌تواند با نوشتهٔ ما ارتباط برقرار کند، بگذاریم برای بعد. برای ، بیایید ماجرایی را که توی همین هفتهٔ گذاشته، جایی توی مسیر خانه، کار، مهمانی، وقت ناهار یا در زمان آشپزی و رانندگی و… تحت‌تأثیر قرارمان داده، بازگو کنیم. ممکن است امانت‌داری یا کمک به نیازمندان یا مثلاً دورشدن مردم از هم و غرق‌شدن در تکنولوژی و این‌ها مدنظر شما باشد؛ اما فعلاً زمان قصه‌گویی است. در ادامه راجع به معنا بیشتر صحبت خواهم کرد. و دیگر اینکه نگران این نباشید که ممکن است قصه‌تان یک موضوع تکراری یا نخ‌نما باشد. همین که قصه‌ای می‌گویید مربوط به خودتان، آن را از دیگر قصه‌های مردم جهان متمایز می‌کند. یادمان باشد که به‌کاربردن اسامی اشخاص حتی اگر مستعار() باشد، یا نام‌های خیابان‌ها و غذاها و…، نوشته را شخصی‌تر و صمیمی‌تر و صادقانه‌تر می‌کند. 📚منبع‌ نوشتار (با کمی تصرف) ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
(شماره9⃣) آسیب‌های پژوهش‌ها در حوزه دین 2⃣ آسیب های روان شناختی: ۲.۱ ترس از ابراز عقیده و نظریه پردازی: پژوهش‌گر باید شجاعت ابراز عقیده و نظریه پردازی مستدل را داشته و دارای اعتماد به نفس قوی باشد تا بتواند گامی در علم به پیش نهد. گاهی عوامل درونی، مثل سستی اراده یا عدم اعتماد به نفس و ترس از شکست موجب می‌شود که پژوهش‌گر سال‌ها نظریه خود را اعلام نکند یا در ابراز عقیده، تقیه و مخفی کاری کند. البته عوامل بیرونی نیز در این کار مؤثر است که در زمره آسیب‌های جامعه شناختی و اجرایی، بیان خواهند شد. روشن است که این آسیب، مانع جدّی در راه پیشرفت و تولید علم است. 📚جزوه پژوهش و حوزه،تولید کانال. ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
راهنمای اجرای پژوهش کلاسی.pdf
1.57M
راهنمای اجرای پژوهش کلاسی به ضمیمه پژوهشی ادبیات،فقه،اصول،کلام و علوم قرآن شیوه‌اجرایی‌پژوهش‌های‌کلاسی (ویژه سطح یک) ✅برای سهولت دسترسی به متن مدنظر،عنوان مدنظر که در فهرست مطالب وجود دارد را انتخاب نمایید. ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
(شماره🔟) آسیب‌های پژوهش‌ها در حوزه دین 2⃣ آسیب های روان شناختی: ۲.۲روحیه سطحی نگری در تحقیق پژوهش با ژرف نگری، رشد می‌یابد و بالنده می‌شود. برخی از پژوهشگران روحیه‌ای تسامحی و سطحی‌نگر دارند. این روحیه به پیشرفت علوم، ضربه‌ای غیر قابل جبران، وارد می کند. ــــــــــــــــــــ ۲.۳ضعف روحیه نقدپذیری و نقّادی پژوهش‌گر باید روحیه‌ای نقّادانه داشته باشد و بر هر دلیل و مسئله‌ای، علامت سئوال بگذارد تا بتواند مشکلات را بشناسد و آن‌ها را حل کند. به همان اندازه نیز لازم است پژوهش‌گر، نقدپذیر باشد؛ یعنی دلایل منطقی و اشکالات مخالفان خود را با شرح صدر، مورد بررسی قرار دهد و اگر صحیح است، بپذیرد. برخی از پژوهش‌گران دارای این دو روحیه نیستند؛ از این رو به پژوهش‌های خود آسیب جدی وارد می‌کنند و از رشد خود و جامعه علمی، جلوگیری می‌کنند. 📚جزوه پژوهش و حوزه،تولید کانال. ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
جزوه تدریس پژوهش و حوزه،تنظیم خردادماه 99 علی صادقی+تایباد.pdf
1.31M
(شماره5⃣) ◀️تاریخچه پژوهش در حوزه؛ ◀️رویکرد پژوهشی؛ ◀️اهمیت و ضرورت پژوهش؛ ◀️فرایند پژوهش؛ ◀️ویژگی‌های یک پژوهش‌گر موفق؛ ◀️رابطه پژوهش و توسعه کشور؛ ◀️آسیب‌شناسی پژوهش در حوزه‌های علمیه؛ ◀️عوامل رشد و افول پژوهش در حوزه‌های علمیه؛ ◀️معرفی پایگاه‌های علمی_پژوهشی؛ معرفی ابزارهای علمی_پژوهشی؛ و... . ــــــــــــــــــــ جهت دسترسی به نرم افزار اندروید این جزوه،به این‌جا، مراجعه شود ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
1️⃣معرفی کانال پژوهش‌یار؛ ـــــ 2️⃣ذکر مزایایی کانال که این کانال رو با کانال‌های مشابه، می‌کند. ارائه‌ دهنده: صادقی/پژوهش مدرسه علمیه امام جعفرصادق(سلام الله علیه) تایباد و خادم شما در کانال پژوهش‌یار 🕰مدت تقریبی ارائه: ۵ دقیقه ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار،تحت مدیریت پژوهش مدرسه علمیه امام جعفرصادق(سلام الله علیه) تایباد @Pajouheshyar با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
پیشینه فعالیت‌های علمی و افتخارات.pdf
292.9K
فعالیت‌های علمی و افتخارات
(شماره3⃣) ۳.احترام به پژوهشگران سابق پژوهش‌های نو و جدید ـ در حقیقت ـ نتیجه و محصول زحمات و پژوهش‌های پیشینان و دانشمندان گذشته است. پژوهش‌گران و محققان در هر دوره‌ای با بهره‌گیری از یافته‌ها و پژوهش‌های محققان گذشته می‌کوشند تا کاروان علم و دانش و اندیشه را پیش ببرند و افق‌های جدیدتری به روی خود و بشریت بگشایند. به همین جهت بر هر محقق و پژوهشگر شایسته و بایسته اخلاقی است که از دانشمندان و علمای گذشته به نیکی یاد کرده و زحمات و تلاش‌های آنها را فراموش نکند و به تعبیر دیگر مراتب اساتید را مراعات نماید؛ زیرا دانشمندان و محققان اسبق، اساتیدِ پژوهش‌گران سابق بودند و پژوهش‌گران سابق نیز اساتید و راهنمایانِ اندیشوران امروز . پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلّم) فرمود: هرکس عالم و دانشمندی را گرامی بدارد مرا گرامی داشته و هر کس مرا گرامی بدارد خدا را گرامی داشته است... (جامع الاخبار،ص ۳۹) 📚جزوه پژوهش و حوزه، تولید کانال ــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
به محض دسترسی به جزوه، تقدیم خواهد شد.
راههای رسیدن و رساندن به مسئله.pdf
350.3K
راه‌های رسیدن و رساندن به مسئله ۱۶۸ راه ــــــــــ گزينش مسئله براي تحقيق، اولين گامي است که گاهي براي بسياري از دانش‌پژوهان و دوستداران پژوهش به صورت يک مشکل و معضل در مي‌آيد. مسئله بايد يکي از دغدغه‌هاي خود محقق باشد نه اين‌که آن را از ديگران بگيرد. برخي از زمينه‌ها و عوامل مسئله‌يابي در این جزوه، ذکر شده است. 📚نگارنده جزوه: حجة الاسلام و المسلمین دکتر حسن اسلام پور کریمی (زیدعزه) ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه (وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) از میان ، برای سال تحصیلی 1401-1400 در مقطع رشته‌های جامعه‌شناسی، روان‌شناسی، فلسفه تعلیم و تربیت، و مدیریت دولتی می‌پذیرد. (نوبت دوم) دفترچه راهنما و آدرس ثبت نام 📚به درخواست کانال پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در ایتا به آدرس @rihu_ac_ir ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
با سلام ضمن تشکر از همراهی پژوهش‌گران معزز و علاقه‌مندان به پژوهش؛ در پایگاه تحقیقات کامپیوتری نرم افزارهای اسلامی نور، برای دسترسی و دریافت آموزش نحوه استفاده از نرم افزارها و فیلم وبینارهای پژوهشی، اختصاص داده شده است که ما نیز در ادامه و با هشتگ‌های ،به این مهم، خواهیم پرداخت إن‌شاءالله. جهت دسترسی به کلیه آموزش‌ها و فیلم وبینارهای پژوهشی به این‌جا، مراجعه شود. ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.