eitaa logo
محفل علمی رهپویان
238 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
704 ویدیو
205 فایل
محفل علمی دوستان طلبه (با نگاه نیمه کلان) فقط برای طلاب محترم🙏 مطالبی که قرار داده میشود، همیشه به منزله قبول داشتن نیست؛درحدطرح مساله یا صرفاجهت اطلاع در نظر بگیرید. ادمین : امین و... @amin_1409 @amirh68 @kahfolvara110 @abbasibagher
مشاهده در ایتا
دانلود
از آثار برگزیده پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در جشنواره کتاب سال حوزه 1403 ┄═✼🍃🌹🍃✼═┄ 🆔 https://eitaa.com/rahpoian
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
65.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📍کلام نورانی استاد وکیلی پیرامون اهمیت انقلاب اسلامی ایران و جایگاه حیاتی مقام معظم رهبری در جهان اسلام 🆔@noororreza •┈┉•••✾•☫🇮🇷☫•✾•••┉┈• @imamsadegh_mosque
هدایت شده از مهدی عبداللهی
🔴 لیست برنامه کلاس‌های آزاد مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران بهمن‌ماه سال 1403 ●➼‌┅═❧═┅┅───┄ ✍️ مهدی عبداللهی 🆔 @MAbdullahi
401.09.23 .mp3
36.51M
💠 محدوده گسترش فقه‌های تخصصی 👤آیت الله علیدوست 👤حجت الاسلام مقیمی 👤دکتر محمود حکمت نیا @vajeazeh های تخصصی ┄═✼🍃🌹🍃✼═┄ 🆔 https://eitaa.com/rahpoian
هدایت شده از 🌿 ••[ وجیزه ]••
Neshast 65.mp3
43.55M
💠 کاربست هوش مصنوعی در فقه و علوم اسلامی 👤 دکتر بهروز مینایی #⃣ ➖➖➖➖➖ 🗳@vajeazeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
جایگاه علمی کشور در سال های پس از انقلاب اسلامی.pdf
1.2M
✅ موسسه استاندارد و پایش فناوری جهان اسلام (ISC) منتشر کرد: 🟣 جایگاه علمی کشور در سال های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران : حوزه های موضوعی https://eitaa.com/p_tarbiateslami_cfu_ac/630 ┄═✼🍃🌹🍃✼═┄ 🆔 https://eitaa.com/rahpoian
هدایت شده از احمدحسین شریفی
◻️علوم انسانی و راز تلقی‌های متنوع 🖊احمدحسین شریفی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ یکی از دلایل تلقی‌ها و توقعات مختلف و متنوع و بعضاً متضاد از علوم انسانی را باید در نوع نگاه و طرز تلقی صاحب‌نظران به تعریف «علم» (به عنوان مقسم علوم انسانی) و «علوم انسانی» جستجو کرد. به عنوان مثال، اگر «روش» را جزء یا رکن «علم» بدانیم یا ندانیم، تعریف ما و بالتبع توقع ما از علوم انسانی متفاوت خواهد بود. حتی کسانی که روش را جزء تعريف مي‌آورند لزوماً يک تعريف واحد ارائه نمي‌دهند. ممکن است يک نفر «روش تجربه‌ی آزمايشگاهی» را جزء تعريف علوم انسانی بداند (آنگونه که در نیمه اول قرن بیستم پزیتیویست‌های غربی می‌گفتند و مع‌الاسف بسیاری از روشنفکران ایرانی هنوز هم در همان فضا هستند) و شخصی ديگر «روش تجربه‌ی تفهمی» را و نفر سومی روش‌های ديگری را؛ همچنين ممکن است کسی روش را جزء تعريف علم در «مقام گردآوری» تلقی کند و ديگری روش را مؤلفة تعريف علم در «مقام داوری» بداند. همين اختلاف در مسألة غايت و هدف نيز مطرح است. به اين صورت که اگر غايت را جزء هويت علم و رکنی از ارکان آن بدانيم يا ندانيم، تعاريف متفاوتی خواهيم داشت. حتی کسانی که غايت را رکن علم به شمار می‌آورند، خود ممکن است به دسته‌های مختلفی تقسيم شوند. زيرا غايات بر اساس جهان‌بينی‌ها مشخص می‌شوند و جهان‌بينی‌ها هم متفاوت‌اند. @Ahmadhoseinsharifi 🌹
بررسی استقلالی عقل و تاثیر گذاری مقاصد شریعت در استنباط احکام;.mp3
48.51M
💠 بررسی استقلال عقل در استنباطات مقاصد الشریعة 👤 آیت الله اسلامیان 👤 آیت الله علیدوست 🗳@vajeazeh | | | ┄═✼🍃🌹🍃✼═┄ 🆔 https://eitaa.com/rahpoian
سلام. نکات و خلاصه نویسی هایی که شما بزرگوران برای صوتهایی که قرار داده میشود، می نویسید می تواند برای اعضای این کانال و دیگر مشتاقان مفید باشد. متشکر