eitaa logo
🔥الرَوافِضُ الحَیدَری🔥
3.7هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
156 ویدیو
4 فایل
کپی بدون ذکر منبع🚫 موضوعات کانال: ⬇ پاسخ به شبهات دینی 📚 نشر احادیث و فضائل اهلبیت علیهم السلام👥 نقد و برسی دیگر مذاهب و ادیان 🔍 بیان اصول اعتقادات شیعه اثناعشری🌷 بیان مطاعن دشمنان اهل‌بیت🔥 مشخصات مجموعه/ارتباط👇👇 https://zil.ink/ravafez_alhaydari
مشاهده در ایتا
دانلود
🛑 دشمن اهل‌بیت محشور میشود. 🖇 🖇 سالروز صلوات‌الله‌علیه تسلیت باد🖤 ⭕️امام محمّد باقر علیه السّلام نقل می کند که: ✅حَدَّثَنَا جَابِرُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الْأَنْصَارِیُّ قَالَ خَطَبَنَا رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه و آله فَقَالَ: أَیُّهَا النَّاسُ مَنْ أَبْغَضَنَا أَهْلَ الْبَیْتِ بَعَثَهُ اللَّهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ یَهُودِیّاً قَالَ قُلْتُ یَا رَسُولَ اللَّهِ وَ إِنْ صَامَ وَ صَلَّی وَ زَعَمَ أَنَّهُ مُسْلِمٌ فَقَالَ وَ إِنْ صَامَ وَ صَلَّی وَ زَعَمَ أَنَّهُ مُسْلِمٌ. 🔰جابر بن عبداللَّه انصاری حدیث کرد که: پیامبر اسلام صلّی اللَّه علیه و آله برای ما سخنرانی کرد و فرمود: 👈مردم! هر کس با ما اهل بیت بورزد، خداوند او را در قیامت یهودی محشور می‌کند. من عرض کردم: یا رسول اللَّه! گرچه بگیرد و بخواند و به گمان خود باشد؟ فرمود: گرچه روزه بگیرد و نماز بخواند و خیال کند مسلمان است. 💠 در این حدیث شریف دشمن اهل‌بیت را یهودی معرفی کرده و قران هم یهود را دشمن ترین دشمن مؤمنین معرفی کرده و بسیار انها را کرده است. 📚الأمالی (للصدوق) ج ۱، ص ۳۳۳ 📚بحارالانوار ج ۲۷ ص ۲۱۸ الروافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 در نگاه عالم سنی ⭕️ ابن کثیر از علمای درباره امام باقر (علیه السلام) چنین می نویسد: ✅و هومحمدبن علی بن الحسین بن علی بن ابی طالب القرشی الهاشمی ابوجعفر الباقر...وهو تابعی جلیل،کبیر القدر کثیرا،اَحد اعلام هذه الامةعلما و عملا وسیادةوشرفا..حدّث عنه جماعةمن کبار التابعین و غیرهم...؛ 🔰 او محمدبن علی بن الحسین بن علی بن ابی طالب ،قرشی،هاشمی،ابوجعفرباقراست...اوتابعی ،بسیار ، از نظر علم و عمل و آقایی و شرافت یکی این امت بود ... جماعتی از بزرگان تابعین و دیگران از آن حضرت روایت نقل نموده اند 📚البدایة والنهایة،ج13،ص72 روافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 خداوند دوست دارد مرا و زنان را در ببیند 😭💔 🖇 ۸ ذی الحجه سالروز حرکت کاروان اباعبدالله الحسین صلوات‌الله‌علیه از مکه به سمت 🔰شبی که امام حسين قصد خروج از کردند به سمت نزد امام آمد و گفت 🔰ای برادر! تو مردم کوفه را خوب می‌شناسی و می‌دانی که با پدر و برادرت چه کردند و من می‌ترسم که سرنوشت شما نیز همان سرنوشت گذشتگان بشود. اگر بدانی، در مکه بمان که هم جانت می‌ماند و هم و محفوظ است 🔰حضرت فرمود خوف این را دارم که یزید به طور مرا بکشد و من همان کسی باشم که با کشته شدنش شکسته می‌شود💔 🔰محمد گفت اگر از این خوف دارید پس به اطراف یمن بروید که مناطق امنی است و دست احدی به شما نمی رسد» 🔰حضرت فرمود در گفته شما می‌کنم فردای آن روز حضرت اراده سفر به سمت کوفه کردند؛ خبر به محمد بن حنفیه رسید و او خود را به امام حسین رساند و افسار شتر حضرت را گرفت و گفت یا در پیشنهادی که به تو دادم تامل کردی؟ 🔰اباعبدالله فرمودند : بله تامل کردم محمد گفت پس چه شد که در حرکت می‌کنی؟ حضرت فرمود بعد از رفتن تو، پیامبر را در خواب دیدم که فرمود 👈یا حُسَینُ اُخْرُجْ فَاِنَّ اللَّهَ قد شاء اَنْ یراک قَتِیلاً ای حسین بیرون برو که خداوند خواسته تو را کشته ببیند😭 محمد کلمه انا لله وانا اليه راجعون را بر زبان آورد و گفت اکنون که عازم هستی، پس چرا را با خودت می‌بری؟ 👈فرمود اِن الله قد شاء اَن یراهُنَّ سبایا؛ خدا خواسته که آن‌ها را اسیر ببیند😭 📚 لهوف ص۳۹ الروافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 تحریف به زیاده در توسط 🖇 دعا با چاشنی عرفان 🖇 مراقب این جماعت باشید ✅در قسمت آخر این دعای شریف بعد از ذکر و تکرار: یا رب، یا رب، .. یک سلسله کلماتی طولانی به دعا شده که از لسان مبارک امام معصوم نیست، و از این جمله آغاز میشود 👈«إلهي انا الفقیر فی غنای ...» الی آخر... 📝ادامه مطالب👇👇
🔥الرَوافِضُ الحَیدَری🔥
🛑 تحریف به زیاده در توسط 🖇 دعا با چاشنی عرفان 🖇 مراقب این جماعت باشید ✅در قسمت آخر این دعای شریف بعد از ذکر و تکرار: یا رب، یا رب، .. یک سلسله کلماتی طولانی به دعا اضافه شده، و از این جمله آغاز میشود 👈«إلهي انا الفقیر فی غنای ...» الی آخر نظرات بعض محقق شیعه درمورد عبارات آخر دعا: 1⃣ ثقه الإسلام رحمه الله در (کتاب مفاتیح الجنان) در پایان اصل دعای روز عرفه امام حسین علیه السلام چنین آورده است: 🔰امام عليه السلام پس از تکرار بسیار از ذکر یا رب، کسانی که در اطراف آن حضرت بودند و همه به دعای آن بزرگوار متوجه بودند و آمین می گفتند و صداهای آنان به گریستن بلند بود تا غروب کرد آفتاب و به جانب مشعرالحرام شدند. 💠اکنون از این بیان که مرحوم شیخ در پایان اصل این دعا آورده معلوم می شود که این دعا تا همین ذکر یا رب در همان غروب روز عرفه بوده و کاروان بعد از‌ ان به سوی مشعرالحرام رهسپار شدند. و دیگر مجالی برای خواندن این اضافات است. 🔆اما مرحوم شیخ گویا اینکه این اضافات را در پیرو این دعا آورده چنین یادآور شده که تنها استناد به کتاب شریف کرده است که آنهم از قول علامه مرحوم رحمه لله رد شده است، و چنین می فرماید که در نسخه کتاب اقبال چنین اضافاتی نیامده و در چاپهای بعد این اضافات اضافه شده! 2⃣ رحمه الله نیز می فرماید: 🔰 در «بلد الأمين» از کفعمی و ابن طاوس (در مصباح الزائر) این دعای شریف را نقل کرده اند و لكن قسمتی که از جمله: 👈إلهي أنا الفقير في غنای...👉 تا پایان اضافات ذکر کرده اند در بعضی از نسخه های اقبال یافت است و عبارات آن موافق بیان علیهم السلام نیست، و همچنین این عبارات بر وفق است که بعضی از مشایخ آنها بر این دعا اضافه کرده اند و با دخالت آنرا به اصل دعا ملحق نموده اند. ✅بنابراین معلوم گردید نه اینکه (ابن طاوس علیه الرحمه) این اضافات را خود در کتاب خود آورده، بلکه بعد که بعضی نسخ آن تجدید چاپ شده افرادی با نظر خصوصی و بدون مسئولیت که رعایت اصول و نداشته اند این اضافات را به اصل دعا پیوست داده اند. 📚بحارالانوار ج۹۵ ص۲۲۷-۲۲۸/علامه مجلسی/مصحح:ابراهیم میانجی/ناشر:دار احیاءِ التراث العربی/بیروت 3⃣ جلال الدین (تصوف پژوه و مفسر مثنوی) کتاب نامه خود در پاورقی می نویسد: 🔰«تمام اين فقرات را عينا و بى‏ كم ‏و زياد در نسخه قديم كتاب «الحكم العطائية» ديده ‏ام شامل دعوات و مقامات «ابن عطاء الله اسكندرانى شاذلى» تاج الدين ابو الفضل احمد بن محمد معروف سده هفتم هجرى كه وفات او را در ۷۰۹ ه. ق نوشته ‏اند؛» 📚مولوی نامه مقدمه ج۲ص۱۸/جلال الدین همایی/ناشر:نشر هما/تهران۱۳۸۵ 💢نکته:با مراجعه به نسخ خطی کتابخانه آستان قدس رضوی مشخص شده که نسخه ای که به تاریخ ۹۵۷ ه ق نوشته شده این ذیل را ندارد 👤آقای نیز در مقدمه کتاب اقبال می نویسد: 🔰نسخه فوق نسخ موجود است. 📚الاقبال بالاعمال ج۱ ص۲۱/سید بن طاووس/مصحح:جواد قیومی اصفهانی/مرکز النشر التابع لمکتب الاعلام الاسلامی/قم۱۳۷۶ 4⃣ آقای (از بزرگان عرفان مثلا اسلامی) نیز با قبول این که این فقرات مورد بحث متعلق به مناجات تاج الدین ابن عطاء الله اسکندرانی( ) است،عبارات وی را نشانه از نویسنده می داند. جالب است که در مکتب ایشان یک سنی که و است از معارف و دستش از ولایت حجج الهی خالی است به توحید محض می‌رسد !!!! البته وقتی شیخ العارفین باشد و سلطان العارفین حقا که این جماعت عارف مسلک بشوند مرید . 📚الله شناسی ج۱ ص۲۵۳/محمد حسین طهرانی/ناشر:علامه طباطبایی/مشهد۱۴۲۶ الروافض الحيدري @ravafez_alhaydari
مهدوی ارفع . آنتی صوفیه .mp3
1.12M
🛑 اصل دعای عرفه در این قسمت دومش هست!!😳 🖇 انتساب های و احادیث در بیان و (1) 🔈بشنوید کلامی از 😅 🔰 جناب اقای با تخصص شرح نهج البلاغه 😅 حالا متخصص در رجال و و حدیث هم شدند و نظر خودشون رو اعلام کردند. 💢 جناب ارفع در کمال وقاحت اصل دعای عرفه که یقیناً منقول از لسان مبارک سیدالشهدا است را رها کرده و قسمت دوم دعا که منقول از یک است را با ارزش تر و عمیق تر از قسمت اول می داند . یعنی ارزش دادن به کلام یک‌صوفی و بی ارزش قرار دادن کلام ولی خدا 🔥قبح الله وجهک 📍درضمن مغالطه کردید بدانید که علما ما در مورد این فقره اضافی دعا دو دسته اند عده کثیری که محدث و متخصص هستند انتصاب این کلام را به امام رد کردند دسته دیگر هم اصلا نتوانستند تشخیص دهند و صرفا نقل کردند. چنانچه توضیح دادیم قبلا الروافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 و شیعیان صلوات الله علیهم در عیدفطر و 💔صلی الله علیک یا صاحب الزمان... ⭕️ قال الباقر علیه السلام: ✅ مَا مِنْ عِيدٍ لِلْمُسْلِمِينَ أَضْحًى وَ لَا فِطْرٍ إِلَّا وَ هُوَ يَتَجَدَّدُ فِيهِ لآِلِ صلّی علیه و آله حُزْنٌ . قُلْتُ فَلِمَ ؟ قَالَ لِأَنَّهُمْ يَرَوْنَ حَقَّهُمْ فِي يَدِ غَيْرِهِمْ . ⭕️عبدالله بن دينار نقل می‌کند که حضرت سلام الله عليه‌ فرمودند : 🔰 اى عبدالله ، از اعياد مسلمين نيست چه و چه ، مگر آنكه در آن عيد ، صلّی الله‌ عليه ‌و آله تجديد مي‌گردد! گفتم چرا ؟ فرمود: 👈زيرا كه ايشان خود (ولایت و هدایت مردم) را در دست ديگران مى بينند . 📚 علل الشرائع ج۲ ص ۳۸۲ 📚بحار الأنوار ج۹۱ ص ۱۳۵ حدیث ۳ ⭕️ اعلی الله مقامه ذیل حدیث می نویسند: ✅لأن العيد إنما وضع ليجتمع الناس عند الإمام و يأخذوا عنه معالم دينهم فإذا رأوا أئمة الضلال غاصبين لحقوقهم يضلون الناس عن الصراط المستقيم يحزنون لما يصيب الناس من الهلاك و الضلال لا لأنفسهم فإنهم في جميع الحالات فائزون بأعظم السعادات 🔰حکمت عید برای این است که مردم گِرد امام معصوم آیند و معالم دینشان را از ایشان اخذ کنند، اما اهل بیت علیهم السلام وقتی می‌بینند که حقشان در دست سرانِ گمراهی است و مردم را از صراط مستقیم منحرف می‌کنند و به هلاکت و ضلالت می‌کِشانند، محزون می‌شوند. لذا این حزن بخاطر خودشان نیست، چراکه آنان در اوج سعادتند. 📚مرآة العقول ج ۱۶ص۴۱۱ الروافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 روز حرمت عظیمی دارد.. 🖇 عید قربان و آغاز مبارک🌸 ⭕️ و كَانَ عَلِيٌّ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ ... فَإِذَا فَرَغَ مِنَ اَلصَّلاَةِ صَعِدَ اَلْمِنْبَرَ ثُمَّ بَدَأَ فَقَالَ: ✅... إنَّ هَذَا يَوْمٌ حُرْمَتُهُ عَظِيمَةٌ وَ بَرَكَتُهُ مَأْمُولَةٌ وَ اَلْمَغْفِرَةُ فِيهِ مَرْجُوَّةٌ فَأَكْثِرُوا ذِكْرَ اَللَّهِ تَعَالَى وَ اِسْتَغْفِرُوهُ وَ تُوبُوا إِلَيْهِ إِنَّهُ هُوَ اَلتَّوّٰابُ اَلرَّحِيمُ ... ⭕️امير المؤمنين صلوات‌الله‌علیه در خطبه نماز روز عيد قربان فرمود: 🔰 امروز زياد و آرزوى بهره ورى از بركات آن بجا و اميد مغفرت الهى در آن پسنديده است. پس خداى بزرگ را زياد گوييد و كنيد و نماييد كه او توبه پذير و مهربان است. 📚من لا یحضره الفقیه ج1 ص518 الروافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 برای ابلاغ نازل شد. در اعتراف 🖇 (2) 🖇 شان نزول آیه تبلیغ (1) 👤 از مفسرین بزرگ به نقل از مي‌گويد: ✅وأخرج ابن مردويه عن ابن مسعود قال: كنا نقرأ على عهد رسول الله صلّى الله عليه وسلّم يا أَيُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ ما أُنْزِلَ إِلَيْكَ مِنْ رَبِّكَ أن عليا ولي المؤمنين وَإِنْ لَمْ تَفْعَلْ فَما بَلَّغْتَ رِسالَتَهُ وخبر الغدير عمدة أدلتهم على خلافة الأمير كرم الله تعالى وجهه، 🔰 ما در زمان پيامبر(صلی الله علیه وآله) اين آيه قرآن را اينگونه قرائت مي‌كرديم: يا أَيُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ ما أُنْزِلَ إِلَيْكَ مِنْ رَبِّكَ 👈أن عليا ولي المؤمنين👉 وَإِنْ لَمْ تَفْعَلْ فَما بَلَّغْتَ رِسالَتَهُ يعني برسان رسالت حق را كه (علیه السلام) مولاي مؤمنين است. 📚روح المعاني في تفسير القرآن ج3 ص359 📚 الدر المنثور للسيوطي، ج2، ص298 📚 فتح القدير للشوكاني، ج2، ص60 📚المنار لرشيد رضا، ج6، ص463 سوال از اهل‌سنت⁉️ ۱. چرا بعد ها توسط علما اهل‌سنت شان نزول این آیه انکار شد⁉️ ۲. واکنش شما و صحابه نسبت به این رسالت پیامبر چه بوده⁉️ ۳. اگر ولایت ابلاغ شد پس چرا بعد پیامبر خلیفه کس دیگری شد⁉️ الروافض الحيدري @ravafez_alhaydari