eitaa logo
طرح رشد علمی 🇮🇷🇵🇸
481 دنبال‌کننده
7.5هزار عکس
3.9هزار ویدیو
1.1هزار فایل
تلاش، معرفی آخرین رویدادها و اخبار علمی روز کشور؛ نشستها و پژوهشهای مرتبط با اخلاق؛ تربیت و مشاوره اسلامی است به جامعه علمی مشتاق به امید رشد و پویایی بالنده‌تر و مؤثرتر.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
احترام به عقاید و آزادی بیان در فردای براندازی این شکلیه بچه ها :))) ✍️ خانم طوسی
تو نجف رفتم خونه یکی از عراقی ها(با اصرار و تقریباً به زور) پسرش دست و پا شکسته فارسی حرف میزد خیلی گرسنه نبودم ولی یه عالمه به قول خودشون طعام برامون آوردن به پسره گفتم میشه ظرف منو کمتر کنی؟ دستخورده میشه نمیتونم بخورم گفت نه! خانواده منتظرن از ته مونده غذای شما بخورن گفتم چرا؟ غذا نیست؟ گفت نه غذا فراوونه و برادرم رفته دنبال چنتا زائر دیگه بگرده ولی ما بخاطر این ته مونده غذای شما رو میخوریم که متبرک شده... ❌ میخواید اینو با یه ویدیوی ساختگی از شیعه بگیرید؟ موفق باشید :) 🔗 Hani Bouraghi
دوست عراقی مون میگفت: ما بیشتر محصولات ایران رو میخریم چون ایران حصره(تحریمه) ! بعد یسری هموطن براساس شایعات bbc کارخونه داخلی رو تحریم میکردن که کارگر از نون خوردن بیفته😏 ✍️ لیا آبنوس
هدایت شده از فانوس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بدون تعارف با متخصصانی که زمان بررسی گذرنامه زائران اربعین را در مرزها به ۳ ثانیه کاهش دادند. 🆔@fanoos1401
📌مصرف بنزین خودروی خود را چگونه حساب کنیم؟ پاسخ: بهترین روش این است که یک بار باک خود را کامل پر کنید و در همان زمان کیلومترشمار ثانوی خودرو (تریپ) را صفر نمایید. بعد از چند روز و طی چندین کیلومتر، در مراجعه بعدی به پمپ بنزین مجددا باک را کامل پر نمایید و سپس ببینید چند کیلومتر رفته‌اید و چند لیتر در دفعه دوم بنزین زدیده اید. عدد لیتر را بر مسافت رفته بر حسب کیلومتر تقسیم کرده و ضربدر 100 نمایید. به عنوان مثال: تا لبریز شدن باک در دفعه دوم 45 لیتر بنزین زده اید و مسافت 520 کیلومتر تا آن لحظه رفته اید: 8.6=100*(520/45). یعنی مصرف بنزین شما 8.6 لیتر در هر 100 کیلومتر بوده است. مبنای محاسبه مصرف واقعی و مقطعی در هر بازه زمانی اینگونه است. طبیعتا رقم دست یافته با رقمی که کارخانه در شرایط آب و هوایی استاندارد اعلام می کند متفاوت است. @Akhbarbazar
هدایت شده از شیخ فرهاد فتحی
🔻 سند مهمی برای دروغگویی اینترنشنال؛ رضا بهروز بعد از یکسال افشاگری کرد. 📌دکتر رضا بهروز سال گذشته اومد تو اینترنشنال گفت اثر «ضربه سخت» و «تورم مغزی» در سی‌تی‌اسکن مهسا امینی مشاهده کردم. اما الان مدعی شده که هیچ اثری از ضربه به مغز مهسا امینی نیست. ‌‌ جالب اینکه رضا بهروز ما رو در توییتر بلاک کرده است! 🔺 این سند محکمی است تا همه بدانند پروژه مهسا امینی از اول تا آخرش با دروغ سازی انجام شد و حالا بعد یکسال همه چیز مشخص میشود، مهسا امینی نه سرش ضربه دیده است نه کشته شده است بلکه به صورت طبیعی از دنیا رفت و اتفاقا برخلاف ادعای سالم بودن او، سابقه بیماری و مصرف داروی مستمر هم داشته است. یاعلی... 🔶 لطفا تا میتونید منتشر کنید✌️ 🔘کانال 👇 http://eitaa.com/joinchat/1246560365Ca5e65155c1 🏷️ عضو شوید☝️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️چند سالتون بود که فهمیدید مانیتورهای علائم حیاتی خیلی از کشورهای دنیا تولید ایرانِ خودمونن؟😎 ✅ از نسخه‌های قدیمی تا مدرن‌ترینهای روز، از صادرات به ایتالیا و آلمان تا سوئد و برزیل 💪 🇮🇷نیمه پنهان 🇮🇷@nimeyepenhan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جملات احساسی دختر شهید صدرزاده در حضور رئیس جمهور یا رقیه (س) 😭 ایل ما ایل عجم هاست که یک کودک ما جگری با جگر شیر برابر دارد اینکه ما دست به شمشیر و زره ایستادیم سبب این است که این طایفه رهبر دارد نه عراق نه سوریه خیالت راحت کشور ضامن آهوست، بزرگتر دارد وای اگر گرد وغباری به حرم بنشیند تیغ ما شوق به انداختن سر دارد به این میگن شیر دختر ❤ 🌷🇮🇷🌷
⭕️در امانت خیانت نکنید 🔹«اَقسِطوا اِنَّ اللهَ یُحِبُّ المُقسِطین»؛ به خرج بدهید؛ و عدل و انصاف در همه‌ی امور زندگی را دستور داده‌اند؛ یا «لا تَخونُوا اللهَ وَ الرَّسولَ وَ تَخونوا اَماناتِکُم»؛ در خیانت نکنید. امانت فقط پولی نیست که شما دست بنده دارید؛ مقامی هم که، مسئولیّتی هم که به وسیله‌ی شما به من داده شده امانت است. اگر چنانچه این امانت را درست عمل نکنم، خیانت در امانت است. ببینید شما اگر همین یک دستور را ما عمل بکنیم، چه اتّفاقی خواهد افتاد. بنابراین آنچه قرآن برای ما دارد، عبارت است از این دستورات عملیِ کاربردی. بیانات مقام معظم رهبری ۹۹/۰۲/۰۶ منبع: وبسایت‌ دفتر حفظ‌ و نشر آثار معظم‌ له @tabyinchannel
1.46M
اشتراک تجربه‌های شیرین از مواکب ایران
✅ معرفی کتاب « تاب آوری در اسلام وروانشناسی » 📝 نوشته سید مهدی شاهمیری منتشر و وارد بازار نشر شد. 🔻 این کتاب در دو فصل به ترتیب : 🔹 فصل اول: کلیات تاب آوری و روانشناختی 🔹 فصل دوم: تاب آوری از دیدگاه اسلامی به رشته تحریر درآمده است. 📚 در چکیده پشت جلد کتاب آمده است: آموزه‌های اسلامی و نصوص دینی دارای ابعاد روانشناختی متعددی برای مقابله با چالش‌ها هستند که باید مورد بررسی قرار گیرند. آنچه مورد نظر این کتاب است ارائه مفهوم تاب آوری با رویکرد اسلامی است.با توجه به تغییر نگرش در پژوهش‌های علم روانشناسی مثبتگرا (از تمرکز روی عوامل خطرآفرین و نقاط ضعف به سوی پرورش توانمندی‌ها و نقاط قوت مهم) به نظر می‌آید که تاب آوری در منابع اسلامی نیز مورد بررسی قرار گیرد. 💠 در این کتاب سیری در روانشناسی درباره تاب آوری خواهد شد و از آخرین یافته‌های روانشناسی بهره گرفته می‌شود تا در مراجعه به منابع اسلامی بدون اینکه چیزی بر آن تحمیل شود، باذهنی بازتر، تاب آوری با رویکرد اسلامی ارائه گردد؛ 🔹 به همین جهت این اثر، در پی آن نیست که تاب آوری در روانشناسی غربی را بومی می‌کند بلکه به دنبال ارائه و تبیین مفهوم تاب آوری با رویکرد اسلامی جهت کاهش آسیب‌های روانی در مواجهه با مشکلات می‌باشد. 🔸 این کتاب توسط انتشارات اخلاق وتربیت و دبیرخانه حمایت از پژوهشهای دینی معاونت پژوهش حوزه های علمیه به چاپ رسیده است. _ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ 🔳 با همراه باشید 🆔 @meftahandishe_com
💥طرح جلد کتاب جدیدم 📕دست به گریبان عشق (عشق در عرفان اسلامی و شبه عرفان های نوظهور) ✨انتشارات: پژوهشگاه فرهنگ البته هنوز منتشر نشده
رشد معکوسحرام رشد نمی کند، اگر هم رشد کند،برکت ندارد. اِنَّ الحَرامَ لا یُنمی، وَ اِن نَمی لا یُبارَکُ لَهُ فیهِ، 🔅الکافی ج۵، ص ۱۲۵/امام هادی علیه السلام ⛔️از حرام انتظار نداشته باش زندگیتو توسعه بده! 🌐به مهارتکده فکری و معنوی بپیوندید👇 ╭🪴 ╰┈➤@moslem_garivani
🔰 حضرت آقا دوباره کاغذ به دست شد و لیست ها را روخوانی کرد ‼️ 💠 بعد از آبان ماه سال 1401 و دیدار با مردم عزیز که آقا از روی کاغذ و به صورت لیستی فهرست خدمات را گفت ، این برای دومین بار در کمتر از یک سال است که آقا دوباره آمده یکی یکی از دستاوردهای دولت را برای مردم گفت ‼️ 💠 کاری که وظیفه من و شماست ، کاری که بالای هزار بار رهبری بر عهده من و شما قرار داد تا دستاوردهای نظام به مردم گفته شود تا ناامیدی ریشه کن شود و مردم به آینده امیدوار باشند ، اما وقتی آقا دید ما کم کاری کردیم و عده ای هم هستند که در لباس خودی مدام در حال تزریق ناامیدی و منافق و خائن خطاب کردن مسئولین هستند ، دوباره خودش دست به کار شد و فهرست به فهرست از خدمات دولت گفت. 👈 چرا نباید وظیفه خودمان را خوب انجام دهیم تا رهبری جور کم کاری ما را نکشد ⁉️ در سال انتخابات مجلس ، آن هم سالی که اصلاح طلبان به شدت در حال ضعیف نشان دادن دولت و هستند ، وقت دعوا بین خودی ها و مدام دولت و مجلس را زیر سوال بردن هست ⁉️ 👈 خوب بودن حذف ارز ترجیحی 👈 رشد شاخص های اقتصاد کلان 👈افزایش رشد اقتصادی 👈 افزایش رشد سرمایه گزاری 👈 کاهش رشد نقدینگی 👈 کاهش بیکاری 👈 کاهش ضریب جینی ( فاصله طبقاتی) 👈 رشد قابل توجه صادرات کالا 👈 تقویت نظام مالیاتی 👈 رشد قابل توجه محصولات پتروشیمی 👈 اقدامات ارزنده نفت و گاز 👈 راه اندازی کارگاه های تعطیل و نیمه تعطیل 👈 کارهای مهم در زمینه آب رسانی ⬆️⬆️⬆️ 🔰 این موارد را شخص آقا در صحبتهای امروزش گفت ‼️ 👈 وظیفه مان را که انجام ندادیم، حداقل همینها را نشر دهیم! یاعلی 🇮🇷 @Sh_Aviny ✴️ Eitaa.com/Sh_Aviny
🔸۱۹ شهریور سالروز درگذشت آیت‌الله 🔸 او به عنوان یک و قرآن‌پژوه، همواره دغدغه را داشت و مهم‌ترین عامل اصلاح جامعه را «اصلاح فکر و اندیشه» و «فهم اقشار مختلف از دین مبین اسلام» می‌دانست. 🌷🇮🇷🌷
هدایت شده از سید احمد رضوی | صراط
🔴 بی‌حجابی؛ از واقعیت تا تصورات پنج برابری 🔻 انجمن دانش آموختگان علوم اجتماعی دانشگاه تهران بنا بر اهمیت موضوع «درک واقعی مسأله حجاب» در ابعاد اعتقادی، بینشی، اخلاقی و رفتاری به بررسی حقایق جاری حجاب در جامعه ایرانی پرداخته است. آنچه در ادامه می‌آید نتایج تجمیعی ۶ پیمایش و مطالعه کلان ملی است که از ابتدای سال ۱۴۰۱ (۶ ماه قبل از حوادث پاییز سال گذشته) تا خرداد ۱۴۰۲ توسط مراکز پژوهشی، دانشگاهی، سیاستگذاری و رسانه‌ای برگزار شده است. 🔰 به این داده ها دقت کنیم: 1️⃣ در واقعیت ملی ۶.۴ درصد بانوان به کشف حجاب روی آورده‌اند ( این وضعیت در برخی کلان شهرها مثل تهران تا ۹.۳ درصد هم می‌رسد) اما در یک ارزیابی وقتی از مردم پرسیده می‌شود به نظر شما میزان بی حجابی چقدر است؟ پاسخ ها تا ۵ برابر واقعیت متفاوت است. 2️⃣ درباره «اعتقاد به حجاب»، ۸۱.۷ درصد پاسخگویان (اعم از زن و مرد) به حجاب به عنوان یک حکم اسلامی، اعتقاد خود را ابراز داشته‌اند. ۸۴.۲ درصد بانوان، حجاب را به عنوان یک حکم اسلامی قبول دارند. 3️⃣ ۷۳ درصد جامعه معتقدند «حجاب باعث افزایش عفت و پاکدامنی زنان می‌شود» 4️⃣ ۸۶.۲ درصد بانوان در انتخاب رنگ لباس خود طوری دست به انتخاب می‌زنند که رنگ لباس برای دیگران جلب توجه نکند. ۹۱ درصد طوری لباس می‌پوشند که تحریک کننده نباشد و ۹۴.۹ درصد پوشش خود را طوری انتخاب می‌کنند که در امنیت باشند. 5️⃣ ۷۷.۸ درصد مردم با این گزاره که «یکی از عوامل موثر بر تحکیم خانواده، رعایت حجاب است» موافق هستند. اعتقاد بانوان به این گزاره، ۸۲.۴ درصد هست. 6️⃣ ۸۴.۳ درصد پاسخگویان (زن و مرد) با الزام اجتماعی حجاب موافق هستند. میزان موافقت «بانوان» با الزام رعایت حجاب، بیشتر و برابر با ۸۶.۵ درصد است. البته تلقی همه این افراد با نوع و میزان الزام بخشی یکسان نیست و شامل طیفی از الزام قانونی تا الزام فرهنگی و اخلاقی را در برمی‌گیرد. در حالی که بخشی از جامعه برای مقوله حجاب قائل به الزام قانونی و ایفای نقش دولت هستند (۴۶ درصد) طیفی دیگر علاوه بر الزامی دانستن حجاب در محیط عمومی به مواجهه فرهنگی با این الزام موافق هستند (۴۹ درصد) 7️⃣کسانی که حجاب خود را تابعی از «اجبار» میدانند در اقلیت هستند؛ به گونه‌ای که ۷۹ درصد بانوان هیچ نوعی از اجبار را در انتخاب پوشش خود احساس نمی‌کند. در کل ۱۴.۷ درصد بانوان نوعی از اجبار را در انتخاب پوشش خود اثرگذار می‌دانند که شامل اجبار قانونی (۸.۲ درصد)، اجبار شغلی (۴.۵) و اجبار از طرف خانواده (۲ درصد) هستند. 8️⃣ در حالی که غالب مردم (بیش از ۸۰ درصد) به حجاب اعتقاد داشته و به آن به عنوان یک الزام اجتماعی باور دارند اما اکثر مردم آنچه از باور جامعه درک و احساس می‌کنند به کلی متفاوت با این واقعیت است. در این باره ۶۸ درصد مردم اینگونه احساس می‌کنند که اکثر مردم با حجاب مخالف هستند. 🔸 متن کامل رو میتونید در خبرگزاری ایرنا مطالعه کنید👇 https://www.irna.ir/news/85213079 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️سطوح سواد رسانه (بخش دوم) 1⃣سطح مقدماتی و اولیه‌ی پیام‌ها 🔹یک سطح مقدماتی و اولیه که طی آن مخاطب به موضوعات و پرسش هایی مانند: چه کسی پیام های رسانه ای را می‌آفریند؟ از چه فنونی استفاده می‌کند؟ و با چه هدفی پیام را ارسال می‌کند؟ توجه دارد. در این سطح مخاطبی که دارای است، این توانایی را دارد که پدید آورندگان پیام ها (کارگردان، بازیگران، تهیه کنندگان، سیاستگذاران و...) را تشخیص دهد. چنین‌ مخاطبی از نقش صدا، موسیقی و سایر جلوه‌های ویژه برای القای فضا و معنی در انتقال تصاویر تا حدودی با خبر است، و قادر است تشخیص دهد که هر پیام برای چه گروهی از مخاطبان تهیه و پخش می‌شود، هدف‌ پیام‌آفرینان (اعم از اهداف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی) را در نظر داشته، میزان تأثیرگذاری پیامها را تعیین کند و پیامدهای آسیب زا یا اثرات مثبت (حفاظت کننده) آنها را مشخص سازد.   2⃣سطح عمیق و پنهان پیام‌ها 🔹دومین سطح، ویژگی های‌ پنهان‌تر و درونی‌تر هر پیام را در برمی‌گیرد، و مخاطب به گونه‌ ای  عمیق تر، ارزشها و سبک های پنهان و مستتر در پیام را مدنظر قرار می‌دهد. هر پیام ارزش‌ها و سبک های زندگی متناسب با خود را به نمایش می‌گذارد. سبک زندگی، ارزشها و هنجار هایی است که در زندگی افراد از اولویت برخوردار است و عملاً به کار گرفته می‌شود، و مخاطب بایستی قادر باشد سبک زندگی القا شده در پیام را شناسایی کند. به عبارت دیگر، مخاطبِ دارای «سواد رسانه‌ای» میتواند زندگی‌ای را که «رسانه ها» بر افکار و اعمال و زندگی او اعمال می‌ کنند، تشخیص دهد و بداند رسانه ها قادرند آنچنان نامحسوس و بطور تدریجی سبک زندگی خانواده‌ ها را به کلی تغییر دهند، که حتی خود افراد نیز متوجه نباشند. ... منبع: راسخون به نقل از سایت حوزه @tabyinchannel
هدایت شده از مثل مصطفی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 عشق حسین(ع) مرا دیوانه کرده 🔹موکب‌داری که حین پذیرایی از زوار سیدالشهدا، همراه آب معرفت هم تعارف می‌کرد. __________________________ مردم عادی هیچ وقت نمی تونن مارو درک کنن چون دچار این عشق نشدن و هر کسی لایق این عاشق شدن نیست . @mesle_mostafa
💠 اجتماع جهادگران گفتمان‌ساز "یادبود مرحوم که به تعبیر رهبریِ عزیز «هنرمند جهادگر» بود." 🔻 سخنران: حجت الاسلام قمی 🔻با حضور: حاج حسین یکتا و فعالان عرصه گفتمان‌سازی جهادی ⏰ زمان: پنجشنبه ۲۳ شهریور همزمان با روز بیست و هشتم صفر: ساعت ۹:۳۰ صبح 🏡 مکان: قم، بلوار الغدیر، کوچه ۱۰ (کوچه سیدمحمدساجدی) مدرسه هدایت •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان را در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا" دنبال کنید.
*بسمه تعالی شانه مصارع عشاق قسمت ۳۸ هر که در این حلقه زنده نیست به عشق بر او نمرده به فتوای من نماز کنید خوش به حال هر کسی که در عالم عاشق شد. هر کسی که عاشق نشده ‌است، مرده است. در مسیر سلوک انسان دچار ریاضت و بلیات می‌شود، مثل کوهنوردی که می‌خواهد بالای کوه برود که سخت است، وقتی به قله رسیدی لذتی دارد. ریاضت و ابتلا سخت است اما وقتی در اثر این ریاضت یک پیاله به تو بدهند لذتی دارد که مست می‌شوی و همه‌ی سختی‌ها را فراموش می‌کنی. جناب ابن سینا در رسالة الطیر می‌گوید راه سختی بود، عده‌ای از عشاق خواستند به سوی خدا بروند. خدا یک جلوه‌ای که کرد همه سختی ها را فراموش کردند‌. آن معشوق ازلی یک جلوه‌ای کرد و یکی غمزه‌‌ای آمد و گوشه چشمی نشان داد و دردشان درمان شد. آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند آیا بود که گوشه چشمی به ما کنند حضرت عباس ساقی کربلاست که به همه‌ی شهدای کربلا شراب می‌داد. «السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک». ارواحی که در آستان حسین علیه السلام فانی شدند. عباس بن علی آستان امام حسین است چون باب الحسین است و در ابجد نام عباس با باب الحسین یکی است. این آستان حریم و جلوه‌ی حسین است. اباعبدالله به حیث حقیقتش حد و حدودی ندارد و کسی به آن‌جا راه نمی‌یابد. امام حسین یک تعین پیدا کرد که در عرفان از آن به واحدیت تعبیر کرده‌اند. احدیت امام حسین علیه السلام واحدیت عباس بن علی است. لذا واحدیت آستان و حد حسینی است. همه شهدای کربلا در این دایره‌ی حسینی مستغرق شده اند و از مرکز کسی خبر ندارد اما همه در این دایره هستند. حضرت عباس تعین اعظم امام حسین علیه السلام است، حسابش با دیگران در کربلا جداست. ابالفضل العباس عاشق به تمام معناست و مهم ترین نشانه‌ی عشق ادب است که ایشان در ادب تام و تمام نسبت به اباعبدالله بود. امام حسین به دست عباس به همگی آب داد. آن‌ها همگی شراب را سر می‌کشیدند و مست می‌شدند و همه در امام حسین فانی می‌شدند، هرکدام از آنان در حد خودش حسین می‌شد. حبیب حسین می‌شد اما در حد حبیبی خودش و عین ثابته‌ش باقی می‌ماند. دماغم ز میخانه بویی کشید حذر کن که دیوانه هویی کشید حضرت عباس در عین حال که ساقی است خود نیز تشنه است و از قضا تشنگی و عطش ساقی خیلی سخت‌تر و شدیدتر است. ساقی حضرت عباس امام حسین علیه السلام است. مطلب این‌جا خیلی سنگین می‌شود چون امام حسین به هر که بخواهد شراب دهد تشنه‌ترش می‌کند. امام حسین به گونه‌ای عباس را سقایت کرد که ارباً ارباً شد و دیگر هیچ چیز از او باقی نماند. «الَوْ أَنزَلْنَا هَٰذَا الْقُرْآنَ عَلَىٰ جَبَلٍ لَّرَأَيْتَهُ خَاشِعًا مُّتَصَدِّعًا مِّنْ خَشْيَةِ اللَّهِ» (حشر/۲۱) قرآن امام حسین است و عباس کوه. تصدع یعنی ناپدید و نابود شد و هیچ چیزی از او باقی نماند. اگر قرآن بر کوه تجلی کند کوه فرو می ریزد و هیچ چیزی از آن باقی نمی‌ماند. «جَعَلَهُ دَكًّا وَخَرَّ مُوسَىٰ صَعِقًا» (اعراف/۱۴۳) جناب اباعبدالله هم بر حضرت عباس در میدان این‌گونه تجلی کرد. ز اندازه بیرون تشنه ام ساقی بده آن آب را اول مرا سیراب کن آن گه بده اصحاب را عباس بن علی خواست تا به تمام تشنگان عالم ادب عند المعشوق را یاد دهد وگرنه او به فرات نیازی ندارد. هست عباس علی خود بحر جود چشمه‌ی ایجاد و ینبوع وجود هفت بحر از بحر جودش یک نمست بحر امکان خود جهانی زان یمست تا نپنداری که رفت از بهر آب سوی میدان با چنان شور و شتاب رفت با مشک از پی آب طلب تا تو را آموزد آداب طلب دعوت عشق است بانگ العطش آن صدا را دست و سر کن پیشکش داعی حق چون زند بانگ به خویش سر به کف بگذار و رو مردانه پیش چون فتادت دست از دوش ای پسر سینه کن بر تیغ عشق او سپر چون فتادت دست بر دندان تو مشک گیر تا گیرد فلک بر خود ز رشک امام حسین علیه السلام به حضرت عباس اذن داد به میدان برود تا هم رسم عاشقی به عشاق عالم یاد بدهد و هم او را از آب طهور تجلیات ذات سیراب کند. او را چطور سیراب کرد؟ حسین یک نگاه کرد دستانش را قطع کردند. در وادی عشق آدم را این‌گونه سیراب می‌کنند. آب خنجر بحری از آن آب‌هاست متصل این نهر با بحر خداست این آب را از دم شمشیر و خنجر آبروست. هر کسی در این راه تشنه باشد، به او آب می‌دهند منتها از دم شمشیر و خنجر... امام حسین به حضرت عباس فرمود که اگر تو می خواهی در مقام واحدیت، حسین محض شوی باید از اسماء و صفات حُسنی و کمالات الهی بگذری. پس اول باید دو دستت را بدهی و دست مظهر قدرت است و دو دست مظهر کمال قدرت است. یهود گفتند که دست خدا بسته‌ است. خدا پاسخ داد: «بَلْ يَدَاهُ مَبْسُوطَتَانِ» (مائده/۶۴) دست خدا در چه چیزی مبسوط است؟ دست کنایه از قدرت است و دست خدا در تمام ماسوی الله بسط دارد... ادامه دارد التماس دعا صادقزاده** دالان بهشت https://eitaa.com/joinchat/3524329858C3540f0e1f0
یادداشت حجه الاسلام شریفی در خصوص قدرتمند ترین عامل وحدت در بین طوائف سیستان و بلوچستان 1⃣ رزمنده و جانباز دفاع مقدس و برادر سرداران شهید میرحسینی که شهید حاج قاسم سلیمانی این خانواده را در تنها کتابش بنام خورشید زابل ، بیت الابرار معرفی نموده است. 2⃣ نمایندگی دوره چهارم و پنجم در مجلس شورای اسلامی و معاون حقوقی امور مجلس و بین الملل ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سرپرست معاونت نظارت و بازرسی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مدیر کل ساماندهی امور ناظرین مجلس شورای اسلامی از سوابق کاری نامبرده است. 3⃣ مغز متفکر اقتصادی و سردار عرصه جهاد اقتصادی که دارای توان بسیار بالای مدیریتی است. 4⃣ ظرفیت بالای وی در حفظ وحدت ملی در منطقه سیستان و بلوچستان که بیش از ۲۷ طائفه از طوائف بلوچستان وی را سردار قوم معرفی و کاملا از وی تبعیت دارند. کانال ایده و مطالبه گری های من @hajmoheb