eitaa logo
کتابخانه نقد تصوف و عرفان🕸صفیر شیطان🕸
514 دنبال‌کننده
373 عکس
85 ویدیو
104 فایل
📚اولین کتابخانه دیجیتال نقد تصوف و عرفان 🌟معرفی آثار تخصصی و دانلود رایگان جستجو بر اساس مولف، موضوع،زبان، قرن 🛡 تلگرام: 🆔 https://telegram.me/safiresheytan 🛡 ایتا: 🆔 https://eitaa.com/safiresheytan وبلاگ: 🌐 http://safiresheytan.blogfa.com/
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🛒 💥خدمتی دیگر از کانال صفیر شیطان 💥 🔰فروش کتب نقد صوفیه با ۲۵درصد تخفیف هم اکنون در کانال تلگرام ما 🔻https://t.me/safiresheytan/631 🆔 @safiresheytan🕸
📗ابن عربی از نگاه دیگر ✍ سید محسن طیب نیا قیمت پشت جلد 👈۶۵ هزار تومان فروش ویژه 👈 ۴۸ هزار تومان 🎁با ۲۵%تخفیف🎁 🌀موجودی فقط ۱عدد ✅فروخته شد. 📭سفارش کتاب ؛ @A_mobarez ~~~~ 🆔 @safiresheytan🕸
📗کشف الحقیقه فی اعتبار الحدیقه ✍ علیرضا دوستی قیمت پشت جلد 👈۱۸ هزار تومان فروش ویژه 👈 ۱۳ هزار تومان 🎁با ۲۵%تخفیف🎁 🌀موجودی فقط ۲عدد 📭سفارش کتاب ؛ @A_mobarez ~~~~ 🆔 @safiresheytan🕸
📗سیری در آثار علامه سید محمد حسین طهرانی ✍ سید محمود هاشمی نسب وشعیب حدادی قیمت پشت جلد 👈۳۰ هزار تومان فروش ویژه 👈 ۲۲ هزار تومان 🎁با ۲۵%تخفیف🎁 🌀موجودی فقط ۲عدد 📭سفارش کتاب ؛ @A_mobarez ~~~~ 🆔 @safiresheytan🕸
📗ادوار تاریخ تصوف ✍ امین اوحدی ومحمد هادی قندهاری قیمت پشت جلد 👈۸۵ هزار تومان فروش ویژه 👈 ۶۳ هزار تومان 🎁با ۲۵%تخفیف🎁 🌀موجودی فقط ۱عدد ✅فروخته شد . 📭سفارش کتاب ؛ @A_mobarez ~~~~ 🆔 @safiresheytan🕸
📗نگرشی بر فلسفه وعرفان ✍ آیه الله صافی گلپایگانی قیمت پشت جلد 👈۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان فروش ویژه 👈 ۹ هزار تومان 🎁با ۲۵%تخفیف🎁 🌀موجودی فقط ۳ عدد 📭سفارش کتاب ؛ @A_mobarez ~~~~ 🆔 @safiresheytan🕸
📗تعارض در حکمت متعالیه ✍ دکتر مهدی طاهریان قیمت پشت جلد 👈۶۰ هزار تومان فروش ویژه 👈 ۴۵ هزار تومان 🎁با ۲۵%تخفیف🎁 🌀موجودی فقط ۱ عدد 📭سفارش کتاب ؛ @A_mobarez ~~~~ 🆔 @safiresheytan🕸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‍ ❄️ 🗣 (۲) ✍زمانی از من خواسته شد برای گروه معارف دانشگاه یک کتاب درسی کوچک در زمینه بنویسم . من چنین کتابی را نوشتم ولی یک سال از پخش و تدریس آن نگذشته بود که از من خواسته شد در این کتاب تجدید نظر کنم. وقتی من چنین امری را نپذیرفتم، سمیناری در تشکیل دادند و مرا هم دعوت کردند . در این سمینار شماری از در گرد آمده بودند تا اشکالات این کتاب را با من در میان بگذارند. 📛در جمع‌بندی مطالب آنان به این نتیجه رسیدم که همگی می‌خواهند کتابی تنظیم شود که مروج عرفان باشد و اینان همانند و در مسند تعلیم شاگردان و خویش به تدریس آن بپردازند . با تمام اصراری که انجام گرفت و حتی آنان ،این پیشنهاد را نپذیرفتم و گفتم: ⚠️من دانشگاه را نمی‌دانم .♨️ 🔹دانشگاه جای دانش و تحقیق است. در زمینه ، ما باید تنها به عنوان اطلاع‌رسانی کار کنیم و نه به عنوان تبلیغ و ترویج؛ ❌ در نتیجه حاضر به تجدیدنظر نشدم ؛از این رو آن کتاب دیگر نشد و از فهرست خارج شد ‼️ 💠🔅💠🔅💠🔅💠 ✅بار دیگر از جامعه تقاضا دارم از این نکته ظریف غفلت نکنند 🔰یا مانند من که است از دست برداشته‌ام از این کار دست بردارند 🔰 یا به شاگردان خود دهند این درس تنها جنبه اطلاع رسانی دارد و اگر کسی بخواهد عارف شود باید به بپردازند و گرنه با خواندن مطالبی از کسی نخواهد شد؛ ✅ زیرا ، نوعی هستند و این تجربه ها قابل انتقال به دیگران نیست. --------------------- 📚سراب فریب ص۱۴ 🆔 @safiresheytan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‍ 🚦 🌸 ✍مرحوم سید نعمت الله جزایری در کتاب ، فصلی را تحت عنوان "ظُلمَه فی اَحوالِ الصّوفیهِ و النَّواصِب" به اختصاص می‌دهد .ایشان در آغاز این فصل می نویسند؛ ─┅═༅𖣔🌺𖣔༅═┅─ 💡بدان که کلمه بعد از اسلام در مورد جماعتی از علیهم السلام مانند؛ ، و و مانند ایشان استعمال شد . ❌ این افراد با ائمه داشته و بحث می کردند و قصد داشتند را خاموش کنند عده‌ای از آنها در زمان علمای ما نیز پیدا شدند و با آنها برخورد نموده و آنان را ردّ کردند و آنها نوشتند مانند ؛ 👈 شیخ ما، که در ردّ حسین بن منصور حلاج کتاب نوشت و 👈 دیگر کتبی که اصحاب ما نظیر نوشتند و در آنها حلاج را مطرح کردند و 👈 ورود علیه السلام در و 👈 منع حلاج از سفر به مکه و اباطیل دیگر وی را نقل نمودند. 👥 این تقابل در دوران حاضر نیز ادامه یافت و عده‌ای از ، را مطالعه کردند و بر مذهب آنها آگاه شدند و مشاهده کردند که آنها در امور دینی می‌کنند مانند: ▫️اباحه ▫️ترک و ▫️روی آوردن به غلمان های خوش چهره... ❌ البته تعجب از بعضی از شیعیان است که علی رغم اطلاع از آن که از لحاظ اعتقادی و عملی، مخالف علیهم السلام است چگونه به آنها تمایل پیدا می‌کنند⁉️ ⚠️ اعتقاد آنها در مورد خداوند متعال گاهی بدین گونه است که ... خداوند را در حقیقت یکی می‌دانند و به اعتبار متعدّد تلقی می‌کنند لذا در نظر آنان همه مخلوقات عین خداوند سبحان می‌باشند و خداوند عین آنهاست و تعدد از ناحیه و تشخُصّاتِ عارض شده بر مادّه حاصل می‌شود. ----------------------------- 📚الانوار النعمانیه ج۲ ص ۲۸۱ -۲۹۷ 📍به نقل از ادوار تاریخ تصوف ج۲ص۲۵۹ 🆔 @safiresheytan🕸