قدرت حضور اطلاقی روح ماورای ظهورات مقید، یا تناسخ باطل در بدنها گفته شده در برخی هیپنوتیزمها و تجارب NDE - پاسخ ۶٢ کانال کاربران.mp3
9.92M
⛱ #کانال_کاربران #پاسخ ۶٢ 👆
🔸 «قدرت حضور اطلاقی روح ماورای ظهورات مقید، یا تناسخ باطل در بدنها گزارش شده در برخی هیپنوتیزمها و برخی گزارشهای تجارب NDE ؟»
(بر اساس فرض صحت مشهودشان در عین غلط بودن قضاوت و گزارششان)
✅ بخش اول، پاسخ متنی👇
🔻ایتا
🌐 eitaa.com/salehi786/3190
🔻تلگرام
🌐 t.me/msalehi786/378
🔸
eitaa.com/salehi786/3177 :سؤال
سلام و رحمت خدا بر شما
(پاسخ سوال ۶٢ کانال کاربران)
فارغ از دلایل عقلی قطعی در باطل بودن تناسخ مُلکی در دنیا، و احادیث صریح در کفر بودن آن، که در ادامه نکاتی ارسال میشه
(دقت شود که «تناسخ مُلکی در دنیا باطل است و کفر»، نه تناسخ ملکوتی در برزخ که همان تجسم اعمال در معادست و حق و درست)
برخی از خود متخصصان این امر هیپنوتیزم میگویند :
زمانی که شخص در حالت هیپنوتیزم قرار میگیرد و به او «تلقین» میشود که زندگیهای قبلی داشتهاست «تجربیاتی ذهنساخته» به او دست خواهد داد که انگار او قبلاً زندگیهایی کردهاست.
یعنی، سخنانی را که فرد در زمان هیپنوتیزم بیان میکند به «اشتباهات حافظهایِ او» پیوند می زنند و میگویند که ذهن افراد با استفاده از خاطرات کودکی و خاطرات نهفته خود این خاطرات را میسازد. نه اینکه هیپنوتیزم زندگی قبلی را به ما نشان بدهد.
🔸 #حدیث امام رضا (علیه السلام) در کفر دانستن عقیده تناسخ
قال الرّضا (علیه السلام) :
« مَنْ قَالَ بِالتَّنَاسُخِ فَهُوَ كَافِرٌ بِاللَّهِ الْعَظِيمِ مُكَذِّبٌ بِالْجَنَّةِ وَ النَّار »
امام رضا (علیه السلام) فرمودند : «كسي كه قائل به تناسـخ باشد همانا كـافر به خـداوند بزرگ است و تكذ يب كننده بهشـت و جهنـّم»
(وسائلالشيعة، ج28 ،ص341/بحار الأنوار، ج4، ص320)
علامه طباطبایی :
وقتى سالک به مقام خلافة اللّهى مىرسد که پس از نزول از عالم اصلى (از مرتبه غیبی) تا پستترین مرحلهى تنزّل (در مرتبه مادی)، به منزل اصلى بازگشت کند. و این تناسخ نیست؛
زیرا تناسخى که «تناسخیه» گفتهاند آن است که کسى بمیرد و روحش در قالب دیگر برود.
اما این سیر (صعودی حقیقی) به طرف کمال و سفر به منزل اصلى است که از آن تنزّل نموده، و ظهوراتى است از حضرت حق سبحانه، و تجلّیاتى است تا سالک به کمال برسد؛ لذا (شیخ محمود شبستری، در گلشن راز) مىگوید:
تناسخ نیست این کز روى معنى
ظهوراتى است در عین تجلّى
🔻 کتاب راز دل (شرح گلشن راز) ، ص: 181
لینک زیر هم اشارهی خوبی داره👇
مورد زندگی های متوالی که در هیپنوتیزم گفته شده است چه میگوئید؟
https://www.islamquest.net/fa/archive/fa15232
و نهایتا تکملهای صوتی👇در توضیح مطلب لینک
https://eitaa.com/salehi786/3178
هدایت شده از هوالحکیم🌷محمّدحسین صالحی
#قدرت_تصرفات_روحی
#کرامات_روحی
🔺 بلایی که برادر علامه، سرِ شاگرد آورد!
🔻علامه حسنزاده آملی میفرمود: «درسی با عارف ربانی آیت الله محمد حسن الهی (اخوی علامه طباطبایی) در مقبره شیخان داشتیم؛ ایشان مریض شد و درس تعطیل شد و ایشان را به بیمارستان نکویی بستری اش کردند؛
یک روز گذشت و ما بی درس بودیم و خیلی بر ما سخت گذشت؛
فردا صبح دفتر و قلم را برداشتم رفتم بیمارستان نکویی پای تخت ایشان زانو زدم و گفتم یک روز درس تعطیل شد دلم گرفت؛ آمدم همینجا اگر حالش را دارید همینجا درس را برگزار کنیم.
جناب آقای محمد حسن میفرماید که آقای حسنزاده، راستش من هم دیشب، اولین شب بود در بیمارستان می خوابیدم؛ در طول عمرم تاکنون در بیمارستان نخوابیده بودم؛ دیشب اولین شب بود و خیلی دلم گرفت. برای اینکه از این حالت خارج شوم چند لحظهای را با شما بودم!
گفتم چه! چطور با من بودید!
گفت: دیشب ساعت ۱۰ مثلا، شما پا نشدید به کتابخانه بروید؟
فکر کردم دیدم بله! دیشب همان ساعت رفتم
گفت: فلان کتاب را برنداشتید؟
گفتم: چرا! برداشتم!..
گفت: شروع کردید به مطالعه کردن و ورق زدن… از این ور به آنور… ؟ ساعاتی با کتاب ور رفتی…
گفتم: چرا! همینطور بود!
گفت:خب من بودم… با پای شما رفتم کتابخانه ؛ با دست شما کتاب را برداشتم؛ با چشم شما کتاب را خواندم و بعد هم خسته شدم و کنار گذاشتم….
بعد ایشان فرموده بود: آقا چه کارهایی با ما میکنید! چه بلاهایی سرِ ما میآورید…
و بعد ایشان میفرمود که این یکی از کارهایی بود که ایشان با من انجام داد!
حالا بقیهاش چه بود داستان، تعریف نکرد.
جناب اخوی علامه طباطبایی آدم قوی بود.»
کانال نصیحتِ شوریدگان @mohabbateellahi
@Salehy
بسم الله
#الخیر_فی_ما_وقع
🔶 خیر همان قضائی هست که برای شما #واقع میشود (در نگاه به رابطه ملکوتی و عالم قضاء و تکوین الهی).
🔸
🔻به تعبیر امام خمینی (قدّس سرّه) در ابتدای جنگ تحمیلی:
⚡ « الخَیرُ فى ما وَقَعَ »،
⚡ «خیر در آن چیزی هست که واقع شده است» .
(صحیفه، ج۱۳، ص۲۴۶).
🔸
🔻البته این خیر بودنِ واقع به قضاء الهی برای #مؤمن است (دقت شود مؤمن یعنی کسی که ایمان و نیکیها را دوست دارد و از گناهان و بدیها نفرت دارد و قصد دارد عالماً عامداً گناه نکند).
🔻این بیان به طرق مختلف مکرراً در روایات شریف معصومین (علیهم السلام) اشاره شده است، مانند👇:
🔸 قال رسول الله (صلّي الله عليه و آله) :
✨ في كُلِّ قضاءِ اللهِ عزّوجلَّ خِيَرَةٌ للمؤمنِ.
(امالي شيخ صدوق، ص 439)
🔻 در تمام قضاهاي خداوند، براي مؤمن خير است.
🔸
🔸 قال الامام الكاظم (عليه السّلام) :
✨ الْمُؤْمِنُ بِعَرَضِ كُلِّ خَيرٍ لو قُطِعَ أَنمَلَةً أَنمَلَةً كانَ خَيْراً لَهُ
✨ و لو وُلِّيَ شَرقَهَا و غربَهَا كانَ خَيراً لَه.
(بحار الانوار، ج 64، ص 242)
🔻 مؤمن همواره (همیشه در همه حالات) در معرض خيرات است. چه (در مشقّت) اگر بند از بندش قطعه قطعه شود، برایش خير است، و چه (در مسرّت) اگر حكومت شرق و غرب عالم هم به او عطا شود، باز برایش خير است.
🔸
🔸عَنْ عَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْنِ (علیه السلام) قَالَ:
✨ الصَّبْرُ وَ الرِّضَا عَنِ اللَّهِ رَأْسُ طَاعَةِ اللَّهِ
وَ مَنْ صَبَرَ وَ رَضِيَ عَنِ اللَّهِ فِيمَا قَضَى عَلَيْهِ فِيمَا أَحَبَّ أَوْ كَرِهَ لَمْ يَقْضِ اللَّهُ (عَزَّ وَ جَلَّ) لَهُ فِيمَا أَحَبَّ أَوْ كَرِهَ إِلَّا مَا هُوَ خَيْرٌ لَهُ.
(وسائل الشيعه، ج 3، ص 251)
🔻 امام سجاد (عليه السّلام) فرمود: صبر و خشنودي از قضاي الهي، اصل و اساس اطاعت خداوند است. هر كه صبر و رضا در برابر قضاي الهي داشته باشد، جز خير براي او نخواهد بود.
🔸
🔸 قال رسول الله (صلّي الله عليه و آله) :
✨ عَجَباً لِلْمُؤْمِنِ لَا يَقْضِي اللَّهُ عَلَيْهِ قَضَاءً إِلَّا كَانَ خَيْراً لَهُ سَرَّهُ أَوْ سَاءَهُ
✨إِنِ ابْتَلَاهُ كَانَ كَفَّارَةً لِذَنْبِهِ وَ إِنْ أَعْطَاهُ وَ أَكْرَمَهُ كَانَ قَدْ حَبَاهُ.
(تحف العقول، ص48)
🔻 در شِگفتم براي مؤمن، قضاي الهي بر او جاري نمي شود مگر اينكه براي او خير است، چه (در ظاهر) خوشايند باشد و چه ناخوشايند. اگر مبتلا كرد، كفاره گناهانشان باشد و اگر بخشش كرد، گرامي اش داشته است.
🔸
🔸 قال الامام الصادق (عليه السّلام) :
✨ انَّ اَعْلَمَ الناسُ بِاللهِ، اَرضْاهُم بِقَضاءِ الله عزّوجلّ.
(وسائل الشيعه، ج 3، ص 251)
🔻عالم ترين مردم كسي است كه راضي ترینِ آنها به قضاي الهي باشد.
🔸
🔸 قال اميرالمؤمنين (عليه السّلام) :
✨ رَضِينَا عَنِ اللهِ قَضَاءَهُ وَ سَلَّمْنَا لِلّٰهِ أَمْرَهُ
(نهجالبلاغه خطبه ٣٧؛ بحار الانوار، ج ٣٩، ص٣۵١)
🔻 ما در برابر قضاي الهي راضي، و در برابر امر او تسلیم هستیم.
🔹
✍️توضیح بیشتر در اینجا 👇
🌐 https://eitaa.com/salehi786/3205
🔸
@Salehi786
بسم الله
🔸 دو حکم از دو عالم (تکوین و تشریع)
(رضا به قضای تکوین الهی و خیر دیدن کارِ خدا / تسلیم به امر تشریعی تشریع الهی و انجام خیرات و مبارزه با شرارتهای خلق خدا)
🔸
🔻ما دو وجه و دو حکم ارتباطی داریم با دو عالم،
یک وجه «ارتباط ما با خدا» (رابطه ملکوتی؛ عالَم قضاء، و تکوینی)،
و یک وجه «ارتباط ما با مخلوقات» (رابطه مُلکی؛ عالَم قَدَر و تشریعی)
🔶 حکم این دو ارتباط، دو حکم هستند از دو عالَم👇
🔶 ۱. عالَم اول:
🔻حکم ارتباط شما با خدا در عالَمِ ملکوت، که در آن رابطه، غیری نیست، و جز خدا کسی در صحنه نیست، همه چیز «باذن الله» و «من عند الله» (نازل از خزائن عند الله) است، و قضاء الهی در لوح محفوظ است که رضایت شما به آن قضاء الهی، کمال «مقام رضا» است برای شما.
🔻در این رابطه، همه ی عالم، فعل خداست با شما، و برای تربیت شما در خلوتتان با خدا:
🔻مَآ أَصَابَ مِنْ مُصِيبَةٍ فِي الْأَرْضِ وَلَا فِيٓ أَنْفُسِكُمْ إِلَّا فِي كِتَابٍ مِنْ قَبْلِ أَنْ نَبْرَأَهَآ إِنَّ ذَٰلِكَ عَلَى اللَّهِ يَسِيرٌ (حدید، ٢٢)
🔻مَآ أَصَابَ مِنْ مُصِيبَةٍ إِلَّا بِإِذْنِ اللَّهِ وَمَنْ يُؤْمِنْ بِاللَّهِ يَهْدِ قَلْبَهُ وَاللَّهُ بِكُلِّ شَيْءٍ عَلِيمٌ (تغابن، ١١)
🔻أَيْنَمَا تَكُونُوا يُدْرِكْكُمُ الْمَوْتُ وَلَوْ كُنْتُمْ فِي بُرُوجٍ مُشَيَّدَةٍ وَ إِنْ تُصِبْهُمْ حَسَنَةٌ يَقُولُوا هَٰذِهِ مِنْ عِنْدِ اللَّهِ وَإِنْ تُصِبْهُمْ سَيِّئَةٌ يَقُولُوا هَٰذِهِ مِنْ عِنْدِكَ
قُل👈ْ كُلٌّ مِنْ عِنْدِ اللَّهِ
فَمَالِ هَٰٓؤُلَآءِ الْقَوْمِ لَا يَكَادُونَ يَفْقَهُونَ حَدِيثًا (نساء، ٧٨)
🔻الَّذِينَ إِذَآ أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوٓا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّآ إِلَيْهِ رَاجِعُونَ * أُولَٰٓئِكَ عَلَيْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ وَأُولَٰٓئِكَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ (بقره، ۱۵۶ و ١۵٧)
💐
🔶 ۲. عالَم دوم:
🔻 حکم ارتباط شما با مخلوقات در عالَمِ مُلک، که در آن رابطه اختیار ها و تغییرات انتخابها و عالَم قدَر و جریان احکام الهی بین مخلوقات است، که در این رابطه خوب و بد و خیر و شر در ظهور انتخاب انسان معنا یافته، و افراد مسئول انتخابهایشان هستند، و مورد بازخواست و تحت تکلیف الهی قرار دارند، و فقط حسنات کارها مورد رضایت الهی و منسوب به خداست (ما اصابک من حسنة فمن الله)، و نقصها و گناهان و زشتی ها منتسب به نقص بندگان و نفس اماره ی آنهاست (ما اصابک من سیئة فمن نفسک)، که باید با امر به معروف و نهی از منکر، و اجرای احکام اسلامی، این اختیار و انتخابها بسوی رضایت الهی جهت داده شده و تربیت شوند.
🔻در این رابطه وظیفه شما اصلاح فعل خود و اصلاح محیط و تذکر به اصلاح نقصهای دیگران است. در این عالَم هرکسی مسئول کارش هست و باید پاسخگو باشد و کار ما انجام وظیفه در جلب رضایت الهی با اصلاح قدَرها در امور است (در عین اینکه صبر و رضا در عالم ملکوتتان در رابطه با خدا و قضائش دارید در همان عالَمِ خودش).
🔻وَمَآ أَصَابَكُمْ مِنْ مُصِيبَةٍ فَبِمَا كَسَبَتْ أَيْدِيكُمْ وَيَعْفُو عَنْ كَثِيرٍ (شوری، ٣٠)
🔻مَآ أَصَابَكَ مِنْ حَسَنَةٍ فَمِنَ اللَّهِ
🔻وَمَآ أَصَابَكَ مِنْ سَيِّئَةٍ فَمِنْ نَفْسِكَ
وَأَرْسَلْنَاكَ لِلنَّاسِ رَسُولًا وَكَفَىٰ بِاللَّهِ شَهِيدًا (نساء، ٧٩)
💐
🔻دو حکم است از دو عالَم،
که هرکدام در عالَم خودش جاریست
💐
🔶 عالَم اول، عالَم قضاء، و تکوینی است
🔻حکم بندگی در آن، رسیدن به مقام تسلیم بر قضاء تکوینی الهی است، و رضای عبد بر کار خدا در آن.
🔹 عالَم خضری و غلبهی نگاه تکوینی به امر حق است؛ (شهود حق در آینه خلق است / به شهود قرب فرایض)
💐
🔶عالَم دوم، عالَم قَدَر، و تشریعی است
🔻حکم بندگی در آن، رسیدن به مقام تسلیم بر امر تشریعی الهی است، و جلب رضای تشریعی خدا در آن
🔹 عالَم موسوی و غلبهی نگاه تشریعی به امر حق است؛ (شهود خلق در آینه حق است / به شهود قرب نوافل)
(توضیحات مبسوطتر در این لینک صوت و مستندات بعدش)
💐
🔶جمع این دو مقام نسبت به حکم هر دو عالَم، در یک بیان از مولایمان امير المؤمنين علی (عليه السّلام) آمده که فرموده اند :
✨ رَضِينَا عَنِ اللهِ قَضَاءَهُ
✨ وَ سَلَّمْنَا لِلّٰهِ أَمْرَهُ
(نهجالبلاغه خطبه ٣٧؛ بحار الانوار، ج ٣٩، ص٣۵١)
🔻 ما در برابر قضاء (تکوینی) الهي راضي هستیم (حُکم عالَم اول)،
🔻و در برابر امر (تشریعی) او تسلیم هستیم (حُکم عالَم دوم).
🔶
⚠️#نتیجه👇
🔻علاوه بر داشتن حال «رضای بر قضاء» در حکم عالَم اول (رابطه ملکوتی)، همزمان بندگیتان در حکم عالَم دوم را هم به انجام رسانید، که وظیفه امر به معروف و نهی از منکر و #حرکت_اصلاحگرایانه را باید در خود و اطرافیان محقق کرد با تسلیم شدن به اوامر تشریعی الهی، برای جلب رضای حق در عالَم دوم (رابطه مُلکی).
🔸
@Salehi786
هدایت شده از استاد عابدینی
پیرامون نماز جمعه نصر.mp3
10.66M
#صوت | گفتاری پیرامون نماز جمعه نصر
🔴 بیانات #استاد_عابدینی در درس شرح تفسیر المیزان
🗓 شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳
🔻کاری که حضرت آقا جمعه ١٣ مهر١۴۰٣ در #نماز_جمعه_نصر کردند در ضمن یک دستور قرآنیِ در حال قتال است (نساء، ۱۰۲ و ۱۰٣)، كه در فضای جنگ و قتال و جهاد، نماز جمعهی تراز اسلامِ ناب را اقامه و بپا کردند، ولذا اثرش از میلیونها کلاس و کتاب درس بیشتر بود.
#راه_نصرالله #آغاز_نصرالله
#قطعا_سننتصر
✅ مرکزتنظیمونشرآثاراستادعابدینی
🌐 TAMHIS.IR | @Abedini
هدایت شده از بیسیمچی مدیا 🎬
🔻 واکنش مخاطبان شبکه الجزیره به خطبههای آیت الله خامنهای چگونه بوده است؟
🔹 «خداوند کسانی که ما را شستشوی مغزی داده و ایران را دشمن ما جلوه دادند لعنت کند، یک میلیون درجه نظرم در مورد ایران تغییر کرد»
@BisimchiMedia
هدایت شده از مجمع اسلامی حبلالله 🇵🇸🇱🇧
💠 آمادهباش برای افزایش سطح مداخله
🔻 تحلیل محتوای خطبهٔ فارسی رهبر معظم انقلاب
✍ حجتالاسلام سیدعلی موسوی
🔹 خطبهٔ فارسی حضرت آقا چند وجه تبیینی در پاسخ به تحلیلهای غلط روزهای قبل از «وعده صادق ۲» داشت که برای ارتقای سطح ورود ایران چه در آوردن بقیهٔ امت اسلامی پای کار مبارزه و چه مداخلهٔ بیشتر و البته بهموقع، باید این تبیین را توسعه دهیم:
1⃣ در جواب اونهایی که نگران ورود ایران به تلهٔ جنگ بودند و میخواهند سطح مداخلهٔ ایران را کاهش دهند: هر ملتی که میخواهد مبتلا به محاصرهٔ فلجکنندهٔ دشمن نشود، باید وقتی دید دشمن سراغ یک ملت دیگر رفت، نگذارد دشمن آنجا موفق شود.
2⃣ در تصریح و احیای احکام شرعی فراموش شده: احکام دفاعی اسلام که در دو متن اخیر آقا تصریح شده که «به همهٔ مسلمین واجب است به هر وسیلهٔ ممکن یا با بذل مال و جان دفاع کنند.» (ر.ک. تحریرالوسیله حضرت امام (ره))
این حکم شرعی، مستلزم زمینهسازی ارتقای سطح مداخلهٔ ایران است.
3⃣ در جواب جریانهای مدنی غیرحزباللهی منتقد صدور انقلاب: تصریح قانون اساسی در اصل ۱۵۲ بر دفاع از حقوق همهٔ مسلمانان و در اصل ۱۵۵ بر حمایت از مبارزهٔ حقطلبانهٔ مستضعفین در برابر مستکبرین در هر نقطه از جهان.
این نیز مستلزم زمینهسازی توسعهٔ سطح مداخلهٔ ایران است.
4⃣ در جواب کسانیکه رفتار ایران در حمایت از غزه را از نظر قوانین جهانی نامشروع میدانند: مادهٔ اول فصل اول منشور ملل متحد، متوقف کردن هرگونه تجاوز را نهفقط حق کشور مورد تجاوز، بلکه حمایت از او را وظیفهٔ ملل متحد دانسته است. محکومیت تجاوز اسرائیل هم مورد توافق ملل متحد است.
این قانون، مداخلهٔ بیشتر ایران را نیز مشروع میداند.
5⃣ در جواب کسانیکه طوفانالاقصی را حرکت نسنجیده و دردسرآفرین برای ایران و حزبالله میدانند: طوفانالاقصی یک حرکت درست و منطقی بود.
لذا موقعیت جدید، واقعیتی است که ناچار از آن بوده و هستیم و باید متناسب با آن، با اسرائیل هار و وحشیشدهٔ پس از طوفان مواجه شویم.
6⃣ در جواب سرزنشکنندگان حزبالله که معتقدند «جنگ فلسطینیها بود؛ اگر وارد نمیشدید بهتر بود»: دفاع جانانهٔ لبنانیها هم مشمول همین حکم بود... .
7⃣ در جواب توییت جناب ظریف و اینکه «تصمیم زدن و تاخیر و تعجیل، توسط رهبری گرفته میشود» و یا «تصمیم با مسئولین نظامی است و ربطی به مسئولین سیاسی ندارد»: آنچه معقول است توسط تصمیمگیرندگان «نظامی و سیاسی» در وقت خود انجام میگیرد.
8⃣ نقد ملایم، در عین حمایت پدرانه و جسارتبخش از مسئولین نظامی و سیاسی: نه تعلل میکنیم و نه شتابزده عمل میکنیم، کما اینکه انجام گرفت (در نهایت...) و در آینده هم اگر لازم شد، انجام خواهد گرفت.
🆔 @Hablollahir
سقوط اسرائیل - اثر شیخ مهدی حمد الفتلاوی - ترجمه محمدباقر ذوالقدر .pdf
14.48M
🔸 کتاب سقوط اسرائیل
🔹ترجمه فارسی کتاب «سقوط إسرائيل من العلو و الإفساد إلى الزوال»
#PDF
🔻اثر نویسنده عراقی، شیخ مهدی حمد الفتلاوی، که در سال ۲۰۰۱ نوشته شده، ترجمه محمدباقر ذوالقدر
📌 متن عربی کتاب
🎞کلیپ اتفاقاتآخرالزمانیمنطقه👇 بر اساس مطالب این کتاب
🌐 eitaa.com/Roshangari_ir/103802
🔸
@Salehi786
بسم الله
#ابطال_سحر
#رفع_طلسم
🔸
🔸نسخه بسیار ویژه و مجرب باطل السحر:
(رسیده از یکی از دوستان طلبه، که از اساتید متخصص حوزوی گرفته بودن و مجرب بودنش رو خودشون تجربه کرده و جواب گرفته بودند)
🔻بهترتیب، هرکدام ١۰ مرتبه به آب خوانده شود:
➖حمد
➖توحید
➖فلق
➖ناس
➖فیل
➖آیت الکرسی
➖زلزال
➖الرحمن (آیه ۳۳)
➖جن (۵ آیه اول)
➖صافات (۱۰ آیه اول)
🔻هر یک ۱۰ مرتبه :
حمد ۱۰مرتبه، توحید ۱۰مرتبه، فلق ۱۰مرتبه و ...
🔻هر کدام را #ده_مرتبه بخوانید و به ظرف آب فوت کنید. و با همان آب ۷ شب مداوم غسل کنید به نیت رفع سحر و چشم زخم و دفع شر جن و انس و هر گونه بستگی! (به شکل غسل ترتیبی)
🔻این آب اگر به اطراف منزل (قسمتهای پاک)، دربها، لباسها، و داخل غذا ریخته شود اجنه های مزاحم را دور کرده و هنگام خواب آرامش بیشتری خواهید داشت.
🔻 اینطور انجام دهید. :
یک پارچ بزرگ بگذارید جلویتان و پر از آب کنید
سوره ها و آیات فوق را بخوانید، #هر_بار که هر سوره یا آیه را خواندید، فوت آهسته کنید به آب تا ده بار تموم بشود.
((مثلا ۱۰ تا سوره حمد، مساوی با ۱۰ بار فوت است))
بعد سوره بعدی را بخوانید و فوت کنید
همینطور بخوانید فوت کنید به آب تا همه سوره ها و آیات تمام شود.
بعد آن آب پارچ را جایی نگهداری کنید.
به مدت ۷ شب، هر شب بروید حمام و یک تشت پر کنید از آب، بعد به اندازه یکی دو لیوان از اون آب پارچ که آیات را بهش خواندید را بریزید داخل آب تشت و بهم بزنید، و بعدش با اون آب غسل کنید.
(این غسل بهتر است که شبها انجام شود. یعنی از اذان مغرب تا اذان صبح؛ اما اگر نشد میتوانید روز ها هم انجام دهید).
مقداری هم از آب پارچ را برای غذا و آب خوردنی و چایی و میوه و ... کنار بذارید و در هر غذا و نوشیدنی مقداری بریزید.
🔸
🔹 پینوشت:
🔻 چون این آب با متن مکتوب خود آیات و سور تماس مستقیم نداشته (بصورتی که متن آیه روی کاغذ در آب گذاشته شود و تماس یابد، یا نوشتهی آیه بصورت گلاب و زعفران در آب حل شود، یا در ظرفِ آب متن آیه حک شده باشد)،
و صرفا دم و صدای آیات به آب خورده (مثل حالتی که در حمام حین غسل و استحمام، طبق آداب دعاها و حتی اذکار عمومی، برخی اسماء و آیات قرآن خوانده میشود و دم و صدای آنها به آب میخورد)، در این حالت حکم آب قرآنی را ندارد که نیاز به احتیاط (در محل ریختن آن) باشد.
🔻 آب قرآنی، یا آب آیه و آب سوره، یا به تعبیر روایات «ماءها» (که ضمیر «ها» به آیه و سوره برمیگردد) آبی است که در آنها «متن مکتوبِ» آیات و سورههای قرآن تماس مستقیم با خود آب پیدا میکند.
🔹بعنوان نمونه در روایات:
🔻 فَاكْتُبْ لَهَا إِنّٰا أَنْزَلْنٰاهُ وَ عَوِّذْهَا بِهَذِهِ اَلْعُوذَةِ وَ مَا فِي بَطْنِهَا بِمِسْكٍ وَ زَعْفَرَانٍ وَ اِغْسِلْهَا وَ اِسْقِهَا مَاءَهَا ...
https://hadith.inoor.ir/fa/hadith/281461
🔻سورة الاسراء ... وَ إِنْ كَتَبَهَا فِي إِنَاءٍ وَ شَرِبَ مَاءَهَا لَمْ يَتَعَذَّرْ عَلَيْهِ كَلاَمٌ، وَ أُنْطِقَ لِسَانُهُ بِالصَّوَابِ، وَ اِزْدَادَ فَهْماً
https://hadith.inoor.ir/fa/hadith/407659
🔻 سورة الفتح ... مَنْ شَرِبَ مَاءَهَا لِلرَّجْفِ وَ اَلرُّعْبِ، يُسْكِنُ اَلرَّجْفَ وَ يُطْلِقُهُ
https://hadith.inoor.ir/fa/hadith/410878
🔻 سورة الحاقه... إِنْ كُتِبَتْ وَ غُسِلَتْ وَ شَرِبَ مَاءَهَا طِفْلٌ يَرْضَعُ اَللَّبَنَ خَرَجَ ذَكِيّاً حَافِظاً لِكُلِّ مَا يَسْمَعُهُ
https://hadith.inoor.ir/fa/hadith/411847
🔻 سورة القدر ... مَنْ كَتَبَهَا وَ شَرِبَ مَاءَهَا لَمْ يُنَافِقْ أَبَداً وَ كَأَنَّمَا شَرِبَ مَاءَ اَلْحَيَوَانِ .
https://hadith.inoor.ir/fa/hadith/201127
🔻 سورة الدهر (الانسان) ... مَنْ كَتَبَهَا وَ شَرِبَ مَاءَهَا نَفَعَتْ وَجَعَ اَلْفُؤَادِ، وَ صَحَّ جِسْمُهُ، وَ بَرَأَ مِنْ مَرَضِهِ
https://hadith.inoor.ir/fa/hadith/412060
🔸
@Salehi786
زمزم عرفان - یادنامه فقیه عارف، مرحوم آیت الله محمدتقی بهجت - اثر آیت الله محمد محمدی ریشهری .pdf
41.29M
🔸 کتاب زمزم عرفان؛ یادنامه فقیه عارف، مرحوم آیت الله محمدتقی بهجت (رحمة الله علیه)
#PDF
🔻نویسنده: مرحوم آیت الله محمد محمدی ریشهری
📌نشر دار الحديث
🌐 https://noo.rs/RIvEF
👌نسخه متنی قابل جستجوی آن در نرمافزار نور 👇موجود است
📌مجموعه آثار آیت الله محمد محمدی ریشهری (شامل ٢١۵ جلد کتاب)
🔹
#عرفان
#سلوکی
🔸
@Salehi786
@Salehy
هدایت شده از پرونده ویژه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☘ مثلاً اگه الان سال ۲۰۴۰ بود...
📌 «اخبار جامع و فوری با پروندهٔ ویژه»
@parvande_vije