eitaa logo
سلطان نصیر
2.8هزار دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
422 ویدیو
245 فایل
موضوع کانال: ادیان و عرفان و اسطوره و علوم غریبه و خفیه و ماوراء و نجوم و دشمن شناسی با رویکرد آخرالزمانی و مسئله ظهور حضرت صاحب الامر عجل اللّه آدرس جیمیل ما : 👇 @gmail.com" rel="nofollow" target="_blank">Soltan313nasir@gmail.com کپی بدون ذکر منبع مجاز نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
تصویر تابلو امام زاده سید بیژن در روستای کپ سفلی مازندران
تصویر تابلو امام زاده سید محمد بی جن که معروف به امام زاده بیژن بود که تابلوی آن تصحیح شد .
@soltannasir (جغرافیای علوم غریبه در ایران 15) (قزوین و علوم غریبه 13) (زر آباد 3) وجود چنار خونبار زرآباد یکی از دلایل شهرت این منطقه گردیده است , این درخت در کنار امام زاده علی اصغر (ع) قرار دارد و گویا بیش از ششصد یا هفتصد سال (حتی بیش از هزار سال بنا به برخی نظرات ) از عمرش گذشته است . هر ساله روز عاشورا هزاران نفر برای مشاهده چنار خونبار به آنجا می روند و روان شدن خون از آن درخت را , به چشم خود می بینند . در دوران پادشاهی شاه سلطان حسین صفوی , موضوع خون آمدن از درخت چنار این بقعه در روز عاشورا , چنان شهرت داشته که پادشاه صفوی عالمانی را برای تحقیق صحت و سقم مسئله به قریه زرآباد فرستاد . از جمله اين فرستادگان , میرزا قوام الدین محمد بن مهدی حسینی سیفی قزوینی (متوفی 1150ه.ق) بود که به امر شاه صفوی به زرآباد رفت و رساله ای از مشاهدات خود درباره این درخت به نام «چنار خونبار» تالیف کرد و برای پادشاه ارسال داشت . پس از میرزا قوام الدین , عالم دیگری که به همین منظور به زرآباد سفر کرد , میرمحمدرضا بن میر قاسم بن میر باقربن میر جعفر کامل حسینی قزوینی ( از دانشمندان خاندان تقوی و جد خاندان قافله باشی , متوفی 1170ه.ق) بود. او نیز رساله ای در این زمینه تالیف کرد که تاریخ تالیف آن , ماده «چنار خونبار» ( به حساب جمل 1113ه.ق) می شود . عالم فقید , سید موسی زرآبادی در کتاب «کرامات » به تفصیل از جاری شدن خون از درخت چنار در روز عاشورا , سخن رانده و از پدرش سید علی و از جدش سید مهدی نقل کرده که در هیچ سالي این موضوع تعطیل نشده است . این کتاب چاپ نشده است و نسخه خطی آن نیز در کتابخانه پسرش مرحوم آقا سید جلیل زرآبادی _ فرزند گرامی آقا سید موسی زرآبادی _ در قزوین موجود است . آیت الله شیخ محمد مظفری خلاصه آن مطالب را در کتاب « ایضاح الحجه » آورده است . مرحوم آیت الله العظمی مرعشی نجفی نیز در «حاشیه عروه» به هنگام برشمردن خون های پاک می نویسند : (همچنین است خونی که از درخت موجود در قریه زرآباد از توابع قزوین خارج می شود ) نکته 1: درخت خونبار زرآباد همه ساله در روز عاشورا ماده ای شبیه خون از خود بیرون می دهد . و این مسئله بنا به گزارش ها تا کنون قطع نشده است . نکته 2: درخت در زمان غیر عاشورا نیز ماده خونی شکل بیرون می دهد . اما ظاهرا در زمان های نا منظم . نکته3: جنس ماده خونی شکل بنا بر شواهد و تجزیه و تحلیل های آزمایشگاهی نه خون است و نه از نوع صمغ معمول درختان . نکته 4: بنا به نظر محلی ها در روز عاشورا میزان خون دهی درخت با کیفیت عزاداری , عزاداران حسینی ارتباط مستقیم دارد . یعنی هر چه قدر عزاداری با حال و هوای معنوی بیشتری انجام شود . میزان خون دهی درخت افزایش پیدا می کند . نکته 5: بنا به اعقاد محلی ها و آنچه گزارش شده بر روی بعضی از برگ های این درخت نیز اسامی مقدس , مانند اسما الله یا اسامی معصومین نقش می بندد . و محلی ها این برگ ها رو به عنوان تبرک نزد خویش نگه داری می نمایند . @soltannasir 🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌲🌲🌲🌲🌲🌲
تصویر درخت چنار خونین زرآباد @soltannasir
تصویر درخت چنار خونین زرآباد @soltannasir
@soltannasir 👆👆👆👆👆 مقاله تحقیقی در مورد چنار خونبار زرآباد اثر جناب :👇👇👇👇👇👇👇 کریم خان محمدی @soltannasir
@soltannasir (جغرافیای علوم غریبه در ایران 16 ) (قزوین و علوم غریبه 13) (زرآباد 4) هر چند که تحقیقات آزمایشگاهی در مورد پدیده چنار خونبار زرآباد , نشان داد که ماده ترشح شده از درخت خون نیست و از جنس صمغ معمول درختان نیز نمی باشد . اما ظاهرا وجود پدیده چنار خونبار تنها مختص به منطقه زرآباد نیست و در بعضی نقاط دیگر جهان از جمله قاره آفریقا یافت می شود . 👇👇👇👇 پتروکارپوس آنگولنسیس، نام گونه ای از درخت ساج است که در کشورهای آفریقایی یافت می شود و نکته جالب در خصوص آن این است که شیره این درخت شباهت بسیاری به خون جانداران دارد، اما به دلیل مصارف دارویی از این شیره در جهت ساخت داروهای بسیاری استفاده می شود. در پایین تصویر این درخت را مشاهده می نمایید . همچنین در بعضی منابع از نوعی بیماری به نام bleeding tree یاد شده است . که شاید با پدیده چنار خونبار زرآباد مشابه باشد . یعنی درخت در اثر نوعی بیماری گیاهی که چندان معمول نیست چنین ماده ای از خود بیرون می دهد . البته ما صمغ به رنگ قرمز نیز داریم . که از آن کهربای قرمز ساخته می شود و در صنایع جواهرسازی مورد استفاده قرار می گیرد . که البته جنس صمغ قرمزی که از بعضی درختان ترشح می شود با جنس ماده ترشح شده متفاوت است . البته فقیر در مورد چنار زرآباد نظر خاصی دارم که ان شاالله پس از تحقیق میدانی و اطمینان از مسئله در دروس درخت و گیاهان از منظر ماورا و اسطوره , نظر آخر و قطعی خویش را بیان خواهم نمود . یک نکته دیگر در مورد استان قزوین اینکه در نقطه ای از این استان درختان سیبی با طعم و بویی کمی متفاوت وجود دارد . بر طبق شنیده ها از اساتید فن در آن نقطه نیز سرزمینی موازی وجود دارد . 😊 مبحث استان قزوین را در اینجا موقتا به پایان می بریم ان شاالله در آینده در مورد بعضی مسائل دیگر این استان سخن خواهیم گفت . @soltannasir 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
تصویر گونه مشابه آفریقایی درخت زرآباد
تصویری دیگر از گونه مشابه آفریقایی درخت زرآباد
@soltannasir (جغرافیای علوم غریبه در ایران 17) (استان همدان و علوم غریبه ) (جغرافیای قبالیست ها ) مرز جغرافیایی علوم غریبه در استان همدان , تمام مناطق این استان به غیر از جنوب و جنوب شرقی را در بر می گیرد . در استان همدان حداقل چهار استاد بزرگ در علوم غریبه وجود دارد . که یکی از این اساتید از بزرگترین اعجوبه های وادی تسخیر و مسخرات در کشور و حتی جهان اسلام می باشد . اما در پاسخ به این سوال که چرا جنوب و جنوب شرق این استان از این محدوده خارج هستند ? می توان از خود شهر همدان به سمت جنوب و جنوب شرق این استان را (تویسرکان و ملایر و نهاوند )در جغرافیایی دیگری تقسیم بندی نمود . که ما از این جغرافیا به جغرافیای خاص قبالیست ها در داخل کشور یاد می کنیم . این مرز جغرافیایی وارد استان مرکزی می شود و از اراک می گذرد . و پس از گذشتن از حدود دلیجان , وارد استان اصفهان می شود . و پس از رسیدن به منطقه ای در نزدیک کاشان (نرسیده به کاشان ) به سمت مورچه خورت می رود و از آنجا در منطقه ای در شرق شهر اصفهان به پایان می رسد .(شهر اصفهان را نیز در بر می گیرد ) نکته : فقیر اطلاعی از این که مرز تقریبی گفته شده به هنگام برگشت از چه مناطقی در استان اصفهان می گذرد تا به استان مرکزی و همدان باز گردد , ندارم . بیشترین محل تمرکز قدرت قبالیست های یهودی در کشور در این محدوده جغرافیایی می باشد. اگر از جنبه معادلات باطنی و قدرت انرژی ها نگاه نماییم . قدرت جحودان در این محدوده جغرافیایی کشورمان با مسلمین برابر و در بعضی نقاط قوی تر از مسلمین می باشد . نکته : مردم این منطقه از کشور عزیزمان مذهبی هستند و طبیعتا با توجه به کثرت جمعیت مسلمین مومن و معتقد , در این منطقه , انوار حاصل از عبادات آنان بر انوار یهودیان غلبه کامل دارد . منتهی برتری قبالیست های یهودی در این منطقه ناشی از تعداد زیاد افراد قدرتمند آنان و تمرکز نیروهایشان در این ناحیه می باشد . در استان همدان : مقبره استر و مردخای که در مرکز شهر همدان واقع شده و در شهر تویسرکان مقبره حبقوق نبی (ع) از اماکن مقدس کلیمیان کشور می باشد که مورد توجه قبالیست های یهودی داخل کشور نیز می باشد . البته شهر ملایر و اطراف آن نیز مورد توجه این دوستان قرار دارد 😊 ان شاالله در آینده به فعالیت این دوستان در این حیطه جغرافیایی و سایر قسمت های کشور خواهیم پرداخت . و از اهمیت شهر همدان و کرج به عنوان دو نقطه کلیدی برای قبالیست های جحود داخل کشور خواهیم گفت . @soltannasir 🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓
تصویر نمای بیرونی مقبره استر و مردخای در مرکز شهر همدان یکی از مهمترین زیارتگاه های یهودیان جهان
تصویر نمای درونی مقبره استر و مردخای , در گذشته در پایین ترین طبقه این مقبره 😊 قبالیست های یهودی به ذکر و مراقبه می پرداختند .
تصویر مقبره حبقوق نبی (ع) در تویسرکان استان همدان
@soltannasir (جغرافیای علوم غریبه در ایران 18) (استان همدان و علوم غریبه 2) در مورد استاد بزرگ مسخر کننده در استان همدان سوال شده بود ? عزیزان فقیر از بردن نامشان معذورم . ایشان در استان همدان در شهری به غیر از شهر همدان زندگی می نمایند . ایشان همانگونه که گفته شد یکی از اعجوبه های وادی تسخیر و مسخرات در کشور و حتی جهان اسلام هستند . ایشان پس از جناب ملاحسن دومین فرد قدرتمند وادی تسخیر و مسخرات در کشورمان ایران هستند . البته حیطه فعالیت ایشان امور منفی و سیاه می باشد . ایشان در دوران جوانی از شاگردان و مراودین جناب آیت الله حاج ملا آقاجان زنجانی و جناب آیت الله شیخ تقی زرگر بودند . و طلبه حوزه و علاقه مند به علوم غریبه , پس از وفات حاج ملا آقاجان زنجانی , کتب علوم غریبه ایشان بر طبق وصیتشان به جناب زرگر و بعضی دیگر از شاگردان خاصشان به ارث رسید . که ایشان بخشی از کتب خاص موجود در مجموعه کتب خطی علوم غریبه حاج ملا آقاجان زنجانی را (که به حسب وصیت متعلق به اشخاص دیگری بود ) با خود به محل زندگیشان می برند . و زیر نظر اساتید ناشناسی که فقیر اسامیشان را نمی دانم شروع به ریاضت کشیدن و تسخیر نمودن می نمایند . تخصص اصلی ایشان تربیت و تسخیر دیو است . ایشان در حدود سی فامیل بزرگ و کوچک دیو را تحت تسخیر خویش دارد . (تقریبا تمامی دیوهای استان همدان و زنجان و قزوین و مرکزی و بخشی از اصفهان مسخر ایشان می باشند ) ایشان مزرعه ای دارند که دیو ها را در آن محل تربیت می نمایند . ایشان در وادی تسخیر جنیان (عمدتا شیاطین جنی )نیز متبحرند . (چند فامیل از شیاطین جنی نیز تحت تسلط ایشان هستند ) بخشی از شیاطین جنی تحت تسلط ایشان تخصص در سحر و جادو بر روی استخوان دارند . ايشان در وادی تسخیر همزاد نیز کار کرده اند . و تبحر و تخصص لازم را در این وادی دارا می باشند , هر چند که وادی همزاد , وادی مورد علاقه ایشان نمی باشد . ایشان در تسخیر موکلین نیز _به غیر از ملک الموکلین که در آن وادی تخصص ندارند _در سایر قسمت های آن تخصص لازم را دارا می باشند . ایشان یک نژاد از موکلین جنگجو را مسخر خویش دارند . (موکلین بر حسب خلقتشان دارای نژاد هستند که نشانه نژاد موکلین در حروف اسامی آنان وجود دارد که برای اساتید فن مشخص می باشد ) ایشان پس از سالها تلاش در وادی تسخیر و مسخرات و جادوی سیاه به یک وزنه بزرگ در این وادی تبدیل شدند . هر چند که ایشان عمر خویش را در راه باطل و کسب قدرت باطل صرف نموده اند . اما تلاش ایشان در راه باطل , بسیار ستودنی و آموزنده است . اما مهمترین تخصص عجیب ایشان .... ادامه دارد @soltannasir 🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃
تصویر سالک بصیر و دلسوخته از محبین امام حسین (ع) و امام عصر (ع) «آیت الله حاج ملا آقا جان زنجانی »
تصویر سالک بزرگ و شیفته اهل بیت (ع) آیت الله شیخ تقی زرگر از شاگردان حاج ملا آقاجان زنجانی
@soltannasir (جغرافیای علوم غریبه در ایران 19) (استان همدان و علوم غریبه 3) اما مهمترین تخصص عجیب ایشان احضارات و کار کردن با موجودات دخانی می باشد . موجوداتی که خلقتشان از ظلمت و تاریکی و دود هست . و به هنگام احضار و حضور در نزد احضار کننده دود تاریک و ظلمت ایجاد می نمایند . ظلمتی که با چشم مسلح دیده نمی شود و باید با چشم باطن آن را مشاهده نمود . هر چند که حضور و فراخوانی موجودات دخانی به تعداد زیاد , می تواند باعث تاریکی ظاهری نیز بشود . ایشان یکی از معدود اساتیدی در کشور هستند که در این حیطه ناشناخته و البته کاملا منفی و سیاه و تاریک , کار کرده اند و تخصص و تبحر لازم را در این وادی بدست آورده اند . در این حیطه عجیب و غریب بیشتر جادوگران اروپایی اعم از قبالیست های مسیحی یهودی اروپایی و جادوگران لژها ماسونی و معابد ایلومیناتی تخصص دارند . که البته اروپاییان اسرار آن را از جادوی سیاه تمدن های باستانی منطقه خاورمیانه (مصر و بابل و ایران وآشور و کلدان و هند ..) وام گرفته اند . در لابه لای بعضی کتب و رسائل خطی علوم غریبه در جهان اسلام بعضا اشاراتی در مورد این موجودات شده , منتهی اکثر افراد سیاه کاری که در حیطه ایران و عراق (از اساتید علوم غریبه ) سعی در ارتباط برقرار کردن با موجودات دخانی نموده اند , تلاششان به شکست منجر شده . این که ایشان چگونه در این وادی موفق شده اند بر فقیر پوشیده است . نکته 1: بعضی اساتید علوم غریبه در پاکستان و هندوستان تا آنجا که فقیر اطلاع دارم در این حیطه تخصص دارند بعید نیست که ایشان مستقیم یا غیر مستقیم از آن اساتید استفاده نموده باشند . نکته2 : بسیاری از بزرگان و حتی اولیای الله , در مسیر سلوکی خویش با این موجودات دخانی برخورد ننموده اند . و توانایی شهود بعد این موجودات را آنچنان که باید و شاید نداشته اند . بدین خاطر وادی این موجودات بسیار مجهول و ناشناخته است و مطالب اندکی در مورد آنان وجود دارد . البته در چند سال اخیر در این معادله تغییراتی رخ داده است . که ان شاالله در بین دروس بدان اشاره خواهیم نمود . نکته 3: این فرومایگان (شیاطین جنی و دیو ها و ..) برای ایشان آینه ای خاص ساخته اند . که به کمک این آینه ایشان توان دیدن افراد و نقاط مختلف جهان را دارند . (چیزی شبیه جام جهان بین ) برای ساختن چنین آینه ای و استفاده از آن از ترکیب علم کیمیا و سیمیا استفاده شده . معمولا چنین وسیله هایی محدودیت هایی دارند و همیشه افراد و نقاط خاصی وجود دارند که با کمک چنین وسیله هایی توان دیدن آن افراد و نقاط ممکن نیست . نکته 4: عده ای از قبالیست های جحود کشور به نزد ایشان رفتند و از ایشان دعوت به همکاری نمودند که تا آنجا که فقیر اطلاع دارم ایشان نپذیرفت , زیرا دارای شخصیت مستقل و انفرادی می باشند . نکته 5: ایشان با وجود گمنام بودن , مورد رجوع بعضی از افراد داخلی می باشند و به جبهه قدس کمک می نمایند . @soltannasir 🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
قسمت های از فیلم هری پاتر 5 👆👆 که در آن موجوداتی شبیه موجودات دخانی را نشان می دهد . @soltannasir
@soltannasir (جغرافیای علوم غریبه در ایران 20) (استان همدان و علوم غریبه 4) نکته ای در باب موجودات دخانی : دوستان دشمن شناس و محقق در مورد مسائل آخرالزمان و ماورا , دخانی ها را همان جنیان می دانند . که این تفکر اشتباه است . جنیان خلقتشان از آتش است . و دخانی ها خلقتشان از دخان (دود ) همان آتش می باشد . پس دخانی ها موجوداتی جدای از جنیان هستند . اینکه چرا در قرآن اشاره مستقیم به خلقت این موجودات نشده , دلیلی بر نبودشان نیست . چنانچه اشاره مستقیم به خلقت بسیاری از موجودات دیگر نیز نشده است . توضیح بیشتر موکول به دروس آینده 😊 اما این که چرا فقیر از یک استاد منفی و سیاه کار تعریف نمودم چند دلیل دارد . دلیل اول : اگر دروس را از ابتدای کانال به یاد داشته باشید , ما دروس را پس از مقدمه با تاویل آیات و اشاراتی در باب حضرت سلطان نصیر , شروع نمودیم . و از مقام فرقان و قرآن برایتان سخن گفتیم . و سپس از قدرت باطنی ادیان و جنگ باطنی برایتان سخن گفتیم . دروس در ادامه همان روند است . سعی بر این است که به صورت اندک اندک نکاتی را که در ابتدا گفته شده , شواهد آن نکات آورده شود , قطعات پازل این معادله جنگ باطنی بین اسلام و جحودان ذره ذره در اختیار خوانندگان قرار داده شود . تا ماجرای جنگ باطنی و تقابلات را کامل تعریف نماییم . (اساتید سیاه کار در حیطه علوم غریبه جهان اسلام یکی از مسائلی بوده که در ابتدای دروس بدان اشاره شده و ماجرای ایشان به عنوان شاهدی بر آن دروس بوده است) دلیل دوم : از آنجایی که عده ای صحبت از علمای ما می نمایند و تصورشان بر این است که علمای ما که تربیت یافته حوزه ها هستند , همگی پاک و مقدس هستند و چون به مراحل بالا برسند , خطا نمی نمایند , ماجرای ایشان نمونه مناسبی است , از این که تربیت یافتگان حوزوی و مکتب بزرگانی چون حاج ملا آقا جان نیز خطا می نمایند و چگونه به بیراهه رفته اند , چنانچه ماجرای بلعم باعورا که صاحب اسم اعظم بوده و در قرآن و تورات و احادیث اسلامی بدان اشاره رفته خود دلیلی بر این مدعاست که انسان در هر لباسی و مقامی در معرض امتحان و خطر سقوط و تباهی است . دلیل سوم : فقیر از این جهت ایشان را می ستایم . زیرا در راه خویش (راه جادوی سیاه و باطل ) مرد است و بسیار زحمت کشیده است . ان شاالله ما شیعیان حضرت صاحب الامر (ع) در راه حق به مانند ایشان در راه باطل عمل نماییم و در راه خویش مرد باشیم . ایشان به مانند خیلی از دراویش و صوفیه میراث خوار پدر و اجداد خویش نبودند . که این فرومایگان را از اجداد خویش به ارث ببرند . ایشان به مانند بعضی بزرگان در این وادی که از کودکی وارث هستند و با این فرومایگان مرتبطند نیز نبودند . ایشان از صفر شروع نمودند . و تنها و مستقل پای در این وادی گذاشتن و موفق شدند . که به چنین مراتبی در حیطه امور منفی و سیاه برسند . اصولا در وادی تسخیر و مسخرات , که وادی قدرت است . چه بخش تسخیر روحانیات و چه تسخیر فرومایگان و چه مثبت و چه منفی آن , موفقیت بسیار سخت است . بخصوص اگر شخص مستقل باشد . زیرا اگر اساتید این وادی از وجود شخص مستعد آگاه شوند . سعی می نمایند که وی را در همان ابتدای امر نابود نمایند . یا اگر به مراحل میانی رسیده , و موفقیت هایی کسب کرده , سعی خواهند نمود که با گوش مالی دادن این شخص به وی درسی دهند که تا عمر دارد , فراموش ننماید . و دیگر گرد این وادی نگردد . خود ایشان به عنوان یک استاد منفی ده ها سالک مستعد را در این وادی نابود نموده اند . علت این نابودی ها توسط اساتید این وادی از جمله ایشان این است که شخصی قدرتمند دیگری به وادی آقایان اضافه نشود . و قدرت همواره در انحصار عده محدودی باشد . @soltannasir 🔥🌑🔥🌑🔥🌑🔥🌑🔥🌑🔥🌑🔥🌑
@soltannasir (جغرافیای علوم غریبه در ایران 21) ( پاسخ به یک سوال ) (ملا حسن کیست ?) در شهرستان آشخانه از توابع بجنورد در استان خراسان شمالی , روستایی وجود دارد به نام ملاحسن . این روستا سالهاست که شهرتی در نزد عام و خاص پیدا نموده است . شهرت روستا نه بدلیل جاذبه های گردشگری آن بلکه بدلیل وجود شخصی معروف به ملاحسن صوفی است که به عنوان دعانویس و آینه بین و جن گیر در نزد عوام معروف است . سابقه آشنایی فقیر با نام ایشان به سالها پیش باز می گردد . زمانی که یکی از دوستان فقیر که اهل این روستا بود اولین بار از ایشان به عنوان شخصی وارد در وادی جنیان تعریف نمود . و گفت ایشان از دوران کودکی با این موجودات به دنیا آمده اند . و البته ایشان نه ملا هستند😊 . و نه صوفی😊. و برای فقیر می گفت که چون در دوران کودکی به بیماری صعب العلاجی دچار شد , توسط ایشان (ملاحسن ) درمان شد. (فقیر منکر ماجرای شفای بیماری دوست خویش نیستم منتهی تخصص ملاحسن در وادی درمان و شفای بیماری نیست , تخصص ایشان در وادی تسخیر و مسخرات است ) و پدر وی با ملاحسن دوست صمیمی است . می گفت ملا حسن از مراجعه کنندگان خویش پول دریافت نمی نماید . امادو تن از پسران ملاحسن , که یکیشان معتاد است . از مراجعه کنندگان پدر خویش برای جلو انداختن نوبتشان پول های هنگفت دریافت می نمایند . (این نکته که چرا ملاحسن جلوی پسران خویش را نمی گیرد خود جای تامل دارد , ) می گفت : شخصی می گوید , چون ملاحسن در بعضی مسائل خطا نموده , حق تعالی , با بخشیدن چنین فرزندانی به وی , او را تنبیه نموده است . می گفت : اگر خواستی ملاحسن را ببینی پدر من دوست وی است , بگو تا بدون واسطه پسران شیاد وی , تو را نزد وی ببرم . {این نکته باید به جد مورد بررسی قرار بگیرد که چرا فرزندان بسیاری از اهل سلوک _نه فقط اهل ماورا و علوم غریبه_ به سلوک معنوی علاقه ندارند , و راه پدران خویش را دنبال نمی نمایند . بلکه در مواردی در مسیر کاملا مخالف پدران خویش سیر می نمایند } می گفت که ملاحسن مراجعه کنندگانی از سراسر کشور و حتی سایر کشورهای اسلامی نظیر عراق دارد . می گفت در بسیاری از موارد از طرف ارگان های امنینی کشور و آستان قدس و غیره به دنبال ملاحسن می فرستند . و گاه با هلیکوپتر نفر بر,(شینوک) وی را به تهران منتقل می نمایند . 😳 (این قضیه کاملا مورد تایید است نه تنها محلی ها بر آن صحه می گذارند , بلکه اساتید این وادی و بچه های امنیتی نیز 😊 از این ماجرا اطلاع دارند ) در محیط نت مطالبی در مورد ایشان هست که عده ای از مراجعه کنندگان که ظاهرا با پسران شیاد وی برخورد نموده اند . بر علیه ایشان نوشته اند . گستره شهرت ملاحسن , باعث شده که نه تنها پسران وی بلکه عده اندکی از مردم روستا دم و دستگاه کلاه برداری راه بیندازند . در بسیاری از موارد که ملا حسن یک ماه , توسط ارگان های مختلف برده می شود .تا در مسائل لازم کمک نماید . (در گذشته ایشان به طور متوسط سه الی چهار ماه در سال به طور منفصل , در روستا حضور نداشتند , زیرا توسط ارگان های مختلف احضار می شدند ) فرزندان وی ملای تقلبی(یکی از محلی ها) را به جای پدر خویش برجای می نشانند . تا به مشکلات مردم رسیدگی نماید . و آنان نیز برای جلو انداختن نوبت مردم , به مانند گذشته مردم بیچاره را سرکیسه می نمایند . 😊 نکته : ملاحسن هم اکنون بیش از 90 سال سن دارد . و تا آنجا که فقیر اطلاع دارم بیمار است و مراجعه کننده نمی پذیرد مگر در بعضی موارد خاص یا در بعضی زمان های خاص . ادامه دارد ..... @soltannasir 🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳
@soltannasir (جغرافیای علوم غریبه در ایران 22) (پاسخ به یک سوال ) (ملاحسن کیست 2?) ملامحمدصوفی(ملاحسن) فرزند ملاحسن صوفی است . نام روستای ملاحسن بدلیل نام پدر وی (ملاحسن بزرگ) بر روستا گذاشته شده است . وی اصالتا بر طبق شنیده ها از کوردهای تیره کرمانج خراسان می باشد . پدر وی نیز سابقا دستی در وادی تسخیر و مسخرات داشته , و ملامحمد (ملاحسن کنونی) از دوران طفولیت در این وادی وارث بوده است . و این فرومایگان را از کودکی مشاهده می نموده است . ملاحسن پس از فوت پدر خویش تعدادی از طوایف این فرومایگان را که تحت تسلط پدر وی بودند به ارث می برد . {این به ارث بردن بدین معنا نیست که ایشان زحمت نکشیده , ایشان هم سلوک کرده و پله پله منازل سلوک در وادی تسخیر و مسخرات را طی نموده , و با نشستن اربعینات تحت نظر پدر خویش و با مراوداتی که پدر وی با سران این فرومایگان انجام داده , عهد و پیمان های تسخیری پدر وی منتقل به فرزند وی محمد (ملاحسن کنونی ) شده است } اما جناب ملامحمد (ملاحسن ) در وادی تسخیر و مسخرات , در بخش تسخیر و تربیت دیو نفر اول کشور و شاید جهان اسلام باشد . ایشان حدود 34 فامیل و طایفه دیو را مسخر خویش دارند . البته این بدان معنا نیست که ایشان جن مسخر ندارند , فامیل هایی از جنیان شیعه و گروهی از شیاطین جنی نیز مسخر ایشان هستند . علاوه براین ایشان موکل نیز در اختیار دارند . دست آوردهای ایشان در این وادی به آنچه که از پدر وی به او ارث رسیده , محدود نمی شود . ایشان با زحمت و ریاضت در این وادی , بر داشته های پدری خویش افزودند . ایشان تا آنجا که فقیر اطلاع دارم (از اساتید خویش شنیده ام ) پس از فوت پدر خویش برای تکمیل بخش هایی از علوم به نقاط مختلف کشور عزیزمان ایران و کشورهایی نظیر عراق و سوریه و لبنان و ... سفر نمودند . و پس از ملاقات با اساتید مختلف و رفع مشکلات خویش در این وادی و تکمیل نمودن بعضی علوم , به زادگاه خویش بازگشتند . سال ها پیش هنگامی که از یکی از اساتید فقیر ,که اکنون به رحمت خدا رفته اند . در مورد ملاحسن پرسیده شد ایشان گفتند : چون برای اجازه گرفتن در امری (احتمالا اجازه ای مربوط به وادی تسخیر و مسخرات فرومایگان ) به نزد ایشان رفتم . از ایشان دستخط اجازه را گرفتم , چون به محل زندگی خویش باز گشتم , هنگام نماز مغرب , زمانی که در رکوع نماز بودم , مشاهده نمودم که تعداد زیادی از جنیان , در محل حضور دارند .پس از پایان نماز متوجه شدم که اینان به حرمت دستخط ملاحسن در محل حضور پیدا نموده اند . علی ای حال ملامحمد صوفی آشخانه ای معروف به ملاحسن , در وادی تسخیر و مسخرات استاد هستند , البته فقیر استاد همدانی که از وی نام نبردم , را از ایشان متبحر تر می دانم , زیرا وی وارث نبود , و در تمام بخش ها زیر و بم مسائل و مشکلات و موانعی که ممکن است برای یک سالک در این وادی پیش بیاید را لمس نموده است . ملاحسن در دوران زندگی خویش شاگردانی داشته است , اما وی نیز به مانند بسیاری از اساتید بزرگ این وادی, استاد قابلی در تربیت شاگرد نبوده است . و تا آنجا که فقیر اطلاع دارم هیچ کدام از شاگردان و فرزندان و نوادگان وی , وارث وی نخواهند بود . رنگ وجودی ملاحسن در این وادی خاکستری می باشد . بنابراین وی نه کاملا مثبت است و نه کاملا منفی می باشد . @soltannasir 🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫🌫
@soltannasir (جغرافیای علوم غریبه در ایران 23) (استان همدان و علوم غریبه 5) در مورد پراکندگی اساتید علوم غریبه در،شهرهای استان همدان باید بگویم که این چهار استاد حوزه استقرارشان اینگونه می باشد : 1: شهر همدان و توابع آن و شهرهای نزدیک به آن نظیر صالح آباد و بهار و لالجین و جورقان . در بخش سیمینه رود شهر همدان دهستانی وجود دارد به نام چهاربلوک , که در آن روستایی کوچک وجود دارد به نام دیوجین , یعنی محل حضور و زندگی دیو 😊 2: کبودرآهنگ و توابع و شهرهای اطراف آن نظیر شیرین سو و گل تپه 3: رزن و توابع و شهرهای اطراف آن نظیر شهر دمق و قروه درجزین 4: منطقه جنوب غرب استان همدان شامل شهرهای اسدآباد وشهرهای فیروزان و برزول که خود از توابع شهرستان نهاوند هستند ولی در جغرافیای این حیطه می گنجند . نکته 1: این حوزه استقرار بیشتر با قلمرو تسخیر بر اساس جغرافیای استان همدان تقسیم شده است . نکته2 : در اساتید علوم غریبه استان همدان , تبحر در وادی تسخیر و مسخرات بر وادی علمی علوم غریبه چربش و برتری دارد . نکته 3: در مورد جغرافیای استان همدان نکاتی وجود دارد که چون نیاز به تکمیل دارد . فقیر از نقل آن خودداری می نمایم . ان شاالله پس از تکمیل در آینده در مورد آن صحبت خواهیم نمود . @soltannasir 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷