eitaa logo
سلطان نصیر
2.7هزار دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
421 ویدیو
243 فایل
موضوع کانال: ادیان و عرفان و اسطوره و علوم غریبه و خفیه و ماوراء و نجوم و دشمن شناسی با رویکرد آخرالزمانی و مسئله ظهور حضرت صاحب الامر عجل اللّه آدرس جیمیل ما : 👇 @gmail.com" rel="nofollow" target="_blank">Soltan313nasir@gmail.com کپی بدون ذکر منبع مجاز نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
تصویر مرحوم علامه سید ابوالحسن حافظیان استاد مسلم علوم غریبه و خفیه عصر حاضر و شاگرد مرحوم نخودکی و زرآبادی @soltannasir
تصویر آیت الله شیخ مجتبی قزوینی (برادر همسر سید موسی زرآبادی و از شاگردان ایشان ) و از سران مکتب تفکیک و استاد بزرگ علوم غریبه و خفیه. @soltannasir
@soltannasir (جغرافیای علوم غریبه در ایران 11) (قزوین و علوم غریبه 9) از مقام و جایگاه مرحوم سید موسی زرآبادی سخن گفتیم ایشان یکی از سرحلقه های بزرگ علمای علوم غریبه کار قزوین می باشند . علمای علوم غریبه کار شهر قزوین را می توان به دو دسته بزرگ تقسیم نمود . 1: تفکیکیان (که قائل به تمایز معارف وحیانی و فلسفه و عرفان هستند و البته بیش از آنکه چنین عقیده ای داشته باشند با نظرات صدرالمتالهین در فلسفه و با نظرات محی الدین ابن عربی در عرفان مشکل دارند ) این دسته از علما علوم غریبه کار قزوینی نسبت اساتیدشان به آیت الله سید موسی زرآبادی می رسد . نکته : این تفکیکیان نیز خود به دو دسته تقسیم می شوند . گروهی معتدل هستند مانند سید ابوالحسن حافظیان که به گفته استاد محمدرضا حکیمی از سران مکتب تفکیک است (ایشان علاقه به حافظ و مولوی داشتند و حتی در شعرشان از جنیدبغدادی نام بردند) این گروه از اساتید از مراودین سید ابوالحسن حافظیان هستند و به بزرگان صوفیه وعرفان علی رغم انتقاداتی که دارند علاقه نیز دارند . و گروه دیگر در مخالفت با تصوف و عرفان و فلسفه سرسخت می باشند . 2: گروه دوم علوم غریبه کاران قزوین تعدادی از خاندان های حکمای صدرایی هستند که سالهاست در شهر قزوین ساکن هستند . این دسته نسبت به دسته نخست در اقلیت هستند . البته دسته سومی نیز در شهر قزوین هستند که جز علمای علوم غریبه کار قزوین محسوب نمی شوند . ولی در بخش تسخیرات تا حدی متبحرند . و آن پیروان آیین یارسان و اهل حق در سمت قزوین می باشد . عزیزان به جغرافیای پراکندگی اهل حق در مناطقی نظیر قزوین و رودهن و بومهن و یا کلاردشت که جغرافیای غیر بومی آنان است دقت نمایید . (جغرافیای بومی آنان مناطق کورد نشین کشور علی الخصوص کرمانشاهان است ) کمتر کسی به علت سکونت اهل حق در مناطقی نظیر قزوین و یا رودهن واقف است چنانچه خود جمعیت اهل حق ساکن این مناطق نیز از آن بی خبرند . علت سکونت اهل حق در این مناطق , کوچ جنیان است . 😊 فامیل هایی از جنیان تحت تسلط بعضی از رهبران اهل حق چون به قزوین و رودهن و بومهن کوچ نمودند . آقایان نیز به همراه تعداد زیادی از مریدان به آن منطقه کوچ نمودند . 😊 نکته : برای یافتن اساتید علوم غریبه در قزوین شخص باید به این شهر سفر نماید و مدتی در آن ساکن شود . و به حوزه علمیه قزوین رفت و آمد نماید و در آنجا از طلبه ها پرس و جو نماید . و همچنین شخص هر روز به زیارت قبر مرحوم سید موسی زرآبادی برود . زیرا مزار ایشان مورد رجوع عام و خاص است (خواصی که شاید استاد علوم غریبه نباشند . اما بعضا اساتید این وادی را می شناسند ) @soltannasir 🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄
@soltannasir (جغرافیای علوم غریبه در ایران 12) (قزوین و علوم غریبه 10) (تلنگر ) { حضرت امیرالمومنین علی بن ابی طالب در خطبه «متقین» در نهج البلاغه می فرماید : 👇 «فَقالَ: یَا هَمّامُ! المُؤمِنُ هُوَ الكَیِّسُ الفِطن» «فرمودند ای همام! مومن، زیرك و باهوش است»} «با ورود حضرت آقای مجتهدی به ایران و سکونت زود گذر ایشان در 👈کرمانشاه 👉و 👈ایلام 👉و 👈تبریز 👉 سلوک بی وقفه این سالک الی الله وارد مراحل جدید می شود و سپس با اقامت ممتد خود در مشهد مقدس و👈قزوین 👉 و شهر قم _عش آل محمد (ص)کشف و کرامات بیشماری از ایشان به منصه ظهور می رسد . .....» (در محضر لاهوتیان جلد 1 صفحه 40) شیخ جعفر آقا مجتهدی یکی از سالکین معاصر زمان ما بودند که با علوم غریبه آشنایی کامل داشتند . هر چند شاگرد ایشان جناب محمد علی مجاهدی در مجموعه دو جلدی کتاب در محضر لاهوتیان این بخش از زاویه وجودی و سلوکی ایشان را عامدانه پوشانیده اند . و چهره ناقصی از ایشان ارائه داده است .جعفر آقا مجتهدی در کتاب «در محضر لاهوتیان »جعفر مجتهدی به روایت محمد علی مجاهدی است . نه جعفرمجتهدی کامل و حقیقی ! 😊 جعفر آقا مجتهدی همانگونه که در دروس گذشته گفته شد ملک الموکلین سوره حمد را مسخر داشتند . حال عزیزان به مناطق اسکان موقتی ایشان دقت نمایید ! کرمانشاه و ایلام و تبریز ! عزیزان به این مسايل جزئی دقت نمایید ایشان در شهر قم و مشهد و قزوین سکونت دائمی داشتند . شهرهای مشهد و قم دو شهر مقدس و زیارتی هستند . که می توان پی برد که چرا ایشان در آن ساکن شدند . اما براستی ایشان چرا شهر قزوین را برای سکونت انتخاب نمودند ?!!! ایشان در شهر قزوین با عده ای از علمای علوم غریبه این شهر مراوداتی داشتند . از این نکات به سادگی عبور ننمایید . من باب مثال منطقه الموت در استان قزوین پایگاه حکومت اسماعیلیه و حسن صباح بوده پیشتر گفتیم که دوستان فراماسونی ما 😉 اعتقاد دارند که الموت یکی از دروازه های جهان موازی است . و این دوستان ماسونی چه از داخل کشور و چه از خارج کشور همیشه به این منطقه سفر می نمایند . تا دروازه ورودی این جهان موازی را پیدا نمایند . والبته یکی دیگر از دلایل رفت و آمد این دوستان و عده ای دیگر از دوستان داخلی (علوم غریبه کاران نوپا و جویندگان گنج ) پیدا نمودن مجموعه گنج های عظیم اسماعیلیان است . که خوشبختانه به علت وجود اساتید بزرگ علوم غریبه در حیطه الموت و استان قزوین تمامی تلاش دوستان(در پیدا کردن دروازه و گنج ) تا کنون ناموفق بوده است . نکته 1: عزیزان از حالات و مقامات جناب سید موسی زرآبادی برایتان گفتیم . بدانید که امروزه نیز شخصی با مقامات ایشان و یا حتی برتر از ایشان در میان علمای حوزه و جود دارد که در منطقه ای روستایی و در گمنامی به سر می برد . (جهانی بنشسته در گوشه ای ) و فقط عده ای از خواص علمای علوم غریبه کار حوزه _که آنان نیز خود گمنام هستند_ ایشان را می شناسند . هر موقع آقایان (علمای بزرگ علوم غریبه ) در مسئله ای دچار مشکل می شوند به حضرتش رجوع می نمایند . نکته 2: عزیزان با توجه به اینکه از فقیر خواسته شده بود . که نام اساتید استان و شهر قزوین را اعلام نمایم . باید بگویم که فقیر تمام این اساتید را به نام نمی شناسم اما آنهایی را نیز که به نام میشناسم . اسامی شان را اعلام نخواهم نمود . زیرا این بزرگواران با وجود داشتن شاگردین و تدریس این علوم اسامی شان در محیط مجاز وجود ندارد . بنابراین راضی نیستند که در میان عموم جامعه نامشان مطرح شود . شما می توانید با سفر به قزوین به جستجوی آنان بپردازید . در مورد حکمای صدرایی علوم غریبه کار قزوین نیز عزیزان می توانید به مقدمه استاد سید جلال الدین آشتیانی بر کتاب «شواهد الربوبیه» ملاصدرا و اثر دیگر ایشان (آشتیانی )مجموعه چهار جلدی «منتخباتی از آثار حکمای الهی ایران» (چاپ انتشارات بوستان کتاب ) مراجعه نمایید . ایشان اسامی اکثر حکمای صدرایی دو قرن اخیر را در این کتب آورده و طبیعتا اسامی حکمای صدرایی شهر قزوین را نیز آورده اند .نوادگان همان اساتید امروزه در قزوین جز اساتید علوم غریبه می باشند . @soltannasir 🔎🔎🔎🔎🔎🔎🔎🔎🔎🔎🔎🔎🔎🔎
@soltannasir (جغرافیای علوم غریبه و قزوین 13) (قزوین و علوم غریبه 11) (زرآباد ) فقیر تصمیم بر این داشتم که مبحث استان قزوین را به پایان برم , و وارد استان همدان شوم . اما دیدم که بد نیست کمی از جغرافیای زرآباد و چنار معروف آن برایتان بگویم . منطقه ای که اکنون در تقسیمات کشوری به نام بخش «الموت شرقی و غربی » می شناسیم , سرزمینی است وسیع و کوهستانی واقع در شمال قزوین . الموت جزئی از خاک ایران است که همچنان آسیب ناپذیر باقی مانده است . برابر تقسیمات جدید کشوری , این منطقه به دو بخش : الموت شرقی و غربی تقسیم شده و روستای زرآباد در بخش الموت شرقی واقع شده است . مرکز این بخش «معلم کلایه » 😊 است که در 84 کیلومتری شهرستان قزوین قرار دارد . پس از عبور از گردنه معروف و زیبای الموت که دریایی از کوهساران آبی را نمایان می کند و با پشت سر گذاشتن بالا و پایین جاده و خم کوهستانی به عمق الموت می رسیم و از شاهرود خروشان می گذریم تا به دره ای وسیع می رسیم که بر فراز تپه ای روستای بزرگ و زیبای « دیکین» بنا شده است . با عبور از روستای دیکین و روستای کوشک 😊 , دریاچه معروف «اوان»😊 را پیش رو داریم که معروف به دریاچه زندگی است و از نظر زیست شناختی و گونه های جانوری منحصر به فردترین دریاچه در دنیا شناخته شده است . پس از عبور از روستای اوان به روستای زرآباد (که مزار امام زاده علی اصغر «ع» در آن جای دارد ) از بزرگترین آبادی های «بالا ولایت» منطقه رودبار الموت است و از قزوین _از مسیر جاده رودبار الموت _ 81 کیلومتر فاصله دارد و در 17 کیلومتری شمال باختری «معلم کلایه » مرکز بخش «الموت شرقی» واقع شده است . روستای زرآباد با مختصات جغرافیایی 50 درجه و 26 دقیقه طول شرقی و 36 درجه و 29 دقیقه عرض شمالی , در 70 کیلومتری شمال شرقی شهر قزوین واقع شده است . این روستا از جنوب غربی به کوه خرتو , از شمال غربی به گرده کوه 😊 , از غرب به دره وکه 😊 و از جنوب به دره آبیابان محدود می شود . و رودخانه فصل زرآباد نیز از غرب آن عبور می کند . ارتفاع این روستا از سطح دریا 1730 متر است و آب و هوای آن سرد و نیمه خشک می باشد . بی شک در شکل گیری روستای زرآباد , توانمندی های عوامل طبیعی نظیر اقلیم , توپوگرافی , خاک , منافع آب و پوشش گیاهی نقش عمده ای داشته اند ; به خصوص وجود آب از اهمیت فراوانی برخوردار بوده , زیرا ارتباط مستقیم با گسترش ادواری و تاریخی روستا دارد . این روستا از جنوب به روستای «آتین » از شمال به روستای «زوار دشت » از مشرق به «آوان» و از مغرب به زمین های دیم و باغات محدود می شود .جمعیت روستای زرآباد در سال 1385 به تعداد 626 نفر گزارش شده است . درآمد بیشتر مردم روستا از طریق فعالیت های زراعی و دامپروری تامین می شود . و از جمله محصولات زراعی روستا می توان به گندم , جو و لوبیا اشاره کرد. باغداری نیز به دلیل وجود شرایط مناسب از رونق برخوردار است . و محصولاتی مانند انگور و گردو و فندق و آلبالو و گیلاس از میوه های سردرختی روستا به شمار می رود . فعالیت های دامپروری نیز در کنار مشاغل یاد شده در روستا رواج دارد. و روستاییان با پرورش گوسفند و گاو به تولید محصولات لبنی و دامی می پردازند . کوچه باغ های زیبا و نمای گلین خانه ها , عطر صمیمیت و سادگی را در روستای زرآباد می پراکنند . در این روستا فضاهای زیستی مردم تحت تاثیر نوع فعالیت اقتصادی آنان شکل گرفته است . مصالح به کار رفته در خانه های قدیمی شامل سنگ , گل , چوب و خشت است , اما در ساخت خانه ها و بناهای جدید از آجر , گچ و سیمان و آهن استفاده شده است . در مورد وجه تسمیه روستا عده ای از روستاییان عقیده دارند که چون در این روستاییان عقیده دارند که چون در این روستا 👈گنج پنهانی 👉 😊 وجود دارد , به همین دلیل این روستا زرآباد نام گرفته است ; اما به نظر می رسد این نام بر گرفته از خاک حاصلخیز روستاست . مردم روستای زرآباد به گویش «تاتی» سخن می گویند , مسلمانان و پیرو مذهب شیعه جعفری هستند .این آبادی پر حمعیت , زیبا , پربرکت و دارای پیشینه تاریخی است ; بخصوص به اعتبار آنکه بقعه مشهور امام زاده علی اصغر (علیه السلام) و نیز «درخت چنار خونبار » در آن قرار گرفته است و از آن دیار , معاریف صاحب نامی در عصر حکومت اسماعیلیه و پس از آن برخاسته اند . تلنگر 1: عزیزان به اسامی جغرافیایی مکان های مختلف توجه نمایید . انتخاب اسامی مکان های جغرافیایی معمولا معنا دار است . تلنگر 2: به داستان های شفاهی و اساطیر محلی توجه نمایید . این داستان ها و اساطیر ریشه در حقایق دارد تلنگر3: به محلی که بقعه امام زاده های مهم هست توجه نمایید . در اطراف زرآباد چندین روستا وجود دارد . چرا امام زاده علی اصغر در زرآباد ساکن شد ?! و بقعه ایشان در این محل قرار دارد ? @soltannasir
@soltannasir (جغرافیای علوم غریبه در ایران 14) (قزوین و علوم غریبه 12) (زر آباد 2) ادامه : 👇👇👇👇👇👇👇 تلنگر3: به محلی که بقعه امام زاده های مهم هست توجه نمایید . در اطراف زرآباد چندین روستا وجود دارد . چرا امام زاده علی اصغر در زرآباد ساکن شد ?! و بقعه ایشان در این محل قرار دارد ? نکته : در دوران حکومت های ستمگر امویان و عباسیان بسیاری از امام زادگان یا فرزندان با واسطه ائمه برای فرار از به قتل رسیدن توسط حکومت های مرکزی به توصیه امامان و سایر بزرگان تشیع به ایران آمدند و سپس برای عدم شناسایی و تعقیب توسط حکومت های محلی بیش از همه به مناطق کوهستانی روی آوردند . (البته علل تاریخی هجرت سادات به ایران و وجود امام زادگان بسیار در کشورمان نیاز به تحقیق مفصل و همه جانبه و بی طرفانه دارد . ) از علت تاریخی این هجرت که بگذریم . به علت انتخاب محل اسکان امام زادگان می رسیم . در بسیاری موارد , علت اسکان این بزرگواران در یک منطقه هیچ دلیل خاصی ممکن است نداشته باشد . اما در بسیاری از موارد نیز این اسکان دلایلی متافیظیکی (ماورایی) دارد . چند دلیل مهم اسکان این بزرگواران در یک محل 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇 1: وجود فامیل هایی کوچک از جنیان (من باب مثال یک فامیل پنج هزارتایی در یک محل ) که این فامیل ها قصد مسلمان شدن داشته اند . و این بزرگان در محل زندگی این موجودات زندگی نموده اند . و آنان را مسلمان نموده اند و این موجودات به نزد این بزرگان می آمدند و از ارشاداتشان برخوردار می شدند . مثال : { و گفت : وقتی بیمار بودم . مرا آرزو نیشابور بگرفت . به خواب دیدم که قایلی گفت : تو از این شهر نتوانی رفت که جماعتی از پریان را (اینجا به نظر فقیر منظور جنیان است ) سخن تو خوش آمده است و به مجلس تو هر روز حاضر باشند . تو از بهر ایشان باز داشته ای در این شهر . }(تذکره الاولیا عطار نیشابوری ذکر شیخ ابوعلی دقاق ) 2: دلیل دوم کاملا برعکس دلیل اول است . یعنی یک امام زاده در محلی ساکن شده است که این فرومایگان بنا به دلیل خاص متافیظیکی توان حضور ندارند . مثال 1: خاک شهر قم علی الخصوص حرم حضرت فاطمه معصومه (س) که بنا به دلایل خاص و نامشخصی (البته برای فقیر نه اساتید بزرگ ) دیو ها (موجوداتی که خلقتشان از باد هست) را می راند . دیوها قابلیت حضور در این شهر بخصوص حرم حضرت فاطمه معصومه (س) را ندارند . البته از خود حضرت نیز می ترسند . یعنی علت آن دو گانه است بخشی جز اسرار خاک قم است و بخشی دیگر جز اسرار روح حضرت فاطمه معصومه (س) . که علت هر دو امر بر فقیر پوشیده است . مثال2 : امام زاده بیژن در روستای کپ در استان مازندران 👇👇👇👇👇? {«بیژن» همان «سیدمحمد» است که در گذشته به‌دلیل وجود دو امامزاده به نام «سیدمحمد» در روستای «کُپ سفلی» از توابع استان مازندارن، نام یکی از آن‌ها، به انتخاب مردم محلی تغییر کرد. آن‌ها برای یکی از سیدمحمدها، «بی‌جِن» را انتخاب کردند، به این دلیل که آن مکان را بدون جن می‌دانستند و بعدها، «بی‌جن» در محاوره به «بیژن» تغییر کرد.}(خبرگزاری ایسنا) 3: دلیل سوم : و جود دریچه یا دریچه های عالم یا عوالم خاص مثالی و موازی در ابعاد دیگه خاک یک منطقه , علت دیگر متافیظیکی اسکان یک امام زاده در یک نقطه ممکن است باشد . نکته : محل اسکان و دفن عده ای از صوفیان و عرفای بزرگ نیز مانند امام زاده ها دارای مسائل و اسرار خاص می باشد . @soltannasir
تصویر تابلو امام زاده سید بیژن در روستای کپ سفلی مازندران
تصویر تابلو امام زاده سید محمد بی جن که معروف به امام زاده بیژن بود که تابلوی آن تصحیح شد .
@soltannasir (جغرافیای علوم غریبه در ایران 15) (قزوین و علوم غریبه 13) (زر آباد 3) وجود چنار خونبار زرآباد یکی از دلایل شهرت این منطقه گردیده است , این درخت در کنار امام زاده علی اصغر (ع) قرار دارد و گویا بیش از ششصد یا هفتصد سال (حتی بیش از هزار سال بنا به برخی نظرات ) از عمرش گذشته است . هر ساله روز عاشورا هزاران نفر برای مشاهده چنار خونبار به آنجا می روند و روان شدن خون از آن درخت را , به چشم خود می بینند . در دوران پادشاهی شاه سلطان حسین صفوی , موضوع خون آمدن از درخت چنار این بقعه در روز عاشورا , چنان شهرت داشته که پادشاه صفوی عالمانی را برای تحقیق صحت و سقم مسئله به قریه زرآباد فرستاد . از جمله اين فرستادگان , میرزا قوام الدین محمد بن مهدی حسینی سیفی قزوینی (متوفی 1150ه.ق) بود که به امر شاه صفوی به زرآباد رفت و رساله ای از مشاهدات خود درباره این درخت به نام «چنار خونبار» تالیف کرد و برای پادشاه ارسال داشت . پس از میرزا قوام الدین , عالم دیگری که به همین منظور به زرآباد سفر کرد , میرمحمدرضا بن میر قاسم بن میر باقربن میر جعفر کامل حسینی قزوینی ( از دانشمندان خاندان تقوی و جد خاندان قافله باشی , متوفی 1170ه.ق) بود. او نیز رساله ای در این زمینه تالیف کرد که تاریخ تالیف آن , ماده «چنار خونبار» ( به حساب جمل 1113ه.ق) می شود . عالم فقید , سید موسی زرآبادی در کتاب «کرامات » به تفصیل از جاری شدن خون از درخت چنار در روز عاشورا , سخن رانده و از پدرش سید علی و از جدش سید مهدی نقل کرده که در هیچ سالي این موضوع تعطیل نشده است . این کتاب چاپ نشده است و نسخه خطی آن نیز در کتابخانه پسرش مرحوم آقا سید جلیل زرآبادی _ فرزند گرامی آقا سید موسی زرآبادی _ در قزوین موجود است . آیت الله شیخ محمد مظفری خلاصه آن مطالب را در کتاب « ایضاح الحجه » آورده است . مرحوم آیت الله العظمی مرعشی نجفی نیز در «حاشیه عروه» به هنگام برشمردن خون های پاک می نویسند : (همچنین است خونی که از درخت موجود در قریه زرآباد از توابع قزوین خارج می شود ) نکته 1: درخت خونبار زرآباد همه ساله در روز عاشورا ماده ای شبیه خون از خود بیرون می دهد . و این مسئله بنا به گزارش ها تا کنون قطع نشده است . نکته 2: درخت در زمان غیر عاشورا نیز ماده خونی شکل بیرون می دهد . اما ظاهرا در زمان های نا منظم . نکته3: جنس ماده خونی شکل بنا بر شواهد و تجزیه و تحلیل های آزمایشگاهی نه خون است و نه از نوع صمغ معمول درختان . نکته 4: بنا به نظر محلی ها در روز عاشورا میزان خون دهی درخت با کیفیت عزاداری , عزاداران حسینی ارتباط مستقیم دارد . یعنی هر چه قدر عزاداری با حال و هوای معنوی بیشتری انجام شود . میزان خون دهی درخت افزایش پیدا می کند . نکته 5: بنا به اعقاد محلی ها و آنچه گزارش شده بر روی بعضی از برگ های این درخت نیز اسامی مقدس , مانند اسما الله یا اسامی معصومین نقش می بندد . و محلی ها این برگ ها رو به عنوان تبرک نزد خویش نگه داری می نمایند . @soltannasir 🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌲🌲🌲🌲🌲🌲
تصویر درخت چنار خونین زرآباد @soltannasir
تصویر درخت چنار خونین زرآباد @soltannasir
@soltannasir 👆👆👆👆👆 مقاله تحقیقی در مورد چنار خونبار زرآباد اثر جناب :👇👇👇👇👇👇👇 کریم خان محمدی @soltannasir
@soltannasir (جغرافیای علوم غریبه در ایران 16 ) (قزوین و علوم غریبه 13) (زرآباد 4) هر چند که تحقیقات آزمایشگاهی در مورد پدیده چنار خونبار زرآباد , نشان داد که ماده ترشح شده از درخت خون نیست و از جنس صمغ معمول درختان نیز نمی باشد . اما ظاهرا وجود پدیده چنار خونبار تنها مختص به منطقه زرآباد نیست و در بعضی نقاط دیگر جهان از جمله قاره آفریقا یافت می شود . 👇👇👇👇 پتروکارپوس آنگولنسیس، نام گونه ای از درخت ساج است که در کشورهای آفریقایی یافت می شود و نکته جالب در خصوص آن این است که شیره این درخت شباهت بسیاری به خون جانداران دارد، اما به دلیل مصارف دارویی از این شیره در جهت ساخت داروهای بسیاری استفاده می شود. در پایین تصویر این درخت را مشاهده می نمایید . همچنین در بعضی منابع از نوعی بیماری به نام bleeding tree یاد شده است . که شاید با پدیده چنار خونبار زرآباد مشابه باشد . یعنی درخت در اثر نوعی بیماری گیاهی که چندان معمول نیست چنین ماده ای از خود بیرون می دهد . البته ما صمغ به رنگ قرمز نیز داریم . که از آن کهربای قرمز ساخته می شود و در صنایع جواهرسازی مورد استفاده قرار می گیرد . که البته جنس صمغ قرمزی که از بعضی درختان ترشح می شود با جنس ماده ترشح شده متفاوت است . البته فقیر در مورد چنار زرآباد نظر خاصی دارم که ان شاالله پس از تحقیق میدانی و اطمینان از مسئله در دروس درخت و گیاهان از منظر ماورا و اسطوره , نظر آخر و قطعی خویش را بیان خواهم نمود . یک نکته دیگر در مورد استان قزوین اینکه در نقطه ای از این استان درختان سیبی با طعم و بویی کمی متفاوت وجود دارد . بر طبق شنیده ها از اساتید فن در آن نقطه نیز سرزمینی موازی وجود دارد . 😊 مبحث استان قزوین را در اینجا موقتا به پایان می بریم ان شاالله در آینده در مورد بعضی مسائل دیگر این استان سخن خواهیم گفت . @soltannasir 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
تصویر گونه مشابه آفریقایی درخت زرآباد
تصویری دیگر از گونه مشابه آفریقایی درخت زرآباد
@soltannasir (جغرافیای علوم غریبه در ایران 17) (استان همدان و علوم غریبه ) (جغرافیای قبالیست ها ) مرز جغرافیایی علوم غریبه در استان همدان , تمام مناطق این استان به غیر از جنوب و جنوب شرقی را در بر می گیرد . در استان همدان حداقل چهار استاد بزرگ در علوم غریبه وجود دارد . که یکی از این اساتید از بزرگترین اعجوبه های وادی تسخیر و مسخرات در کشور و حتی جهان اسلام می باشد . اما در پاسخ به این سوال که چرا جنوب و جنوب شرق این استان از این محدوده خارج هستند ? می توان از خود شهر همدان به سمت جنوب و جنوب شرق این استان را (تویسرکان و ملایر و نهاوند )در جغرافیایی دیگری تقسیم بندی نمود . که ما از این جغرافیا به جغرافیای خاص قبالیست ها در داخل کشور یاد می کنیم . این مرز جغرافیایی وارد استان مرکزی می شود و از اراک می گذرد . و پس از گذشتن از حدود دلیجان , وارد استان اصفهان می شود . و پس از رسیدن به منطقه ای در نزدیک کاشان (نرسیده به کاشان ) به سمت مورچه خورت می رود و از آنجا در منطقه ای در شرق شهر اصفهان به پایان می رسد .(شهر اصفهان را نیز در بر می گیرد ) نکته : فقیر اطلاعی از این که مرز تقریبی گفته شده به هنگام برگشت از چه مناطقی در استان اصفهان می گذرد تا به استان مرکزی و همدان باز گردد , ندارم . بیشترین محل تمرکز قدرت قبالیست های یهودی در کشور در این محدوده جغرافیایی می باشد. اگر از جنبه معادلات باطنی و قدرت انرژی ها نگاه نماییم . قدرت جحودان در این محدوده جغرافیایی کشورمان با مسلمین برابر و در بعضی نقاط قوی تر از مسلمین می باشد . نکته : مردم این منطقه از کشور عزیزمان مذهبی هستند و طبیعتا با توجه به کثرت جمعیت مسلمین مومن و معتقد , در این منطقه , انوار حاصل از عبادات آنان بر انوار یهودیان غلبه کامل دارد . منتهی برتری قبالیست های یهودی در این منطقه ناشی از تعداد زیاد افراد قدرتمند آنان و تمرکز نیروهایشان در این ناحیه می باشد . در استان همدان : مقبره استر و مردخای که در مرکز شهر همدان واقع شده و در شهر تویسرکان مقبره حبقوق نبی (ع) از اماکن مقدس کلیمیان کشور می باشد که مورد توجه قبالیست های یهودی داخل کشور نیز می باشد . البته شهر ملایر و اطراف آن نیز مورد توجه این دوستان قرار دارد 😊 ان شاالله در آینده به فعالیت این دوستان در این حیطه جغرافیایی و سایر قسمت های کشور خواهیم پرداخت . و از اهمیت شهر همدان و کرج به عنوان دو نقطه کلیدی برای قبالیست های جحود داخل کشور خواهیم گفت . @soltannasir 🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓
تصویر نمای بیرونی مقبره استر و مردخای در مرکز شهر همدان یکی از مهمترین زیارتگاه های یهودیان جهان
تصویر نمای درونی مقبره استر و مردخای , در گذشته در پایین ترین طبقه این مقبره 😊 قبالیست های یهودی به ذکر و مراقبه می پرداختند .
تصویر مقبره حبقوق نبی (ع) در تویسرکان استان همدان
@soltannasir (جغرافیای علوم غریبه در ایران 18) (استان همدان و علوم غریبه 2) در مورد استاد بزرگ مسخر کننده در استان همدان سوال شده بود ? عزیزان فقیر از بردن نامشان معذورم . ایشان در استان همدان در شهری به غیر از شهر همدان زندگی می نمایند . ایشان همانگونه که گفته شد یکی از اعجوبه های وادی تسخیر و مسخرات در کشور و حتی جهان اسلام هستند . ایشان پس از جناب ملاحسن دومین فرد قدرتمند وادی تسخیر و مسخرات در کشورمان ایران هستند . البته حیطه فعالیت ایشان امور منفی و سیاه می باشد . ایشان در دوران جوانی از شاگردان و مراودین جناب آیت الله حاج ملا آقاجان زنجانی و جناب آیت الله شیخ تقی زرگر بودند . و طلبه حوزه و علاقه مند به علوم غریبه , پس از وفات حاج ملا آقاجان زنجانی , کتب علوم غریبه ایشان بر طبق وصیتشان به جناب زرگر و بعضی دیگر از شاگردان خاصشان به ارث رسید . که ایشان بخشی از کتب خاص موجود در مجموعه کتب خطی علوم غریبه حاج ملا آقاجان زنجانی را (که به حسب وصیت متعلق به اشخاص دیگری بود ) با خود به محل زندگیشان می برند . و زیر نظر اساتید ناشناسی که فقیر اسامیشان را نمی دانم شروع به ریاضت کشیدن و تسخیر نمودن می نمایند . تخصص اصلی ایشان تربیت و تسخیر دیو است . ایشان در حدود سی فامیل بزرگ و کوچک دیو را تحت تسخیر خویش دارد . (تقریبا تمامی دیوهای استان همدان و زنجان و قزوین و مرکزی و بخشی از اصفهان مسخر ایشان می باشند ) ایشان مزرعه ای دارند که دیو ها را در آن محل تربیت می نمایند . ایشان در وادی تسخیر جنیان (عمدتا شیاطین جنی )نیز متبحرند . (چند فامیل از شیاطین جنی نیز تحت تسلط ایشان هستند ) بخشی از شیاطین جنی تحت تسلط ایشان تخصص در سحر و جادو بر روی استخوان دارند . ايشان در وادی تسخیر همزاد نیز کار کرده اند . و تبحر و تخصص لازم را در این وادی دارا می باشند , هر چند که وادی همزاد , وادی مورد علاقه ایشان نمی باشد . ایشان در تسخیر موکلین نیز _به غیر از ملک الموکلین که در آن وادی تخصص ندارند _در سایر قسمت های آن تخصص لازم را دارا می باشند . ایشان یک نژاد از موکلین جنگجو را مسخر خویش دارند . (موکلین بر حسب خلقتشان دارای نژاد هستند که نشانه نژاد موکلین در حروف اسامی آنان وجود دارد که برای اساتید فن مشخص می باشد ) ایشان پس از سالها تلاش در وادی تسخیر و مسخرات و جادوی سیاه به یک وزنه بزرگ در این وادی تبدیل شدند . هر چند که ایشان عمر خویش را در راه باطل و کسب قدرت باطل صرف نموده اند . اما تلاش ایشان در راه باطل , بسیار ستودنی و آموزنده است . اما مهمترین تخصص عجیب ایشان .... ادامه دارد @soltannasir 🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃
تصویر سالک بصیر و دلسوخته از محبین امام حسین (ع) و امام عصر (ع) «آیت الله حاج ملا آقا جان زنجانی »
تصویر سالک بزرگ و شیفته اهل بیت (ع) آیت الله شیخ تقی زرگر از شاگردان حاج ملا آقاجان زنجانی
@soltannasir (جغرافیای علوم غریبه در ایران 19) (استان همدان و علوم غریبه 3) اما مهمترین تخصص عجیب ایشان احضارات و کار کردن با موجودات دخانی می باشد . موجوداتی که خلقتشان از ظلمت و تاریکی و دود هست . و به هنگام احضار و حضور در نزد احضار کننده دود تاریک و ظلمت ایجاد می نمایند . ظلمتی که با چشم مسلح دیده نمی شود و باید با چشم باطن آن را مشاهده نمود . هر چند که حضور و فراخوانی موجودات دخانی به تعداد زیاد , می تواند باعث تاریکی ظاهری نیز بشود . ایشان یکی از معدود اساتیدی در کشور هستند که در این حیطه ناشناخته و البته کاملا منفی و سیاه و تاریک , کار کرده اند و تخصص و تبحر لازم را در این وادی بدست آورده اند . در این حیطه عجیب و غریب بیشتر جادوگران اروپایی اعم از قبالیست های مسیحی یهودی اروپایی و جادوگران لژها ماسونی و معابد ایلومیناتی تخصص دارند . که البته اروپاییان اسرار آن را از جادوی سیاه تمدن های باستانی منطقه خاورمیانه (مصر و بابل و ایران وآشور و کلدان و هند ..) وام گرفته اند . در لابه لای بعضی کتب و رسائل خطی علوم غریبه در جهان اسلام بعضا اشاراتی در مورد این موجودات شده , منتهی اکثر افراد سیاه کاری که در حیطه ایران و عراق (از اساتید علوم غریبه ) سعی در ارتباط برقرار کردن با موجودات دخانی نموده اند , تلاششان به شکست منجر شده . این که ایشان چگونه در این وادی موفق شده اند بر فقیر پوشیده است . نکته 1: بعضی اساتید علوم غریبه در پاکستان و هندوستان تا آنجا که فقیر اطلاع دارم در این حیطه تخصص دارند بعید نیست که ایشان مستقیم یا غیر مستقیم از آن اساتید استفاده نموده باشند . نکته2 : بسیاری از بزرگان و حتی اولیای الله , در مسیر سلوکی خویش با این موجودات دخانی برخورد ننموده اند . و توانایی شهود بعد این موجودات را آنچنان که باید و شاید نداشته اند . بدین خاطر وادی این موجودات بسیار مجهول و ناشناخته است و مطالب اندکی در مورد آنان وجود دارد . البته در چند سال اخیر در این معادله تغییراتی رخ داده است . که ان شاالله در بین دروس بدان اشاره خواهیم نمود . نکته 3: این فرومایگان (شیاطین جنی و دیو ها و ..) برای ایشان آینه ای خاص ساخته اند . که به کمک این آینه ایشان توان دیدن افراد و نقاط مختلف جهان را دارند . (چیزی شبیه جام جهان بین ) برای ساختن چنین آینه ای و استفاده از آن از ترکیب علم کیمیا و سیمیا استفاده شده . معمولا چنین وسیله هایی محدودیت هایی دارند و همیشه افراد و نقاط خاصی وجود دارند که با کمک چنین وسیله هایی توان دیدن آن افراد و نقاط ممکن نیست . نکته 4: عده ای از قبالیست های جحود کشور به نزد ایشان رفتند و از ایشان دعوت به همکاری نمودند که تا آنجا که فقیر اطلاع دارم ایشان نپذیرفت , زیرا دارای شخصیت مستقل و انفرادی می باشند . نکته 5: ایشان با وجود گمنام بودن , مورد رجوع بعضی از افراد داخلی می باشند و به جبهه قدس کمک می نمایند . @soltannasir 🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚