eitaa logo
تبیین
2.7هزار دنبال‌کننده
5هزار عکس
428 ویدیو
34 فایل
🔺اهداف: 🔹تهذیب نفس 🔹امام شناسی و مهدویت 🔹روشنگری و بصیرت‌افزایی 🔹ارتقاء بینش دینی و سیاسی 🔹دشمن شناسی و جنگ نرم 🔹ارتقاء مهارت‌های تربیتی 🔹و... 🔸هدف ارائه‌ی الگوست؛ با شبکه‌های اجتماعی کسی متفکر نمی‌شود، باید #کتاب خواند.
مشاهده در ایتا
دانلود
⭐️☄⭐️☄⭐️☄⭐️☄⭐️ ☄ ⭕️ و علت برتری در حجاب (بخش اول) 🔶باید توجه داشت كه همانطور كه بقیه واجبات داراى مراتب مختلفى مى‏باشند، نیز داراى مراتب خوب، متوسط و خوب‏تر است و محسوب مى‏گردد. در این جا چند نكته وجود دارد كه براى روشن شدن آنها باید دید اساسا چیست؟ 🔷 دو فلسفه اساسى دارد كه با یكدیگر ارتباط تام دارند: ۱) در برابر طمع‏ورزى‏هاى هوس‏بازان؛ ۲) پیشگیرى از تحریكات شهوانى خارج از ضوابط و هنجارهاى الهى و سلامت و . با چنین نقش و كاركرد مهم و اساسى پیامى قاطع و كوبنده با خود دارد، و آن این است كه در برابر همه مردان اجنبى نوعى هشدار و اعلام «دور باش!» مى‏دهد، اكنون باید دید چه عواملى در رساندن این پیام و اثرگذارى آن مؤثر است: 1⃣ حدود و میزان پوشش: بدون شك هر اندازه بدن ‏تر باشد، نقش نیرومندترى در دورسازى دیدگان نظاره‏گر ایفا مى‏كند. اگر ‏هاى_آلوده را همچنان كه در روایات آمده است «تیرهاى زهرآلود شیطان» بدانیم، همانند قوسى است كه تیر از آن كمانه مى‏كند و منحرف مى‏شود و از اصابت و نفوذ در هدف باز مى‏ماند. بر عكس هر اندازه بدن زن برهنه‏تر باشد، را بیشتر متوجه خود ساخته و از آن آسیب خواهد دید. از همین روست كه را شناخته‏اند، زیرا با وجود شرایط دیگر، و ‏ترین_مصونیت را فراهم مى‏آورد. 2⃣ : میزان ضخامت و حتى كیفیت دوخت لباس، خود بخش مهمى از حجاب را تشكیل مى‏دهد. بدون شك لباس‏هاى نازك و تنگ و بدن‏نما، فرودگاه پیكان مسموم شیطان و موجب خیره شدن چشم‏هاى هرزه و آلوده، و به است. در مقابل لباس‏هاى غیربدن‏نما، دیده‏ها را از خود دور مى‏سازد، و نفوس را تأمین مى‏كند. 3⃣ رنگ‏ها: تردیدى نیست كه برخى از رنگ‏ها دیده‏ها را خیره مى‏سازد، و پاره‏اى دیگر نگاه‏ها را از خودمى‏راند و دور مى‏سازد. اكنون سؤال مى‏شود كدامیك از این دو براى تأمین حجاب واقعى و مصونیت معنوى جامعه و خیره نكردن چشم‏ها و بر نیفروختن آتش شهوت مفیدتر است؟ مگر ما در جامعه‏اى زندگى نمى‏كنیم كه میلیونها جوان در اوج غریزه جنسى به سر مى‏برند و در سخت‏ترین شرایط جوانى از امكان ازدواج محرومند و كافى است با اندك جرقه‏اى شعله‏هاى غریزه در وجودشان برافروخته شود و به انواع گناهان و ناراحتى‏ها مبتلا گردند؟ 🔷پس چرا به هر وسیله ممكن ـ حتى با گزینش رنگ مناسب لباس در جامعه ـ به سلامت دینى و روحى و روانى آنان كمك نكنیم، و موجب جلب توجه آنان و قرار گرفتن‏شان در دام مفاسد نشویم؟ در عین حال علماى دین نسبت به خصوص رنگ‏ها تأكید چندانى نكرده، ولى بر این مسأله پاى مى‏فشارند، كه لباس نباید موجب و عواقب سوء ناشى از آن باشد. از این‏رو است كه در طول تاریخ به میل خود، رنگ مشكى را براى حجاب برگزیدند و این سنت حسنه مورد تقریر و پذیرش پیامبر (ص) و امامان (ع) قرار گرفت، زیرا آنان به این وسیله احساس امنیت و مصونیت بیشترى مى‏كردند. (ر.ك: حجاب در ادیان الهى، محمدى آشنانى). 4⃣ : طرز صحبت و چگونگى راه رفتن و... نیز بخشى از به معناى وسیع كلمه است. حفظ و هم همان نقشى را دارد كه پوشش زن دارد، و عدم رعایت آن نیز برآیندى چون برهنگى در پى دارد. از این‏رو یكى از مؤمن را كه در رفتار دختران شعیب بیان مى‏كند همان » و است. ... منبع: پرسمان / حقوق زن @tabyinchannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭐️☄⭐️☄⭐️☄⭐️☄⭐️ ☄ ⭕️ ، دشمن تقوا (بخش اول) 🔷موضوع ربای بانکی و ربای در بازار و سایر ارکان اقتصادی، از جمله مسائلی است که سالیان درازی است مورد بحث و نقد و نظر قرار گرفته است و این بحث بعد از انقلاب نیز از چالشی‌ترین مباحث در حوزه‌های اقتصادی به شمار می‌رود؛ تا آنجا که واکنش‌ها در سطح مرجعیت به موضوعی مثل ربای بانکی به یک مسئله مداوم تبدیل شده است. به از زوایای مختلفی میشود نگاه کرد، اما یکی از اصلی ترین زوایایی که باید به آن توجه شود، مخصوصا تاثیر آن بر است.   💠توجه اسلام به اقتصاد 🔷در دین مقدّس ، توجه خاصی به و  نموده است، و جوانی که حرفه و یا هنر خاصی جهت امرار معاش نداشته باشد را مذمّت می‌نماید. [۱] سفارش همیشگی دین اسلام به تقسیم ساعات روزانه به سه دسته است: [۲] عبادت خداوند متعال و تفکر و تفقّه در اندیشه‌های دینی؛ پرداختن به امور خانواده و استراحت و استفاده حلال از نعمت‌های دنیوی دنیا؛ کار و ، تا با آن امرار معاش نموده و در مواقع ضرورت در راه خدا آن‌ها را انفاق نماید و اگر نیاز بود در برابر دشمنان خدا، جامعه را تجهیز نظامی و امنیّتی و غذایی نماید و جلوی سلطه‌ی اقتصادی و نظامی و سیاسی دشمن را بگیرد. 🔷همان‌گونه که مشاهده می‌فرمایید، شریعت اهمیت خاصی به کسب‌ و کار می‌دهد. امّا در همه چیز بر روی حساب‌ و کتاب است و این‌گونه نیست که هرکس به هر نحوی که دوست داشت و داد و ستد نماید.‌ در شروطی برای طرفین عقد و قرارداد وجود دارد، از جمله آنان سفیه و صبی و مجنون نبودن طرفین معامله است، اینکه معلوم باشد فروشنده و مشتری چه کسانی هستند. [۳] همچنین در مورد خود و ثمنی که مورد معامله قرار می‌گیرند وجود دارد. از جمله آنان مجهول نبودن مقدار و میزان ثمن و مثمن است؛ یعنی مشخص باشد که چه مقدار و چه تعداد ثمن یا مثمن در عقد وجود دارد؛ و بین ثمن و مثمن تعادل و تساوی برقرار باشد.   💠علت حرمت ربا 🔷در ، در تجارت بین مردم  رایج بود و آنان گمان می‌کردند که ربا نیز همچون بیع، عقدی حلال است. امّا خداوند متعال به صورت قاطع آن را اعلام نمود، و و و هر آنکس را که در این‌باره مشارکتی دارد، معرّفی می‌نماید و آنان را از این باز می‌دارد. [۴] در کتاب علل الشرائع راجع به علّت حرمت ربا روایتی آمده است به این مضمون که: «اگر حلال باشد، مردم دیگر را رها مى‏کنند». چون وقتی لذّت و شیرینی حرام را بچشند و در ظاهر، بدون زحمت سودی نصیبشان شود، دیگر به دنبال سختی‌های تجارت نمی‌روند و اگر چنین اتّفاقی بی‌افتد، به زودی شاهد و گرفتاری در جامعه اسلامی خواهیم بود و دشمن توانایی چیرگی بر امّت مسلمان را خواهد یافت.   💠فراگیری ربا در جامعه 🔷رسول خدا (ص) فرمود: «خورنده ربا و خوراننده آن و نویسنده قبض آن و شاهدانش در گناه یکسانند». [۵] این روایت دالّ بر و عمومیّت این دارد، و اینکه این عمل زشت طوری سرایت می‌کند که همه را آلوده می‌نماید. زیرا افراد ضعیف‌النفس به محض بروز سختی و دشواری در زندگی مادّی‌شان، با توجّه به مشاهده موفقیت ظاهری و موقّت بعضی از هم کیشانشان در ، آنان نیز رو به این عمل قبیح و خانمان‌ سوز می‌آورند؛ و وقتی مزه گناه به مذاق کسی بنشیند، فقط باید از مسیر او را درمان کرد. ... پی‌نوشت: [۱] وسائل الشیعه، ج ۱۲، ص ۳۶ [۲] حکمت ۳۹۰ نهج البلاغه [۳] مکاسب شیخ انصاری، بخش شروط بیع. [۴] سوره بقره، آیه ۲۷۵ [۵] ترجمه من لا یحضره الفقیه، ج‏ ۴، ص ۳۷۱ منبع: وبسایت راسخون @tabyinchannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
 ✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️مهارت‌های زندگی در تعادل عاطفی خانواده (بخش پنجم) 🔶 و انسان همانند جنبه های شخصیتی و هدایت است. اگر در به این عواطف توجه نشود و الگوی مناسب در دسترس اعضای خانواده قرار نگیرد، زمینه های کجروی و انحراف آنان فراهم می شود. 💠مهارت‌های عاطفی در تعادل بخشی رفتار خانواده ها (۴) 🔹 ۳۱) جهت دستیابی به هر چیز در زندگی،  نگرانی و تعجیل لازم نیست، بلکه تنها کافی است که میل و انگیزه دستیابی را در خود پرورش دهیم.   🔹 ۳۲) احساس گناه دائم، انتخابی غیرمسئولانه است. مادامی که نسبت به اعمال و رفتار گذشته خود پشیمانی مستمر داشته باشید، با حفظ این احساس شوم در لایه های ذهن، جریان انرژی را برای هرگونه اصلاح و تغییر مسدود کرده اید.   🔹 ۳۳) همواره تلاش کنید در برخورد با هر کس او را به دیده یک معلم و آموزگار بنگرید و چیزی از او بیاموزید.   🔹 ۳۴) احساسات و هیجان های خود را چون شعله شمعی بپندارید و نگذارید که حتی شدید ترین تندبادهای زندگی این شعله را بلرزاند و خاموش کند.   🔹 ۳۵) هر کس در زندگی با مشکلاتی رو به روست. تفاوت یک شخص سالم و یک فرد نامتعادل در داشتن مسائل و مشکلات نیست، بلکه در آنان نسبت به این مسئله است که چه کسی مشکل را عمده میداند و چه کسی راه حل مشکلات را مهم میداند.   🔹 ۳۶) هنگامی فرد به خودشکوفایی می رسد که توانایی استقبال از آینده ای مبهم و مجهول را داشته باشد و خود را برای مواجهه و درس گرفتن و بهره جستن آماده نماید.   🔹 ۳۷) رمز و راز و سرنخ های زندگی خود را به دست دیگران و وابسته به دیگران ندانید. اگر چنین باشد، صلح و صفا، آرامش و آسایش، امنیت و عشق و علاقه و مهرورزی و خلاقیت دچار مشکل می شوند.   🔹 ۳۸) اگر زندگی خود را به نقطه ای یا فردی یا به روش خاصی متکی کنید، مطمئن باشید با از میان رفتن آن نقطه اتکا دچار شکست سنگینی می شوید.   🔹 ۳۹) هر کس باید بداند که در جهان هستی وجودی منحصر به فرد و توانایی خاصی دارد. پس به خاطر آن توان مخصوص هیچ وقت خود را دست کم نگیرید.   🔹 ۴۰) احساسات و هیجان های منفی و خشم و کینه، حاصل انتخاب خود شماست، نه اینکه دیگران به شما تحمیل کرده باشند. بنابراین، تو خود امکان انتقال آن به درون خود را فراهم ساخته ای. ... برگرفته از کتاب مهارت‌های زندگی زنان خانه دار، نویسندگان: دکتر سوسن سیف، دکتر مه سیما پور شهریاری، مهر انگیز شعاع کاظمی، محبوبه قسامی، انتشارات دانشگاه الزهرا س، صص ۵۹-۶۸ منبع: وبسایت راسخون @tabyinchannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️ تمرینی برای آمادگی دوران ظهور 🔷ماجرای اباعبدالله الحسین (ع) کل هستی را به خود درگیر کرده است؛ با درس‌هایی که برای بشریت به ارمغان آورده است، این حقیقت آشکار می‌شود که تحقق آن که در کتب پیامبران پیشین وعده داده شده است از طریق (ع) امکان دارد و بس. در قرآن کریم می‌خوانیم: «وَ لَقَدْ كَتَبْنَا فِي الزَّبُورِ مِن بَعْدِ الذِّكْرِ أَنَّ الْأَرْضَ يَرِثُهَا عِبَادِيَ الصَّالِحُونَ؛[انبیاء، ۱۰۵] و ما بعد از تورات در زبور (داود) نوشتیم که البته من ملک زمین را وارث و متصرف خواهند شد.» و همچنین این عباد صالح را ازجمله کسانی برمی‌شمارد که به آن‌ها ظلم روا داشته شده است، اما در اوج این ظلم‌ها یاری خداوند شامل حالشان خواهد شد، 🔷آنجا که می‌فرماید: «وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ؛[قصص، ۵] ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم!» این روش و رویه، همان چیزی است که از (ع) به دست می‌آید که در مَثَل از آن به «پیروزی خون بر شمشیر» نام برده شده است. آنجا که راوی این‌چنین بیان می‌کند: «از امام صادق (ع) درباره‌ی آیه‌ی «وَ لَقَدْ كَتَبْنا فِي اَلزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ اَلذِّكْرِ أَنَّ اَلْأَرْضَ يَرِثُها عِبادِيَ اَلصّالِحُونَ» سوال کردم، ایشان فرمودند: آن عباد صالح ما (ع) هستیم. و سپس از آیه: «إِنَّ فِي هذا لَبَلاغاً لِقَوْمٍ عابِدِينَ» سوال کردم فرمودند هستند.» [۱] 🔷پای کربلای اباعبدالله (ع) که بنشینیم این نکته مهم را می‌توانیم بفهمیم که درست است که گاه مسیر تیره‌وتار می‌شود و انسان احساس می‌کند بن‌بستی ایجاد شده است، ولی آن‌کس که با خداست و در دل به این مسئله ایمان دارد که خدا با اوست، دیگر شکست برایش معنا ندارد. دشمن از این نگاه می‌ترسد و می‌داند (ع) برای تحقق آن آرمان حقیقی، یعنی ، یک تجربه‌ی عالی جلوی چشمان خود دارند و آن تجربه که امام حسین (ع) به‌ظاهر شکست خورد و دشمنانش به لسان طعنه و کنایه شکست را به حضرت نسبت دادند، اما در برابر پاسخ‌های مستدل و عزتمندانه‌ی حضرت (س) سرافکنده و شرمسار شدند، تا جایی که خود هم از کشتن امام حسین (ع) برائت جست و را لعن و نفرین کرد و این برگشت ورق، پس از گذشت مدت کوتاهی از اتفاق افتاد و پیروزی ظاهری‌شان را به شکستی سخت و دردناک مبدل ساخت. 👇👇👇
این تفکر مرزها را درمی‌نوردد و دل‌های انسان‌هایی که عاشق آزادگی و جوانمردی هستند را به هم گره می‌زند و حماسه‌ای همچون می‌آفریند. این باور ماست که به سبب پشتوانه‌ی قوی جهانی خواهد شد و مسیر را برای ظهور باز خواهد کرد. عاشقانه‌های بسیاری را انسان در مسیر پیاده‌روی اربعین اباعبدالله (ع) مشاهده می‌کند که در وصفش کتاب‌های بسیاری در این سال‌ها به رشته‌ی تحریر درآمده است. پابرهنگانی که در این مسیر گویی بر بال ملائک سوارند و بر سریر شاهی روان. آنچه (ع) را به‌ وسیله ایشان، به موضوع گره می‌زند، در دو نکته بسیار مهم نهفته است: 1⃣ نهضت امام حسین (ع) به‌ وسیله اربعین: برای برپا شدن (عج) لازم است که یک ایجاد شود و این کار را (ع) انجام خواهد داد. در مسیر پیاده‌روی اربعین می‌توان از ملیت‌های مختلف افراد مختلفی را مشاهده نمود که دل‌سوخته و عاشق پای در این مسیر گذاشته‌اند و هر کدام در زمان بازگشت سفیری برای این مکتب خواهند بود و (ع) و (عج) را به‌ عنوان دو مؤلفه‌ی اصلی این مسیر با دلی مالامال از عشق به اقصی نقاط عالم خواهند برد و گسترش خواهند داد و شاهد این مطلب نیز اضافه شدن هر ساله‌ی خیل عاشقان و مشتاقان زیارت اربعین در سال‌های متمادی بوده است. 2⃣عشق همراه با رنج: عشق به امام حسین (ع)، عشقی است که باید برای آن بها داد و راحت‌طلبی و عافیت خواهی در آن راهی ندارد، و این همان چیزی است که مساله نیز بدان گره‌خورده است که در خیل یاران آخرالزمانی حضرت حجت (عج) راحت‌طلبان را راهی نیست. یک دوره‌ی آماده‌سازی عاشقانه است که دل‌ها را به هم گره می‌زند و مرزهای زمینی را در دل خود ذوب می‌کند. یک خستگی شیرین به جان انسان می‌اندازد که هر انسانی که خوب در آن تأمل کرده است، آن را با هیچ لذت مادی عوض نخواهد کرد. گرچه امسال ما از این زیارت محرومیم اما شاید این نیز سبب خیری شود که در این روزها با همان حس و حال شوریده، در جمع مردم خودمان باشیم و از جنس رنج‌های شیرین خدمتگزاری مسیر پیاده‌روی زیارت اربعین خدمتی به مردم خودمان داشته باشم تا گام‌های نهایی آدم آخرین ذخیره‌ی الهی هستی، به زیبایی هر چه تمام‌تر برداشته شود. پی‌نوشت [۱] البرهان فی تفسير القرآن، هاشم بن سلیمان بحرانی، ج ۳، ص ۸۴۷ منبع: وبسایت رهروان ولایت @tabyinchannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 لایق نبودم زائرت باشم این اربعین مجاورت باشم @Farsna
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭐️☄⭐️☄⭐️☄⭐️☄⭐️ ☄ ⭕️دلیل شبکه‌های اجتماعی چیست؟ (بخش پنجم) 🔶 ، اطلاعات یا اخباری هستند که آن‌ها تایید نشده است. به همین دلیل هنگامی که در دسترس مخاطب قرار می‌گیرند، گیرنده پیام نمی‌تواند درستی یا نادرستی آن‌ها را تشخیص دهد 🔷محققانی که به روانشناسی شایعه پرداخته اند، معتقدند زمانی بالا می‌گیرد که ابهام، خطر یا وجود داشته باشد. مطالعاتی که روی انتشار ویروسی شایعات انجام شده است، نشان می‌دهند که منجر به بازنشر بیشتر در می‌شوند. برخی از این هیجان‌ها که سرایت ویروسی دارند، عبارت‌اند از: حس کنجکاوی، نیاز به سرگرمی، منفعت طلبی، شگفتی و اطمینان نداشتن. و ، یکی از ویروسی‌ترین این هیجان‌ها است که عملا می‌تواند به بمب ساعتی خطرناکی برای ایجاد ترس و نشر بیشتر اکاذیب در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شود. 🔷هراس بانکی که در تعریف، به هجوم سپرده‌گذاران برای دریافت وجوهی که نزد بانک سپرده گذاری کرده اند، گفته می‌شود و معمولا در پی اطمینان نداشتن ناشی از حوادثی نظیر جنگ، شورش یا کودتا در کشور، یا سوءمدیریت در یک یا چند بانک رخ می‌دهد، یکی از پدیده‌هایی است که چند سال پیش به دلیل در شبکه‌های اجتماعی کشور بحران ساز شد. به همین ترتیب، یا می‌توانند به طرز ناخوشایندی بازار‌ها را دستخوش بحران کنند، و ترس و است که همه این بحران‌ها به شمار می‌رود. در این شرایط که دچار ترس و اضطراب شده است، منتظر پاسخگویی منابع رسمی در تلویزیون یا مطبوعات نمی‌نشیند، بلکه به سرعت تحت تاثیر قرار می‌گیرد و واکنش نشان می‌دهد. 🔷نشر اخباری مانند واردات خرمای داعشی، وجود وایتکس در شیر یا استفاده از گوشت گربه در تولید سوسیس و کالباس، از جمله شایعاتی بودند که بیشترین بهره را از ایجاد ترس و هراس برای مخاطبان خود بردند. اینجا دقیقا جایی است که سازمان‌های دولتی و منابع رسمی خبری دچار چالشی جدی می‌شوند و از تلاش‌های خود برای خنثی کردن کمترین نتیجه را می‌گیرند، زیرا آن‌ها تلاش می‌کنند با استدلال و ارائه مدارک و مستندات، واقعیت‌ها را منتشر کنند، در حالی‌که به طور همزمان با بهره‌گیری از محتوای کاملا هیجانی و احساسی که ریشه در ترس، اضطراب و احساس ناامنی یا حتی خوشحالی و شادمانی کاذب و مقطعی دارد، مشغول . 🔷به بیان ساده‌تر می‌توان گفت در این شرایط واقعیت‌هایی که از منتشر می‌شوند، نمی‌توانند به خوبی از پس مدیریت افکار عمومی بربیایند، و شهروندان را با جریان مورد نظر دولت همراه کنند. اینجا جایی است که برای خنثی کردن شایعات، و ، و ضربتی، و به شایعات، حرف اول را می‌زند. در ، باید جلوتر و حتی فراتر از شبکه‌های اجتماعی بیاندیشند و عمل کنند. 🔷پژوهش‌هایی که تلاش کرده اند قدرت نفوذ کانال‌های سنتی (مانند شبکه‌های خبری) را با پیام‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، مقایسه کنند، نشان داده اند که تاثیرگذاری رسانه‌های سنتی تنها اندکی از شبکه‌های اجتماعی بیشتر است. شاید به این دلیل که عموم مردم به ویژه نوجوانان و جوانان متوجه تمایز بین اخبار و اطلاعات رسمی و موثق، و اطلاعات تولید شده از سوی کاربران شبکه‌ها نیستند. آنها در مواجهه با پیام‌های تایید نشده یا همان ، کمتر به توجه می‌کنند و تحت تاثیر هیجان‌ها تنها منشاء بازنشر این گونه پیام‌ها می‌شوند. ... منبع: وبسایت خبرگزاری صدا و سیما @tabyinchannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا