eitaa logo
زن، خانواده و سبک زندگی
1.5هزار دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
2.5هزار ویدیو
175 فایل
به کانال علمی_تخصصی موقوفه مجازی زن، خانواده و سبک زندگی خوش آمدید در این کانال مطالبی پیرامون مباحث زن و خانواده، فرزندپروری، مهارت زناشویی، نقد فمینیسم و... قرار خواهد گرفت. آیدی مستقیم ادمین کانال زهرا محسن زاده: @mohsenz224 کانال دکترنیلچی زاده نیست❌
مشاهده در ایتا
دانلود
🌺 حضرت معصومه علیهاالسلام از سه جهت، از فیض خاص ولایت برخوردارند. : 🌸 وجود مبارک سلام الله علیها از آن جهت که در بیت امامت، ولایت، رسالت و کرامت به دنیا آمده است، است؛ ولی بهره‌ برداری متقابل این کریمه از این ذوات قدسی، فخر دیگری است. بودند کسانی که از همین خاندان به دنیا آمدند، برادر امام رضا علیه السلام هم بودند، ولی مورد عنایت آن حضرت قرار نگرفتند؛ ☘️ا ما وقتی خود آن حضرت، در زیارت کریمه اهل بیت به ما می‌گوید به عرض ادب کنید و بگویید: «السَّلَامُ عَلَیكِ یا بِنْتَ وَلِی اللَّهِ السَّلَامُ عَلَیكِ یا أُخْتَ وَلِی اللَّهِ السَّلَامُ عَلَیكِ یا عَمَّةَ وَلِی اللَّه‏»؛ 📚 زاد المعاد ـ مفاتیح الجنان، ص548. یعنی از هر سه جهت، شما از حوزه ولایت بهره بردید؛ هستید، هستید، هستید. نه تنها او دختر موسی بن جعفر است، است. بعضی ‌ها دختر موسی بن جعفر بودند، فرزند موسی بن جعفر بودند، ولی شاید فرزند «ولی الله» نبودند. صرف اینکه از نظر شناسنامه‌ ای کسی دختر امام باشد یا خواهر امام باشد دخیل نیست. ✨وجود مبارک سلام الله علیها طبق این زیارت مأثوری که هست، نشان می‌ دهد که از سه مجرا از فیض خاص برخوردار بود. 📚سخنرانی معظم اله در تاریخ: 1396/05/04. .•°°•.🌺.•°°•. 💌 💌 https://eitaa.com/joinchat/2018574369C2399355813 °•¸.•°
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 قابل توجه پژوهشگران محترم در شرایط کرونا پویشی شکل گرفته است برای پژوهشگران و کسانی که مشغول نوشتن پایان نامه هستند. 👈 به تمام اطلاعات و پایان نامه هایی که مورد نیاز هست، دسترسی آزاد داده شده است. ♨️ سایت های مهم و ضروری برای دانشجویان و پژوهشگران: 1. ieeexplore.ieee.org 2. acm.org 3. link.springer.com 4. wiley.com 5. sciencedirect.com 6. acs.org 7. aiaa.org 8. aip.org 9. ajpe.org 10. aps.org 11. ascelibrary.org 12. asm.org 13. asme.org 14. bioone.org 15. birpublications.org 16. bmj.com 18. emeraldinsight.com 19. geoscienceworld.org 20. icevirtuallibrary.com 21. informahealthcare.com 22. informs.org 23. ingentaconnect.com 24. iop.org 25. jamanetwork.com 26. joponline.org 27. jstor.org 28. mitpressjournals.org 29. nature.com 30. nrcresearchpress.com 31. oxfordjournals.org 32. royalsocietypublishing.org 33. rsc.org 34. rubberchemtechnol.org 35. sagepub.com 36. scientific.net 37. spiedigitallibrary.org 38. springermaterials.com 39. tandfonline.com 40. theiet.org 💠 معرفی سایت هایی جهت دانلود رایگان کتاب 🔺www.ketabnak.com 🔺www.urbanity.ir 🔺www.98ia.com 🔺www.takbook.com 🔺www.irpdf.com 🔺www.parsbook.org 🔺www.irebooks.com 🔺www.farsibooks.ir 🔺www.ketabesabz.com 🔺www.readbook.ir 💠 سایتهای مهم علمی، پژوهشی 🔺www.digitallibraryplus.com 🔺www.daneshyar.net 💠 بانک های اطلاعاتی 🔺www.umi.com/pqdauto 🔺www.search.ebscohost.com 🔺www.sciencedirect.com 🔺www.emeraldinsight.com 🔺www.online.sagepub.com 🔺www.springerlink.com 🔺www.scopus.com 🔺http://apps.isiknowledge.com 🔺www.anjoman.urbanity.ir 💠 پایان نامه های داخلی و خارجی 🔺www.irandoc.ac.ir 🔺www.urbanity.ir 🔺www.umi.com/pgdauto 🔺www.mhrn.net 🔺www.theses.org 💠 مقالات فارسی 🔺www.urbanity.ir 🔺www.shahrsaz.ir 🔺www.magiran.com 🔺www.civilica.com 🔺www.sid.ir 💠 کتابخانه ملی ایران، آمریکا و انگلیس 🔺www.nlai.ir 🔺www.loc.gov 🔺www.bl.uk 💠 دسترسی آزاد روانشناسی و آموزش و پرورش: 🔺http://eric.ed.gov 💠 اطلاعات عمومی کشورها: 🔺www.worldatlas.com 💠 مقالات رایگان کتابداری و اطلاع رسانی: 🔺www.infolibrarian.com 💠 آرشیو مقالات از سال ۱۹۹۸ 🔺www.findarticles.com 💠 کتابخانه الکترونیک 🔺www.digital.library.upenn.edu/books 💠 رایانه و بانکهای اطلاعاتی فارس: 🔺www.srco.ir 💠 دانشنامه آزاد اینترنتی: 🔺www.wikipedia.org 💠 دسترسي به متن کامل پايان نامه هاي 435 دانشگاه از24 کشور اروپايي: 🔺http://www.dart-europe.eu/basic-search.php 💠 دسترسي رايگان به بانک مقالات دانشگاه کاليفرنيا: 🔺http://escholarship.org/ 💠 دسترسي رايگان به بانک مقالات دانشگاه TENNESSEE: 🔺http://www.lib.utk.edu:90/cgi-perl/dbBro...i?help=148 💠 دسترسي رايگان به 1,550,632 مقاله ي دانشگاهي: 🔺http://www.oalib.com/ 💠 دسترسي به پايان نامه هاي الکترونيکي دانشگاه ناتينگهام: 🔺http://etheses.nottingham.ac.uk/ 💠 دسترسي رايگان به کتاب ها و ژورنال هاي سايت In Tech: 🔺http://www.intechopen.com/ 💠 دسترسي رايگان به مقالات علمي ، دانشگاه McGill: 🔺http://digitool.library.mcgill.ca/R 💠 دسترسي رايگان به مقالات علمي، مقالات 1753 ژورنال- دانشگاه استنفورد: 🔺http://highwire.stanford.edu/ 💠 دسترسي به مقالات و متون علمي پايگاه Proceeding of the National Academy of Sciences ايالت متحده ي آمريکا: 🔺http://www.pnas.org 📚 📚 Mohsenzade.com/zm 📚 Womanfamily.ir 📚 https://www.aparat.com/woman_family 📚 @woman_family
لازم نیست سر در بیاورید که خداوند چطور می‌خواهد مشکلاتِ شما را حل کند. این مسئولیتِ اوست. کارِ شما نیست. کارِ شما این است که به او داشته باشید. پس شما به خدا اعتماد کن، خدا هم کار خودش را میکنه😊 🌱هر کسی بر خدا توکل کند خداوند کفایتش می کند🌱 👈 وَ مَنْ يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ(طلاق3) اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم♥️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ماجرای دیدار آیت‌الله حق‌شناس با امام رضا(علیه السلام) رو آر سوی ما که به سوی تو رو کنیم وز غیر ما به سوی تو رو آورد بلا🌹 .•°°•.🌺.•°°•. 💌 💌 https://eitaa.com/joinchat/2018574369C2399355813 °•¸.•°
آرامش است آخر اضطراب ها... ✍️ صائب تبریزی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
صبح به خیر به قلبت😍 که مرا با خیر و خوبی در برگرفته😌 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🌹 .•°°•.🌺.•°°•. 💌 💌 https://eitaa.com/joinchat/2018574369C2399355813 °•¸.•°
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام و رحمة الله صباح الخیر و العافیه💞 از امروز میخوام فقط داشته باشم: 👈 نقد 👈 نقد 👈 و مهمتر از همه نقد 💞 با ما همراه باشید و کانال خودتون رو به کسانیکه دوستشون دارید معرفی کنید: 💠 https://eitaa.com/joinchat/2018574369C2399355813
1️⃣ نقد مبانی فمینیسم1️⃣ 🔰 مقدمه مراد از ، پیش‌فرض‌ها و اصول عامی است که پایه‌گذار تمدن مدرنیته به‌عنوان تنها است. گام اول برای شناخت مبانی فمینیسم، شناخت مبانی تمدنی آن است. جنبش‌های فمینیستی مانند بسیاری از مکاتب و جنبش‌های غربی محصول تمدن مدرنیته هستند. حتی جنبش‌ها و نظریات انتقادی تند سالیان اخیر همچون مارکسیسم و پسامدرنیته در قالب و چارچوب‌های مدرنیته شکل گرفته‌اند؛ بنابراین فهم و درک صحیح و مبانی نظری آن، مقدمة فهم، درک و در نهایت نقد مکاتب و جنبش‌های غربی است. به‌لحاظ تاریخی، از به بعد آغاز می‌شود و گستره ی جغرافیایی اروپای غربی و امریکای شمالی را در‌برمی‌گیرد. در اين دوران، چهره ی زندگي بشر در اروپا دستخوش تغييراتي اساسي شده است. از مهم‌ترين ويژگي‌هاي اين دوران، پيشرفت سريع علوم و فناوري جديد، وقوع در اروپا، ، گسترش و افزايش تدريجي و است. ، ، و اصول اساسي نگرش فلسفي مدرنيته را تشکيل مي‌دهند. بر‌اساس ، خرد انساني و توانايي‌هاي تنها عنصر سعادت‌آفرين بشر است و هيچ امري وراي عقل و خرد انساني پذيرفته نيست. به نگرشي گفته مي‌شود که فرد انساني را شالودة نظام فکري، اخلاقي و رفتاري و واقعيت اساسي و به‌طور خلاصه، والاترين ارزش قلمداد مي‌نمايد. ديدگاهي است كه معتقد است خواست، اراده، ادراك و تمايلات انساني باید به‌عنوان محور تفسير عالم و تصرف در جهان قرار گيرد، و ديدگاهي است كه معتقد است قلمرو‌هاي مختلف حیات اجتماعی بايد از يكديگر تفكيك شوند. اين جداسازي در واقع جدا‌سازي قلمرو‌های عمومي مانند ، ، و از قلمرو‌های خصوصي مانند ، ، و است. در این قسمت به بررسی و نقد این چهار مفهوم به‌عنوان مبانی نظری تمدن مدرنیته و تأثیر آن بر فمینیسم می‌پردازیم: ادامه دارد...👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2018574369C2399355813 👩‍🎤 🍂👩‍🎤🥀 @woman_family 🥀🍂👩‍🎤🥀🍂👩‍🎤 ✨🥀🍂👩‍🎤🥀🍂👩‍🎤🥀
1️⃣ نقد مبانی فمینیسم2️⃣ 🔰 اومانیسم1️⃣ یکی از مفاهیم کلیدی و در ‌عین‌ حال مبهم در فهم گذشته و حال دنیای غرب، واژه ی است. این واژه که با عنوان اصالت بشر یا انسان‌گرایی معادل‌گذاری می‌شود، بیانگر نوعی رویکرد نظری و عملی است که توجه به انسان را سر‌لوحة تمامی امور قرار می‌دهد. بدیهی است با این مقدار از توضیح، ابهام این واژه یا مفهوم مرتفع نمی‌شود. آنچه در توضیح این واژه در فرهنگ‌نامه‌ها آمده است، تأکید بر این امر است که در میان نخبگان، اندیشمندان، هنر‌مندان و به‌تدریج تودة مردم در غرب، از قرن چهاردهم به بعد تمایلی به وجود آمد که خواست، اراده، ادراک و تمایلات انسانی به‌عنوان تفسیر عالم و تصرف در جهان قرار گیرد. اگر‌چه رواج اندیشه‌های جدید اومانیستی را به رنسانس فرهنگی و ادبی در فلورانس ایتالیا نسبت می‌دهند، اما وجود نوعی پیش از رنسانس در تاریخ و فرهنگ غرب به‌خصوص در دوران یونان باستان گزارش شده است. ادامه دارد...👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2018574369C2399355813 👩‍🎤 🍂👩‍🎤🥀 @woman_family 🥀🍂👩‍🎤🥀🍂👩‍🎤 ✨🥀🍂👩‍🎤🥀🍂👩‍🎤🥀
1️⃣ نقد مبانی فمینیسم3️⃣ 🔰 اومانیسم2️⃣ ادامه👆👆👆 آنچه در اینجا مورد تأکید است، فهم جدید و تأثیرات آن بر جامعة غربی و به‌خصوص بر جنبش است. برای درک بهتر فمینیسم نیازمند آن هستیم تا بدانیم اومانیسم در واقع در مواجهه و مقابله با چه تفکر و نظریه‌‌ای در غرب جدید ظهور کرده است. 🔰 لوفان بومر در اثر خود، جریان‌های بزرگ در تاریخ اندیشة غربی، چند ویژگی عمده را برای جامعه قرون وسطایی برمی‌شمرد؛ از جملة این ویژگی‌ها به ،‌ و جامعه قرون وسطایی می‌توان اشاره کرد. 👈 مراد از اقتدارطلبی آن است که در اندیشة قرون وسطایی، همواره برای تأسیس مفروضات دربارة جهان و انسان به مراجع اقتدار و حجیت از قبیل کلیسا، متون مقدس و فلسفه یونانی ـ مسیحی مراجعه می‌شد. 👈 مراد از ایزد‌سالاری، پذیرش حکومت خدا و نمایندگان او بر جامعه است. بنا‌بر مفهوم ایزد‌سالاری، مذهب، تمام وجوه حیات انسانی را در‌برمی‌گیرد و ارزش‌های مستقل از مذهب تماماً نفی می‌شود. 👈 اما از همه مهم‌تر تشبیه جامعه در قرون وسطی به اندامی انسانی است که بر‌اساس آن جامعه از اندام‌ها یا اجزایی (روحانیون، اشراف، کارگران) تشکیل می‌شود که هر‌یک، نقش جداگانه‌ای در بقا و حیات کل بدن (جامعه) ایفا می‌کنند. فرد همچون عضوی از یک طبقه در نظر گرفته می‌شد و طبقه نیز تنها در حیات‌ اندامواره‌ای بزرگ‌تر، یعنی جامعة مسیحی زنده بود و در نهایت کلیسا بر دولت، همچون روح بر تن برتری داشت (یعنی رابطة کلیسا و دولت به‌منزلة رابطه روح و بدن بود). ادامه دارد...👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2018574369C2399355813 👩‍🎤 🍂👩‍🎤🥀 @woman_family 🥀🍂👩‍🎤🥀🍂👩‍🎤 ✨🥀🍂👩‍🎤🥀🍂👩‍🎤🥀
1️⃣ نقد مبانی فمینیسم4️⃣ 🔰 اومانیسم3️⃣ ادامه👆👆👆 به نظر می‌رسد در دوران مدرنیته، به نفی و طرد این سه مفهوم و نظریه توجه دارد. با روی‌گردانی غرب جدید از انگاره‌های مسیحی و قرون وسطایی به سوی آموزه‌ها و ارزش‌های یونان باستان، توجه به انسان به‌عنوان موجودی در برابر جهان و تصرف‌کنندة آن به جای موجودی در جهان و جزء جهان، در کانون توجهات انسان غربی قرار گرفت. بسیاری از منتقدان و بعد از آن‌، مسیحی را معلول فاصله گرفتن از ارزش‌های یونانی و اومانیستی می‌دانند. «عزت نفس انسان و حس آزادی او باید در دامان مردم آلمان پیدا شود. این حس همراه یونانیان از جهان رخت بربست و با مسیحیت در فضای مه‌آلود و آبی آسمان جای گرفت». 🔰 بر‌این‌اساس، می‌توان را این‌گونه تعریف کرد: اومانیسم هیچ مرجع و اقتداری را به رسمیت نمی‌شناسد. هیچ مرجعیتی برای تفسیر عالم و نظم‌بخشی به آن، جز وجود ندارد و حاکمیت بر سرنوشت انسان در اختیار انسان است و تمام پیوند‌های پیش‌ساخته از حیات بشری نفی می‌شود. نوع پیوند‌ها‌ی اجتماعی و همچنین غایات آن در حیات انسانی، توسط انسان تفسیر و تعیین می‌شود؛ به‌بیانی‌دیگر دیدگاهی ایجابی دربارة ارزشمندی انسان و یا نظریه‌ای فلسفی درباره ماهیّت آن نیست، بلکه بیشتر دیدگاهی سلبی است که به نفی دخالت و آن در حیات بشری و همچنین نفی تعلق انسان به شبکه‌‌ای از روابط انسانی توجه دارد. 📚 فرانکلین لوفان بومر؛ جریان‌های بزرگ در تاریخ اندیشه غرب: گزیده آثار بزرگ در تاریخ اندیشه اروپای غربی از سده‌های میانه‌ تا امروز؛ ترجمة حسین بشیریه؛ ص 46-52. https://eitaa.com/joinchat/2018574369C2399355813 👩‍🎤 🍂👩‍🎤🥀 @woman_family 🥀🍂👩‍🎤🥀🍂👩‍🎤 ✨🥀🍂👩‍🎤🥀🍂👩‍🎤🥀
⭕️ در یک مقایسه اجمالى و کلى میان ، و دیدگاه درباره ، مى‏توان برخى از افتراقات اساسى و مهم دو دیدگاه را به صورت زیر بیان نمود: (7تفاوت) 👇👇👇
1️⃣ نقد مبانی فمینیسم5️⃣ 🔰 اومانیسم4️⃣ ✅ بررسى تطبیقى اومانیسم، و دیدگاه اسلام 1️⃣ 1️⃣ اساسى‏ترین افتراق میان دو دیدگاه فوق این است که در دیدگاه اومانیستى، انسان محور همه است؛ یعنى هم نظام و هم نظام بر اساس خواست و اراده انسان باید تنظیم گردد؛ ولى در دیدگاه اسلامى، محور نظام تکوین و نظام تشریع، متعال است. و همه امور باید بر اساس اراده حکیمانه و غیر قابل خطاى الهى تنظیم شود. ادامه دارد...👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2018574369C2399355813 👩‍🎤 🍂👩‍🎤🥀 @woman_family 🥀🍂👩‍🎤🥀🍂👩‍🎤 ✨🥀🍂👩‍🎤🥀🍂👩‍🎤🥀
1️⃣ نقد مبانی فمینیسم6️⃣ 🔰 اومانیسم5️⃣ ✅ بررسى تطبیقى اومانیسم، و دیدگاه اسلام 2️⃣ 2️⃣ در دیدگاه اومانیستى، رابطه انسان و نیز تمام موجودات جهان از دو سو قطع شده است؛ یعنى انسان نه رابطه‏اى با دارد و نه رابطه‏اى با . در نتیجه به وانهاده شده است . اومانیستها با دیدگاه خود، یا وجود خداوند و معاد را و یا این که بر فرض قبول، براى خداوند و معاد در شؤون مختلف حیات انسانى قایل نیستند، بلکه معتقدند اوامر و نواهى الهى باید خود را مطابق با خواستهاى انسان نمایند و اگر در موردى دین و آموزه‏هاى آن با خواسته‏هاى انسان، مخالفت نماید محکوم به مى‏باشد . ولى از دیدگاه اسلامى، وجود با ماده و نیز رویکرد سکولاریستى است و با فرض وجود خداوند و جهان آخرت، انسان باید از تکبر و متابعت هوى و هوس خود دورى گزیند و براى وصول به هدف والاى خود، خویشتن را با آموزه‏هاى دینى منطبق نماید. به سخن دیگر، خداى حکیم و علیم نباید خود را تابع انسان غیر مصون از خطا و تبعیت کننده از هوى و هوس نماید بلکه خطاکار باید تابع خداوند و اوامر و نواهى او شود. ادامه دارد...👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2018574369C2399355813 👩‍🎤 🍂👩‍🎤🥀 @woman_family 🥀🍂👩‍🎤🥀🍂👩‍🎤 ✨🥀🍂👩‍🎤🥀🍂👩‍🎤🥀
1️⃣ نقد مبانی فمینیسم7️⃣ 🔰 اومانیسم6️⃣ ✅ بررسى تطبیقى اومانیسم، و دیدگاه اسلام 3️⃣ 3️⃣ با در دیدگاه اومانیستى، تنها موجودى که مالک این جهان است، مى‏باشد . و چون انسان مالک است‏حق هر گونه تصرفى در عالم را دارد؛ یعنى همانطورى که دین باید انسانى شود و موظف به انطباق خود با خواسته‏هاى انسان است، جهان موجودات نیز باید تابع اراده و خواست انسان شوند و بدین جهت انسان چون صاحب خانه جهان است مى‏تواند را مطابق میل خودش بسازد و حق دارد جهت تامین خواست‏خویش، ابزارها و فناوریهاى سهمگینى را پدید آورد. وجود بمب‏هاى اتمى خانمان سوز، ابزارهاى جنگى بسیار مخرب، تحولات بسیار پیچیده ژنتیکى، تغییر جنسیت در انسان و ... بر اساس این دیدگاه قابل توجیه است.😏 ولى مطابق دیدگاه اسلامى، چون خالق کل هستى (ماسواى خودش) مى‏باشد، همه هستى و از جمله انسان است و در حقیقت انسان، میهمان‏خانه جهان است، بدین جهت، تصرفات او در جهان فقط باید براى رسیدن به هدف نهایى و حقیقى‏اش باشد، و چون تعیین و تنظیم کیفیت و کمیت تصرف انسان به صورت تفصیلى و متناسب با هدف نهایى‏اش، در حدود عقل بشر نیست، باید هدایت‏حکیمانه الهى را گوش سپارد و تا مقدارى که دین و آموزه‏هاى الهى اجازه تصرف داده‏اند، تصرف نماید و الا هر گونه تصرفى از ناحیه در ، بیش از محدوده تعیین شده در دین، سبب فساد انسان و جهان خواهد بود. ادامه دارد...👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2018574369C2399355813 👩‍🎤 🍂👩‍🎤🥀 @woman_family 🥀🍂👩‍🎤🥀🍂👩‍🎤 ✨🥀🍂👩‍🎤🥀🍂👩‍🎤🥀
جلسه ی امروز طولانی شد، ان شالله بقیش برای فردا... والحمدلله رب العالمین🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📸 بلندای بهشت ◽️ رسیده جای بلندی به ارتفاع بهشت... ◽️ به مناسبت چهلمین روز شهادت علی لندی، قهرمان نوجوان دهه هشتادی ▫️ طراح گرافیک: علیرضا باقری ▫️ نویسنده شعار: پویا سرابی ▫️ طراح نوشتار: علی‌ خلج، مجتبی حسن‌زاده ⬇️ دریافت نسخه‌ی باکیفیت | ۱۷مگابایت https://b2n.ir/u29531 ⬇️ دریافت داستانک https://b2n.ir/u61139 @KHATTMEDI 🎋 🎋 Mohsenzade.com/zm 🎋 Womanfamily.ir 🎋 https://www.aparat.com/woman_family 🎋 @woman_family 🥀 https://eitaa.com/joinchat/2018574369C2399355813
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برخیز که شور محشر آمد این قصه زسوز جگر آمد یاران ز سوز این غم بنالید از جبهه شهیدی دگر آمد ای مالک اشتر ای سپهدار ای شیر میدان و ای علمدار بعد از تو میهن بیدارتر شد شد موسم فتح و وقت پیکار ز جفای دوزخیان ببین دل عاشقان خون است بنگر که دیده ی عرشیان زغم تو جیحون است آآآآآ یاور و یار مستضعفان بودی خار چشمان مستکبران بودی ما رهرو راه درخشان شما هستیم ما پیرو فرمانده ی کل قوا هستیم ای قاسم میدان‌ها ای غرش طوفان ها تو سوی خدا رفتی و بر شهدا پیوستی ای همدم آه ما، ای شیر سپاه ما رفتی تو حبیب ما با روح خدا بنشستی ای مالک اشتر ای سپهدار ای شیر میدان و ای علمدار بعد از تو میهن بیدارتر شد شد موسم فتح و وقت پیکار گر از تو نگویم چه کنم از تو نخوانم چه کنم قبله ی رازم گر بر تو نگریم چه کنم گر نسرایم چه کنم غرق نیازم برخیز که شور محشر آمد این قصه زسوز جگر آمد یاران ز سوز این غم بنالید از جبهه شهیدی دگر آمد ای مالک اشتر ای سپهدار ای شیر میدان و ای علمدار بعد از تو میهن بیدارتر شد شد موسم فتح و وقت پیکار 🎋 🎋 Mohsenzade.com/zm 🎋 Womanfamily.ir 🎋 https://www.aparat.com/woman_family 🎋 @woman_family 🥀 https://eitaa.com/joinchat/2018574369C2399355813