eitaa logo
کانال یاران همدل
94 دنبال‌کننده
13.6هزار عکس
13.6هزار ویدیو
105 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
7.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 حزب و جناح فرع است!!! اصل، ولایت فقیه است!!!! 🎙 شهید سلیمانی: کاری ندارم کسی حرف من را قبول دارد یا ندارد، حزب و جناح فرع است؛ اصل، ولی فقیه است. اصل، جمهوری اسلامی است. اینجا جایی است که اگر به خطر افتاد، ما با جانمان مواجه می‌شویم. آدم‌ها می‌آیند و می‌روند، قاسم سلیمانی می‌رود و قاسم سلیمانی دیگری می‌آید... http://eitaa.com/yaranhamdel
کانال یاران همدل
🔰 اهمیت انتخابات ✅ توطئه های دشمن الف: القای مردم سالار نبودن ایران ″اهمیت اصل حضور مردم در انت
🔰 اهمیت انتخابات 📌 انتخاب اصلح ″حضور گسترده؛ در درجه اول اهمیت″ نکته اول این است که در درجه اوّل، گسترش مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات اهمیت دارد شور انتخاباتی در کشور و حضور مردم پای صندوقهای رأی می‌تواند تهدیدهای دشمنان را بی اثر کند؛ می‌تواند دشمن را ناامید کند؛ می‌تواند امنیت کشور را تأمین کند. ملت عزیز ما در همه نقاط کشور این را بدانند؛ حضور گسترده آنها در پای صندوق رأی در آینده کشور تأثیر دارد؛ در امنیت در استقلال در ثروت ملی، در اقتصاد، در همه مسائل مهم کشور تأثیر می‌گذارد. این نکته اوّل؛ که انتخابات باید به توفیق الهی، به کمک پروردگار با همت ملت ایران با مشارکت گسترده تحقق پیدا کند. http://eitaa.com/yaranhamdel
کانال یاران همدل
🔰 انجمن حجتیه ✅ عملکرد انجمن از بدو پیدایش ″مبارزه با سینما″ انجمن حجتیه به صورت پیشتاز فیلمهای ک
🔰 انجمن حجتیه ✅ عملکرد انجمن از بدو پیدایش ″موضع‌گیری انجمن در سالهای نزدیک به پیروزی انقلاب اسلامی″ با اوج‌گیری حرکت اسلامی در سالهای ۵۶ - ۵۷ به رهبری امام خمینی و با دستیاری روحانیان و علمای مجاهد انجمن در یک بن‌بست گیر می‌کند و بــرخــی نیروهای درون انجمن نیز انجمن را برای پیوستن به نهضت اسلامی زیر فشار قرار می دهند، اما انجمن حتی بیانیه ای هم در پشتیبانی از تظاهراتهای انقلابی صادر نمی کند و به سبب عدم همراهی با حرکت مردم، انجمن با یک فروپاشی تشکیلاتی مواجه می‌گردد؛ چون بدنه اصلی انجمن به انقلاب پیوسته بود. انجمن برای حفظ موجودیت تشکیلاتی بر سر دو راهی شرکت یا عدم شرکت در انقلاب اسلامی قرار می گیرد و کماکان به شیوۀ گذشته برای فرو نشاندن جو داخل و خارج انجمن نسبت به خودش، دست به اقدام ضد انگیزه‌ای زده و طی ارسال نامه هایی به برخی مراجع ابتدا آمار و بیلان کاری از انجمن ارایه می‌دهد و یادآوری می‌کند که ما در طول فعالیتهای فرهنگی‌مان تعدادی از بهاییان را مسلمان کرده ایم و یا این تعداد مسیحی اسلام آورده اند و این تعداد از جوانان لاابالی را به محفل فعالیتهای اسلامی کشانده ایم و می‌افزاید که این ثمره و محصول فعالیت های فرهنگی انجمن بوده و اگر در امور سیاسی دخالت می‌کردیم به این توفیقات و نتایج نمی‌رسیدیم و اینک با توجه به اینکه شرکت در تظاهرات و امور سیاسی منجر به از هم پاشیدن شدن انجمن می‌گردد و حرکت هایی در انحصار یک عده از روحانیان آغاز شده، تکلیف شرعی ما را بیان فرمایید. آیت الله خزعلی در این باره می‌گوید: «چون مسأله بهاییت امری خیلی مهم برای مسلمین بود آنها (انجمن) سعی کردند که در انقلاب شرکت نکرده و به این مهم نپردازند؛ چون فکر نمیکردند انقلاب پیروز شود. اجازه فعالیت سیاسی به افراد انجمن داده نمی شد و علت آن هم این بود که افراد اگر بخواهند کار سیاسی بکنند سازماندهی انجمن پاشیده شده و نمی‌تواند دیگر با بهاییت مبارزه کند» مهندس طیب یکی از مسئولان سابق و جدا شده از انجمن نیز در این باره می‌گوید: «در جریان مبارزه و انقلاب خود آقای حلبی قضاوتشان این بود که این انقلاب؛ چون رژیم مسلح است و ارتش دارد و مردم سازمان ندارند و سلاح ندارند، به پیروزی نمی رسد» انجمن به تبع خط فکری و سیاسی خود به شدت در مخالفت و مانع سازی و کنترل روند انقلاب سعی می‌نمود. به طور مثال در نیمه شعبان سال ۱۳۵۷ حضرت امام خمینی فرمان می دهند که اکنون لازم است در این اعیادی که در سلطنت این دودمان ستمگر برای ما عزا شده است بدون هیچ گونه تشریفات که نشانگر عید و شادمانی باشد، در تمام ایران، در مراکز عمومی مثل مساجد بزرگ اجتماعات عظیم برپا کند و گویندگان شجاع، محترم، مصايب وارده بر ملت را به گوش شنوندگان برسانند» رژیم کوششهای فراوانی را جهت برگزاری جشنهای نیمه شعبان مبذول می داشت تا روحیه عزاداری و هماهنگی روح مردم با شهیدان انقلاب را به سوی جشن و سرور بکشاند. انجمن همگام با دستگاه سخت در مقابل این فرمان امام ایستاد و در تهران و شهرستانها جشن دلخواه خود را برگزار کرد و برای این که پاسخی بـرای عـمـل خـود داشته باشد هیأتی را به سرپرستی حسین تاجری از مسئولان انجمن، نزد برخی از علمای قم فرستاده و از ایشان کسب تکلیف کرده بودند. از طرفی با روی کار آمدن شریف امامی در نوزدهم رمضان ۱۳۵۷، تعدادی از انجمنی‌ها حرکت دیگری را در برابر امت قهرمان ایجاد کرده و گفتند: «این ملازاده است این آخوندزاده است آیت‌الله زاده است. این از بیت سلطان‌العلماهاست، دیگر کارها درست می شود، حالا چه می‌گوئید. امام در این مورد می‌فرمایند: «انجمنی‌ها معتقد بودند خون مردم دارد هدر می‌رود و وضع مملکت دارد به هم می خورد و گسسته می شود» انجمن دلیل مخالفت خود را با انقلاب روایتی می‌داند که مضمون آن این است: «هر قیامی قبل از امام زمان به شکست می‌انجامد و این طور می‌گفتند: کـه ایـن قـیـام بـه شکست منتهی می‌شود و با آن همکاری و همگامی نمی‌توان داشت و به این حرکت و نهضت سرسوزنی اعتقاد نداشتند. به طور مثال در حدود سال ۱۳۴۵ در جلسه ای که آقای حلبی، جمعی از علما و شهید دکتر مفتح نیز حضور داشتند و از اختناق و ممانعت از سخنرانیهای مذهبی انتقاد و گله می کردند، آقای حلبی بر می‌آشوبد و اظهار می دارد که بد می‌کنید، بر خلاف مصالح مملکت صحبت می‌کنید دستگیرتان می‌کنند؛ ولی ما کمیسیون‌ها و کنفرانس‌های عظیم تشکیل می‌دهیم و هیچ کس مزاحم ما نمی شود.» شیخ محمود حلبی در دوران اختناق در سال ۱۳۵۶ می‌گوید: «عده ای از راه خطبه‌های جهادیه علی جوانان را به بی نظمی و خرابکاری و فتوی دادن به اینکه ترور عناصر رژیم حلال است، تحریص و تحریک می‌کنند» ادامه دارد... http://eitaa.com/yaranhamdel
🔰 خیمه‌های سوخته داغ دل ما را تازه می‌کند عاشوراست‌... چه خوش گفت شهید مطهری،؛ شمر ۱۳۰۰ سال قبل مرد !! شمر امروز (صهیونیست) است . شمر هزار و سیصد سال پیش مرد ، شمر امروز را بشناس .!! امروز باید در و دیوار این شهر با شعار تکان می‏خورد . http://eitaa.com/yaranhamdel
33.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 در غرب نفقه زن گردن مرد نیست پس زن باید بره سر کار و الا از گرسنگی میمیره ⭕زندگی سگی غربی برای زنان غربی، این بود حقوق زن، ساعت چهار صبح بجای اینکه تو خانواده، پیش شوهر و بچه هاش باش اگر داشته باشد باید از خواب نازنین صبح بزند بیاد زباله شهرداری جم کند،ادم چی بگه..... http://eitaa.com/yaranhamdel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 توصیه‌های جالب سعید جلیلی به اعضای ستادش: تولیداتی که در فضای مجازی علیه من می‌شود را جواب ندهید، خصوصا مواردی که ممکن است از سوی بچه‌های انقلابی مطرح شود http://eitaa.com/yaranhamdel
🔰 صید بزرگ! یمن ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا را هدف موشک بالستیک قرار داد. http://eitaa.com/yaranhamdel
کانال یاران همدل
🔰 صید بزرگ! یمن ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا را هدف موشک بالستیک قرار داد. #یاران_همدل http://eit
🔰 ناو هواپیمابر «آیزنهاور» که دیروز مورد هدف ارتش یمن قرار گرفت، چه ویژگی‌هایی دارد؟ 🔷 ارزش: ۴.۷ میلیارد دلار 🔷 ۵ هزار خدمه 🔷 قابلیت حمل ۶۰ هواپیما http://eitaa.com/yaranhamdel
کانال یاران همدل
🔰 خداوند الموت ✅ تاریخ فرقۀ اسماعیلیه–حسن صباح ۳) پیک بد خبر 🎬 قسمت ۳ موضوع درس خواندن حسن صب
🔰 خداوند الموت ✅ تاریخ فرقۀ اسماعیلیه–حسن صباح ۳) پیک بد خبر 🎬قسمت ۴ حسن مردی بود ایرانی و مطلع و بخصوص بعد از اینکه به مصر رفت و در آنجا از کتب کتابخانه خلفای فاطمی استفاده نمود و به تاریخ اروپا وقوف یافت و از تاریخ روم و یونان قدیم اطلاعاتی بدست آورد روشن فکرتر شد. وی قبل از اینکه از ایران به مصر برود اسماعیلی بود ولی بعد از اینکه در مصر، بر اطلاعات خود افزود. متوجه گردید که اسماعیلیه هم مثل سایر فرق اسلام تحت نفوذ عرب هستند و درصدد برآمد که یک نهضت بوجود بیاورد تا این که سکنه کشورهای ایران از سلطه مادی و فکری عرب رهایی یابند. حسن صباح در مصر، ضمن برخورداری از تاریخ یونان و روم قدیم مطلع شده بود که ایران در قدیم کشوری با عظمت بوده و سلاطین مقتدر داشته و حتی مصر، در قدیم یکی از کشورهای ایران بشمار می‌آمده ولی تسلط اعراب سبب شد که اقوام ایرانی دچار انحطاط شدند و آن اقوام رونق و قدرت گذشته را بدست نمی آوردند مگر اینکه خود را از سلطه عرب نجات بدهند. آنچه سبب گردید که حسن صباح نهضت باطنیه را بوجود بیاورد این بود! ممکن است پرسیده شود اگر حسن صباح این منظور را داشته به چه دلیل برای پیشرفت منظور خود متوسل به ترور می‌شد و فدائیان را وا می‌داشت که بروند و بعضی از اشخاص را بقتل برسانند؟ جوابش این است که خداوند الموت نمی‌توانست از وسائلی که امروز برای احیای یک ملت باستانی مورد استفاده قرار گیرد استفاده کند و لذا وسائلی به کار می‌برد که بدان دسترسی داشت. بین فکر او و فکر اقوام ایرانی که در آن دید زندگی می‌کردند فاصله ای زیاد وجود داشت و مردم نمی‌توانستند به اهمیت نهضت ملی خداوند الموت پی ببرند. حسن صباح می‌خواست از اقوام متعدد ایرانی که همه تحت سلطه عرب می‌زیستند، یا از لحاظ فكرى تحت نفوذ عرب بودند یک ملت واحد بوجود بیاورد که دارای اصالت ایرانی باشد. او برای حصول این منظور متوسل به مذهب شد، چون می‌اندیشید که نمی تواند از راه دیگر به مقصود برسد. حتی چهار یا پنج قرن بعد از او وقتی شاه اسماعیل و سایر سلاطین صفویه خواستند ایران را دارای وحدت کنند، متوسل به مذهب گردیدند و با توسل به مذهب شیعه ایران را دارای وحدت نمودند. از یونان قدیم گذشته اصطلاحات وحدت ملی و حق حاکمیت ملی و آزادی و غیره، در هیچ دوره به گوش نمی رسید و این اصطلاحاتی است که در یکی دو قرن اخیر بخصوص در دوره انقلاب کبیر فرانسه و بعد از آن متداول شده است و حسن صباح نمی توانست به اتکای حق حاکمیت ملی و آزادی اقوام ایرانی را از سلطه مادی و فکری عرب نجات بدهد. ما در اینجا بیش از این راجع به این مسئله صحبت نمی‌کنیم. چون انگیزۀ حسن صباح از لحاظ بوجود آوردن نهضت باطنيه به تدریج ضمن این سرگذشت به نظر خوانندگان خواهد رسید. در الموت کسانی که تصور می کردند واقعه بزرگ که در انتظارش هستند مرض طاعون می‌باشد بعد از خاتمه آن مرض به اشتباه خود پی بردند و فهمیدند که واقعه مزبور مرض طاعون نبوده است. زیرا پس از این که طاعون از بین رفت تغییری در وضع زندگی مادی و معنوی فرقه باطنیه حاصل نشد و افراد آن فرقه همچنان در الموت و جاهای دیگر بکار خود مشغول بودند و حسن صباح هر روز برای نماز مغرب به مسجد رفت و بعد از نماز اگر ضرورت داشت می ایستاد و برای مردم صحبت می نمود و در غیر آنصورت می‌نشست و مؤمنین اطرافش را می‌گرفتند و پرسشهایی می‌کردند و جواب می‌شنیدند. ادامه دارد... http://eitaa.com/yaranhamdel
کانال یاران همدل
🔰 یک شهر یک خیاط ۱) شیرین و فرهاد صاحب حجره بیرون رفته بود و شاگرد تجارتخانه مشغول تنظیم دفاتر بود
🔰 یک شهر یک خیاط ۲) آتش و آب هوا سرد بود اما دلش عجیب هوای شیخ را داشت کنار پنجره ایستاد و سبک و سنگین کرد که هوای دلش را داشته باشد یا هوای تنش را؟ سرمایی که از درز پنجره تو می آمد می گفت که خانه مناسب تر است اما این فکر دلش را در آمدمی اندوه فرو می‌برد. دیگر دل دل نکرد و از خانه بیرون رفت در خانه خیابان مولوی لحظه ای ایستاد نگران از اینکه بی موقع نیامده باشد، اما تا در زد خود شیخ در را باز کرد، انگار پشت در به انتظار او ایستاده بود با لبخند همیشگی در سلام پیشی گرفت و او را به داخل خانه دعوت کرد. میهمان دیگری در خانه نبود و شیخ او را مثل همیشه به اتاق کارش برد و خود پشت چرخ خیاطی‌اش نشست که عبای سیاهی زیر سوزن آن دوخته می‌شد. میهمان گوشه ای از اتاق که گلیم داشت دو زانو نشست و به شیخ که دسته چرخ را می چرخاند خیره ماند شیخ همان طور که با یک دست عبا را به جلو هل می‌داد و با دست دیگر دسته را حرکت می‌داد ناگهان خواند: 🌺منتظران را به لب آمد نفس 🌺آیه خوبان تو به فریاد رس و بعد گفت: «با همه وجود در انتظار ولی عصر (عج) باش و حال انتظار را با مشیت حق همراه کن. ادامه...👇