هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب: اجازه ندهید که یه عدهای با تکیه به نام آزادی منکرات را، فحشا را، بیبندوباری را در جامعه رایج کنند..
@shamime141
☝️ پیام وارده ☝️
💠
🆔 @chelcheraaqHM
🎲
گروه هماندیشی چلچراغ معارف و احکام
💠
📣 تمام اراضی موقوفه قزوین باید سنددار شود
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین :
🔸️تمام اراضی موقوفه این استان با هدف صیانت و جلوگیری از تعرض و تصرف باید سنددار شود.
🔸️به منظور صیانت از اراضی موقوفه باید تمام این زمینها به صورت ۱۰۰ درصدی در تمام نقاط جغرافیایی استان سنددار شوند تا از برخی مصادیق موقوفه خواری که در برخی از نقاط شاهد آن هستیم، پیشگیری شود.
🔸️یکی از دلایل تعرض و تصرف حقوق موقوفات که منجر به طرح پرونده در دستگاه قضایی نیز میشود، وجود اسناد عادی و غیررسمی است که با سنددار شدن این اراضی بخش اعظمی از این مشکلات برطرف میشود.
@jaarchi_qazvin
📣 اخبار ریزُ درشتِ استان قزوین👆
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
۱۴ آبان ۱۴۰۲
💠
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
🎲
💠 گروه هماندیشی سیدعلاءالدین
🎲
✅ کانالهای حم در ایتا
💠
🆔 eitaa.com/chelcheraaqHM
💠
🆔 eitaa.com/SayyedAlaaddin
💠
🆔 eitaa.com/GonbadeFirozeh
💠
🆔 eitaa.com/SMHM212
✅
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥حتما ببینید 💥
💥اثر مال حرام آنقدر زیاد است که حتی به نوه ها هم میرسد 😳😳
☝️از پیامهای وارده☝️
به گروه و کانالهای حسینی منتظر بپیوندید:
💠
🆔 @chelcheraaqHM
🎲
گروه هماندیشی چلچراغ معارف و احکام
✅
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
سلام
علت استفاده از علامت 🎲 در لینکهای کانالها و گروههای حسینی منتظر، به دیدگاهی برمیگردد که در این مقالات بدان اشاره شده است 👇
https://eitaa.com/SMHM212/275
💠
🎲 مقدمه
https://eitaa.com/SMHM212/270
💠
🎲 بخش اول
https://eitaa.com/SMHM212/272
💠
🎲 بخش دوم
https://eitaa.com/SMHM212/273
💠
🎲 بخش سوم
https://eitaa.com/SMHM212/274
💠
✅
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
☫﷽☫
#تحریر_حم
✅ @SMHM212
امر خطیر خطرشناسی و
هشدار در بنیاد فقاهت!
(بخش ۰۱)
#روحانیت یعنی #آژیر_خطر
و #روحانی یعنی #هشدارگر
#تکالیف_اصلی روحانیت، عبارتند از:
۱) خطرشناسی
۲) هشدارگری
در مقاله «جایگاه ابدی روحانیت» اشاره کردیم که منشأ و علت وجودی #حوزات_علمیه و #سلسله_جلیله روحانیت و #فقاهت، آیه مبارکه ۱۲۳ سوره بدون #بسمله است.
(در بعضی نسخ #قرآن، آیه ۱۲۲ سوره شریفه #توبه)
ولیکن برخی از #روحانیون از بیان این آیه شریفه، واهمه دارند و از تبیین و حتی ذکر آن گریزانند!
یعنی؛ در حالیکه آحاد روحانیت و #علماء اسلام، در نعمت و رحمت برخورداری از فضای #علمی و #معنوی و حتی #مادی از سپهر و فضای حوزات علمیه و نیز یافتن #اعتبار_اجتماعی متأثر از آنرا، مدیون این آیه مبارکه هستند، با این حال بعضاً التفاتی به آن نداشته و (گویا که تعمد دارند آنرا نادیده بگیرند!) بلکه جرأت نمیکنند توجه دیگران را به مفاهیم والای آن جلب نمایند! چرا؟!
نشان به آن نشان که (بنده ۶۱ سالهای که یکسوم عمرم به مسافرت در انواع بلاد اسلامی و غیراسلامی گذشته)، کمتر حوزه علمیهای را دیدهام که تابلوی سر درب ورودی خود را با این #آیه_مجیدیه تزیین کرده باشد! و البته این #غفلت متحیره، محدود به بعضی از روحانیت نیست و بنظر میرسد، بسیاری از مردمان هم چندان علاقهای به شنیدن و فهم مسئولیتآور آن ندارند!
تدبری در مفاهیم خود این آیه شریفه، میتواند علل #مهجوریت این آیه را روشن سازد.
زیرا باید دقیقاً ملاحظه کرد که؛ در آیه ۱۲۲ #سوره_توبه قرآن؛ کلمه «لینذروا» چه سنخیّت و تناسبی با کلمه «لیتفقهوا» دارد؟!
طبق مفاهیم این آیه؛ فقه یعنی #فهم_خطرات و #فقیه یعنی #خطرشناس و #فقاهت هم بالتبع یعنی #خطرشناسی و #فقهاء یعنی #خطرشناسان، فلذا «تفقه» یعنی ادراک و فهم دقایق و عواقب خطراتی که جامعه و آحاد آنرا تهدید میکند.
زیرا کسی قادر به #هشدار در باره #تهدیدات است که خطرات را بشناسد و چرا قرآن از فقیه توقع دارد که پیوسته به هشدار بپردازد و دائماً اعلام خطر کند؟! آیا بجز اینست که در ذات فقه و بلکه محور بنیادی آن، خطرشناسی جهت #پرهیز دادن مردمان است؟!
(مفهوم۱؛ تفقه و فقیهی که خطرشناسی و هشدارگری ندارد، اساساً فقاهت و فقیه نیست و «فقیه آلمحمد» یعنی کانون خطردانی و هشدارگری)
به همین دلیل؛ #علم و #تقوا در قرآن، معمولاً قرین هم به کار رفتهاند. زیرا دانش، زاینده تقواست و تقوی هم از علم، نشأت میگیرد. (إنما یخشی الله من عباده العلماء)
با دقت در این آیه، درمییابیم که؛ سؤال و جوابی مقدر است مبنی بر اینکه؛ وقتی که فراگیری جهت اقامه «دیانتورزی»؛ چنان امر خطیری است که میطلبد عموم مؤمنین بدان مبادرت و اهتمام بورزند ولیکن چنین مطلبی، بعللی عملاً امکانپذیر نیست و قرآن هم بر این مسئله، صحه میگذارد که؛ «وَ مَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً»؛ امکانپذیر نیست که همه #مؤمنین به امر فراگیری امر #دیانت_ورزی کوچ نمایند! (کوچ بمفهوم دست شستن از زندگی عادی ولو در قالب مسافرت به شهری غریب و دور از وطن و بستگان)
پس چه باید کرد؟!
جواب آنست که؛ «آب #دریا را اگر نتوان کشید، پس بقدر #تشنگی باید چشید»! همان سخن #پیامبر(ص): «ما لا یُدرَک کلُّهُ لا یُترَک کلُّهُ»؛ آنچه را کامل به دست نمیآید، نباید به تمامی وانهاد.
فلذا آیه با این سؤال (= مطالبه الهی) تکمیل میشود که؛ «فَلَوْ لَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ؟»؛ پس چرا از هر فرقهای، طایفهای کوچ نکنند؟ یعنی که از هر فرقهای، طایفهای باید کوچ کنند. چرا باید عدهای کوچ کنند؟! جواب: «لِيَتَفَقَّهُوا فِيالدِّينِ وَ لِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ» برای اینکه؛ در #دین_خدا تفقه کنند تا زمانی که بسوی مردم خود برگشتند، آنها را (به #خطرات و #تهدیدات جاری و آتی آنها) هشدار بدهند تا شاید (امیدست) آنها هم #حذر و احتیاط نمایند.
بنابراین؛ چرخه مطلوب #قرآن_مجید، لزوم کوچیدن طایفهای از مؤمنین برای فراگیری دقیق و عمیق امر خطرات و تهدیدات دنیوی و أُخروی مردمان برای زمانی است که بسوی ارتباط با مردم برمیگردند تا با تمام وجود خود (و بتعبیر امیرالمؤمنین؛ «أن لا یقارّوا»؛ با بیقراری و دلواپسی!) هشدار بدهند، بدون آنکه توقع داشته باشند که مردمان هم لابداً و حتماً به هشدارهای آنان، کمترین ترتیباثری بدهند!
(مفهوم۲؛ اگر مردمان نه تنها بیتفاوتی، بلکه دشمنی هم بورزند، فقیه باید به امر هشدار ورود یافته و به خطرگویی خود ادامه بدهد)
(مفهوم۳؛ کسی/کسانی غیر از فقهای دینی، #حق اعلام خطر و هشدار دادن ندارند. زیرا که این امر، مطلبی کاملاً #تخصصی است)
(مفهوم۴؛ سخنرانی فقیه/فقهاء چیزی بجز خطررانی نیست!)
..ادامه دارد.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
۱۷ آبان۱۴۰۲
🆔
🎲 گروه چلچراغ معارف و احکام
💎
💠 کانال «حیفه این پیامها را نبینی»
🌹
هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
.
♻️ چرا برخی از مسئولین در این موارد غایباند؟!
🔰 حمید رسایی: جناب آقای ولایتی! چرا برای آزادی فرماندار قزوین واسطه نمیشوید که به جرم دفاع از بیت المال و به بهانه نشر اکاذیب با رأی قاضیای بازداشت شده که در همان پرونده ذیحق بوده؟ فرمانداری که پس از اعتراضات عمومی مردم، برای تحقیر فعلا به پایش پابند زدهاند و موقتا از زندان خارجش کردهاند!
واقعا چرا مثل شما در این موارد غائبند و دست به قلم نمیبرند؟! چرا فقط برای بررسی بیشتر و تجدید نظر در رأی آن پزشک قسیالقلب که برخلاف قسم و عهد پزشکیاش عمل کرده، واسطه بودید؟!
🔺برای دیدن تحلیلهای حمید رسایی عضو کانال شوید🔻
eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1
☝️از پیامهای وارده☝️
سلام
نقدونظر #حم
شبکه قضایی قزوین
👌قاضی زندانی کننده سرپرست فرمانداری قزوین، در پرونده مورد افشاگری غلامحسن اسلامیصدر، صرفاً یکی از «ذینفع»ها بوده است وگرنه «ذیحق» بودن وی و الباقی شرکای پرونده، امارات خاص خود را میطلبد.
در هر حال حق محاکمه و محکومیت مشارالیه را نداشته است، آنهم به بهانهای واهی و مسخره! البته مجموعه قضائی قزوین، بنظرم (با توجه به پروندههایی که در این استان سراغ دارم) متاسفانه آلودهترین مجموعه قضایی کشور است! هم در سطح مقامات اداری و هم در سطح قضات و بازپرسیهای انواع دادگاههای آن! و نیازمند اصلاحات اساسی و گستردهای است.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
به گروه و کانالهای حسینی منتظر بپیوندید:
💠
🆔 @chelcheraaqHM
🎲
گروه هماندیشی چلچراغ معارف و احکام
✅
هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
⭕️ نشانه نفاق!
🔹 پیامبر اکرم صلى الله عليه و آله:
مَن خالَفَت سَريرَتُهُ عَلانِيَتَهُ فهُو مُنافِقٌ كائنا مَن كانَ
🔸كسى كه باطنش با ظاهرش ناسازگار باشد، او منافق است، هر كه مى خواهد باشد.
@shamime141
☝️از پیامهای وارده☝️
سلام
به گروه و کانالهای حسینی منتظر بپیوندید:
💠
🆔 @chelcheraaqHM
🎲
گروه هماندیشی چلچراغ معارف و احکام
✅
هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
🗣️سازمان مردم نهاد دیدهبان شفافیت و عدالت با ارسال نامهای سرگشاده و به منظور پاسخ به شائبههای ایجاد شده در اذهان عمومی، مسوولان دادگستری استان را به مناظره در موضوع پرونده اراضی هفت سنگان قزوین دعوت کرد.
🔺سرخط مهمترین وقایع و اخبار قزوین
@qazvinnews_ir
☝️از پیامهای وارده☝️
سلام
به گروه و کانالهای حسینی منتظر بپیوندید:
💠
🆔 @chelcheraaqHM
🎲
گروه هماندیشی چلچراغ معارف و احکام
✅
علاالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۵۹)
فراتر از تعارض منافع!!
(بخش ۱۸):
👌 اگر روی نوشتههای آبیرنگ؛ ضربه بزنید، منتقل میشوید.
بعضاً میشنوم که؛ چرا در قضیه دفاع از ادعاهای یکطرفه سیدقاسم/سیدسعید خود را در مقابل خانواده سیدابراهیم قرار دادید؟! و بهتره که آن پیامها را حذف بکنید و از آنها فاصله بگیرید!
ضمن تشکر از خیرخواهی این دوستان، باید عرض کنم که؛
تبدیل مسئله تکاپوی آ.سیدسعید در مشکلی بنام کوچه سیدابراهیم/سیدقاسم به چماقی تکراری علیه بنده در تبلیغات فجازی امثال کاظمرنگی و ممدرنگی و همپالگیهای نادانتر از آنها (که عاری از ذرهای عقل و منطق و فهم و درایت هستند!) با کلیدواژه «معلومالحال»! ایجاب میکرد (به عنوان اولین دلیل به من حق میداد) که بنده هم متقابلاً به این موضوع، حساسیت پیدا کنم و ببینم قضیه از چه قرار است؟! وگرنه چندان لزومی به حساسیت و دخالت بنده نبود.
دومین دلیل بنده برای ورود به این مسئله، فضولی ناحق نانکلی اوقاف در آن بود و نامهپراکنیهای غیرقانونی و نامشروعی که علیه سیدقاسم زده بود و حاوی این مفهوم که میتواند آنها را علیه تک تک سادات و یکایک اهالی نیز بزند!
قاعدتاً بنده که پرچمدار قلع و قمع دخالت غلط و بیجای نانکلی اوقاف در امور امامزاده بویژه علیه سادات شدهام، هرگز نمیتوانم این چنگاندازیهای مکارانه را تحمل نمایم. فلذا ناچار شدم که در این پرونده هم ورود نمایم و اگر پای دخالتهای شرارتآمیز اوقاف در میان نبود، بنده شاید رغبتی به دخالت و جانبداری نداشتم.
سومین دلیل که برای بنده، تولید وجاهت برای ورود به این قضیه نمود، استناد ناحق و نامشروع به نامهها و بخشنامههای ضد سادات و ضد اهالی از جانب نانکلی اوقاف در دادخواست و شکایت شاکیان علیه سیدقاسم بود. یعنی «شاکیان» (تعدادی از پسران مرحوم آ.سیدابراهیم!) و «حامیان» مرموز ایشان که نوچههای نانکلی و نفوذی در شورای خائن روستا بیش نیستند بویژه فردی که با وکیل شاکی و نیز یکی از معارضین سیدقاسم، قرابتی دارد، در این معرکه (اختلاف خانوادگی؟!) نقشآفرینی داشتند و دارند و جملگی با اتکاء به نانکلی اوقاف (آگاهانه یا ناآگاهانه) قصد اجرای نقشه شومی را داشتند و دارند که ظاهراً علیه سیدقاسم است ولیکن در واقع علیه کلیه اهالی بویژه سادات است!
یعنی اگر چنین استنادی در دادگاهها صورت نمیگرفت، شاید من هم هرگز در این دعوای غیرعادی، خود را طرف قرار نمیدادم.
بنابراین؛ تحریر و تبلیغ سلسله پیامهایی با عنوان «فراتر از تعارض منافع» متأثر از دلایلی بود که اهم آنها موارد سهگانه مذکور هستند که ارسال این پیامها بعد از بخش نهم آن (از پیام ۱۴۸ علاءالدین در افق آینده) دو روز متوقف شد!
زیرا خانواده محترم آ.سیدقاسم، با ارسال این پیامها در فضای مجازی شدیداً مخالفت کردند و بنده هم احترام گذاشته و از ارسال باقی پیامهای خود، امساک کردم. تا اینکه پس از دو روز مذاکره، ایشان متقاعد شدند که بنده به کار خود ادامه بدهم. به همین علت هم بود که پیام مورخه ۱۴۰۲/۸/۸ بنده در تاریخ ۱۴۰۲/۸/۱۰ بارگذاری شد و ارسال الباقی پیامها از سر گرفته شد.
این خانواده، ضمن اظهار ناراحتی از پیام شماره ۱۴۲ (در کانال گنبد فیروزه) معتقد بودند که اولاً این قضیه، مسئلهای شخصی و خانوادگی است و لزومی ندارد همه اهالی از جزئیات آن آگاه شوند و ثانیاً جایگاه این مطالب و مدارک و مستندات فقط در دادگاه است و به اشتراک گذاشتن آنها در فضای مجازی، ممکنست در دادگاه، به ضررشان تمام شود!
ولیکن بنده هم متقابلاً اصرار داشتم که قضیه شما و این پروندهها از حالت شخصی و خانوادگی و حتی فامیلی، خارج گشته است و با دخالتورزی اوقاف و اشرار پلید روستا در آن، جنبه عمومی پیدا کرده است و بنده هم حق دارم به روش خودم، در این مسئله ورود نمایم.
به هر حال بنده الباقی پیامهای خود را به اشتراک گذاشتم ولو اینکه ایشان کماکان اکراه داشتند! بویژه آ.سعید که از همان پارسال هم مخالف طرح کلیه مسائل در فضای مجازی بود و گمان میکرد که اطلاعرسانی آنها باعث میگردد مشت ما در دادگاهها باز باشد و به نتیجه مطلوب نرسیم و متهمین ما با آمادگی شرکت میکنند و پیروز میشوند! به همین علت، از ارائه هرگونه مدرک و حتی اطلاعات به بنده دریغ میورزید! همچنانکه اخوی هم تدریجاً همین سیاست را پیشه خود کرد!
ولیکن بنده قویاً معتقد به شفافسازی بودم و هستم و اینکه اگر دعاوی ما آنقدر سست باشد که با اطلاعرسانی عمومی، باد هوا شوند، بگذار بشوند!!
و حال آنکه با اتخاذ شیوه «دیپلماسی رسانهای» نتایج بهتری عاید ما شد و مدارکی بسوی بنده از سوی کسانی سرازیر شد که قبلاً تصورش را هم نداشتم! و در دادگاهها هم تاکنون توفیق با ما بوده الحمدلله.
...ادامه دارد.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
۱۹ آبان۱۴۰۲
✅ کانالهای #حم در ایتا
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
💠
🆔 @SMHM212
💠
🆔 @chelcheraaqHM
✅
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۶۰)
فراتر از تعارض منافع!!
(بخش ۱۹):
نانکلی اوقاف، علم غیب نداشت،
اما پفیوزهائی او را دخیل کردند!!
⁉️ اداره اوقاف از کجا فهمید که آ.سیدقاسم اقدام به تصرف این باریکه ۴متری نموده و آنرا بعنوان پارکینگ خود محصور ساخته است⁉️
قاعدتاً این مسئله از چند حال خارج نیست؛ (احتمالات ذیربط و بیربط):
۱) بچههای سیدابراهیم مخالف سیدقاسم برای محکومیت سیدقاسم متوسل به اداره اوقاف شدهاند که قطعاً کار غلطی را مرتکب شدهاند و باید از کرده غلط خود پشیمان شوند.
۲) بچههای سیدابراهیم مستقیماً سراغ اوقاف نرفتهاند بلکه متوسل به امین جعلی نانکلی (ممدرنگی) شدهاند و وی اوقاف را وارد دعوا نموده است، هر دو غلط کردهاند و باید پشیمان شوند.
۳) بچههای سیدابراهیم نه سراغ ممدرنگی رفتهاند و نه سراغ ارباب وی نانکلی، بلکه متوسل به شورای روستا شدهاند و شورای خائن، نانکلی اوقاف را وارد این معرکه کرده است، باز هم همگی غلط کردهاند.
۴) بچههای سیدابراهیم نه سراغ اوقاف رفتهاند و نه سراغ مزدوران نانکلی، بلکه آنها خودسرانه از مسئله آگاه شده و دخالت ورزیدهاند که باز هم غلطی رخ داده است و مرتکبین باید پشیمان شوند. یعنی اوقاف و کفتارهای وابسته بعلت فضولی غلطشان و بچههای سیدابراهیم بعلت اینکه انعطاف بخرج دادهاند و به دخالت اوقاف و اراذل ذیربط اعتراض نکردهاند و بلکه با خوشحالی، بدان تن داده و همراهی کردهاند که حتماً باید نادم گردند.
۵) در کشانیدن نانکلی اوقاف به این پرونده، هیچکدام از افراد مذکور دخالتی نداشتهاند ولیکن وکیل ایشان، مبادرت به این کار غلط کرده است! در اینصورت؛ مسئله از دو حال خارج نیست؛ وکیل، یا خودسرانه این کار را انجام داده که ایضاً باید گفت؛ غلط کرده که رفته سراغ اوقاف و دخالت نامشروع و غیرقانونی آنرا بسترسازی و تسهیل کرده است و لذا باید پشیمان گردد. یا اینکه به درخواست شاکیان و حامیان فضول آنها، مرتکب این امر غلط و خطرناک شده است، باز هم پاسخی جز این ندارد که؛ غلط کرده است.
۷) تدخیل اوقاف نانکلی در این پرونده، کار هیچکدام از موارد مذکور نبوده و بلکه از جانب افراد بیربطی از قبیل؛ کاظمرنگیها و صادقرنگیها و میرزاییها و امثالهم انجام گرفته است! این احتمال، بسیار بعید است و محض تکمیل احتمالات ذکر شد که اگر هم واقعیت داشته باشد، پاسخ همان است که غلط کردهاند.
۸) دخالت اوقاف در امور روستای امامزاده علاءالدین، تقاضای دهیاران روستا بوده است که حتی اگر بفرض محال از طرف آ.میرشجاع هم بوده باشد، درخواست غلطی بوده است و متقاضیان باید پشیمان شوند.
در هر حالتی که تصور بکنیم، «وارد ساختن اوقاف به این پرونده»، مسئله بسیار بدتر از آنی است که سیدقاسم بدان متهم شده است! در حد به آتش کشیدن قیصریه بخاطر یک دستمال ناچیز! فلذا متخلفین باید شدیداً تنبیه شوند. (آیا مصادره یک پارکینگ کوچک روستایی، آنقدر مهمه که اوقاف نانکلی شیّاد و کفتارهای وابسته آن را وارد ماجرا کنید!؟! أُف بر شما که چقدر رذل و احمق هستید!)
در عینحال، شاید مهم نیست که کدام پفیوز نانجیب و بیغیرتی از امامزاده، پای کثیف نانکلی اوقاف و امور شرّیه را به این پرونده باز کرده است، اما مهمتر اینست که کار کاملاً غلط و خائنانهای بوده و خائن/خائنین (هر کسی/کسانی که بوده باشد/باشند) باید بگونهای ادب شود/شوند که مایه عبرت دیگران گردد/گردند!
فلذا شفافسازی مسئله خطیری چون «فراتر از تعارض منافع»، غیرقابل اغماض و اجتنابناپذیر است.
و اما شرایط لازمه برای حذف پیامهای معنون به «فراتر از تعارض منافع» (در کانال گنبدفیروزه) که مورد توصیه بعضیهاست؛
۱) پس گرفتن هرچه زودتر کلیه مدارک معطوف به اوقاف از پروندههای قضایی معطوف به آ.سیدقاسم توسط وکیل پسران مرحوم آ.سیدابراهیم (لطفاً شکایات خود علیه سیدقاسم را بدون استمداد از نانکلی کذّاب و شرور و اراذل و کفتارهای وابسته، پیش ببرید اگر واقعاً در این قضیه، حقانیت و صداقت و عقلانیتی دارید!)
۲) الغاء و ابطال کلیه نامهها و بخشنامههای گستاخانه اوقاف نانکلی بر علیه آ.سیدقاسم و بلکه سایر سادات.
۳) تعهد معلومالحالهائی از قبیل؛ اعضای شورای خائن و همپالگیهای احمق آنها در عدم ارتکاب هرگونه بیاحترامی در فضای مجازی خودشان نسبت به آ.سیدسعید و بیحرمتی در حق بنده که ظاهراً برایشان عادی شده است!
در غیراینصورت، حرفی برای گفتن باقی نمیماند بجز آنکه؛ بچرخید تا بچرخیم!
...ادامه دارد.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
۱۹ آبان ۱۴۰۲
👌 اگر روی نوشتههای آبیرنگ متون پیامها، ضربه بزنید، شما را به نشانیهای مورد اشاره، منتقل میکنند.
🎲
🙏 گروه هماندیشی روستای امامزاده سیدعلاءالدین
🎲
✅ کانالهای #حم در پیامرسان ایتا:
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
💠
🆔 @SMHM212
💠
🆔 @chelcheraaqHM
✅
هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
سلام
💐 خوشآمدید✌️
👌 اگر روی نوشتههای آبیرنگ متون پیامها، ضربه بزنید، شما را به نشانیهای مورد اشاره، منتقل میکند.
✅ کانالهای #حم در پیامرسان ایتا
💠
🆔 @SMHM212
💠
🙏 گروه هماندیشی چلچراغ معارف و احکام
🎲
🆔 @chelcheraaqHM
💠
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
✅
🌹
هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
﷽
بی طرفی بزرگترین گناهه...
لطفا جهت تسکین درد قلوب مؤمنين این آیه شریفه را بخوانید.
{ أَمَّنْ یجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَیکشِفُ السُّوءَ }
#مهدی_رسولی
[ @sarallah_zanjan ]
[ @mahdirasuli_ir ]
☝️از پیامهای وارده☝️
سلام
به گروه و کانالهای حسینی منتظر بپیوندید:
💠
🆔 @chelcheraaqHM
🎲
گروه هماندیشی چلچراغ معارف و احکام
✅
قابل توجه اهالی امامزاده
علاالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۶۱):
فراتر از تعارض منافع!!
(بخش ۲۰):
تبدیل مسکونی خصوصی به معبر عمومی!
این دو سند☝️☝️گویای آنست که قسمت پارکینگ آ.سیدقاسم، قبل از زلزله ۸۱، معبر نبوده و بلکه مسکونی بوده است.
و گنجانیدن آن در «طرح هادی» کار غلطی بوده که نیازمند مجوزی از طرف صاحب زمین است و به بهانه آنکه، بعد از خاکبرداری آوارها، مدتی تبدیل به راه عمومی شده بوده، هیچگونه حق ارتفاقی برای هیچکسی ایجاد نمیکند ولو اینکه عدهای از اهالی خوش بحالشان بشود (استقبال نمایند و تأیید کنند!) که اینجا هم به شبکه مواصلاتی روستا افزوده شود! (ولو به حرام و غصب؟!!!)
و اما ادعای آ.میرشجاع مبنی بر اینکه؛ جمله آخر نامه ایشان جعلی است! این تکذیب بمفهوم آنست که جمله آخر بعد از مهر «برابر با اصل»، به متن اضافه شده!
البته جعلی بودن جمله آخر (بلامانع بودن رفع آن)، آنقدر مهم نیست که سرنوشت پرونده را تغییر بدهد.
زیرا به هر حال، زمین مورد نزاع، قبلاً مسکونی بوده و هیچ شخص حقیقی یا حقوقی مجاز نبوده آنرا بعنوان «معبر عمومی» جا بزند مگر با مجوز صاحب آن.
هر کسی (غیر از صاحب آن) که در «راه عمومی» جلوه دادن آن، کلمهای نوشته یا حرفی گفته باشد، مرتکب غلط فضولی شده است و قابل مذمت و محاکمه و مجازات است.
فرقی هم نمیکند که اخوی من باشد یا رنگرزهای روستا و یا اوقاف و بنیاد مسکن.
همه باید عذرخواهی و جبران کنند.
زیرا حذف آن از نقشه طرح هادی، نه تنها بلامانع است بلکه با عنایت به مسائل و حواشی پدید آمده بویژه دخالت غلطاندرغلط نانکلی و کفتارهای وابسته، واجب است!
سیدمحمدحسینی(منتظر)
۲۱ آبان۱۴۰۲
قابل توجه اهالی امامزاده
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۶۲):
فراتر از تعارض منافع!!
(بخش ۲۱):
در «فتنه مصادره کوچه» (پارکینگ آ.سیدقاسم)، یکی از بیشفعالان میدانی قضیه و آتشبیاران معرکه، آ.سیدصادق موسوی (صادقرنگی) است!
زیرا وی ذینفع است و «پارکینگ اختصاصی سیدقاسم»، چنانچه با شانتاژهای گستردهای که توسط خائنین روستا در سطح روستا تا آوج و حتی قزوین، برپا شده و ادامه دارد و (میتوان تصور کرد که برخی از پسران سادهلوح مرحوم آ.سیدابراهیم هم متأسفانه آلتدست این شیاطین شرور شدهاند!) تبدیل به «معبر عمومی» گردد، بیشترین «منفعت نامشروع» عاید نامبرده خواهد شد!
و حالآنکه صاحب این قطعه زمین، در ابتدای امر عنایت داشته که پسرعموی خود را هم در این معبر ماشینرو شراکت دهد بشرطی که در خاکبرداری و آمایش آن، وی هم مشارکت نماید که بگفته سیدقاسم؛ نه ریالی هزینه کرد و نه حتی یک سنگریزه جابجا کرد و مطلقا دنبال مفتخوری بود!
بنظر میرسد که یکی از علل اصلی محصورسازی بحق این معبر شخصی، توسط سیدقاسم، ممانعت از زیادهخواهی کسی بوده که همپیاله کاظمرنگی و ممدرنگی و فریفته آنهاست. چنانکه وارد کردن بیربط میرزاییها به معرکه هم از فتنهگریهای ممدرنگی است!
بنابراین، «کوچه [عمومی] سیدابراهیم» نامیدن «پارکینگ خصوصی سیدقاسم» توسط سیدصادق و کشانیدن فرماندار و بخشدار و... به این نقطه (بدون حضور صاحب اصلی آن نقطه!) و نقش بارزی که جوعللغ در این معرکه دارد، در این پیامرسانی ☝️ کاملاً گویای فتنهای است که متأسفانه بنام پسران مرحوم آ.سیدابراهیم، تمام شده است!
سیدمحمدحسینی(منتظر)
۲۱ آبان۱۴۰۲
🆔 @GonbadeFirozeh
هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
🔹پيامبر خدا صلى الله عليه و آله:
اختَبِرُوا الناسَ بأخدانِهِم؛ فإنّما يُخادِنُ الرَّجُلُ مَن يُعجِبُهُ نَحوَهُ
مردم را با دوستانشان بيازماييد؛ زيرا آدمى با كسى كه از رفتارش خوشش بيايد ، دوستى مى كند
📗ميزان الحكمه جلد۶، صفحه۱۹
@shamime141
☝️از پیامهای وارده☝️
سلام
نوشتههای آبیرنگ را لمس کنید (ضربه بزنید) تا شما را به نشانی مورد اشاره، سوق دهند.
به گروه و کانالهای حسینی منتظر بپیوندید:
💠
🆔 @chelcheraaqHM
🎲
گروه هماندیشی چلچراغ معارف و احکام
✅
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده
علاالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۶۳)
فراتر از تعارض منافع!!
(بخش ۲۲):
کدام خائنین، نانکلی اوقاف را وارد
فتنه پارکینگ سیدقاسم کردند؟!!!
و کدام پفیوزها موافقت کردند؟!!!
⁉️ مسئله مهم دیگری که در قضیه «پارکینگ شخصی آ.سیدقاسم» (اهدائی پدرشان بعنوان «ضمیمه تکمیلی» زمینی که جهت «احداث خانهای بدون معبر ماشینرو و پارکینگ» قبلاً به او بخشیده بوده) قابل تأمل است، علاوه بر خیانت «وارد کردن اوقاف نانکلی» به یک «دعوای کوچک خانوادگی» (به بهانه «تشویش اذهان عمومی» ناشی از «راه عمومی» جلوه دادن پارکینگ اختصاصی مذکور توسط «کفتارهای روستا و همپالگیهای معلومالحال» آنها!) که بالتبع، مسئله «پیگیری صدور و پخش نامهها و بخشنامههای غیرقانونی نانکلی اوقاف» را میطلبیده است، این مسئله نیز حائز توجه است که این نامههای صادره در سال ۱۴۰۰ چگونه به دست وکیل آ.سیدعلی موسوی رسیده است که علاوه بر «دادخواست حقوقی»، اقدام به «شکایت کیفری» نیز در سال ۱۴۰۲ نموده است!
منظورم مکاتباتی بشرح ذیل است:
💠
الف) نامه ۱۳۹۹/۸/۱۷ به بنیاد مسکن آوج
💠
ب) نامه ۱۴۰۰/۷/۱۹ به شورا و دهیار روستا
💠
ج) نامه ۱۴۰۰/۱۲/۴ به دادسرای آوج
💠
در قسمت امضای نانکلی، تاریخ جدیدی را تعبیه کردهاند که قطعاً ربطی به نانکلی ندارد و صرفاً برای گمراهسازی دادگاه، جعل شده است که بنظرم ردگیری کارشناسی و فنی آن نهایتاً به ممدرنگرز منتهی خواهد شد که در دستکاری و جعل مدارک و گزارشات، هیچ إبائی ندارد!
و نکات دیگری نیز در آنها قابل توجه هستند ولیکن قبل از بیان آنها لازمست، توضیحات خود را از مقدمهای معطوف به اخوی شروع کنم:
بعد از زلزله و بالتبع خرابیهای ناشی از آن که قسمتهای مسکونی مختلفی در روستا مورد خاکبرداری قرار میگیرد، بالطبع حدود خیلی از خانههای اهالی به هم میریزد و وقتی که نقشهبرداران «طرح هادی» وارد روستا میشوند، قسمتهایی از خانههای مسکونی اهالی را هم به غلط یا خطا، جزو «معابر روستا» تلقی میکنند که یکی از آنها بخشی از زمین مرحوم سیدحسین موسوی (ثریاخالا) بوده است.
در خطای خاص معطوف به پارکینگ آ.سیدقاسم، دهیار وقت (آ.میرشجاع) هم قاصر یا مقصر بوده است و بنده گمان میکردم که اخوی طی نامهای به فرمانداری آوج، بدنبال جبران خطای خود بوده است ولیکن با تکذیبیه ایشان نسبت به جمله پایانی نامه خود، گمان مذکور مضمحل شده و ارزیابی آن بنحو دیگری رقم میخورد که تحلیل خواهم کرد.
در هر حال بعد از خبط و خطای نقاشان طرح هادی و دهیار بیدقت وقت، نوبت آن بوده که با پیگیریهای وارثین ثریاخالا و نیز شوراها و دهیاران بعدی روستا نسبت به «رفع خطا» و «اصلاح نقشه» اقدام قانونی شود.
وارثین مذکور، اقدام رسمی را به شورا واگذار کرده و خودشان اقدام به احداث خانه میکنند و عملاً از حق خود دفاع میکنند ولیکن «طرح هادی» (بنیاد مسکن) آنرا اشغال معبر عمومی تلقی میکند و آنقسمت را در نقشه خود، «ستارهدار» نشان میکند که مفهوم آن؛ لزوم تخریب خانه میرزاییها است!
شورای خائن و دهیار غیربومی روستا بجای تلاش برای اصلاح نقشه طرح هادی و حذف قسمت بناحق تصرف شده توسط بنیاد مسکن، راهحل غلط و شرورانهای را دنبال میکنند و در ادعای غلط خود، روی پارکینگ سیدقاسم انگشت میگذارند! آنهم بیاعتناء به «نامه دهیار سابق» و نیز «استشهادیه محلی»! هوچیگری و جنجالهای جنگروانی قضیه را هم صادقرنگی و کاظمننگی و سایر همپالگیهایشان بر عهده میگیرند و متأسفانه پسران سیدابراهیم هم تن به فریب آنها میدهند!
انگیزه یکی از اعضای شورای خائن (که عنوان جعلی «امین اوقاف» را هم یدک میکشد) و پیشتاز این جنجال و هیاهوی بیهوده میشود؛ حمایت زنذلیلانه از خانواده همسر خودش (میرزاییها) بوده است!
انگیزه نامشروع کاظمرنگی؛ بنظرم حمایت از صادقرنگی بوده و انگیزه صادقرنگی را هم که طی پیام قبلی توضیح دادم.
جوعللغ در این ماجرا تا آنجا پیش میرود که وکیل پسران آ.سیدابراهیم هم دخترخاله همسر وی در میآید! که اینک نامهها و بخشنامههای نانکلی را (که احتمالاً ممدرنگی در اختیار او گذاشته) وارد دعاوی خود علیه سیدقاسم نموده است!
بنابراین میتوان تصور کرد که؛ احتمالاً و بلکه قاعدتاً «امین جعلی اوقاف نانکلی» (معروف به «ممدشورا» و «ممدرنگی» در نزد بنده و مشهور به «جوعللغ» در نزد سایر اهالی!) در صفر تا صد این نامهها و این غائله شرمآور، نقشآفرینی داشته است!
اگر کسی اطلاعات دقیقتری دارد، لطفاً ارائه بدهد.
...ادامه دارد.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
۱۹ آبان ۱۴۰۲
👌 اگر روی نوشتههای آبیرنگ متون پیامها، ضربه بزنید، شما را به نشانیهای مورد اشاره، منتقل میکنند.
🎲
🙏 گروه هماندیشی روستای امامزاده سیدعلاءالدین
🎲
✅ کانالهای #حم در پیامرسان ایتا:
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
💠
🆔 @SMHM212
💠
🆔 @chelcheraaqHM
✅
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۱۶۴):
فراتر از تعارض منافع!!
(بخش ۲۳):
«امامزاده» یعنی دارنده این شماره از اهالی روستای امامزاده علاءالدین است!
«تارک» یعنی این فرد☝️گروه یا کانال روشنگری مرا یکی دو بار «ترک» کرده است!
«#» یعنی این فرد☝️فضای مجازی متعلق به بنده در پیامرسان واتساپ را ترک کرده است!
«##» یعنی این فرد☝️فضای مجازی متعلق به بنده در پیامرسان ایتا را هم ترک کرده است!
ورود و خروج از شبکه پیامرسان بنده برای اهالی روستا، آزاد است و لذا هر کسی میتواند با استفاده از لینکهای زیر هر پیام، مکرراً وارد و خارج شود و حتی آزادانه، هتاکی و فحاشی نماید!!
حال این فرد☝️هم که نمیدانم کیست؟ و خودش هم خودش را معرفی نکرده است، ناگهان (علیرغم ترکهای مکرر خود مجدداً وارد گروه هماندیشی سیدعلاءالدین شده و) واکنش نشان داده است:
۱) وسط کشیدن طایفه میرزاییها!
۲) حمایت از فردی خیلی مطرود!
۳) آتشبیار معرکه شدن بنده!
۴) مشکل داشتن بنده با ساخته/سازنده خانهای در زمین مرحومه سیدهثریا!
ضمن تشکر از «مشارکت خیلی بدبینانه» (و نسبتاً توهینآمیز!) این همولایتی در مباحثی که بنده دنبال میکنم، لازم است طی پیام مستقلی، پاسخهای مناسب و مفصل و مستند و محترمانهای به حرفهای ایشان تقدیم اعضای محترم صفحات مجازی خود بنمایم. إنشآءالله
...ادامه دارد.
سیدمحمدحسینی(منتظر)
۲۲ آبان ۱۴۰۲
👌 نوشتههای آبیرنگ را لمس کنید (ضربه بزنید) تا شما را به نشانیهای مورد اشاره، سوق دهند.
✅ کانالهای #حم در پیامرسان ایتا
💠
🆔 @chelcheraaqHM
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
✅