eitaa logo
کانون اندیشه جوان
305 دنبال‌کننده
861 عکس
466 ویدیو
1 فایل
کانون اندیشه جوان پنجره‌ای به دنیای اندیشه www.canoon.org صفحه اینستاگرام: Http://Instagram.com/canoon_org ارتباط با ما: @canoonandishehjavan
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰نشست نوجوانان و اعتراضات 🔶کانون اندیشه جوان در سومین نشست از سری جدید نشست های کرسی آزاد اندیشی تحت عنوان مجموعه نشست‌های معرکه به موضوع «نوجوانان و اعتراضات» می پردازد. 🔷فصل اول برنامه گفتگومحور معرکه به اعتراضات اخیر جامعه ایران اختصاص داده شده است تا زوایای پیدا و پنهان اتفاقات اخیر جامعه فارغ از هیجانات و کنش های زودگذر مورد بررسی، نقد و موشکافی قرار گرفته و راهکارهای جامعه دانشگاهی و اندیشمند پیرامون آن ارائه شود. 🗓در نشست سوم از این فصل، روز سه‌شنبه 24 آبان ماه ساعت 15 سجاد مهدی زاده « عضو هیئت علمی گروه فرهنگ و تربیت دانشگاه امام صادق (ع)» و سید کمیل حسینی «مدرس دانشگاه» به بحث و گفت‌وگو خواهند پرداخت. 🎥قابل ذکر است این گفتگوها به صورت زنده از صفحه آپارات کانون اندیشه جوان به نشانی canoon.org@ پخش خواهد شد. 📌@canoon_org
🔶طبق دیدگاه شیخ اشراق، نور، امری بدیهی و بی نیاز از تعریف و تنها چیزی است که نام حقیقت را می توان بر آن نهاد. تمام مراتب معرفت و هستی، وابسته به نور است. در نهایت، همه نورها پرتوهایی از خداوند و یا نورالانوار هستند. 🔷نورهای فقیر برای پدید آمدن خود، به علتی نیاز دارند که باید کامل تر از خودشان باشد. اجسامی که در مرتبه پایین تر از نور قرار دارند و سهروردی از آنها به عنوان «جوهر غاسق» یاد می کند، نمی توانند علت برای مرتبه بالاتر از خودشان باشند. 🔸به همین دلیل، نورهای فقیر به نوری بالاتر و قوی تر از خودشان نیاز دارند. به دلیل محال بودن سلسله های بی نهایت، باید به نوری برسیم که همه نورها به آن وابسته هستند ولی خودش، غنی و بی نیاز از دیگران است. 🔹سهروردی، آن نور بی نیاز را «نورالانوار» و یا خداوند دانسته و عناوینی همچون «نور محيط»، «نور قیوم»، «نور مقدس» و «نور اعظم» را بر آن اطلاق می کند. او دلیل اختلاف در نورها را در فاصله ای می داند که با نورالانوار دارند. هر چه فاصله پدیده ها با خداوند بیشتر باشد، نور آنها نیز کمتر خواهد بود. 📖کتاب به کوشش 📌@canoon_org
30.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰هنر متعالی 🔷تاریخ درباره ی هنر چه می گوید؟ بحث از هنر دینی از چه زمانی به یک مساله تبدیل شد و هنر در گفتمان دینی با هنر در گفتمان مدرن چه تفاوتی دارد؟ بنیان هنر اسلامی بر چه اساسی می باشد و روایتگر کدام ارزش ها در جامعه است؟ 📌@canoon_org
هنر متعالی.mp3
4.23M
🎧 صوت کلیپ «هنر متعالی» را بشنوید. 📌@canoon_org
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰فردا در کانون اندیشه جوان 🔶همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی 💢افتتاح کتابخانه و خانه گفتگوی استاد سید عباس موسویان 👥با حضور: مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کل کشور علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران علی قجری مدیرعامل خبرگزاری آنا ⏰ ساعت ۱۲ الی ۱۴ 💢جهت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید: 🌐 www.canoon.org 📌@canoon_org
🔶۱. عدالت: این مفهوم، با بار ارزشی مثبت خود، همواره جایگاهی ویژه میان جریان های فکری، مکاتب بشری، ادیان الهی و حتی غیرالهی داشته است؛ زیرا جاذبه و ژرفای عدالت به گستره فطرت و وجدان انسانی است، هرچند پیوسته اختلاف های نظری بر سر آن وجود داشته است. به طور کلی، روابط بین الملل انتقادی به بررسی ریشه ای چالش ها و مشکلات نظم موجود می پردازد و حل این مشکلات را در برقراری نظمی عادلانه می جوید که در آن همه اقشار و نواحی، مشارکت داشته باشند. 🔷٢. جهان اندیشی اخلاقی: این اصل، این آرمان را دنبال می کند که جوامع ملی چندگانه، باید مسئله حاکمیت را به محکمه اخلاقي نهادهای بین المللی ارجاع دهند. مقصود از این ارجاع این است که نزاع ها و درگیری های کشورها، تنها با ارجاع به نهادهای بین المللی و بر مبنای محکمه اخلاقی آنها به داوری گذاشته شود. این امر نیازمند به رسمیت شناخته شدن اصول اخلاقی فراگیر در نهادهای مذکور و اخلاقی عمل کردن این نهادها در فرایند داوری است. 🔶٣. رهایی: متفکرین جریان انتقادی بر این باورند که مدرنیته نتوانست انسان را به رهایی برساند، بلکه بر عکس، او را اسیر بندهای عصر روشنگری کرد که جلوه هایی از آن در استالینیسم و نازیسم نمود یافت. در اندیشه انتقادی، رهایی به مثابه آزادی جوامع انسانی از قید سلطه ساختارهای سرکوبگر و از بین رفتن بسترهای اجتماعی محدودیت ساز و بی عدالتی و نیز بازتعریف و بازترسیم عدالت و برابری در عرصه روابط بین الملل قلمداد می شود. 📖کتاب نوشته ی 📌@canoon_org
🔰مراسم افتتاح کتابخانه و خانه گفتگوی حجت الاسلام دکتر سید عباس موسویان در کانون اندیشه جوان برگزار شد. 🔷در این مراسم که ظهر امروز با حضور اهالی فرهنگ و اندیشه و در محل کانون اندیشه جوان برگزار شد، سخنرانان ضمن بزرگداشت مساله کتاب و کتابخوانی و همچنین اهمیت و ضرورت پرداختن به امر گفتگوهای نخبگانی، یاد و خاطره استاد سید عباس موسویان گرامی داشتند. 🔶در این گردهمایی اهالی کتاب مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های کل کشور، علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، علی قجری مدیرعامل خبرگزاری آنا و محسن رحیمی مدیرعامل کانون اندیشه جوان به سخنرانی پرداختند. 💢همچنین در این مراسم از پنج اثر سید احمد فردید (فیلسوف شفاهی)، هانری کربن (فیلسوف اسلام و ایران)، سید مرتضی آوینی (متفکر دوران گذار)، مواضع بهشتی(بررسی آرا و اندیشه های سید محمد حسینی بهشتی) و روشنفکری دینی(سرگذشت ناتمام) که برگرفته از همایش های این مجموعه می باشد و به تازگی به زیور چاپ آراسته شده است رونمایی شد. 📌@canoon_org
📷 گزارش تصویری آیین افتتاح کتابخانه و خانه گفتگوی استاد سید عباس موسویان 🔶 همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی ، کتابخانه و خانه گفتگوی استاد سید عباس موسویان با حضور مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کل کشور ، علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و علی قجری مدیرعامل خبرگزاری آنا افتتاح شد. 💢 برای مشاهده گزارش تصویر این نشست به لینک زیر مراجعه کنید. 🌐 www.canoon.org 📌@canoon_org
37.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰کدام عدالت خواهی؟! 🔶مبنای عدالت در جریان مدعی عدالت خواهی بر گرفته از چه مانفیست و قرائت اسلامی می باشد؟مفاهیمی چون شفافیت، پاسخگویی و تفکیک قوا در مواضع و مطالبات آنان از چه مبنایی سر چشمه می گیرد؟ نسبت آنها با مکاتب سیاسی و فلسفی جهان چیست؟ 📽 برای مشاهده کامل گفتگو به قسمت هشتاد و هشت برنامه کالک مراجعه فرمایید. 🌐 در سایت کانون ببینید. 📽 در آپارات کانون ببینید. 📱در اینستاگرام کانون ببینید. 📌@canoon_org
🔶انسان دائما از راه حواس، اطلاعاتی را از بیرون، وارد وجود خود می کند و از راه زبان، چهره و نوشتن، افکار خود را صادر می کند. عقل، آن نیروی درونی است که این واردات و صادرات را بررسی و تحلیل کرده، درست و نادرست و خوب و بد آنها را تشخیص داده و با توجه به عاقبت امر، آنها را می سنجد. عاقل آن کسی است که این نیرو در او به درستی کار می کند. 🔷در عرف، جهل در مقابل علم است؛ ولی در فرهنگ قرآن، جهل دو معنا دارد؛ یکی در مقابل علم و دیگری در مقابل عقل. لذا در فرهنگ اسلام، عابد جاهل با عالم بی عمل، برابر نهاده شده اند. همچنین باید توجه داشت که روح علمی غیر از علم است. روح علمی آن است که علم از فطرت حقیقت جویی سرچشمه بگیرد. 💢آنکه غرض مدار است و دلیل را طوری ترتیب می دهد که مدعای مورد علاقه او را نتیجه دهد، ممکن است عالم باشد، ولی روح علمی ندارد. صاحب روح علمی و عالم حقیقی کسی است که تابع دلیل و به دنبال کشف حقیقت باشد. لذا در تعلیم و تربیت باید کوشید که متعلم افزون بر قوه استنباط، روح عملی نیز پیدا کند. 📖کتاب ، دفتر پانزدهم از مجموعه کتاب‌های چلچراغ حکمت، به کوشش 📌@canoon_org
🔰 کتابخانه و خانه گفتگوی حجت الاسلام دکتر سید عباس موسویان در کانون اندیشه جوان افتتاح شد 🔷 همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی ، کتابخانه و خانه گفتگوی استاد سید عباس موسویان با حضور مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کل کشور ، علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و علی قجری مدیرعامل خبرگزاری آنا افتتاح شد. 🔶 برای مطالعه گزارش این نشست به لینک زیر مراجعه کنید. 🌐https://canoon.org/%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%d8%a7%d9%81%d8%aa%d8%aa%d8%a7%d8%ad-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%88-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%da%af%d9%81%d8%aa%da%af%d9%88%db%8c-%d8%ad%d8%ac/ 📌@canoon_org
🔶جان لاک در فصل دوم از رساله حکومت مدنی، این چنین مدلل می کند که همه انسانها مخلوق دست توانای خدای حکیم هستند و به امر او به این دنیا فرستاده شده اند تا مادامی که میل و رضایت او هست (نه میل و رضایت انسان های دیگر) زیست کنند. همه انسانها مایملک خدا هستند و همه در داشتن استعدادها، قوا و برخورداری از طبیعت، مشترک اند و هیچ کس فرودست دیگری نیست. 🔷پدر لیبرالیسم کلاسیک، چنین استدلال می کند که داوری کردن در این دنیا درباره اینکه کدام دیدگاه دینی از میان دیدگاه های رقیب، درست و حقیقی است، کار ناممکنی می باشد زیرا نمی توان به همه جنبه های موجود در دیدگاه های رقیب احاطه علمی یافت. حتی اگر داوری مذکور ممکن بود، نمی توانستیم با اجبار، جامعه را به باورداشتن به یک دین واحد وادار کنیم زیرا عقاید با خشونت قابل تحمیل نیستند. 💢لاک، مرحله سوم استدلالش را چنین بیان می کند: حتی اگر اجبار ممکن بود، باز هم به لحاظ عملی، موجب ناهنجاری های اجتماعی می شد. در واقع از نظر او، یکنواختی دینی اجباری، بیش از تنوع دینی به ناهنجاری های اجتماعی منتهی می شود. 📖کتاب به قلم 📌@canoon_org
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰عدالت خواهی به روایت جنبش عدالتخواه 🔷جریان عدالتخواهی با قرائت عدالتخواهان چگونه است؟ پاسخ آنها درباره این اتهام که به جریانات چپ جهانی گرایش دارند، چیست؟ 📽 برای مشاهده کامل گفتگو به قسمت هشتاد و هشت برنامه کالک مراجعه فرمایید. 🌐 در سایت کانون ببینید. 📽 در آپارات کانون ببینید. 📱در اینستاگرام کانون ببینید. 📌@canoon_org
48.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰نوجوانان در مرکز توجه! 🔷نوجوانان در اعترضات و آشوب های اخیر، کجای ماجرا ایستاده اند؟ کنش آنها متاثر از چه عواملی است؟ آیا تحلیل ها نسبت به آنها درست می باشد؟ 📌@canoon_org
🔶معنویت گریزی و مادی گرایی، مهمترین ارمغان مدرنیته برای جوامع بشری بوده است. این فرهنگ اما به دلیل ناسازگاری با ساختار وجودی انسان و جهان، چندان دوام نیاورده و با مشکلات بسیاری رو به رو گشته است. 🔷قرآن کریم، یکی از رسالت‌های مهم دین را شکستن حصارهای تنگ و تاریک حیات فیزیکی و نشان دادن دروازه‌های ورود به حیات ابدی می‌داند. در این راستا کتاب به قلم در چهار فصل طراحی گردیده و پس از معرفی دو بعد مادی و معنوی انسان، به بررسی ویژگی‌های زندگی معنوی می‌پردازد. 💢در ادامه، خصوصیات راه‌یافتگان به حیات معنوی را معرفی کرده و برای دستیابی به این حیات جاودانه و رشد و تعالی در آن، به بیان راهکار‌های قرآنی می‌پردازد. همچنین برای رسیدن به جامعه‌ای منظم و به دور از هرگونه پلیدی و ظلم و ستم، راهکارهای عملی معرفی می‌کند. 📖سرفصل های این کتاب که توسط نشر کانون اندیشه جوان منتشر گردیده، اینچنین است: بخش اول: انسان از دیدگاه اسلام بخش دوم: حیات معنوی؛ خصوصیات و راه های دستیابی به آن بخش سوم: جامعه معنوی و ویژگی های آن بخش چهارم: آسیب شناسی حیات معنوی 📌@canoon_org
💢💢 پیش فروش کتاب او فاطمه(س) است آغاز شد. ❇️ ۱۵ درصد تخفیف+ ارسال رایگان+ امضا نویسنده و... 📚کتاب حاضر تلاش خانم یزدان‌پناه برای بازنویسی اثر گرانسنگ دانشنامه فاطمی است، که طبق مقدمه نویسنده با هدف ارتباط سهل مخاطبین عام به‌ویژه زنان و دختران و نیز قشر جوان و دانشگاهی جامعه نگاشته شده است. نویسنده باز‌نویسی چنین کاری را سهل و ممتنع می‌داند, چرا که نیاز مخاطب این ضرورت را ایجاب می‌کند و نتیجه آن به‌کارگیری نثری روان و ساده و به رغم مطالب جدی و استدلالی در فرازهای معارف اعتقادی توأم نمودن با نثری ادبی به قلم نگارنده است. 🔶ویژگی کتاب: -جامعیت -نثر روان - مرور سریع تاریخ -طراحی جذاب -بیان دیدگاه‌های مهم حضرت زهرا(س) ⏳مهلت ثبت سفارش: ۲۸ آبان الی ۲ آذر 📬زمان ارسال کتاب: ۳ آذر 💳ثبت سفارش: 🌐http://yun.ir/odnlu6 📞۰۲۱-۸۸۵۰۳۳۴۱(داخلی ۲)
🔰نوجوانان و اعتراضات 🎞فیلم کامل سومین نشست معرکه با موضوع «نوجوانان و اعتراضات» 🔷این نشست با حضور سجاد مهدی زاده « عضو هیئت علمی گروه فرهنگ و تربیت دانشگاه امام صادق (ع)» و سید کمیل حسینی «مدرس دانشگاه» برگزار شد. 🔶فیلم کامل این نشست را در سایت و شبکه های کانون اندیشه جوان ببینید. 🌐 در سایت کانون ببینید. 📽 در آپارات کانون ببینید. 📱در اینستاگرام کانون بخش اول _ بخش دوم ببینید. 📌@canoon_org
نوجوانان و اعتراضات.mp3
47.02M
🎧صوت نشست معرکه با موضوع «نوجوانان و اعتراضات» را بشنوید. 👤با حضور سجاد مهدی زاده و سید کمیل حسینی 📌@canoon_org
🔷نص گرایی جریانی ست که پیروان آن به تقابل با خرد و اندیشه پرداخته و تنها به نص و متن آموزه ها استناد دارند. به عقیده نص گرایان، بی رحمانه ترین خیانتی که از سوی برخی از عالمان مسلمان به دین شده، استفاده از ابزار خرد برای تفسیر معارف و آموزه های دینی بوده است! در واقع آنان در آموزه های دینی، به سخنان خردستیز و اندیشه سوز ایمان می آورند! 🔶نص گرایان می گویند: چه خیانتی بزرگتر از اینکه کلام خداوند را در چارچوب تنگ و محدود عقل بشری بگنجانیم؟ آدمی را چه رسد که در صدد فهم عاقلانه دین برآید؟ دین والاتر از آن است که با عقل محدود بشری بر سر یک سفره نشسته، با آن هم سخن شود. دین قدسی و آسمانی چه نسبتی با خرد آلوده ی زمینی دارد؟! پس باید عقل را رها کرد و به دامان نقل پناه آورد. 💢از بدو اسلام، گروه ها و افراد فراوانی نیز بوده اند که تدین پیراسته از تعقل را محور اعمال و اعتقادات خود قرار می دادند. روح کلی و مشترک جریان هایی چون خوارج، معطله، مجسمه، حنابله و ده ها فرقه ی خرد و کلان دیگر، همین اندیشه است. 📖کتاب به قلم و 📌@canoon_org
52.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰گزارش ویدئویی افتتاح کتابخانه و خانه گفتگوی حجت الاسلام دکتر سید عباس موسویان 🔶کتابخانه و خانه گفتگوی حجت الاسلام دکتر سید عباس موسویان حضور اهالی فرهنگ و اندیشه در کانون اندیشه جوان افتتاح شد. 🔷در این گردهمایی مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های کل کشور، علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، علی قجری مدیرعامل خبرگزاری آنا و محسن رحیمی مدیرعامل کانون اندیشه جوان به بیان نکات قابل توجه در حوزه فرهنگ، کتاب، گفتگو و کرسی های آزاد اندیشی پرداختند. 💢همچنین در پایان این مراسم از پنج اثر سید احمد فردید (فیلسوف شفاهی)، هانری کربن (فیلسوف اسلام و ایران)، سید مرتضی آوینی (متفکر دوران گذار)، مواضع بهشتی(بررسی آرا و اندیشه های سید محمد حسینی بهشتی) و روشنفکری دینی(سرگذشت ناتمام) که برگرفته از همایش های این مجموعه می باشد و به تازگی به زیور چاپ آراسته شده است رونمایی شد. 🎥گزیده ای از اهم سخنان شخصیت های حاضر و رویداد رونمایی از 5 اثر را در این ویدئو ببینید. 📷 برای مشاهده گزارش تصویری این نشست به لینک زیر مراجعه کنید. 🌐 www.canoon.org 📝 برای مطالعه گزارش این نشست به لینک زیر مراجعه کنید. 🌐 https://www.canoon.org 📌@canoon_org
31.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰جامعه زبان دارها! 🔶جامعه زبان دار ها چگونه جامعه ای است و مردم ان دارای چه خصویات، وظایف و حقوقی هستند؟ 📽 برای مشاهده کامل گفتگو به قسمت هشتاد و هفت برنامه کالک مراجعه فرمایید. 🌐 در سایت کانون ببینید. 📽 در آپارات کانون ببینید. 📱در اینستاگرام کانون ببینید. 📌@canoon_org
🔰 تاثیر فضای مجازی بر هویت نوجوانان در حوادث اخیر 🔷 نشست سوم معرکه با موضوع «نوجوانان و اعتراضات» با حضور سجاد مهدی زاده و سید کمیل حسینی، عضو هیئت علمی گروه فرهنگ و تربیت دانشگاه امام صادق و مدرس دانشگاه، در صفحه آپارات کانون اندیشه جوان برگزار شد. 🔶 برای مطالعه گزارش این نشست به لینک زیر مراجعه کنید. 🌐 https://www.canoon.org 📌@canoon_org
🔶زن در اروپا تا قبل از قرن بیستم، از نظر قانون و در مقام عمل، فاقد حقوق انسانی بود. از زبان کلیسا گفته اند: «زن باید از اینکه زن است شرمسار باشد. زن موجودی است با گیسوان بلند و عقل کوتاه». در قرون وسطا، زن را انسان کامل و تمام عیار نشناخته و در نتیجه، او شایسته زندگی مستقل و آزاد نبود. 🔷با آنکه در اروپا از قرن هفدهم به بعد، بحث «حقوق بشر» آغاز شد و اعلامیه های گوناگونی از جمله اعلامیه ۱۶۸۸ انگلستان، ۱۷۷۶ آمریکا و ۱۷۸۹ فرانسه صادر شد، اما چون زن را فاقد هویت انسانی و یا حداقل جنس پست تر می دانستند، مقصود از بشر، مردان بود. تنها برای اولین بار در قرن بیستم، مسئلۀ حقوق زن در برابر مرد مطرح شد و دول اروپایی و آمریکایی تسلیم این امر شدند. 💢با این حال، اساساً در فلسفه و تفکر غربی، با انکار استقلال روح و قابلیت بقای آن، انسان دارای هیچ وجه تمایزی با حیوان نیست بلکه نوعی حیوان است با قوه تعقل بیشتر. همچنان که با اعتقاد به حاکمیت اصل تنازع بقا در روابط انسانی، مفاهیم اخلاقی مانند عدالت، نیکی، تعاون و معنویت، خودساخته و بی معناست. 📖کتاب به قلم 📌@canoon_org
🔰نشست دانشگاه و اعتراضات 🔷کانون اندیشه جوان در چهارمین نشست از سری جدید نشست های کرسی آزاد اندیشی تحت عنوان مجموعه نشست‌های معرکه به موضوع «دانشگاه و اعتراضات» می پردازد. 🔶فصل اول برنامه گفتگومحور معرکه به اعتراضات اخیر جامعه ایران اختصاص داده شده است تا زوایای پیدا و پنهان اتفاقات اخیر جامعه فارغ از هیجانات و کنش های زودگذر مورد بررسی، نقد و موشکافی قرار گرفته و راهکارهای جامعه دانشگاهی و اندیشمند پیرامون آن ارائه شود. 🗓در نشست چهارم از این فصل، روز چهارشنبه ۲ آذر ماه ساعت ۱۲:۳۰ مهدی جمشیدی «عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی» و صادق زیبا کلام «عضو هیئت علمی دانشگاه تهران» به بحث و گفت‌وگو خواهند پرداخت. 🎥قابل ذکر است این گفتگوها به صورت زنده از صفحه آپارات کانون اندیشه جوان به نشانی https://www.aparat.com/canoon.org پخش خواهد شد. 📌@canoon_org
44.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰علم النفس 🔶علم النفس چیست و کاربست آن در سایر علوم، چگونه نمایان می شود؟ امروزه یافته‌های علامه طباطبایی، چگونه می تواند بر تبيين و توسعه گفتمان فلسفی و تاثیر آن در حوزه‌های دیگر، کارساز و نقش‌آفرین باشد؟ 📌@canoon_org