eitaa logo
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
13.5هزار دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
1.1هزار ویدیو
58 فایل
👈مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد با موضوعات: دشمن شناسی - جنگ رسانه‌ای - جنگ شناختی - نقد فیلم و انیمیشن مدیر کانال: @admin_eeita معاونت آموزش: @Amoozesh_resaneh فروش کتاب: @tabib_14 شبکه‌های اجتماعی: https://zil.ink/farajnejad
مشاهده در ایتا
دانلود
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙 محفل نقد و بررسی مستند «برای یک زندگی معمولی» 👤استاد علی قهرمانی (ناقد مستند) 👤حسین شمقدری (کارگردان مستند) 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
16.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 روانشناسی و درمان کوتاه مدت ◼️ روش مورد استفاده در روانشناسی از سبک اعتراف‌گیری کشیش‌ها الهام گرفته شده است. 📎 استاد سلمان رضوانی، دوره 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
◽️عکس بالا: آن چیزی که هست ◽️عکس پایین: آن چیزی که می‌سازند 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 اکثریت موافق 👤 دکتر حسین ظفری 🖇 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad 🆔 rubika.ir/faraj_nejad
◾️تفکرات مسیح گرایانه در کابالا ◽️ آخرالزمان‌گرایی و گرایش منجی و مسیحای آخرالزمان، از مهم‌ترین اندیشه‌های مشترک بین کابالیست‌های یهودی و مسیحی می‌باشد و ظرفیت جذب تعداد زیادی از مردم اروپا به قبالا را واجد بوده است و هنوز هم به‌ عنوان یک عنصر مهم کتب و رسانه‌ها و سینمای غرب مورد توجه است. 📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۱۴۹، محمد حسین فرج‌نژاد و رفیع‌الدین اسماعیلی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🎙| سلسله مباحث سواد رسانه و فضای مجازی 👤استاد فرج نژاد، رادیو معارف 🔗 معرفی فضای مجازی و روند آموزش کار در این فضا 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2114 🔗 آیا بحث های در مورد سواد رسانه ای لازم است؟ آیا این بحث ها کافیست؟ 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2116 🔗 چه محتواهایی باید به مباحث سواد رسانه‌ای اضافه شود؟ 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2119 🔗 به چه چیزهایی، فضای مجازی می‌گویند؟ 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2129 🔗 تاریخچه شکل گیری اینترنت توسط سازمان های نظامی 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2136 🔗 دلیل نام گذاری انجمن سواد رسانه طلاب 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2150 🔗 سازمان های امنیتی؛ حاکمان اینترنت 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2154 🔗 لزوم وضع قوانین و ضوابط برای فضای مجازی 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2158 🔗 حاکمیت ملی ما در فضای مجازی مخدوش شده 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2164 🔗 آسیب‌های امنیتی موبایل برای اشخاص - بخش اول 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2166 🔗 آسیب‌های امنیتی موبایل برای اشخاص - بخش دوم 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2174 🔗 اصلی ترین آسیب فضای مجازی 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2182 🔗 راهکارهای برون رفت از آسیب های فضای مجازی 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2185 🔗 آسیب های پزشکی و روانشناختی فضای مجازی 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2191 🔗 جنگ تمام عیار سایبری 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2203 🔗 ایران آزاد است یا غرب؟ 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2242 🔗 لزوم دشمن شناسی برای فعالیت در فضای مجازی (1) 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2313 🔗 لزوم دشمن شناسی برای فعالیت در فضای مجازی (2) 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2315 🔗 لزوم دشمن شناسی برای فعالیت در فضای مجازی (3) 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2321 🔗 مبانی تصمیم‌گیری برای جامعه اسلامی 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2323 🔗 اهمیت مبانی انسان شناسی و هستی شناسی برای کار رسانه‌ای 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2325 🔗 اهمیت مبانی قرآنی در مطالعات رسانه ای 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2329 🔗 ارتباط دشمن شناسی قرآنی با سواد رسانه ای 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2331 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
👆«کار خودشونه» به روایت تصویر 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
💡مولفه‌ها و مصادیق هولوکاستی در انیمیشن‌ها (اتحاد و استقامت منجی) 🔦 داستان «باب اسفنجی»، در تقابلی که میان کودک و بزرگ بودن قائل می‌شود، باب اسفنجی و پاتریک را در شمار همان گروه اقلیت و ضعیف نمایش می‌دهد؛ اما این گروه، در نهایت با اتحاد، اعتماد به خود و استقامت، توانستند تمام مردم شهر را نجات دهند. 🔦 هیولاهای داستان «هتل ترانسیلوانیا»، موجوداتی متفاوت‌اند که دور از دنیای انسان‌ها در هتل جناب دراکولا گرد آمده‌اند؛ اقلیتی که در روزگاری، در تقابل میان انسان و دراکولا، مورد ظلم قرار گرفته‌اند، اما در نهایت، اعتماد به نفس این جمع، باز تعریف خود در میان اکثریت (انسان‌ها) و کمک گرفتن از زندگی مدرن، نجات دهنده زندگی پدر و دختر دراکولا و نیز جاناتان می‌شود. 🔦همچنین مرغ‌ها در «فرار مرغی»، تحت سلطه دو انسان ظالم، قوم مظلومی هستند که با اتحاد درونی و نیروی اراده توانستند از نابودی نجات یابند و به بهشت رؤیایی خود و آزادی برسند. 📓 دین، انیمیشن و سبک زندگی، صفحه ۲۴۳ 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
◾️فرقه کابالا، به دنبال سودجویی از خرافات ◽️فلیپ برگ خود را «فرا دینی» می‌خواند و مدعی است که کابالا «فراتر از دین، نژاد، جغرافیا، و زبان است» و با این تعبیر درهای خود را به روی همگان گشوده است. اعضای فرقه، فلیپ برگ را «راو» می‌خوانند. «راو» همان «رب» یا «ربای» یا «ربی» است که به خاخام‌های بزرگ یهودی اطلاق می‌شود. ◽️ فرقه کابالا، علاوه‌بر دریافت کمک‌های کلان از اعضای ثروتمندش، از روش‌های خاصی برای کسب درآمد از سایر اعضا بهره می‌جوید: آب معدنی معمولی را، که در کانادا برای فرقه فوق و به نام «آب کابالا» تهیه می‌شود، به قیمت هر بطری ۸ دلار می‌فروشد. کابالیست های مدرن معتقدند که این آب دارای «انرژی مثبت» است و بیماری سرطان را مداوا می‌کند. ◽️فرقه برگ، نمادی به نام «چشم شیطان» تهیه کرده که هر عدد ۲۶ دلار فروخته می‌شود. پیروان برگ معتقدند که این نماد چشم شیطان را کور می‌کند. کتاب‌های کابالی نیز به قیمت گزاف عرضه می‌شود. برای مثال، هر دوره کتاب ظهر، که در بسیاری از کتابفروشی‌ها به قیمت زیر یکصد دلار موجود است، در فرقه برگ ۴۳۰ دلار است. ◽️خاخام یهودی و متخصص کابالا، می‌گوید: مدونا جذب خرافات شده است نه کابالا. «چشم شیطان»، که نماد آن فرقه برگ توزیع می‌کنند، در شرک کهن رومی (پاگانیسم) ریشه دارد و «آب کابالا» هیچ ارزشی ندارد. 📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه۱۴۷ و ۱۴۸، محمد حسین فرج‌نژاد و رفیع‌الدین اسماعیلی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🔰 | پنج اصل تأثیرگذاری رسانه‌ها 🖇 استاد محمدحسین پیشاهنگ، دوره زن و رسانه 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
◽️فایل با کیفیت اینفوگرافی «پنج اصل تأثیرگذاری رسانه‌ها» 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📍 آخرین هفته دوره ژورنالیسم برگزار می‌شود 🔻 هفته آخر دوره ژورنالیسم تکمیلی با حضور اساتید حوزه ارتباطات و رسانه امروز برگزار می‌شود. ▫️ پنج شنبه 18 اسفند ▪️ ساعت 14 الی 18 استاد رفیع الدین اسماعیلی با سرفصل زبان شناسی در ژورنالیسم و جنگ‌شناختی در رسانه ▪️ ساعت 18 الی 20 استاد عبدالمجید تناور با سرفصل مقدمه‌ای بر فلسفه اخلاق مطبوعاتی و رسانه‌ای ▫️ جمعه 19 اسفند ▪️ ساعت 8 تا 12 استاد شکوهیان راد با سرفصل سایبرژورنالیسم ▪️ ساعت 13 تا 15 استاد فاضل با سرفصل دانشنامه‌نویسی بر خط ▪️ ساعت 15 تا 17 جمع بندی دوره 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
💡نام‌های خداوند در متن ترانه‌ی شاهزاده مصر 🔦 در منابع دینی و فرهنگی یهودی، نام‌های بسیاری به خداوند اطلاق شده است. نام‌هایی از خداوند که در تم آوازی پویانمایی شاهزاده مصر استفاده شده است، الوهیم، آدونای و لرد است. مسئله نام، در عهد عتیق نمود ویژه‌ای دارد. خداوند در عهد عتیق، به نام‌های گوناگونی چون «آل»، «آل شدای»، «الوهیم»، «اَدونای» و «یهوه» خوانده می‌شود. 🔦 برخی از این نام‌ها بسیار کهن‌اند و برخی خاستگاه سامی دارند. «آل»، اصطلاح رایج برای خدا در همه قبایل سامی و «یهوه» نام شخصی خدای بنی‌اسرائیل است. به زبان آوردن نام شخصی خدا، تابو و گناهی بزرگ بود؛ بنابراین برای حفظ حرمت نام مقدس، اصطلاح «آدونای» (سرور) جایگزین آن شد. 🔦 «الوهیم» طبق نظریه‌ای به معنای کسی است که هیبت دارد یا کسی است که پناهگاه ترسندگان است. «آدونای» معمولاً به سرور، ارباب و مالک ترجمه می‌شود. هر یک از نام‌های خداوند در عهد عتیق سیمایی متفاوت از خدا ارائه می‌دهد. 🔦 نام اصلی و اعظم خداوند، ی-ه-و-ه ( y-h-w-h ) است. این نام مختص اوست. تلفظ آن طبق شرع یهود، ممنوع است و تنها در ایام آبادی بیت‌المقدس، کاهن اعظم (و گاهی دیگر‌کاهنان) مجاز به تلفظ آن بودند. 📓دین، انیمیشن و سبک زندگی،صفحه ۱۹۴ و ۱۹۵ 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📸 | آخرین هفته از دوره تکمیلی ژورنالیسم، امروز با حضور استاد شکوهیان راد با سرفصل سایبرژورنالیسم و استاد فاضل با سرفصل دانشنامه نویسی بر خط در موسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد فرج نژاد برگزار شد. 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
◾️تجسّم انسان گونگی خدا در یهود ◽️صدها سال پس از پیامبران بزرگ بنی‌اسراییل، دیگر آن‌چنان نگاه یهودیان مادی شده بود که خدا را هم جسم‌انگارانه و بشر مانند می‌انگاشتند. ◽️برای همراه کردن مردم دست به تحریف و کتمان کتاب الهی زدند تاجایی که در تورات که زمانی کتاب نور و هدایت بود نوشتند که خدا راه می‌رود، دست و پا دارد، می‌خندد و پشیمان می‌شود، از قدرت بشر می‌ترسد و از معرفت آدمی وحشت دارد. 📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۱۴۹، محمد حسین فرج‌نژاد و رفیع‌الدین اسماعیلی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
◾️انحرافات و مناسک نامشروع در دین یهودیت و مسیحیت ◽️در یهودیت و مسیحیت به‌دلیل تحریف کتاب مقدسشان و خصوصاً در یهودیت به‌دلیل کتبی شدن سنت‌های شفاهی منحرف و قوم گرایانه و مادی گرایانه در قالب تلمود و ظُهَر، روزبه‌روز بر دامنه انحرافات افزوده شد. ◽️تا جایی که امروزه سمبل‌های فساد و هرزگی به نام عرفان یهود و به کام شهوت‌پرستان جهود، مراسم آواز و رقص و زنا به پا می‌کنند و اساساً مناسک نامشروع جنسی، شان بالایی در فرقه شبتای‌زوی و یاکوب‌فرانک دارد. ◽️فرقه‌هایی که منشعب از جریانات صوفیانه یهودی هستند و امروزه هم فرقه جدید کابالیسم یهودی یعنی فرقه ربی فلیپ برگ بر جذب فاحشه‌گان و بازیگران فاسد زن و مرد هالیوود تکیه دارد تا راهی برای ترویج اندیشه‌های مسیحاگرایانه و شیطان‌شناسی اسلام‌ستیز خود داشته باشد و از جانب سران صهیونیسم و غالب یهودیت خاخامی نیز، حمایت می‌شود. 📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۱۵۰، محمد حسین فرج‌نژاد و رفیع‌الدین اسماعیلی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙هوای سینمای ایران 👤استاد محمدتقی فهیم (داور جشنواره) 👤دکتر مهدیان (مجری کارشناس) 📆25 بهمن ماه 1401 🏢قم، مؤسسه استاد فرج نژاد 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🎙صوت نشست‌های برگزار شده در مؤسسه استاد فرج نژاد ◾️شورش‌های آخرالزمانی، غرب و ایران اکنون، همراه با بررسی فیلم جوکر 🌐eitaa.com/farajnezhad110/1985 ◾️منجیِ شرقی، روایتی سینمایی از دختران تجزیه طلب کُرد 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2023 ◾️آنارشیسم اجتماعی در رسانه 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2109 ◾️نقدی بر سریال اسرائیلی تهران 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2193 ◾️نافرمانی مدنی زنان در شبکه‌های اجتماعی 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2304 ◾️جنگ جهانی چهارم با نگاهی به سریال تهران 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2307 ◾️مسئله‌یابی در بیانات رهبر معظم انقلاب 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2797 ◾️مدیریت تصویر در جنگ رسانه‌ای؛ بایسته‌های جنگ روایت‌ها 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2831 ◾️چهل سیمرغ؛ تحلیلی جامعه شناختی بر آثار سودای سیمرغ جشنواره چهلم 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2836 ◾️پروژه تنفرپراکنی رسانه‌های معاند؛ عملیات روانی در صفحه سینا ولی الله 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2881 ◾️نقد و بررسی مستند برای یک زندگی معمولی 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2930 ◾️هوای سینمای ایران/ نگاهی به جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۱ 🌐eitaa.com/farajnezhad110/2788 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🎥 فیلم نشست «هوای سینمای ایران/ نگاهی به جشنواره فیلم فجر 1401» در صفحه آپارات بارگذاری شد: 🌐aparat.com/v/TEhKp 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
💡نمود شیطان در فیلم‌های هالیوود 🔦 فیلم‌هایی که در هالیوود درباره شیطان ساخته می‌شوند، چند گروهند: در برخی فیلم‌ها چون هری‌پاتر و ارباب‌حلقه‌ها قدرت بسیاری به شیطان می‌دهند؛ گرچه سخنی از خدا به میان نمی‌آید. گروهی از فیلم‌ها مانند جنگیر و طالع‌ نحس ۱ و ۲ و ۳ در کنار شیطان، از مسیح نیز یاد می‌کنند، ولی بزرگ‌نمایی و هراس از قدرت شیطان در این آثار موج می‌زند. برخی از این آثار شیطان را در کنار خدا به تصویر می‌کشند. برخی دیگر، شیطان را قدرتمندتر از خدا به صحنه سینما می‌آورند، مانند فیلم کنستانتین. 🔦 تمام این فیلم‌ها بذر ترس از قدرت شیطان را در درون آدمیان می‌کارند. ترس از قدرت شیطان مقدمه تسلیم شدن در برابر او و ناامیدی از رحمت الهی و گرایش به سمت ابلیس و پرستش اوست. قرآن مجید می‌فرماید: «اِنَّما ذلٌکُمُ الشَّیطانُ یُخَوِّفُ اُولِیأهُ فَلاتَخافُوهُمْ وَ خافُونِ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنینَ؛ همانا شیطان یاران خویش را می‌ترساند. پس ای مؤمنان! اگر به خدا ایمان دارید، از شیطان نهراسید». (آل عمران: ۱۷۵) 📚 اسطوره‌های صهیونیستی سینما، صفحه ۱۳۲ و ۱۳۳، محمدحسین فرج نژاد 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad 🆔 rubika.ir/faraj_neja