eitaa logo
فکرت
9.9هزار دنبال‌کننده
3.8هزار عکس
998 ویدیو
151 فایل
💢 #فکرت محفلی برای اندیشیدن 🔻نگاهی عمیق به: 🔸 فرهنگ و هنر 🔹 سیاست و جامعه 🔸 دین و فلسفه www.Fekrat.net 📮شبکه‌های اجتماعی: 💠 https://zil.ink/fekratnet 📩 ارتباط با سردبیر: @rasoul1414
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 «زن، زندگی، آزادی» شعار انبیاست 💢 آیت‌الله میرباقری می‌گوید:‌ شعار «زن، زندگی، آزادی» شعار انبیاست. مدعی آزادی انسان (از جمله زنان) و حیات انسان، انبیا هستند. پیامبران آمده‌اند که غل و زنجیرها را نه تنها از زنان بلکه از مردان هم بگشایند و به آنها حیات دهند. 💢 ایشان خاطرنشان می‌کند: مستکبران، شعارهای خود را از انبیا گرفته و مصادره می‌کنند ولی بد معنا می‌کنند. آزادی را به برهنگی تعبیر می‌کنند. غربی که به دنبال فراروی از جنسیت است، نمی‌تواند مدافع زن باشد. 💢 لینک باکیفیت در آپارات 🆔 @Fekrat_Net
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 برنامه تلویزیونی شیوه 🔸موضوع: سیاست خارجی و امنیت ملی با حضور: 👤 دکتر ابراهیم متقی 👤 دکتر حسین سلیمی 🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ 🆔 @Fekrat_Net
🔰 اعتراض به اغتشاش داود مهدوی زادگان معترضان تاکید دارند که اغتشاشگر نیستند. در این صورت، باید به مانند جامعه انقلابی، یکی از وجوه اعتراضی آنان اعتراض بر اغتشاش و آشوب خیابانی باشد. چون اغتشاشگران مانع شنیده شدن صدای معترضان می شوند. هرقدر که آنان شعار خشونت پرهیزی را سر می دهند، آشوب طلب خیابانی خشونت طلبانه تر عمل می کند و فضای گفتگو را بر هم می زند. در نتیجه معترضین مجال بیان اعتراض را پیدا نمی کنند. از این رو، می بایست یکی از موارد اعتراضی آنان اعتراض بر اغتشاش و آشوب خیابانی باشد. اما پرسش مهم این است که چرا از سوی معترضان اعتراض علیه اغتشاشگران اتفاق نمی افتد؟ چرا آنان در این 50 روز آشوب و اغتشاش خیابانی سعی نکردند با همان گفتاری که برابر حاکمیت به کار بستند، عوامل اغتشاشگر را نیز مورد خطاب اعتراضی خود قرار دهند و آنها را به رعایت چارچوب قوانین فرا بخوانند؟ بی تردید، مجاهدت و فداکاری نیروهای امنیتی و بسیجیان جان برکف در خاموش کردن آتش آشوب و اغتشاش، خدمت بزرگی به معترضان است. اگر مجاهدت نیروهای امنیتی نباشد، هیچ مجالی برای معترضان باقی نمی ماند. هر قطره خونی که از مدافعین امنیت ریخته می شود، پاسداشتی از حق اعتراض است. لکن این اندازه از تلاش نیروهای امنیتی و بسیجیان مخلص در پس زدن جریان خشونت طلب برای فراهم آوردن شرایط ابراز اعتراضات مدنی کافی نیست بلکه باید خود معترضان نیز با این مجاهدت های خونبار همراه شوند و علیه اغتشاشگران اعتراض کنند. سکوت آنان زمینه برای تصرف عدوانی گفتار معترضین می شوند. نباید گذاشت غاصبان اعتراض به مقصود شوم خود دست یابند. مضافاً اینکه چنین سکوتی اسباب بی اعتمادی حاکمیت به کنش گری و صداقت معترضان می شود. @mahdavizadegan @Fekrat_Net
🔸 همایش ملی فلسفه فقه نظام‌ساز 🔻 با تأکید بر افکار و آرای شهید آیت‌الله محمدباقر صدر(ره) ❎ به مناسبت روز جهانی فلسفه توسط پژوهشکده نظام های اسلامی پژوهشگاه با همکاری برخی نهادهای علمی و فرهنگی کشوربرگزار می شود: 🎙 با سخنرانی: آیت الله آیت الله آیت الله حجت الاسلام و المسلمین 📚 همراه با ارائه مقالات برگزیده و رونمایی از کتاب مجموعه مقالات همایش ⏰ چهارشنبه ۲۵ آبانماه، ساعت ۱۸ 🏢 قم، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، تالار استاد موسویان(ره) 🌐 iict.ac.ir/ffnezam @rahbariefarhang @Fekrat_Net
💢 «فکرت» رسانه‌ای اندیشه‌ای، آزاد و با رویکرد اسلامی-انقلابی در حوزه‌ی علوم انسانی است. 💯 رسانه «فکرت» آثاری تحلیلی و مستدل در سه محور دین،‌ جامعه و سیاست تولید و منتشر می‌نماید. 👈 ایتا | تلگرام | اینستاگرام | روبیکا | بله | آپارات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 پوچی شعار «زن، زندگی، آزادی» 🔸استاد اصغر طاهرزاده: شعار «زن، زندگی، آزادی» پر از پوچی است. چرا؟ برای اینکه نمی‌گوید به چه سویی! اتفاقاً این جهان مدرن، گرفتار پوچی‌هایش هست که گاهی سرگردان می‌شود. بشر جدید، ظرفیتش بیش از دیروز است. این ظرفیت به صِرف دنیا و وعده‌های جهان مدرن پر نمی‌شود. 🔹وی می‌گوید: باید در همین تاریخ و در همین جهان مدرن، وجوه قدسی و معنویش را جایگزین کند. با انقلاب اسلامی یک تاریخی بوجود آمده است که تا انسان، چه زن و چه مرد، معنای امروزینش را داشته باشد. 📌 فایل باکیفیت آپارات | سایت یوتیوب 🆔 @Fekrat_Net
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⚡️ مدرنیته یک دین است؛ نه یک تطور عینی عالم 🔰 دکتر حسین کچویان، استاد دانشگاه تهران 🔸همین‌طور که جلوتر آمدیم یک چیزهایی را از تمدن غرب پذیرفتیم و مجبور شدیم یک چیزهایی را عوض کنیم تا رسیدیم به جایی که به عنوان مثال بگوییم دین یک امر شخصی است چون دیدیم که این نوع زندگی، مستلزم این نوع تلقی از دیانت است. 🔹بنابراین اگر این تمدن ادامه پیداکند، ملزوماتش را هم می‌آورد. بعضی اوقات در بدو امر یکی مستقیماً مفهوم دین، خدا، اخلاق و مفهوم زندگی دینی را هدف می‌گیرد ولی این تمدن اصلاً در ظاهر با این مقولات کاری ندارد؛ ماشین است که وارد می‌شود و فرهنگ خودش را می‌آورد. 🔸یکی از اشتباهات ما ازاول، نفهمیدن زیرکی ها و فریب‌کاری‌های تمدن غرب است که خود را ازاول آن‌طوری که هست (به عنوان یک دین) عرضه نکرد، بلکه به عنوان یک تطور عینی عالم عرضه کرد. اگر از اول به عنوان یک دین خودش را به ما عرضه کرده بود، این‌طور نمی‌شد که همه امور این تمدن را بگیریم و بعد هم به طور ناخودآگاه عوض بشویم؛ مثلاً اگر شما علم بیشتری بخواهید تا اسلام را بهتر بشناسید می‌گویند کتب تفسیر و احادیث را بخوانید، حالا اگر شما بخواهید مدرن تر بشوید می‌گویند باید فوکو، هابرماس و گیدنز بخوانید یعنی این دین مدرنینه است و این ها هم پیامبرهای آن هستند و وقتی شما این‌ها را خواندید قبولش می‌کنید و دنیا را هم عوض می‌کنید؛ یعنی مستقیماً ضربه‌ می‌زند. خیلی از دانشجوهای ما وقتی وارد این رشته ها میشوند، دچار تزاحم، بحران و مشکل میشوند؛ چون بلافاصله آنهارا نسبت به زندگی و هستی شان مسئله دار میکند. 🔹از علوم طبیعی هم نباید غافل شد، علوم انسانی صریحاً نفی میکند، ولی علوم طبیعی خدا را مسکوت میگذارد که در یک سیر طولانی تر عملاً به حذف اعتقاد به خداوند می‌انجامد. علوم طبیعی عملاً زندگی مان را تغییر می‌دهد و در درازمدت وقتی زندگی عینی ما تغییر یافت، مجبوریم که اخلاقیات و فرهنگ خود را هم عوض کنیم؛ کما اینکه این صدسال تاریخ هم به اصطلاح احیاگری به یک معنا همین است؛ یعنی زندگی ما عوض شده است. پی در پی به فهم های جدید از دیانت پیدا کردیم و به اینجا رسیدیم. 🔸اگر از منظر دینی علوم اجتماعی را بررسی کنیم، علوم اجتماعی در بعضی از شاخه ها، الهیات دنیای مدرن است. ما دچار این توهّم شدیم که داریم علم عالم و هستی را می‌خوانیم؛ نه، بلکه این یک شکل معنا کردن این جهان است؛ این ها یک روز، نظریه پایان تاریخ می‌دهند و ده سال بعد، آن را رها می‌کنند و پس ازآن پشیزی نمی‌ارزد و ما تازه می‌آییم به عنوان نظریه علمی مطرحش میکنیم‌؛ اینها نظریه نیست، اینها در واقع ایدئولوژی است. 🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ 🆔 @Fekrat_Net
🔰در نشست «موضوع‌شناسی فقهی پدیده سلبریتی‌ها» مطرح شد؛ 💢فهم پدیده سلبریتی‌ها؛ لازمه ارائه تحلیل صحیح درباره تأثیرات آنها ♦️ حجت‌الاسلام دکتر علی نهاوندی، مدیر گروه فقه ارتباطات، هنر و رسانه مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) طی سخنانی در این نشست که در سالن جلسات این مرکز برگزار شد، ابراز داشت: سلبریتی‌ها در جهت کسب ثروت و شهرت از بستر رسانه استفاده می‌کنند و به تعبیر برخی کارشناسان غربی، سلبریتی‌ها در زمانه ما، پیامبران مصرف‌گرایی در دنیای مدرن به شمار می‌روند. ♦️حجت‌الاسلام دکتر محمدرضا زیبایی‌نژاد، رئیس پژوهشکده زن و خانواده با اشاره به این نکته که اساساً سلبریتی محصول جامعه مدرن است که در آن فردیت و انسان محوری مطرح می‌باشد، گفت: چند سال پیش مرحوم دکتر قانعی‌راد، از اساتید شناخته شده رشته جامعه‌شناسی کشور در جلسه‌ای گفت که ما جامعه‌شناسان از فهم جامعه عقب افتاده‌ایم و اشاره کرده بود به تجمعات افراد و نسل جدید در مراسم تشییع آقای مرتضی پاشایی، خواننده نسل جوان و این موضوع برمی‌گشت به این که نسل رسانه‌ای شده که هویت خود را در رسانه می‌بیند و در فضای مجازی غوطه‌ور است را ما درست نشناخته‌ایم. 👈 ادامه مطلب را اینجا مطالعه کنید 🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ 🆔 @Fekrat_Net
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
📻 | مصادره شعار انبیا 🎙 آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری 💠 مستکبران، شعارهای خود را از انبیا گرفته و مصادره می‌کنند ولی بد معنا می‌کنند، اینکه آزادی را به برهنگی تعبیر می‌کنند آیا واقعا این معنای آزادی است؟ •┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈• 🔻 کانال رادیو فکرت: 🆔 @radiofekrat
🔰 فانتزی و خوش‌بینانه ✍️ محسن سلگی، دانش آموخته علوم سیاسی 🔸 محمدجواد غلامرضاکاشی (استاد دانشگاه علامه طباطبایی)، مطلبی با عنوان «جواهر زنانه و مردانه اعتراض» درخصوص آشوب‌های اخیر نوشته است. این مطلب به ظاهر فانتزی و خوش‌بینانه است و در یک نگاه حداقلی نتوانسته به هیچ سویه منفی و عنصر مخل در آشوب‌ها اشاره کند. اما در عین حال بسیار خطرناک و استراتژیک است. به بیان دیگر با وجود واقع‌بین نبودن کوشیده تحریف واقعیت را به حداکثر ممکن برساند و اعتراضات غیرمدنی را دارای چهارچوب، مدنیت و مدرنیت کند. 🔹کاشی در مطلب مذکور، پذیرفته است که اعتراضات موجود عقلانی نیست. اما در عین حال دچار نگاه جنسیت‌زده هست و زن را به حوزه عاطفی و زیستی رانده که این مخالف پنداره توهم‌آمیز «انقلاب فمینیستی» توسط ضدانقلاب است. البته درست از این حیث که این آشوب‌ها عقلانیت و آرمان و انسجام و منطق ندارد، نمی‌تواند انقلابی باشد حتی اگر در مقابل انقلاب اسلامی و ساختار عمیق و منتظم فکری و عملی نظام جمهوری اسلامی قرار نگرفته بود. 🔸نکته دیگری که باید دربرابر متن کاشی و این ادعای او که در انقلاب‌ها و تحرکات اجتماعی در ایران همیشه عنصر مردانه تفوق یافته و منجر به حذف عاطفه شده است باید گفت آن است که انقلاب اسلامی محصول آرمان‌های زنان و مردان یا همان آرمان‌های انسانی بود نه آرمان زنانه و مردانه. انقلاب اسلامی ملاقات و تلاقی انسان و خدا بود. آن‌سان که هرچه الهی‌تر، انسانی‌تر و هرچه انسانی‌تر، الهی‌تر. و نیز هرچه مردمی‌تر، اسلامی‌تر و هرچه اسلامی‌تر، مردمی‌تر. به بیان وسیع‌تر، انقلاب اسلامی مقابل دوگانه‌انگاری و ثنویت ایستاد و نگاه توحیدی به عالم را در سیاست و اجتماع احیا کرد. انقلاب اسلامی درمقابل دوگانه‌انگاری زن و مرد که اندیشه غربی گرفتار آن بوده نیز ایستاد. مطالعه مطلب کامل در سایت فرهیختگان 🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ 🆔 @Fekrat_Net
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 اندیشه سیاسی علامه طباطبایی 🔹بدون تردید علامه طباطبایی یک فیلسوف سیاسی است؛ ولو اینکه به‌عنوان فیلسوف سیاسی شناخته نشده باشد. معیار ما این نیست که کسی به‌عنوان فیلسوف سیاسی شناخت بشود یا خیر. ممکن است کسی مدت‌ها در تردید باشد که این شخص فلسفه سیاسی دارد یا خیر. 🔹مطالعاتی درباره فلسفه سیاسی کانت انجام شده، می‌گویند تقریباً در سال ۱۹۷۰ میلادی، کسی قبول نمی‌کرد که کانت دارای فلسفه سیاسی است؛ بلکه نهایتاً می‌گفتند که دارای اندیشه سیاسی است. پس از آن با کارها و مطالعاتی که انجام شد، به این نتیجه رسیدند که کانت دارای فلسفه سیاسی است و از فلسفه سیاسی کانت سخن به میان آمد. 💢 تماشای کامل گفتگو در آپارات 🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ 🆔 @Fekrat_Net
📝 «نقدی بر بیانیه جبهه اصلاحات» 💠 فرصت‌طلبانه و پرخاشگرانه در کدام سو؟ 🔸 بیانیه‌نویسان، متأسفانه سه هدف را فرصت‌طلبانه دنبال کرده‌اند: ۱ـ از مطالبات صنفی و بعضاً رفتارهای فرومایه خواسته‌اند یک حرکت فرانسلی، فراجنسی، فرامنطقه‌ای، فراطبقاتی و فراقومی و… بسازند که باید گفت با بیانیه‌ای شعاری تحقق چنین امری تصوری سراب‌گونه است. ۲ـ چانه‌زنی بر سر قدرت و سهم‌خواهی در حرکتی که در آن هیچ نقش نداشتند و بعد از پنجاه روز عقب افتادگی با یک بیانیه اسماً تحلیلی در پی ماهی گرفتن از آب گل آلود بر آمدند. ۳ـ تهدید توأم با ادبیات تهاجمی و انشانویسی و بازی با الفاظ برای باز شدن راه تغییرات ساختاری و تضعیف قانون اساسی (که البته اصلاح آن چارچوب قانونی خود را دارد) آیا ظرفیت اقناع عقلای کشور را داراست؟ پاسخ این پرسش نیز کاملاً روشن است. 🖋عباس سلیمی نمین، مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران 💢 ادامه مطلب را اینجا مطالعه کنید 🆔 @Fekrat_Net
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 💢 سلسه کارگاه‌های بررسی شعار «زن،زندگی،آزادی» 👤 دکتر رقیه فاضل؛ پژوهشگر حوزه تعلیم و تربیت | @cheeketab | •┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈• 🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ 🆔 @Fekrat_Net
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📺 رؤیای آزادی در مهد حقوق بشر! 🔹فیلم «سِلماSELMA» داستان زندگی مارتین لوترکینگ و فعالیت‌های وی در برابری حقوق سفیدپوستان و سیاه‌پوستان از وقایع مهم تاریخ ایالات متحده است. عمدۀ شهرت لوترکینگ در دهه‌ی 60 میلادی بدست آمد؛ یعنی جایی که وی خود را به عنوان رهبر جنبش حقوق مدنی ایالات متحده آمریکا مطرح کرد تا بتواند گامی بلند در برابری حقوق سیاه‌پوستان برداشته باشد. فایل باکیفیت در آپارات فکرت 🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ 🆔 @Fekrat_Net
◽️ نشست علمی «فلسفه تکنولوژی و علامه طباطبایی (ره)» دکتر علیرضا قائمی‌نیا چهارشنبه ۲۶ آبان‌ماه ساعت ۱۳:۰۰ تا ۱۵:۰۰ به صورت مجازی تحت نرم‌افزار اسکایپ: https://join.skype.com/nUWf4FgnDigW 🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ 🆔 @Fekrat_Net
💢 اهمیت عدالت در فرآیند تمدن‌سازی 🎙حجت‌الاسلام دکتر علی ذوعلم، عضو هیأت علمی پژوهشگاه اندیشه و فرهنگ اسلامی ♦️مهمترین مسأله‌ی امروز، تمدن غرب و مهمترین کاستی امروز جهان، فقدان عدالت است. نقطه‌ی مقابل آن، تمدنی است که در پرتوی آموزه‌های اسلامی، مبتنی بر عدالت می‌تواند شکل بگیرد. ♦️بنابراین عدالت مهمترین عنصر تمدن اسلامی است؛ اما عدالتی که به‌معنای واقعی تعریف شود نه عدالتی که در نگاه سوسیالیستی فاقد عنصر معنویت است و نه دیدگاه‌های مدعی دفاع از عدالت که فاقد عنصر عقلانیت هستند. 💢 ادامه مطلب را اینجا مطالعه کنید •┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈• 🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ 🆔 @Fekrat_Net
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 برنامه تلویزیونی شیوه 🔸موضوع: حکمرانی و مسئله نسل با حضور: 👤 دکتر سینا کلهر 👤 دکتر عبدالله بیچرانلو 🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ 🆔 @Fekrat_Net
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📝 💠 از پاسخ به یک شبهه درباره علامه طباطبایی(ره) تا بایسته‌های ترویج فرهنگ کتابخوانی 💢 هر چند هنوز هم اخبار حوزه فرهنگ و اندیشه متأثر از تحولات اخیر کشور است، اما رسانه‌ها و به خصوص خبرگزاری های مطرح، گریزی هم به مناسبت‌های تقویمی و رویدادهای اقتضایی در روزهای سپری شده داشته‌اند. آنچه در ادامه می‌آید، خلاصه‌ای از مهم‌ترین محتواهای انتشار یافته در خبرگزاری‌های کشور در عرصه فکر و فرهنگ و اندیشه است که تقدیم خوانندگان عزیز و همیشه همراه می‌گردد. 🖋سیدمهدی موسوی؛ محقق و پژوهشگر 👈 ادامه مطلب را اینجا مطالعه کنید •┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈• 🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ 🆔 @Fekrat_Net
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 صوت کامل همایش ملی فلسفه فقه نظام‌ساز 🔻 با تأکید بر افکار و آرای شهید آیت‌الله محمدباقر صدر(ره) 🎙 با سخنرانی: ⏰ چهارشنبه ۲۵ آبانماه ۱۴۰۱ 🏢 قم، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی 🔍 اخبار همایش را اینجا بخوانید👇 🌐 iict.ac.ir/ffnezam فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ 🆔 @Fekrat_Net
🔰در همایش «فلسفه فقه نظام‌ساز» مطرح شد؛ 💠 پاسخگویی فقه به نیازهای روز جامعه و لزوم مجاهدت علمی حوزویان ♦️آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقری، عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس فرهنگستان علوم اسلامی با اشاره به این نکته که مفاهیمی که از حوزه علم کلام به علم اصول و فقه سرریز می‌شوند می‌بایست به درستی تبیین و فراوری گردند، گفت: چنانچه ما فلسفه فقه را علمی ناظر به فقه و درجه دو تلقی کنیم، در این صورت، کلیدی‌ترین مفهومی که باید روی آن بحث شود، مفهوم حکم است چرا که اگر در آن توسعه ایجاد نکنیم امکان توسعه فقه و پاسخگویی به نیازهای جدید بر این اساس نیز فراهم نمی‌گردد. 👈 ادامه مطلب را اینجا مطالعه کنید 🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ 🆔 @Fekrat_Net
🔸مصیبت تفسیر المیزان!! 🔹علامه حسن‌زاده به نقل از حضرت علامه طباطبائی فرمودند: 🔸روزی خواستم به حرم حضرت رضا (ع) مشرف شوم. یک روحانی به من رسید و گفت: نمی‌خواهید در روضه سیدالشهداء شرکت کنید؟ من با این که آن روحانی را نمی‌شناختم گفتم: حتما شرکت می‌کنم، چون حضرت رضا (ع) فرموده‌اند: در مجلس عزای جدم شرکت کنید! 🔹وارد جلسه که شدیم من کنار منبر نشستم. گوینده خطاب به مردم گفت: من شما را می‌خواهم در این مجلس از مصیبت بزرگ و ظلم جدیدی خبردار کنم و آن این است که شخصی به نام طباطبایی در قم تفسیری به نام المیزان نوشته است و آنچه نباید بر قرآن وارد می‌شد وارد کرده است. سپس روضه سوزناکی خواند و من هم اشک ریختم. 🔸پس از منبر بلند شدم و به وی دست دادم و گفتم: «از صدر منبر شما بسیار استفاده کردم و از ذیل منبرتان بهره بردم!» 📓کتاب «نقش روستای ایرا در خطهٔ ولایتمدار مازندران»، سید ابوالحسن شفیعی. 🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ 🆔 @Fekrat_Net
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙️ بیانات آیت‌الله جوادی آملی در چهلمین سالگرد علامه طباطبایی و سیزدهمین گردهمایی اساتید علوم عقلی چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ 🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ 🆔 @Fekrat_Net
🔰 نشست علمی؛ فارابی و نقش عدالت و محبت مدنی در نظام اجتماعی مدینه فاضله 🌀 دکتر سید مهدی امامی‌جمعه، استاد تمام دانشگاه اصفهان 🔸 دوشنبه ۳۰ آبان ۱۰صبح 🔸 خ حافظ، سالن جلسات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان 🔹 مشاهده آنلاین: dte.bz/1001 🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ 🆔 @Fekrat_Net