.
.
اَشْهَدُ اَنَّک جاهَدْتَ فِى اللَّهِ حَقَّ جِهادِهِ، وَعَمِلْتَ بِکتابِهِ، وَاتَّبَعْتَ سُنَنَ نَبِيهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيهِ وَآلِهِ، حَتّى دَعاک اللَّهُ اِلى جِوارِهِ،
{*چقدر با اين مردم حرف زدي روز عاشورا،وقتي به همه چيز احتجاج كرد، حُجت آورد به عمامه پيغمبر،به شمشير پيغمبر،وقتي حَسَب و نَسَبش رو گفت،صدا زدن: يابن فاطمه! ما نمي فهميم تو چي ميگي... "و نحن غير تارکيک حتي تذوق الموت عطشا" دست ازت بر نمي داريم تا تشنه جون بدي...}
{خدايا در راه عبادت تو خونش رو روي زمين ريختن}
{حرمش رو مُباح اعلام كردن، هركي هرچي ميتونه براي زن و بچه اش غنيمت برداره،كوفيا برا خودتون سوغات جمع كنيد...همه اومدن سمت خيمه ها...}
{يعني ميشه يه روزي همه با هم بريم كربلا،بين اين همه موكب ما يه جايي بايستيم،من هم براتون زيارت امین الله بخونم،"حسين جان! به خودت قسم دلم برا كربلات تنگ شده"}
{مظلوم از اين دنيا رفتي آقاجان! اي غريبِ مادر!حسين....}
#زیارت_امین_الله
#امین_الله
.
مورخه۲-۸-۱۴۰۳حس-AudioConverter.mp3
38.84M
#سخنرانی استاد آذری
🗓۱۴۰۳/۸/۲
شرح #زیارت_امین_الله
﴿ وَ مُنْتَهَى مُنَايَ وَ غَايَةُ رَجَائِي ﴾
امین الله 1403.5.10.mp3
9.45M
قرائت #زیارت_امین_الله
کربلایی مصطفی رحمانی
۱۴۰۳/۵/۱۰
امین الله 1403.6.21.mp3
11.05M
قرائت #زیارت_امین_الله
مرثیه خوانی سالروز شهادت #امام_عسکری علیهالسلام
۱۴۰۳/۶/۲۱
sherkhani.hanifi.mp3
2.36M
#فاطمیه_۴۵_روز
🎙 #شعرخوانی / حجتالاسلام شیخ محسن حنیفی
.
صلوات: تنها دعايي هست كه حتما مستجاب مي شود.
صلوات : بهترين هديه از طرف خداوند براي انسان است.
صلوات : تحفهاي از بهشت است.
صلوات : روح را جلا ميدهد.
صلوات : عطري است كه دهان انسان را خوشبو ميكند.
صلوات : نوري در بهشت است.
صلوات : نور پل صراط است.
صلوات : شفيع انسان است.
صلوات : ذكر الهي است.
صلوات : موجب كمال نماز ميشود.
صلوات : موجب كمال دعا و استجابت آن ميشود.
صلوات : موجب تقرب انسان است.
صلوات : رمز ديدن پيامبر در خواب است.
صلوات : سپري در مقابل آتش جهنم است.
صلوات : انيس انسان در عالم برزخ و قيامت است.
صلوات : جواز عبور انسان به بهشت است.
صلوات : انسان را در سه عالم بيمه ميكند.
صلوات : برترين عمل در روز قيامت است.
صلوات : سنگينترين چيزي است كه در قيامت بر ميزان عرضه ميشود.
صلوات : محبوبترين عمل است.
صلوات : آتش جهنم را خاموش ميكند.
صلوات : فقر و نفاق را از بين ميبرد.
صلوات : زينت نماز است.
صلوات : بهترين داروي معنوي است.
صلوات : گناهان را از بين ميبرد
الّلهُمَّصَلِّعَلَیمُحَمَّدٍوَآلِمُحَمَّدٍوَعَجِّلْفرَجَهُم
.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑 بخش اول👆
🎞《ویدیو آموزشی+معرفتی مدّاحی》
┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄
💯پالایش روح در مداح، واجبه؟
✅ سه تا معنیِ پالایش روح؟
✅ اگر نباشه چه اتفاقی می افته؟
✅ شامل چه مواردی هست؟
┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄
📢 مدرّس: علـیحاجیـانفر
#آداب_نوکری #علی_حاجیان_فر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کی وی ۲۴۹ ریس
پر فروش ترین ریس بازار
باخدمات نیکران موتور
۱۸ماه گارانتی
بیمه رایگان بدنه و ثالث
۲۵درصد پیش پرداخت
۱۲ماهه بدون سود
نقدی ۱۲درصد تخفیف
جشنواره فروش افسریه و از دست ندین
هماهنگی ۰۹۳۹۶۱۱۲۶۰۶یعقوبیان ۰۹۱۹۲۱۱۸۰۳۹خانی
https://eitaa.com/afsa112
.
#امام_زمان
هی ببینمت
ای بهترین پدیده ،الهی ببینمت
خورشید من ،سپیده، الهی ببینمت
این وعده ی خداست که روزی تو می رسی
موعود برگزیده، الهی ببینمت
ای آفتاب صبح تماشایی بهار
روشن تر از سپیده، الهی ببینمت
یا ایهالعزیز، به سجاده ی نیاز
اشکم به ره دویده ، الهی ببینمت
این اشک ها امان دلم را بریده اند
ازپشت ابر دیده ،الهی ببینمت
از بس ندیدمت شب هجران روی تو
خواب از سرم پریده، الهی ببینمت
موی سفید، زمزمه در گوش می کند
عمرم به سر رسیده، الهی ببینمت
ای یادگار و منتقم فاطمه بیا
بر تربت شهیده، الهی ببینمت
چشم انتظار توست «وفایی» و از همه
یک زمزمه شنیده ، الهی ببینمت
#سیدهاشم_وفایی ✍
.
گریزهای مداحی و گریز های مناجاتی
. #هنر_و_ادبیات 💠 مباحثی درباره زبان حال (بخش دوم) 🔹تعریف زبان حال زبان حال، قولی فرضی و خیالی اس
.
#هنر_و_ادبیات
💠 مباحثی درباره زبان حال (بخش سوم)
🔹چند نکته مهم درباره زبان حال سرایی
1️⃣ زبان حال به زبان قال، عمق و وسعت میبخشد؛ زوایای پنهان آن را که در مقاتل به آن اشاره نشده روشن میسازد. بنابراین با تکیه بر نکات مختصر تاریخی، میتوان هزاران نکته ناگفته از هرنکته تاریخی استخراج کرد و عمق عاطفی و فکری مخاطب را افزایش داد. پس زبان حال، ابزاری تاثیرگذار در واکاوی و بیان ابعاد جریانات تاریخی است.(ص۱۱۵)
2️⃣ برای تحریک عواطف، شاعر از عنصر عاطفه شعری بهره میگیرد و از سوی دیگر، بهرهگیری از مقاتل در شعر جز با زبان احساس معقول نیست. به عبارت دیگر عناصر تاریخی را با تشبیه و تجسّم، بیان مجازی و نیز با شگرد زبان حال باید بازآفرینی کرد، در غیر این صورت، اثرگذار و برانگیزاننده نخواهد بود.
با تکیه بر این نکته میتوان گفت، بهکارگیری زبان حال، سهم عظیمی در اثرگذاری اتفاقات تاریخی در ذهن مخاطب دارد.
3️⃣ اولین نمونه زبان حال در ادب پارسی در دیوان قوامی رازی، شاعر قرن ششم دیده میشود، در قصیدهای با مطلع:
روز دهم ز ماه محرم به کربلا
ظلمی صریح رفت بر اولاد مصطفی
در این شعر، زبان حال حضرت زهرا(علیهاالسلام) آمده است: (ص۱۸۱)
زهرا و مصطفی و علی، سوخته ز درد
ماتمسرای ساخته بر سدره منتهی
در پیش مصطفی شده زهرای تنگدل
گویان که: چیست درد حسین مرا دوا؟
فرزند من- که هست تو را آشنای جان-
در خون همی کند به مصاف اندر، آشنا
از تشنگی، روانش بیصبر و بیشکیب
گرمای کربلا شده بیحدّ و منتها...
4️⃣ مطالب موجود در مقاتل، اکثراً با زبان خشک علمی، به شکل کلّی و البته معقول و ذهنی است. این ویژگیها در حکم ضعف برای مقاتل نیست اما مخاطب عام از آن بهره کافی نمیبرد و صرفاً خواص- که اهل دانش و معرفتند- از این چشمه سیراب میشوند. از این جهت، کاربرد زبان حال فراتر از سطح بیان مقاتل ضرورت مییابد. (ص۱۲۰)
شاخصه روش زبان حالسرایی، جزئینگری است و همین امر، مخاطب ناآشنا با تاریخ را اقناع میکند. البته لازم است همواره در مسیر زبان حالگویی بر این نکته تاکید شود که گوینده (شاعر یا مداح)، دارد زبان حالی میگوید که ریشه در حقیقت دارد اما واقعیت ندارد.
5️⃣ زبان حال، معرفی شخص است با سخنانی که به او نسبت داده میشود؛ پس بُعد مدح و ستایش، تکریم عظمت و تجلی حماسه او نیز در کنار مرثیه مطرح میشود.
برای همراه شدن مخاطب با شخص ممدوح، لازم است عواطف مخاطب تحریک شود و این هدف، جز با بیان حسّی تحقق نمییابد. به فرض در معرفی «حبیببنمظاهر» یا «زهیر» لازم است شاعر، سخنانی حسی و شورانگیز به او نسبت دهد تا مخاطب را از احوال درونی و احساسات عاشقانه او نسبت به امام، آگاه سازد.
کربلا عشق است شوق کوی جانان میشوم
جسم را وا مینهم، پا تا به سرجان میشوم
تا بپیوندم به اقیانوس عشقت یاحسین
در کویر بیکسی رودی خروشان میشوم
گرچه پیرم موجهای خفته دارم در دلم
بر سرابآلودگان دشت، طوفان میشوم
پیرم اما مرگ در آغاز راهم مانده است
زیر شمشیر شهادت رفته، رقصان میشوم
آیهای از خشم صفین را تلاوت میکنم
خصم را در زندگی سرخط پایان میشوم
حالیا در محضر قرآن ناطق بر عدو
با زبان تیغ خود تفسیر قرآن میشوم
جلوۀ نور خدا را در نگاهت دیدهام
تا همیشه بر تو چون آیینه حیران میشوم
کربلایت وادی غمهای ناپیدای توست
جلوهای از آن غم پیدای پنهان میشوم
من حبیبم حاجی از کاروان جاماندهات
میرسم از راه و بر لطف تو مهمان میشوم
سعی من از کوفه بود و کربلایم شد صفا
پای تو ای کعبۀ مقصود، قربان میشوم
تشنۀ لبیک ماندی در منای قرب دوست
جوشش لبیک بر آن کام عطشان میشوم
سیدمهدی حسینی
وقتی مخاطب این سخنان را از زبان راوی اول شخص میشنود، احساس میکند مستقیماً از او دارد میشنود. از این رو، زبان حال در شعر برای او جنبۀ شهودی مییابد و تاثیر آن بیشتر میشود:
من مهدیام در دست تیغ انتقامم
مادر! به قبر مخفیات بادا سلامم
مادر دلم خون است از بندم رها کن
دستی برآور بر ظهور من دعا کن
مادر شنیدم بارها از پا فتادی
دیدی علی تنها بوَد باز ایستادی
ای کاش بودم تا علی را یار بودم
من جای تو بین در و دیوار بودم...
غلامرضا سازگار
(نخل میثم، ج۲، ص۵۷۵)
#الی_الحبیب
.
گریزهای مداحی و گریز های مناجاتی
. #هنر_و_ادبیات 💠 مباحثی درباره زبان حال (بخش سوم) 🔹چند نکته مهم درباره زبان حال سرایی 1️⃣ زبان ح
.
6️⃣ در زبان حال، شاعر در حکم راوی است که میتواند بر حسب نوع و شخصیت افراد (کودک، بزرگ، ضعیف، قوی، جوان، پیر و...) شخصیتپردازی کند؛ به نوع بیان تنوع بخشد؛ لحن و گونه متفاوت انتخاب کند و با این شیوه، روایت تاریخی را جلو ببرد، برجسته سازد و آن را تازگی بخشد. (ص۱۲۲)
نمونه زبان حال حضرت زینب(علیهاالسلام) در کودکی:
هر شب ستاره ریزم و شب را سحر کنم
برآفتاب، گریَم و بی ماه سر کنم
...زهرای کوچک علیام کز امام خویش
در موج غم چو فاطمه دفع خطر کنم
با گریه و نماز شب و خانهداریام
پیوسته نام مادر خود زندهتر کنم
شبها به موج غصّه زنم خویش را به خواب
تا گریه مخفیانه برای پدر کنم
...هر چند کودکم، بگذارید نیمهشب
وقت نماز چادر او را به سر کنم
ماه غریب شهر مدینه بیا بگو
بی تو چگونه من شب خود را سحر کنم
...همرنگ صورت تو شده رخت ماتمم
این جامۀ من است که باید به بر کنم
مادر بیا دوباره مرا در اُحد ببر
تا حمزه را ز غربت بابا خبر کنم
غلامرضا سازگار
(نخل میثم، ج۲، ص۲۲۶)
7️⃣ زبان حال، زمینۀ بازسازی شعارهای شیعی در قالب شعر را فراهم میکند. البته در این مسیر باید از خرافه و بدعت پرهیز داشت.
8️⃣ زبان حال، صرفاً بیان حالات عاطفی شخص نیست و نباید آن را به این امر محدود نمود.(ص۱۴۴)
با رعایت شئون شخص، میتوان زبان حالهای متنوعی در فضای عاشقانه، عارفانه، حماسی، اجتماعی و... آفرید:
عاشقانه:
قرار بود که عمری قرار هم باشیم
که بیقرار هم و غمگسار هم باشیم
اگر زمین و زمان هم به هم بریزد باز
من و تو تا به ابد در مدار هم باشیم
کنون بیا که بگرییم بر غریبی هم
غریبه نیست، بیا سوگوار هم باشیم
در این دیار اگر خشکسالی آمده است
خوشا من و تو که ابر بهار هم باشیم
نگفتیام ز چه خون گریه میکند دیوار
مگر قرار نشد رازدار هم باشیم
نگفتیام ز چه رو، رو گرفتهای از من
مگر چه شد که چنین شرمسار هم باشیم
به دست خستۀ تو دست بستهام نرسید
نشد که مثل همیشه کنار هم باشیم
شکسته است دلم مثل پهلویت آری
شکستهایم که آیینهدار هم باشیم
محمدمهدی سیار
(رودخوانی، ص۵۰)
حماسی:
در پی حفظ حریم خویشتن
مرد باید پشت در آید نه زن
هیچ دانی دختر خیرالبشر
از چه جای حیدر آمد پشت در؟
دید مولایش علی تنها شده
خانهاش محصور دشمنها شده
بر دفاع شوهرش فردی ندید
بین آن نامردها مردی ندید
گفت باید پیش امواج خطر
یار بهر یار خود گردد سپر
من که تنها دختر پیغمبرم
پشت این در پیشمرگ حیدرم
فاطمه تنها طرفدار علیست
در هجوم دشمنان یار علیست
آن که باشد مرد این سنگر، منم
اولین قربانی حیدر منم
غلامرضا سازگار
(نخل میثم، ج۲، ص۱۴۹)
9️⃣ در زبان حال سرایی از زبان پدیدههای بیجان نیز میتوان سخن گفت. چنانچه استاد محمدجوادغفورزاده(شفق) از زبان درخت، شعری جذاب و دلنشین سروده است که بخشی از شعر را مرور کنیم:
سالها پیش در این شهر، درختی بودم
یادگار کهن از دورۀ سختی بودم
هرگز از همهمۀ باد نمیلرزیدم
سایهپرودِ چه اقبال و چه بختی بودم
به برومندیِ من بود درختی کمتر
رشد میکردم و میشد تنهام محکمتر
من به آیندۀ خود روشن و خوشبین بودم
باغ را آینهای سبز به آیین بودم
روزها تشنۀ همصحبتیِ با خورشید
همهشب همنفسِ زهره و پروین بودم
ریشه در قلب زمین داشتم و سر به فلک
برگهایم گلِ تسبیح به لب، مثل ملَک
...ناگهان پیک خزان آمد و باد سردی
باغ شد صحنۀ طوفان بیابانگردی
در همان حال که احساس خطر میکردم،
نرم و آهسته ولی با تبر آمد مردی
تا به خود آمدم، از ریشه جدا کرد مرا
ضربههایش متوجّه به خدا کرد مرا
حالتی رفت که صد بار خدایا کردم
از خدا عاقبت خیر تمنّا کردم
گر چه از زخمِ تبر روی زمین افتادم
آسمانسِیر شدم، مرتبه پیدا کردم
از من سوختهدل بال و پری ساخته شد
کمکم از چوب من، آنروز دری ساخته شد
تا نگهبان سراپردۀ ماهم کردند،
هر چه «در» بود در آن کوچه، نگاهم کردند
از همان روز که سیمای علی را دیدم
همهشب تا به سحر چشم بهراهم کردند
مثل خود تشنۀ سیراب نمیدیدم من
این سعادت را در خواب نمیدیدم من...
(یاس یاسین، ص۶۵)
(ادامه دارد...)
📗 #آینه_بیغبار (دفتر دوم)
✍🏻 #سیدمهدی_حسینی_رکنآبادی
#الی_الحبیب
.
.
#آموزش_مداحی
🔰سه رکن در محتوای مداحی
♦از لحاظ مضمون باید سه رکن در متن و شعر مداح وجود داشته باشد.
🔶من از آقایان مداحان محترم خواهش دارم در رکن اول همچون روش سابق و معمول مداحان،ابتدا غزل و یا قصیدهای را برگزینند که در آن از اخلاق انسانی ذکر شده باشد، آن هم با روش مناسب و صدای خوب شما، تا مردمی که گوش میدهند کاملاً تحت تاثیر قرار بگیرند.
🔻در رکن دوم معارف اسلامی را از توحید و از انقلاب و از مسائل انقلاب و مسائل مربوط به زندگی ائمه، از ابعاد مبارزه و ابعاد انقلابی مطرح کنند.
🔻و در رکن سوم هم که ذکر مصیبت است باید البته با بعد انقلابی مطرح بشود.
و حتما باید مصیبت ذکر بشود. گاهی در بعضی از روضهخوانیها مصیبت اصلاً ذکر نمیشود. مصیبت، یعنی آن واقعهای که اتفاق افتاده باید تشریح بشود.
📌|دیدار مداحان سال ۱۳۶۵|
✍️حضرت آیتالله امام خامنهای (مدظلهالعالی)
#الی_الحبیب
.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▫️کسی که با حسینه روسفیده
❤️ یادت باشه، حسین تنها امیده
..........
لالالالا لا اله الا الله
لالایی محمدٌ رسول الله
لالالایی علیٌ ولی الله
حسین ثارالله، اباعبدالله
لالا لالا عزیزم گل پونه
مادر میخواد برات قصه بخونه
هزارون ماجرا داره زمونه
عزیز مادر، گل نیلوفر
لالالالا لا اله الا الله
لالایی محمدً رسول الله
لالالایی علیٌ ولی الله
حسین ثارالله، اباعبدالله
گل محمدی لالایی لالا
سلام و صلواتش رو لب ما
مدینه زائرش می شیم ایشالا
بهشت دنیا، رسول خدا
لالالالا لا اله الا الله
لالایی محمدٌ رسول الله
لالالایی علیٌ ولی الله
حسین ثارالله، اباعبدالله
لالا لالا گل یاس پیغمبر
گلی از همهٔ گلها خوشبوتر
واسه ما فاطمهس بهترین مادر
نیفتی از پا، بگو یا زهرا
لالالالا لا اله الا الله
لالایی محمدٌ رسول الله
لالالایی علیٌ ولی الله
حسین ثارالله، اباعبدالله
گل نعنا، گل بادوم و زیره
یادت باشه، علی تنها امیره
الهی دستتو مولا بگیره
علی یار تو، نگهدار تو
لالالالا لا اله الا الله
لالایی محمدٌ رسول الله
لالالایی علیٌ ولی الله
حسین ثارالله، اباعبدالله
لالا لالا لالا گل یاسمن
دلت وامیشه تا بگی یا حسن
هنوز از اسم او می ترسه دشمن
غریب زهراس، پناه دلهاس
لالالالا لا اله الا الله
لالایی محمدً رسول الله
لالالایی علیٌ ولی الله
حسین ثارالله، اباعبدالله
گل لاله گل سرخ شهیده
کسی که با حسینه روسفیده
یادت باشه، حسین تنها امیده
همین روزا ما، میریم کربلا
....
لالالالا گل نرگس کجایی
تو رمز انتقام لالههایی
میدونم هرکجایی فکر مایی
کجایی ای ماه، بقیه الله
نغمه پرداز: سیدمهدی سرخان
DoaNodbeh990921.mp3
44.91M
🤲 قرائت #دعای_ندبه
🎙 بانوای : حاج #میثم_مطیعی
📆 جمعه ۲۱ آذر ماه ۱۳۹۹
Namahang Donyai Man 1403 Narimani [Mohjat_Net].mp3
1.42M
#شور_امام_حسین
#امام_رضا
#امام_حسن
#سید_رضا_نریمانی
#نماهنگ #دنیای_منه 1403
اونی که پهنه سفرش این شبا
گداشو میبینه
پای حرف منم شبیه اون
غریبه میشینه
اصاً امید هر غریب و مسکینه
برای چی میخوری غصه ی فردا
قبلِ اینکه بخوای میبخشه آقا
پیش کریم بیای میشه فراموش
هرچی غمه تو دنیا
دنیای منه
امام حسن بزرگتر از دردای منه
****
وقتی که از همه خسته میشم
بازم یه راه دارم
یه رفیقی که عمریه باهاش
برو بیا دارم
منه بی کس و کار امام رضا دارم
فقط امام رضاست دوای دردم
مثه کبوتراش دورش میگردم
از بچگی که دستمو گرفته
دیگه رهاش نکردم
دنیای منه
امام رضا بزرگتر از دردای منه
****
شاید ازم بپرسن این روزا
هنوز دوسش داری
چی گرفتی از این سینه زدن
از این عزاداری
آخه روضه میری تو این گرفتاری
آره دوسش دارم مثل قدیما
آره غلامشم برا همیشه
بگو که زندگیت بدون این عشق
مگه زندگی میشه
دنیای منه
امام حسین بزرگتر از دردای منه
#محمد_خبازی ✍
#شور
#امام_حسین
نماهنگ دنیای من 1403
.
.
ما میخواهیم مثل کدامیک باشیم؟
مراقب باشیم...
پ.ن۱: به عاقبتهای گوناگون هم توجه کنید، #عمیر_بن_ابی_وقاص ، شهید بدر،
#سعد_بن_ابی_وقاص برادرش، قاعدین دوران #امیرالمومنین که مولا را تنها گذاشت
#هاشم_بن_عتبه_بن_ابیوقاص، معروف به #مرقال برادر زاده عمیر و سعد، فرمانده شهید #صفین و نور چشم مولا
#عمر_بن_سعد_بن_ابیوقاص، برادر زاده عمیر و پسر عموی هاشم مرقال و پسر سعد، میشود قاتل ابی عبدالله ...
چه عجیب است، یک خانواده، با این همه تمایز...
#طباخیان✍
.
.
#غزل
#امام_زمان عج
#کربلایی_حسین_طاهری 🎤
مسیر عشق بلند است و پای ما لنگ است
نفس کشیدن مان بی تو ،مایه ی ننگ است
گناه، از تو مرا دور کرده ،می دانم
ببین که فاصله ی ما هزار فرسنگ است
به هر که فکر کنی دل سپرده ام ،جز تو
بگو چه کار کنم با دلی که از سنگ است
مرا به چادر خاکیِ مادرت بپذیر
حنای من که دگر سالهاست بی رنگ است
#
شنیده ایم که مادربه بستر افتاده
شنیده ایم درِ خانه ی علی جنگ است
دلم برای سیاهیِ پرچم زهرا...
برای گریه ی از داغ مادرم تنگ است
شاعر: #احسان_نرگسی ✍
مداح: #حسین_طاهری🎤
دانلود سبک: 👇👇👇
https://emam8.com/upload/sabks/03/8/86930_1403812183226_4214848.mp3
👇