eitaa logo
پژوهش و نگارش - نکته‌‌ها گفته‌ها یافته‌ها
272 دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
146 ویدیو
390 فایل
رزومه و آثار دکتر حامد شریعتی نیاسر: https://magiran.com/R440070 https://www.researchgate.net/profile/Hamed-Shariati-Niyasar-2
مشاهده در ایتا
دانلود
💢وزیر علوم نحوه حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های هوش مصنوعی را اعلام کرد  🔹وزیر علوم، تحقیقات و فناوری میزان حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان ارشد و دکتری در حوزه هوش مصنوعی را اعلام کرد.  ادامه مطلب را اینجا بخوانید:👇👇 https://www.msrt.ir/fa/news/86634 ♻️ با ما همراه باشید http://eitaa.com/msrt_ir 🆔@msrt_iri
برخی اشتقاقات قرآنی استبرق یكی از واژگانی است که حروف s و t، دو حرف اصلی آن‏ را تشکیل می‌دهند. ✅ این واژه به معنای بافت حریری و ابریشم ضخیم و زیبا است. معرّب ِ استبر، استبرک و ستبر (فارسی) مأخوذ از stawr و stapr یا staprak (پهلوی) است و در فارسی ستبرق نیز گفته شده است. ✅ از همین ریشه است: ستبرا، ستبری و ستبرنا به معانی کلفتی، سفتی و غلظت. ✅ گاهی نیز، صدای t در s ادغام می.شود و ریشه‌ای مانند «أس‌س» پدید می‌آید که کاربردی از آن ‏را در این آیه می‌بینیم: 💠 أَفَمَنْ أَسَّسَ بُنْیانَهُ عَلَی تَقْوَی مِنَ اللَّهِ وَ رِضْوَانٍ خَیرٌ أَمْ مَنْ أَسَّسَ بُنْیانَهُ عَلَی شَفَا جُرُفٍ هَارٍ فَانْهَارَ بِهِ فِی نَارِ جَهَنَّمَ (توبه: ۱۰۹). ❇️ اُسّ و اساس، به معنای بنیاد، بنلاد، بنوره، دیوار، شالوده، بن، پی، بنیاد، پیکره و اصل و نیز به معنای پایه و بنیاد هر چیز و دارای ریشه در زبان‌های آرامی و سریانی است. ❇️ ریشه فعل أس‌س در عربی نیز با فعل esse (لاتین) و دیگر زبان‌های اروپایی ارتباط پیدا می‌کند. واژه os (فرانسه) مشتق از ossum (لاتین) os و ossis (لاتین) است و دارای اَشکال و کاربردهای متعددی می‌باشد، از جمله: واژه‌های فرانسه: ossature, osseeux، osselet, ossement, osse, ossé, ossifier . ❇️ واژه اُس در فارسی به ‌معنای استخوان است که امروز نیز در واژه‌ای همچون اُسودان (استخواندان، محل قرار دادن استخوان‌های مردگانِ زرتشتی که بدن آنها بر مکان بلند نهاده و گوشتشان توسط پرندگان خورده می‌شده است)، وجود دارد. ❇️ واژه اُس در فرانسه نیز عبارت از os است که خود دارای ریشه‌ها و اشتقاقات قدیمی در لاتین و یونانی و برابر است با واژه‌های است، استه و هسته، خسته، هستو و خستو همگی به معنا یا مرتبط با واژه استخوان. ✅ از همین جاست که هسته و خستو هر دو هم به‌ معنای قسمت سخت میوه و استخوان جانوران آمده است. ✅ واژه‌های پهلوی استوار، سُتوار، اِستان (پسوندی به معنای مکان استقرار)، اُستان، آستان، اُستن، أستون، سُتوان، اُستوانه، (و معرب آن، اصطوانه) با واژه‌های بالا دارای ریشه‌ای واحدند. ❇️ نام رستم قهرمان اساطیری ایران باستان، واژه ای پهلوی (rōstahm) به‌ معنای راست تن، بزرگ‌تن و قوی‌اندام است. استخر، نام شهر معروف پارس در قبل از اسلام، هم‌چنان به‌ معنای سخت و محكم است. ❇️ ریشه‌ esـ در بسیاری از زبان‌های «هند و اروپایی» به‌ معنای بودن است و ریشه‌های sist/st نیز بر مفاهیم استقرار، بودن و ثبات دلالت دارد. ✅ نظیر sit (انگـلیسی): نشستن، seat (انگـلیسی): مکان نشستن، site (انگـلیسی): مقر، sis/sise (فرانسه): واقع بودن و نیز معادل اساس. ❇️ در پاره‌ای واژگان حرف t از ریشه‌های sist/st اشاره شده در بالا حذف یا تبدیل به حرفی دیگر می‌شود، نظیر asseoir (فرانسه): استوار کردن، نشاندن. أسّ، هم‌ریشه با واژه‌های پهلوی ast, aste, haste است. ❇️ ریشه sist/st در واژگان فراوانی از زبان‌های هند و اروپایی با همان مفاهیم اشاره شده در بالا وجود دارند، از جمله: instaurer, instituer, assister, consister, exister, constater و نیز. ✅ اسم‌هایی چون: instance, distance, statique, constance, statistique, statice . ❇️ واژه établir (فرانسه): برقرار کردن و ثبات بخشیدن، معادل establish (انگلیسی)، از مصدر stabilire (لاتین) و از همین ریشه‌ی مشترک است‌. ❇️ واژه état (فرانسه) به‌ معنای حالت وضعیت و Etat (فرانسه) به‌ معنای حکومت (با توجه به ثبات و استقرار نهفته در مفهوم آن) از statut (لاتین) آمده است. ✅ فعل esse (لاتین) و être (فرانسه) به معنای اَستن و بودن از مصدر لاتین عامیانه esser آمده است. و نیز از همین ریشه مشترک است: station (فرانسه و انگلیسی): سرپابودن، توقف و ایستگاه از statio (لاتین). statut (فرانسه): اساس‌نامه، statue (فرانسه): مجسمه، مشتق از statutum (لاتین)، statique (فرانسه): ساکن. 🖋 دکتر ابوالفضل خوش‌منش 📚نظماهنگ قرآن، ائتلاف لفظ و معنا در کلام وحی 📖 ص ۱۳۱-۱۳۳ 🏢 مؤسسه فرهنگی و هنری تألیف، ترجمه و نشر(۱۳۹۹). 🆔 http://eitaa.com/zekra114
🔴سوال: آیا می‌توانم مقاله‌ای که به را برای انتشار در یک زبان هم ارسال کنم و یا یک مقاله را در منتشر کنم؟ ⁉️ 🔵 جواب کوتاه و قاطع: خیر‼️ خیلی جاها دیدم که می‌نویسند با رعایت شرایطی می‌شود این کار را انجام داد؛ ولی واقعیت این است که با هیچ شرایطی این کار درست و اخلاقی نیست. می‌گویند اگر سردبیران هر دو نشریه موافقت کنند اوکی است، ولی باور کنید سردبیر یک نشریه خوب اگر چنین پیامی برایش بفرستید سوژه خنده‌اش برای چندین روز فراهم می‌شود. چاپ یک مقاله به دو زبان مصداق انتشار مجدد duplicate publication محسوب می‌شود که عملی غیراخلاقی است و می‌تواند منجر به رترکت (پس دادن) مقاله در یک یا هر دو نشریه شود که آبروریزی علمی شدیدی محسوب می‌شود. ✅حرف نهایی: اگر فکر می‌کنید مقاله‌ای که نوشته اید کیفیت خوبی دارد از همان اول برای نشریه معتبری بفرستید. هر مقاله فقط یک بار منتشر می‌شود. *┄┄┄┅═✧❁❁✧═┅┄┄┄* 🔎کانال علمی مهارت‌های پژوهشی پژوهشیار https://eitaa.com/joinchat/4176085290C7e1572999a *┄┄┄┅═✧❁❁✧═┅┄┄┄* ‌
🔴 سوال: چه اموری باعث می‌شود؟ 🔴پاسخ: هر دانشگاه، آیین نامه خاص خود را دارد و باید فرم امتیازدهی به دستادردهای علمی دانشگاه‌ خودتان را مشاهده کنید. در تصویر یک نمونه از این فرم‌ها مشاهده می‌کنید که میزان امتیاز مقالات ، و ذکر شده است. ✅حوزه علمیه قم، برای داشتن مقاله، نمره‌ای به پایان نامه اضافه نمی‌کند اما در حوزه علمیه خراسان امتیاز دارد! *┄┄┄┅═✧❁❁✧═┅┄┄┄* 🔎کانال علمی مهارت‌های پژوهشی پژوهشیار https://eitaa.com/joinchat/4176085290C7e1572999a *┄┄┄┅═✧❁❁✧═┅┄┄┄*
📚📚📚 💠 در قالب فیلم ۱.ترمزهای ذهنی در مسیر پژوهش و موفقیت 🔸 قسمت اول: https://eitaa.com/pzh_mgh/104 🔸 قسمت دوم: https://eitaa.com/pzh_mgh/158 🔸 قسمت سوم: https://eitaa.com/pzh_mgh/204 🔸 قسمت چهارم: https://eitaa.com/pzh_mgh/267 🔸 قسمت پنجم: https://eitaa.com/pzh_mgh/359 🔸 قسمت ششم: https://eitaa.com/pzh_mgh/448 🔸 قسمت هفتم: https://eitaa.com/pzh_mgh/542 🔸 قسمت هشتم: https://eitaa.com/pzh_mgh/606 🔸 قسمت نهم: https://eitaa.com/pzh_mgh/680 ۲.مراحل ثبت درخواست پایان نامه طبق ضوابط و شرایط قوانین جامعه الزهراء https://eitaa.com/pzh_mgh/681 ۳.چگونه پایان نامه را به سلامت تمام کنم؟ 🔸 قسمت اول: https://eitaa.com/pzh_mgh/766 🔸 قسمت دوم: https://eitaa.com/pzh_mgh/847 🔸 قسمت سوم: https://eitaa.com/pzh_mgh/921 🔸 قسمت چهارم: https://eitaa.com/pzh_mgh/1009 🔸 قسمت پنجم: https://eitaa.com/pzh_mgh/1098 🔸 قسمت ششم: https://eitaa.com/pzh_mgh/1193 ۴.چرا پژوهشم به درد نمی خورد؟ 🔸 قسمت اول : https://eitaa.com/pzh_mgh/1268 🔸 قسمت دوم: https://eitaa.com/pzh_mgh/1343 🔸 قسمت سوم: (مدل مفهومی) https://eitaa.com/pzh_mgh/1436 🔸 قسمت چهارم: (جزیره ای عمل کردن) https://eitaa.com/pzh_mgh/1551 🔸 قسمت پنجم: https://eitaa.com/pzh_mgh/1635 🔸 قسمت ششم https://eitaa.com/pzh_mgh/1694 🔸 قسمت هفتم https://eitaa.com/pzh_mgh/1772 ۵.آموزش ورد 🔸 جلسه اول و دوم(تنظیمات info) https://eitaa.com/pzh_mgh/1848 ۶.تنظیمات option در ورد 🔸تنظیمات1 Option https://eitaa.com/pzh_mgh/1920 🔸تنظیمات2 Option https://eitaa.com/pzh_mgh/2001 🔸تنظیمات3 Option https://eitaa.com/pzh_mgh/2062 ۷.آموزش افزونه ها در ورد 🔸 جلسه اول https://eitaa.com/pzh_mgh/2145 🔸 جلسه دوم https://eitaa.com/pzh_mgh/2235 🔸 جلسه سوم https://eitaa.com/pzh_mgh/2313 ۸.تنظیمات صفحه https://eitaa.com/pzh_mgh/2397 ۹.استایل نرمال۱ https://eitaa.com/pzh_mgh/2472 ۱۰.استایل نرمال ۲ https://eitaa.com/pzh_mgh/2532 ۱۱.استایل هدینگ https://eitaa.com/pzh_mgh/2595 ۱۲.شماره گذاری عناوین https://eitaa.com/pzh_mgh/2639 ۱۳.فاصله عناوین https://eitaa.com/pzh_mgh/2697 ۱۴.اصول کار با جدول در محیط ورد 🔸جلسه اول https://eitaa.com/pzh_mgh/2942 🔸جلسه دوم https://eitaa.com/pzh_mgh/3012 🔸جلسه سوم https://eitaa.com/pzh_mgh/3076 ۱۵.نگارش چند ستونه و شماره خط در ورد https://eitaa.com/pzh_mgh/3171 ۱۶.اصول فرمول نویسی۱ https://eitaa.com/pzh_mgh/3261 ۱۷.اصول فرمول نویسی۲ https://eitaa.com/pzh_mgh/3331 ۱۸.ارجاع شکل به متن https://eitaa.com/pzh_mgh/3404 ۱۹.پانویس و پی نوشت۱ https://eitaa.com/pzh_mgh/3481 ۲۰.پانویس و پی نوشت ۲ https://eitaa.com/pzh_mgh/3557 ۲۱.بخش بندی https://eitaa.com/pzh_mgh/3646 ۲۲.شماره صفحه https://eitaa.com/pzh_mgh/3730 ۲۳.سربرگ و پابرگ https://eitaa.com/pzh_mgh/3802 ۲۴.فهرست شکل و... https://eitaa.com/pzh_mgh/3871 ۲۵.فهرست مطالب https://eitaa.com/pzh_mgh/3932 ۲۶. تعداد کلمات و بررسی متن https://eitaa.com/pzh_mgh/4054 ۲۷.پنجره انتخاب و پیمایش https://eitaa.com/pzh_mgh/4106 ۲۸. کار با چتکه و پاک کن https://eitaa.com/pzh_mgh/4148 ۲۹.جستجو و جایگزینی https://eitaa.com/pzh_mgh/4202 ۳۰. کار با حالت بررسی۱ https://eitaa.com/pzh_mgh/4260 ۳۱.کار با حالت بررسی۲ https://eitaa.com/pzh_mgh/4321 32.بوک مارک وهایپرلینک 💠 در قالب فیلم ۱.ترمزهای ذهنی در مسیر پژوهش و موفقیت 🔸 قسمت اول: https://eitaa.com/pzh_mgh/104 🔸 قسمت دوم: https://eitaa.com/pzh_mgh/158 🔸 قسمت سوم: https://eitaa.com/pzh_mgh/204 🔸 قسمت چهارم: https://eitaa.com/pzh_mgh/267 🔸 قسمت پنجم: https://eitaa.com/pzh_mgh/359 🔸 قسمت ششم: https://eitaa.com/pzh_mgh/448 🔸 قسمت هفتم: https://eitaa.com/pzh_mgh/542 🔸 قسمت هشتم: https://eitaa.com/pzh_mgh/606 🔸 قسمت نهم: https://eitaa.com/pzh_mgh/680 ۲.مراحل ثبت درخواست پایان نامه طبق ضوابط و شرایط قوانین جامعه الزهراء https://eitaa.com/pzh_mgh/681 ۳.چگونه پایان نامه را به سلامت تمام کنم؟ 🔸 قسمت اول: https://eitaa.com/pzh_mgh/766 🔸 قسمت دوم: https://eitaa.com/pzh_mgh/847 🔸 قسمت سوم: https://eitaa.com/pzh_mgh/921 🔸 قسمت چهارم: https://eitaa.com/pzh_mgh/1009 💠ادامه دارد....👇
فصل نامه «قرآن، فرهنگ و تمدن» شماره شانزدهم، تابستان ۱۴۰۳
فصلنامه شانزدهم4.pdf
13.55M
🔰شماره شانزدهم فصل نامه ((قرآن، فرهنگ، تمدن))
◽️ شانزدهمین شماره فصل‌نامه علمی «قرآن، فرهنگ و تمدن» از سوی دانشکده علوم قرآنی اصفهان منتشر شد. این مجله که در قالب فصل نامه و به صورت الکترونیک انتشار می یابد، پذیرای مقالات علمی پژوهشی اساتید و دانشجویان حوزه و دانشگاه می باشد. 🔺در این فصل نامه مقالاتی که به بررسی نقش قرآن و علوم قرآنی به طرق مختلف در شکل گیری و پیشرفت تمدن اسلامی پرداخته باشند مورد پذیرش قرار گرفته است. 🔰اساتید، پژوهشگران و علاقه مندان می توانند جهت مطالعه و همچنین ارسال مقالات خود از طریق درگاه الکترونیکی این مجله به آدرس : qcc.quran.ac.ir اقدام فرمایند. لازم به ذکر است فایل مجله مذکور در پیوست این خبر می باشد. 🔸این فصل نامه دارای دسترسی آزاد است. فایل PDF متن تمام مقالات منتشر شده در سایت نشریه موجود است می‌توانید به صورت رایگان آن را دانلود نمایند. 🔸مقالات این نوبت به شرح ذیل می باشد: ◽️چهارچوب نظری باستان شناسی قرآن کریم(مقاله پژوهشی) با نگارش آقای مهدی مرتضوی ◽️جُستاری در کاربست روش نظام واره ای تنزیلی در استخراج علوم انسانی قرآن بنیان(مطالعه موردی سوره های علق و بقره)(مقاله پژوهشی) با نگارش آقایان مجید چهری و مسعود اقبالی ◽️مورخان فارسی نگار و بهره گیری از آیات قرآن در گزارش ویران گری های حاکمان(مطالعه موردی آیه ۳۴ سوره نمل)(مقاله پژوهشی) با نگارش آقای طاهر بابائی،خانم سهیلا پیروزفر و آقای ولی عبدی ◽️کاوشی در مفهوم فرهنگ روزمرگی از نگاه قرآن کریم(مقاله پژوهشی) با نگارش خانمها زهرا صرفی و محدثه کریمی نیا ◽️راهبردهای تمدن ساز قرآن کریم با تاکید بر سوره یوسف«ع»(مقاله ترویجی) با نگارش آقایان مهدی نادی،سید حسین فلاح زاده و محسن الویری ◽️فرهنگ سازی الزامات غیر اقتصادی تمدن ساز در واژگان اقتصادی قرآن کریم (مقاله پژوهشی) با نگارش خانم سیده سمانه نطقی مقدم و آقای محمد مصطفی اسعدی https://eitaa.com/joinchat/3710124400Cc391bcaf40
اصل مقالات این شماره نیز به صورت جدا ارسال می گردد👇
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟠 ❇️استاد کـریم دولتـی 📌جلسه بیست‌ودوم ⏱مدت‌زمان: ۱۲:۴۲ ؛*┄┄┄┅═✧❁💠❁✧═┅┄┄┄* کانـال قـرآنـی نـغـمـه‌هـای بـهـشـتـی 🆔 @Naghmehaye_Beheshti
*فرصتی مغتنم برای دانشجویان و پژوهشگران جوان* ✒️ معاونت پژوهشی دانشکده الهیات دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران برگزار می کند:🔻 *سلسله نشست های «تجربیات پژوهشی استادان و صاحب نظران»:* نشست پنجاه و چهارم با حضور: *جناب آقای دکتر محمود واعظی* *دانشیار گروه علوم قرآن و حدیث و رئیس دانشکده الهیات دانشگاه تهران* زمان: *یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۷* *از ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۲* لینک ورود به نشست: https://vroom.ut.ac.ir/farabi1 @Enoensani
🔴سلسله همایش‌های فرمول یک 📍موضوع این برنامه: هر آنچه که در مورد OKR باید بدانید - تعریف کامل OKR - تفاوت‌های OKR با KPI -نحوه تعیین اهداف سازمانی و فردی - نحوه مشخص کردن نتایج کلیدی - آشنایی با چگونگی پیاده سازی در کسب و کار 🧾با ارائه گواهینامه حضور 🕰زمان برگزاری: چهارشنبه ۱۷ مردادماه ساعت ۱۶ الی ۱۹ مکان: دانشگاه اصفهان 🖊نحوه ثبت نام: https://evnd.co/Bz4xJ و یا ارسال عدد ۲ به ۰۹۹۱۸۶۰۱۰۰۴
کارگاه آموزشی مجازی(برخط) آشنایی با اقدام پژوهی در تعلیم و تربیت سیدنورالدین محمودی تاریخ برگزاری:  ۱۸تیرماه۱۴۰۳ پیوند ثبت نام در این دوره: https://Mata.ihcs.ac.ir/event/fa/event/731 پیوند ثبت نام در سایر دوره ها: https://Mata.ihcs.ac.ir 🍀🍀 http://eitaa.com/mataihcs
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
چند برای یک مقاله آکادمیک لازم است؟ /قسمت اول 🔸 در بسیاری از موارد دانشجویان این سوال را مطرح می کنند که ما حداقل باید چند منبع را در قسمت فهرست منابع مقاله خود بیاوریم و جوابی که معمولا از دیگران می شنوند این هست که خوب، این سوال رو از استادتون بپرسین چون در آخر آنها هستند که به شما نمره خواهند داد!😅 🔸به تجربه ثابت شده است تعداد مشخص شده ای برای این سوال وجود ندارد. بلکه نکته اصلی ای که باید به آن توجه شود این است که اصلا: ✳️ ؟ 🔹ما در مقالات، منابعی را که از آنها استفاده کرده ایم لیست می کنیم تا در برابر سوال ها و ابهام های خواننده درباره ایده ها و فرض ها و که در مقاله خود بیان کرده ایم، مقاله خود را پشتیبانی کنیم. در حقیقت ما می گوییم که همانطور که فلان دانشمندان نیز در تحقیق خود به فلان نتیجه رسیده اند.... یعنی ما داریم به خواننده می گوییم که این فرض یا جمله ای که بیان کردم در حقیقت از برخوردار است. 🔹لذا بهتر است به تعدادی که نیاز است منابع را ذکر کنیم تا به اندازه لازم جملات مهم مقاله خود را به پشتوانه های علمی محکم کنیم. این تعداد از ۱۵ منبع کمتر نباشد. ادامه دارد... *┄┄┄┅═✧❁❁✧═┅┄┄┄* 🔎کانال علمی مهارت‌های پژوهشی پژوهشیار https://eitaa.com/joinchat/4176085290C7e1572999a *┄┄┄┅═✧❁❁✧═┅┄┄┄*
16.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹ببینید|دوره 🔍 💠: آموزش سایت کتابخانه دیجیتال نور (نورلایب) 📲آدرس سایت نورلایب 🌐noorlib.ir 🔰مشاهده جلسات قبل: ▫️جلسه اول ▫️جلسه دوم ▫️جلسه سوم ▫️جلسه چهارم ▫️جلسه پنجم ▫️جلسه ششم 📖 📑 📚 پایان نامه صفر تا صد 🆔https://eitaa.com/joinchat/406126783Cf5899341eb
💢در تدوین مقالات برگزار می‌شود ChatGPT کارگاه کاربست  🔹کارگاه آموزشی کاربست ChatGPT در تدوین مقالات به صورت حضوری و مجازی در ایرانداک برگزار می‌شود. ادامه مطلب را اینجا بخوانید:👇👇 https://www.msrt.ir/fa/news/86663 ♻️ با ما همراه باشید http://eitaa.com/msrt_ir 🆔@msrt_iri
♦️📣 *تازه‌های نشر الکترونیک* 📚نسخه الکترونیک کتاب *فلسفه‌های تعلیم و تربیت در تمدن اسلامی* منتشر شد. 🖌مؤلفان: دکتر *محمد داودی* (دانشیار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه) دکتر *محمد بهشتی* (دانشیار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه) دکتر *سعید بهشتی* (استاد دانشگاه علامه طباطبایی) 📝 *چکیده کتاب* : فرهنگ و تمدن اسلامی اگر بخواهد هویت ممتاز خود را حفظ کرده، به بالندگی خود ادامه دهد، گریزی از تولید فلسفة تعلیم و تربیت و علوم تربیتی خاص خود ندارد. نخستین گام در این مسیر، بازخوانی فلسفه‌های شکوفا‌شده در دامن فرهنگ و تمدن اسلامی و سازگار شده با اقتضائات آن با نگاه تعلیم ‌وتربیتی است. این اثر که حاصل سه طرح پژوهشی (فلسفة تعلیم ‌و تربیت مشاء، اشراق و متعالیه) و در قالب کتاب درسی تلخیص و بازنویسی شده، گام نخست در تدوین فلسفة تعلیم و تربیت اسلامی ‌ایرانی است که با بازخوانی این فلسفه‌ها با نگاه تربیتی، مبانی تعلیم‌ و تربیت برای هر مکتب فلسفی به صورت جداگانه در قالب مبانی مابعدالطبیعی، معرفت‌شناختی، انسان‌شناختی، اخلاق‌شناختی و جامعه‌شناختی تعلیم ‌و تربیت استخراج و ارائه شده است. همچنین با استخراج دلالت‌های مبانی و استخراج آرای تربیتی فیلسوفان هر مکتب، نظریة تعلیم ‌و تربیت آنان را به‌صورت مستقل در قالب مفهوم و ماهیت، اهداف، ساحت‌ها، عوامل، مراحل تربیت و... ارائه کرده است. 💢💥عرضه در نرم‌افزار کتابخوان سمتا: 📕https://samta.samt.ac.ir/product/28390 --------------- 🔻کتاب نما: https://eitaa.com/ketabnama_rihu 🔻پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در ایتا: https://eitaa.com/rihu_ac_ir