eitaa logo
فضائل امیرالمومنین علی علیه السلام🇵🇸
2هزار دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
2.3هزار ویدیو
160 فایل
🌸اگر کسی فضائل امیرالمومنین علی علیه السلام را نقل کند خداوند گناهان زبان او را می بخشد🌸 💠تعجیل در فرج قطب عالم امکان صلوات💠 خادم : @Alisafaei72 🌷درمحضراستادشجاعی @jalasate_ostad
مشاهده در ایتا
دانلود
💫بسم الله الرحمن الرحیم💫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔘دعا براى تعجيل در فَرَج 🔘تفسير العيّاشى -به نقل از فضل بن ابو قرّه-: شنيدم كه امام صادق عليه السلام مى‌فرمايد: «خداوند به ابراهيم(ع) وحى كرد كه به زودى، فرزندى برايت به دنيا مى‌آيد. آن را به ساره(س) گفت. وى گفت:«من با اين پيرى و كهن‌سالى،بچّه مى‌زايم‌؟!». خداوند به ابراهيم(ع) وحى كرد: او به زودى بچّه‌دار مى‌شود؛امّا چون سخن مرا رد كرد، فرزندانش چهارصد سال به سختى مى‌افتند. هنگامى كه سختى بنى اسرائيل به درازا كشيد و چهل روز به گريه و ناله پرداختند، خداوند به موسى(ع) وحى كرد كه آنان را از دست فرعون آزاد كند و از اين رو،صد و هفتاد سال عذاب از آنها برداشته شد». امام صادق عليه السلام فرمود: «شما نيز اين گونه هستيد.اگر شما نيز چنين كنيد،خداوند از كارتان گره مى‌گشايد؛امّا اگر اين گونه نكنيد،امر تا نهايتش مى‌رود». 📓.تفسير العيّاشى:ج 2 ص 154 ح 49 📓بحار الأنوار:ج 52 ص 131 ح 34. @mola_amiralmomenin_as
(ع) 🔘پرتو اوّل: خداشناسى: ▪️آنچه در شناخت خدا ممكن نيست: ✔️شناخت كُنه ذات خدا 🔘 امیرالمؤمنین على عليه السلام: ♻️ازلى بودن او، مانعى است براى جولان افكار، و ابدى بودن او، بازدارنده‌اى است براى بلندنگرى خِردها. 📗الكافي: ج 1 ص 140 ح 5 ♻️هر كس در ذات خدا بينديشد، به كژراهه مى‌گرايد. 📗غرر الحكم: ح 8487، ♻️هر كس در ذات خدا بينديشد، از دين برمى‌گردد. 📗الكافي: ج 8 ص 22 ح 4 @mola_amiralmomenin_as
✔️شناخت كُنه ذات خدا 🔗 امیرالمؤمنین على عليه السلام: 🔆اى سؤال كننده! بنگر و از آنچه قرآن در وصف خداوند، تو را بدان راهنمايى كرده، پيروى كن، و از نور هدايت قرآن، روشنايى گير. ❌⚠️آنچه شيطان، دانستن آن را بر تو لازم كرده، از آن چيزهايى است كه نه وجوب آن در قرآن آمده است و نه در سنّت پيامبر صلى الله عليه و آله، و نه در سنّت پيشوايان هدايتگر، اثرى از آن ديده مى‌شود. 🔰 پس دانش آن را به خداى عز و جل وا گذار كه اين، نهايت حقّ خدا بر توست. ♻️بدان كه راسخان در علم، كسانى هستند كه اقرار آنها به مجموعه آنچه از غيب پوشيده كه تفسير آن را نمى‌دانند، آنان را از فرو غلتيدن در موانعِ نهاده شده در برابر غيب، بى‌نياز مى‌كند و خداوند متعال، اعتراف آنان را به ناتوانى از دستيابى به آنچه احاطه علمى به آن ندارند، ستوده است، و ژرف‌انديشى نكردنِ آنها را در آنچه جستجو از كُنه آن را بر عهده‌شان نگذاشته‌اند، «راسخ بودن [در علم]» ناميده است. 🔰🔅تو نيز به همين اندازه، بسنده كن و عظمت خداى عز و جل را با توان عقل خود، اندازه مگير كه از نابود شوندگان خواهى بود. ♻️او قادرى است كه اگر اوهام براى درك سر حدّ قدرتش به پرواز درآيند، و انديشه مبرّا از خطرهاى وسواس، تلاش كند كه به ژرفاى ناديدنى‌هاى ملكوتش برسد، و دل‌ها به سوى او پر كشند تا در چگونگى اوصاف او جارى شوند، و باريك‌انديشى‌هاى خِرد به حوزه‌اى گام نهد كه پيش از دستيابى به صفات، به فكر دانستن ذات او باشد، خداوند، همگى را باز مى‌دارد. 🔆آنها، چون بخواهند پرده‌هاى غيب را بدرَند و راه به ساحَت خداى عز و جل بَرَند، با پيشانى ضربه‌خورده، باز مى‌گردند و اعتراف مى‌كنند كه با بيراهه رفتن، به كُنه معرفت او نتوان رسيد و خاطره‌اى از حد و اندازه شكوهمندىِ عزّتش، به انديشه صاحبان خرد، خطور نخواهد كرد. 📚نهج البلاغة: الخطبة 91، 📚التوحيد: ص 55 و ص 51 ح 13، 📚تفسير العيّاشي: ج 1 ص 163 ح 5. 📚تيسير المطالب: ص 203. 📚بحار الأنوار: ج 57 ص 107 ح 90. @mola_amiralmomenin_as
فضائل امیرالمومنین علی علیه السلام🇵🇸
🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 #انگيزه‌هاى_دشمنى_با_امیرالمؤمنین_(ع) 1- كينه‌توزى‌ها نسبت به پيامبر خدا(ص) شرح نهج
🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 (ع) 2-كينه‌هاى برجا مانده از جنگ‌هاى بدر و حنين و جز اينها ✅عيون أخبار الرضا عليه السلام به نقل از حسن بن على بن فضّال،در گفتگو با امام رضا عليه السلام :درباره امير مؤمنان از ايشان پرسيدم كه: چگونه مردم از وى روى گرداندند و به سوى ديگران رفتند،با آن كه از برترى،سبقت در مسلمانى،و جايگاه وى نزد پيامبر خدا باخبر بودند؟ فرمود: «آنان،فقط به اين جهت از على عليه السلام روى گرداندند و به سوى ديگران رفتند با آن كه از برترى وى آگاه بودند كه على عليه السلام بسيارى از پدران،پدر بزرگان، برادران، عموها،دايى‌ها و نزديكان ايشان را كه دشمن خدا و پيامبرش بودند كشته بود. از اين رو، آنان كينه على عليه السلام را در دل داشتند و مايل نبودند كه او بر ايشان حكومت كند.چنين كينه‌اى از ديگران در دل‌هايشان نبود؛ براى اين كه [ ديگران] در جهاد، مانند وى پيشاپيش پيامبر خدا نبودند.بدين سبب،از وى روى گرداندند و به ديگرانْ روى آوردند». 📗عيون أخبار الرضا عليه السلام:ج 2 ص 81 ح 15، 📗علل الشرائع:ص 146 ح 3 ✅.تاريخ دمشق به نقل از ابن طاووس، از پدرش: به على بن حسين بن على عليهم السلام گفتم:چرا قريش،على عليه السلام را دوست نمى‌دارند؟ فرمود:«چون على عليه السلام نخستينِ ايشان را به جهنّم فرستاد و آخرينِ ايشان را به ننگ،مبتلا ساخت». 📗تاريخ دمشق:ج 42 ص 290،المعجم لابن الأعرابي:ج 1 ص 300 ح 573. @mola_amiralmomenin_as
(ع) 🔴محروميّت از رحمت خداوند سبحان 💠پيامبر خدا صلى الله عليه و آله: خداوند از فرو فرستادن باران بر قوم بنى اسرائيل به خاطر بدانديشى آنان درباره پيامبرانشان امتناع كرد و از فرو فرستادن باران بر اين امّت [ نيز] به خاطر دشمنى‌شان با على بن ابى طالب،امتناع مى‌كند. 📜تاريخ دمشق:ج 42 ص 282 ح 8813 و ص 283 نحوه، 📜الفردوس:ج 1 ص 344 ح 1374 💠.پيامبر خدا صلى الله عليه و آله: خداوند عز و جل باران را از بنى اسرائيل به خاطر بدانديشى آنان درباره پيامبرانشان و اختلاف در دينشان،باز گرفت. نيز اين امّت را به خشك‌سالى مبتلا خواهد ساخت و باران آسمان را از آنان به خاطر دشمنى‌شان با على، دريغ خواهد داشت. 📜المناقب لابن المغازلي:ص 141 ح 186؛ 📜إرشاد القلوب:ص 236 كلاهما عن ابن عبّاس. @mola_amiralmomenin_as
(ع) ✔️پليدزادگى ♦️پيامبر خدا صلى الله عليه و آله و سلم خطاب به على عليه السلام : از عرب،كسى جز متّهم به حرامزادگى،و از انصار،كسى جز يهودى،و از ساير مردم،كسى جز بدبخت،با تو دشمنى نمى‌كند. 📎المناقب للخوارزمي:ص 323 ح 330 عن ابن عبّاس، 📎الخصال:ص 577 ح 1 ♦️پيامبر خدا صلى الله عليه و آله و سلم: اى على! از قريش،جز زناكار،و از انصار،جز يهودى، و از عرب،جز متّهم به حرام‌زادگى،و از ساير مردم،جز بدبخت،با تو دشمنى نمى‌كند. 📎علل الشرائع:ص 143 ح 7 عن جابر بن عبد اللّه الأنصاري، 📎فضائل الشيعة:ص 67 ح 25 عن معاوية بن عمّار عن الإمام الصادق عن أبيه عن جدّه عليهم السلام عنه صلى الله عليه و آله، 📎المناقب لابن شهر آشوب:ج 2 ص 267 عن الإمام عليّ عليه السلام عنه صلى الله عليه و آله و ج 3 ص 231، 📎بشارة المصطفى:ص 201؛ 📎فرائد السمطين:ج 1 ص 135 ح 97 @mola_amiralmomenin_as
فضائل امیرالمومنین علی علیه السلام🇵🇸
🔘ويژگى‌هاى #خوارج #بخش_هفتم 4️⃣جمود و خشك‌مغزى 🔘جمود و خشك‌مغزى از ويژگى‌هاى برجستۀ #خوارج است،
🔘ويژگى‌هاى 5️⃣كج‌فهمى و بدفهمى 🔘خوارج در رويكرد به قرآن و حوادث گرفتار كج‌فهمى و بدفهمى بودند و به دليل ويژگى‌هاى ديگر خود، بر اين كج‌فهمى و بدفهمى اصرار مى‌ورزيدند. آنان فهم نادرست و واژگونۀ خود را عين حق و صواب مى‌دانستند و فهم و درك ديگران را به هيچ مى‌انگاشتند. شعار خوارج در عرصۀ پيكار صفّين بر مبناى همين كج‌فهمى و بدفهمى ظهور كرد. شعار «لَا حُكْمَ‌ إِلَّا للّٰهِ‌»، برگرفته از اين آيه بود كه خداوند فرموده است: «إِنِ‌ الْحُكْمُ‌ إِلاّٰ لِلّٰهِ‌» : حُكمى نيست مگر براى خدا. ♦️⚜️خوارج درك نمى‌كردند كه واژۀ «حُكم» در قرآن كريم همه جا به معناى داورى آمده است، و هيچ كجاى قرآن اين واژه به معناى حكومت يعنى زمامدارى نيامده است. ♨️آنان نخستين فرقه‌اى بودند كه «حُكمْ‌» را به معناى زمامدارى گرفتند، و از آن درآوردند كه حكومت از آنِ‌ خداست و انسان‌ها حق ندارند در سرنوشت خود دخالت كنند. 🔰امام على(ع) به روشنى اين كج‌فهمى و بدفهمى را توضيح داد، آن هنگام كه شنيد خوارج مى‌گفتند: «لَا حُكْمَ‌ إِلَّا لِلّٰهِ‌»: حكومتى نيست مگر براى خدا، 🔆📌فرمود: «سخنى است حق كه بدان باطلى را خواهند. آرى، حُكم جز از آنِ‌ خدا نيست، ليكن اينان مى‌گويند فرمانروايى و حكومت، جز براى خدا روا نيست؛ در حالى كه مردم را دولتى و حاكمى بايد، نيكوكار يا تبهكار، تا در حكومت او انسان با ايمان كار خويش كند، و انسان كافر بهرۀ خود بَرَد، تا آن‌گاه كه وعدۀ حق سر رسد و مدّت هر دو در رسد. در سايۀ حكومت او، مال ديوانى را فراهم آورند، و با دشمنان پيكار كنند، و راه‌ها را ايمن سازند؛ و به نيروى او، حقّ‌ ناتوان را از توانا بستانند، تا نيكوكردار روز به آسودگى به شب رساند، و از گزند تبهكار در امان مانَد.» 🖊(نهج‌البلاغه، كلام 40.) ♨️خوارج به سبب كج‌فهمى و بدفهمى خود، با نفى حُكم غيرخدا، در واقع فرمانروايى و حكومت را براى غير خدا نفى كردند، بدين معنا كه وقتى غيرخدا را هيچ فرمانى نباشد، دولت و حكومت غيرخدا نيز منتفى است، زيرا استنباط‍‌ حُكم و ملاحظۀ خير و صلاح جامعه و نظم‌آفرينى در جهت مصالح همگانى از وظايف حكومت است كه بدون آن حكومت معنا نمى‌يابد. ♨️بنابراين با نفى حُكم غيرخدا، امارت و حكومت انسان‌ها منتفى است؛ و اين امر چيزى جز عدم امنيت و فقدان نظم اجتماعى و بى‌قانونى را در پى نخواهد داشت. ♨️خوارج پيوسته قرآن مى‌خواندند، ولى آيات قرآن را همين‌گونه كج و بد مى‌فهميدند، و به همين سبب امكان گفتگو با آنان به وسيلۀ قرآن و استدلال آوردن از قرآن براى ايشان سخت دشوار بود. 🔰 از اين‌رو بود كه چون امام(ع) عبداللّٰه بن عبّاس را براى گفتگو به نزد آنان مى‌فرستاد، بدو فرمود: 🔅📌«به وسيلۀ قرآن با آنان به گفتگو منشين، زيرا قرآن تاب معناهاى گونه‌گون دارد؛ تو [با دليل از آيه‌اى] سخنى مى‌گويى، و آنان هم [با دليلى ديگر از همان آيه] سخنى ديگر مى‌گويند، ليكن به وسيلۀ سنّت [شيوۀ عمل پيامبر خدا بر اساس قرآن] با آنان گفتگو كن [و برايشان دليل و حجّت بياور]، زيرا آنان راه گريزى از [پذيرفتن] آن نمى‌يابند.» 🖊 (نهج‌البلاغه، نامۀ 77.) 🖋📌اميرمؤمنان على(ع) خود در گفتگو با خوارج، به دليل شناختى كه از آنان، و كج فهمى و بدفهمى‌شان داشت، به سنّت پيامبر خدا(ص) ارجاعشان مى‌داد تا راحت‌تر قانعشان كند. 🖊(نهج‌البلاغه، کلام 127) 📓کتاب "دامگه شیطان"، اثر مصطفی دلشاد تهرانی. @mola_amiralmomenin_as
🔴ويژگى‌ها و پايه‌هاى اعتقادی ✔️پنج مورد از ویژگی های در کانال بارگذاری شده، ان شاءالله با تفکر و تدقق بیشتری مطالعه شود تا بتوانیم را بهتر بشناسیم. @mola_amiralmomenin_as
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 انفجار دستگاه‌های ارتباطی در بیروت 🔹منابع محلی می‌گویند چندين دستگاه ارتباطی «پیجر» در ضاحیه جنوبی بیروت منفجر شده است. 🔹مصدومیت ده ها تن از نیروهای حزب الله در پی انفجار بیسیم ها و دستگاه های ارتباطی ناشی از حمله سایبری رژیم صهیونیستی گزارش ده است... @mola_amiralmomenin_as
✔️درباره حمله سایبری به حزب الله! 🔹عصر امروز اسرائیل با نفوذ به سیستم ارتباطی حزب الله و منفجر کردن دستگاه‌های ارتباطی پیجر در مناطق مختلفی از لبنان موجب زخمی شدن تعداد زیادی از نیروها و اعضای آن شده است که آمارها متناقض است و هنوز تعداد دقیق مشخص نیست. 🔹این حمله گسترده‌ سایبری منعکس کننده ورود درگیری میان اسرائیل و حزب الله به مرحله‌ای بسیار حساس و خطرناک است. 🔹احتمالا اسرائیل به این حمله به عنوانفرصتی امنیتی برای شناسایی نیروها پس از زخمی شدن و جمع‌آوری اطلاعات از شبکه ارتباطی حزب الله نگاه می‌کند. 🔹اما در عین حال، تلاش برای مختل کردن این شبکه در این سطح، می‌تواند مقدمه شروع عملیات گسترده‌ای باشد که منابع اسرائیلی از چند روز قبل درباره آن سخن می‌گویند. 🔹در صورت شروع چنین حمله گسترده‌ای، حمله زمینی نیز بعید نیست اما بعید است که وسیع باشد و احتمالا بیشتر در همان محدوده مرزی متمرکز باشد. ✍صابر گل عنبری @mola_amiralmomenin_as
هدایت شده از حمید رسایی
. ♻️ وارد کارزار با عنوان «درخواست بازگشت آقای حسینی به برنامه شبکه افق» شده و درخواست بازگشت مجری انقلابی و میهن پرست شبکه افق را امضا کنید: https://www.karzar.net/158900 با به اشتراک گذاری این لینک و ارسال آن برای دیگران، این کارزار را اطلاع‌رسانی کنید و از آنها برای جمع‌آوری امضا کمک بگیرید. ارسال به دیگران این دو مطلب را هم ببینید: eitaa.com/rasaee/15403 eitaa.com/rasaee/15432 👈 کانال حمید رسایی: eitaa.com/rasaee
✔️ در سپهر فکری (ره) و 🔷1. وجود اختلاف، امرى طبيعى و پسنديده است. اختلاف را بايد از ويژگى‌هاى آفرينش الهى به‌شمار آورد. تصريح خداوند متعال در سوره مباركه هود مبنى بر اينكه وجود اختلاف، موضوع اراده الهى است و يك‌دستى و يكسانى همه مخلوقات منظور نيست، بر اعتبار دينى و عقلى اين مدعا دلالت دارد: *وَ لَوْ شٰاءَ رَبُّكَ‌ لَجَعَلَ‌ النّٰاسَ‌ أُمَّةً‌ وٰاحِدَةً‌ وَ لاٰ يَزٰالُونَ‌ مُخْتَلِفِينَ‌.* (هود: 118) "و اگر خداوند تو اراده مى‌كرد، تمامى مردم را در يك امت واحد گرد مى‌آورد، ولى چنين نخواسته است. پس شما پيوسته از يكديگر متفاوت بوده‌ايد و مختلف خواهيد بود." 🔷2. در پرتو يك‌دستى كامل بدون هيچ‌گونه اختلاف سليقه و رأى، هيچ‌گاه نمى‌توان از تضارب آراى گوناگون بهره گرفت. 🌐وجود اختلاف نوعى تلقى مى‌شود. 💠حضرت امام خمينى رحمه الله در اين باره مى‌فرمايد: سليقه‌هاى مختلف بايد باشد. اگر در يك مجلس، اختلاف نباشد، اين مجلس ناقص است. اختلاف بايد باشد. اختلاف سليقه، اختلاف رأى، مباحثه، جار و جنجال، اينها بايد باشد، لكن نتيجه اين نباشد كه ما دو دسته بشويم... در عين حالى كه اختلاف داريم، دوست هم باشيم. 📘صحيفه امام، ج 21، ص 47. 🔷اختلاف ميان بزرگان و فقيهان اسلامى هم امر مباركى است و مورد توجه مردم نيز قرار دارد. 💠حضرت امام به زيبايى به اين امر اشاره دارد، آنجا كه مى‌فرمايد: «در گذشته، اين اختلافات در محيط‍‌ درس و بحث و مدرسه محصور بود و فقط‍‌ در كتاب‌هاى علمى آن هم عربى ضبط‍‌ مى‌گرديد. قهراً توده‌هاى مردم از آن بى‌خبر بودند و اگر با خبر هم مى‌شدند، تعقيب اين مسائل برايشان جاذبه‌اى نداشت، اما امروز با كمال خوش‌حالى، به مناسبت انقلاب اسلامى، حرف‌هاى فقها و صاحب‌نظران به راديو و تلويزيون و روزنامه‌ها كشيده شده است؛ چرا كه نياز علمى به اين بحث‌ها و مسائل است.» 📘صحيفه امام، ج 21، ص 176_178. 🔷3. اختلاف، امرى سازنده است و كاركردهاى آن حياتى بوده و براى رشد و تعالى هر اجتماعى لازم است. اختلاف در افكار و بينش و روش‌ها به نقد و بررسى صاحبان آرا و انديشه مى‌انجامد و راه بر خشك‌انديشى بسته مى‌شود و در نهايت، به وسعت ديد و ارتقاى معلومات مردم يارى مى‌رساند. @mola_amiralmomenin_as
✔️ در سپهر فکری (ره) و 🔷حضرت على عليه السلام درباره پيشرفت و توسعه جامعه در سايه اختلاف آرا مى‌فرمايد: 💠«اضربوا بعض الرّاى ببعض يتولد منه الصواب؛ آراى مختلف را بر يكديگر عرضه بداريد تا از تضارب آنها به ديدگاه صواب دست يابيد». 📘غررالحكم و درر الكلم، ص 158. 🔷ايشان براى دست‌يابى به نظر صائب، طريقى جز تضارب آرا را چاره‌ساز نمى‌داند و در سخنى ديگر مى‌فرمايد: 💠«من استقبل وجوه الآراء عرف مواقع الخطاء؛ هر آن كس كه ديدگاه‌هاى مختلف را دريابد و درك كند، بر نقاط‍‌ اشتباه او در انديشه و عمل خويش آگاه مى‌شود». 📘نهج البلاغه، ح 173. 🔷حضرت امام خمينى رحمه الله نيز وجود ديدگاه‌ها و سليقه‌هاى مختلف را وسيله پويايى مى‌داند و مى‌فرمايد: 💠 «اين مسئله روشن است كه بين افراد و جناح‌هاى موجود و وابسته، اگر اختلاف هم باشد، صرفاً سياسى است... و به همين‌خاطر است كه من آنان را تأييد مى‌نمايم. آنها نسبت به اسلام و قرآن و انقلاب وفادارند و دلشان براى كشور و مردم مى‌سوزد و هر كدام براى رشد اسلام و خدمت به مسلمين طرح و نظرى دارند كه به عقيده خود موجب رستگارى است.» 📘صحيفه امام، ج 21، ص 178. با اين حال، اختلاف با تمام آثار و فوايدى كه دارد، بايد چارچوب ضوابط‍‌ مشخصى داشته باشد. 💠اين موارد را مى‌توان چنين برشمرد: 1. برنخاستن اختلاف‌ها از انگيزه نفسانى 2. جايز بودن وفاق در اصول و اختلاف در روش 3. پاى‌بندى همگانى به قانون @mola_amiralmomenin_as
💫به یاد مولا و به رسم هر شب دعای فرج ... 💫 💫بسم الله الرحمن الرحیم💫 اِلـهي عَظُمَ الْبَلاءُ ، وَبَرِحَ الْخَفاءُ ، وَانْكَشَفَ الْغِطاءُ ، وَانْقَطَعَ الرَّجاءُ وَضاقَتِ الاْرْضُ ، وَمُنِعَتِ السَّماءُ واَنْتَ الْمُسْتَعانُ ، وَاِلَيْكَ الْمُشْتَكى ، وَعَلَيْكَ الْمُعَوَّلُ فِي الشِّدَّةِ والرَّخاءِ ؛ اَللّـهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد ، اُولِي الاْمْرِ الَّذينَ فَرَضْتَ عَلَيْنا طاعَتَهُمْ ، وَعَرَّفْتَنا بِذلِكَ مَنْزِلَتَهُم فَفَرِّجْ عَنا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلاً قَريباً كَلَمْحِ الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ ؛ يا مُحَمَّدُ يا عَلِيُّ يا عَلِيُّ يا مُحَمَّدُ اِكْفِياني فَاِنَّكُما كافِيانِ ، وَانْصُراني فَاِنَّكُما ناصِرانِ ؛ يا مَوْلانا يا صاحِبَ الزَّمانِ ؛ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ ، اَدْرِكْني اَدْرِكْني اَدْرِكْني ، السّاعَةَ السّاعَةَ السّاعَةَ ، الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَل ؛ يا اَرْحَمَ الرّاحِمينَ ، بِحَقِّ مُحَمَّد وَآلِهِ الطّاهِرين 💫و براي سلامتي محبوب💫 اَللّـهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِه في هذِهِ سَّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَة وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْنا حَتّى تُسْكِنَهُ اَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طویلا . *اللهم عجل لولیک الفرج* ✨یادمان باشد اگر حال خوشی پیدا شد جز برای فرج یار دعایی نکنیم✨ 💥💫صلوات💫💥 @mola_amiralmomenin_as
✔️رهبر معظم انقلاب: «امروز از واجبات قطعی، حمایت از مظلومان و است؛ قطعا خداوند متعال از ما در قیامت سوال خواهد کرد» @mola_amiralmomenin_as
بسم رب الحسین 🖤❤️
به نام خدا که رحمتش بی اندازه است و مهربانی اش همیشگی ❤️ وَاذْكُرِ اسْمَ رَبِّكَ وَتَبَتَّلْ إِلَيْهِ تَبْتِيلًا ﴿۸﴾ و (دائم در شب و روز) نام خدا را یاد کن و به کلی از غیر او علاقه ببُر و به او پرداز. رَبُّ الْمَشْرِقِ وَالْمَغْرِبِ لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ فَاتَّخِذْهُ وَكِيلًا ﴿۹﴾ همان خدای مشرق و مغرب عالم که جز او هیچ خدایی نیست، او را بر خود وکیل و نگهبان اختیار کن. سوره مزمل @mola_amiralmomenin_as
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️ السَّلَامُ عَلَیْکَ أَیُّهَا الْمُؤَمَّلُ لِإِحْیَاءِ الدَّوْلَةِ الشَّرِیفَةِ... سلام بر تو و بر امید فرح بخش آمدنت، آنگاه که حکومت خدا را نشانمان میدهی و خشکسال آرزوهای ما را با باران مهربانی ات سیراب میکنی؛ آنگونه که بعد از آن هیچ عطشی، هرگز بی تابمان نکند. 📚 صحیفه مهدیه،زیارت حضرت صاحب الامر در سرداب مقدس، ص۶۱۰ @mola_amiralmomenin_as