عرفان های نوظهور
#امام_حسین علیه السلام برای #احمد_اسماعیل!!!!!!
خوب است که توجه شود در طول #تاریخ اغلب این #مدعیان #دروغین در اخر ادعای خدائی هم کرده اند و صد البته اگر احمد بصری کمی رو ببیند همین کار را هم خواهد کرد...
لطفاً کانال را به دیگران معرفی فرمایید ❤
@n_erfanha
#ahmadesmail
#ahmadesmaeil
عرفان های نوظهور
چرا باید مخالف علما باشد؟؟؟
احمد الحسن چرا باید با ایت الله سیستانی حفظه الله که از عوامل شکست داعش در عراق بود را تخریب کند؟؟؟
چرا بایستی احمد اسماعیل از شرکت ایت الله سیستانی حفظه الله در انتخابات عراق عصبانی شود و حتی ایشان را عالم امریکایی معرفی کند؟؟؟
برای بررسی بیشتر به کتاب ره افسانه صفحه ۱۸ مراجعه فرمایید
لطفاً کانال را به دیگران معرفی فرمایید ❤
@n_erfanha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مهمترین تکیه گاه اتباع احمد الحسن
حضور پررنگ در فضای مجازی و اینترنت از مهمترین جاهایی است که می توان رد پای اتباع احمد بصری را به شکل محسوس مشاهده کرد . . .
البته همانطور که فضای مجازی از اسمش پیداست حقیقتی ندارد و چند نفر می توانند به اشکال گوناگون خود نمایی کنند و با تبلیغات بیش از آنچه هستند را به مخاطب القا کنند
لطفاً کانال را به دیگران معرفی فرمایید ❤
@n_erfanha
عرفان های نوظهور
دوازده امام در روایات بسیار مو رد توجه قرار گرفته است...
و البته با ذکر نام های دوازده امام در روایات هر دو فرقه تشیع و تسنن موجود است که در مطالب بعدی به انها خواهیم پرداخت....
براستی احمد الحسن از کجا و بر کدام اساس خود را امام معرفی کرده؟؟؟؟
#احمد_الحسن_کذاب
#یمانی_ظهور_کرد
#احمد_اسرائیل
@n_erfanha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قانون جذب، نمیتواند قانون«خواستن، توانستن است» باشد.
برخی میپندارند که قانون جذب یعنی: «خواستن، توانستن است» در جواب باید گفت:
اولاً: خواستن حقیقی هرگز در ذهن خلاصه نشده و به اراده و عمل فرد بستگی دارد. در واقع معیار اصلی در قانون «خواستن، توانستن است»، اراده و عمل است، در حالی که قانون جذب، کانون قدرت را در اختیار انسان، و تصویرهای ذهنی او میداند.
دوماً: خواستن، توانستن است، نه داشتن. در حالی که در قانون جذب از داشتن سخن گفته میشود، یعنی هرچیزی را تصور کنید جذب میشود و در نتیجه آن را خواهید داشت.
#جذب #قانون #خواستن #توانستن #حقیقت #قدرت #معیار #ذهنی #قانون_جذب #اصلی #تصور #ناتوا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از رهگذر شریعت حقّه است که سالک به طریقت و آنگاه حقیقت میرسد؛
به بیان دیگر، راه رسیدن به حقیقت از شریعت عبور میکند و شریعت در همة منازل طریقت و مقامات حقیقت، حضور بالفعل و فعال دارد؛ به همین خاطر است که در عرفان اسلامی شریعت از جایگاه ویژهای برخوردار بوده و محور عرفان محسوب میشود؛ البته شریعت، ظاهر و باطن دارد و دارای مراتب مختلفی است تا مراتب وجودی سالک الی الله را در مقامات ایمان، احسان و ایقان پوشش دهد. سلوک حقیقی، سلوکی منطبق بر صراط مستقیم است و صراط مستقیم، صراط توحید محض و عبودیت خالص است؛ توحیدی علمی و عملی که در آن نه شرک و ظلمی است و نه ضلالت و گمراهی؛ نه کفری در باطن جوانح است و نه معصیت و قصور از طاعتی در ظاهر جوارح و نفس کمالیافته با فنا و استهلاک خویش در وجهالله، بعد از سیر طاقتفرسا، به بقا، ثبات، سکون و آرامش نهایی میرسد.
اما در آموزههای عرفانهای کاذب و نوظهوری چون، عرفان کیهانی، معنویت اوشو و ... اولین چیزی که به مخاطب القاء میشود، شریعتگریزی و عدم اعتنا به باید و نبایدهای شرعی است.
#شریعت #سالک #امام_خمینی #سلوک #کاذب #عرفان #اسلامی #نوظهور #شرعی #حقیقت #ضلالت # شرک #گمراهی #صراط #مستقیم #وجهالله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل
وقتی اتباع خود را زنا کار و شراب خوار خطاب میکند دیگه حرفی برای گفتن باقی نمی ماند.
#احمدالحسن
#یمانی
لطفاً کانال را به دیگران معرفی فرمایید ❤
@n_erfanha
از ائمه اطهار علیهمالسلام نیز روایاتی در اثبات و تأیید خاتمیت رسول گرامی اسلام نقل شده است.
از جمله حضرت علی علیه السلام در مواضع مختلفی از نهج البلاغه به این مهم اشاره کردهاند.
حضرت علی در خطبه اول فرمودهاند که خدای سبحان، محمد صلی اللّه علیه وآله و سلم را برای به انجام رساندن وعدهاش و تمام کردن سلسله نبوت فرستاد.
در خطبه ۱۳۳، ضمن بیان ویژگیهای رسول اسلام بیان کردهاند که به واسطه ایشان وحی الهی خاتمه یافت.
در خطبه ۱۷۳، پیامبر اکرم امین وحی خدا و خاتم رسولان معرفی شدهاند.
براساس خطبه ۱۸۳، به واسطه رسول اسلام دین الهی کامل گشته است.
بنابر خطبه ۲۳۵ نیز هنگامی که امام علی پیکر مطهر پیامبر اکرم را برای غسل و تجهیز آماده میکردند، بیان کردند، ای رسول خدا، با مرگ شما چیزی (نبوت) خاتمه یافت که با مرگ هیچ فرد دیگری پایان نیافته بود.
حدیث مهم دیگری که مبنای فقیهان در استنباط بسیاری احکام شرعی قرار گرفته و مؤید خاتمیت و عدم نسخ شریعت رسول اکرم است، حدیثی از امام صادق علیه السلام است که فرمودند: « حلال محمد تا روز قیامت حلال و حرام او نیز تا قیامت حرام است». [۱۱۵][۱۱۶][۱۱۷][۱۱۸]
۱۱۵. ↑ محمدبن حسن صفّار قمی، بصائر الدرجات الکبری فی فضائل آل محمد (ع)، ج۱، ص۱۶۸، چاپ محسن کوچه باغی تبریزی، تهران ۱۳۶۲ش.
۱۱۶. ↑ کلینی، اصول الکافی، ج۱، ص۵۸.
۱۱۷. ↑ محمد بن حسن حرّ عاملی، الفصول المهمة فی اصول الائمة، ج۱، ص۶۴۳، چاپ محمدبن محمدحسین قائینی، قم ۱۳۷۶ش.
۱۱۸. ↑ جعفر سبحانی، خاتمیت از نظر قرآن و حدیث و عقل، ج۱، ص۴۵ـ۹۴، ترجمه رضا استادی، قم ۱۳۶۹ش.
لطفاً کانال را به دیگران معرفی فرمایید ❤
@n_erfanha