eitaa logo
مهارت پژوهشگری 👨‍💻
8.5هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
252 ویدیو
205 فایل
🧕صدیقه‌کاویانی هستم؛دکتری تعلیم‌‌و‌تربیت و سطح‌سه تفسیر. اینجا تکنیک‌های‌ مهم #پژوهشگری و #توسعه‌_فردی‌ رو یاد می‌گیری. ⛔کپی ممنوع ✍️ارتباط با مدیر @Montazer_1356 🟣 سایت pajohesh-esfahan.ir/ 🟢 تبلیغات https://eitaa.com/joinchat/1851917132Cf43b9d9499
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
امام باقر عليه السلام: ✨إنّي لَأكْرَهُ أن يكونَ مِقدارُ لِسانِ الرجُلِ فاضِلاً على مِقدارِ عِلمِهِ، كما أكرَهُ أن يكونَ مِقدارُ عِلمِهِ فاضِلاً على مِقدارِ عَقلِهِ. ✨من خوش ندارم كه اندازه زبان فرد، فزونتر از اندازه دانش او باشد؛ چنان كه خوش ندارم اندازه دانش او، فزونتر از اندازه خرد او باشد.👌 ✨ميزان الحكمه ج۱۰، ص۱۹۵ ༺@𝒑𝒂𝒋𝒐𝒉𝒆𝒔𝒉_𝒆𝒔𝒇𝒂𝒉𝒂𝒏༻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌ 🔖دکتر کورش صفوی، زاده ۶ تیر ۱۳۳۵ در تهران بود. تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را در آلمان و اتریش به پایان برد و در سال ۱۳۵۰ به تهران بازگشت. 🏷 او استاد بزرگ زبان شناسی بود که در جوانی به سختی به فارسی صحبت می کرد!🤔 🔖 دکتر صفوی، زبان شناس، مترجم و استاد بازنشستۀ دانشگاه علامه طباطبایی، در بامداد ۲۰ مردادماه ۱۴۰۲ چشم از جهان فروبست. 🏷 از آثار او می‌توان به این کتاب‌ها اشاره کرد: «درآمدی بر زبان‌شناسی» «واژه‌نامهٔ زبان‌شناسی» «نگاهی به پیشینهٔ زبان فارسی» «هفت گفتار دربارهٔ ترجمه» «از زبان‌شناسی به ادبیات» «گفتارهایی در زبان‌شناسی» «درآمدی بر معنی‌شناسی» «منطق در زبان‌شناسی» «از زبان‌شناسی به ادبیات «معنی‌شناسی کاربردی» «فرهنگ توصیفی معنی‌شناسی» «نگاهی به ادبیات از دیدگاه زبان‌شناسی» «زبان‌های دنیا: چهار مقاله در زبان‌شناسی» «آشنایی با نظام‌های نوشتاری» «آشنایی با معنی‌شناسی» «آشنایی با تاریخ زبان‌های ایران» «آشنایی با تاریخ زبان‌شناسی» «استعاره از نگاهی دیگر» «سرگردان در فلسفهٔ ادبیات» در حوزه تألیف و «روندهای بنیادین در دانش زبان» «دوره‌ زبان‌شناسی عمومی» «زبان و ذهن» «فن دستور» «زبان‌شناسی و ادبیات» «محفل فیلسوفان خاموش» «فردینان دو سوسور» «زبان و اندیشه» «دنیای سوفی» «دیوان غربی شرقی» «بوطیقای ساختگرا» و «درآمدی بر معنی‌شناسی زبان» در حوزه ترجمه. 🔖 فرزندان ایران را بشناسیم. @pajohesh_esfahan •┈••✾•❥༺༻❥•✾••┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✦ ⚛️ قید را در مکان مناسب بیاوریم. 🔺مکان قید در جمله، تابع قاعده خاصّی نیست و به مفهوم قید، سَبْک اثر و نوع تأکید نویسنده بستگی دارد. 🔻با این حال، معمولاً: ❶. قیدهای زمان و مکان و تأکید و نفی، در آغاز جمله می آیند. ❷. قیدهای حالت و چگونگی، پیش از فعل قرار می گیرند. ❸. قیدهایی که کلمه ای جز فعل را توضیح و تقیید می بخشند، پیش از همان کلمه می نشینند. ❹. قیدهای مرکّب و گروه های قیدی، در آغاز جمله می آیند. 🔻قید زمان، در آغاز جمله: ▫️، شعارهای عاشورایی نقشی مؤثّر داشتند. 🔻قید حالت، پیش از فعل: ▫️حماسه کربلا را باید تحلیل کرد. 🔻قید توضیح دهنده مُسند، پیش از مُسند: ▫️رمز پیروزی امام حسین (علیه السلام) برای حکیمان آشکار است. 🔻قید مرکّب، در آغاز جمله: ▫️، اعتبار حُرّ به معرفت او است. ✍️ حسینی (ژرفا)، ابوالقاسم، بر بال قلم: چهل درس در قلمرو ادب پارسی و آیین نگارش، قم، انتشارات ظفر، ۱۳۸۰، ص ۱۰۳. ╭┅───🦋────┅╮ @pajohesh_esfahan ╰┅─────🦋──┅╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🎭موارد استفاده از نیم فاصله در نگارش و تایپ فارسی (6) ۱6- «هم» به عنوان پیشوند اشتراک به کلمه بعد از خود می‌چسبد. همکلاسی، همسنگر، همسان 🎖توضیح: اما در این مورد استثنا هم وجود دارد. در این موارد «هم» با نیم‌فاصله از کلمه بعد از خود جدا می‌شود؛ به مثال‌های زیر دقت کنید: 🎗 اگر کلمه‌ای با حرف «م» آغاز شود: هم‌مسلک، هم‌میهن 🎗 اگر کلمه‌ای با حرف «الف» آغاز شود: هم‌اتاق، هم‌اسم 17- قیدهای تکرار با نیم فاصله درج می‌شوند. کم‌کم،‌ نم‌نمک، آرام‌آرام 18- ترکیب‌های عربی 🎖در نوشتن ترکیب‌های عربی هم باید به این نکته توجه کرد که با نیم فاصله نوشته شوند؛ مانند: فضل‌الله، خار‌ق‌العاده،‌ لوازم‌التحریر 19- حروف اضافه مرکب را هم باید با نیم فاصله نوشت. تابه‌حال، به‌عنوان،‌ به‌خاطر، درباره 🎖نکته: البته در این‌باره هم میان صاحبنظران ویراستاری اختلاف نظرهایی هست و عده‌ای معتقدند که می‌توان چنین کلماتی را جداگانه نیز نوشت. 🎯 ادامه دارد... @pajohesh_esfahan ┗━━▫️🎭▫️━━━┛
دائرة المعارف دفاع مقدس.pdf
13.43M
‌‌‌ 📒کتاب: آشنایی با تاریخ دفاع مقدس ۳۵۸ صفحه شامل: 🔻 اینفوگرافیک های آماری از دفاع مقدس 🔺و آشنایی با تاریخ دفاع مقدس به صورت بسیار کامل 📒 تهیه شده در پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس ꞋꞌꞋ✎@𝘱𝘢𝘫𝘰𝘩𝘦𝘴𝘩_𝘦𝘴𝘧𝘢𝘩𝘢𝘯 ╰─────── ─
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
• 💫 آیا مسئله و موضوع تفاوت دارند!؟ ✨بله؛ موضوع اعم از مسأله یعنی کلی تر از مسأله هست. ✨موضوع شامل ابعاد مختلفی ست. مثلا بیکاری می‌شه موضوع تحقیق، ولی این موضوع باید به مسائل جزیی تجزیه بشه. مثلا: ۱. تجزیه موضوع به علل: علل بیکاری ۲. تجزیه به ابعاد و اضلاع: بیکاری خود خواسته، بیکاری سالمندان، بیکاری موقت و ... ۳. تجزیه به مصداق: بیکاری کارگران فصلی، بیکاری تحصیل کردگان، بیکاری معتادان ۴. تجزیه به آثار: آثار اجتماعی بیکاری، آثار جسمی بیکاری، آثار خانوادگی بیکاری 💫 لذا هرچه موضوع به ابعاد جزئی تری تبدیل بشه، مساله ی ناب تر و دقیق تری به دست میاد و حدود و مرزهای تحقیق بیشتر معلوم و کار پژوهشگر بسیار راحت تر میشه. ✨دقیقا مثل یه تکه از زمین که شما قراره آبادش کنی!! هرچه مرزهای زمین مورد نظر شما دقیق تر باشه، مدعی کمتره، کم و کیف تلاش و برنامه ریزی شما دقیق تره و برآورد سود و زیان شما راحت تره.هر چه نوع آب، نوع خاک، نوع کشت، نوع آبیاری و ... دقیق معلوم باشه، کار شما راحت تر و بازده عملکرد شما بیشتر میشه. 💫پس آباد کردن کل زمین، می شه موضوع و آباد کردن زمین منتخب شما می شه مسأله. مثلا در موضوع بیکاری ✨در اولین گام باید تعریف دقیق بیکاری از نظر یک سازمان علمی و رسمی بررسی بشه. آیا هر جویای کاری که به دنبال کسب درآمد باشه بیکار هست یا هرکس فعالیت مثمری نداشته باشه هم بیکار هست؟ مثلا برخی سالمندان، فعالیت مثمر اقتصادی ندارند آیا ایشان هم جز جامعه مورد نظر تحقیق ما قرار می گیرند؟ 💫 "پس فرق موضوع و مسأله، زمین تا آسمان است" @𝒑𝒂𝒋𝒐𝒉𝒆𝒔𝒉_𝒆𝒔𝒇𝒂𝒉𝒂𝒏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌ 🔖 سُغدی کی یا چی هست!؟؟!🥴 🏷 چرا ما اینقدر با تاریخ و ادبیات کهن و اصیل خودمون ناآشنا هستیم!؟ 🏷 پیشنهاد می کنم اول ویدئو بالا را مشاهده بفرمایید و بعد حتما نیم نگاهی به اینجا و اینجا داشته باشید. 🔖 فرزندان ایران را بشناسیم. @pajohesh_esfahan •┈••✾•❥༺༻❥•✾••┈•
✍️ از کجا نویسندگی را شروع کنیم؟ 🔵 مرحلۀ اول: مطالعۀ آثار نویسندگان خوب 💠اگر وقت دارید روزی نیم ساعت یا یک ساعت کتاب هایی را که از نظر نویسندگی و محتوا خوب است، نه یک روز و دو روز، نه یک ماه و دو ماه، بلکه ماه ها پشت سرهم مطالعه کنید. اگر آدم با ذوقی باشید شش ماه، یک سال باید مطالعه کنید و این مطالعه نباید قطع شود. 💠ریزه کاری هایی که در کلمات نویسندگان است تجارب یک عمر آن هاست؛ باید این تجارب را استفاده کرد.... 💠تجربه ای در این مسأله دارم.... اگر بخواهم مطلب خوبی بنویسم، در صورتی که چند صفحه از کتاب نویسنده ای خوب را مطالعه کنم و سپس مطلبی را بنویسم، می بینم قلم می جوشد؛ امّا، وقتی بدون مطالعۀ قبلی می نویسم، آن جوشش و جریانِ قلمی نیست. ✍️ برگرفته از کتاب «سخنان ناب بزرگان درباره تحقیق، پژوهش، نگارش و قلم»، تألیف مهدی آقابابایی. 彡@𝒑𝒂𝒋𝒐𝒉𝒆𝒔𝒉_𝒆𝒔𝒇𝒂𝒉𝒂𝒏彡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🎭جمع الجمع کلمات فارسی 🎖اگر خاطر شریف تون باشه توی این 👈 پست قول دادم براتون بگم بهترین معادل ها برای جمع‌های مکسر توی فارسی چی هست؟! 🎖نکته ی مهم در این بحث، این هست که: یکی از مهم‌ترین قواعدی که در جمع بستن کلمات باید به آن توجه کرد، جمع نبستن مجدد کلمات جمع یا جمع مکسر است. بسیاری از این کلمات ریشه عربی دارند و جمع ‌الجمع آنها، چنان در فارسی رخنه کرده است که به غلط رایج تبدیل شده‌اند. به مثال‌های زیر دقت کنید: با کسی ازدواج کردم که اخلاق‌های عجیبی دارد. ✨اخلاق، خودش یک کلمه جمع به معنی خُلق‌ها و خصلت‌ها است. نذورات خودتان را در صندوق بیندازید. ✨نذور، جمع نذر است. نذرهای خودتان را... با اینکه سن کمی دارد، اما حروف‌های انگلیسی را به خوبی می‌شناسد. ✨حروف، جمع حرف است. حروف انگلیسی را... مدارک‌هایم را در بانک جا گذاشتم. ✨مدارک، جمع مدرک است. مدارکم را... 🎭 اما در برخورد با جمع جمع‌ها چه کنیم؟ 🎖اگرچه تعداد زیادی از این کلمات در متون اداری، کتاب‌ها، ترجمه‌ها و گفتگوی محاوره در جامعه استفاده می‌شود، اما باید برای اصلاح آنها کوشش کنیم. در وهله اول سعی کنیم از جایگزین‌های فارسی استفاده کنیم؛ یعنی مثلاً به جای کلمه معامله، می‌توانیم از "بده بستان" یا "داد و ستد" استفاده کنیم. اما اگر جایگزین فارسی مناسب نیافتیم، می‌توانیم به شکل مفرد کلمه، "ها" اضافه کنیم. 🎖در ذیل می‌توانید تعدادی جمع‌های مکسر که به غلط در فارسی رایج شده‌اند و جایگزین‌های پیشنهادی ما را مشاهده کنید. 🎖ترتیب کلمات به شکل زیر چیدمان شده است: شکل مفرد/ شکل جمع/ جمع جمع (نادرست)🖌جایگزین مناسب و صحیح امر/امور/امورات🖌امور اَمل/آمال/آمال‌ها🖌آرزوها بندر/بنادر/بنادرها🖌بندرها جمله/جمل/جملات🖌جمله‌ها جوهر/جواهر/جواهرات🖌جواهر، گوهرها حال/احوال/احوال‌ها، احوالات🖌احوال حرف/حروف/حروف‌ها،حروفات🖌حروف، حرف‌ها حس/حواس/حواس‌ها🖌حواس حق/حقوق/حقوق‌ها🖌حق‌ها، حقوق خبر/خبرها/اخبارها 🖌خبرها خُلق/اخلاق/اخلاق‌ها🖌خوی‌ها درویش/دراویش/دراویش‌ها🖌درویش‌ها رسم/رسوم/ رسومات🖌رسوم، رسم‌ها سانحه/سوانح/سانحه‌ها🖌سانحه‌ها، سوانح سلاح/اسلحه/اسلحه‌ها🖌اسلحه، سلاح‌ها سند/اسناد/اسنادها🖌سندها، اسناد شأن/شئون/شئونات🖌شئون شعاع/اشعه/اشعه‌ها🖌شعاع‌ها طرف/اطراف/اطراف‌ها🖌اطراف طلبه/طلاب/طلاب‌ها🖌طلبه‌ها عجب/عجایب/عجایب‌ها🖌شگفتی‌ها عمل/عملیات/عملیات‌ها🖌عملیات، اعمال فایده/فواید/فوایدها🖌فواید، فایده‌ها قید/قیود/قیودها🖌قیدها کسر/کسور/کسورات🖌کسور لازم/لوازم/لوازمات🖌لوازم مدرک/مدارک/مدارکات🖌مدرک‌ها معامله/معاملات/معاملات‌ها🖌داد و ستد، معامله‌ها نادر/نوادر/نوادرها🖌نوادر نذر/نذور/نذورات🖌نذرها وجه/وجوه/وجوهات🖌وجوه ولد/اولاد/اولادها🖌فرزندها، فرزندان @pajohesh_esfahan ┗━━▫️🎭▫️━━┛
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‌‌▪️شد عزای باب مظلومت بیا یابن الحسن ▪️جان به قربان تو ای صاحب عزا یابن الحسن ❥؛ شهادت امام عسکری علیه السلام، بر فرزند غائب از نظر و شیعیان حضرتش تسلیت باد. ▪️برای آشنایی بیشتر با پیشوای یازدهم، می تونید کتب پیشنهادی زیر رو مطالعه نمایید: ❥؛ دورنمايی از عصر امام حسن عسكری (علیه السلام) ❥؛ برخی انتظارات امام حسن عسكري عليه السلام از شيعيان ❥؛ سيره عملی اهل بيت عليهم السلام: امام حسن عسكری عليه السلام ❥؛ امام عسكری عليه السلام جلوه بديع انسان كامل ❥؛ جايگاه انديشه و عمل در سخنان امام حسن عسكری عليه السلام ೃ⁀➷.@pajohesh_esfahan
✦ ⚛️ویژگی‌های نویسندگان خلّاق و نوآور (۷) 🔘عدم نیاز به تحسین دیگران نسبت به خودشان ▫️از دیگر ویژگی نویسندگان، آن است که از تحسین دیگران بی‌نیازند و بدون تحسین دیگران هم، قادر به انجام وظایف خود هستند و از آرای دیگران درباره خودشان فارغ‌اند. ▫️آنان با قطب‌نمای هدایتگرِ درون‌شان حرکت می‌کنند؛ صراحت صادقانه‌ای دارند؛ فاقد امیال افراطی و آمال نامعقول هستند و قادر به عمل براساسِ خواسته‌های درونی خودند. 📚کتاب «آداب کتاب‌نویسی: چگونه کتاب بنویسیم؟»، تألیف «سیّد حسین اسحاقی»، ص۵۵. @pajohesh_esfahan ⊰᯽⊱┈──❀ ⃟⃟ ❊╌──⊰᯽⊱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🥏انداختن تصویر پشت متن در ورد قبلا در این پست نحوه واترمارک متنی رو آموزش دادم، و حالا نحوه گذاشتن تصویر، لوگو و… در پشت متن👌 برای اینکار: 🔹1-همانند تصویر 1 در باکس تنظیمات واترمارک، گزینه Picture watermark را انتخاب نموده و سپس تصویر یا لوگو مورد نظر خود را از طریق Select Picture آپلود نمایید. 🥏در نظر داشته باشید که در صورت تمایل می توانید از طریق گزینه Scale سایز تصویر را مدیریت کرده و به تغییر اندازه واترمارک بپردازید یا با غیرفعال کردن تیک Washout تصویر را از حالت نیمه شفاف خارج نمایید. 🔹2-پس از اینکه واترمارک تصویری شما آپلود شد و با کلیک روی دکمه Apply تنظیمات را ذخیره کردید، می توانید لوگو یا تصویر آپلود شده را در پس زمینه تمامی صفحات فایل ورد خود مشاهده نمایید. 🔹3-بعد از ایجاد واترمارک در صفحات ورد این امکان نیز برای شما فراهم می باشد تا مطابق با سلیقه خود ظاهر آن را مدیریت نمایید. برای این کار شما باید در ابتدا یا انتهای برگه دوبار کلیک کنید تا هدر و فوتر به شما نمایش داده شود. سپس می توانید به کمک دایره سبز رنگ مشخص شده در تصویر شماره 2، Watermark را در جهت مورد نظر خود بچرخانید. 🔹4-در صورت تمایل به تغییر رنگ یا سایز و ویژگی های ظاهری واترمارک نیز می توانید روی آن راست کلیک کرده و از میان گزینه های موجود، گزینه Format AutoShape /Picture را انتخاب نمایید. 🔹5-در نهایت نیز باکس جدیدی مثل شکل 3 به شما نشان داده می شود که امکان مدیریت جایگاه لوگو در ورد، جابجایی واترمارک، رنگ یا نور آن فراهم می باشد. @pajohesh_esfahan ╰━═-❀✿❥❀✿❥-═━╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ೃ⁀➷. ❦★ عرض سلام و ادب و احترام دارم محضر همه‌ی همراهان کانال ❦★ و یه خوش‌آمد گویی ویژه خدمت بزرگوارانی که تازه به این کلبه ی محقر تشریف آورده اند.‌ ツ ❦★ شروع ولایتعهدی آقا و سرورمان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف رو هم تبریک و تهنیت گفته و آرزو دارم همگی جزو سربازان واقعی ایشون باشیم.✨ بزرگواران ❦★ همونطور که کم و بیش در جریان فعالیت‌های این کانال قرار گرفته اید، من طبق یک نقشه ی راهی، یکسری آموزش ها، مهارت ها و ترفندهای پژوهشگری رو شروع کرده ام و در حال بارگذاری در کانال هستم که ان شاءالله براتون سودمند و پرفایده خواهد بود و شما می تونید با دنبال کردن اونها به طور کامل و جامع با مباحث نظری و مسائل کاربردی مهارت پژوهشگری آشنا بشین.👌 ❦★ در ضمن با مراجعه به پستی که در بالا سنجاق شده، می تونید رو مرور کنید و سریع به مطالبی که می خواهید دسترسی داشته باشید. ولی دوستان ‌ ツ ❦★ اگر نیاز به موضوعی داشتید که اطلاعات تون راجع بهش کم هست و هنوز در کانال کار نشده و یا در حین انجام پروژه تون به مطلب و نکته ی خاصی احتیاج ضروری پیدا کردید، حتما بهم پیام بدید تا در صورت امکان پستش رو براتون تهیه کنم. ✨ جهت درخواست، انتقاد، پیشنهاد و ... من اینجام‌: ೃ⁀➷. @Montazer_1356 ༺(◕‿◕✿)༻∞➣•°•°
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
• 💫 و باز هم تفاوت موضوع و مسأله ✨ همونطور که در این 👈 پست گفته شد: موضوع یک زمینه‌ی کلی است که درباره آن تحقیق می‌ کنیم؛ مثل: توحید، تاریخ قرآن، عصمت، حجاب، اعتیاد، بیکاری و… اما مسأله از موضوع جزیی ‌تر است. ✨ می تونیم بگیم 👈 رابطه موضوع و مسأله مانند رابطه کشور و شهر است. درباره موضوع می ‌توان مطالعه کرد اما تا زمانی که محدود نشود نمی ‌توان به عنوان یک مسأله پژوهشی در آن کار و تحقیق و تفحص کرد. ⚠️ بنابراین «توحید» موضوع است و «رابطه توسل با توحید عبادی از منظر مفسرین متاخر» یک مسأله است. موضوعی که جزئی و مثل زمینی شده که دور آن حصار کشیده اند تا فقط محدوده ی حصار شده، آباد شود!🙃 💫 پس دقت داشته باشید: ✨ تا موضوع و مشکل را تجزیه نکنیم، پژوهش واقعی در مورد آن روی نمی ‌دهد. ✨ و تا زمانی که به یک مشکل از زوایای گوناگون ننگریم و آن را تجزیه نکنیم، آن مشکل به مسأله بدل نمی‌شود. ✨ لذا ارائه هرگونه راه حل به این بستگی دارد که بتوانیم مشکل را به زبان علمی و ساده، به صورت یک مسأله طرح کنیم. ✨ برای این کار به طور مثال مشکل بی حجابی را با در نظر گرفتن علل و عوامل، ویژگی‌ها و مراحل، عوارض و آسیب های آن و… به لایه‌ های کوچک و کوچک تری تجزیه می کنیم و سپس برحسب اهمیت و ضرورت و کاربردی بودن و شرایط دیگر، مسأله یا بعد خاصی از ابعاد آن را برمی‌گزینیم. ❌پس... دقت نمایید هرچه حصار محدودتر، آبادی زمین بیشتر و راحتر!!! @𝒑𝒂𝒋𝒐𝒉𝒆𝒔𝒉_𝒆𝒔𝒇𝒂𝒉𝒂𝒏
🟣 نام کتاب: «نهم ربیع الاول (چیستی، چرایی، چگونگی): عهدی دوباره با امام زمان (عج)» ✍🏻 مؤلف: محمد رضایی 📗 در این اثر، مؤلف تلاش کرده قرائتی علمی و تحلیلی درون دینی از رویداد نهم ربیع الاول ارائه دهد و اهتمام دارد تا رویداد نهم ربیع الاول را از زوایای گوناگون نظری، تاریخی، اجتماعی و فرهنگی مورد بازشناسی قراردهد؛ ◀️ تا هم مبانی وخاستگاه این رویداد بررسی شود‌. ◀️ هم پاس داشت آن، مورد اثبات و تأکید قرار گیرد. ◀️ هم در مقام تعریف فرهنگ سازی جشن مقدس نهم ربیع الاول، مسئولیت ها و رسالت های شیعیان در قالب آئین ها و شعائر فرح افزا معرفی گردد و کارکردها و چرایی و چیستی آن شعائر معرفی شود. 🔴 تا در نهایت دانسته شود که نهم ربیع الاول، مهم ترین روز در پیوند شیعه‌ی مهدی باور و امام غائب است و شیعیان نباید از این روز غفلت ورزند. 📥 👈 دانلود کتاب 👉 📤 𝓲𝓭 ➤@pajohesh_esfahan