eitaa logo
تشکل طلبگی ربیون
1.6هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
51 ویدیو
50 فایل
وَكَأَيِّن مِّن نَّبِيٍّ قَاتَلَ مَعَهُ رِبِّيُّونَ كَثِيرٌ فَمَا وَهَنُوا لِمَا أَصَابَهُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَمَا ضَعُفُوا وَمَا اسْتَكَانُوا وَاللَّهُ يُحِبُّ الصَّابِرِينَ پوشش فعالیتها و ارائه محتوای تولیدی تشکل طلبگی ربیون مشهد @Admin_rebbiion
مشاهده در ایتا
دانلود
📸 پنجشنبه نهم آبان ماه 🔸نظام سازی مبتنی بر قرآن کریم ذیل هویت تخصصی طلبگی. با حضور حجت الاسلام تقی زاده عضو میز تربیت مرکز راهبردی ورثة الأنبیاء. 💠"تشکل طلبگی ربیون" 🌐 @rebbiion
🔘 امام خامنه ای: مساله #کشمیر برای جمهوری اسلامی ایران یک مساله انسانی و اسلامی است، زیرا مردم مسلمان این منطقه بطور آشکار تحت ظلم و ستم قرار دارند . 🔴 همایش مردمی حمایت از مظلومین کشمیر 🔸 سخنران : دکتر زارعی از تهران 📆 زمان : شنبه 11 آبان ساعت 17:30 📍 مکان : فلکه برق ، مسجد صنعتگران 💠"تشکل طلبگی ربیون" 🌐 @rebbiion
🔰گذار از برجام و احیای امری مغفول در چالش با استکبار 📅به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی 🖋 برادر رضا عضو تشکل طلبگی ربیون 🔘طلبه حوزه علمیه مشهد
🔰 گذار از برجام و احیای امری مغفول در چالش با استکبار 🌱 در آستانه سالروز پیروزی مردم و جوانان ایران علیه شیطان بزرگ، فرصت و مجال مناسبی است که بار دیگر نگاهی بیندازیم به مبانی و مدل های مختلف "". 🌱 شاید در این مقام، نسبت سنجی مدل پیشنهادی اسلام ناب برای مبارزه، و مدل و سبک مشهوری که در قالب مذاکره در سالهای اخیر ارائه و به ختم شد، خالی از لطف نباشد. بالاخص در این روزها که شرایط خاص دوران را تجربه می کنیم و پس از بدعهدی های طرف های مقابل و نقض متن و روح برجام، تب و تاب و عطش مذاکره در طیف وسیعی از مسئولان رده بالا و میانی جمهوری اسلامی و برخی از مردم به شدت کاهش پیدا کرده است. بسیاری از کسانی که تا دیروز کلید حل مشکلات داخلی را در دست ابرقدرت ها و کدخدامآبان شرق و غرب جستجو می کردند، امروز حرف از عدم اعتماد به آمریکا می زنند. 🌱 آنچه در این جا اهمیت بررسی و واکاوی پیدا می کند، "علل عدم مقبولیت نظریه مقابل برجام" است. حرف و نظری که - برگرفته از اصول انقلاب - و متکی بر نگاه به ظرفیت های داخلی، - استفاده گزینشی از فرصت های ارتباطات خارجی و بین الملل در راستای تامین منافع کلان ملی و جبهه سازی علیه استکبار، - و مواجهه و حتی مذاکره عزتمندانه و توام با بدبینی به غرب بود. 🌱 اکنون برجام به عنوان یک گرانبها و البته پرهزینه در مقابل دیدگان ما قرار دارد. نگاه ما به آن باید به مثابه یک نگاه و روش خاص در حل مسائل کشور باشد. بسته به زاویه و نوع نگاه ما به این سیره رفتاری و مبنای فکری-عملی، آینده ای که برای ادامه مسیر جمهوری اسلامی در حوزه سیاست خارجی ترسیم می کنیم، متفاوت خواهد بود. اگر به برجام صرفا به عنوان یک اتفاق نگاه کنیم و آن را مواجهه ای طبیعی با فشارهای اقتصادی و روانی دشمن بدانیم، تضمینی نیست که در آینده ای نه چندان دور دوباره به چنین نسخه ای تن دهیم. 🌱 برجام مورد تایید نظام نبود. اما نمی توان این را نادیده گرفت که خیلی از قائلین به این مدل، پای ثابت راهپیمایی ها و شعار "" هستند. دوستدار نظام هستند. بعضا جانشان را هم در مسیر مبارزه با استکبار و دفاع از میهن به خطر انداخته اند. لذا نمی توان به راحتی آن ها را از دایره انقلاب خارج کرد. مصلحت آن را در مذاکره و تعامل با دشمن می بینند. اما به هر حال واقعیت این است که نسخه ای که در نهایت ارائه کردند تفاوتی با نسخه غربی و غرب زده آن نمی کرد. 🌱 در اینجاست که جامعه حزب الله باید در یک بازنگری اساسی، جویای علت عدم همراهی این طیف وسیع از مسئولین و مردم -در مساله ای خاص- با انقلاب شود. چه می شود مردمی که در مواقف مختلف همراه انقلاب هستند، صلاح امر کشور را در می بینند؟ 🌱 بنظر می رسد از مهم ترین عوامل این پدیده، عدم فهم کامل و تفصیلی معنای «مقاومت» می باشد. شاید اگر انقلابیون در لایه های مختلف مردمی و مدیریتی کمی زودتر به فکر حلاجی، تبیین و «نظریه مقاومت در مقابل دشمن قوی پنجه» افتاده بودند دیگر نیاز نبود قطار انقلاب را معطل چنین خسارتی کرد. به راستی چند درصد مردم اگر بصورت کاملا ملموس ثمرات مقاومت را در زندگی خودشان و در جریانات منطقه و جهان مشاهده می کردند، راضی به مذاکره با این کشورها می شدند؟ چه میزان رسانه های عمومی در جهت آگاه سازی هزینه های سازش روشنگری کرده است؟ آیا مبلغین ما آن چنان که باید به توضیح و تبیین مبانی قرآنی و روایی مقاومت و صبر انقلابی همت گماشته اند؟ چه کسانی مقاومت فعال در عرصه های مختلف را برای مردم، انزوا و ریاضت ترجمه کرده اند؟ 🌱 در چنین وضعیتی، آنچه برای خواص حزب اللهی در مسیر واسطه گری بین ولی و مردم اولویت دارد تبیین صحیح این نظریه است. ارائه به عنوان مدلی کارآمد، فعال و آزموده شده برای مواجهه با دشمن، جهت تامین منافع دنیوی و اخروی در راستای تشکیل تمدن نوین اسلامی. طرحی که در جای جای جهان توسط جبهه های کوچک و بزرگ مقاومت پیاده شده، به موفقیت رسیده و اکنون از باارزش ترین دارایی های حزب الله است. 🌱 اگر می خواهیم مقابله و به عنوان یکی از اصول اساسی استمرار جدی تری داشته باشد، این چالش بزرگ، همراه کردن فکری، اعتقادی و عملی توده مردم و نخبگان جهان اسلام و همه مستضعفین ستمدیده جهان است؛ حول و نتیجه بخش بودن . امری که تاکنون در پازل مبارزه و جهاد مغفول واقع شده. یادمان نرود، تا این مساله را برای خودمان و مردم حل نکردیم، نمی شود انتظار تغییری جدی در اجرای سیاست های کلان داشته باشیم. چرا که این مردم هستند که تعیین می کنند چه کسانی با چه سیاستی بر آنها حکومت کنند. 💠"تشکل طلبگی ربیون" 🌐 @rebbiion
حجت الاسلام تجریشی(1).pdf
401.8K
◀️ به مناسبت ۱۳ آبان 📚خلاصه سخنرانی حجت‌الاسلام محمد مهدی ❇️گام دوم چالش انقلاب با استکبار پیش به سوی فتح مبین 📆تاريخ:١٣٩٨/۰۴/۱۳ 💠"تشکل طلبگی ربیون" 🌐 @rebbion
🔷بررسی تاریخ انتخابات مجلس مشهد از ابتدای انقلاب تا امروز در اولین جلسه از سلسله جلسات شهید دیالمه 🔶ویژه برنامه بررسی تحولات اخیر عراق 💠"تشکل طلبگی ربیون" 🌐 @rebbiion
📸 🗳 پنجشنبه شانزدهم آبان ماه 🔸سلسله جلسات شهید ◀تاریخ انتخابات مجلس مشهد از ابتدای انقلاب تا امروز با حضور دکتر علی سهیلی 💠"تشکل طلبگی ربیون" 🌐 @rebbiion
📸 پنجشنبه شانزدهم آبان ماه 🔷بررسی تحولات اخیر عراق با حضور سید رضا قزوینی، خبرنگار و کارشناس مسائل عراق 💠"تشکل طلبگی ربیون" 🌐 @rebbiion
🔰عرصه ای برای عمل نکردن?! 📅به #مناسبت هفته وحدت 🖋 #یادداشت حجت الاسلام احمد #قوی عضو شورای مرکزی تشکل طلبگی ربیون 🔘طلبه سطح سه حوزه علمیه مشهد
🔰عرصه ای برای عمل نکردن؟! 📌معمولا هرساله با رسیدن ایام هفته وحدت خیلی ها حس می کنند که نباید بیکار بنشینند و دنبال این هستند که به صورت حداقلی هم که شده کاری انجام دهند تا به نوعی تکلیفشان را هم ادا کرده باشند. 📌اما از آن جا که معمولا وحدت در بین ما به عنوان مفهومی سلبی جا افتاده و وقتی حرف از وحدت به میان می آید اولین چیزی که به ذهن ها خطور می کند عدم توهین به مقدسات بقیه مسلمان هاست، در هفته ی وحدت هم با کلیدواژه " نباید " به نقد و نفی جریان شیعه انگلیسی و دیگر تفرقه افکنان بسنده می کنیم. 📌به نظر می رسد یکی از علت های این رویکرد به مساله وحدت به دلایل پذیرش وحدت از سوی افراد بازگردد. به عنوان مثال هنگامی که اصلی ترین دلیل بسیاری از ما برای پذیرش وحدت، نقش اختلاف افکنی در کشته شدن و تحت فشار قرار گرفتن شیعیان در سایر کشور ها باشد طبیعتا عملکرد ما هم مجموعه اقداماتی خواهد بود که انجام نمی دهیم. 📌نمیخواهم این دلیل را نفی کنم یا حتی بگویم اهمیتی ندارد. قطعا حفظ آرامش و خون مومنین بسیار با اهمیت است. منتهی سخن در این است که موضوع وحدت هم مانند سایر عرصه ها مجموعه ای است از باید ها و نباید ها و صرف رعایت کردن خطوط قرمز ما را به نتیجه مطلوب نخواهد رساند. 📌جالب است که بر خلاف ذهنیت غالب ما، در سیره و روایات معصومین (ع) موارد قابل اعتنایی از توصیه و دستور به اقدامات ایجابی مثل شرکت در نماز جماعت اهل سنت، عیادت مریض، تشییع جنازه، ادای امانت، حسن خلق و... دیده می شود. 📌بنابراین لزوم عبور از این رویکرد حداقلی امری است که روز به روز بر ضرورت آن افزوده می شود. و اینکه بسیاری از آدم های دغدغه مند و انقلابی تصویر مطلوبشان از وحدت مطلوب حالتی است که شیعه و سنی کاری به کار هم نداشته باشند و فقط خون هم را نریزند. 📌 اما این تصوير با نیازهای انقلاب و آموزه های اهل بیت (ع) همخوانی ندارد. امروزه و با گذشت بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی; گذشته ما به مثابه جریان انقلابی ماموریت های زیادی برای انجام دادن در داخل و خارج از مرزهای ایران اسلامی داریم که در آن ها به حضور و همراهی سایر مسلمانان نیاز جدی وجود دارد. 📌گذشته از مسائل بسیار مهم امت اسلامی مانند مساله فلسطین ، کشمیر یمن و... که درآن لزوم همگرایی عملی بین شیعه و سنی جزء واضحات است، در مسائل داخلی کشور هم باید به این سمت حرکت کرد. به عنوان نمونه در مناطق و شهرهای تلفیقی استان خراسان که عمدتا محروم و حاشیه ای هم محسوب می شوند مسائل و مشکلات اقتصادی، اجتماعی و... فراوانی وجود دارد که برای حل آن ها جوانان انقلابی شیعه وسنی می توانند هم افزایی داشته باشند.(البته به شرط تبدیل نگاه تهدید محور به فرصت محور) و یا اینکه جریان انقلابی کلان شهری مثل مشهد این امکان را دارد که با توانمند سازی و انتقال تجربیات گوناگون خود در عرصه های مختلف به نخبگان و جوانان اهل سنت زمینه حل بسیاری از مشکلات را فراهم آورد. 📌ناگفته نماند که بسیاری از نگرانی هایی که در باب حاشیه شهر مشهد وجود دارد، با خدمت رسانی و توانمند سازی شهرستان های استان بوِیژه مناطق تلفیقی به حداقل خواهد رسید. ❇️روشن است که پیش نیاز همه ی این اقدامات در مرحله ی اول ایجاد ارتباطات بین نخبگان وجوانان شیعه وسنی در بستر مشترکات دینی (از جمله حب اهل بیت (ع) که نقطه مشترک شیعه و سنی است)، عمل به توصیه های اهل بیت در تعامل با اهل سنت و نگاه جهانی انقلاب اسلامی است و بدون ایجاد این پیوندهای واقعی در عمل اتفاق چندانی نخواهد افتاد. 📌یادمان نرود که در انقلاب اسلامی از این دست تجربیات موفق کم نداشتیم و طعم خاطرات شیرین متوسلیان ها و شوشتری ها هنوز هم در ذائقه اهل سنت مانده است. 🖋احمد قوی 💠"تشکل طلبگی ربیون" 🌐 @rebbiion
🔹جریان شناسی فعالین حوزه وحدت با حضور حجت الاسلام 🔸بررسی عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی در مدیریت جدید و وظایف و گستره آن با حضور حجت الاسلام ⏰زمان: پنجشنبه، ۲۳ آبان ماه، ساعت ۱۵:۴۵ 🏢مکان: چمران۱۱، اولین کوچه سمت راست، پلاک۱۶ ◀حضور عموم طلاب برادر را گرامی می داریم. 💠"تشکل طلبگی ربیون" 🌐 @rebbiion
📸 پنجشنبه ۲۳ آبان ماه 🔹جریان شناسی فعالین حوزه وحدت با حضور حجت الاسلام جمال زاده 🔸بررسی عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی در دوره مدیریت جدید و وظایف و گستره آن. با حضور حجت الاسلام صاحبقرانی 💠"تشکل طلبگی ربیون" 🌐 @rebbiion
فَاسْتَقِمْ كَمَا أُمِرْتَ وَمَن تَابَ مَعَكَ (هود،۱۱۲) 💥بسیج مدرسه علمیه حضرت مهدی (عج) برگزار می‌کند💥 📣دوره تبیینی 📌با حضور: 🔹حجت الاسلام و المسلمین نظافت یزدی 🔸دکتر محمد صادق کوشکی 🔹 استاد محمد صادق شهبازی 🔸 دکتر سعید شعرباف ☑️زمان: پنج شنبه ۳۰ آبان ۹۸ از ساعت ۸:۳۰ تا اذان مغرب ☑️مکان: بولوار طبرسی جنوبی، طبرسی ۵۲، المهدی ۱۹، مدرسه علمیه حضرت مهدی (عج) 🔸 @basij_hmahdi 🔸
📌معنای تشکیل بسیج این بود که خدای متعال به امام بزرگوار این الهام را کرد که سرنوشت انقلاب را بسپرد دست جوانها؛ نه‌فقط جوانهای آن روز. وقتی جوانها وارد میدان شدند، این امانتی را که دست آنها سپرده شده است، دست‌به‌دست در طول زمان به یکدیگر منتقل میکنند. مقام معظم رهبری ۳ آذر ۱۳۹۵ 📣 کانال بسیج حوزه علمیه حضرت مهدی (عج) به منظور اطلاع‌رسانی اخبار و فعالیت‌ها و اشتراک گذاری محصولاتِ مجموعه افتتاح شد. 🔺در پیام‌رسانی های بله، ایتا و تلگرام به ما بپیوندید.🔻 🔸 @basij_hmahdi 🔹 🔸 t.me/basij_hmahdi 🔹 🔸 ble.im/basij_hmahdi 🔹 🔸 eitaa.com/basij_hmahdi 🔹 🔷 رسانه باشید 🔶
بخش اول 🔷 سلسله جلسات شهید مجلس شورای اسلامی، آسیب شناسی وکلا و موکلین با حضور جناب امیرحسین بخش دوم 🔶مباحثه پیرامون منطق رهبری در برخورد با مسئله ⏰پنجشبه 30 آبان-ساعت 17 💠"تشکل طلبگی ربیون" 🌐 @rebbiion
🔰اللهم ثبت اقدامنا ✍🏻یادداشت برادر محمد به مناسبت چهلمین 📌 جلسه هفتگی ربیون - به قول ربیونی ها - با این جلسه همزمان شده است. تشکلی که با دغدغه عده ای از طلاب شهر مقدس مشهد نزدیک به دو سال پیش کار خود را آغاز کرد. 📌برای آن که گام هایمان را استوار و درست در مسیر برداریم، با اساتید حوزوی و دانشگاهی که شناخت صحیحی نسبت به جایگاه حوزه و ظرفیت پایان ناپذیر آن داشتند مشورت کردیم. 📌با توجه به آن که بخشی از بر دوش است؛ تصمیم گرفتیم یک هفته در میان دور هم جمع شویم، تا پای صحبت اساتید در موضوعات مختلف بنشینیم و در گعده های طلبگی درباره آینده مطلوب ومسئولیت کنونی خودمان مباحثه کنیم. و خدا را شاکریم که با به ثبات رسیدن این جلسات به صورت هر هفته، به ایستگاه چهلم آن رسیده ایم. 📌این چهل جلسه که با حضور طلابی از چند مدرسه شهر برگزار شد اساتید مختلفی (حجج الاسلام: مروارید، مجتبی الهی خراسانی، محمد الهی خراسانی، پارسا، حاجی مراد خانی، سیدعلی موسوی، صاحبقرانی، نهاوندی، شاملو، مقامی، گلکار، روح الله رضایی، نعمتی، تجریشی، سیفایی، مهاجر، تقی زاده، شکری، عبدالملکی، امیر رضایی، جمال زاده، و اساتیدی چون: خورشیدی، ظهوریان،یزدانی، باغسنگانی، ارشدی، تنهایی، کمیلی، احدیان، سهیلی، سید رضا قزوینی، فیروز آبادی، میری) دعوت ربیون را پذیرفتند و هرکدام از ایشان در موضوعات مختلف به ارائه مباحث خود پرداختند. 📌همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نشریه با هدف آشنایی با های متراکم شده طلبگی شهر مشهد منتشر شد. البته لازم به ذکر است، قطعا این نشریه نتوانسته تمامی را که از نعمات این شهر مقدس هستند؛ احصاء کند. 📌با انتشار که روح تازه ای در جامعه حزب اللهی دمیده شد، مسئولیت خویش را بیش از پیش احساس کردیم. تا به اندازه توان خود برای تحقق آرمان های رفیع انقلاب و این سند چشم انداز وارد میدان شویم. 📌بیانیه گام دوم محور جلسات هفتگی قرار گرفت، که بخشی از اساتید نامبرده برای تبیین و شرح این بیانیه به جمع ما آمدند. 📌اما برای این کافی نبود و نیست، بلکه نیازمند طلابی هستیم که علاوه بر دیدن خود در جایگاه باید شانه به شانه هم و با اراده عینیت بخشیدن آیه شریفه «...لیقوم الناس بالقسط» در گام دوم قدم بردارند. 📌دوره که باحضور طلابی از مشهد، سبزوار، کاشمر، تهران، کرمان، شیراز و قم برگزار شد برای همین اهداف بود؛ که فرصت مناسبی برای شناخت یکدیگر و هم افزایی در راستای تشکیل هسته های در عالم فراهم کرد. 📌که اساتید حجج الاسلام نظافت، محمد الهی خراسانی، سید عباس نبوی، سوزنچی، تجریشی و دکتر پیغامی، وحید جلیلی، دکتر شعرباف، شهبازی، دکتریزدانی، باحضور خود در دوره، ما را در این مهم یاری رساندند. 📌بعد ازبازگشت مبلغین دهه محرم ربیون از مناطق تبلیغی بندرعباس و تایباد؛ با نظر خود اعضای تشکل، شورا و مسئول تشکل مشخص شد. شورایی که مسولیت اصلی آن تنظیم (شامل اهداف، راهبرها، مخاطبین و مبانی) تشکیلات بود. 📌که بعداز چندین جلسه و براساس مشورت هایی که گرفته شد، هدف خود را با قرار داد و معتقد است که ضامن انقلابی بودن حکومت، انقلابی ماندن حوزه است. این مهم با دو راهبرد تبیین و ترویج در حوزه ها و درگیرشدن حوزه با محقق خواهد شد. این هدف و این دو راهبرد جز با به همراه و در برابر موانع به ثمر نخواهد نشست. و ان شاء الله چهلمین جلسه هفتگی بمثابه اولین تشکیلات باشد. ان شاء الله. 30 آبان 1398 💠"تشکل طلبگی ربیون" 🌐 @rebbiion
#گزارش_تصویری📸 #جلسه_هفتگی_ربیون پنجشنبه سی آبان ماه 🔸سلسله جلسات شهید #دیالمه ◀آسیب شناسی وکلا و موکلین با حضور جناب امیرحسین #یزدان_پناه #مجلس_شورای_اسلامی 🗳#انتخابات_مجلس 💠"تشکل طلبگی ربیون" 🌐 @rebbiion
📷 دوره تبیینی #نظریه_مقاومت 🔹رونمایی از کتاب *"فاستقم"* 🔸با موضوع نظریه مقاومت، تهیه شده در بسیج حوزه علمیه حضرت مهدی (عج) 🔹در حاشیه نمایشگاه رهبران مقاومت 🔸 @basij_hmahdi 🔸
خمینی شوید.pdf
123.9K
🔰 خمینی شوید ✍🏻 رضا عطارد عضو تشکل طلبگی ربیون به هفته ◀️طلبه سطح سه حوزه علمیه 🔻برشی از متن 💢«اما این کمترین عاشق و شیدا و مرید خمینی بزرگ، از امام خود دلگیرم، بخاطر این حرف ها. چرا؟ چون اون کسی بود که در مرگ آباد تحجر حاکم بر حوزات علمیه، غرب زدگی حاکم بر دانشگاه ها و مراکز رسمی علم آموزی، و رخوت و سستی و بی انگیزگی حاکم بر عموم مردم ایران و بلکه جهان اسلام، یک تنه چنین فریاد می زد و بسیجی بودن را معنا می کرد ...»💢 💠"تشکل طلبگی ربیون" 🌐 @rebbiion
🔰 *خمینی شوید* ✍🏻یادداشت رضا عطارد عضو تشکل طلبگی ربیون به مناسبت هفته ◀️طلبه سطح سه حوزه علمیه بخش یک از دو ❇️بسیجی یعنی که تمام وجودش وقف اسلام بود. پیر، مقتدا، معشوق و امام ما؛ خمینی بزرگ، در اواخر عمر مبارکش که در نهایت و عبادی خود بود و تنها خدا و اولیای خاصّه ی او میدانند تا چه سر حدّی از سیر در اسماء و صفات و ذات حق تعالی ترقّی کرده و در سفر چهارم؛ در میان خلق خدا میگشت و پیامبروار مردم را با خود به سمت خدای خویش قیادت مینمود، در دیدار با بسیجیانی که یافته ی نفس گرم خود او هستند، می فرماید: ❇️«من به این چهره های نورانی و بشّاش شما، و به این گریه های شوق شما میبرم. من احساس میکنم. من وقتی با این چهره ها مواجه میشوم و این قلبهایی که به واسطه ی توجه به خدای تبارک و تعالی اینطور در چهره ها اثر گذشته است، احساس حقارت میکنم. من غیر از دعا که بدرقه ی شما کنم، چیزی ندارم که به شما بکنم. من چطور به این احساسات خداگونه و به این توجّهاتی که شما به خدای تبارک و تعالی دارید، و به این عزم راسخ شما و این بی نظیر شما، چطور میتوانم از شما ستایش کنم؟» (صحیفه امام؛ جلد 13 ، صفحه 391) یا ❇️«اینجانب هروقت با یکی از این چهره ها رو به رو میشوم و او را به در بیان و چهره ی نورانی اش مشاهده میکنم، احساس و حقارت میکنم. و هروقت در تلویزیون، مجالس و محافل این عزیزان که خود را برای حمله به دشمن خدا مهیّا میکنند و مناجات و راز و نیازهای این عاشقان خدا و را در آستانه ی هجوم به دشمن می نگرم که با مرگ، دست به گریبان هستند و از شوق و عشق در پوست نمیگنجند، خود را میکنم و بر حال خویش میخورم.» (همان؛ ج 16 ، ص 151) 💢اما این کمترین عاشق و شیدا و مرید خمینی بزرگ، از امام خود . بخاطر این حرفها. چرا؟ چون او کسی بود که در حاکم بر ، بر دانشگاهها و مراکز رسمی علم آموزی، و رخوت و سستی و بی انگیزگی حاکم بر عموم مردم ایران و بلکه جهان اسلام، یک تنه چنین فریاد میزد و را معنا میکرد: 🛑«من مصمم هستم که از پا ننشینم تا را به جای خود بنشانم؛ و یا در پیشگاه مقدّس حق تعالی با عذر وفود کنم «(همان؛ جلد 1، ص 187) یا: ⭕️«حضرات آقایان توجه دارند در معرض خطر است. قرآن و مذهب در مخاطره است. با این احتمال، حرام است؛ و اظهار حقایق، واجب؛ ولو بلغ ما بلغ. ... من اکنون قلب خود را برای های مأمورین شما حاضر کردم، ولی برای قبول زورگوئی ها و خضوع در مقابل جبّاری های شما حاضر نخواهم کرد.» (همان؛ جلد 1، ص 179) در جای دیگر: ❌«دستگاه جبّار بداند که اگر بخواهد به اسلام کند و احکام کفر را در بلاد اسلامی جاری سازد، من در آنها ایستاده ام. من تا آخرین لحظه های زندگی ام از نوامیس اسلام و مسلمین میکنم. من به حکم اسلام که به ما دستور و مقابله داده است، در برابر به اسلام دست روی دست نمیگذارم و ساکت نمینشینم. ... اکنون بحمدلله زنده اند، در قم اولاد فاطمه هستند، در مشهد اولاد فاطمه هستند، در نجف اولاد فاطمه هستند، در سایر بلاد اولاد فاطمه هستند، اینها نمی نشینند تا دولتها هر خیانتی که خواستند بکنند و احکام قرآن را پایمال کنند. تا اولاد فاطمه زنده اند، اجازه نمیدهند که دشمنان به مقدسات اسلام تجاوز کنند و مقدّرات مسلمین را به دست یهود و اسرائیل بسپرند. ای فاطمیین! به داد اسلام برسید. من امسال 63 سالم تمام است. پیغمبر اکرم صلی الله علیه وآله، 63 سالش بود که وفات کرد. حضرت امیر علیه السلام 63 سالش بود که به شهادت رسید. ما از پیروان پیغمبر اکرم هستیم، ما از پیروان حضرت امیر هستیم، ما از پیروان اباعبدالله هستیم. کسانی که پیروان آن بزرگواران باشند، هرگز .» (همان؛ جلد 1، ص 164) 💠"تشکل طلبگی ربیون" 🌐 @rebbiion
🔰 *خمینی شوید* ✍🏻یادداشت رضا عطارد عضو تشکل طلبگی ربیون به مناسبت هفته بسیج ◀️طلبه سطح سه حوزه علمیه بخش دو از دو ❇️اماما! جانا! تو را یاد فرزندانت دادی. تو بسیجی بودن را شرافت دادی. تو بسیجی بودن را مایه ی افتخار و عزّت بودی. اصلا حتی همین نام بسیج را؛ حتی نامش را هم تو بودی که کردی؛ چه برسد به مرامش را. فرزندانت اگر مرگ را به بازی میگرفتند و دنیا و مافی هایش را به سخره؛ چون ای از وجود روحانی و تو در درونشان ظهور کرده بود. حقیقت تو بودی؛ آنها ی تو بودند. تو بودی که چهل سال قبل از رشادته ای ابراهیمی و محمدی و علوی و حسینی فرزندانت، به زمانه ی خود فرمان «» دادی و خواندن کریمه ی «قل إنما أعظکم بواحده أن تقوموا لله مثنی و فرادی» را. ❇️به این حقیر اگر باشد، میگویم و امام، از اندیشه های نظری جنابش، انسان سازتر و شایسته تر به و تعلیم و تعلم است. شجاعت، صلابت، اعتقاد به خدا، تفویض امور به او، همنشینی و خاکساری با خلق خدا، اهمیت ندادن به هیچ چیز جز خدا، عمل به وظیفه، هوشیاری و زرنگی، ایمان به غیب، صداقت، لطافت روح، رسوخ در عقیده، ووو همه چیزهایی بود که این عبد صالح خدا، همه را به مرتبه ی اعلی و مجموعا با هم داشت؛ و همین ها بود که این قابلیّت را برای او ایجاد کرد تا حقّ تبارک و تعالی و حضرت ولیّ عصر اروحنا له الفداء، کار ممکنه در عصر غیبت معصومین علیهم السلام را به دستان خدایی او به ثمر بنشانند و این چنین او بشود ولیّ نعمت جهانیان. ❇️خمینی! بسیجی تو بودی، دیگران میخواستند خود را به تو شبیه کنند. بسیجی بودن به حرف نیست؛ که اگر باشد خیلی ها بسیجی میشوند. بسیجی بودن به است و چه عملی و چه زندگی یی سراسر الهی خمینی عزیز؟ بی نصیب آنهایی که از اندیشه ی خدایی تبلور یافته «صیحفه امام» محجوبند و بی نصیبتر آنهایی که با اعمال و زندگانی الهی نگاشته شده در «برداشت هایی از سیره امام خمینی» غریبه. ❇️آری! شناخت علمی و نظری و تحلیلی از ماهیت، وظایف و خصلتهای بسیج و بسیجیان لازم و حقیقتا نعمت خداست، اما آنی که است، مشاهده ی تبلور آن خصلتها و بایسته ها در زندگانی سراسر نور یک ولیّ خداست. پس بسیجیان خمینی را باد به مطالعه ی میلی متری زندگانی . غایت مأموم، شباهت با امام خود است. اصلا میگویم مراتب بسیجی بودن، به مراتب خمینی شدن است. ❇️اما مگر خمینی شدن آسان است؟ خیر؛ مگر اینکه انسان بر مرکب عشق و محبت سوار شود و راه های صدساله را یک شبه پشت سر بگذارد. بسیجیِ خمینی، با مطالعه ی سبک زندگی و سلوک عملی امامش، چارهای جز او شدن ندارد. و وقتی که عاشق شد و محبّ، راحتتر میتواند شبیه امام خود شود؛ که تنها در این صورت قدم در وادی بسیجی شدن میگذارد... . بسیجیان! خمینی شدن مبارکتان. 💠"تشکل طلبگی ربیون" 🌐 @rebbiion
💢"حرف مردم" ❌ اجتماع مردمی تبیین،شفافیت و مطالبه از مسئولین در راستای نظارت بر قیمت اجناس❌ ⭕️با حضور دکترحمیدرضا کریم مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ⭕️حجت الاسلام محمد الهی خراسانی استاد حوزه و دانشگاه ⭕️دکتر جعفرنژاد کارشناس اقتصاد ⏰پنجشنبه ۷آذر ساعت ۱۷ 🕌مسجد چهارده معصوم(ع) بین طبرسی جنوبی 48 و 50 💠"تشکل طلبگی ربیون" 🌐 @rebbiion
#گزارش_تصویری📸 شروع برنامه تجمع مردمی #حرف_مردم 💠"تشکل طلبگی ربیون" 🌐 @rebbiion