☑️☑️ روحیه ماکسول و توهین به مردم جهان
🔻 در حدود دویست سال از راهاندازی فرقه ضاله بهائیت میگذرد و در طول این مدت، علیرغم فعالیت تشکیلاتی منسجم و حمایتهای بیدریغ نهادهای بینالمللی صهیونیستی، در جذب عضو موفقیتی حاصل نکرده است.
➕ این شکست، امروزه در پیامهای صادر از تشکیلات جاسوسی بیت العدل کاملاً آشکار است که البته این رویه در بهائیت مسبوق به سابقه است. روحیه ماکسول، همسر آمریکایی شوقی افندی، سومین سرکرده بهائیت در این خصوص باکمال یأس میگوید: «غالباً تعجب میکنیم که چرا باوجودی که علاج تمام آلام جهان در دست ماست، جهان از پذیرفتن آن احتراز میکند؟ گاهی این موضوع بسیار مأیوسکننده است.»
🔻 از روحی ماکسول گرفته تا مهرههای امروزی فرقه، ظاهراً هیچیک تاریخ بهائیت را نخوانده و یا توجه نداشتهاند که پیش از آنها حسینعلی نوری (خدای خود خوانده بهائیان) نیز از این از عدم توجه و اقبال مردم به خود شدیداً رنجیده است. او با گلایهی فراوان از مردم تهران به عراق میرود و در لوح مریم میگوید: از ارض طاء [تهران] بعد از ابتلای لا تحصی [بلاهای بیشمار] به عراق عرب به امر ظالم عجم [ناصرالدینشاه] مبتلا گشتیم...».
➕ خدای خود خوانده بهائیان در عراق نیز بیشازپیش مورد بیاقبالی قرار میگیرد تا آنجا که زبان به طعن مردم عراق میگشاید:«این نفوس همان نفوسی هستند که مدت 3 هزار سال به پرستش اصنام [بتها] مألوف و معبودی جز عجل [گوساله] زرین نداشتند، الحال نیز به همان اوهام، معتکف، چه نسبتی بین این واهیه ی سافله و طلعت احدیه [بهاء] موجود و چه ارتباطی بین این عبده اوثان [بندگان بتها] و مقصد اعلی مشهود؟»
▫️ او درنهایت، همان بیانی را دارد که روحیه خانم ماکسول دهها سال بعد به آن زبان میگشاید: «چندی در بین این قوم، مکث نمودیم ولی ادنی [کمترین]توجه و اقبال و کمترین تذکر و انتباهی از آنان مشاهده نگردید».
⁉️ روحیه در بیان احساس حقارت بهائیان میگوید:«عدهی معدودی از احبا [بهائیان] هستند که نمیخواهند و یا خجالت میکشند به مردم بگویند ما بهائی هستیم. آنها میترسند که همشاگردی، همکاران و یا دوستانشان به آنها به نظر آدمهای عجیبوغریب نگاه میکنند. چنین طرز تفکری تأثرآور است.
▫️ ماکسول به همین اندازه اکتفا نمیکند و در کمال بیادبی میگوید:«مردم بهطورکلی چون گله گوسفندند که دستهجمعی بع بع میکنند، میچرند و حرکت میکنند.»
▫️ با این وصف، نظر سرکردگان بهائیت در خصوص مردم جهان تبیین شد و مشخص گردید لفاظی هایی چون وحدت عالم انسانی تا چه حد، شعاری کاذب در این فرقه ضاله است.
@ROSHANGARMEDIA
🔶پائولو کوئیلو: جنگ اوکراین، بهانه خوبی برای روس هراسی است
#پائولوـکوئیلو، نویسنده برزیلی، با انتشار توئیتی از فضا و احساسات روسهراسانه در پی حمله نیروهای این کشور به اوکراین انتقاد کرده است.
کوئیلو ابتدا روز جمعه با انتشار توییتی نوشت: بحران اوکراین بهانه مناسبی برای روسهراسی است.
💢انتشار این توییت با واکنشهای فراوانی روبهرو شد و بسیاری از کاربران در توییتر، این نویسنده را به بیتفاوتی نسبت به قربانیان جنگ در #اوکراین متهم کردند و عدهای هم عکس دیدار او با ولادیمیر پوتین در سال ۲۰۰۶ منتشر کردند.
در واکنش به انتقادها، کوئیلو با انتشار توییتی دیگر نوشت: خودش در بخشهای بزرگی از روسیه و اوکراین، از اودسا تا یالتا و ولادیوستوک با قطار سفر کردهاست و اعتقاد دارد نباید مردم معمولی را به خاطر جنگ مقصر شمرد.
⭕️حمایت این نویسنده از جنگافروزی، در حالی است که در آثارش که از جمله کتب مروج مضامین معنویتهای نوپدید تلقی می شود، بةظاهر بر آرمانیهایی چون صلح، دوستی، انسانیت و اخلاق، تأکید دارد. هرچند در پس این نوشتهها، مفاهیم دیگری منطبق با ارزشهای مدرنیته چون لذتگرایی و رضایتمندی از زندگی تبلیغ میشود.
@roshangarmedia
مسیحیان و مسلمانان با هم برای ساخت یک وطن
🔺 جمعیت «للخیر أنا و انت» سمینار گفتگویی با عنوان «مسیحیان و مسلمانان با هم برای ساخت یک وطن» را با حضور «شیخ مالک الشعار» مفتی پیشین طرابلس، «شیخ احمد طالب» علمای شیعه جعفری و «جورج حبیقه» رئیس افتخاری دانشگاه روح القدس در سالن بزرگ کانون وکلای طرابلس برگزار کرد.
🔺یاسمین غمراوی زیادی، رئیس این جمعیت گفت: گفتگو بین مسیحیان و مسلمانان یک گزینه نیست، بلکه یک ضرورت است. به همین دلیل باید از پل ارتباطی بین مسلمانان و مسیحیان تقویت و حمایت شود.
🔺وی افزود: هدف از این گفتگو، خروج انسان از غارهای عصبیت است. وحدت و اتحاد جز در تنوع انجام نمی شود. درحالی که تعصب ناشی از جهل در دین است.
@roshangarmedia
⛔️گسترش عجیب خرافات در جامعه ‼️
♦️ طالع بینی های چینی، هندی، ایرانی، اختر شناسی و… از آنها که تمام انسان های دنیا را به ۱۲ قسمت مشخص تقسیم میکنند هم در بازار نشر ایران خاطرخواه زیادی دارند.
🔷 موضوع آنقدر عمومی شده که سررسید های ویژه، هدایا و.. البته این برای شوخی کردن، خوش بودن یا بهانه ای برای گپ زدن اصلا بد نیست، اما وقتی خیلی ها آینده و زندگی شان را بر این اساس شکل میدهند، دیگر موضوع رنگ و بوی شوخی و بهانه ندارد.
🔶 در فضای اینترنت پر است از فال های روزانه، هفتگانه، دو هفتگانه و ماهانه بر اساس ماه تولد. برای سال های تولد هم طالع بینی های سالانه منتشر می شود.
🔷 طبق آمار حدود 7 و نیم میلیون صفحه اینترنتی در مورد فال و طالع بینی به زبان فارسی در فضای مجازی وجود دارد. این رقم کمی نیست و میتوان گفت تقریبا به ازای هر ۱۰ نفر ایرانی، یک صفحه در خصوص فال و طالع بینی وجود دارد.
🔶 در مورد اجنه، جن گیری و ارواح ۳۶۷ هزار صفحه فارسی وجود دارد و برای بخت گشایی و طلسم و دعا ۷۷۰ هزار مورد در مرور گر گوگل ثبت شده است.
🔷 امروز در ایران بیش از دو هزار عنوان کتاب در زمینه خرافات و فال و طالع بینی و… وجود دارد.
🔶 اگر تیراژ متوسط کتب مربوط به طالع بینی، فال گیری و جن و تسخیر ارواح را برای هر عنوان سه هزار نسخه بدانیم(که در پاره ای از موارد بسیار بیش از این رقم است و دو هزار نسخه از متوسط تیراژ کتاب در ایران بالاتر است)
🔷 به بیانی ما سه میلیون و ۱۵۰ هزار جلد کتاب در خصوص مسائلی از این دست در کشور داریم. عناوینی که به طور فزاینده ای تجدید چاپ می شوند.
🔶 این یعنی با توجه به جمعیت ایران در آخرین سرشماری، به ازای هر ۲۳ نفر ایرانی، یک نسخه کتاب در زمینه موضوعات ذکر شده وجود دارد.
🔷 اگر در همه جای دنیا تکنولوژی قاتل خرافات و باورهای غلط باشد، در ایران اتفاقا در سال های اخیر آن را تشدید هم کرده است.
🔶 ما در محیط مجازی نیز با تعداد ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار صفحه در موضوعاتی نظیر: جن گیری، طلسم و دعا، فالگیری، طالع بینی، کف بینی و… مواجه هستیم.
🔷 بازدید این صفحات بسیار بالا هستند، به طوری که ترافیک رنک سایت پرشین فال، از ایران در سایت الکسا رتبه ۳۱۲ دارد.
🔶 مجموع این آمارها، ایجاد فضایی خرافاتی در جامعه ایرانی را زیاد دور از ذهن نمی سازد. رمالان روز به روز در کشورمان بیشتر ریشه می دوانند، دعا نویسان جای پزشک های متخصص و مشاوران را گرفته اند و اعتقاد به کسانی که مدعی کارشناسی در علوم غریبه هستند، روز به روز بیشتر می شود.
🔷 فضایی که متاسفانه در نگاهی کلان، حاصل فعالیت های خواسته یا ناخواسته ای است که لااقل 20 سال قدمت دارند؛ همین چند سال قبل، انتشاراتی با لذت تمام، پیشگویی های نوستراداموس را منتشر می کردند و آن ها را تایید باور های مذهبی ایرانیان می دانستند.
🔶 کتاب های آموزش کف بینی، جن شناسی(توسط افرادی که تحصیلات مذهبی منتاسب نداشتند)، داستان های غیر واقعی(!) از قدرت های ماورایی اجنه و… نوشته می شد و در تیراژ های چند هزارتایی با اب و تاب زیاد منتشر و به فروش می رسید؛
🔷 نزدیک به ۸۰۰ سال قبل در ایران نظامی گنجوی در شرف نامه چنین سروده است:
🔸 چو عاجز شود مرد چاره سگال
🔸 ز بیچارگی در گریزد به فال
🔷 حکایت مردمی است که به انواع و اقسام مشکلات معیشتی دچارند و حاضرند پول های گزافی را خرج خواندن از نیروهای فوق العاده و ماورایی کنند، نیروهایی که اگرچه تقریبا به محک تجربه دریافتند هیچ تاثیری در زندگی آنان ندارد، اما با این حال پول میدهند تا خیال خوشی را بخرند.
🔶 مشخص نیست از کجا، مردم ایران تا به این حد به دست یافتن به هر چیزی با یک تکه کاغذ و خطوط کج روی آن دل می بندند، گاه تا میلیون ها تومان خرج خزعبلات مدعیان دروغین میکنند و باز هم از این سوراخ گزیده می شوند.
🔷 آمار مشخصی از تعداد و سطوح و رتبه های دعا نویسان، رمالان، کف بین ها و دعانویسان و… که جملگی این روزها “مدعیان دورغین” خوانده می شوند وجود ندارد، اما نقدا می توان تعداد تولیدات فرهنگی مرتبط را به بررسی نشست.
🔶 بیش از سه میلیون جلد کتاب و بیش از هفت میلیون صفحه اینترنتی در زمینه جن و اجنه، طالع بینی و فال، بخت گشایی و طلسم، کف بینی و… این آمارها متعلق به کدام کشور می تواند باشد⁉️
@ROSHANGARMEDIA
📍دیمیتری کارتاشف، #تازه_مسلمان روسی:
🔸️شخصیت و ویژگی های #امام_مهدی(عج) در اسلام آوردن من بسیار تأثیر داشت؛ چرا که فهمیدم که پیشوای شیعه در شرایط کنونی یک معصوم است و باید منتظر این پیشوای آسمانی باشیم و باید ایمان داشته باشیم که مهدی حتماً ظهور خواهد کرد.
🔹️اسلام را میتوان با توجه به عدل و #منجی_گرایی و آخر الزمان در کشور روسیه ترویج کرد و باید امام مهدی(عج) به مردم روسیه معرفی شوند.
🔸️روسیها به عدالت توجه ویژهای دارند و در همه مسائل #شیعه نیز روح عدالت وجود دارد و بنابراین عدالت محوری شیعه مورد توجه مردم روسیه قرار میگیرد و همچنین توجه به آخرالزمان و آینده در مردم روسیه بسیار چشمگیر است.
🔹️من فهمیدم که #قرآن نکات بسیار روشنی درباره توحید دارد، وقتی درباره مسیحیت مطالعه داشتم متوجه نشدم که منظور از پدر، پسر روح القدوس چیست و اینکه عیسی پسر خدا است را از کجا آورده اند ولی قرآن به روشنی گفت که خداوند یکتا است و این مسئله برای من بسیار مهم بود.
@roshangarmedia
#سیاست_دیانت
✍️ آیةالله سیستانی و گستره صلاحیتهای ولی فقیه
💠دربارهی اختیارات و یا مسئولیتهای فقیه جامعالشرایط، در میان مشهور فقها دو نگاه کلی وجود دارد:
۱. ولایت محدود و مقید؛
عدهای از فقیهان شیعه مانند آیةالله خوئی، حوزهی وظایف شرعی #فقیه را به سمتهای افتاء، قضاء و امور حسبیه منحصر کردهاند و سایر امور را خارج از حوزهی ولایت و اختیارات فقیه میدانند.¹ امور #حسبیه یعنی امور دارای مصلحت عمومی یا امور مهمی که شارع مقدس به اهمال آن راضی نیست و برپاییاش را ضروری میداند و در عین حال، عنوان متصدی خاص و یا عامی برای آن ذکر نشدهاست مانند سرپرستی افراد صغیر و دیوانه و بدون سرپرست، موقوفات بدون متولی و وصایای بدون وصی.
۲. ولایت مطلقه؛
در برابر نظریهی نخست، بعضی فقهای شیعه از جمله محقق کرکی، محقق نراقی، صاحب جواهر، آخوند خراسانی، آیةالله بروجردی، امام خمینی و آیةالله خامنهای، بر این باورند که حوزهی اختیارات و مسئولیتهای ولیفقیه، مطلق از قیود پیشگفته است، بلکه محدودهی ولایت فقیه، در چارچوب قوانین و مقررات شرع و مصلحت امت اسلامی، تمامی اموری است که برای پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) در مقام حاکم، لازم بودهاست، مگر مواردی که به دلیل خاصی ثابت شود در شمار ویژگیهای معصومین به لحاظ عصمت بودهاست.
✳️همهی فقهای شیعه، در اینکه افتاء، قضاء و امور حسبیه در حوزهی #ولایتـفقیه جامعالشرایط است همنظر هستند ولی برخی با تمسک به اطلاق ادلهی موجود، معتقد به ولایت فقیه در زمینهی زعامت سیاسی جامعه شده و حیطهی آن را تا پهنهی تشکیل #حکومت نیز گسترش داده و گفتهاند این ولایت، در واقع همان ولایت نبیاکرم(ص) و امامان معصوم(ع) است.
آیةالله سیستانی، از جهت مبنای #نظری معتقد به پیوند دین و سیاست، و قائل به ولایت فقیه، در سه حوزه افتاء، قضاء و امور حسبیه به معنی توسعهیافتهی آن، بلکه برخی دیگر از شئون امام معصوم و حاکم اسلامی است.
🔰از این رو، در زمینه زعامت سیاسی جامعه، ولایت را برای فقیه جامع الشرایط در راستای حفظ نظام مملکت اسلامی، که مقبول عامه مؤمنان باشد، پذیرفته؛ بنابراین، گرچه ایشان قائل به ولایت مطلقه فقیه نیست، اما با توسعه گستره دایره امور حسبیه و نظر به إعمال ولایت در امور عامه، که نظم جامعه اسلامی بر آنها متوقف است، بسیار به نظریه ولایت مطلقه فقیه نزدیک می شود.
🔵ایشان با استناد به قاعده لاضرر، تمام اختیاراتی را که پیامبر به عنوان حاکم به مقتضای تصدی امور عمومی، #مصالح عامه مسلمین و حفظ نظم عمومی آنان دارد، در #صلاحیت فقیه جامعالشرایط به نیابت از آن بزرگوار میداند زیرا در غیر این صورت و عدم تعیین #متصدی خاص برای حل مشکلات عمومی آنان، به ویژه با منع از رجوع به حکام و سلاطین جور، مستلزم اختلال در زندگی عمومی و سیاسی شیعیان خواهد بود.
۱.سید ابوالقاسم خوئی، التنقیح فی شرحالعروةالوثقی، صفحه۴۲۴
۲.جمعی از پژوهشگران، فرهنگ فقه مطابق مذهب اهلبیت(ع)، صفحه۶۶۷.
@roshangarmedia
✳️ راههای شناخت عرفان حقیقی از عرفان انحرافی
#عرفان،برترین نوع معرفت، نسبت به برترین حقیقت هستی یعنی خداوند است و گرایش به آن ریشه در فطرت انسان دارد. به همین دلیل بحث عرفان، جذابیت بسیاری دارد و همین جذابیت، موجب ایجاد انواع کاذب و انحرافی آن شدهاست.
💠تشخیص عرفان حقیقی از عرفان انحرافی و کاذب، با راهکارهایی که از #عقل و #دین برداشت میشود، میسر است.
↩️در عرفان حقیقی آنچه مبنا و محور قرار دارد، شناخت خدا و نزدیکی و تقرب به اوست برخلاف عرفان کاذب که محوریت آن، شناخت انسان و استفاده از روشهای مختلف برای لذت بیشتر مادی و روحی است
_عرفان #حقیقی و الهی همواره همراه با مفهوم #تقوا و تربیت #نفس و جهاد با تمایلات نفسانی بودهاست یعنی اگر شخصی به انسان، وعده عرفان و رشد معنوی بدهد اما در دستورالعملهایش مفهوم تقوا را حذف کرده باشد و یا تقوا حضوری تشریفاتی در آموزههای آن فرد داشته باشد، میتوان با یقین گفت که این عرفان حقیقی نیست و #شبهـعرفان است. البته مراد از جهاد و مبارزه با نفس، کشتن و نابودی شهوات نیست بلکه تهذیب، تربیت و تعدیل قوای نفس مراد است.
🔷شاخصهی دیگر این است که عرفان حقیقی نسبت به مسئولیتهای اجتماعی بیتفاوت نیست. عرفان الهی مستلزم جهاد اجتماعی همراه با مسئولیتپذیری است. عرفانی که بگوید نه مبارزهی درونی با هوای نفس لازم است و نه مبارزهی بیرونی با ظالمین، یک عرفان انحرافی و قلابی است. تفکیک #معنویت و #عرفان از مسئولیت و عدالت، نوعی لذتطلبی روانی و راحتطلبی معنوی است.
_ملاک دیگر برای تشخیص عرفان اصیل و حقیقی، رابطهی آن با شریعت ادیان است. #شریعت جادهای است که از طرف شارع کشیده شده تا انسان را به وصل الهی برساند. شریعت لازم و ملزوم و حافظ عرفان است.
_در عرفان حقیقی، اصالت با دعوت به خداست اما در عرفان جعلی و کاذب، اصالت با دعوت به خود و مریدبازی است.
_معیار دیگر، رابطهی عرفان با عقل و خرافه است. خرافهبازیهای مخالف با بدیهیات عقلی، علامت عرفان #جعلی است. عرفان الهی هرچند دارای مفاهیم فراعقلی است اما همانها هم بنیاد عقلی دارند و ضد عقل نیستند.
_سوء استفاده از قدرتهای ماوراءالطبیعی و مهارتهای نفسانی و روحانی در جهت منافع دنیایی یا علیه افراد دیگر، ملاک دیگری است که تشخیص عرفان کاذب را از عرفان حقیقی میسر میسازد.
@roshangarmedia
29.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺نماهنگ زیبای #فریبستان
کاری از جشنواره مقدس نما
بهائیت محفل خیانت
با صدای محمد رضا حجتی
#دومین_جشنواره_ملی_هنرهای_تجسمی
#بهائیت_محفل_خیانت
@roshangarmedia
✳️سفر پیاده به #مکه از انگلیس با گاری و یک سگ!
🔹آدام محمد عراقی که در خواب دید که با وسیله نقلیه سیار سه چرخ از انگلیس به سمت مکه میرود.
حالا این مرد ۵۳ ساله که حدود ۲۵ سال است در انگلیس زندگی میکند، راهی سرزمین مکه مکرمه شد مدتی پیش به ترکیه رسید.
🔶 او یک مهندس برق است هفت ماه پیش با وسیله نقلیه سه چرخی که خود طراحی کرده است سفرش را آغاز کرد.
↩️محمد پیش از رسیدن به ترکیه، از هلند، اتریش، آلمان، مجارستان، صربستان و بلغارستان عبور کرد. او شبها را روی تختی که روی گاری تعبیه کرده میخوابد. همچنین یک سگ نیز که در صربستان پیدا کرده او را همراهی میکند.
🔰او پس از قونیه از طریق مرسین و هاتای به سوریه خواهد رفت.
@roshangarmedia
⚠️ بت پرستی مدرن!!!
⛔️ هفت سین حلقه ای!!!
حذف قرآن از سفره هفت سین و جایگزینی عکس و کتاب سرکرده منحرف فرقه عرفان حلقه...
@roshangarmedia
✍️علم و قانون #جذب
⭕قانون جذب میگوید: «هر چیزی را در ذهنت مجسم کنی، آنرا در دستهایت خواهی داشت.»¹ قانونی که نه اثبات میشود و نه ابطال، اما به قدر فرضیههای مشهور دربارهی آن تبلیغات میشود. طی سالهای گذشته، تلاشهای فراوانی شده تا قانون جذب با تئوریهای علمی اثبات شود اما تا به امروز در نشریات و منابع پژوهشی که بر پایهی علوم تحقیقاتی صورت گرفته، استدلالی مؤید قانون جذب به این معنا که افکار ما به طور مستقیم میتوانند بر روی کائنات تأثیرگذار باشند_ وجود ندارد.
🔺ادعای اثرگذاری ذهن بر انرژی، شعور #کائنات، همچنین تأثیرتصاویر ذهن بر نیروی درونی انسان و...، دارتی پیشفرضهایی است که قابل اثبات و ابطال نیست و این عدم قابلیت اثبات و ابطالدر کنار فقدان شفافیت در تعریف یکپارچه از مفهوم #قانون_جذب و تفاسیربهرأی، چهرهای غیرمنطقی از این مفهوم ترسیم میکند که فرضیهی وجود قانون جذب را بیش از پیش از مفاهیم علمی، دور میسازد. هرچند برخی طرفداران جذب تلاشهایی انجام دادند تا انرژی و تأثیر ذهن وفکر بر کائنات را با مباحث فیزیکی مخصوصاً فیزیک #کوانتوم تطبیق دهند اما واقعیت آن است که این موضوع، اساساً موضوعی غیر فیزیک و فلسفی است.
🔰اگر یک قانون، قابلیت بررسی نداشته باشد، نظریهای وهمی است نه علمی. مروجان جذب در فرار از پاسخگویی اعلام میکنند: این قانون، عمل میکنند و کسانی که به نتیجه نرسیدهاند، به اندازهی کافی تصویرسازی نکردهاند.² در واقع هیچ فرصتی برای اثبات و تأمل در امکانسنجی قانون جذب وجود ندارد، چرا که به ادعای مدعیان، یک فرد تا آخرین روز حیات خود باید منتظر نتایج جذب در زندگیاش باشد و اگر کسی در ناکامی در مسیر وصول به آرزوهایش از دنیا برود، در تفسیر مدعیان قانون جذب، مقصر خود اوست که به اندازهی کافی تصویرسازی نکردهاست، نه قانون جذب.
↩️بنابراین فرضیه قانون جذب، معیار و شاخص مشخصی برای سنجش ندارد و طرحی قابل سنجش نیست، هرچه باشد نمیتواند عنوان #علمی به خود بگیرد، پس قانون جذب به لحاظ علمی قابل اعتماد نیست
۱. راندا براون، راز، صفحه۲۲
۲.حمیدرضا مظاهری سیف، نگاهی متفاوت به قانون جذب، صفحه۴۱
@roshangarmedia
▫️ اکنون عرفانهای #سکولار و نوظهور بسیاری از افراد را شکار میکنند نقش حوزه این است که #عرفان کارآمد را در یک نظام #سلوکی و #تربیتی به راه بیاندازد.
▫️ کمیته عرفانی در حوزههای علمیه تشکیل شده است و قرار است که از پژوهشگران در حوزه عرفان حمایت همه جانبه شود و خودش برخی از خلاءها و نیازهایی که در مراکز آموزشی و پژوهشی وجود دارد را بررسی کند.
_ استاد محمدجواد #رودگر
.............................................
✍ پن:
منتظر تبیین چگونگی عملکرد و اهداف و افراد کمیته عرفانی مزبور هستیم. چرا که در عرصه مقابله با عرفانهای #نوظهور، نیازمند جایگزینی عرفان صحیح و در عین حال همهجانبه و در قالبهای گونهگون و جذاب هستیم، که یک #مدیریت چابک و توانمند و دارای مجال زمانی میطلبد.
@roshangarmedia