eitaa logo
صالحی - ارتباط کاربران
1.3هزار دنبال‌کننده
754 عکس
256 ویدیو
276 فایل
﷽ 💫 طلبه ای ساده دروس خارج حوزه قم لیسانس نرم افزار ارشد مهندسیIT دکتری عرفان اسلامی ✅اینجا نشر پژوهشها و پرسش وپاسخهای کاربران 📌خصوصی @mSalehi ✅ کانال تدریس: 1. @Shia_erfan 2. @Nezam_Andishe ✅ کانال اصلی بنده @Salehy 📲نرم‌افزارهای مفید @SalehiApps
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸 استاد آیت الله کاظم ضرّابی، حدود ۱۴ سال به خوشه‌چینی و شاگردی در محضر حضرت علامه طباطبایی (ره) در دروس اخلاقی، اعتقادی؛ و حدود ۳۰ سال ضمن شرکت در درس فقه و اصول آیةالله العظمی بهجت (ره) از همنشینی، اخلاق، زهد و تقوا و عمل آن عالم ربانی استفاده ها بردند. 🔸 🔸کانال «بحار توحید»👇 محل نشر صوت دروسشان همراه با پخش زنده ایتا👇 🌐 Eitaa.com/behar_zarrabi 🔸 🔻منزلشان هم که محل درسشان نیز هست نزدیک منزل و دارالقرآن علامه طباطبایی است. (قم، خ صفائیه، ک٢١، کوچه ناصر که جنب دارالقرآن علامه است، نرسیده به دفتر آیت الله گرامی، داخل بن بست نهم) 🔸 ❇️ دروس جاری ایشان : ✳️ شرح احادیث از جلد نهم از کتاب شریف «بحارالأنوار» 🗓هر روز از شنبه تا چهارشنبه، بعد از نماز ظهر و عصر ⏰ساعت 12:25 ___________________ ✳️ شرح کتاب سلوکی «تذکرة المتقین» 🗓چهارشنبه شب‌ها، بعد از نماز مغرب و عشاء 🕖ساعت 18:30 🍃لینک عضویت کانال‌شان: https://eitaa.com/joinchat/2099445826Cee0ced33c2 🔸 @Salehi786
💯قابل توجه کاربران محترم 💠 به مناسبت فرا رسیدن هجدهمین سالگرد حضرت آیت الله سعادت پرور(ره) 👈 کلیه آثار چاپ شده توسط انتشارات آفتاب فطرت از شنبه 5 آذر 1401 به مدت یک هفته با 20% تخفیف ارائه خواهد شد. برای خرید حضوری می توانید به نشانی زیر مراجعه فرمایید : 👈خیابان معلم، مجتمع ناشران طبقهٔ زیرزمین پلاک B12 از ساعت 10 تا 14 👈و یا از طریق پایگاه فروش ما به نشانی: Ketabrah24.ir کتب مورد نظر خود را تهیه نمایید 🆔https://eitaa.com/aftabefetrat
🔸برگی سبز از کتاب بیان (استاد) به قلم تلمیذ (شاگرد) آیت الحق حاج علی 🔻ثمرات حیات، ج١، جلسه ۴۱، صفحه ۲۰۱ و ۲۰۲ 🌐 eitaa.com/salehi786/1262 ایتا 🌐 t.me/SalehiBooks/709 تلگرام 🔸 @Salehi786
بسم الله 🔸برگی سبز از کتاب بیان (استاد) به قلم تلمیذ (شاگرد) آیت الحق حاج علی 🔻ثمرات حیات، ج١، جلسه ۴۱، صفحه ۲۰۱ و ۲۰۲ 🔸 🔸تصفیه عبودیت، انکار ربوبیت 🔻 : از جناب استاد درباره سخن جناب سُغدی سؤال شد که می‌گوید : «تصفیه عبودیت، اثبات مجوسیت (دوگانه پرستی و ثنویّت) است و انکار ربوبیّت». 🔸 [علامه طباطبایی] : 🌷کسی که در مقام تصفیه عبودیت بر می‌آید، در پایان میخواهد خدا را در کناری قرار دهد و خود را نیز در کناری، و با اثنینیّت (دوگانگی)، او را بندگی کند، این نیست، مگر انکار ربوبیّت حق تعالی؛ زیرا خدای جدای از بنده نداریم. 🌷 مرحوم آقا سید حسن کشمیری(ره) از شاگردان استاد قاضی(ره) بود و در فلسفه نیز ید طولایی داشت. وقتی در مدرسه بخارایی ها خدمت استاد آمده بود آیت الله سید ابوالقاسم خویی نیز آنجا بود، صحبت از عالم و اینکه جز ذات حضرت حق -سبحانه- حقیقتی در عالم نیست، پیش آمد. آقای خویی منکر و آقای سیدحسن مُصِرّ بر اثبات این مطلب بود. [سید که در تبیین اعتباری بودن عالم مهارت داشت، بالاخره به آقای خویی ثابت کرد که عالم، اعتباری است. آقای خویی از مجلس بیرون می رود و چون شب سردی بود و سردش شده بود می‌گوید:  «این آقا می‌گوید همه چیز اعتباری است؛ اگر اعتباری بود چرا سرما در من تأثیر میکند؟»] 🔻[علامه: او توجه نداشت که] کسی که می‌گوید سرما اعتباری است، در واقع میگوید: " «من» هم اعتباری است ". 🌷در جریان مکاتبات شیخ محمد حسین اصفهانی با آقا سید احمد کربلایی درباره بیت دوم رباعی عطار نیشابوری که می گوید: ✨"دائما او پادشاه مطلق است ✨در کمال عزّ خود مستغرق است ✨او به سر ناید زخود آنجا که اوست ✨کی رسد عقل وجود آنجا که اوست" سید احمد به مذهب عرفانی جواب می‌داده و شیخ به مذهب حکما گفتاری داشته و کلام سید را نمی‌پذیرفته است. پس از سالها که از این مکاتبات می‌گذرد، همین آقا سیدحسن کشمیری برای شیخ محمد حسین اصفهانی مطلب را روشن می‌کند؛ به طوری که بیان سید مورد قبول ایشان واقع می‌شود. 🔻 : در اینجا یکی از دوستان حاضر در جلسه پس از بیان استاد درباره کلام سُغدی، پرسید اگر ما بنده نباشیم، چه خواهیم بود؟ 🔻حضرت استاد فرمودند: حضرت حق -سبحانه- مالک علی الاطلاق است و مالک همه چیز می باشد؛ حتی در استعمال لفظِ «مَن». پس از ثابت شدن مالکیت علی الإطلاق او -سبحانه- و فقر علی الإطلاق ما، اگر بگوییم ما حضرت حق -سبحانه- را عبادت می‌کنیم، و خود و بندگی خویش را برای او -سبحانه- ثابت نمودیم، انکار مالکیت او -تبارک و تعالی- است. 🌷استاد مرحوم قاضی فرمودند: مَثَلِ کسانی‌که توحید خویش را کامل نکرده اند، مَثَلِ حوضی است که آبش کثیف است و تَهِ آن لجن می‌باشد. هرچه می کوشند آن را پاکیزه نگاه دارند و کثافات رویش را بردارند، باز می بینند گاه گاهی کثافات از تَهِ آن به رویش ظاهر می‌شود. ناچار اگر بخواهند پاکیزه گردد، باید همه‌ی آب و لجن آن را تماماً بیرون بریزند. ما نیز اگر توحید مان را کامل نکرده باشیم، روزی همین باقی مانده سر بر می‌آورد و انسان در توحیدش به شبهه می‌افتد». 🌷استاد [علامه طباطبایی]، پس از بیان استاد قاضی، با دست شریف خود اشاره فرمودند؛ اینجا استاد با نشان دادن کف دست آن را برگرداندند (بعلامت برچیدن هستیِ سالک از تَهِ ظرف وجودش) و همراه آن فرمودند: " سالک باید درصدد برایت از تَه، هر چه هست، به خدای تعالی دهد، و او را مالکِ علی الإطلاق بداند، و خویش را مربوب و او را ربّ به حساب آورد تا دیگر شبهه ای باقی نماند ". 🔻عرض شد: پس، این همه اختلافاتی که میان عرفاست، از همین جا ناشی شده است؟ - فرمودند: بله. 🔻در پایان جلسه، استاد این ابیات خواجه را قرائت کردند: ✨هر شبنمی در این ره صد موجِ آتشین است ✨دردا که این معمّا شرح و بیان ندارد ✨گر خود رقیب شمع است، احوال از او بپوشان ✨کان شوخِ سر بریده، بندِ زبان ندارد [ ۱ ] شبنم‌های این راه که آثار وجودی سالک می‌باشند، هر یک صد موجِ آتشین است که باید از آن گذشت. 🔸 🔸---- پ.ن : 🔻 (۱) : دیوان حافظ، تصحیح قدسی، غزل ۱۵۲، ابیات۳و۶ 🔸 📌تصویر این مطلب در کتاب ثمرات حیات👇 🌐 eitaa.com/salehi786/1261 ایتا 🌐 t.me/SalehiBooks/709 تلگرام 🔸 @Salehi786 @Salehy
هدایت شده از ندای سعادت
✅محبت را چگونه به دست آوریم؟ 🔹استاد: [محبت] با ذکر و یاد حق به دست می آید. 👈 یاد حق، معرفت را افزون می کند، معرفت هم محبت می آورد. 👈 هرچه معرفت بیشتر شود، محبت افزون‌تر می شود تا به جایی که محب در محبوب فانی می شود. اینجا دیگر خود را نمی بیند تا از امور نا مطلوب، خوف و ترسی در دلش باشد. 📘ثمرات حیات، ج4، ص 68 🆔 https://eitaa.com/Nedayesaadat 📡 http://Ketabrah24.ir
✅ کشف رمز این نسخه خطی که بیان اشاراتی رمزگونه دارد به: ⚡️ سه محل استجابت دعا در سوره یس (که در هنگام قرائت‌شان، در دل خود به حاجت خود توجه کنید و از خدا اجابتش را بخواهید) : 🔸اشاره اول: *«إِمامٍ مُبِين»*       (یس، ١٢) 🔸اشاره ثانی: *«كُلٌّ فِي فَلَک»*       (یس، ۴٠) 🔸اشاره ثالث: *«سَلامٌ قَوْلاً مِنْ رَبٍّ رَحِيم»*       (یس، ۵۸) 🔸 @Salehi786 @Salehy
بسم الله ۴۵ غزل *«همه زیبائی توست»* 🔸 ⭕ دیوان فیض کاشانی، غزل ٨۴👇 ⚡نُـه‌فلک چرخ‌زنان یکسر سودائی توست ⚡بی‌خود افتاده زمین یک تن شیدائی توست ⚡جز تماشای جمال تو، تماشایی نیست ⚡هر که حیرانِ جمالیست تماشائی توست ⚡هر که افراخت به دعوای نکویی کردن ⚡گر بود راست، همان سایه‌ی زیبائی توست ⚡سروقدان که به بالایی بالا بالند ⚡آن ز بالای، برازنده‌ی بالائی توست ⚡هر گلی را که بود رنگ درین گلشن و بوی ⚡شمّه‌ای از گل خود رسته‌ی زیبائی توست ⚡از ازل تا به ابد بینشِ هر بینایی ⚡همه یک بینش و در پرده‌ی بینائی توست ⚡هر کجا رسم توانایی و دانائی هست ⚡نور داناییِ تو، زور توانائیِ توست ⚡هر چه را در دو جهان نورِ هویدائی توست ⚡همه یک ذره ز خورشیدِ هویدائی توست ⚡سرّ پنهان شدن روح و نهان بودن تو ⚡رمز پیدا شدن قالب پیدائی توست ⚡بنده خود کیست که خود رأی بود در کاری ⚡لاف خودرائی ما، پرتو خودرائی توست ⚡به‌سزای تو نکردیم دمی بندگیت ⚡آنچه آن هست سزاوارِ تو، آقائی توست ⚡فیضِ خود را تو به «کردارِ خوش» آراسته کن ⚡حُسنِ گفتار، نه در خوردِ خودآرائی توست 🔸 🌸 کانال «روح و ریحان؛ اشعار الهی» 🌸 t.me/Elaahy @Salehi786
هدایت شده از نشر شهید هادی
💐شهید_حسینعلی_عالی شهید بشارتی تعریف می‌کرد:«با حسین برای شناسایی رفتیم. وقت نماز شد. اوّل برادر عالی نماز را با صوتی حزین و دلی شکسته خواند. بعد ایشان به نگهبانی ایستاد و من به نماز. من در قنوت از خدا خواستم یقینم را زیاد کند و نمازم را تا به آخر خواندم. پس از نماز دیدم حسین می‌خندد. به من گفت:« می‌خواهی یقینت زیاد بشه؟» با تعجّب گفتم: «بله، اما تو از کجا فهمیدی؟» خندید و گفت: «گوشِت رو بذار روی زمین و گوش کن.» من همان کار را کردم. شنیدم که زمین با من حرف می‌زد! و من را نصیحت می‌کرد و می‌گفت: «مرتضی! نترس. عالم عبث نیست و کار شما بیهوده نیست، من و تو هر دو عبد خداییم، اما در دو لباس و دو شکل. سعی کن با رفتار ناپسندت خدا را ناراضی نکنی و...» زمین مدام برایم حرف می‌زد. سپس حسین گفت: «مرتضی! یقینت زیاد شد؟» مرتضی می‌گفت:« من فکر می‌کردم انسان می‌تواند به خدا خیلی نزدیک شود، اما نه تا این حد.» 📙برگرفته از کتاب پنجاه سال عبادت. اثر گروه شهید هادی https://eitaa.com/joinchat/2843344995C4bdc20cf63
🔴 دستورالعملی برای نفی خواطر ، با تمرکز بر نور ذات سیدالشهدا (علیه السلام) 🔸جناب آیت الله حاج شیخ محمد صافی اصفهانی (وصی وشاگرد عرفانی آیت الله کشمیری) تعریف کردند: 🔻 در ایّامی که در شهر مقدس قم و در جوار ملکوتی کریمه ی اهل بیت حضرت فاطمه ی معصومه علیها السلام ساکن بودیم ، یک روز در معیّت والد مکرم علامه ی فقیه آیت الله حاج شیخ حسن صافی و استاد معظم آیت الله سید عبدالکریم کشمیری جهت زیارت جناب شیخ جعفر مجتهدی به منزل ایشان رفتیم و ساعاتی را در محضر مبارکشان بودیم . در آن روز صحبت های زیادی بین این سه بزرگوار ردّ و بدل گردید؛ از جمله، صحبت از و مراقبه ی فکر به میان آمد و در قوّت این عمل، از اربابان عرفا طریقه ها گفته شد که از جمله آنها طریقه ای مطرح گردید که در کتاب خزائن جناب ملّا احمد نراقی آمده است، که ذکر شریف《 لا اله الّا الله 》 را به طریقه ی خاصی _بر مبنا و محور قوس یسار و یمین_ می گویند. (ر.ک:خزاین ملّا احمد نراقی، با تعلیقات آیت الله حسن زاده آملی، صفحه۴۰۵ 👇) https://noorlib.ir/book/view/3671/خزائن?pageNumber=405&viewType=pdf 🔻همچنین طریقه ای دیگر که در مجمع البحرین آمده و اساتید فن و مشایخ عظام عرفا دستور داده اند. در آن میان والد مکرّم آیت الله صافی از جناب شیخ جعفر مجتهدی پرسیدند: نظر مبارک حضرت عالی در خصوص نفی خواطر چیست؟ و از ایشان استدعای تعلیم طریقه نمودند. 🔻جناب آقای مجتهدی فرمودند: آنچه را که ما بدان معتقدیم و تجربه نمودیم و طریقه ای را برتر و بالاتر از آن نیافته و نمی دانیم، این است که شخص سالک، همواره توجّه و تمرکز و توسلی باطنی بر حضرت سید الشهدا (علیه السلام) بنماید ، بدان گونه که حالتی از حالات و یا مصیبت ها و یا فضائل نورانی حضرت را تصور، و بدان توجه عمیق داشته باشد و همین توجه را از فکر تا قلب و از قلب تا فکر خود حرکت دهد و *«پیوسته متوجّه ذات مقدس حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بوده و این حالت را آن قدر تکرار نماید که ذهن و قلبش متأثر و دائم متوجه و در نهایت منقمر در ذات حضرت گردد»* ؛ و در این مقام و مرتبه ، نفی خواطر به طور کلی صورت پذیرفته و به برکت توسل به حضرت امام حسین (علیه السلام)، سالکْ همواره در خاطری امن، به نور احدیّت مسکن می‌گزیند. 🔸 🌐 t.me/sheykhjafar_mojtahedi/236 🔸 @Salehi786
بسم الله ۴۶ غزل *«دیدار دوست»* 🔸 ⭕ دیوان حافظ، غزل ٢٩٩ (بهمراه گزیده شرح علامه طباطبایی از جمال آفتاب، ج‌۶ ص۹۷_١٠۴)👇 ⚡مَـنَـم که دیده به دیدارِ دوست کردم باز ⚡چه شُـکـر گویـمَـت، ای کـارسـازِ بـنـده‌نـواز! ⚡نیازمندِ بلا گو: رخ از غبار مَشـوی ⚡که کیمیـای مُراد است، خاکِ کـوی نیاز ⚡به یک‌ دوقطره که ایثار کردی، ای خواجه ⚡بَسـا که در رخِ دولت، کنی کرشمه و ناز 📌 *اى خواجه! این قطرات اشک چشم تو بود که عنایت دوست را به تو معطوف داشت. از ایثار سرشک دیدگان مضایقه منما تا همواره‌ات بپذیرد. در جایى مى‌گوید* : *«دل سنگین تو را، اشک من آورد به راه‌* *سنگ را، سیل توانَد به رَهِ دریا بُرد»* ⚡طهارت اَر نَــه به خونِ جگر کند عاشـق ⚡به قول مُفتیِ عشقَش، درست نیست نماز 📌 *آرى، این صبرِ عاشقِ صادق بر مشکلات و ابتلائات است که به او صفا مى‌بخشد، و این آتش هجران است که وى را شایسته پذیرش معشوق قرار داده و از هر گونه شرک جلىّ و خفىّ پاکیزه مى‌گرداند. منظور حافظ از «مفتى عشق» ، رسول الله (صلى الله علیه و آله)، و یا یکى از معصومین (علیهم السلام) می‌باشند که عاشق دوست را امر به صبر و تحمّل مشقّات نموده‌اند.* ⚡ز مشکلات طریقت عِنان مَتاب ای دل ⚡که مَردِ راه نیندیشد از نشیب و فراز ⚡در این مقامِ مجازی بجز پیاله مگیر ⚡در این سراچه‌ی بازیچه غیر عشق مباز (سراچه‌ی بازیچه: حیات دنیا و آنچه در آن است جز مجاز و خیال و بازیچه و لهو و لعب نیست: اعلَموا أَنَّمَا الحَياةُ الدُّنيا لَعِبٌ وَلَهوٌ وَزينَةٌ وَتَفاخُرٌ بَينَكُم وَتَكاثُر... - حدید٢٠- که راه نجات از آن تنها عشق خداست). 📌 *مردان خدا مقصود از عالم هستى را توجه و عشق به حضرت حق مى دانند.* *«عاشق شو، ار نه روزى، کارِ جهان سرآید* *ناخوانده نقشِ مقصود، از کارگاه هستى‌»* *آن کس که در این مقام مجازى، مشغول ذکر و مراقبه حضرت دوست شد، و به عشق و محبّت او پرداخت، از نفحات الهى بهره‌مند گردید. ذکر خدا، لذّت محبّین و عاشقان مى باشد: «ألذِّکْرُ لَذَّةُ المحُبّینَ»، [«يَا عِيسَى، أَسْمِعْنِي لَذَاذَةَ نُطْقِكَ بِذِكْرِي» (ای عیسی ع، «لذت سخن گفتنت به ذکر من» را به‌ سمع من برسان)].* ⚡من از نسیمِ سخن‌چین چه طَرف بربندم‌ ⚡چو سَروِ راست در این باغ نیست محرمِ راز ⚡اگرچه حُسنِ تو از عشقِ غیر مُستغنى است‌ ⚡من آن نِیَــم که از این عشــقبازى آیَم باز 📌 *محبوبا! جمالت در زیبایى یکتاست و بى‌نیاز از آنى که چون منى به تو عشق ورزم؛ ولى چگونه مى توانم از عشقت دست کشم اگر توام نخواهى. در جایى مى‌گوید: حُسن تو همیشه در فزون باد! رویت همه ساله لاله گون باد! اندر سر من، هواىِ عشقت‌ هر روز که هست، در فزون باد!* ⚡به نیم بوسه دعایی بخر ز اهل دلی ⚡که کید دشمنت از جان و جسم دارد باز ⚡فکند زمزمه‌ی عشق در حجاز و عراق ⚡نوای بانگ غزل‌های حافظ از شیراز ⚡غزل‌سُرایىِ ناهید صَرفه‌اى نَــبَـرَد ⚡در آن مقـام که حافظ برآورد آواز 🔸 🌸 کانال «روح و ریحان؛ اشعار الهی» 🌸 t.me/Elaahy @Salehi786
🔸کلیه شاگردان درس نظام انديشه اسلامی موظفند که صوت جلسات تا بحث «حقیقت قرآن جمال امام زمان(علیه السلام)» را هر هفته یک جلسه گوش دهند، و تا هفته آینده آن الزامی است که گوش داده باشند و ضمن مطالعه بخش مربوطه در فایل pdf فیش متنی و تفکر و مباحثه با شاگردان دیگر، آمادگی کنفرانس آن را داشته باشند. 🔈 صوت جلسه اول👇 eitaa.com/nezam_andishe/731 🔈صوت جلسه دوم👇 eitaa.com/nezam_andishe/732 🔈صوت جلسه سوم👇 eitaa.com/nezam_andishe/733 🔈صوت جلسه چهارم👇 eitaa.com/nezam_andishe/744 🔈صوت جلسه پنجم👇 eitaa.com/nezam_andishe/755 🔸 📋 فایل pdf و word فیش متنی👇 eitaa.com/nezam_andishe/726 pdf eitaa.com/nezam_andishe/725 word
بسم الله 🔻مجموعه کتب در سیر شناخت حقیقت (با لینک دانلود محتوای PDF و Word هرکدام) 🌐 lobolmizan.ir/books 🌐 lobolmizan.ir/category/50?tab=posts&inner_tab=book 🔸 ١. جایگاه اشراقی انقلاب اسلامی در فضای مدرنیسم https://lobolmizan.ir/book/89 ٢. انقلاب اسلامی، بازگشت به عهد قدسی https://lobolmizan.ir/book/90 ٣. امام خمینی «رضوان‌الله‌تعالی‌علیه» و خودآگاهی تاریخی https://lobolmizan.ir/book/88 ۴. انقلاب اسلامی، برون‌رفت از عالَم غربی https://lobolmizan.ir/book/243 ۵. تمدن زایی شیعه https://lobolmizan.ir/book/238 ۶. سلوک ذیل شخصیت امام خمینی (رضوان‌ الله‌ تعالی‌ علیه) https://lobolmizan.ir/book/87 ۷. امام خمینی و سلوک در تقدیر توحیدی زمانه https://lobolmizan.ir/book/258 ۸. عقل و ادبِ ادامه‌ی انقلاب اسلامی در این تاریخ https://lobolmizan.ir/book/319 ۹. گوش سپردن به ندای بی صدای انقلاب اسلامی https://lobolmizan.ir/book/535 ١٠. انقلاب اسلامی و جهان گمشده؛ «عبور از غرب‌زدگیِ مضاعف» https://lobolmizan.ir/book/571 ١١. حوالت تاریخی عقل تکنیکی و جایگاه انقلاب اسلامی https://lobolmizan.ir/book/587 ١٢. در انتظار زبانی در وصف انقلاب اسلامی https://lobolmizan.ir/book/572 ١٣. انقلاب اسلامی و چگونگی تحقق آينده دين‌داری ما https://lobolmizan.ir/book/882 ١۴. انقلاب اسلامی، طلوع جهانی بین دو جهان، تفکر در مواجهه با متفکران و فهم ایران و انقلاب https://lobolmizan.ir/book/612 ١۵. در راستای بنيان‌های حکمت حضورِ انقلاب اسلامی در «جهانی بين دو جهان» https://lobolmizan.ir/book/921 🔸 @Salehi786
۶٠ 💬 🔻 : «سلام. چون تخصص شما هم حوزه هست و هم آی‌تی (IT) مزاحم شدم تا نظر جنابعالی رو درباره این👇 کلیپ (سخنان استاد حجت‌الاسلام عبدالرسول کشمیری) و صحت و سقم آن جویا بشوم» 📌کلیپ سخنان ایشان👇با عنوان: *«سلطه بر انسان؛ ورود اجنه و شیاطین به زندگی انسانها با فناوری های نوین!»* - در تلگرام 🌐 t.me/msalehi786/372 🌐 t.me/eslamteb/18247 - در ایتا 🌐 eitaa.com/salehi786/1282 🌐 eitaa.com/eslamteb/5449 🔸 🔸پاسخ‌ صوتی ۶٠👇در ادامه 🔰 *«رابطه علوم غریبه و طلسمات و... با فضای رایانه و دیتاهای دیجیتال و فناوری‌های نوین»* 👇 🌐 t.me/msalehi786/373 تلگرام 🌐 eitaa.com/salehi786/1283 ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 سلطه بر انسان؛ ورود اجنه و شیاطین به زندگی انسانها با فناوری های نوین! 🔹️ حتما صحبت های ارزشمند این مهندس الکترونیک با تجربه ونخبه کشور را کامل بشنوید! استاد شیخ عبدالرسول ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ @imamsadegh_mosque
پاسخ۶٠ - علوم غریبه و دیتای دیجیتال .mp3
5.71M
۶٠ 👆 🔰 *«رابطه علوم غریبه و طلسمات و... با فضای رایانه و دیتاهای دیجیتال و فناوری‌های نوین»* 🔸 🔻 تأملی در مورد سخنان استاد عزیز حجت الاسلام عبدالرسول کشمیری (دارای ارشد برق و تخصص حوزوی) 📌کلیپ سخنان ایشان 👇 با عنوان: *«سلطه بر انسان؛ ورود اجنه و شیاطین به زندگی انسانها با فناوری های نوین!»* - در ایتا 🌐 eitaa.com/salehi786/1282 🌐 eitaa.com/eslamteb/5449 - در تلگرام 🌐 t.me/msalehi786/372 🌐 t.me/eslamteb/18247 متن سوال: eitaa.com/salehi786/1281 🔸 @SalehiBooks @mSalehi786
🔸 فایل کتاب: 🔻مجربات ابن سینا الروحانیة 🌐 noo.rs/bbral ⚡️نويسنده: ابن سینا، حسین بن عبدالله ⚡️چاپ 1425ق، 2005م ⚡️ناشر: مؤسسة النور للمطبوعات - بیروت - لبنان 📌حجم فایل: 35.4 مگابایت 🔖 صفحات: 320 صفحه 🔗 لینک دانلود مستقیم از مدیافایر 🌐 https://www.mediafire.com/file/2rr7zcz0j3z3szs 🔸 🔰 فایل کتاب در کانال تلگرام و ایتا👇 🌐 t.me/SalehiBooks/2085 🌐 eitaa.com/salehi786/1285 🔸 @Salehi786 @Salehy
@ کتاب مجربات ابن سینا الروحانیة - حسین بن عبدالله - نشر مؤسسة النور للمطبوعات - بیروت لبنان .pdf
37.09M
🔸 فایل کتاب👆 🔻مجربات ابن سینا الروحانیة | 35.4MB 🌐 noo.rs/bbral ⚡️نويسنده: ابن سینا، حسین بن عبدالله ⚡️چاپ 1425ق، 2005م ⚡️ناشر: مؤسسة النور للمطبوعات - بیروت - لبنان 🔖 صفحات: 320 صفحه 📌 تصویر جلد کتاب 🔗 لینک دانلود مستقیم از مدیافایر 🌐 https://www.mediafire.com/file/2rr7zcz0j3z3szs 🔸 🔰فایل کتاب در تلگرام و ایتا👇 🌐 t.me/SalehiBooks/2085 🌐 eitaa.com/salehi786/1285 🔸 @Salehi786 @Salehy
بسم الله 🔸 برخی ختومات مجرب شفای مریض: 🔻 دعای هفتم صحیفه سجادیه (دعای )، هر روز بین الطلوعین صبح 🔹 🔻 هر روز تلاوت و هدیه ثواب آن به حضرت امام جواد (علیه السلام) 🔹 🔻 تعداد 40 نفر مؤمن را هماهنگ کنید که همه در یک روز مشخص، نفری 70 مرتبه را یکجا به نیت شفای آن مریض خاص (با در نظر گرفتن نام مریض در ذهنشان) بخوانند. 🔹 🔻همچنین ختم ، با شروع از ، و خواندن روزی 41 مرتبه (یکجا در مجلس واحد)، تا وقتی که شفای مریض حاصل شود. (ختم سوره حمد بسیار مجرب است برای هر حاجتی👌 توضیحات بیشتر👇) ایتا 🌐 eitaa.com/salehy/179 تلگرام 🌐 t.me/SalehiBooks/653 🔹 🔻تعداد 14 نفر مؤمن را هماهنگ کنید که همه در یک روز معین و در یک ساعت مشخص، به نیت شفای مریض منظور، بصورت همزمان شروع به خواندن کنند و با توسل به آبروی اهل البیت (علیهم السلام) شفای مریض را از خدای رحمان بخواهند. تاکیدا در این روش، 14 نفر در مکان های مختلف باشند (حتی مثلا در اتاق های مختلف یک خانه)، ولی بصورت همزمان دعا را شروع نمایند. البته نیاز به پایان یافتن همزمان نیست. 🔹 🔻 مخصوصی که باید پدرِ مریض در بخواند برای شفای فرزندش. روش انجام ان در لینک زیر👇 ایتا 🌐 eitaa.com/salehi786/436 تلگرام 🌐 https://t.me/SalehiBooks/1119 🔹 🔸توصیه‌های آیت الله بهجت (رحمة الله علیه) برای شفای بیماران👇 ایتا 🌐 https://eitaa.com/salehy/1150 تلگرام 🌐 https://t.me/salehi786/4553 🔸 @Salehi786 @Salehy
🔸کتابِ بسیارخوب «پیوندهای‌ نماز» (اثر ) در این زمینه که فرمودید مطالب بسیار خوب و کاربردی و قابل فهم برای همه سنین دارد. خرید اینترنتی آن 👇 🌐 bookroom.ir/book/33372/ 🔸 🔻نسخه دیجیتال رایگانش در نرم افزار بازار کتاب قائمیه هم قابل دریافت است👇 🌐 www.ghbook.ir/Book/11063 🔻دانلود نرم افزار بازار کتاب👇 🌐 cafebazaar.ir/app/?id=ir.ghbook.reader&ref=share 🔸 @Salehi786
هدایت شده از نرم افزارهای مفید
com.virasty.app.apk
4.16M
🔸شبکه اجتماعی ویراستی ⚡️ Virasty 1.0.2 📌نسخه ٢١ آذر ١۴٠١ 👌 یه پیامرسان متن‌محور ایرانی، که محیطی عین توییتر داره، و چون هنوز نوپاست اکثر آیدی‌ها درش خالیه و میتونین زودتر آیدی منحصر نام خودتان را درش ثبت کنید 📱 تصاویر محیط نرم افزار 📌‏لینک نرم‌افزار در بازار👇 🌐 http://cafebazaar.ir/app/?id=com.virasty.app&ref=share 🔸 ⚡ @Salehi786@SalehiApps
📌سحرخیزی لازمه سفر الی الله ⚡(عارف بالله ره) 🔸️تا از راه شب‌زنده‌داری وارد نشوی، غیرممکن است که بتوانی سفر الی الله بکنی. تمام اولیا و علمای اعلام و بزرگان دینی، اهل‌ شب‌زنده‌داری بودند 🔸️همت کن تا سحرها بیدار باشی. اگر هم حال نداری که نماز بخوانی، چایی بخور. به بیداری سحر عادت کن. داداش جون! در روایت آمده پروردگار در سحرها به قلوب بیداران نظر می‌کند. 🔸 🌙کانال معرفتی 👇 [به جمع نمازشبی ها ملحق شوید] https://eitaa.com/joinchat/3463250005Ca6b1a984ed 🔸 @Salehi786 @Salehy
هدایت شده از تذکره الاولیاء
‌آیت اللّه جاودان : ایشان( ) یک روز کلماتی فرمودند که خیلی مبهم و مجمل بود، و ما جز چیز اندکی که از یک جمله مبهم می‌توان دریافت، از آن نفهمیدیم. فرمودند: «در همان دوران جوانی، روزی در مسجد جمعه تهران، در برابر سقاخانۀ رو به قبله ایستاده و به (عجل الله تعالی فرجه الشریف ) عرضه داشتم که اگر این‎طور شد که شد، و گر‎نه من در قیامت به حضور جد شما شکایت خواهم برد.» جواب داده شد. اما در خواست چه بود، و جواب آن چه؟ ما چیزی نفهمیدم. در واقع چیزی گفته نشده بود که ما بفهمیم.سال‌ها بعد وقتی با مرحوم حاج سیدابوالقاسم نجار از اخیار تهران سخن بود، او جریانی را نقل کرد؛ می‎گفت: «روزی به محضر آیت‎الله حاج میرزا عبدالعلی تهرانی(رضوان الله علیه) رفته بودم. ورود من مصادف شد با خروج جوانی. من که خدمت جناب میرزا رسیدم، ایشان آن جوان را نشان داد، و فرمود: این جوان را می‌بینی. او همه آن چه را فردا برای او اتفاق می‌افتد، و باید انجام شود، در خواب می‌بیند.» آن جوان آن روز آیت‎الله حق‎شناس بعد بود.آیا این مسئله همان چیزی بود که ایشان درخواست کرده بودند؟ من این جور فکر می کنم! یک شب در درس توضیحی درباره این مسئله می‌دهند که کمی روشنتر می‌شود. می‌فرمایند: «داستان این است که من، در حکمت عملی، در مکتب امام صادق علیه السلام این‌قدر کار کنم، که برنامه فردایم را هم به من امشب ابلاغ بکنند؛ من حالا مکلف نیستم آنها را معرفی بکنم؛ ولی این‌قدر در وسط شما اشخاص آگاه هستند که برنامه صبح[فردا] را که آیا به جماعت صبح موفق می‌شود یا نمی‌شود؟ آیا فردا ظهر به جماعت موفق می‌شود یا نمی‌شود؟ به آنها ابلاغ بشود، که چه چیزی مانع شده که تو فردا ظهر به جماعت موفق نمی‌شوی داداش جان! امشب اگر به نماز شب موفق نشود به او ابلاغ می‌کنند! آن وقت باید ببیند و چیست؟ چه عواملی باعث شده که به موفق نشده است؟!»  من فکر می‌کنم: این همان چیزی بود که ایشان از امام زمان-صلوات الله علیه- خواسته بود. ✅آدم اگربه طور دقیق بداند که هر روز چه باید بکند، راه را گم نمی‌کند، و همیشه وظیفه برایش روشن است، و همیشه به وظیفه‌اش عمل می‌کند، و اگر آدم همیشه وظیفه‌اش را عمل کند امکان دارد به مقصد نهائی برسد، والبته باز هم:«ذَلِکَ فَضلُ اللهِ یُؤتِیهِ مَن یَشَاء».  امام صادق علیه السلام منظور اصلی و مقصد نهائی را چنین توضیح فرموده است: « ونَظَرُوا إلَی اللهِ و إلَی مَحَبَّتِهِ بِقُلُوبِهِم وعَلِمُوا أنَّ ذَلِکَ هُوَ المَنظُورُإلَیهِ.» البته این موهبت عظیم، این راه را شناختن، یک شرط هم دارد، وآن این که در به هیچ وجه نباید  کوتاهی کنی؛ زیرا با کوتاهی، این نعمت و موهبت، به سرعت باز گرفته می‌شود، اگراین چنین نعمت‌هائی گرفته شد، دیگر بر نمی‌گردد. تذكرة الاولياء @tezkar
🔸مستند دیدنی و دقیق «به بهانه آزادی» - پخش شده از شبکه ٣ (بررسی ریشه‌های جنگ هیبریدی فتنه اخیر، بهمراه نقد رفتاهای علی کریمی- ابی- امینی- علینژاد و...) 👇👇 🌐 https://www.aparat.com/v/S0uJw 🔻کنکاشی در زوایای پنهان رخدادها و ناآرامی های بعد از فوت مهسا امینی است. این مستند روایتی است از آنچه که در کشور اتفاق افتاد و با عنوان * اتفاقی که می خواست اسم رمزی باشد.* ساخته شده است. 🔻 مستند «به بهانه آزادی» تازه ترین اثر مهدی نقویان است، که از زاویه دوربین مستند نگار خود به واکاوی اتفاقات و حوادث اخیر کشور پرداخته است؛ و پیش از این مجموعه آثار *خارج از دید* را کارگردانی و ساخته است. 🔻 در بخش هایی از این مستند رفتارهای علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی مورد نقد قرار گرفته که در ادامه بخش هایی از آن را با هم مرور می کنیم. 🔸 @Salehi786
مبانی نظری معاد جسمانی در حکمت متعالیه - رساله دکتری - مهری چگینی - حسن معلمی - علی شیروانی - دانشگاه باقرالعلوم - آبان 1390.pdf
1.38M
🔸مبانی نظری (عقلی) معاد جسمانی صدرالمتالهین (در حکمت متعالیه) - خانم مهری چنگی آشتیانی - رساله دکتری، آبان 1390 - استاد راهنما: حجت‌الاسلام دکتر حسن معلمی - اساتید مشاور: حجج الاسلام دکتر محمود موسوی و دکتر علی شیروانی - دانشگاه باقرالعلوم، دانشکده الهیات و معارف اسلامی http://kms.bou.ac.ir/book/مبانی-عقلی-تجسم-اعمال-از-دیدگاه-حکمت-مت/ دریافت شده از سامانه گنج https://ganj.irandoc.ac.ir/#/articles/68b8634024cf392d01ab2c417b69e222 🔸 @Salehi786