eitaa logo
هوالحکیم🌷محمّدحسین صالحی
1.2هزار دنبال‌کننده
990 عکس
369 ویدیو
205 فایل
﷽💫طلبه ای ساده محضر اساتیدعظیم القدر @abedini ⚡لیسانس نرم افزار ⚡ارشد مهندسیIT با پایان نامه برگزیده کشوری درجشنواره علامه حلی ⚡دکترای عرفان اسلامی ⚡ zil.ink/salehi786 💠پاسخها @Salehi786 📲نرم‌افزار @SalehiApps ✅تدریس @Shia_erfan 🔶خصوصی @mSalehi
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 🔭🔍 بصیرت عمار
بسم الله الرحمن الرحیم ✅ راهکار برای ازدواج 🔻چند سال قبل یکی از روحانیون خدمت مقام معظم رهبری رسید و از ايشان درخواست کرد در مورد دختران مؤمنه‌ای که بخاطر افزایش سن، ازدواج آنها با مشکل مواجه شده و تعدادشان هم رو به افزایش است، راهنمایی بفرمايند. 🔻رهبر معظم انقلاب راهکاری را به شرح ذیل بیان فرمودند: 1⃣ قرائت سوره یاسین را آغاز کنند تا به مبین اول برسند. (در آیه۱۲: فِی‌إمام مُبین.) 2⃣ دوباره از ابتدای سوره یاسین قرائت کنند تا مبین دوم. (آیه١٧: البلاغُ المبین.) 3⃣ مجدداً از ابتدای سوره شروع کنند تا به مبین سوم برسند. (آیه۲۴: لَفِی ضَلال مُبین) 4⃣ بار دیگر از اول سوره شروه کرده تا به مبین چهارم برسند. (آیه۴٧: فِی‌ضَلال مُبین.) 5⃣ مجدداً از ابتدای سوره تا مبین پنجم. (آیه۶۰: لَکُم عَدُو مُبین.) 6⃣ سپس دوباره از اول سوره یاسین تا مبین ششم. (آیه۶۹: و قرآن مُبین.) 7⃣ برای بار هفتم از ابتدای سوره یاسین تا مبین هفتم بخوانند. (آیه۷۷: هُوَ خَصِیم مُبین.) 8⃣ در انتها هم تمام سوره یاسین را از اول تا آخر قرائت کنند. 🔻انشاالله با عمل کردن به این ذکر قرآنی، مشکل ازدواج همه دختران مؤمنه حل خواهد شد. 📚به نقل از کانال استاد حسین جلالی رئیس دفتر آیت الله مصباح یزدی حفظه الله بصیرت عمار👇🏻👇🏻 https://eitaa.com/basirrat_ammar
بسم الله پرهیز از «حظ نفس از خویشتن» اشعاری از دیوان (در ادامه) 🔸 🔻خدا خودش نشان میدهد به عبدش، که هنوز در حوائجش «خلوص از منِ خویش» ندارد، و همین احساس در «حظ از خویش داشتن» و «اختیار از خویش کردن»، موجب شرک میشود. 🔻کسی که تعلق به هر حظی از «من» دارد، ولو آن حظش لذتی معنوی یا علمی یا محبتی باشد، بازهم محجوب در تمنیات خویش است. از این محظوظ بودن خویش است که لذت میبرد، نه از فقر و فنایش در برابر عزت حق (که هرچه دون حق، باطل است) . محجوب از حق است چون هنوز محظوظ از خویش است، محظوظ از هر کمال و نفع و لذتی برای خویش، محظوظ از تعلق به علم برای خویش، محظوظ از تعلق به معنویت و کرامت معنوی برای خویش، محظوظ از تعلق به محبتی پاک و خالص برای خویش، محظوظ از تعلق به شهرت اخلاقی و عرفانی و معنوی و علمی و عملی برای خویش، محظوظ از توجه دیگران بسوی خویش، محظوظ از خوشایندِ دیگران شدن (لایک گرفتن) برای خویش، محظوظ از تعلق به مال و مقام (مِلک و مُلک) برای خویش، محظوظ از حب زناشویی و لذت زناشویی برای خویش، محظوظ از اولاد خوشایند و مایه آبرو برای خویش، محظوظ از رابطه با زیباسیرتان و زیباصورتان برای خویش، محظوظ از تعلق داشتن به خوبان برای خویش، محظوظ از حس شاگردیِ اهل دل داشتن برای خویش، محظوظ از تألیفات علمی و آثار معنوی و خوابهای خوش و جلواتِ درونی و بیرونیِ خویش،... و هرچه که هست تکرارِ «خویش» است، برای «حظّ نفس از خویش»، و همگی بندگی در «هوای نفسِ خویش» . برای همین است که اگر این «حظّ نفس از خویش» را تأمین شده نیابد، بر هرچه مانعِ تحقق آن حظ خویش می یابد میخروشد، و اگر اهل ایمانِ قلبی و زنده دل باشد، در همین پرخاش و خروش نفس، میتواند «تسویلِ نفس خویش» را فاش بیابد، و طوفانِ هوای درونش را ببیند، که چگونه بر هرچه مانع از پرستشِ «هوای نفس خویش» بوده، خشم و خروش یافته است. 🔸 (چند تذکر از یک زنده دل👇جناب مغربی) 🔸 چون اساس خانه توحيد بر فقر و فناست جز كه بر فقر و فنا نتوان نهادن اين اساس گر همى خواهى كه ره يابى بكوى وحدتش بگذر يعنى از جان و دل و عقل و حواس 🔸 بايد اندر عشق او بكل وارسته شد كانك در عشقش بكل وارست نيست از پى پيوند او بايد بريد پى بريدن اينك كس هرگز بدو پيوست نيست 🔸 يار تا من هستم از خود، باخبر نگذاردم تا ز باقى بود رسم و اثر نگذاردم تا ز ما و منى را باز نستاند بكل تا نسازد او ز چيزى دگر نگذاردم با وجود آنكه گشتم در رهش، از خويشتن، چون زمين و آسمان زير و زبر نگذاردم من محجوبم از وى دارم اميدى كه او در حجاب از خويشتن زين بيشتر نگذاردم گرچه من اندر هوايش بال و پر انداختم ليكن اميد منست كو بى بال و پر نگذاردم در گه گفتار و ديدارش يقين دانم كه او يك زمان بى شمع و يك دم بى بصر نگذاردم مردم چشمم از آنم نام انسان كرده است چونك من انسان عينم از نظر نگذاردم من گداى او از آن گشتم بسان مغربى كو دگر همچون گدايان دربه در نگذاردم آتش عشق است كه اندر رشته جانم فتاد تا نسوزاند چو شمعم سر بسر نگذاردم 🔸 يوسف حسنش چو آيد در لباس گردد او را هر دو عالم پيرهن سر ز جيب هر دو عالم برزند در خود آرايد لباس جان و تن چون لباس جان و تن در خود كشد پر ز خود بيند هزاران انجمن ... عشق چون بيند جمال خويش را در لباس و در نقاب ما و من غيرت آرد حُسن را گويد كه زود جامه اغيار بركن از بدن حُسنِ خود را از لباس آرد برون باز در ذات خودش سازد وطن كثرت كونين را در خود كشد بحر وحدت چونكه گردد موج زن كس نماند غير ذات مغربى نى زمين ماند در آن دم، نى ز 🔸 تا ما در حجابيم بسى حجاب داريم به زان نبود كه خويشتن را يكسر به نگار واگذاريم در هستى دوست نيست گرديم وز هستى خويش ياد ناريم چون خامه اگر ز سر برآئيم سر از خط دوست بر نداريم اى ساقى از آن مى كه باقيست در ده قدحى كه در خماريم تا مست فرو رويم در خود وز جِيْب عدم سرى برآريم در مهر رسيم مغربى وار اى دوست دمى كه ذره واريم 🔸 @Salehy
بسم الله برخی مطالب اولیاء پیرامون 👇 🔸 🔆حضرت‌ آقا حاج‌ سيّد هاشم‌ بسياري‌ از كارهاي‌ نيكو را از حظوظ‌ نفسانيّه‌ مي‌ شمردند ميفرمودند: غالباً مجالسي‌ را كه‌ بعضي‌ از سالكين‌ تشكيل‌ ميدهند و در آنها شعر ميخوانند، از حظوظ‌ نفس‌ است‌؛ گرچه‌ لذّت‌ معنوي‌ برند، امّا حظّ نفس‌ است‌. بسياري‌ از اذكار و اوراد را مردم‌ براي‌ أغراض‌ نفساني‌ و حظوظ‌ آن‌ بجاي‌ مي‌آورند 🍇قرآني‌ را كه‌ تلاوت‌ مي‌كنند، اگر به‌ زيبائي‌ جلد و ورق‌ و خطّ توجّه‌ داشته‌ باشند، و يا بر روي‌ رَحل‌ مشبّك‌ بخوانند و آن‌ رحل‌ مؤثّر در حالت‌ قرائتشان‌ باشد، حظوظ‌ نفس‌ است‌ سجّادۀ ساده‌ و سفيد مطلوب‌ است‌؛ سجّاده‌هاي‌ زيبا و منقّش‌ و ملوّن‌، حظوظ‌ نفس‌ است‌ تربت‌ سيّد الشّهداء عليه‌ السّلام‌ اگر به‌صورت‌ مُهرهاي‌ معمولي‌ گرچه‌ ناصاف‌ باشد، تربت‌ است‌؛ ولي‌ اگر صاف‌ بودن‌ آن‌ مدّ نظر گرفته‌ شود حظوظ‌ نفس‌ است‌؛ و 👈بايد درست‌ ملاحظه‌ كرد كه‌ شيطان‌ تا به‌ كجا دائرۀ مأموريّت‌ خود را توسعه‌ داده‌👉و در سجده‌گاه‌ مؤمن‌ شيعه‌ آنهم‌ بر روي‌ تربت‌ پاك‌ آن‌ زمين‌ مقدّس‌، دوست‌ دارد اثر خود را بجاي‌ گذارد 📿تسبيح هاي‌ زيبا كه‌ در ذكر انسان‌ مؤثّر است‌، همگي‌ حظوظ‌ نفس‌ است‌؛ و هكذا عِمامه‌ و عبا و رِدا و غيرها از آن‌ چيزهائي‌ كه‌ در عبادت‌ و نماز و دعا و زيارت‌ و تلاوت‌ و ذكر و ورد مؤمن‌ مؤثّر باشد. 🖊حضرت علامه آیت الله سید محمد حسین حسینی طهرانی 📘کتاب روح مجرد، صفحه۱۹۰ 🔸
بسم الله 🍁عبادت نبايد براى حظّ نفس انجام شود🍁 🔸علامه طهرانی مى‌فرمودند: نوع أفرادى كه عبادت مى‌كنند، نماز مى‌خوانند، روزه مى‌گيرند، حجّ و عمره بجاى مى‌آورند، در واقع دنبال نفس و أميال و حظوظ آن مى‌باشند. نفس‌است كه ميل و علاقه به نماز دارد و از آن لذّت مى‌برد، أمّا وقتى اين نماز را در بوته نقد مى‌گذارى و تحليل مى‌كنى در مى‌يابى كه لِلّه نبوده و صبغه خدايى ندارد بلكه خود را عبادت‌كرده‌است. دور خانه خدا طواف ميكند أمّا فى‌الواقع نفس خود را مطاف قرار داده و به دور آن ميگردد و لذا در كمال او تأثيرى ندارد. از سالكانى كه عبادات و معاملات آنان فاقد روح و إخلاص بوده تمثيل به «حمار آسياب» مى‌نمودند.[۶] مى‌فرمودند: حال اينان حال آن چهارپاست كه او را به سنگ‌آسيا بسته و چشمانش را پوشانده‌اند و از صبح تا به شب، پيوسته دورآسيا ميگردد و به خيال خود فرسنگ‌ها راه‌رفته‌است، ولى شب كه چشمانش را بازمى‌كنند، مى‌بيند دريغا! در همان نقطه آغاز است. اين نوع أعمال نيز اگرچه به ظاهر سنگين باشد، عامل آن طىّ طريق نكرده و به قرب حضرت حقّ نائل نمى‌شود و تنها درجامى‌زند. 🌸 منبع : کتاب نور مجرد 🌼 نویسنده: آیت الله حاج سید محمد صادق حسینی طهرانی (فرزند علامه طهرانی) T.me/noor_mojarrad 🔸
بسم الله 🍁راه خدا راه مجاهدت است نه حظّ نفس🍁 🔻 ايرادى كه علاّمه طهرانی به برخى از شاگردان مرحوم حضرت آيت‌اللـه أنصارى (رضوان‌ اللـه‌ عليه) داشتند همين بود. جلساتى داشتند و شب تا به صبح دور هم جمع شده، حافظ مى‌خواندند و سرگذشت و أحوال أولياء خدا را بيان مى‌كردند، ولى نماز شب‌شان فوت مى‌شد و از تهجّد باز مى‌ماندند! و مى‌فرمودند: به اين نحو، اگر ده‌سال و بيست‌سال بگذرد، انسان تكان نمى‌خورد. و اينها همه است؛ و راه خدا راه مجاهدت و رياضت است. 🔻بارى، ايشان ارزش عمل و ملاك ردّ و قبول آن را إخلاص و توحيد مى‌دانستند. در مسجد قائم مى‌فرمودند: شخصى براى عمارت مسجد، يك ريال أمّا قربةً‌إلى‌اللـه مى‌پردازد و در مقابل، شخصى ميليونها خرج ميكند و مسجد بنا ميكند تا اينكه بگويند: فلانى مسجد ساخته‌است. عمل شخص أوّل چون براى خدا بوده، و هرچه براى خداست ارزش و بهاء دارد، ارزشمند بوده و متاعى‌است كه در بازار قيامت طالب و راغب دارد، به خلاف عمل شخص دوّم كه چون ملاك توحيد و خدا در آن نيست، مورد قبول واقع نمى‌شود و فاقد ارزش است. 🔻 درباره وجوهات و صدقاتى كه برخى از أهل مساجد جمع‌آورى مى‌كردند، مى‌فرمودند: انسانى كه اگر تنها باشد فقط صد تومان كمك ميكند، اگر در برابر رفقاى خود كه به دست او نگاه كرده و خيره شده‌اند، از روى حيا مثلاً سى‌هزار تومان كمك كند، چون غيرخدا را در اين إعانت خود دخالت داده، ارزشى ندارد. و لذا جمع‌آورى پول در ملأ عام و در مقابل ديدگان افراد را كارصحيحى نمى‌دانستند. 🔸 🌸 منبع : کتاب نور مجرد 🌼 نویسنده: آیت الله حاج سید محمد صادق حسینی طهرانی (فرزند علامه طهرانی) T.me/noor_mojarrad 🔸
بسم الله 🔸 🔸 : 🔻اكتفا و قناعت به غير از مقام فنا و لقاء خدا، خسرانى عظيم‌است، چه اينكه غير از ، هرچه باشد فاقد ارزش و همه از است. 🔻 مبادا فريفته كسانى شويد كه طىّ‌الأرض و كيميا دارند يا مريض شفا مى‌دهند و إخبار از مغيّبات دارند؛ اينها همه از آثار تقويت نفس است. عيار أفراد را بايد با و و در برابر حضرت پروردگار محك زد تا سره از ناسره مشخّص گردد. 🌐 nooremojarrad.com/دانشنامه/ضرورت_ترک_کرامات_از_نگاه_علامه_طهرانی 🔸کتاب نور مجرد / سرفصل« »👇 🔸علاّمه طهرانی قدّس‌اللـه‌نفسه‌الزّكيّة كرارا مى‌فرمودند: مسير أهل توحيد و عرفان با مسيرهاى ديگر از قبيل أهل كشف و كرامات متفاوت است. راه خدا، راه تهذيب و فناست و با راهى كه بعضى دراويش و ديگران پيش گرفته و نفس را تقويت نموده و فربه مى‌كنند، در دو قطب مخالف قرار دارند. رياضت‌ها و مجاهدت‌هاى آنها براى پرواركردن نفس و افزودن به قواى آن است، أمّا أهل توحيد نفس را در زير سنگ‌هاى رياضت و مجاهده آسيا كرده و لِه مى‌نمايند و مُعترف به عجز و نيستى خود مى‌گردند. 🔸از اين رو در مدّت حيات ايشان أبدا ديده نشد كه با أفرادى كه در مسير تقويت نفس بوده و گمشده خود را غيرتوحيد حضرت پروردگار مى‌دانستند، اگرچه انسان‌هاى خوب، أهل تهجّد و زهد و ايثار بودند، حشر و نشرى داشته باشند. و مى‌فرمودند: راه ما جداست! 🔸در سلوك راه خدا، انسان بايد تنها داغ و نشان توحيد حضرت حقّ را بر دل داشته باشد و شعار او در طريق وصال اين باشد كه: ما از تو به غير از تو نداريم تمنّا حلوا به كسى ده كه محبّت نچشيده 🔸و لذا ايشان مى‌فرمودند: اكتفا و قناعت به غير از مقام فنا و لقاء خدا، خسرانى عظيم‌است، چه اينكه غير از توحيد، هرچه باشد فاقد ارزش و همه از حظوظات نفس است. و نيز مى‌فرمودند: مبادا فريفته كسانى شويد كه طىّ‌الأرض و كيميا دارند يا مريض شفا مى‌دهند و إخبار از مغيّبات دارند؛ اينها همه از آثار تقويت نفس است. عيار أفراد را بايد با توحيد و رضا و تسليم در برابر حضرت پروردگار محك زد تا سره از ناسره مشخّص گردد. 🔸كسى به خدمت ايشان آمده بود و مى‌گفت: فلان مريض را شفا دادم! ايشان فرمودند: اگر خودت نيز مريض شوى، مى‌توانى خودت را هم شفا بدهى؟ گفت: نه! والد معظّم فرمودند: گير كار اينجاست كه شما در عالم نفس گرفتاريد و إلّا برايتان فرقى نمى‌كرد كه خود را شفا بدهيد يا ديگرى را. انسان موحّد اگر مريض شود و بخواهد، به يك حبّه قند سوره حمد را مى‌خواند و خود را شفا مى‌دهد! 🔸روزى در خدمتشان به بازديد يكى از رفقاى سابق سلوكى ايشان رفتيم و اين آخرين ملاقات والد معظّم با آن رفيق بود. در منزل اين آقا كه مردى صاحب نَفَس و رياضت‌كشيده و رنج‌ديده بود، صحبت‌هاى زيادى شد و دائما با آب و تاب برايمان تعريف ميكرد: فلان مريض را شفا دادم! با يك حبّه قند كه بر آن دعا خوانده بودم، مشكل فلان شخص را حلّ كردم! و چه و چه! وقتى بيرون آمديم، علاّمه والد به حقير فرمودند: ايشان فقط مى‌گفت: من چنين كردم من چنان كردم، و يك كلام از خدا بر زبان ايشان جارى نشد. بايد همه اين امور را به خدا نسبت داد. اين خداست كه شفا مى‌دهد؛ اگر با حمدى كه انسان قرائت كرد مريض شفا يافت، به عنايت و قدرت خداست و بس؛ لا حَوْلَ وَ لا قُوَّةَ إلّا بِاللَهِ. 🔸و نيز مى‌فرمودند: أهل توحيد، أفعال خود را به خدا نسبت مى‌دهند و اگر كسى به خود نسبت داد، إنّا كشف مى‌شود كه در راه متوقّف شده و از توحيد تنزّل كرده و مبتلاى به شرك شده است! در راه توحيد من و ما وجود ندارد;[۱] زيرا «التَّوحيدُ إسقاطُ الإضافات» [۲]، يعنى اين اضافه‌ها و نسبت‌هاى به خود و نفس را در توحيد بايد دور ريخت و فقط به خدا نسبت داد. 🔸 ___________ پ.ن: ۱. مثل عرفانى لطيفى بين أرباب معرفت رائج است كه مى‌گويند: «الف هيچ ندارد» و مراد آنها از «الف» انسان كامل و موحّد است كه در برابر ذات حضرت پروردگار هيچ نمود و أنانيّتى نداشته و خود را كاملاً در تصرّف حضرت حقّ مى‌بيند. و منشأ اين مثل عرفانى اين است كه سابق‌الأيّام، حروف الفبا را كه از حيث نقطه دار بودن و نبودن در مكتب به كودكان تعليم مى‌دادند، مى‌گفتند: با يكى بر زير دارد، تا دو تا به سر دارد. "الف هيچ ندارد" و از اينجا مثل شد. ما كه‌ايم اندر جهان پيچ پيچ چون الف كو خود ندارد هيچ هيچ (مثنوى‌معنوى، دفتر أوّل، ص ۴۱) ۲. اين عبارت را به صورت: التّوحيدُ إسقاطُ اليآءات، أى "يآءاتِ المُتكلّم" نيز گفته‌اند. يعنى انسان موحِّد چيزى را به خود نسبت نمى‌دهد و در کلامش"ياء متكلّم"ها را ساقط ميكند. نمى‌گويد (به عربی): "كتابي" «كتاب من»، "علمي" «علم من»؛ و ياء متكلّم را در آنها ساقط ميكند. 🔸 @Salehy
🔸 : 🌷 ازامام صادق (عليه السلام) است: 🔻در هر كربى توسل به علمدار سيدالشهداء (عليه السلام) به عدد(ابجد) نام شريفش "عباس" بگویید👇 🙏يا كاشف الكرب عن وجه الحسين إكشف كربى بحق أخيك الحسین (هزارویک کلمه، کلمه۸۷۴) 🔸 @Salehy
بسم الله دو نکته از 🔸 🔸برای دسترسی به متن قابل ویرایش از فایل های PDF در آن مدل فایلهایی که خودشان قبلا فایل Word بوده اند و تبدیل به Pdf شده اند👇 👌 کافیست که فایل های Pdf مذکور را با نرم افزار Word باز کنید. خود ورد آنها را تبدیل به متن قابل ویرایش می‌کند. 🔻نرم افزار Word را اجرا کنید، و از گزینه Open آن فایل Pdf را با نرم افزار Word باز کنید. پس از آن، نرم افزار Word یک پیام میدهد و می‌پرسد که آیا فایل pdf را تبدیل به متن editable ورد بکند یا خیر، و شما با قبول کردن آن، می‌بینید که بسادگی نرم افزار Word فایل رو بصورت متن قابل ویرایش باز میکند، و حالا میتوانید فایل باز شده بصورت قابل ویرایش را با پسوند docx ذخیره کنید و بصورت فایل متنی Word برای خودتان داشته باشید. 🔸همین توضیحات در سایت زیر 👇بصورت تصویری ذکرشده 🌐 www.farazsoft.ir/pdf-to-docx/ 🔸 🔸چگونه فونت های استفاده شده در فایل Word را به همان فایل متنی مایکروسافت ورد ضمیمه کنیم، تا با انتقال فایل ورد به کامپیوتری دیگر، شکل فونت ها بهم نریزد، و نیاز به همراه داشتن فونت ها بصورت جدا و کپی و نصب فونت ها در آن کامپیوتر دیگر نباشد؟! در ادامه👇 🔻شما می‌توانید فایل فونت خود را به فایل ضمیمه کنید و این ضمیمه کردن فایل فونت به خود فایل ورد، فقط کمی حجم فایل ورد شما را بالا می‌برد. 🔻فایل متنی Word مورد نظر (که میخواهید فونت های داخل متنش به خود فایل ضمیمه شود) را با نرم افزار ورد باز کنید. پس از باز کردن، در منوی File به قسمت Options (در پایین منو) رفته، و در پنل سمت چپ بر روی گزینه Save کلیک کنید. حالا در این بخش باید برای دو گزینه تیک بگذارید: 1. گزینه Embed fonts in the file را تیک دار یا فعال کنید. 2. گزینه Embed only the characters used in the document را تیک دار یا فعال کنید. گزینه Do not embed common system fonts نیز که به صورت پیشفرض علامت زده شده را همانطور باقی بگذارید. در نهایت بر روی گزینه Ok کلیک کنید تا تغییرات اعمال شده ذخیره شود و سند ورد را نیز همانند معمول ذخیره کنید. به این ترتیب فونت هایی را که در آن سند استفاده شده است به آن فایل ورد ضمیمه می شوند. این فرآیند را برای هر فایل متنی که میخواهید فونت هایش به آن ضمیمه شوند باید بصورت مجزا برای همان فایل تکرار کنید (یعنی با انجام آن برای یک فایل متنی، این تاثیر فقط در همان فایل دارد، و تاثیری در مابقی فایل های ورد شما ندارد. لذا فایل های متنی دیگر را هم اگر لازم باشد باید برایشان این فرآیند را تکرار کنید). ضمناً این امکان ضمیمه شدن فونت، برای فایل های پاورپوینت (Power Point) و پابلیشر (Publisher) هم وجود دارد. 🔸همین توضیحات در سایت زیر 👇بصورت تصویری ذکرشده 🌐 www.farazsoft.ir/embed-fonts-in-a-word-document/ 🔸 @Salehy
@ Hotgram Windows 1.5.0 Setup.zip
50.73M
🔸نرم افزار هاتگرام ویندوزی👆 (تلگرام باز بدون فیلتر، در محیط ویندوز) 🔻نسخه ۱.۵.۰ - آخرین نسخه به‌روز ( به‌روزرسانی #۱۶_تیر_۹۸ ) 1.5.0 Setup ✅ پوشه فشرده (زیپ) شده را استخراج (اکسترکت) نمایید و داخل پوشه گزینه نصب زیر را اجرا نمایید: Telegram_Desktop_Hotgram_Setup_1.5.0 🔻تمام امکانات تلگرام ویندوزی + دسته بندی پنل گفتگوهای خصوصی، گروه ها، و کانال ها + فوروارد چندگانه + حالت شب + ضد فیلتر و بدون نیاز به پروکسی داخلی 🌐 تولید شرکت راهکار سرزمین هوشمند [sls.ir] تحت حمایت و شراکت همراه اول (اپراتور اول متعلق به مخابرات ایران). توضیحات فنی سابق در مورد هویت تولیدکنندگان 👇 🌐 t.me/salehi786/2623 🌐 t.me/Hotgram_ir 🔸 @Salehy
الباحث القرآني_8.0.apk
1.83M
🔸 نرم‌افزار الباحث القرآنی👆 نسخه ۸ (به‌روزرسانی #۲خرداد۹۸ ) 🔻نسخه آفلاین سایت furqan.co 🔻جستجوی ریشه واژگان در کتب لغت: مفردات راغب، مقاییس اللغة، الصحاح، لسان العرب، القاموس المحیط، بصائر ذوی التمییز، عمدة الحفاظ، فهرس جذور کلمات القرآن، و المعجم الاشتقاقی. 🔻جست‌وجوی "آیه/کلمه" در انواع کتب تفسیر اهل تسنن، اعراب، علوم قرآن، اختلاف قرائات، غریب و معانی، اسباب نزول، و ... 🌐 play.google.com/store/apps/details?id=com.thedawah.furqan 🔸 @Salehy @Salehi786
المكتبة الشاملة_2.0.apk
8.87M
🔸 نرم‌افزار المکتبة الشاملة👆 نسخه ۲ (به‌روزرسانی #۳_اسفند_۹۶ ) 🔻نسخه اندرویدی بخش عمده ای از سایت shamela.ws 🔻فهرست دانلود متن قابل جستجو و کپی از #۶۵۹۰_کتاب اهل تسنن، در قالب #۷۴_کتابخانه در موضوعات مختلف 🔻برخی عناوین کتابخانه ها: العقيدة، التفاسير، التاريخ، الفرق، علوم القرآن، التجويد والقراءات، متون الحديث، مخطوطات حديثية، شروح الحديث، كتب التخريج والزوائد، العلل والسؤالات، علوم الحديث، أصول الفقه والقواعد الفقهية، فقه حنفي، فقه مالكي، فقه شافعي، فقه حنبلي، فقه عام، بحوث ومسائل، السياسة الشرعية و القضاء، السيرة و الشمائل، التراجم والطبقات، الأنساب، البلدان والجغرافيا، كتب اللغة، الغريب والمعاجم ولغة الفقه، النحو والصرف، الأدب والبلاغة، الجوامع والمجلات ونحوها، فهارس الكتب والأدلة، كتب إسلامية عامة، علوم أخرى 🌐 play.google.com/store/apps/details?id=ir.hawijapp.maktab 🔸 @Salehy @Salehi786
بسم الله 🔶زیارتی بر 👇 🔻مولا امام رضا (علیه السلام) درباره میفرمایند: ✨«إنّ لِكُلِّ إمامٍ عَهداً في عُنُقِ أوليائهِ و شِيعَتِهِ ، و إنّ مِن تَمامِ الوَفاءِ بالعَهدِ، و حُسنِ الأداءِ، زيارَةَ قُبُورِهِم. فَمَن زارَهُم رَغبَةً في زيارَتِهِم و تَصدِيقا بما رَغِبُوا فيهِ كانَ أئمَّتُهُم شُفَعاءَهُم يَومَ القِيامَةِ»✨ ✨همانا برای هر امامى بر گردن اولیاء و شيعيانش است، و همانا ازجمله وفاى تمام و كامل به اين عهد، و بجاى آوردن نيكوى آن، با قبور آنان است. پس، کسانی که امامان را زیارت کنند و به آن چه مورد خواست و رغبت آنان بوده داشته باشند، امامانِ آنها میشوند در روز قیامت.✨ (عیون أخبارالرضا -ع- ، ج۲ ص۲۶۰و۲۶۱) 🔻علامه مجلسی (ره) در «بحارالانوار» را بنام (۱) ذکر میکند (مصافقه: دست روی دست گذاشتن برای بیعت)، که این زیارت برای با امام است، و برخی نیز آن را عیناً از شیخ مفید(ره) نقل کرده اند. 🔻ایشان در بیان این زیارتنامه مینویسند: ✨«زیارتنامه ای یافتم در نسخه ای کهن از مؤلّفات اصحابمان از علما، که عین عبارت آن چنین است: ✨«به چندین طریق برای ما روایت کرده اند که زیارت سادات ما -امامان معصوم-(علیهم السلام) در حقیقت و است که بر گردن بندگان است. ✨روش زیارت این است که زائر بهنگام زیارت امامان (علیهم السلام) [در برابر قبور مطهرشان] اینطور بگوید: ⬇️ 🔶 جِئْتُکَ یَا مَوْلَایَ ، زَائِراً لَکَ وَ مُسَلِّماً عَلَیْکَ وَ لَائِذاً بِکَ وَ قَاصِداً إِلَیْکَ ، ✨ أُجَدِّدُ مَا أَخَذَهُ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ لَکُمْ فِی رَقَبَتِی مِنَ الْعَهْدِ وَ الْبَیْعَةِ وَ الْمِیثَاقِ بِالْوَلَایَةِ لَکُمْ وَ الْبَرَاءَةِ مِنْ أَعْدَائِکُمْ ، مُعْتَرِفاً بِالْمَفْرُوضِ مِنْ طَاعَتِکُمْ 🔻سپس [ برای ] خود را [که دست بیعت است] بر روی بگذار [و اگر دست به ضریح نمیرسد بر نزدیکترین جای نزدیک به آن (از درب و دیوار حرم نزدیک قبر) دست راست را بگذار] و بگو: ⬇️ 🔶 هَذِهِ یَدِی مُصَافِقَةٌ لَکَ عَلَی الْبَیْعَةِ الْوَاجِبَةِ عَلَیْنَا ، فَاقْبَلْ ذَلِکَ مِنِّی یَا إِمَامِی ، فَقَدْ زُرْتُکَ وَ أَنَا مُعْتَرِفٌ بِحَقِّکَ مَعَ مَا أَلْزَمَ اللَّهُ سُبْحَانَهُ مِنْ نُصْرَتِکَ ، ✨ وَ هَذِهِ یَدِی عَلَی مَا أَمَرَ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ بِهِ مِنْ مُوَالاتِکُمْ وَ الْإِقْرَارِ بِالْمُفْتَرَضِ مِنْ طَاعَتِکُمْ وَ الْبَرَاءَةِ مِنْ أَعْدَائِکُمْ وَ السَّلَامُ عَلَیْکُمْ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَکَاتُهُ 🔻سپس ضریح شریفشان را [یا همان نزدیکترین جا به قبر را] و بگو : 🔶 یَا سَیِّدِی وَ مَوْلَایَ وَ إِمَامِی وَ الْمُفْتَرَضَ عَلَیَّ طَاعَتُهُ ، أَشْهَدُ أَنَّکَ بَقِیتَ عَلَی الْوَفَاءِ بِالْوَعْدِ وَ الدَّوَامِ عَلَی الْعَهْدِ وَ قَدْ سَلَفَ مِنْ جَمِیلِ وَعْدِکَ لِمَنْ زَارَ قَبْرَکَ مَا أَنْتَ الْمَرْجُوُّ لِلْوَفَاءِ بِهِ وَ الْمُؤَمَّلُ لِتَمَامِهِ ، ✨ وَ قَدْ قَصَدْتُکَ مِنْ بَلَدِی وَ جَعَلْتُکَ عِنْدَ اللَّهِ مُعْتَمَدِی فَحَقِّقْ ظَنِّی وَ مُخَیَّلَتِی فِیکَ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْکَ وَ سَلَّمَ تَسْلِیماً کَثِیراً ، ✨ اللَّهُمَّ إِنِّی أَتَقَرَّبُ إِلَیْکَ بِزِیَارَتِی إِیَّاهُ وَ أَرْجُو مِنْکَ النَّجَاةَ مِنَ النَّارِ وَ بِآبَائِهِ وَ أَبْنَائِهِ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْهِمْ رَضِینَا بِهِمْ أَئِمَّةً وَ سَادَةً وَ قَادَةً ، ✨ اللَّهُمَّ أَدْخِلْنِی فِی کُلِّ خَیْرٍ أَدْخَلْتَهُمْ فِیهِ وَ أَخْرِجْنِی مِنْ کُلِّ سُوءٍ أَخْرَجْتَهُمْ مِنْهُ وَ اجْعَلْنِی مَعَهُمْ فِی الدُّنْیَا وَ الْآخِرَةِ بِرَحْمَتِکَ یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ یَا رَبَّ الْعَالَمِینَ 🔻سپس نزد قبر هر امام #۲_رکعت نماز زیارت بجا آور (یعنی در کاظمین و سامرا ۲نماز، و در بقیع ۴نماز) 🔻سپس برگرد و بدان که وقتی این عمل را انجام دادی همانا مثل با امام (علیه السلام) است (فَإِذَا فَعَلْتَ ذَلِکَ کَانَتِ الزِّیَارَةُ مِثْلَ الْعَهْدِ الْمُجَدَّدِ). (بحارالانوار،ج۹۹ ص۱۹۷و۱۹۸) 🔶 (۱) «مصافقه» به معنای دست به دست هم زدن دونفر به هنگام داد و ستد به نشانه اعلام موافقت است. در قدیم رسم بر این بوده است که و ، بسان خریدار و فروشنده، در مقام بیعت دست در دست هم مینهادند. برای همین هم در این👆 زیارتنامه آمده است: دست راستت را بر قبر میگذاری و میگویی: «هذه یدی مصافقةً لک علی البیعة الواجبة علینا. فاقبل ذلک منّی یا امامی»(یعنی: این دستان من است که به نشانه بیعتی که بر ما واجب است به سوی تو دراز می کنم. ای امامم، آن را از من بپذیر). بدین سبب این زیارت را «مصافقه» خوانده اند. 🔶 @Salehy
هدایت شده از استاد عابدینی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸ویژه #ولادت امام رضا (علیه السلام) #استادعابدینی : 🔸امام رضا (علیه السلام) به عبدالعظیم حسنی فرمودند: به دوست‌دارانم سلام مرا برسان، و به آنها بگو: "ارتباط مهربانِ شما با همدیگر، نزدیک شدن به من است". 🔻بعد از برنامه سمت خدا، در استودیوی سمت خدا، شنبه ٢ دی ۹۶ 🌷 ولادت امام رضا (علیه السلام) بر شما دوستان و شیعیانشان مبارک 🔸 @abedini
هدایت شده از استاد عابدینی
بسم الله 🔸مولا امام رضا (علیه‌السلام) خطاب به عبدالعظيم حسنی: 🔸ای عبدالعظیم! سلام گرم مرا به دوستان ما برسان و به آنان بگو: در دلهای خویش برای شیطان راهی نگشایند.  و آنان را به راستگویی در گفتار و ادای امانت و سکوت پرمعنا و ترک درگیری و جدال در کارهای بیهوده و بی فایده فراخوان.  و به صله رحم و رفت و آمد با یکدیگر و رابطه گرم و دوستانه با هم دعوت کن، چرا که این کار باعث تقرب به خدا و من و دیگر اولیاء اوست.  🔸دوستان ما نباید فرصتهای گرانبهای زندگی و وقت ارزشمند خود را به دشمنی با یکدیگر تلف کنند. من با خود عهد کرده‌ام که هر کس مرتکب اینگونه امور شود یا به یکی از دوستانم و رهروانم خشم کند و به او آسیب رساند از خدا بخواهم که او را به سخت‌ترین کیفر دنیوی مجازات کند و در آخرت نیز اینگونه افراد از زیانکاران خواهند بود.  🔸به دوستان ما توجه ده که خدا نیکوکرداران آنان را مورد بخشایش خویش قرار داده و بدکاران آنان را جز، آ نهایی که بدو شرک ورزند و یا یکی از دوستان ما را برنجانند و یا در دلش نسبت به آنان نیت سوء و کینه ای داشته باشند، همه را مورد عفو قرار خواهد داد.  🔸اما از آن سه گروه (دارای شرک به خدا، آزاردهنده مؤمنان، و دارای کینه و نیت سوء) نخواهد گذشت و آنان را مورد بخشایش خویش قرار نخواهد داد. جز اینکه از نیت خود بازگردند و اگر از این اندیشه و عمل زشت خویش بازگردند، مورد آمرزش خواهند بود.  اما اگر همچنان باقی باشند، خداوند روح ایمان را برای همیشه از دل آنان خارج ساخته و از ولایت ما نیز بیرون خواهد برد و از دوستی ما اهل بیت(ع) نیز بی بهره خواهند بود و من از این لغزشها به خدا پناه می برم.  🔸 🔻 رُوِیَ عَنْ عَبْدِ الْعَظِیمِ الْحَسَنِیِّ عَنْ أَبِی الْحَسَنِ الرِّضَا (علیه السلام) قَالَ: یَا عَبْدَ الْعَظِیمِ! 🔸 أَبْلِغْ عَنِّی أَوْلِیَائِیَ السَّلَامَ وَ قُلْ لَهُمْ أَنْ لَا تَجْعَلُوا لِلشَّیْطَانِ عَلَی أَنْفُسِهِمْ سَبِیلًا وَ مُرْهُمْ بِالصِّدْقِ فِی الْحَدِیثِ وَ أَدَاءِ الْأَمَانَةِ وَ مُرْهُمْ بِالسُّکُوتِ وَ تَرْکِ الْجِدَالِ فِیمَا لَا یَعْنِیهِمْ وَ إِقْبَالِ بَعْضِهِمْ عَلَی بَعْضٍ وَ الْمُزَاوَرَةِ فَإِنَّ ذَلِکَ قُرْبَةٌ إِلَیَّ 🔸 وَ لَا یَشْغَلُوا أَنْفُسَهُمْ بِتَمْزِیقِ بَعْضِهِمْ بَعْضاً فَإِنِّی آلَیْتُ عَلَی نَفْسِی أَنَّهُ مَنْ فَعَلَ ذَلِکَ وَ أَسْخَطَ وَلِیّاً مِنْ أَوْلِیَائِی دَعَوْتُ اللَّهَ لِیُعَذِّبَهُ فِی الدُّنْیَا أَشَدَّ الْعَذَابِ وَ کَانَ فِی الْآخِرَةِ مِنَ الْخَاسِرِینَ 🔸 وَ عَرِّفْهُمْ أَنَّ اللَّهَ قَدْ غَفَرَ لِمُحْسِنِهِمْ وَ تَجَاوَزَ عَنْ مُسِیئِهِمْ إِلَّا مَنْ أَشْرَکَ بِی أَوْ آذَی وَلِیّاً مِنْ أَوْلِیَائِی أَوْ أَضْمَرَ لَهُ سُوءاً 🔸 فَإِنَّ اللَّهَ لَا یَغْفِرُ لَهُ حَتَّی یَرْجِعَ عَنْهُ فَإِنْ رَجَعَ عَنْهُ وَ إِلَّا نُزِعَ رُوحُ الْإِیمَانِ عَنْ قَلْبِهِ وَ خَرَجَ عَنْ وَلَایَتِی وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ نُصِیبٌ فِی وَلَایَتِنَا وَ أَعُوذُ بِاللَّهِ مِنْ ذَلِکَ. 🔸 (الاختصاص، صفحه ۲۴۱) 🔸 @abedini
بسم الله معارف زیارت و (۱) 🔸 🕋 امام سجاد (علیه السلام) در راستاي نظر به باطن مناسک حج از شبلي مي پرسند: آيا به «ميقات» فرود آمدي و جامه هاي دوخته را از تن درآوردي و غسل کردي؟ - شبلي گفت: آري. امام (علیه السلام) فرمود: آن گاه که به ميقات فرود آمدي و جامه هايت را درآورده و «غسل احرام» کردي و خواستي «لباس احرام» بپوشي آيا چنين نيت کردي که «لباس گناه» را نيز از خويشتن دورگرداني و «جامه اطاعت خداوند» را در برکني؟ - شبلي گفت: نه! امام(علیه السلام) فرمود: آن هنگام که جامه هاي دوخته را از تن بيرون مي آوردي، آيا قصد کردي که از ريا و نفاق و امور شبهه ناک نيز به درآيي؟ - شبلي گفت: نه! امام (علیه السلام) فرمود: هنگامي که آلودگي هاي بدن خويش را با غسل مي زدودي، آيا در اين انديشه بودي که خويشتن را نيز از رذيلت ها و گناهان بشويي؟ - شبلي گفت: نه! امام (علیه السلام) فرمود: پس، نه به ميقات فرود آمده اي و نه از لباس دوخته جدا شده اي و نه غسل کرده اي! (چون شبلی با انجام ظاهر اعمال نظر به باطن آن ها نداشته است). 🌐 منبع: آيت‌الله جوادي، صهباي حج، ص ۴ ـ ۳۴۳. 🔸 @Salehy @Salehi786
حجیج_2.2.7.apk
18.28M
🕋 نرم‌افزار حجیج👆 🔸 راهنمای جامع مناسک حج 🔻 تولید مرکزجهانی اطلاع رسانی آل البیت ع ۲.۲.۷ 🔸 تسهیل دسترسی حجاج و زائران بیت الله الحرام به احکام و مناسک حج بر مبنای نظر فقهی مراجع عظام تقلید (مد ظلهم العالی)  🔻 امکان مقایسه بین فتوای مراجع، به همراه قابلیت جستجوی دقیق و سهولت در دسترسی به مطالب مورد نیاز.  🔻 معرفی اماکن متبرکه دو شهرِ مکه و مدینه، به همراه تاریخچه، موقعیت جغرافیایی، فضیلت و ذکر اعمال هریک.  🔻 متن ادعیه و زیارات مورد نیاز حجاج، به همراه نسخه ی صوتی.  🔻 اوقات شرعی شهرهای مکه معظمه و مدینه منوره.  🔸 @Salehy
بسم الله رابطه و معارف زیارت و (۲) 🔸 🕋 امام باقر (عليه السلام) در توضیح آیۀ «قَدَّرْنا فِيهَا السَّيْرَ سِيرُوا فِيها لَيالِيَ وَ أَيَّاماً آمِنِينَ» (سبأ، ۱۸) می‌فرماید: «ذلِكَ مَنْ خَرَجَ مِنْ بَيْتِهِ بِزَادٍ وَ رَاحِلَةٍ وَ كِرَاءٍ حَلَالٍ يَرُومُ هَذَا الْبَيْتَ عَارِفاً بِحَقِّنَا يَهْوَانَا قَلْبُهُ كَمَا قَالَ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ : "فَاجْعَلْ أَفْئِدَةً مِنَ النَّاسِ تَهْوِي إِلَيْهِمْ" وَ لَمْ يَعْنِ الْبَيْتَ فَيَقُولَ إِلَيْهِ فَنَحْنُ وَ اللَّهِ دَعْوَةُ إِبْرَاهِيمَ (ع) الَّتِي مَنْ هَوَانَا قَلْبُهُ قُبِلَتْ حَجَّتُهُ وَ إِلَّا فَلَا» 🔻(اين آيه در حق كسى است كه با توشه و مركب و كرايه حلال به قصد زيارت كعبه از خانه‌اش بیرون آيد، درحالی‌که حق ما را می‌شناسد و قلب او مشتاق ماست؛ همان‌گونه که خدا عزوجل [از قول ابراهیم.ع] فرموده: «پس دل‌های گروهی از مردم را به‌سوی آنان علاقه‌مند و متمایل کن». مقصود زيارت كعبه نبود، وگرنه می‌فرمود: «اليه» (به‌سوی آن). پس به‌ خدا سوگند که ماييم دعاى ابراهيم (عليه السلام) كه هر كه دلش مشتاق ما گردد، حج او پذيرفته است، و اگر چنین نشود، حجش مقبول نیست). 🔸 از امام صادق نیز روایت شده که فرمودند: «خداوند دل‌های مردم را به‌سوی ما متمایل کرده است». 🔻 در زیارت جامعه کبیره نیز می‌خوانیم: «مَنْ أَرَادَ اللَّهَ بَدَأَ بِكُمْ وَ مَنْ وَحَّدَهُ قَبِلَ عَنْكُمْ وَ مَنْ قَصَدَهُ تَوَجَّهَ بِكُمْ» (هركه آهنگ خدا كند، به‌وسيله شما آغاز می‌كند و هركه او را به يكتايى پرستد، طريق توحيدش را از شما مى‌پذيرد و هركه قصد حق كند، به شما توجه می‌نمايد). 🔻امام باقر (علیه السلام) در روایتی دیگر می‌فرماید: «تَمَامُ الْحَجِ لِقَاءُ الامَامِ» (اکمال حج، دیدار امام است). در دوران غیبت نیز، امام عصر (ارواحنا فداه) در آنجا حضور دارد، اما از دیدگان آلودۀ ما پنهان‌ است؛ بنابراین در هنگام به‌جاآوردن اعمال حج، نیّت کنیم که خدایا، در تمام این اعمال، شوق دارم که به لقای امام برسم، تا او دستم را بگیرد و به‌سوی تو آورد. 🔻روزی امام باقر (علیه السلام) به مردمی که گرد کعبه طواف می‌کردند نگاه کردند و فرمودند: در دوران جاهلیت نیز همین‌طور طواف می‌کردند [و طواف اینان مزیتی بر طواف جاهلیت ندارد] اما به اینها امر شده که گرد کعبه طواف کنند و سپس به‌سوی ما آیند و ولایت و مودتشان را به ما اعلام کنند و یاری‌ خود را به ما عرضه نمایند» (نماز پشت مقام ابراهیم بعد طواف، اشاره به اقتدا به امام است). یعنی اگر کسی پس از طواف، به محضر امام نرسد، حقیقت حج برای او محقق نمی‌شود. 🔻 در روایتی دیگر، ابوحمزه ثمالی از امام باقر (علیه‌السلام) نقل کرده که ایشان فرمود: «إِنَّمَا أُمِرُوا أَنْ يَطُوفُوا بِهَذِهِ الْأَحْجَارِ ثُمَّ يَأْتُونَا فَيُعْلِمُونَا وَلَايَتَهُم» (مردم امر شده‌اند که به ‌دور این سنگ‌ها (کعبه) طواف کنند و پس‌ از آن به‌سوی ما بیایند و ولایت‌داشتنِ خود را به ما اعلام کنند). یعنی اعلام کنند که ما مطیع شما هستیم. چنین حجی است که با حج مردم جاهلیت تفاوت دارد. این آمدن به حج، به‌معنای بیعت با امام (عليه السلام) است و توحید را محقق می‌نماید. هنگامی که به ما امر می‌کنند که پس از طواف، به محضر امام برویم، به این معناست که امام حضور دارد. اگر انسان، حج را پیمانی دوباره با امام زمانش ببیند، با شوق بسیار عازم این سفر می‌شود و برکات بیشتری نصیب خود می‌نماید. 🔸 ابن‌عباس نیز درباره آیۀ "فَاجْعَلْ أَفْئِدَةً مِنَ النَّاسِ تَهْوِي إِلَيْهِمْ" از پیامبر اکرم (صلّی الله علیه و آله) روایت می‌کند که فرمودند: «هِيَ قُلُوبُ شِيعَتِنَا تَهْوِي إِلَى مَحَبَّتِنَا» (منظور دل‌های شیعیان ماست که به‌سوی محبت ما متمایلند). 🙏بنابراین در هنگام ظهور حضرت ولی‌عصر (ارواحنا فداه) و ندای ملکوتی آن حضرت، حقیقت حج و عرضه نصرت آشکار، و این بیعت محقق می‌شود. کسانی که از قبل، خود را آماده بیعت کرده‌اند، به‌سرعت به محضر ایشان می‌رسند. 🌐 منبع: صحبت های در برنامه سمت خدا، سیره تربیتی حضرت ابراهیم (عليه السلام) 🔸 @Salehi786 @SalehiBooks
سلام و رحمت خدا بر شما 🕋 این بنده‌ی فقیر خدا، با جانی تشنه و قلبی واله و امیدوار به رحمت خدا و به قصد قرب خدا، امروز سه‌شنبه ۱ مرداد ۹۸ عازم حج واجب بیت الله الحرام هستم، و در زیارت قبله بیعت با امام عصر (ارواحنا فداه) را می‌جویم 🙏 از شما خوبانِ خدا حلالیت میطلبم، و امیدوارم این عبدالله را ببخشید و به محبت محمد و آل محمد (عليهم السلام) برایم دعا کنید که توفیق حج مقبول به بیعت و لقاء الإمام را عنایت نمایند 🙏ان شاءلله حتماً نائب الزیاره شما هستم العبد محمدحسین صالحی یا امیرالمؤمنین روحی فداک یاحق
🔸ضمناً در طول این سفر، بنده شماره همراه خود را بهمراه ندارم و پیشاپیش از اینکه یک ماه از انجام وظیفه در فضای مجازی معذورم حلالیت میطلبم 🔻 البته اگر آنجا دسترسی به نت باشد، و حال و فرصت نگارش هم باشد، از معارف حج برای تذکر خویش و القاء معنویت سرزمین وحی مینگارم، ان شاء الله تعالی.
🔸 در حال عزیمت به فرودگاه امام خمینی با کاروان حج 17022 تهران، بسوی مکه و احرام حج امشب در مسجد جحفه 🔻کانال اینستاگرام کاروان ما👇 🌐 Instagram.com/haj17022 🙏یاعلی مدد
تبرک مسلمين به رکن یمانی کعبه، محل شکاف خانه خدا برای ورود مادر مولا و ولادت امام امیرالمؤمنین علی (علیه السلام)
طلوع آفتاب مکه و طائفین قبله
بسم الله #روح ۲۵ 🔸 [ توئی مظهر نمای کل مظهر توئی اندر وجود من منوّر ‌] تویی قبله و کعبه، مرکز عین همه محو تو اَند ای مردم عین تویی آن نقطه‌ی وحدت به پرگار همه اندر طوافت، عاشق یار به شهد عشق حق دورت بگردیم به تو حق را عبادت سجده کردیم همه در امن و ایمان از تو گشتیم که از رکن یَمان در خانه گشتیم همه از یُمن ایمان تو مؤمن همه اهل یمین با عشقت ایمن امیرالمؤمنین ای میر ایمان تو ما را باخدا کن، روح قرآن سقایت از خدا بر جان ما کن همه‌ی تشنگان حاجت روا کن 🔸 مولای من ای «صالِحُ الْمُؤْمِنِين» ای «حَقُّ الْيَقِين» ای امام «أَصْحابُ الْيَمِين» ای «نور خدا» بر آسمان و زمین «امام مبین» و «کتاب مبین» و «نور مبین» همه ما شیعیان و عاشقانت را از شعاعِ شمس وجودت «عبد مخلَص خدا» کن 🔸 جمعه ۴ مرداد ۹۸، مکه معظمه، در جوار قبله و محو در مولود خانه‌ی کعبه عینِ او آئینه‌ی ذات و صفات کِیْ بود مانند او در ممکنات یا امیرالمؤمنین روحی فداک (العبد محمدحسین صالحی) 🔸 🌸 t.me/Elaahy @Salehy