eitaa logo
تبیین منظومۀ فکری رهبری
37.9هزار دنبال‌کننده
8.5هزار عکس
1.5هزار ویدیو
384 فایل
کانال رسمی مجموعۀ مستقل و مردمی تبیین (ارائه دهنده و مجری اولین سیر مطالعاتی آشنایی با منظومۀ فکری رهبر انقلاب) پایگاه اطلاع‌رسانی: http://tabyinmanzome.ir پشتیبانی فنی: @support_tabyin روابط عمومی: ۰۹۱۰۲۵۸۸۸۱۸ @ertebat_tabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💢ما جز با کارجهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم. در همه‌ی بخش‌ها، کمربسته بودنِ مثل یک جهادگر لازم است‌؛ این اگر بود، کارها راه می‌افتد؛ این اگر بود، باز میشود، شکافته میشود؛ [یعنی] کار ، و و و . انقلابی یعنی چه؟ بعضی خیال میکنند وقتی میگوییم انقلابی، یعنی بی‌نظم؛ نخیر، اتّفاقاً یکی از خطوط اصلی انقلابی‌گری، است؛ منتها انقلابی، یعنی اینکه خودمان را سرگرم کارهای و و زرق‌وبرقی و مانند اینها نکنیم. ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ 💠https://eitaa.com/sh_qasemsoleimani قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی
تاریخ دوره‌ی استعمار را بخوانید تا ببینید غربی‌ها علی‌رغم ظاهر نونوارِ اتوکشیده‌ی ادکلن زده‌ی منظم، و داعیه‌های حقوق بشرشان چه وحشیگری عظیمی در این مقوله کردند. ۲۱ @t_manzome_f_r مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
: 🔹مسئله‌ی کرونا ما را از توطئه‌ی دشمن‌ها غافل نکند، از توطئه‌ی استکبار غافل نکند که دشمنی استکبار هم با اصل نظام جمهوری اسلامی است. @t_manzome_f_r مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری
به دنبال حادثه‌ی فیضیه، امام غوغا و شور و هیجانی به‌پا کرد... پیروان امام تلاش‌های خود را گسترده‌تر کردند... امام برای ماه محرم برنامه‌ریزی کرد... برنامه امام بدین ترتیب بود که از روز هفتم محرم، خطبا بر بالای منبر کارهای رژیم را افشا کنند... برنامه امام به اطلاع علما و مراجع رسید. من هم از جمله‌ی کسانی بودم که برنامه را ابلاغ می‌کردند. امام (قدس‌الله‌روحه) مرا به مشهد فرستاد تا آقای میلانی و آقای قمی را از تصمیم ایشان مطلع کنم. بعد در آغاز محرم رهسپار بیرجند شدم تا طبق برنامه‌ی امام، در آنجا دست به افشاگری علیه رژیم شاه بزنم. @t_manzome_f_r مجموعه تبیین منظومه فکری رهبری
آن کسی که معتقد است ایمان به خدا و ایمان به رسالت تعهدی می‌آورد، آن تعهد این است که همگان باید بنده خدا بشوند و من تا آنجا که می‌توانم همه را بنده خدا بسازم. @ketabetarhekoli @t_manzome_f_r مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔹عزیزان من! قبل از آن‌که دیگران بخواهند ما را بسازند، خودمان باید خود را مستحکم کنیم و از درون بسازیم. هر انسانی مسؤول دل و فکر و احساسات و انگیزه‌های خود در مقابل خداست. جوانان بهتر از قشرهای دیگر می‌توانند خودسازی کنند؛ چون نیرومندند. بعضی کسان خیال می‌کنند جوانان در مقابل گناه بیتابند؛ ولی من می‌گویم جوان همچنان که از قدرت جسمانی برخوردار است، از قدرت اراده هم بهره‌مند است. اراده، همان چیزی است که انسان می‌تواند با اتّکای به آن، خود را به خدا نزدیک و از شیطان دور کند. اسلام برای انسان، تربیت و تهذیب نفس و به دست آوردن بصیرت را لازم دانسته و در خلال برنامه‌های اسلامی، آن‌ها را تأمین کرده است. بصیرت جوان، یعنی این‌که او بداند با چه وسیله و انگیزه‌ای دنبال این هدف است؛ بداند کجا می‌رود و چه کار می‌کند. امروز ملت ایران و بخصوص جوانان از بصیرت برخوردارند؛ این را همه می‌فهمند. ۱۳۸۰/۲/۱۶ @t_manzome_f_r مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری
اگر چنانچه امام فرصتی پیدا نکرد [قدرت‌های زمان مانع شدند] که این دو وظیفه [تشریح مکتب و ادامه راه جامعه اسلامی] را انجام دهد، باید چه بکند؟... وظیفه یک انسان مسئول - چه برسد به امام - در اینجا این است که تا آنجایی که در قدرت او و در وسع او است، کوشش و تلاش کند و موانع را برطرف کند و زمینهٔ مسائدی ایجاد کند تا بتواند به وظیفهٔ خود ادامه دهد... امام سجاد "علیه‌السلام" را در یک موقعیّتی قرار می‌دهند که نمی‌تواند مثل امام حسن مجتبی و مثل امام حسین "علیهماالسلام" در مسجد مدینه بنشیند و مسلمان‌ها را دور خود جمع کند و با آن‌ها حرف بزند... ولی می‌بینید که امام سجاد "علیه‌السلام" از بیان معارف دست نکشید؛ به عنوان دعا، به نام نیایش، مطالب فراهم آورد و آنچه می‌خواست بگوید، گفت. "علیه‌السلام" @t_manzome_f_r مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری
غدير در آثار اسلامى ما به «عيدالله ‌الاكبر»، «يوم العهد المعهود» و «يوم الميثاق المأخوذ» تعبير شده‎است. اين تعبيرات كه نشان دهنده تأكيد و اهتمامى خاص به اين روز شريف است، خصوصيتش در مسأله ولايت است. آن عاملى كه در اسلام ضامن اجراى احكام است، حكومت اسلامى و حاكميت احكام قرآن است، والّا اگر آحاد مردم، ايمان و عقيده و عمل شخصى داشته باشند، ليكن حاكميت ـ چه در مرحله قانونگذارى و چه در مرحله اجرا ـ در دست ديگران باشد، تحقّق اسلام در آن جامعه، به انصاف آن ديگران بستگى دارد. «وَ ما أَرْسَلْنا مِنْ رَسُولٍ إِلاَّ لِيُطاعَ بِإِذْنِ اللَّهِ»؛ مسأله حكومت، اساس قضاياى همه پيغمبران بوده‎است. هر كه ‎اظهار كند كه تشكيل حكومت اسلامى ضرورت ندارد، منكر ضرورت اجراى احكام اسلام شده، و جامعيت احكام و جاودانگى دين مبين اسلام را انكار كرده‎است. @t_manzome_f_r مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری