eitaa logo
طرائف
5.6هزار دنبال‌کننده
106 عکس
123 ویدیو
17 فایل
ارتباط با ادمین @mh_vakili
مشاهده در ایتا
دانلود
🔶پذیرش خبر فاسق ثقه در تاریخ🔶 لازم نیست که راوی یک خبر از شیعه بوده و یا متّصف به خیر و صلاح باشد مهم آن است که راوی در مسئله مورد نظر به طوری باشد که ظنّ به کذب و دروغ و جعل وی نداشته باشیم و بلکه از کلام وی ظنّ و گمان حاصل شود. و البته هر چه منبع و ناقل خبر از وثاقت و تقوای بیشتری برخوردار باشد درجه اعتبار خبر بیشتر می شود. در خصوص تاریخ قیام و شهادت حضرت سیدالشهدا علیه السّلام حجم بسیار زیادی از منقولات از طریق دشمنان حضرت به دست ما رسیده که چون می دانیم در نقل جنایات بی قصد و غرض بوده و بنای بر تحریف و جعل نداشتند بدان اعتماد می نمائیم. 📚شهیده شام صفحه ۲۶ https://eitaa.com/taraef110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
درسهایی از مدیریت عاشورا 17. استاد وکیلی.mp3
653.6K
مدیریت حسینی (17) ✔️کلام پایانی استاد وکیلی 🎵درس های مدیریتی عاشورا ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔https://eitaa.com/taraef110
ورزش در اسلام - استاد وکیلی.mp3
1.86M
⭕️ استاد وکیلی: فقه تربیتی (13) 🔶 ورزش در اسلام 🔹 آیا در اسلام توصیه ای برنامه ریزی ثابت و عمل منظم و مستمر برای یک تفریح و فعالیت بدنی شده یا خیر 🔹حفظ صحت جسمی در اسلام چگونه محقق می شود https://eitaa.com/taraef110
تاثیر_نرم_افزارهای_جدید_درفقه_وتفقه_استاد_وکیلی.mp3
5.83M
⭕️ برشی از خارج اصول استاد وکیلی (14) ♦️تاثیر نرم افزازهای جدید در فقه وتفقه https://eitaa.com/taraef110
🔶لذت جویی یا کمال طلبی؟🔶 برخی بر اساس الگوی ((کمال طلبی))، انسان ها را به دین داری و حرکت به سمت خداوند دعوت می‌کنند و معتقدند چون حرکت به سوی خداوند موجب کمال است باید به سوی او حرکت کرد. نقد این الگو با اینکه در جای خود صحیح است، ولی فطری نیست؛چرا که انسان ها ذاتاً کمال جو نبوده، بلکه لذت جو هستند. کمال در نگاه فلسفی، به معنای افزایش یافتن سعه و ظرفیت وجودی انسان در مقابل ضعف و نقصان وجودی است. انسان هرچه به عقل خود مراجعه کند، با این حکم مواجه نخواهد شد که باید در جستجوی کمال باشد مگر آنکه از خارج بداند کمال برای او موجب لذت، سعادت و خوشی است. شاهد این مسئله، آن است که اگر انسان احساس کند رسیدن به کمال عاری از لذت و همراه با اَلَم و رنج است، هیچ انگیزه‌ای برای حرکت به سوی کمال در او پدید نمی آید و از آن فرار خواهد کرد. از اینجا معلوم می‌شود که حرکت ناخودآگاه انسان به سوی کمال ریشه در این دارد که کمال را ملازم با لذت می داند. در حقیقت می توان گفت عامل اصلی و اساسی در حرکت او، لذت است نه کمال. 📚کتاب معلم معرفت شناسی صفحه ۴۲و۴۳ https://eitaa.com/taraef110
ملائک_جزئیه_و_اجانین_استاد_وکیلی.mp3
7.21M
⭕️ استاد وکیلی: علم النفس صدرایی (22) ✔️ ملائکۀ جزئی و اجانین https://eitaa.com/taraef110
الوضع و اقسامه. استاد وکیلی.mp3
2.27M
⭕️ استاد وکیلی: کفایة الاصول(7) ☑️نتیجه و جمع بندی: مبحث الوضع و اقسامه کفایة الاصول https://eitaa.com/taraef110
تربیت_اسلامی_مخالف_با_ترویج_فرهنگ_شانس_گرایی_استاد_وکیلی.mp3
4.2M
⭕️ استاد وکیلی: فقه تربیتی (14) 🔶 تربیت اسلامی مخالف با ترویج فرهنگ شانس گرایی 🔹 بازی های تاسی و فرهنگ شانس محوری 🔹تفاوت قرعه و استخاره با شانس https://eitaa.com/taraef110
آیا_اراده_خداوند_به_طاعت_تعلق_گرفته_یا_معصیت؟_استاد_وکیلی.mp3
4.74M
⭕️ استاد وکیلی: کشف المراد (8) ▫️ آیا اراده خداوند به طاعت تعلق گرفته یا به معصیت؟ ▫️بررسی دیدگاه اشاعره و معتزله ▫️در صورتی که اراده خداوند بر طاعت تعلق بگیرد و بنده خدا اطاعت نکند آیا خداوند مغلوب شده است؟ آیا علم خداوند به جهل تبدیل شده است؟ https://eitaa.com/taraef110
پرورش_حب_استعلا_و_برتری_جویی_در_برخی_بازی_های_امروزی_استاد_وکیلی.mp3
4.65M
⭕️ استاد وکیلی: فقه تربیتی (15) 🔶 پرورش حب استعلا و برتری جویی در برخی بازی های امروزی 🔹 جایگاه سبقت و رقابت در امور مادی 🔹توصیه اسلام به مسابقه در امور معنوی 🔹روحیه تفاخر و تکبر و از بردن تواضع در برخی بازی ها و مسابقات برای امور دنیوی https://eitaa.com/taraef110
چرایی_عدم_ورود_بزرگان_عرفان_در_مسائل_درون_دینی_استاد_وکیلی.mp3
2.01M
چرا در فضای دفاع درونی از دین مانند تقابل با وهابیت امثال علامه طباطبایی ورود نکرده‌اند؟ https://eitaa.com/taraef110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
34.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا تا قبل از معروفیت حجاب باید حجاب اجباری باشد؟ @Ostad_Vakili|towhid.org
31.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آیا پلیس امنیت اخلاقی لازم است؟ @Ostad_Vakili|towhid.org
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیا جواز نگاه به موی اهل ذمه یعنی حجاب غیر اجباری است؟ @Ostad_Vakili|towhid.org