eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
48.2هزار عکس
35.1هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ نفوذ چند پهپاد به شمال و جنوب فلسطین اشغالی منابع عربی بامداد یکشنبه از نفوذ چند هواپیمای بدون سرنشین به حریم هوایی بنادر اشغالی حیفا و ایلات در شمال و جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند. @zandahlm1357
🚨 مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای خبر از حمله پهپادی به ایلات داد ➕ همزمان رسانه‌های اسرائیلی مدعی شدند: ارتش رژیم صهیونیستی دو تهدید هوایی را برفراز بحر المیت رهگیری کرده است @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥⭕️ تمجید خبرنگار سعودی از اقدام رییس جمهور کشورمان در استفاده از چفیه فلسطینی در اجلاس ریاض خبرنگار سعودی: 🔸کاش رییس جمهور های دیگر کشورها از این اقدام رییس جمهور ایران تقلید میکردند @zandahlm1357
35.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬🚨 ضمن رونمایی از موشک برکان؛ بلایی که حزب‌الله لبنان امروز بر سر پایگاه‌های اسرائیلی آورد @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹نماهنگ | "به اذن خدا" ✏️روایت رهبر انقلاب از روند پیشرفت صنعت موشکی جمهوری اسلامی ایران @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سوره حمد استاد عبدالباسط شفا دهندس ...!! گوش جان بسپارید و آرامش پیدا کنید. https://eitaa.com/zandahlm1357
سختي‌هايي كه ايشان در اين بازداشت تحمّل كردند، به تعبير خودشان «فقط براي آنان كه آن شرايط را ديده اند، قابل فهم است». پس از آزادي از زندان، به مشهد مقدس برگشتند و باز هم همان برنامه و تلاش‌هاي علمي و تحقيقي و انقلابي ادامه داشت. البته ديگر امكان تشكيل كلاسهاي سابق را به ايشان ندادند. در تبعيد رژيم جنايتكار پهلوي در اواخر سال ۱۳۵۶، آيت الله خامنه اي را دستگير و براي مدّت سه سال به ايرانشهر تبعيد كرد. در اواسط سال ۱۳۵۷ با اوجگيري مبارزات عموم مردم مسلمان و انقلابي ايران، ايشان از تبعيدگاه آزاد شده به مشهد مقدس بازگشتند و در صفوف مقدم مبارزات مردمي عليه رژيم سفّاك پهلوي قرار گرفتند و پس از پانزده سال مبارزه مردانه و مجاهدت و مقاومت در راه خدا و تحمّل آن همه سختي و تلخي، ثمره شيرين قيام و مقاومت و مبارزه؛ يعني پيروزي انقلاب كبير اسلامي ايران و سقوط خفّت بار حكومتِ سراسر ننگ و ظالمانه پهلوي، و برقراري حاكميت اسلام در اين سرزمين را ديدند. در آستانه پيروزي درآستانه پيروزي انقلاب اسلامي، پيش از بازگشت امام خميني از پاريس به تهران، «شوراي انقلاب اسلامي» با شركت افراد و شخصيت‌هاي مبارزي همچون شهيد مطهري، شهيد بهشتي، هاشمي رفسنجاني و... از سوي امام خميني در ايران تشكيل گرديد، آيت الله خامنه اي نيز به فرمان امام بزرگوار به عضويت اين شورا درآمد. پيام امام توسط شهيد مطهري «ره» به ايشان ابلاغ گرديد و با دريافت پيام رهبر كبير انقلاب، از مشهد به تهران آمدند. پس از پيروزي آيت الله خامنه اي پس از پيروزي انقلاب اسلامي نيز همچنان پرشور و پرتلاش به فعاليّت‌هاي ارزشمند اسلامي و در جهت نزديكتر شدن به اهداف انقلاب اسلامي پرداختند كه همه در نوع خود و در زمان خود بي نظير و بسيار مهّم بودند كه در اين مختصر فقط به ذكر رؤوس آنها مي‌پردازيم: ? پايه گذاري «حزب جمهوري اسلامي» با همكاري و همفكري علماي مبارز و هم رزم خود: شهيد بهشتي، شهيد باهنر، هاشمي رفسنجاني و... دراسفند ۱۳۵۷. ? معاونت وزارت دفاع در سال ۱۳۵۸. ? سرپرستي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، ۱۳۵۸. ? امام جمعه تهران، ۱۳۵۸. ? نماينده امام خميني«قدّس سرّه» در شوراي عالي دفاع، ۱۳۵۹. ? نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي، ۱۳۵۸. ? حضور فعّال و مخلصانه در لباس رزم در جبهه‌هاي دفاع مقدس، در سال ۱۳۵۹ با شروع جنگ تحميلي عراق عليه ايران و تجاوز ارتش متجاوز صّدام به مرزهاي ايران؛ با تجهيزات و تحريكات قدرت‌هاي شيطاني و بزرگ ازجمله آمريكا و شوروي سابق. ? ترور نافرجام ايشان توسط منافقين در ششم تيرماه ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر تهران. ? رياست جمهوري؛ به دنبال شهادت محمد علي رجايي دومّين رئيس جمهور ايران، آيت الله خامنه اي در مهر ماه ۱۳۶۰ با كسب بيش از شانزده ميليون رأي مردمي و حكم تنفيذ امام خميني (قدس سره) به مقام رياست جمهوري ايران اسلامي برگزيده شدند. همچنين از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۶۸ براي دوّمين بار به اين مقام و مسؤوليت انتخاب شدند. ? رياست شوراي انقلاب فرهنگ، ۱۳۶۰. ? رياست مجمع تشخيص مصلحت نظام، ۱۳۶۶. ? رياست شوراي بازنگري قانون اساسي، ۱۳۶۸. ? رهبري و ولايت امّت، كه از سال ۱۳۶۸، روز چهاردهم خرداد پس از رحلت رهبر كبيرانقلاب امام خميني (قدس سره) توسط مجلس خبرگان رهبري به اين مقام والا و مسؤوليت عظيم انتخاب شدند، و چه انتخاب مبارك و درستي بود كه پس از رحلت امام راحل، با شايستگي تمام توانستند امّت مسلمان ايران، بلكه مسلمانان جهان را رهبري نمايند. https://eitaa.com/zandahlm1357
اهميت قدمت نهج البلاغه اولا اين كتاب يك كتاب دست اول اسلامى است و در اين شرايط تاريخى، كه با صدر اسلام تقريبا ۱۴۰۰ سال فاصله داريم، منابع دست اول و اصيل اهميت ويژه اى دارد، چرا كه با طول زمان ميل به تأويل و برداشتهاى تأويل گونه افزايش پيدا مى كند و اين يكى از آفات تفكرات الهى است. وقتى زمان از منبع جوشش دين قدرى فاصله پيدا مى كند، ذهنها، خلاقيتها، و ابتكارات و جوششهاى درونى انسانهاى هوشمند آنها را به استنباطهايى كه بيشتر متكى به سليقه هاست سوق مى دهد، و همين امر به صورت نامرئى اديان را منحرف مى كند. اديان گذشته كه منحرف شده اند، يكى از اصيل ترين آفات آنها اين بوده كه متون اولى و اصليشان به طور كامل و سالم باقى نمانده است. ما البته قرآن را دست نخورده داريم، همين خود امتياز بسيار بزرگى است و همين موجب شده كه محورى براى استنباطهاى گوناگون اسلامى، با همه آفاق وسيع اختلاف سليقه ها، وجود داشته باشد. يعنى بالأخره نقطه اى هست كه آراء و عقايد مختلف به آن نقطه متكى باشند و آن قرآن است، لكن اين كافى نيست، كافى نيست براى اينكه جلوى تأويل و اظهار نظرها و سليقه گراييها و احيانا هوى و هوس گراييها را بگيرد. خود امير المؤمنين « عليه السلام » به ابن عباس فرمود: « لا تخاصمهم بالقرآن فانّ القرآن حمّال ذو وجوه » ۱ (وقتى كه مى روى با خوارج مباحثه كنى به قرآن استناد نكن. براى اينكه قرآن در بردارنده و پذيرنده وجوه گوناگون است). راستى كسانى كه « وَ مِنَ النَّاسِ مَنْ يَشْرِى نَفْسَهُ ابْتِغَاءَ مَرْضَاةِ اللّهِ » ۲. را كه درباره امير المؤمنين على « عليه السلام » نازل شده، تطبيق مى كنند با ابن ملجم، و اين قدر ذهنشان از راه حق منحرف است، با اينها مى شود به قرآن استناد كرد؟ اما در زمان خودمان هم اين حقيقت را ديديم، كسانى بودند كه به آيات قرآن استناد مى كردند اما با ابزارى از تأويل. در چنين شرايطى، هرچه متون اسلامى و آثار رسيده از صدر اسلام بيشتر باشد، امكان محققان براى استنباط صحيح دين بيشتر است. https://eitaa.com/zandahlm1357
روانشناسی قلب 65.mp3
6.29M
65 🎧آنچه خواهید شنید؛ ❣تا، کسی رو نشناسی، وقشنگي هاشو نبینی؛ محاااله عاشقش بشی! 🔻پاشو؛ به شناخت دیگران اکتفانکن؛ 💝وقتشه که خودت بشناسیش،تا عاشقش بشی.
🕌در محضر امام روح الله (۱۶۴) 📌 امام خمینی (ره ): اگر این مسجد و مرکز ستاد اسلام قوی باشد، ترس از فانتوم‌ها نداشته باشید. ترس از آمریکا و شوروی و اینها نداشته باشید. آنروز باید ترس داشته باشید که شما پشت بکنید به اسلام، پشت کنید به مساجد. 📚صحیفه نور، جلد ١٢، صفحه ٢٣۴ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است. https://eitaa.com/zandahlm1357
هر روز با امام رضا @zandahlm1357 @HashtominEmam آرشیو مطالب صفحه هرروز با امام رضا (ع)
مناظره امام هشتم در مجلس ماءمون در حضور اما هشتم، سخن از مسئله اى به ميان آمد كه به پيامبر گفته بودند كه سلام دادن به شما را مى دانيم ؛ ولى صلوات بر شما چگونه است؟ پيامبر پاسخ فرمود: تقولون اللهم صل على محمد و آل محمد كما صليت و باركت على ابراهيم و آل ابراهيم انك حميد مجيد ماءمون به اهل مجلس خود كه همه از علماى مذاهب اسلامى بودند گفت: آيا در اين باره (صلوات بر پيامبر به صورت فوق) اختلافى به چشم مى خورد؟ آنها گفتند: نه و در اين باره همه امت (مذاهب) متفق اند ماءمون به امام هشتم گفت: آيا درباره آل پيامبر توضيحى داريد؟ امام فرمود: به من بگوييد مراد از يس و القران الحكيم كيست؟ آنان گفتند: شكى نيست كه منظور از يس محمد صلى الله عليه و آله است. امام رضا علیه السلام https://eitaa.com/zandahlm1357
- ناووسیه: آنان گروهی بودند که وفات امام صادق (علیه السلام) را انکار کرده و او را مهدی موعود می‌دانستند. [۱] این فرقه، به نام پیشوایشان که فردی ناووس نام [۲] و از بصره بوده است، به ناووسیه مشهور شده اند [۳] . یکی از محققان معاصر، اعتقاداتی که در مورد این گروه گفته شده را ساخته و پرداختۀ ملل و نحل نگاران می‌داند و در این مورد چنین می‌نویسد: «نگارندگان کتب ملل و نحل، با این وجود، از این گروه مذهب خاصی ساخته و گفته اند که آنان معتقد بودند که امام صادق (علیه السلام) در واقع رحلت نفرموده، بلکه در غایب شده و در آینده به عنوان قائم بازخواهد گشت. » [۴] و سپس اضافه می‌کند که: «مؤلفان، این گروه را به نام ناووسیّه نامگذاری کرده اند... » [۵] . وی دلایلی را بر ردّ این اعتقاد برای این گروه می‌آورد و باور و تفکّر آنها را به گونه ای دیگر گزارش می‌کند. [۶] ---------- [۱]: نوبختی، پیشین، ص ۶۷؛ اشعری قمی، پیشن، صص ۷۹-۸۰؛ ابوالحسن علی بن اسماعیل اشعری، مقالات الاسلامیین و اختلاف المصلین، ترجمة محسن مؤیدی، چاپ اول، انتشارات امیرکبیر، تهران، ۱۳۶۲، ص ۲۱؛ عبدالله بن محمد ناشی اکبر، مسائل الامامة (فرقه‌های اسلامی و مسأله امامت)، ترجمة علی رضا ایمانی، چاپ اول، مرکز مطالعات و تحقیقات ادیان و مذاهب، قم، ۱۳۸۶، ص ۷۲؛ بغدادی، پیشین، ص ۳۳؛ شهرستانی، پیشین، ص ۱۴۸. [۲]: در مورد نام این فرد، و انتساب این فرقه به ناووسیه اختلاف است؛ برخی از این اختلافات چنین است: فلان بن فلان الناووس (نوبختی، پیشین. )، فلان بن الناووس (اشعری قمی، پیشین، ص ۸۰)، عجلان بن ناوس (ابوالحسن اشعری، پیشین، ص ۲۱)، منسوب به ناووس (بغدادی، پیشین، ص ۳۳). [۳]: نوبختی، پیشین. [۴]: سید حسین مدرّسی طباطبایی، مکتب در فرآیند تکامل، ترجمة هاشم ایزدپناه، چاپ اول، کویر، تهران، ۱۳۸۶، صص ۱۱۵-۱۱۶. [۵]: سید حسین مدرّسی طباطبایی، مکتب در فرآیند تکامل، ترجمة هاشم ایزدپناه، چاپ اول، کویر، تهران، ۱۳۸۶، ص ۱۱۶. [۶]: ر. ک: سید حسین مدرّسی طباطبایی، مکتب در فرآیند تکامل، ترجمة هاشم ایزدپناه، چاپ اول، کویر، تهران، ۱۳۸۶، صص ۱۱۴-۱۱۹. ✍نعمت الله صفری https://eitaa.com/zandahlm1357
AUD-20220303-WA0032.mp3
11.59M
👇👇👇👇👇👇 قابل توجه اعضاء محترم این مجموعه از فایلها تاریخشون به روز نیست @zandahlm1357