eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
48.1هزار عکس
35هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
33.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📝تاریخچه نماز (10 ) چگونگی نماز در ادیان گذشته (1) مارا دنبال کنید👈@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺 کلیپ ثواب و برکات عجیب و بسیار عظیم دو سجده کوتاه بعد از نماز وتر ارسالی از مخاطب
✍️ شبهات دانش آموزی 0⃣9️⃣ چطور سال ۱۳۵۷ که مردم بیرون ریختند و اعتراض کردند به آن‌ها می‌گفتند انقلابی اما الان که مردم و جوانان ریختند بیرون به آن‌ها اغتشاشگر می‌گویند؟ 🔶 اول: آن موقع هدف مردم از انقلاب چی بود؟! 🔻 مردم برای ولنگاری انقلاب کردند؟! یا برای حفظ دین و آرمان و انسانیت و اعتقاداتشان انقلاب کردند؟! 🔻 انقلاب آن‌ها برای عزت و سربلندی مردم بود که بیگانه به مردم ایران زور نگوید و زن و ناموس ایران را مثل کره و ژاپن به بردگی نبرد. 🔷 دوم: مردمی که اعتراض می‌کردند پول نمی‌گرفتند توی خیابان بیایند. شما ببینید این کسایی که دستگیر می‌شوند اعتراف می‌کنند که گول خوردند، جو گیر شدند و به آن‌ها پول دادند ولی مردم زمان انقلاب برای اعتقاد و عقیده خود به خیابان می‌آمدند و وقتی هم دستگیر می‌شدند با بدترین شکنجه ها از کار خود پیشمان نبودند و پای کار خود می‌ماندند. 🔶 سوم: مردم آن موقع کجا مأموران را زجرکش می‌کردند؟! چه برسد به مردم بی‌گناه؟! بلکه خود سینه سپر می‌کردند تا خودشان کشته شوند. ولی این اغتشاشگران هم مأموران را می‌کشند هم مردم بی‌گناه را می‌کشند. 🔷 چهارم: مردم انقلابی کجا مغازه و ماشین مردم را آتیش می‌زدند؟! 🖇 لینک ادامه مطلب: http://alirezaazarpeykan.blogfa.com/post/28 📎 📎 📎 📎 📎
💎 جواب کامل شبهه 0⃣9️⃣ چطور سال ۱۳۵۷ که مردم بیرون ریختند و اعتراض کردند به آن‌ها می‌گفتند انقلابی اما الان که مردم و جوانان ریختند بیرون به آن‌ها اغتشاشگر می‌گویند؟ 🔶 اول: آن موقع هدف مردم از انقلاب چی بود؟! 🔻 مردم برای ولنگاری انقلاب کردند؟! یا برای حفظ دین و آرمان و انسانیت و اعتقاداتشان انقلاب کردند؟! 🔻 انقلاب آن‌ها برای عزت و سربلندی مردم بود که بیگانه به مردم ایران زور نگوید و زن و ناموس ایران را مثل کره و ژاپن به بردگی نبرد. 🔷 دوم: مردمی که اعتراض می‌کردند پول نمی‌گرفتند توی خیابان بیایند. شما ببینید این کسایی که دستگیر می‌شوند اعتراف می‌کنند که گول خوردند، جو گیر شدند و به آن‌ها پول دادند ولی مردم زمان انقلاب برای اعتقاد و عقیده خود به خیابان می‌آمدند و وقتی هم دستگیر می‌شدند با بدترین شکنجه ها از کار خود پیشمان نبودند و پای کار خود می‌ماندند. 🔶 سوم: مردم آن موقع کجا مأموران را زجرکش می‌کردند؟! چه برسد به مردم بی‌گناه؟! بلکه خود سینه سپر می‌کردند تا خودشان کشته شوند. ولی این اغتشاشگران هم مأموران را می‌کشند هم مردم بی‌گناه را می‌کشند. 🔷 چهارم: مردم انقلابی کجا مغازه و ماشین مردم را آتیش می‌زدند؟! که الان اغتشاشگران امروزی این‌ها را آتش می‌زنند. 🔶 پنجم: آن موقع انقلاب خواست مردم بود و دشمنان مخالف آن بودند ولی الان دشمنانی که مثل گرگ دنبال منافع خود در ایران هستند شدند مدافع اغتشاشگران آدم عاقل نباید شک کند که چگونه گرگ دوست انسان شده است؟! ♦️ آیا شما این‌ها را با آن‌ها یکی می‌دانید؟! 🖇 لینک مطلب: http://alirezaazarpeykan.blogfa.com/post/28 📎 📎 📎 📎 📎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نابودی یک تمدن از بیرون گذاشتن دو تا تار مو شروع میشه و به از بین رفتن خانواده و همه چیز منجر خواهد شد... انتشارش با شما خوبان 🌷 مارا دنبال کنید👈@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قسم جلاله درباره حجاب... ♨️ مثالی زیبا از امر به معروف! 🔰 برشی از سخنرانی ارسالی از مخاطب
٣. ايجاد نگرش مثبت به حجاب اشاره از راهكارهاى مهم گسترش حجاب، ايجاد نگرش مثبت به آن است. امروزه يكى از نقشه هايى كه دشمنان اسلام و انقلاب، براى دور كردن مردم از معنويات و گسترش فحشا و بى بند و بارى در ميان جوانان، به اجرا گذاشته اند، ايجاد نگرش منفى به حجاب است. ازاين رو نبايد به آنها اجازه چنين فرصتى را داد و در مقابل، بايد براى مثبت نگه داشتن نگرش جوانان و نوجوانان به حجاب با همه توان كوشيد. مبارزه با حجاب مبارزه باحجاب در قالب ايجاد نگرش منفى به حجاب، در دو سطح، در دستور كار دشمن قرار دارد. سطح اول آن است كه ذهن جوان، چه پسر و چه دختر را به حجاب بدبين كند و با شايعه پراكنى و دروغ پردازى، تبيين كند كه حجاب، نشانه عقب ماندگى است يا كسى كه حجاب دارد، كم كم افسرده مى شود و نشاط خود را از دست مى دهد. اين تبليغات چنان گسترده شده كه افزون بر انتشار كتاب و مقاله هاى فراوان، حتى به فيلم‌ها و سريال‌ها كشيده شده و متأسفانه به اشتباه يا عمد، برخى از آنها از تلويزيون نيز پخش شده است. اما سطح دوم از اين نگرش منفى به حجاب، آن است كه حجاب از واجبات دينى به شمار مى رود و رعايت آن نيز لازم است. ولى اين وجوب در همه جا نيست، بلكه فقط مختص اماكن مذهبى است و خارج از اين مكان ها، رعايت كردن يا نكردن حجاب، به سليقه و نظر شخص بستگى دارد؛ به عبارت ديگر، در اين ديدگاه، فرد خود را متدين و متشرع مى داند، ولى درباره حجاب و رعايت حريم با نامحرم، نظر و سليقه خود را ملاك دين قرار مى دهد. در حقيقت، اين ديدگاه به فرد اجازه مى دهد خودش اجتهاد كند و به برخى احكام دينى، به ويژه احكام اجتماعى، با نظر خود عمل كند. در ديدگاه اول كه ديدگاه تندترى بود، با مضر دانستن حجاب، كل دين را رد مى كردند و مردود مى دانستند، ولى در ديدگاه دوم، حجاب را امرى شخصى و مخصوص مكان‌ها و مراسم مذهبى مى داند. ازاين رو مى بينيم برخى زنان در مراسم مذهبى مثل عزادارى ها، زيارت گاه‌ها و مساجد، باحجاب و چادر حضور مى يابند، ولى در كوچه و خيابان و مهمانى‌ها و جشن‌ها حجاب را رعايت نمى كنند. برخى هم استدلال عجيبى براى اين كار خود دارند. آنان مى گويند اصل و ريشه حجاب، اين است كه فكر بدى نداشته باشى و به اصطلاح، دلت پاك باشد. همچنين مى گويند: زن بايد تميز و زيبا باشد و چه اشكالى دارد ما زنان، با ظاهرى زيبا در جامعه حاضر شويم. چرا بايد اين همه زيبايى را پنهان كنيم؛ به ويژه اگر قصد بدى نداشته باشيم! اگر عده اى قلب بيمارى دارند، تقصير خودشان است؛ چرا ما بايد خود را بپوشانيم؟ چرا مردان نگاهشان را كنترل نكنند؟ @zandahlm1357
مهر نماز در جيب يهودى! آقا شيخ هادى نجم آبادى (ره) در زمان خود از افراد عوامفريب كه با تكفير و توهين به مردم، رعب و و حشت ايجاد مى كردند سخت نفرت داشت و معتقد بود كه آنها بزرگترين ضربات را به اسلام مى زنند. در همين زمينه مى گويند: چند تن از اوباش تهران مى خواستند شرابخانه مردى يهودى را به يغما ببرند. آنان به نام تكفير، مرد بيچاره را كشان كشان مى بردند. از قضا به آقا شيخ هادى برخوردند. شيخ جريان را پرسيد. يكى از اوباش كه دستارى سبز بسته بود گفت: آقا! اين مرد توهين به مقدّسات مذهبى مى كند. مى خواهيم مجازاتش كنيم. شيخ كه معركه عوام را ديد به زيركى دريافت كه دعوا بر سر لحاف ملاّ نصرالدّين است. و الّا در شهر، كافر و يهود و گبر بسيارند. لذا در آن غوغا آهسته به يكى از اصحابش گفت: آيا مهر نماز در جيب دارى؟ او گفت: بله اقا. دارم. شيخ گفت: مهر را جورى در جيب يهودى بگذار كه هيچ كس متوجّه نشود. مهر در جيب يهودى سرگردان گذشته شد. آنگاه شيخ گفت: حالا معلوم مى كنم كه اين بينوا مسلمان است يا يهودى. شيخ از يكى از حاضران خواست كه دست در جيب آن مرد كند. مرد دست در جيبش كرد و مهر نمازى يافت. شيخ خطاب به آن سيّد هوچى و بى سواد كه سر دسته اشرار بود كرد و گفت: گوارت به كافران مى فرمود: بگوييد (لا اله الا اللّه تُفلِحوا... )، يعنى كلمه توحيد را بر زبان جارى كنيد، رستگار مى شويد. پيامبر اسلام صلى الله عليه و آله گروه كافران را به صرف گفتن شهادت در جرگه مسلمانان وارد ساختند. امّا تو بر خلاف جدّت مى خواهى دستاربندى عمل كنى؟ سيّد فرياد زد: آقا چه مى فرماييد ؟ اين بدبخت لامذهب است. يهودى سرگردان از ترس خود را باخت. زبانش بند آمده بود و نمى دانست چه بگويد. همه گوش به فرمان آقا شيخ هادى شدند كه بشنوند چه حكمى مى فرمايد. شيخ گفت: اين مرد مى گويد مسلمانم. مهر نماز هم در جيب دارد. برويد پى كار خود و دست از سرش برداريد! همه سرافكنده و پراكنده شدند. آن يهودى هم كه حسن سلوك و رفتار شيخ را مشاهده كرد بسيار تحت تاءثير قرار گرفت و علاقمند به دين اسلام شد. شهادتين گفت و بوسيله شيخ مسلمان شد! (۶۹) از علماء ✍محمدتقی صرفی پور https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ماجرای تشرف یکی دیگر از نیک بختان دوران غیبت محضر ارواحنافداه أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج مارا دنبال کنید👈@zandahlm1357
علی (ع) بعد از پیغمبر (ص) هادی امت بوده و چنین نصی در قرآن و اخبار جز برای علی علیه السّلام نبوده چنانچه صریحا در آیه ۸ سوره ۱۳ (رعد) بپیغمبر خطاب می‌فرماید إِنَّمٰا أَنْتَ مُنْذِرٌ وَ لِکُلِّ قَوْمٍ هٰادٍ یعنی تو ترساننده و بیم کننده ای و برای هر قومی راهنمائی می‌باشد و آن راه نماینده و هادی امت بعد از پیغمبر صلّی اللّه علیه و آله و سلّم علی و عترت طاهره بودند چنانچه امام ثعلبی در تفسیر کشف البیان و محمّد بن جریر طبری در تفسیر و محمّد بن یوسف گنجی شافعی در باب ۶۲ کفایت الطالب مسندا از تاریخ ابن عساکر و شیخ سلیمان بلخی حنفی در آخر باب ۲۶ ینابیع الموده از ثعلبی و حموینی و حاکم ابو القاسم حسکانی و ابن صباغ مالکی و میر سید علی همدانی و مناقب خوارزمی از ابن عباس و مولانا امیر المؤمنین و ابو بریده اسلمی یازده خبر نقل می‌نمایند بالفاظ و عبارات مختلفه که خلاصۀ همۀ آنها اینست که وقتی این آیه نازل شد رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم دست بسینه خود گذارد فرمود انا المنذر آنگاه دست بسینه علی علیه السّلام گذارد و فرمود و انت الهادی و بک یهتدی المهتدون یعنی تو هادی (در این امتی بعد از من) و بتو هدایت می‌شوند هدایت یافته گان. و اگر چنین نصّی درباره دیگران آمده بود قطعا ما پیرو آنها می‌شدیم و چون اختصاص بعلی علیه السّلام داده شده ما ناچاریم پیرو آن بزرگوار باشیم نظری به پیری و جوانی نداریم. @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
@shervamusiqiirani-1 - وطن من - ايرج بسطامي.mp3
952.3K
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 ای خطه ایران مهین، ای وطن من ای گشته به مهر تو عجین جان و تن من دور از تو گل و لاله و سرو و سمنم نیست ای باغ گل و لاله و سرو و سمن من تا هست کنار تو پر از لشکر دشمن هرگز نشود خالی، از دل مهن من دردا و دریغا که چنان گشتی بی برگ کز بافته خویش نداری کفن من امروز همی گویم با محنت بسیار دردا و دریغا وطن من، وطن من 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🆔 @zandahlm1357