eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
48.3هزار عکس
35.2هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نابودی یک تمدن از بیرون گذاشتن دو تا تار مو شروع میشه و به از بین رفتن خانواده و همه چیز منجر خواهد شد... انتشارش با شما خوبان 🌷 مارا دنبال کنید👈@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قسم جلاله درباره حجاب... ♨️ مثالی زیبا از امر به معروف! 🔰 برشی از سخنرانی ارسالی از مخاطب
٣. ايجاد نگرش مثبت به حجاب اشاره از راهكارهاى مهم گسترش حجاب، ايجاد نگرش مثبت به آن است. امروزه يكى از نقشه هايى كه دشمنان اسلام و انقلاب، براى دور كردن مردم از معنويات و گسترش فحشا و بى بند و بارى در ميان جوانان، به اجرا گذاشته اند، ايجاد نگرش منفى به حجاب است. ازاين رو نبايد به آنها اجازه چنين فرصتى را داد و در مقابل، بايد براى مثبت نگه داشتن نگرش جوانان و نوجوانان به حجاب با همه توان كوشيد. مبارزه با حجاب مبارزه باحجاب در قالب ايجاد نگرش منفى به حجاب، در دو سطح، در دستور كار دشمن قرار دارد. سطح اول آن است كه ذهن جوان، چه پسر و چه دختر را به حجاب بدبين كند و با شايعه پراكنى و دروغ پردازى، تبيين كند كه حجاب، نشانه عقب ماندگى است يا كسى كه حجاب دارد، كم كم افسرده مى شود و نشاط خود را از دست مى دهد. اين تبليغات چنان گسترده شده كه افزون بر انتشار كتاب و مقاله هاى فراوان، حتى به فيلم‌ها و سريال‌ها كشيده شده و متأسفانه به اشتباه يا عمد، برخى از آنها از تلويزيون نيز پخش شده است. اما سطح دوم از اين نگرش منفى به حجاب، آن است كه حجاب از واجبات دينى به شمار مى رود و رعايت آن نيز لازم است. ولى اين وجوب در همه جا نيست، بلكه فقط مختص اماكن مذهبى است و خارج از اين مكان ها، رعايت كردن يا نكردن حجاب، به سليقه و نظر شخص بستگى دارد؛ به عبارت ديگر، در اين ديدگاه، فرد خود را متدين و متشرع مى داند، ولى درباره حجاب و رعايت حريم با نامحرم، نظر و سليقه خود را ملاك دين قرار مى دهد. در حقيقت، اين ديدگاه به فرد اجازه مى دهد خودش اجتهاد كند و به برخى احكام دينى، به ويژه احكام اجتماعى، با نظر خود عمل كند. در ديدگاه اول كه ديدگاه تندترى بود، با مضر دانستن حجاب، كل دين را رد مى كردند و مردود مى دانستند، ولى در ديدگاه دوم، حجاب را امرى شخصى و مخصوص مكان‌ها و مراسم مذهبى مى داند. ازاين رو مى بينيم برخى زنان در مراسم مذهبى مثل عزادارى ها، زيارت گاه‌ها و مساجد، باحجاب و چادر حضور مى يابند، ولى در كوچه و خيابان و مهمانى‌ها و جشن‌ها حجاب را رعايت نمى كنند. برخى هم استدلال عجيبى براى اين كار خود دارند. آنان مى گويند اصل و ريشه حجاب، اين است كه فكر بدى نداشته باشى و به اصطلاح، دلت پاك باشد. همچنين مى گويند: زن بايد تميز و زيبا باشد و چه اشكالى دارد ما زنان، با ظاهرى زيبا در جامعه حاضر شويم. چرا بايد اين همه زيبايى را پنهان كنيم؛ به ويژه اگر قصد بدى نداشته باشيم! اگر عده اى قلب بيمارى دارند، تقصير خودشان است؛ چرا ما بايد خود را بپوشانيم؟ چرا مردان نگاهشان را كنترل نكنند؟ @zandahlm1357
مهر نماز در جيب يهودى! آقا شيخ هادى نجم آبادى (ره) در زمان خود از افراد عوامفريب كه با تكفير و توهين به مردم، رعب و و حشت ايجاد مى كردند سخت نفرت داشت و معتقد بود كه آنها بزرگترين ضربات را به اسلام مى زنند. در همين زمينه مى گويند: چند تن از اوباش تهران مى خواستند شرابخانه مردى يهودى را به يغما ببرند. آنان به نام تكفير، مرد بيچاره را كشان كشان مى بردند. از قضا به آقا شيخ هادى برخوردند. شيخ جريان را پرسيد. يكى از اوباش كه دستارى سبز بسته بود گفت: آقا! اين مرد توهين به مقدّسات مذهبى مى كند. مى خواهيم مجازاتش كنيم. شيخ كه معركه عوام را ديد به زيركى دريافت كه دعوا بر سر لحاف ملاّ نصرالدّين است. و الّا در شهر، كافر و يهود و گبر بسيارند. لذا در آن غوغا آهسته به يكى از اصحابش گفت: آيا مهر نماز در جيب دارى؟ او گفت: بله اقا. دارم. شيخ گفت: مهر را جورى در جيب يهودى بگذار كه هيچ كس متوجّه نشود. مهر در جيب يهودى سرگردان گذشته شد. آنگاه شيخ گفت: حالا معلوم مى كنم كه اين بينوا مسلمان است يا يهودى. شيخ از يكى از حاضران خواست كه دست در جيب آن مرد كند. مرد دست در جيبش كرد و مهر نمازى يافت. شيخ خطاب به آن سيّد هوچى و بى سواد كه سر دسته اشرار بود كرد و گفت: گوارت به كافران مى فرمود: بگوييد (لا اله الا اللّه تُفلِحوا... )، يعنى كلمه توحيد را بر زبان جارى كنيد، رستگار مى شويد. پيامبر اسلام صلى الله عليه و آله گروه كافران را به صرف گفتن شهادت در جرگه مسلمانان وارد ساختند. امّا تو بر خلاف جدّت مى خواهى دستاربندى عمل كنى؟ سيّد فرياد زد: آقا چه مى فرماييد ؟ اين بدبخت لامذهب است. يهودى سرگردان از ترس خود را باخت. زبانش بند آمده بود و نمى دانست چه بگويد. همه گوش به فرمان آقا شيخ هادى شدند كه بشنوند چه حكمى مى فرمايد. شيخ گفت: اين مرد مى گويد مسلمانم. مهر نماز هم در جيب دارد. برويد پى كار خود و دست از سرش برداريد! همه سرافكنده و پراكنده شدند. آن يهودى هم كه حسن سلوك و رفتار شيخ را مشاهده كرد بسيار تحت تاءثير قرار گرفت و علاقمند به دين اسلام شد. شهادتين گفت و بوسيله شيخ مسلمان شد! (۶۹) از علماء ✍محمدتقی صرفی پور https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ماجرای تشرف یکی دیگر از نیک بختان دوران غیبت محضر ارواحنافداه أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج مارا دنبال کنید👈@zandahlm1357
علی (ع) بعد از پیغمبر (ص) هادی امت بوده و چنین نصی در قرآن و اخبار جز برای علی علیه السّلام نبوده چنانچه صریحا در آیه ۸ سوره ۱۳ (رعد) بپیغمبر خطاب می‌فرماید إِنَّمٰا أَنْتَ مُنْذِرٌ وَ لِکُلِّ قَوْمٍ هٰادٍ یعنی تو ترساننده و بیم کننده ای و برای هر قومی راهنمائی می‌باشد و آن راه نماینده و هادی امت بعد از پیغمبر صلّی اللّه علیه و آله و سلّم علی و عترت طاهره بودند چنانچه امام ثعلبی در تفسیر کشف البیان و محمّد بن جریر طبری در تفسیر و محمّد بن یوسف گنجی شافعی در باب ۶۲ کفایت الطالب مسندا از تاریخ ابن عساکر و شیخ سلیمان بلخی حنفی در آخر باب ۲۶ ینابیع الموده از ثعلبی و حموینی و حاکم ابو القاسم حسکانی و ابن صباغ مالکی و میر سید علی همدانی و مناقب خوارزمی از ابن عباس و مولانا امیر المؤمنین و ابو بریده اسلمی یازده خبر نقل می‌نمایند بالفاظ و عبارات مختلفه که خلاصۀ همۀ آنها اینست که وقتی این آیه نازل شد رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم دست بسینه خود گذارد فرمود انا المنذر آنگاه دست بسینه علی علیه السّلام گذارد و فرمود و انت الهادی و بک یهتدی المهتدون یعنی تو هادی (در این امتی بعد از من) و بتو هدایت می‌شوند هدایت یافته گان. و اگر چنین نصّی درباره دیگران آمده بود قطعا ما پیرو آنها می‌شدیم و چون اختصاص بعلی علیه السّلام داده شده ما ناچاریم پیرو آن بزرگوار باشیم نظری به پیری و جوانی نداریم. @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
@shervamusiqiirani-1 - وطن من - ايرج بسطامي.mp3
952.3K
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 ای خطه ایران مهین، ای وطن من ای گشته به مهر تو عجین جان و تن من دور از تو گل و لاله و سرو و سمنم نیست ای باغ گل و لاله و سرو و سمن من تا هست کنار تو پر از لشکر دشمن هرگز نشود خالی، از دل مهن من دردا و دریغا که چنان گشتی بی برگ کز بافته خویش نداری کفن من امروز همی گویم با محنت بسیار دردا و دریغا وطن من، وطن من 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🆔 @zandahlm1357
محبت درمانی 05.mp3
8.74M
۵ ذات عشق؛ قدرت آفرینی است! محبت زبان مشترک همه ی مخلوقات عالم است... زبان انسانها گیاهان حیوانات اشیاء و .... با زبان محبت؛ می توان پادشاه همه ی عوالم بود.👑
🔷قابل توجه آقای امیر حسین صادقی که گفته هرزه گی دروازه بان تیمش گرانترین بغل دنیا بوده . جناب آقای صادقی اون بغل هرزه ترین بغل دنیا بوده نه گران ترین . گران ترین بغل دنیا این بغل هست. مادرش گفت: فدای یک تار موی ناموس وطن . فدای یک وجب از خاک وطن . فدای جوانان وطن. فدای ورزشکاران و کارگران و کارمندان و ....... وطن . جناب آقای صادقی اگه این بغل نبود، معلوم نبود ناموس تو و اون دروازه بان احمق الان تو بغل کدوم بعثی می بود؟؟ با پولهای بیت المالی که به حلقومتان ریخته میشود و حق این مادران شهدا و یتیمان و فقرا هست هرزه گی میکنید و حرمت شهید این مادر را به سخره می گیرید و زبانتان هم دراز است‌. اگر ریالی از حق این مادران و کودکان و.... برای این هرزه گی هایتان هزینه شودحرامتان می شود انتشار با شما خوبان @zandahlm1357👈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✡ مستند 🎯 قسمت دوم: میترائیسم و کابالا 📚 مقالات مرتبط: ✍ مقدمه‌ای بر شناخت مجامع مخفی 👉 https://jscenter.ir/jewish-methods/jews-and-sect/18409 ✍ مصر باستان، یهودیت و فراماسونری 👉 https://jscenter.ir/jewish-and-sects/freemasonry/3881 ✍ از تمدن یونانی تا هلنیسم یهودی 👉 https://jscenter.ir/jewish-studies/jewish-traits/2646 ✍ پیشینه و پیدایش کابالا و کتاب زوهر 👉 https://jscenter.ir/jewish-studies/kabbalah/581 ✍ مکتب کابالا خاستگاه فرقه‌های رازآمیز 👉 https://jscenter.ir/jewish-studies/kabbalah/2854 @zandahlm1357👈
باري كار خرافات و بت پرستي بطوري تجديد شد كه در خانه هر مسيحي بتخانه وجود دارد و بتي به نام مادر خدا (يعني مريم مادر مسيح) يا سايرين وجود داشته و در هر شهر يك يا چند ساختماني وجود دارد كه داراي يك يا چند از اين بتها بوده و دائما افراد به انتظار كرامت و معجزه به آنها رو آورده و از آنها نياز مي‌طلبند و خاك [ صفحه ۲۶] اين معابد را در كيسه‌هاي پلاستيكي به اين طرف و آن طرف به تبرك مي‌برند. باري در طي هزار سال معروف به قرون وسطي يا قرون تاريك يعني بين قرن چهارم و چهاردهم ميلادي تتبعات علمي و هنري كه توسط يونانيان شروع شده بود به علت منع رؤساي روحاني مسيحيت راكد مانده بود تا اينكه نفوذ عثمانيان در اروپا بعضي اروپائيان را متوجه اهميت دانش نموده و با به دست آوردن برخي كتب خطي كم كم افرادي را بر آن داشت كه زنجير اسارت را پاره كرده و رشته تتبعات و تحقيقات علمي و هنري قدما را تعقيب نمايند و اينجاست كه رنسانس شروع مي‌شود و در بين اشخاص مستعد و عاملين اين نهضت نوين در سه رشته مختلف سه نفر معروفيت بيشتر حاصل نموده و پهلوان داستان شناخته شده اند. يكي از آنها كه با احتياط بيشتري عمل نموده و افكار خود را در قالب اشعار اشاعه مي‌داده Petrarca ايطاليائي از اهل فلورانس بود (۱۳۴۸ - ۱۳۰۴ ميلادي) ولي دو نفر ديگر كه يكي تجدد زيادي در افكار ديني و ديگري تحولات مؤثري را در سيستم اقتصادي و سياسي و مساوات افراد پيشنهاد و براي توسعه آنها تبليغات شديد و صريح مي‌نمودند جانشينان همان كساني كه سقراط را به عنوان ضديت با خدايان كشتند اين دو نفر و هزاران امثال آنها را به عنوان ضديت با خداي پدر و پسرش مسيح و مادر خدا يعني مريم مادر مسيح تكفير و محكوم به اعدام نمودند ولي Huss Jan بود كه در نامه‌هاي قبلي بدو اشاره نمودم و دومي Ball Jan كه در ۱۳۸۱ در انگلستان در حضور اعيان شهر و شخص شاه II Ricardo اعدام گرديد. اما ژون هوس كه بين سنوات ۱۳۷۳ و ۱۴۱۵ ميلادي مي‌زيسته و رئيس و استاد معروف دانشگاه مهم و مشهور وقت پراك در چكواسلاواكي بوده به طوري كه شما در صحنه هائي ديده ايد كه چگونه اين قبيل محكومين را زنده مي‌سوزانيدند يكي از آن صحنه‌ها را به خاطر بياوريد كه كنده‌هاي هيزم را در ميداني روي هم انباشته و در ميان تير بزرگي استوار ساخته و جمعيت كثيري مثل اينكه براي شركت در جشني [ صفحه ۲۷] آماده شده باشند براي تماشاي اين صحنه كه براي هر ذي حسي بسي مخوف و وحشتناك مي‌بود جمع شده و منتظر آوردن محكوم و ديدن سوخته شدن او و استشمام بوي گوشت كباب شده او مي‌باشند اشخاص عالي رتبه دولت و روحانيت با لباسهاي زرق و برق دار هريك در جايگاههاي مخصوص خود قرار گرفته اند تا آنكه از يكي از مداخل ميدان جمعي افراد روحاني با لباس‌هاي مخصوص خود با علمها و بيرقهاي مخصوص محاكم تفتيش عقايد متضمن صليب و عكس مسيح و غيره در صفها ظاهر مي‌شوند و در عقب آنها محكوم در حالي كه گوني پاره ي بدون آستيني بدن نحيف و نزار او را بر اثر شكنجه‌هاي متحمله پوشانيده بدون كفش و پاي برهنه در حركت است در حالي كه افرادي روحاني ديگر هنوز به گوش او مي‌خوانند و او را مجبور مي‌كنند كه از كفرهائي كه گفته توبه كند و آمرزش طلبد و بالاخره در عقب آنها ساير كاركنان و وابستگان و اعضاي محكمه سواره هر يك با لباسهاي مخصوص جالب توجه به اجلال و عظمت ويژه خود وارد شده و بعد از اجراي تشريفات زياد و خواندن حكم محكوميت و بعد انجام دعاها و مناجات‌ها و ذكرها در نهايت روحانيت توأم با كمال بربريت و قساوت قلب و وحشيت شعله آتش را به هيزم‌ها زده و به وي گوشت سوخته شده محكوم را به مشام مشتاقان مي‌رسانند، اين شخص و هزار نظير او قرباني استقامت در مخالفت با خرافات و موهومات شده و نهضت پاره كردن زنجير اسارت و ناداني و بررسي و تطابق موضوعات را با علم و عقل پشتيباني و تقويت نموده اند..... @zandahlm1357
تدریس کتاب حضرت حجت 14.mp3
7.27M
🎧 جلسات تدریس کتاب حضرت_حجت 14 👌 اثری بی نظیر حاوی بیانات آیت الله درباره (عج) 🔰 جلسه 4️⃣1️⃣ : تدریس صفحات87 الی 93 👌استناد آیت الله بهجت به حدیث ثقلین برای اثبات امام زمان (عج) 🎤 با توضیحات از اساتید مهدویت ✅ امام زمان (عج) را از زبان یک عارف کامل بشناسیم. 🔰انقلابی باید قوی شود🔰 @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اوقات خوش آن بود که با دوست به سر شد @zandahlm1357