شماره پرونده شکایت (تجدیدنظرخواهی) نانکلی؛ رئیس اداره اوقاف بوئینزهرا
علیه اجداد مرحوم اهالی؛ مفتوحه در دادگاه حقوقی آوج:
👉 140122920001510929 👈
کانال سید علاءالدین (ویژه امور راهبردی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @SayyedAlaaddin
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
کانال گنبد فیروزه (ویژه مسائل اصلی اهالی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @GonbadeFirozeh
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
به مناسبت روز شوراها اعضای خائن شورا به همدیگر تبریک گفتند. البته چیز عجیب و مهمی نیست که خودشان خودشان را تحویل بگیرند!
ولیکن غیر از یکنفر از همپالگیهایشان، پسرخاله ما هم به آنها اظهار وفاداری کرد که قدری عجیب است!
گویا آقای محمدعلی داودی، پیامهای روشنگرانه ما را نمیخواند تا شاید روشن گردد یا دعوا را جدی نمیشمارد! یا اینکه علیرغم بصیرت سیاسی در مسائل ملی، هنوز متوجه خیانتهای متعدد و مکرر اعضای شورای پفیوز روستا علیه اهالی آن نشده است و یا اینکه ...!!!
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
کانال سید علاءالدین (ویژه امور راهبردی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @SayyedAlaaddin
🆔 @SayyedAlaaddin
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
کانال گنبد فیروزه (ویژه مسائل اصلی اهالی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @GonbadeFirozeh
🆔 @GonbadeFirozeh
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
جهت ارتباط گفتمانی معطوف به روستای امامزاده علاءالدین، لطفا از طریق عضویت در گروههای ذیل، استفاده نمائید. 🙏🌹✌️
گروه «سید علاءالدین»:
https://eitaa.com/joinchat/3763470541Cd25cef0ad4
گروه «هماندیشی سادات میدان»:
https://eitaa.com/joinchat/1424556326Cd51a6f2d0a
سیدمحمدحسینی(منتظر)؛
همراه همیشگی بسیجیان پیشکسوت در شمال کشور
کانال سید علاءالدین (ویژه امور راهبردی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @SayyedAlaaddin
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
کانال گنبد فیروزه (ویژه مسائل اصلی اهالی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @GonbadeFirozeh
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
.
1) سیدمحمدحسینی(منتظر)؛
همراه همیشگی اردوی بسیجیان پیشکسوت در شمال کشور
2) سیدمیرشجاعالدین حسینی؛
همراه همیشگی مدیریت مراسم هفتگی نمازجمعه تهران
کانال سید علاءالدین (ویژه امور راهبردی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @SayyedAlaaddin
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
کانال گنبد فیروزه (ویژه مسائل اصلی اهالی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @GonbadeFirozeh
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
✍️ تحریری #حم
✅ «اسلامیت؛ قدر مشترک نهضت+نظام»
و خطر سهمگین عدم فهم این مطلب خطیر!!
(بخش ۰۱):
مزیت #انقلاب_اسلامی و #نظام_اسلامی ایران، بر تمام انقلابات و نظامات تاریخ انسان در کل جغرافیای زمین، همین است که #اسلامیت هر دو عنوان مذکور، اجازه نمیدهد بین #انقلاب و #نظام، پارادوکس و تضاد مرسوم همه آنها برقرار باشد.
بزرگترین #انحراف دهشتناک و بالتبع ضربه سنگین مهلک بر «نهضت+نظام» #ایران از جانب کسانی بر #ملت_ایران، تحمیل گردید که انقلاب و نظام را آشتیناپذیر تلقی کرده و حتی بر آن تصریح و تأکید میکنند!
در این #سلسله_مقالات بر آنیم تا چنین معضلی را که بسیاری از #بزرگان و #انقلابیون را به کام خود کشیده است، مورد #آسیب_شناسی قرار دهیم.
نگارنده این سطور بلحاظ #وضعیت_سیاسی خانواده (روحانی سنتی بودن ابوی و روشنفکر شورشی بودن اخوی - در قالب شریعتیزدگی! - و لاجرم مباحثاتی طویل در حد مشاجراتی شدید!) بالتبع از مقطع ۱۴ سالگی (از ۱۳۵۵ هجری شمسی) وارد فعالیتهای #مطالعات_سیاسی گردید که شاید زودهنگام ولیکن نقطه عطفی در مسیر زندگانی او بود! و شاید اولین و مهمترین دغدغه بنده از همان سال، همین #مسئله بود که بدنبال مطالعه مقالهای از #دکتر_شریعتی! با عنوان «نهضت و نظام» شکل گرفت که؛ نهضت یا نظام؟! و یا هر دو؟!
توصیه میکنم متن کامل مقاله مذکور را در فصل ذیربط کتاب #تشیع_علوی و #تشیع_صفوی آن #شهید (در ذیل سلسله مباحث #اسلام_شناسی وی) مطالعه بفرمائید.
(گلچینی از متن و صدای ذیربط، ضمیمه این مقاله است)
بعد از مطالعه مقاله مذکور، مصمم به ورود در انقلابی شدم که فرجام آن، استقرار #حکومت_اسلامی بود که بعداً با #هدایت #امام_خمینی به «جمهوری اسلامی» تغییر یافت.
ولیکن با این دغدغه که آیا خواهیم توانست، نظامی را اقامه کنیم که انقلاب را قربانی خود نسازد؟!
اشارهای به جغرافیای زمانی این دغدغه:
در سال ۱۳۵۱ از روستا به #تهران مهاجرت کرده و به مدت پنج سال در محله جنوبی #پایانه_جنوب، ساکن بودیم و بنده در #مدرسه_راهنمائی شهاب (واقع در ضلع جنوبی #بوستان_بعثت که بعد از انقلاب، به مجتمع آموزشی بعثت تغییر یافت) مشغول تحصیل بودم و در مقطع سوم راهنمایی، با شور انقلابیگری خود، اقدام به تشکیل سرّی #گروه_انقلابی #سلحشوران_علوی نمودم.
در آن دوران، شیفته داستانهای #حماسی، #مذهبی #محمود_حکیمی بودم که عنوان #گروه_سیاسی خود را از نام یکی از کتابهای وی اقتباس کرده بودم.
#وضعیت_اقتصادی #خانواده ایجاب میکرد که با اتمام #سیکل_راهنمائی، #ترک_تحصیل کرده و در #بازار_تهران به #کارگری (شاگردبازاری) بپردازم و اولین #حقوق_ماهیانه من زیر یکهزار تومان بود که حداقل فایده آن درآمد ناچیز، این بود که لااقل سربار خانواده نباشم و در مسیر #استقلال_اقتصادی قرار بگیرم.
در بازار تهران (#صنف_قماش) فعالیتهای سیاسی بنده، تشدید شد و اقدام به تشکیل سرّی «گروه انقلابی #انجمن_توحیدی #مستضعفین بازار» نمودم. کارگران انجمنی؛ انقلابیتر از دانشآموزان سلحشوری بودند!
میرزای حجره ما از اعضای #حزب_ایران بود که به #داریوش_فروهر قرابت و ارادت خاصی داشت که دارای گرایشهای مثلاً ملی_مذهبی بود و در طیف #جبهه_ملی و وفاداران به #دکتر_مصدق به شمار میرفت.
بنده بلحاظ ملاحظات اسلامی، قاعدتاً با آنها مرزبندی داشته و نمیتوانستم جذب آن جریان بشوم که تدریجاً هم #طشت_رسوائی همه آنها از بام بلند نهضت+نظام ما افتاد!
گروه (و بتعبیری دقیقتر؛ گروهک!) ما نقش قابل توجهی در #اعتصابات_بازار از طریق به آشوب و تظاهرات کشیدن سراهای آن داشت.
لازم به ذکر است که #بازار_سنتی تهران دارای سه طبقه اجتماعی بود که عبارت بودند از؛
۱) اربابها که صاحبان سرمایه بودند و تجار نامیده میشدند. این عده معمولاً ساعت ۱۰ به بعد به حجره خود سر میزدند و هنگام ناهار هم میرفتند.
۲) میرزاها که طبقه کارمندان را تشکیل میدادند و معمولاً از ساعت ۸ الی ۹ صبح وارد محل کار شده و چند ساعتی پس از صرف ناهار، بازار را ترک میکردند.
۳) شاگردها که عمدتاً امور خدماتی (نظافت، آبدارچی، نامهبری، باربری و امثالهم) را بر عهده داشتند که معمولا از ساعت ۷ الی ۸ صبح در محل کار خود حضور یافته و تا غروب مشغول کار بودند.
بنده جزو طبقه سه بودم اما کارهای من آنقدر زیاد نبود که #فرصت_مطالعاتی و #فعالیت_تشکیلاتی نداشته باشم.
(حضور کارگرانه بنده در بازار؛ یک سال منتهی به #انقلاب_اسلامی ۱۳۵۷ تا یک سال بعد از آن بود.
در سال ۵۹-۱۳۵۸ در سودای #صدور_انقلاب به همه جهان، قدم در راه #سینما و #تلویزیون گذاشتم که با وقوع #جنگ_تحمیلی به محاق افتاد و لذا در سال ۱۳۶۰ عازم جبهههای#دفاع_مقدس شدم. غرض از ...
...ادامه دارد.
✍️ سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۳۹۸
چلچراغ #معارف و #احکام حم:
https://eitaa.com/joinchat/741802216C0aad7d8aff
.
سیدمحمدحسینی(منتظر)؛
همراه متناوب انواع تشکلهای سیاسی و اقتصادی (در سالهای حماسه آفرینی سیاسی و اقتصادی ایران اسلامی)
کانال سید علاءالدین (ویژه امور راهبردی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @SayyedAlaaddin
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
کانال گنبد فیروزه (ویژه مسائل اصلی اهالی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @GonbadeFirozeh
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
ضمیمه پیام شماره 09 کانال سید علاءالدین:
https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/33
و پیام شماره 68 کانال سیدعلاءالدین:
https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/239
و پیام شماره 66 کانال سیدعلاءالدین:
https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/231
دادنامه شماره: 140122390002371476
حکم دادگاه بدوی آوج علیه دادخواست نانکلی اوقاف (مبنی بر تهمت و افتراء موقوفهخواری به اجداد پاکدست اهالی روستای امامزاده علاءالدین) که رأی به «بطلان دعوا» داده شد.
تاریخ تنظیم دادنامه: 1401/08/26
نانکلی علیه این حکم تجدیدنظرخواهی کرده و در 1402/3/3 (با ارئه گواهی فوت اجداد اهالی به دادگاه) تعیین تکلیف خواهد شد و همه بازماندگان با همراه داشتن شناسنامه خود در آن حق حضور دارند.
این دادنامه معطوف به دادگاهی است که در تاریخ 1401/08/22 برگزار شد و همانروز بنده طی پیام شماره 09 خود، اطلاعرسانی کرده و هشدار دادم که نانکلی اوقاف مخفیانه علیه اجداد اهالی در حال هجمه حقوقی است که متاسفانه توسط اهالی روستا هیچگونه ترتیباثری به شیادی نانکلی داده نشد!
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
جهت إشراف بر کلیات امور و اطلاع از جزئیات مسائل راهبردی امامزاده علاءالدین به ما بپیوندید:
کانال سید علاءالدین (ویژه امور راهبردی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @SayyedAlaaddin
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
کانال گنبد فیروزه (ویژه مسائل اصلی اهالی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @GonbadeFirozeh
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a