eitaa logo
ابرفقه
1.4هزار دنبال‌کننده
454 عکس
407 ویدیو
19 فایل
امیرالمؤمنین (ع): عقل‌ها امامان فکرها هستند، فکرها امامان قلب‌ها، قلبها امامان حس‌ها و حسها امامان عضوها العقولُ أئمةُ الأفکار والأفکار أئمة القلوب والقلوب أئمة الحواسّ والحواسّ أئمة الأعضاء. کراجکی، کنز، ۱: ۲۰۰ کتاب ابرفقه: https://24on.ir/g/21
مشاهده در ایتا
دانلود
📚فقه الهی و ولایی رده‌های حضور در پیامرسان دشمن ◻️گونه‌های حکم فقهی: الهی و ولایی فقه الهی که قواعد کلی (قضیه حقیقیه) است و معمولا خدا آن را بیان می‌کند (أطیعوا الله)؛ و فقه ولایی که حکم جزئی (قضیه خارجیه) برای یک وضعیتی است و ولیّ‌امر، آن را بیان می‌کند (أطیعوا الرسول و اولی الامر منکم) و با دگرگونی آن عناصر، آن حکم نیز دگرگون می‌شود. آ. حکم الهی؛ منع حضور در پیامرسان صهیونی در فقه الهی قواعد عامی هست که بیان آن بر عهده مرجع تقلید است؛ مانند حرمت یاری ستمگر یا چیرگی گاوَران (کافران) بر مؤمنین که عضویت در اینستا، نمونه آن است. ر.ک: پرسش ۱۳۵۳ أجوِبة الاستفتائات. حکم الهی هنگامی مبنا می‌باشد که حکم ولایی در آنجا نباشد. ب. حکم ولاییِ قانونی؛ منع حضور در پیامرسان صهیونی حکم ولایی گاهی به گونه قانون پذیرفته نظام است؛ مانند قانون واحده اسلامی مصوب ۲۹ شهریور ۷۱ مجلس و پذیرفته ش. نگهبان در ۵ مهر ۷۱، در منع هرگونه پیوند با صهیونیزم یا حامیان آنان؛ حتی داشتن حساب اینستا! ج. حکم ولاییِ ولیّ‌امر؛ حضور رزم‌آوران در پیامرسان صهیونی گاهی کوتاهی کارگزاران، شرایط را بسویی برده است که رزم‌آوران باید به پیامرسان صهیونی بروند تا با دشمن برزمند و مجال یا نیاز به قانونگذاری در این باره هم نیست و خود ولیّ‌امر بدان حکم می‌کند؛ مانند حکم رهبری در ۱۹ آبان ۹۵ با ۵ شرط حضور «گروهی، تازشی، هوشمند، تارا، گیرنده فضا از دست دشمن» برای افراد توانمند. د. حکم ولایی ولیّ‌امر برای حضور امدادگران (جهادگران تبیین) در پیامرسان صهیونی گاهی شرط «گرفتن فضا از دست دشمن» از میان می‌رود و تنها می‌توان در دل این فضای مجازی اشغالی، امدادهایی به آسیب‌دیدگان یا کسانی که در بافت آسیب هستند رساند. در اینجا باید نیروهایی که توان «امداد» به گونه «جهاد تبیین» را دارند، وارد پیامرسان دشمن بشوند؛ چنانکه رهبری در ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ فرمودند: «جهاد تبیین، یک و یک فریضه فوری است و که می‌تواند [باید اقدام کند]... در فضای مجازی که آنها است و است، تحمّل اسم شهید سلیمانی را ندارند، تحمّل عکس او را ندارند؛ ... خب این یک است و وظیفه‌ای را بر دوش می‌گذارد؛ متولّیان رسانه‌ها در درجه اوّل مسئولند؛ چه رسانه ملّی و چه سایر رسانه‌های گوناگون، چه فضای مجازی، چه مجموعه مطبوعات، همه موظّفند در این زمینه بشوند و که یک و برای با افکار عمومی جامعه دارد، در این زمینه است.» و نیز فرمان رهبری در ۱۴ خرداد ۱۴۰۱: «دروغ و فریب و جنگ روانی دشمن را افشا کنید. ... جنگ روانیِ همه‌گیر و همه‌جایی. نگذارید جنگ روانی دشمن در کشور تأثیر بگذارد.» ◻️بررسی فنی فقه ولایی سخن رهبری آ. حکم ولایی قاعده کلی تغییرناپذیر نیست؛ بلکه پاسخی (قضیه خارجیه) به شرایط است و این حکم ولایی رهبری، در پی کوتاهی قوای سه گانه و سازمانها و نهادهای ارزشی کشور در «سلب سلطه دشمن از فضای مجازی» است. ب. ازینرو، هنگامی که می فرماید «هر کس مرکز و منبری برای سخن دارد موظف است» این سخن، «ظهور در عام» ندارد که بخواهد با ویژگی‌های برشمرده شده در سخن سال ۹۵ رهبری تخصیص بخورد! بلکه «نص» در یک «قضیه خارجیه فراگیر» است که تنها با قید «توانمندی»، که قیدی لبی یا قیدی در ضمن «صاحب‌منبر» است، محدود می شود. ج. مخاطب رهبری نیز فقها نیستند که متوجه عام مسأله باشند و در پی یافتن خاصّه و تخصیص آن برآیند. د. مایه و مناط حکم نیز جهاد تبیین برای نجات بدنه مردم گرفتار جنگ نرم در فضای مجازی زیر کلید دشمن است! ◻️صاحب منبر یا سیاهی لشکر؟ فرمان ۱۹ بهمن رهبری، جواز حضور سیاهی لشکر در صفحات مجازی انقلابیون برای «پسند» نوشته آنان نیست! و حضور اینان بنابر فقه الهی و فقه ولاییِ قانونی و فقه ولاییِ رهبری، نادرست است؛ بلکه باید کمک کرد که مردمی که عملا سیاهی لشکر صهیونیزم هستند، از فضای بمباران شیمیایی دشمن، بیرون بیایند. 👈 ولی آقای پناهیان با یادآوری «پیگیری صفحات، پسند کردن نوشته‌ها و گذاشتن دیدگاه» اینها را نمونه «هماهنگی در تبلیغات» و «از اوجب واجبات» پنداشته‌اند! حتی شنیده‌ایم برخی نهادهای ارزشی، دانش‌آموزان معصوم را با همین نگاه، به اینستا می‌کشانند! 🔺 این کارها، پیوندی با فرمایش رهبری ندارد! 👈 نیامدنِ جهادگران تبیین، به هر جا که مردم نیازمند امداد هستند نیز ترک وظیفه فوری و قطعی است! 👈 جهادگرانی که اصل مطالبه رهبری؛ یعنی «سلب سلطه دشمن از فضای مجازی» و «اولویت کلیدی این کار» را رها کرده‌اند، دچار تبعیض بدی در دینداری هستند! 👈 مسئولان «سلب سلطه دشمن از فضای مجازی» کجایید؟! 📚امامی؛ خبره فقه سیاسی و ابرفقه
هدایت شده از مجتبی شیخی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 رئیس‎جمهور: منظور از مدیریت فضای مجازی محدود کردن کسب و کارها نیست. رئیسی، در دیدار با نخبگان و اعضای هیئت علمی اصفهان: 🔹در فضای مجازی نباید قاچاق و خرید فروش سلاح انجام شود، نباید به فضای شخصی دیگران آسیبی وارد شود. نباید در این خصوص برای کسب‌وکارها محدودیت ایجاد شود اما باید جلوی بی قانونی در آن مانند همه بخش‌ها گرفته شود. 🔹فضای مجازی که دست‌ساخته بشر است و بخش مهمی از زندگی مردم را به خود اختصاص داد؛ استفاده از ان، ارتباطات را نیز فراگیر کرده اما باید به نحوی باشد که مفاسد آن زندگی مردم را تهدید نکرده، جرم در آن اتفاق نیفتد و سبب از بین بردن مظاهر انسانی نشود. 👈 خدا را شکر که رئیس جمهور محترم در این زمینه و مهم سخن گفتند و این موضوع را نیز دغدغه خود دانستند. ان شاء الله ابتکار نیرومند و درست و‌ سریع و اصلاح قتلگاه جوانان و نوجوانان را ببینیم. شوربختانه ادامه قتلگاه اثرات اسفناک و فاجعه‌بار ، اجتماعی و حتی فراوانی را برای مردم عزیزمان به بارآورده است. امام خامنه‌ای در ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ اصلاح هر چه زودتر فضای مجازی را برای آقای رئیسی و دوستانشان بایسته دانستند و فرمودند: «فضای مجازی مشکلاتی دارد که ان‌شاء‌الله جناب آقای رئیسی و دوستانشان همّت کنند و این مشکلات برطرف بشود ...؛ کارهایی که انجام بگیرد، از لحاظ سخت‌افزاری است.» 👈 کانال حجت الاسلام دکتر شیخی
هدایت شده از مجتبی شیخی
⭕️اتمام حجت رهبر انقلاب 🔻حضرت : ✅هر کسی مردم را نسبت به فعّالیّت و تلاش و برنامه‌ریزی‌های مسئولین کشور بی‌اعتقاد و بدبین بکند، دارد به سود دشمن کار میکند؛ چه بداند، چه نداند. ۱۴۰۱/۳/۲۲
🔺خطی شکسته و دلی شکسته تر، پیشکش مسئول قتلگاه مجازی و گسترش ظلمت با سرعت نور! 🌱 برای آفرینش یک لحظه سبز، دل هزاران گناه کوچک و بزرگ را باید شکست! 🔥 برادر می‌دانی که باغبان دلها‌ی نوجوان و خیمه یتیمان خاندان رسالت هستی. بجای ابوالفضلی و آب‌آوری، فاضلاب مارک زاکر بِرگ به خیمه دل‌های مطهّر، لوله‌کشی نشود! 🌑 شرم بر این سفاهتی که امتداد شده! اف بر بلاهتی که به برکت قدرت دست بریده سلیمانی، با سرعت ، دست اینستاگرام قاتل را در ایران بازتر می‌کند! ◻️ گردنکشی در برابر فرمان ، و ولیّ‌امر در سیاستهای اصولی ، کثیفترین عصیان است آقای زارعپور! 🔥به بیندیشیم که قربانیان قتلگاه مجازی، گریبان مان را می گیرند! 🌍 سلب سلطه دشمن از فضای مجازی
هدایت شده از موسسه فمتا
🔵لزوم اهتمام جدی حاکميت به مديريت فضای مجازی و رفع آسيب‌های گسترده آن 🔰بازتاب رسانه‌ای نامه 1000 استاد دانشگاه و حوزه به روسای سه قوه درباره فضاي مجازی خبرگزاری صدا و سيما https://www.iribnews.ir/fa/amp/news/3488618 خبرگزاری فارس https://www.farsnews.ir/news/14010404000665 خبرگزاری مهر https://www.mehrnews.com/news/5523197 خبرگزاری حوزه https://www.hawzahnews.com/news/1031669 روزنامه کيهان https://kayhan.ir/fa/news/244325 خبرگزاری آنا https://www.ana.press/news/666210/ خبرگزاری برنا https://www.borna.news/fa/tiny/news-1343523 خبرآنلاين https://www.khabaronline.ir/news/1645020 خبرگزاری رسا https://rasanews.ir/fa/news/713278 خبرگزاری تقريب http://www.taghribnews.com/fa/news/554946 •┈┈••✾••┈┈• 🔊 (فضای مجازی تراز انقلاب اسلامی) 🆔 https://eitaa.com/joinchat/3558408204C9325443efc
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شنود واتس‌اپ مقامات سفارت 🇬🇧انگلستان در واتس‌اپ توسط پاسداران گمنام 📌فیلم‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد معاون سفیر انگلیس مشغول انجام تحرکات اطلاعاتی از محل رزمایش‌های موشکی کشور بوده که در همین حین در تور اطلاعات سپاه گرفتار می‌شود 📌 مکالمات واتس‌اپ این جاسوسان توسط نیروهای اطلاعاتی ثبت و ضبط شده است و این در عین حال پاسخ به کسانی‌ست که از امثال واتس‌اپ به بهانۀ نامعقولِ غیرقابل‌شنود بودن استفاده می‌کنند! #⃣ #⃣ جبههٔ انقلاب اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
هدایت شده از راه مردم
🔴 حمایت جمعی از اساتید دانشگاه و حوزه از دستور رياست محترم جمهور درباره اجراي قانون حجاب و عفاف بسم الله الرحمن الرحیم الَّذِينَ إِن مَّكَّنَّاهُمْ فِي الْأَرْضِ أَقَامُوا الصَّلَاةَ وَآتَوُا الزَّكَاةَ وَأَمَرُوا بِالْمَعْرُوفِ وَنَهَوْا عَنِ الْمُنكَرِ 🔹پيرو سخنان اخير رياست محترم جمهور در شوراي عالي انقلاب فرهنگي و دستور ايشان براي اهتمام لازم به اجراي قانون حجاب و عفاف، و نيز پيرو اقدامات عملي برخي مسئولان و متوليان امر در اجراي اين قانون، بدين وسيله حمايت قاطع خود را از اين سخنان و اقدامات اعلام مینماییم‌. 🔹 از مسئولان مربوطه می‌خواهیم فشارها و فضاسازی‌های دشمنان، خللی در تصمیم آنها - مبنی بر عملی کردن قانون حجاب و عفاف که صیانت از حقوق عامه است و جلوگیری از بی‌حجابی و فساد روزافزون اخلاقی که هویت دینی و ملی ایران اسلامی را نشانه گرفته است - وارد نسازد. 🔹طبعا، در کنار اجراي قانون که ناظر به حوزه عمومی و وظيفه ذاتي حاکمان است، آگاهي‌بخشي و پاسخ‌گويي به برخي شبهات در زمينه حجاب، وظيفه نخبگان علمی جامعه بویژه حوزویان خواهد بود و البته این امر همراهي رسانه‌هاي جمعي از جمله رسانه ملي را نیز طلب مي‌کند. ✍ جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۱ 🔆 @newsrahemardom_ir 🔆
🕋 آقای زارعپور! موش بخوردت! 🌹 قربانی موشها به سبب بستن راه فحشا توی اسارت، بعثی‌ها برا تضعیف روحیه ما فیلمای زننده پخش می‌کردن. یه روز یکی از بچه‌ها برای اعتراض، تلویزیون رﻭ خاموش کرد! بعثی‌ﻫﺎ گرفتن ﻭ بردنش بیرون. کسی ازش خبر نداشت! تا اینکه ﺑﺮﺍ استراحت، ما رو فرستادن به حیاط اردوگاه. وارد حیاط که شدیم اون بسیجی رو دیدیم. یه چاله کنده بودن ﻭ تا گردن گذاشته بودنش توی چاله! فقط سرش پیدا بود! شب که شد صدای الله اکبر و ناله اون بسیجی بلند شد. همه نگران بودیم. صبح، گفتند شهید شده! خیلی دنبال سبب ناله و فریاد دیشبش بودیم. وقتی یکی از نگهبانان علتش رو گفت، مو به تنمون سیخ شد: زیر خاک این منطقه، گوشت‌خوار هست. موشا حس بویایی نیرومندی دارن! وقتی متوجه دوست‌تون شدن، بِش حمله کردن و گوشت بدنشو خوردن! 🌹 وقتی که بدنش رو آوردیم بیرون، تکه تکه شده بود! ✨ وصیتنامه شهید مجید محمودی 🌹 دعای خیر برای مسببان امتداد قتلگاه مجازی در هر سه قوه! موش بخوردتون! 🔥 وای بر آنان که با دیدن این شکوه و غیرت رزمندگان اسلام، روشن و چندباره رهبری درباره فضای مجازی را می‌کنند و می‌کنند! این ۲۰۳۰ای از میخواری و قمار و زنا و لواط پلیدتر است؛ چون بانی گسترش همه اینها در کشور است! 👈 امام خامنه‌ای: «فضای مجازی، حقیقتاً جوانان و نوجوانان» شده است؛ ۱۹ آبان ۹۵ 👈 امام خامنه‌ای: «سیاست‌های اصولی‌ای در زمینه پهنای باند وجود دارد که ابلاغ شده، خب این سیاستها رعایت بشود و اینها مورد و این‌جانب است.» ۲ شهریور ۹۹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👓 همه نکات راجع به حجاب در دو بیان ۵دقیقه‌ای!!! رهبر انقلاب در رابطه با حجاب و بی‌حجابی دو بیان بسیار مهم دارند که کلمه کلمه این دو بیان باید دقت شود و به عنوان راهبرد همه در این رابطه قرار بگیرد؛ این دو بیان و جمع این دو به قدری مهم است که گزاف نیست اگر گفته شود، همه مشکلات ما در رابطه با حجاب از فهم نکردن این دو بیان ناشی می‌شود! ابتدا این دو بیان را در یک فیلم ۵دقیقه‌ای ملاحظه کنید، تا تحلیل این دو بیان را بیان کنیم! 1️⃣ خلاصه بیان اول: بدحجاب را نباید متنفر کرد، نباید راند؛ البته باید نهی از منکر کرد با زبان ! او نقصی دارد و ما هم نقصی داریم! 2️⃣ خلاصه بیان دوم: اصطلاح حجاب اجباری مغالطه است؛ حکومت دارد در مقابل منکر علنی بایستد؛ اگر منکری مثل مشروب در جامعه بود حکومت باید جلوی آن را بگیرد، حجاب هم همین است. امام هم محکم ایستاد! 🆔@meshkatnoor
ضرورت حضور پرشور مردم در تجمعات عفاف و حجاب علیرضا جوادزاده/ استادیار گروه تاریخ اندیشه معاصر ✅امروز 21 تيرماه سالروز قتل عام مردم مشهد از سوي رژيم رضاخان در سال ۱۳۱۴ش بدلیل اعتراض به زمینه‌سازی رژیم جهت کشف حجاب است. اين فاجعه موجب گرديد در نظام جمهوري اسلامي که در مقام احياي ارزش‌هاي ديني و هويتي است، روز 21 تير روز عفاف و حجاب نامگذاري شود، و هر ساله برنامه‌هايي در پاسداشت آن برگزار گردد. ✅در همين راستا، امروز و در روزهاي آتي تجمعاتي در شهرهاي مختلف در حمايت از عفاف و حجاب تشکيل مي‌شود. آنچه اهميت اين تجمعات را نسبت به موارد مشابه در سال‌هاي گذشته بيشتر کرده، سه مسأله است: 1. شدت‌يافتن و گسترش بدحجابي و بی بند‌وباری فردی و سازماندهی شده در شهرهاي مختلف ايران اسلامي؛ 2. تصميم و اقدامات دولتمردان براي اجرايي کردن قانون معطل‌مانده عفاف و حجاب؛ 3. مخالفت و شبهه‌افکني گسترده دشمنان و منتقدان در قبال تصميم و اقدامات مسئولان. ✅در اين شرايط، حضور پرشور مردم در تجمعات، ضروري است؛ چرا که دستور رسمي رياست محترم جمهور بر اجراي قانون حجاب و عفاف و برخي اقدامات عملي مسئولان در دستگاه‌هاي گوناگون در جهت اجراي اين قانون، اگر با حمايت علني و تأثيرگذار مردم مواجه نشود، مي‌تواند تحت فشار‌ها و شبهه‌افکني‌هاي گسترده رسانه‌اي مخالفان و منتقدان،‌ متوقف شود. ✅در طول سال‌هاي اخير، از جمله دغدغه‌ها و نگراني‌هاي مهم متدينين، وضعيت نابهنجار فرهنگي موجود جامعه بوده است و در همين راستا، غالبا، مسئولان و متوليان امر را ـ به‌درستي ـ از مقصران اصلي دانسته‌‌اند. حال که دولتمردان در مقام اجراي قانون حجاب و عفاف برآمده‌اند، وظيفه مردم، متدينين و بویژه حوزویان است ـ به رغم اختلاف‌هايي که ممکن است در برخي مصاديق و شيو‌ه‌هاي مواجهه با بي‌حجابي وجود داشته باشد و نيز در کنار انجام فعاليت‌هاي آگاهي‌بخش و پاسخ به شبهات در زمينه حجاب ـ به حمايت جدي و وسيع از اصل تصميم و اقدامات دولتمردان بپردازند تا آنها با پشتوانه قوي و محکم مردمي بتوانند در مقابل هجمه‌هاي گسترده مخالفان مقاومت کرده، مفاد قانون را اجرا کنند. ✅البته دولتمردان نيز در کنار اهتمام جدي به اجراي قانون با پشتوانه مردمی، وظيفه دارند بيش از پيش به اقناع‌سازي افکار عمومي همت گمارند و در اين راستا، بويژه از ظرفيت بالاي رسانه ملي ـ که متأسفانه در اين زمينه کوتاهي نموده است ـ بهره‌مند شوند.
هدایت شده از ابَرشاگرد
🌙 گاهِ شب 🌙 امام خامنه‌ای: دنیا «دهکده‌ی جهانی» نیست. ایشان در بخشی از دومین خطبه‌ی نماز جمعه‌ی ۴ دی ۱۳۷۷ تصریح می‌کنند: ⬅️ «... در این دنیای عظیم، در این دنیای متنوّع، در این دنیای فرهنگها، به اصطلاح یک تئوریسین امریکایی پیدا می‌شود و دنیا را به یک «دهکده جهانی» تشبیه می‌کند. تو گفتی و من باور کردم! بله، یک دهکده لابد یک کدخدا هم بالای سرش لازم دارد! 👈می‌گویند ارتباطات زیاد شده و دنیا را مثل یک دهکده کوچک کرده است. نه آقا، دنیا خیلی بزرگتر از این حرفهاست. انسانها، ملتها، فرهنگها، دلها، خیلی بزرگتر از این حرفهاست👉 که یک دولتی بتواند با لشکری از ایدئولوگ و تئوریسین و نویسنده و امثال اینها دنیا را آن قدر کوچک کند و یک نظامی مثل نظام امریکا - که این فرد رئیس جمهورش است - بتواند بر آن حاکمیت کند و فرمان براند. نه آقا، این نمی‌شود؛ اما امریکاییها می‌خواهند این‌گونه شود.» ابَرشاگرد
📚 بررسی شبهه قیاس کار اسرائیل با کار روسیه شبهه: اگر اسرائیل غاصب است، چون فلسطین را گرفته است، پس روسیه هم غاصب است، چون کریمه را گرفته است و اگر رابطه با اسرائیل بد است، رابطه با روسیه هم بد است! ۱. پاسخ نقضی آ. اگر گرفتن هر جایی بد باشد، پس حضرت سلیمان که سرزمین سبا را گرفت، آیا غاصب بود؟ «أَلَّا تَعلوا عَلَیَّ و أتونِی مُسلمینَ» نمل، ۳۱. بر من برتری مجوئید و سرفرودآینده، نزد من آیید! ب. آیا چون زنا حرام است، ازدواج هم که رابطه جنسی دارد، حرام است؟ قیاس کار ابلیس است! ۲. پاسخ حلّی آ. اکراین ۳دهه پیش با فریب و فتنه غرب، از شوروی جدا شد. اگر جدا کردن یک سرزمین از مرکز خود غصب است، پس اکراینِ کنونی، از بیخ غصبی است. ب‌. اکراین حتی پس از جدایی از شوروی، دو بار مردمش، دو رئیس جمهور روس‌گرا روی کار آوردند و غربی‌ها با تیر و ترقه آن حکومت را سرنگون کردند و اکراین را غصب کردند. پس باز هم آنچه غصبی است، حکومت غربگرای اکراین است. رویکرد خردمندان، زدودن غصب است. ج‌. آنگاه اکراین به ستم و نسل کشی روس‌تباران پرداخت. منطق درست می‌گوید که باید مردم ستمدیده را یاری کرد و نباید از جنگ دریغ کرد: «و ما لکم لا تُقاتِلون فی سبیل الله و المستضعفین مِن الرجال و النساء و الوِلدان الذین یقولون ربنا أخرِجنا من هذه القریة الظالم أهلُها ...» نساء، ۷۵ د‌. خیلی چیزها در نگاه نخست یکسان است؛ مانند جنگ؛ اما نباید قیاس کرد! جنگ بر ۲ دسته است؛ جنگ حق و جنگ باطل: «الذین آمنوا یُقاتِلون فی سبیل الله و الذین کفروا یُقاتلون فی سبیل الطاغوت؛ فقاتلوا اولیاء الشیطان ...» نساء، ۷۶ 📚امامی، خبره فقه سیاسی
📚 فقه فضای مجازی ◻️ ۶ نشست ۱۰ دقیقه‌ای «جهاد تبیین» با بکارگیری پیشرفته‌ترین خوانشگرهای ابرفقه 🎤 ابوالفضل امامی، طلبه حوزه علمیه، دکترای فقه سیاسی، کاشف ابرفقه و مبلغ بین‌الملل 🕌 از ۱ تا ۶ مرداد، هر روز پس از نماز عصر در مسجد خاتم الانبیاء (ص) پردیسان قم 🇮🇷@abarin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تجاوز وحشتناک ۱. خبرگزاری فارس: معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی در سال ۹۸: روزانه ۱۲/۵ میلیون محتوای غیراخلاقی در فضای مجازی پخش می‌شود ۲. رهبری: «حوزه فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد» و این «فضای مجازی، حقیقتا قتلگاه جوانان و نوجوانان شده است». و نیز رهبری: «سیاستهای اصولی‌ای در زمینه پهنای باند وجود دارد که مکرّر ابلاغ شده، خب این سیاستها باید رعایت بشود و اینها مورد درخواست و این‌جانب است» ۳. بیداری ملت: «در اطراف شهر مرند تبریز پدر و دختر ۱۶ساله‌اش عازم شهر بودند تا برای ازدواج این دختر جهیزیه بخرند. در راه، خودرو پدر خراب می‌شود، پدر و دختر خودرو را تا یک جایی هُل می‌دهند. در راه با ۵ جوان روبرو می‌شوند. پدر از آنها درخواست کمک می‌کند تا خودرو را با هُل دادن روشن کند. ولی آنها دست پدر را می‌بندند و هر ۵ نفر در جلوی چشمان پدر، وحشیانه به آن دختر معصوم تجاوز می‌کنند؛ به گونه‌ای که دختر بیهوش می‌شود. سپس پدر و دختر را در همان وضع رها کرده، فرار می‌کنند. یک راننده گذری، ماجرا را به پلیس می‌گوید و تبهکاران پس از ۳ ساعت، در جاده ارومیه دستگیر می‌شوند. ۴. امیرالمومنین ع: خدا مرگتان بدهد! قاتَلکم الله مرگ بر بانیان قتلگاه مجازی! مرگ بر بی‌کفایتی مسئولان کنونی امتداد قتلگاه مجازی! مرگ بر سرپیچی پلید و محافظه کاری نجس برخی که سبب پاسپار شدن رهبری و این فجایع شده است! 🚨ای محافظه کاران! اگر بجای این خانواده مظلوم، خانواده شما بود آیا باز هم واکنش شما، امتداد این قتلگاه بود؟ برسد به دست حمید ملکی
📚همایش «نفوذ محاسباتی تیم فیروزآبادی در حوزه»؛ تئوریزه ترور شاخص‌ها و اولویت‌های کلیدی فضای مجازی/۲: تحریفات استاد حمید ملکی درباره فضای مجازی ◽️درآمد صهیونیزم در پناه دولت برجام، یک نفوذ گفتمانی و محاسباتی در بخشی از مسئولین و نهادهای ارزشی کرد و ۲۰۳۰ی مجازی را در کشور ریشه دواند؛ که رهبری آن را «حقیقتاً قتلگاه جوانان و نوجونان» دانست. دولت رئیسی در باتلاق این نفوذ محاسباتی، بسیاری از بانیان این قتلگاه را در جای خود نگه‌داشت و اینان بجای پاسخگویی و محاکمه به سبب فروگذاری قوانین و فرمان «مکرّر و مؤکّد» رهبری، به گسترش نفوذ محاسباتی پرداختند و کسانی از حوزه علمیه را به کار «گفتمان‌کردن» نفوذ محاسباتی و «فقهی و فلسفی» نمایاندنِ «ترور شاخص‌ها و ترور اولویت‌های کلیدی» رهبری در فضای مجازی بستند! پیشتر، ریم‌گفتار استاد خسروپناه را شُستیم؛ اینک به سخنان «ملکی» می‌پردازیم تا روشن شود که آیا «پل غارتگری صهیونیزم بر مردم ایران و رهبری» شده است یا نه: «فقد صِرتَ جسراً لمن أراد الغارة مِن أعدائك علی أوليائک»! امیرالمؤمین(ع) در نامه ۶۱ نهج‌البلاغه به کمیل. 💠 بی‌گمان سخنان رهبری در فضای مجازی، تنها سخن دارای «محوریت» و «حُجیّت» شرعی است و سخنان ایشان دارای «اصل و فرع» است؛ و به سکوت بستن اصل مواضع رهبری و پر دادن به فرع آن، «تحریف مواضع رهبری» و نظام است. 💠 مواضع رهبری درباره فضای مجازی فضای مجازی «هم‌ارزش انقلاب» و «حیاتی» است، مسأله اصلی آن، «سلطه و اختیارداری دشمن» است. دشمن در آرایش جنگی، مردم را «بی پناه» گیرآورده و «بمب شیمیایی» بر سرشان می‌ریزد و این‌جا را «حقیقتاً قتلگاه جوانان و نوجوانان» کرده است و تکلیف ما «سلب سلطه دشمن» و سامان دادن به این فضای «ول‌شده در اختیار دشمن» است و در تیر ۹۹ نیز فرمودند که این کار «یک اولویت کلیدی» است که در «کوتاه‌مدت و میان‌مدت و همین زمان نزدیک»، باید بشود! ❌ سخنان ملکی در همایش کذایی به گزارش خبرگزاری حوزه آ. سلب محوریت رهبری ملکی: «محوریت» فعالیت جامعه درباره فضای مجازی باید حوزه باشد! 👈اگر مواضع حوزه همان مواضع رهبری باشد، در طول هم‌ند وگرنه یک «دوقطبی طاغوتی» در مواضع کلیدی رخ داده است! ب. تحریف اصل مسأله و پرت‌گویی در فرع! وی کوتاهی بانیان و ادامه دهندگان قتلگاه مجازی و اعتراضات عالمانه، آتشین، مکرر و مؤکد رهبری به ول‌شدگی اختیار فضای مجازی در دست صهیونیزم را یکسره رها کرده، تنها به مردم می‌گوید: منطق قرآن سفارش به درست‌گزینی است و «حتی اگر آسمان‌ها و زمین پر از فساد باشد اگر فردی خودساخته باشد آسیبی نمی‌بیند [و جامعه هم همین‌گونه است]» 👈 آقای ملکی این کژی‌ها چیست؟! حضرت یوسف (نه جوانان دچار هزاران وسوسه در بستر ۲۰۳۰) فرمود: خدایا! زندان برای من برتر از این فضای جنسی است و اگر تنّازی آن زنان را از من برنگردانی، من شیفته آنان و از جاهلان می‌شوم: «...و إِلّا تَصرِف عَنّي كيدَهُنَّ أَصبُ إلَیهِنَّ و أَكُن مِن الجاهِلين» یوسف/۳۳ 🔥 جناب! شما در کنار بانیان این قتلگاه، مواضع اصلی (و کمینه نیمی از نگاه) رهبری را به گیوتین سکوت سپردی و در فرعیات نیز در جایی که حضرت یوسف از آن فضا، به زندان می‌پناهد، شما نوجوانان و جوانان بی‌پناه را با این گَف‌ها، به ماندن در قتلگاه، درس اخلاق می‌دهی؟! اُف بر این کار! ☠️ پیامدهای مرگبار جناب قائم مقام حوزه! با سخن رهبری و بهجت، در برزخ کسانی بیندیش که با «کردار مغایر با رهبری»، پل غارتگری دشمنان بر دوستان شده‌اند: 👈 رهبری در ۱۳اسفند۹۷: «کسانی که در داخل حرف می‌زنند، کار می‌کنند، اظهاراتی می‌کنند که با گرایش انقلابی مغایر است، ولو متضاد هم نباشد، امّا همین قدر که مغایر با گرایش انقلابی است، دارند ضربه به امید امّت اسلامی می‌زنند، این ضربه به آن‌هاست و خیانت می‌کنند!» 👈 سخن آیت‌الله بهجت در امضای آخوند خراسانی پای مشروطه انگلیسی: «...البته محرمات تنها زنا و قمار و شرب خمر نیست. گاهی یک امضای بی‌جا -که مقدمات و زمینه آن را هم دیگران زحمت می‌کشند و به دست انسان می‌دهند- موجب از بین رفتن أعراض و نفوس می‌شود و به مراتب از آن بالاتر است» زمزم عرفان، سوم: ۱۹۲، ۱۹۳ و ۱۹۷. 🌻گزینش تلخ اگر ناگزیر باشم، از میان پرونده دروغ، قمار، شراب و زنای یک جوانِ (به دید ملکی، خودنساخته) در این قتلگاه ۲۰۳۰؛ یا صورت سخنان ملکیِ خودساخته، در این همایش کذایی، یکی را برگزینم، بنا بر سخنان رهبری و بهجت، بی‌درنگ از این سخنان ملکی و پیامدهای ویرانگر آن می‌رمم! 📚بنگرید: هندسه سخنان رهبری درباره فضای مجازی 🔥حججی‌ها! سلیمانی‌ها! کجایید؟ سپاه! پناهیان! رحیم‌پور! عباسی! رجا! حوزه! مؤسسه امام! نوری همدانی! مکارم! رهبر در «کانال کمیل» مجازی است! ✍ حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالفضل ، مجتهد فقه سیاسی و نویسنده این کتاب‌ها👇 👉 https://24on.ir/g/12/9
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هاشمی، قاتل۷۰ خلبان مظلوم عراقی؟ 🔺امام صادق درودش باد، این آیه قرآن را خواند: «ذٰلِكَ بِأَنَّهُمْ كٰانُوا يَكْفُرُونَ بِآيٰاتِ اَللّٰهِ وَ بِغَيْرِ اَلْحَقِّ ذٰلِكَ بِمٰا عَصَوْا وَ كٰانُوا يَعْتَدُون»: آن یهودیان پیغمبران خدا را به ناروا می کشتند! آنگاه امام صادق درباره چگونگی قتل پیامبران از سوی یهودیان یادشده می‌فرماید: 🎤 و اللّهِ ما قَتَلوهُم بِأَيدِیهم و لا ضَرَبوهُم بِأَسيافِهم و لَكنَّهُم فَأُخِذوا عَلَيها فَقُتِلوا فَصارَ قَتلاً و اِعْتِداءً و مَعصِيَةً! کافی، ‏۴: ۱۱۳. 🗡 به خدا سوگند با دستشان پیغمبران را نمی‌کشتند و با شمشیرهای شان آنان را نمی‌زدند؛ بلکه سخنان شان را می‌شنفتند و آن را آشکار و پخش می‌کردند و از اینرو پیغمبران دستگیر و کشته می‌شدند. پس، این پخش کردن سخن پیغمبران، و تجاوز و گناه به شمار آمد. ◽️امام صادق (ع): «ما قَتَلَنا مَن أَذاعَ‏ حَديثَنا قَتلَ خَطَأٍو لكِن قَتَلَنا قَتلَ عَمدٍ». کافی، ۴: ۱۱۲ و ۱۱۵ و نیز محاسن، ۱: ۲۵۶. این قتل نیز قتل عمد است؛ نه قتل خطایی! ◻️ قاتلان انبیای بنی‌اسرائیل چه کسانی بودند؟ آنها که رازها و سخنان انبیاء را باز می‌گفتند! ✅ خدا، این بازگویی راز را نامیده و آنان را کرده است! 🚨راستی کسانی که اطلاعات مردم ایران را به دشمن می‌دهند و دشمن با آن به جنگ ترکیبی با مردم و نظام می‌آید و برای جوانان و نوجوانان به پا کرده، آیا قاتل و ملعون و هاشمی‌کردار و یهودی‌رفتار هستند؟ 🌍 هندسه فضای مجازی در فرمایش امام خامنه‌ای
3.73M
◻️ شش درنگ درباره گفتار امید دانا درباره حجاب قانونی ا. امامی طلبه خبره در فقه سیاسی، دکترای روابط بین الملل، کاوشگر ابرفقه، مبلغ بین المللی و باشنده ایتالیا.
◼️ «ضعف» هر سه «قوه» انقلابی 1️⃣ تبیین ولیّ امر از فضای مجازی رهبر: «حوزه فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد.» پایگاه دفتر حفظ و نشر؛ ۲۶ اسفند ۹۰. رهبر: «اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم حتماً مسئول فضای مجازی کشور می‌شدم» خبرگزاری مهر؛ ۴ فروردین ۴۰۰. آیا شبیه‌ترین کسان به رهبری را در آن جایگاه گذاشته‌اید؟! رهبر: «امروز قوت در فضای مجازی حیاتی است» ۳ فروردین ۹۹. رهبر: «یک مسئله که من اصرار دارم روی آن تکیه بکنم، مسئله فضای مجازی است؛ ... [در بحث فضای مجازی] آنچه عرضِ من است و من روی آن تکیه میکنم این است که فضای مجازی بدون اختیار ما، از بیرون از اختیارِ ما دارد مدیریّت می‌شود! بحث این است!» رهبری در ۱۹ بهمن ۴۰۰ این مدیریت را در «زیر کلید مستکبران»، «ول شده» می‌داند! و در ۱۱ اردیبهشت ۹۸ می‌فرماید که دشمن در فضای مجازی «آرایش جنگی» دارد. در ۱۲ مهر ۹۷ فرمودند که دشمن شبکه‌های مجازی را مانند «بمب شیمیایی» بر سر مردم بی‌پناه می‌ریزد. رهبری نتیجه را هم اینگونه گزارش کرده‌اند: «فضای مجازی، حقیقتا قتلگاه جوانان و نوجوانان شده است!» 2️⃣ تجویز رهبر درباره قتلگاه فضای مجازی 🔺واجب کلیدی اولویت‌دار و عینی برای مجلس انقلابی که ترک شده! رهبر در ۲۲ تیر ۹۹: «مسئله مدیریت فضای مجازی جزو مسائل مهم ما است. این مسئله، مسئله بلندمدت هم نیست بلکه مسئله کوتاه‌مدت و میان‌مدت و جزو مسائل نزدیک ما است که باید به آن توجه شود. امثال اینها، مسائل کلیدی‌ای وجود دارد. توجه کنید دچار حاشیه‌ها نشوید، دچار مسائل فرعی و بی‌اولویت نشوید!» 🔺واجب عینی فوری و بسیارمؤکد برای دولت و ... که ترک شده رهبر در ۲ شهریور ۹۹: «سیاستهای اصولی‌ای در زمینه پهنای باند وجود دارد که مکرّر ابلاغ شده، خب این سیاستها باید رعایت بشود و اینها مورد درخواست و این‌جانب است». 🔺واجب خیلی‌فوری برای شخص آقای رئیسی که هنوز انجام نشده! رهبر در ۱۹ اسفند ۴۰۰: «فضای مجازی مشکلاتی دارد که ان‌شاء‌الله جناب آقای رئیسی و دوستانشان همّت کنند و این مشکلات برطرف بشود». 🔺واجب قطعی برای قوه قضائیه که هنوز انجام نشده 👈 رهبر در دیدار قوه قضا در تیر ۴۰۱: «پیشگیری از جرم که یکی از وظایف قوّه قضائیّه است و در قانون اساسی هم آمده، باید جدّی گرفته بشود و هیچ اهمالی روا داشته نشود! ... یکی از حقوق عمومی مردم همین است که امنیّت روانی داشته باشند. امنیّت روانی یعنی چه؟ یعنی هر روز یک شایعه‌ای، یک دروغی، یک حرف هراس‌افکننده‌ای در ذهن‌ها پخش نشود. ... حالا فضای مجازی هم اضافه شده. ... یکی از وظایف قوّه قضائیّه برخورد با این مسئله است. البتّه اینجا هم من شنیدم بعضی گفتند که قانون نداریم! اوّلاً می‌شود از همین قوانین موجود استفاده کرد و حکم این را فهمید؛ [ثانیاً] اگر قانون هم ندارید، سریع قانون تهیّه کنید!» 3️⃣ و رهبرمان، که به سخن سردار سلیمانی «سخت تنهاست»! آقایان قالیباف، اژه‌ای و رئیسی و نهادهای حوزوی و دانشگاهی و انقلابی! امیرالمؤمنین فرمود «همانا ثواب به قدر عقل است» و عقل یعنی از ولیّ امر؛ بویژه در مسائل حیاتی! بنگریم که عقل ما در مسأله حیاتیِ فضای مجازی چه اندازه مختل شده! آیا به «حرّ» می‌رسیم یا به «توابین» گره می‌خوریم! 4️⃣ هرزرفت اقتصاد پرسود فضای مجازی اقتصاد و سرمایه‌گذاری دهها میلیارد دلاری در فضای مجازی است! چون امنیت پایدار برای سرمایه‌گذاری ندارد و آنچه هست هم «پیوست فرهنگی» ندارد. اختیار کار هم زیر است! ای نهادهای انقلابی! ای قوای سه‌گانه انقلابی! ای شوراهای عالی سه‌گانه! در اطاعت از رهبری درباره فضای مجازی کجای کار هستید؟! 🌼 خروش آیةالله علم الهدی بر دولت و مجلس انقلابی ✅👈 و گاه در رگ یک حرف، خیمه باید زد!
هدایت شده از ابرفقه
📚 فقه سیاسی مطیع بودن حضرت عباس؛ و قدرت و ادب و وفای ایشان شیعه عقلی (نه شیعه اعتقادی) هم‌گِل و هم‌دل با اهل بیت (ع) است و با اندوه آنان می‌اندوهد و دست و چشم و قلب عباس، پاره‌ای از آنان نیز هست: «السلام علیک ایها العبد الصالح المطیع لله و لرسوله» ◾️عبد، بالاترین مقام در عالم است که خدا این وصف حضرت محمد را بر مقام رسالت وی مقدم می دارد؛ «اشهد ان محمداً عبده و رسوله»؛ ◾️«صالح» یعنی در اینجا منظور از عبد، همان «عبد» حقیقی است نه صرفاً کسی که آفریده خدا است؛ و خدا واجب کرد که هر روز پنج بار روضه ابوالفضل در معراج مؤمن (نماز) خوانده شود؛ بر همه واجب است: «السلام علینا و علی عباد الله الصالحین» مصداق برجسته «عبد صالح» حضرت عباس است؛ ◾️«مطیع» یعنی از دل، فرمان پذیر است؛ ◾️در اینجا باید مطیع دو دسته بود؛ یکی مطیع «خدا» و دیگری مطیع «پیامبر خدا» و این دو، هیچکدام جای دیگری را نمی‌گیرد. مطیع خدا بودن لازم است، اما باید مطیع رسول خدا هم بود. احکام خدا از طریق پیامبر به ما می‌رسد؛ مانند نماز. اما این احکام، احکام خدا است؛ نه حکم رسول خدا. حکم رسول خدا و اولی الامر، غیر از حکم خدا است. حکمی است که «امام» برای اداره جامعه بیان می‌کند: «یا أَیهَا الَّذینَ آمَنُوا أَطیعُوا اللَّهَ وَ أَطیعُوا الرَّسُولَ وَ أُولِی الْأَمْرِ مِنْکمْ» نساء، ۵۹. در روز قیامت، مردم عادی نیز میان اطاعت از خدا و اطاعت از پیامبر خدا را جدا می کردند: یا لَیتَنا أَطَعْنَا اللَّهَ وَ أَطَعْنَا الرَّسُولَا» احزاب، ۶۶ ✅ نتیجه؛ نفی حسبنا کتاب الله و حسبنا مرجع التقلید پس معلوم می‌شود که احکام الهی و احکام ولایی، دو چیز اند. نخستین اثر فهم درست این دو چیز، رسوا کردن شیطان است که اطاعت از خدا را شش هزار سال پذیرفت ولی حاضر با اطاعت از رسول خدا (حضرت آدم) نشد. چنان که در پایان سلسله انبیاء نیز برخی با گفتن «حسبنا کتاب الله» حاضر به اطاعت از پیامبر و امیرالمؤمنین (علیهما السلام) نشدند و فاجعه کربلا به سبب نفی همین نکته بود. امروزه نیز برخی با گفتن «حسبنا مرجع التقلید» در پی نپذیرفتن امتداد «اولی الامر» در ولیّ فقیه هستند. ◾️خب نگاه کنیم الان اطاعت از ولی فقیه آیا آسان است؟ چیز ساده‌ای نیست؛ وگرنه عباس را با آن توصیف نمی‌کردند. مگر می‌شود حضرت عباس را در زیارت نامه‌اش به یک فضیلت ساده و دست یافتنی توصیف کرد؟ ◾️سخن امام صادق (ع) درباره کسانی که به زبان می‌گویند «امام»ی هستند و به نام امام آویزان می‌شوند: «یقُولُون إِمامٌ، أَما و اللَّهِ ما أَنا بِإِمامٍ إِلّا لِمَن‏ أَطاعَنی‏، فَأَمّا مَن عَصانی فَلَستُ له بِإمامٍ، لِمَ‏ یتَعَلَّقون بِاسمی؟» کافی، ۱۵: ۸۲۰. ✅ گرانیگاه زیارت حضرت عباس: مطیع بودن؛ یعنی توان خدایی کردن ❌ برخی می‌گویند که حضرت عباس افراد زیادی را کشته است یا می‌توانست بکشد. اما قدرت ایشان، چقدر است؟ آیا راست است که حریف همه بود، پس چرا نتوانستند آب بیاورند؟ ◾️خدا می‌فرماید: «أنا مطیعٌ لمن‏ أَطَاعَنی‏». هر کس مطیع خدا باشد، خدا مطیع وی است؛ یعنی او مانند خدا، خدایی می‌کند. آیا کسی حریف خدا هست؟ آیا خدا می‌توانست برای طفلان امام حسین (ع) آب بیاورد؟ برای حضرت عباس، آب آوردن، مثل آبِ خوردن، بود؛ مثل «آب» نوشیدن. ◾️اگر کسی بپندارد که حضرت عباس نمی‌توانست آب بیاورد، اما حتما می‌گوید که می‌توانست آب بنوشد. پس چرا ننوشید؟ به همین سبب که نتوانست آب بنوشد، نتوانست آب بیاورد. ✅👈اما او چنین نکرد، چون نسبت تدبیر خدا ادب و وفا داشت و هم آب خوردن و هم آب بردن، چون هر دو، ترک اولی بود، ترک وفا بود، ترک ادب بود و باید برخی قوانین ظاهری عالم را در هم می شکست: «إلهی أَقِمْنِی بِتَدْبِیرِک‏ لِی عَنْ‏ تَدْبِیرِی‏ وَ [بـ]اخْتِیارِک لِی عَنِ اخْتِیارِی‏» ابن طاووس، علی، إقبال الأعمال، ۱: ۳۴۹. ◾️آری عباس زیباچشم بود، اما «نافذ البصیرة» بود؛ وگرنه رد امان شمر برای تراز ابوالفضل (ع)، بصیرت بیشینه نیست؛ این بدترین دشنام به ابوالفضل (ع) بود؛ او را کشت که شمر بی‌حیا در وی طمع کرده بود؛ او را کشت. ✍نوشته کامل در ابرنگار
امامی؛ نقد سخنان خطرناک پناهیان.mp3
17.67M
🎙 نقد عالمانۀ بخشی از سخنان حجت‌الاسلام علیرضا ، توسط حجت‌الاسلام ابوالفضل ؛ متخصص و دکترای فقه سیاسی و روابط بین‌الملل و نویسنده این کتب فقهی👇 👉 https://24on.ir/g/12 ⚠️ ترور شاخص‌ها از ترور اشخاص و حتی ترور شخصیت، بیم‌وارتر است. پی‌نوشت: ⬅️ نقد فقهی و انتقاد خیرخواهانه، نشان از دل‌سوزی‌ست و نهی از منکر هم بر مؤمنین نسبت به مؤمنین واجب است؛ لذا این نقد عالمانه میان دلسوزان جبهۀ انقلاب، قطعاً برای همۀ دلبستگان به جبهۀ حق، یک الگو محسوب می‌شود که کاملاً با الگوی لیبرال و صحبت‌های با منشأ کینه‌توزانه کاملاً متفاوت است. #⃣ جبههٔ اسلامی در فضای مجازی ✊🏻 @jebheh
🌹مقایسه زینب کبری و همسر_فرعون برگرفته از سخن رهبرمان در ۱۹ بهمن ۸۸: ● در قرآن کریم، زن فرعون نمونه ایمان شناخته شده است، برای مردان و زنان تا پایان جهان. ایشان در برابر شکنجه فرعون گفت: پروردگارم! مرا از فرعون و کردارش نجات بده! ● در روز عاشورا زینب کبری این همه عزیزان را در مقابل چشم خود دید که به قربانگاه رفته‌اند و شهید شده اند. بعد از شهادت، آن همه محنتها را دید: تهاجم دشمن را، هتک احترام را، مسئولیت حفظ کودکان را، زنان را. عظمت این مصیبتها را مگر میشود مقایسه کرد با مصائب جسمانی حضرت آسیه! ■ اما در مقابل همه این مصائب، زینب به پروردگار عالم عرض نکرد: «»؛ نگفت پروردگارا! من را نجات بده. ■ در روز عاشورا عرض کرد: پروردگارا! از ما بپذیر! 🌹وقتی هم از او سؤال میشود که چگونه دیدی؟ میفرماید: این همه مصیبت در چشم زینب کبری زیباست؛ چون از سوی خداست، چون برای اوست، چون در راه اوست، در راه اعلای کلمه اوست. ببینید این مقام، مقام چنین صبری، چنین دلدادگی نسبت به حق و حقیقت، چقدر متفاوت است با آن مقامی که قرآن کریم از جناب آسیه نقل میکند. اینها، شکوه مقام زینب را نشان میدهد.
📚 فقه رویارویی با ۱. ما از دوره حزب‌الله سیاسی و حزب‌الله اجرایی گذر کرده‌ایم و اینک تنها چیزی که حجت است، حزب‌الله فقهی است و حزب‌اللهی امروزی باید سخن و سکوتش را با فقه هماهنگ کند. ۲. فقه بر دو گونه است؛ فقه الهی (فتوا) و فقه ولایی (حکم ولیّ امر) ۳. در فقه الهی چیستی ارتداد و حکم آن بررسی می‌شود و در فقه ولایی، ولیّ امر شخصی را مرتد اعلام کرده، حکم وی را بیان می‌کند. در اینجا مرجع تقلید (متخصص فقه الهی) صلاحیت ندارد و هیچ یک از مقامات کشور؛ مانند سران قوا یا شورای عالی امنیت ملی، صلاحیت دخالت ندارد، مگر با اجازه ولیّ امر. ۴. پس از این که حکم ارتداد سلمان رشدی را، مهدور الدم اعلام کردند، در این‌جا هیچ‌کس حق دخالت در به سرانجام رسیدن این حکم ندارد؛ نه همه فقها و مراجع تقلید و نه سران قوا و همه مسئولین کشور؛ چه رسد به مرندی و غیر مرندی! ۵. اثبات حکم از سوی ولیّ امر است و تعلیق یا تقیید یا تعطیل کردن حکم هم تنها از سوی ولیّ امر ممکن است و هر رفتاری غیر از این، کاری بر پایه استحسان و بر خلاف شریعت اسلام و رفتاری طاغوتی است. 🔺اکنون و بر پایه ضوابط فقهی، سران قوا و مسئولین پاسخ بدهند که چرا تأکید مؤکد رهبری بر انجام سیاست های ابلاغ شده پهنای باند بر زمین مانده است؟! بی‌گمان هر کاری بر خلاف حکم رهبری، ضداسلام و طاغوت است؛ چه رئیس جمهور انجام دهد، چه رئیس مجلس و چه رئیس قضا و چه وزیر یا وکیل یا فلان نهاد ارزشی! 👈 چرا چهره‌های رسانه‌ای انقلابی، درباره فرمایش رهبر (قتلگاه مجازی و اولویت کلیدی در سلب سلطه دشمن) ساکتند؟ این سکوت، طاغوتی است: «... فإِذا حَکَمَ بِحُکمِنا فَلَم یَقبَلهُ‏ مِنهُ، فإِنَّما استَخَفَّ بِحُکمِ اللَّهِ و عَلینا رَدَّ و الرّادُّ عَلینا الرّادُّ عَلی اللَّهِ و هو عَلی‏ حَدِّ الشّرکِ‏ بِاللَّه» کلینی، محمد، کافی، ۱: ۱۶۹. #⃣ جبههٔ انقلاب اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
امامی؛ ابرفقه امید دانا.mp3
4.68M
🎧 ابرفقه امید دانا؛ صهیونیستاگرا، دستگاه مرتدساز انبوه! 📚 رهبر در ۲ شهریور ۹۹: سیاستهای اصولی‌ای در زمینه پهنای باند وجود دارد که شده، خب این سیاستها رعایت بشود و اینها مورد و این‌جانب است. 🚨دولت، مجلس و قوه قضا در برابر دستگاه مرتدساز انبوه، با فرمان عمومی و رهبر چه کردند؟ 🌹وصیت سردار سلیمانی: «کسی که در جمهوری اسلامی می‌خواهد مسئولیتی را احراز کند، آن [این است که]اعتقاد حقیقی و به ولایت فقیه داشته باشد». 📚 ... یقولونَ إِمَامٌ! أَمَا و اللَّهِ ما أَنا بِإِمامٍ إِلا لِمَنْ أَطاعَنی‏، فَأَمَّا مَن عَصانی فَلَستُ لَهُ بِإِمامٍ، لِمَ‏ یتَعَلَّقونَ بِاسمِی؟ کافی، ۱۵: ۸۲۰. 👈هی امام‌امام می‌کنند! هان بخدا بدانید که من امام کسی نیستم مگر آن کسی که از من اطاعت کند و کسی که از من سرپیچی کند، من امام او نیستم! چرا [برای کام خود] به نام من آویزان می‌شود؟!