eitaa logo
فرقه های بابیت و بهائیت
18.4هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
1.1هزار ویدیو
34 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
📌 انجمنی از درون کافر 🛑 محمدعلی حیدری دلگرم، فرمانده وقت مهندسی گردان الغدیر جهاد همدان، نقل می‌کند: یک روز در جبهه سردشت، شهید ضرغامی که اهل خرم‌آباد بود، در کمین دشمن نشسته بودیم. حرف شهید مدنی پیش آمد و شهید ضرغامی گفت که روزی بحث انجمن حجتیه پیش آمد. شهید مدنی فرمودند: «مراقب این‌ها باشید. اگر به آن‌ها نان بدهید، می‌جنباند. درونشان کافر و هم‌نشین شیطان هستند.» این حرف را هفت سال قبل از انقلاب، در دورانی که تنها انجمن مذهبی فعال کشور، انجمن حجتیه بود و کمتر کسی متوجه انحرافات اعتقادی آن می‌شد، زده بودند. 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌷 حدیث نصب شده در محل سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس. ۱۴۰۳/۶/۲۷ 🔹️امیر‌المؤمنین امام علی علیه‌السلام: مَن بَذَلَ جُهدَ طاقَتِهِ بَلَغَ كُنهَ إرادَتِه 🔸هر که نهایت طاقت و توان خود را بکار بگیرد به نهایت آنچه اراده کرده است میرسد. 📚غررالحکم 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰از امام سجاد تا امام عسکری علیهم‌السلام؛ خط واحد مبارزه در مقابل وابستگان به قدرت 🔹حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: در روایات دیده‌ایم و خوانده‌ایم که زندگی امامان اهل‌بیت (صلوات الله و سلامه علیهم) یکسره مجاهدت و مبارزه در راه خدا بوده است. 🔹از امام سجّاد (علیه‌السّلام) تا امام یازدهم امام عسکری (علیه‌السّلام) یک خطّ واحدی وجود دارد، یک رشته‌ی ممتدی که سرتاسر تلاش است و پیکار است و مبارزه است و جبهه‌گیری در مقابل قدرت زمان است و جبهه‌گیری در مقابل وابستگان به قدرت زمان است. 📚 کتاب همرزمان حسین(علیه‌السّلام)، صفحه ۳۳۳ 🚫@bahaiyat🚫
بنام خدا مبارزه انجمن با بهاییت انجمن و روحانیت (۱۰) در کتاب خاطرات آقای سجادی ۸ یا ۹ بار این گزاره تکرار شده که روحانیت ناتوان، قاصر و یا نا وارد و در برابر بهاییت منفعل بوده است. این عادت ناپسندِ نهادینه شده میان انجمنی ها رواج دارد و علت آن مفاد دروس معارف فارسی ( متن آموزشی انجمن) و خوی خود آقای حلبی است. بارها موسس انجمن به آنها گفته شما تنها افراد نظر کرده امام زمانید و اگر آقا تشریف بیاورند شما را به کار می گیرند. طبیعیست با این تمجید ها مخاطبان چه اندازه غرّه شوند و همه را به هیچ انگارند. القصه انجمن به علل معرفت شناختی و نیز سیاسی، استراتژی حذف روحانیت از مقابله با بهاییت را اتخاذ نمود. شگفت آنکه همزمان که با بهاییت دست و پنجه نرم می کرد از ناسزا گویی به ولی نعمت خود ابا نداشت. چنانکه آقای حلبی به علمای سلف شیعه اهانت روا داشته است و طبیعی است که این خصلت به آن استراتژی ناکارآمد منجر و به ناکامی مقابله با بهاییت بینجامد. نتیجه ناکامی انجمن در قبال بهاییت به ما می آموزد که برای اکنون و آینده هرگونه مبارزه با بهاییت بدون مدیریت و پرچمداری مرجعیت و روحانیت راه به جایی نخواهد برد. ✍دکتر دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ 🚫@bahaiyat🚫
📗چرا از بهائیت برگشتم 🕸️قسمت(۷۷) 🚫@bahaiyat🚫
📗کتاب مبلغ بهایی در محضر آیت الله آقای شیخ محمد خالصی زاده پس خدا مخلوق مظهر است مظهر هم مخلوق خدا است حالا من نمي دانم مظهر كيست اگر ميرزا حسينعلي طهراني نوري باشد پس او خالق خدا است قبل از او خدا نبوده آن وقت حيرت مي كنم كه ميرزا حسينعلي را كه خلقت كرده چون خدا است ميرزا حسينعلي هم مخلوق خدا است چون خدا خالق آن است پس قبل از خدا ميرزا حسينعلي نبوده لازم مي آيد از اين فرمايشات حضرت عالي نه خدا هست نه ميرزا حسينعلي در صورتي كه به خدا معتقديم چنانچه فرموديد و ميرزا حسينعلي را خيلي ديده اند علي اي حال بنابر حرف شما خدا هم مخلوق است و هم خالق ميرزا حسينعلي هم خالق است و هم مخلوق اين يكي از چندين سئوالاتي است كه از شما كرده ام خواهش دارم قبلا نفرمائيد فعلا جواب بدهيد ما عناد نداريم مطلب داريد بفرمائيد و الا بحق اعتراف كنيد خدا همگي را توفيق دهد و هدايت فرمايد. عبدالله خان - چندين جواب در مقابل سئوالات قبل با بينه و برهان عقلي كه مكاتبه شده است برهان است بر صدق قول و جواب هاي بنده در اين صورت اين [ صفحه 20] چه بي حرمتي و بي لطفي است زيرا كه بداهت جواب هاي قبل بنده در حضور آقايان كه تشريف فرما هستند و استماع كردن شاهدي است ناطق مكرر در مكرر معروض داشتم جواب سئوالات حضرت مستطاب بندگان عالي بود مع ذالك اين قسمت را معروض مي دارم تا ثابت و مدلل و محكم بدارد 📗کتاب مبلغ بهایی در محضر آیت الله آقای شیخ محمد خالصی زاده، ص۲۳ 🚫@bahaiyat🚫
🕸ث) انكار دعاوى 🔹فداك روحى 🔸چ) نقد آثار ۲- مرحوم ميرزا صالح اقتصاد مراغى در كتاب «ايقاظ» يا بيدارى در كشف خيانات دينى و وطنى بهائيان مى نويسد: «آقاى سيد باب مى نويسد: «نظر كن در امت داود پانصد سال در زبور تربيت شدند تا آنكه به كمال رسيدند بعد كه موسى ظاهر شد قليلى كه اهل حكمت و بصيرت زبور بودند ايمان آوردند و مابقى ماندند و كل مابين خود و خدا خود را محقق مى دانستند نه اين بود كه مى خواستند مكابره با حق كنند مثل حالت خودت كه غرضت مكابره با حق نيست بلكه دوست مى دارى كه يقين حاصل نمائى و مؤمن بشوى امت داود را هم مثل خود تصور كن كه اگر يقين مى نمودند كه موسى همان پيغمبر است كه داود خبر داده احدى از امت آن خطور دون ايمان نمى كرد چگونه آنكه كافر شود و حال آنكه از يوم ظهور موسى تا اوّل اين ظهور دو هزار و دويست و هفتاد سال گذشته و هنوز در حروف زبور باقى هستند در دين خود و ما بين خود و خداى گمان مى كنند كه مثابند حال بين ما بين خود و خدائى كه ادعا مى كنند نزد يهودى‌ها لاشي ء است چگونه نزد خالق كل و همچنين نظر نموده در امت موسى پانصد سال تربيت شدند تا آنكه به كمال رسيدند و آنچه وعده داده بود موسى به ايشان از ظهور عيسى ظاهر شد و قليلى كه از اهل حكمت و بصيرت بودند ايمان به عيسى آورده مابقى همه كمال جد و جهد را نمودند و ما بين خود و خدا مى خواستند كه به آنچه موسى گفته ايمان آورند ولى يقين ننمودند و ماندند كه تا الان مانده اند و هنوز منتظرند پيغمبرى را كه موسى خبر داده و بين خود وخداى خود را مثاب مى دانند 📗 بهائیان، نجفی، محمد باقر،ص۲۷۹ 🚫@bahaiyat🚫
💫 اثبات کفر بهائیان در مناظره با یک مبلغ بهائیت کارشناس نقد بهائیت در مناظره با یکی از مبلغان بهائیت به پرسش وی درباره دلایل کافر بودن بهائیت پاسخ می دهد. حجت الاسلام عبدالقادر همایون، کارشناس نقد بهائیت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، به بیان خاطره ای از مناظرات خود با بهائیان پرداخت و گفت: معمولاً آخرین حربه تبلیغی بهائیان در گفتگوها و مناظرات پدیده ای است به نام مظلوم نمایی. وی ادامه داد: سال 1386 خبر دادند خانم روانشناسی به روستایی در نزدیکی تخت جمشید رفت و آمد دارد و تحت عنوان کلاس های تربیتی و روانشناسی به القای تعالیم بهائیت برای زنان روستا می پردازد. بعد از پیگیری و شنیدن فایل صوتی جلسات مشخص شد که ایشان خانم فریبا . خ همسر آقای بابک . ص هستند که روزی در دانشگاه شیراز با وی یک بحث علمی کاملی را داشتیم ضمناً آقا بابک فوق لیسانس عمران دارند و در لجنه دانش افزایی بهائیان شیراز فعالیت داشتند. مسؤولان شورای روستا تمایل داشتند برای رفع ابهام جلسه ای با حضور این خانم در روستا و در همان کلاس ایشان برگزار شود. چون ایشان موضوع بحث را تعالیم بهائیت قرار داده بودند طبق معمول جلسه در ساعت خود شروع و هر یک از شبهات بهائیت پاسخ داده شد. بعد از اتمام سؤالات ایشان من از وی خواستم که یکی از جملات عبدالبهاء را در مورد فرق سیاهان آفریقا و آمریکا برای جمع توضیح دهند تا بیشتر با تعالیم بهائیان آشنا شویم. در این هنگام ایشان جوابی دادند که حیرت جمع را از این همه آگاهی و دقت در پاسخگویی برانگیخت. ما گفتیم معنای این عبارت که عباس افندی می گوید سیاهان آفریقا گاوهایی هستند در صورت بشر و سیاهان آمریکا متمدن و باهوش و بافرهنگ، چیست؟ فریبا در جواب گفتند پاسخ واضح است. چرا شما ما را کافر می دانید درحالی که ما هم رنگ و هم نژاد و هم شهری شما هستیم؟ چه باید در جواب وی می گفتم؟ یاد موقعی افتادم که در خلوت خودم می گفتم، خدای من، این مبلغان بهائی نمی فهمند و یا خود را به نفهمیدن زده اند. یاد این جمله افتادم که کسی که خود را به خواب زده باشد نمی شود بیدار کرد. اما بالأخره باید جوابی می دادم. یا باید دلایل دینی خودم را می گفتم که شاید برای یک بهائی کافی نباشد و یا باید مثل همیشه گذری بر کلام سران خودشان یعنی باب و بهاء داشته باشم. اما این بار نمی دانم چرا از خودش پرسیدم. خانم گرامی، جواب حلی می خواهید و یا نقضی؟ سکوت لحظه ی عمیقی جلسه را فراگرفت. شاید فریبا داشت با خودش فکر می کرد جواب حلی؟ جواب نقضی؟ چرا توی جلسات تبلیغی این چیزها را به ما نگفته بودند؟ اصلاً معنا و فرق این دو چیست؟ شاید دلم برایش سوخت. نمی دانم اما سکوت را شکسته و ادامه دادم، دوست دارید که جواب را از منابع دینی خودمان دهم و یا از منابع اصلی و نوشته های رهبران خود؟ علی محمد شیرازی را قبول دارید؟ میرزا اسدالله مازندرانی یکی از سه نویسنده برتر بهائی را چطور؟ کتاب اسرار الآثار را خوانده اید؟ و اما یخ ایشان هم باز شد و گفت ایشان موعود اسلام و مبشر حضرت بهاءالله پیامبر دیانت بهائی است. مگر می شود ما بهائیان ایشان را قبول نداشته باشیم. کتاب اسرار الآثار نیز نوشته مبلغ بزرگ جناب فاضل مازندرانی و محل رجوع بهائیان است. همین اقرارها کافی بود تا بنده جلد اول این کتاب را از درون کیف خود بیرون آورده و صفحه 182 آن را در پیش روی آن قرار دهم. فقط خدا کند مبلغ بهائی دارای مدرک لیسانس روانشناسی بتواند از عهده یک ترجمه ساده عربی سربلند بیرون آید. جناب فاضل مازندرانی در این سند به نقل از علی محمد شیرازی می نویسد: و أشهد أن بعد الأبواب الأربعه لیس له باب ...... و من انکر أحدا منهم فقد کفروا کان من الخاسرین. سؤال چی بود؟ چرا شما، ما بهائیان را کافر و نجس می دانید؟ علی محمد شیرازی رهبر شماره یک شما و مبشر جناب پیامبرتان می گوید موعود شیعیان محمد بن الحسن هست چهار نائب دارد بعد از ابواب اربعه امام عصر دارای بابی نیست و کسی که یکی از نواب اربعه را انکار نماید کافر شده و از خاسران خواهد بود. حال این سؤال مطرح است که نواب اربعه پیشکش. شما آیا خود حضرت را قبول دارید؟ ازاین رو شما کافر هستید چون علی محمد باب شما را کافر دانسته. چون کسی که قبر او را به عنوان مقام حضرت أعلی پذیرفته اید هر منکر حضرت را کافر دانسته اند. کافر و زیانکار. /302/919/ب 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 وسواس 🔸 پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم: هر گاه بنده ای بگوید : ⚜️ اَعوذُ بِاللهِ السّمیعِ العلیمِ من الشّیطانِ الرجیمِ و اعوذُ بِاِلله اَن یَحضُرونِ اِنّ اللهَ هو السّمیعُ العَلیم، وسواس شیطان از او برطرف می شود. 📚 کنز العمال/خبر۱۲۶۶ 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔯 یهودیان، دشمنانی ترسو و غیر متحد سوره مبارکه حشر آیات ۱۴ و ۱۵: ❇️ (یهودان از ترس) بر جنگ با شما جمع نمی‌شوند مگر در قریه‌های محکم حصار یا از پس دیوار (دشمنی مکر و حیله و جاسوسی)، کارزار بین خودشان سخت است، شما آنها را جمع و متّفق می‌پندارید در صورتی که دلهاشان سخت متفرق است، زیرا آن قوم دارای فهم و عقل نیستند ﴿۱۴﴾ مثل حال اینان هم مانند همان قوم کافر پیشین است (یعنی یهود قینقاع یا کفّار بدر) که (در دنیا) بدین زودی کیفر کردارشان را چشیدند و (در قیامت) هم عذاب دردناک بر آنها مهیّاست. ﴿۱۵﴾ 📜 لَا يُقَاتِلُونَكُمْ جَمِيعًا إِلَّا فِي قُرًى مُحَصَّنَةٍ أَوْ مِنْ وَرَاءِ جُدُرٍ ۚ بَأْسُهُمْ بَيْنَهُمْ شَدِيدٌ ۚ تَحْسَبُهُمْ جَمِيعًا وَقُلُوبُهُمْ شَتَّىٰ ۚ ذَٰلِكَ بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لَا يَعْقِلُونَ ﴿۱۴﴾ كَمَثَلِ الَّذِينَ مِنْ قَبْلِهِمْ قَرِيبًا ۖ ذَاقُوا وَبَالَ أَمْرِهِمْ وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ ﴿۱۵﴾ 🏷 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥بابی متمدن یا بابی تروریست 🔺زمانی در ایران، لقب بابی، مترادف با تروریست به کار می‌رفت. 🔻اما اینک بهائیت به دنبال سفیدشویی و مظلوم نمایی برای فرقه تروریستی بابی است! 📎 📎 📎 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سیمین فهندژ و جرم بهائیان 🔺سیمین فهندژ نماینده تشکیلات بهائیت در گفتگو با بی‌بی‌سی، مدعی شد بهائیان در ایران، به جرم عقیده بازداشت می‌شوند! 🔻اما واقعیت ماجرا چیست؟ 📎 📎 🚫@bahaiyat🚫
سلام وقتتون بخیر.ممنون از کانال خوبتون.اگر امکان داره کتابهایی در این زمینه معرفی بفرمایید.و درصورت امکان فایل کتاب به اشتراک بزارید ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ سلام علیکم 🔹https://eitaa.com/bahaiyat/2182 🔸https://eitaa.com/bahaiyat/1822 🔹https://eitaa.com/bahaiyat/1524 🔸https://eitaa.com/bahaiyat/1812 🔹https://eitaa.com/bahaiyat/1159 🔸https://eitaa.com/bahaiyat/593 🔹https://eitaa.com/bahaiyat/407 🔸https://eitaa.com/bahaiyat/390 🔹https://eitaa.com/bahaiyat/1386 🔸https://eitaa.com/bahaiyat/377 🔹https://eitaa.com/bahaiyat/298 🔸https://eitaa.com/bahaiyat/187 🔹https://eitaa.com/bahaiyat/183 🔸https://eitaa.com/bahaiyat/139 🔹https://eitaa.com/bahaiyat/120 🔸https://eitaa.com/bahaiyat/51 🔹https://eitaa.com/bahaiyat/28 🔸https://eitaa.com/bahaiyat/4183 🚫@bahaiyat🚫
📗معرفی کتاب ⭕️زرسالاران بهایی و رژیم پهلوی 📝نویسنده: دکتر رضا قریبی 📓چاپ اول: ۱۴۰۳ 📇ناشر : پژوهشکده تاریخ معاصر 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تلاش بهائیت برای اشغال ایران 🔺چه واژه ارض موعود ی که صهیونیست‌ها برای فلسطین به کار می‌بُردَند و چه اصطلاح مهد امرالله که بهائی‌ها برای ایران به کار می‌برند، همه نشان از چشم داشت این دو گروه، به فلسطین و ایران دارد. 🔻امام خمینی با اعلام خطر از نفوذ صهیونیست در لباس بهائیت هشدار داد، دیری نخواهد پایید که بهائیت با تکرار تراژدی صهیونیست‌ها در فلسطین، ایران را قبضه خود کرده و مسلمان‌ها را از هستی ساقط خواهد کرد. 📎 📎 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بنام خدا مبارزه انجمن با بهاییت همایش ها و کنگره های بهایی (۱۱) انجمن در قبال همایش ها و کنفرانس های منطقه ای و جهانی بهاییت نیز کاری از پیش نمی برد. چنانکه برای نمونه در قبال گردهمایی ۱۵ هزار بهایی از سراسر جهان در اردیبهشت سال ۱۳۴۲ در لندن سکوت اختیار کرد. خصوصا سکوت انجمن از این جهت شگفت آور بود که " دو هزار زن و مرد بهایی ایران ... راه لندن را پیش گرفتند. ... تعداد ایرانی ها [به نسبت] بیش از سایر ممالک می باشد..." (اخبار امری، ش ۲-۳اردیبهشت- خرداد ۱۳۴۲،ص: ۱۹۹) انجمن حجتیه در قبال این نوع گردهمایی بهاییت امکان اقدامی نداشت و نتوانست کوچکترین خللی بر سر راه اعزام این عده فراهم آورد و یا رژیم پهلوی را از کمک های مالی و تدارکاتی بی دریغش برای این سفر دو هزار نفره منصرف کند. این جلسه لندن اعلان تاسیس بیت العدل به عنوان عالیترین مجمع راهبری جدید بهاییت را بر عهده داشت. در مورد سایر همایش های جهانی یا منطقه ای فرقه نیز که مجمع تصمیمات کلان فرقه در سطح منطقه و یا جهان بود، انجمن حجتیه راهبردی نداشت. ✍دکتر دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹 امیر المومنین امام علی علیه السلام: 🔸او که خاتم پیامبران بود، بخشنده ترین، پرحوصله ترین، راستگوترین، پایبندترین مردم به عهد و پیمان، نرم خوترین و خوش مصاحبت ترین مردم بود. 💐سالروز ولادت رسول اکرم و پیامبر رحمت، حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) و امام جعفرصادق(علیه السلام) را تبریک می‌گوییم. 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا