eitaa logo
فرقه های عجیب و جهان ماوراء
5.9هزار دنبال‌کننده
10.4هزار عکس
1.4هزار ویدیو
192 فایل
آشنایی با فرقه های عجیب ادیان و مذاهب – عرفان های کاذب مهدویت – مدعیان دروغین مهدویت آئین ها– جشنها و مراسم عجیب عجایب جهان باستان- فرازمینیها و اتفاقاتی که توضیحی بر تبادل 👇👇 @jh1397 ❌کپی مطالب و فیلم های کانال فقط با ذکر لینک و آیدی کانال مجاز است❌
مشاهده در ایتا
دانلود
@ferghe_mavara 🌸🍃 ألسَّلٰامُ عَلَیکَ یٰا عَلی اِبنِ موسَی أَلرّضٰآ أَلمُرتَضٰی 🌸🍃 آن ماه که مهر از نگاهش ریزد 🌸🍃 گلبوسه ملک به خاک راهش ریزد 🌸🍃 درجشن ولادت رضا (ع)هر که نشست 🌸🍃 ازبارش مرحمت گناهش ریزد 🌸🍃 امشب که شب خجسته میلاد است 🌸🍃 تسبیح فرشتگان مبارک باد است 🌸🍃 شاد است دل آل محمد(ص) اما 🌸🍃 بیش از همه دلها دل زهرا (س) شاد است 🌸🍃 ولادت باسعادت سلطان، امیر و ولی نعمت تمام ایرانیان، حضرت امام رضا علیه السلام مبارک به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
@ferghe_mavara 🌸🍃 ألسَّلٰامُ عَلَیکَ یٰا عَلی اِبنِ موسَی أَلرّضٰآ أَلمُرتَضٰی 🌸🍃 زائری بارانی ام آقا بدادم میرسی❓ 🌸🍃 بی پناهم، خسته ام،تنهابدادم میرسی ❓ 🌸🍃 گر چه آهونیستم اماپراز دلتنگی ام 🌸🍃 ضامن چشمان آهوهابه دادم میرسی ❓ 🌸🍃 ازکبوترهاکه میپرسم نشانم میدهند 🌸🍃 گنبدو گلدسته هایت رابه دادم میرسی ❓ 🌸🍃 من دخیل التماس رابه چشمت بسته ام 🌸🍃 هشتمین دردانه زهرابه دادم میرسی❓ 🌸🍃 میلاد عالم آل محمد، هشتمین حجت سرمد،نگین درخشان وطن، السلطان ابا الحسن، حضرت امام رضا علیه السلام مبارک باد به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
آیا « بارانهاى پیاپى » ، « جنگهاى خونین » ، « خروج یأجوج و مأجوج » و « طلوع خورشید از مغرب » از نشانه های حتمی ظهور است⁉️🔺 📝 اینجا بخوانید 🔻🔻 کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
آیا « بارانهاى پیاپى » ، « جنگهاى خونین » ، « خروج یأجوج و مأجوج » و « طلوع خورشید از مغرب » از نشانه های حتمی ظهور است⁉️🔻 قسمت (اول) 1️⃣ ♦️ در سال ظهور بارانهاى پیاپى زمین را آباد و سرسبز مى کند و وضع مردم بهتر مى شود. 🔷 امامان(ع) در تبیین نشانه هاى ظهور و خبر دادن از رخدادهاى آن روزگار از این واقعه نیز یاد کرده اند که به چند نمونه از احادیثى که در این باره رسیده اشاره مى کنیم: 🔶 شیخ مفید با بهره گیرى از روایات مى نویسد: (ثم یختم ذلـک بأربع وعشرین مطرة متصل فتحیى بها الأرض بعد موتها و تعرف برکاتها [1].) 🔷 پس پایان مى گیرد این (پدید آمدن نشانه ها) با بیست و چهار باران پیاپى که زمین را پس از آن که مرده بود زنده مى کند و برکات آن را مى شناساند. شیخ طوسى از امام صادق(ع) روایت مى کند: (انّ قدام القائم لسنة غیداقة یفسد التمر فى النخل فلاتشکوا فى ذلک [2].) 🔶 در آستانه قیام مهدى(عج) سالى پرباران خواهد بود که در اثر آن خرما بر روى نخل مى پوسد. پس در این تردیدى به خود راه ندهید. یا امام صادق مى فرماید: (واذا آن قیامه مطر الناس فى جمادى الآخرة وعشرة ایام من رجب مطراً لم یر الناس مثله فینبت اللّه به لحوم المؤمنین فى ابدانهم فى قبورهم… [3].) 🔷 و چون هنگام ظهور مهدى(ع) نزدیک شود در تمام ماه جمادى الآخر و ده روز نخست ماه رجب بارانى بر مردم ببارد که تا آن هنگام مانند آن را ندیده باشند. پس خداوند به وسیله آن گوشت بر بدن مؤمنان که در قبرهایشان خفته اند برویاند. 🔶 بارش این مقدار باران آن هم پیاپى کم سابقه و یا بى سابقه است. با این حال حمل آن بر معجزه وجهى ندارد زیرا وقوع آن به گونه عادى ممکن است. 🔷 البته احتمال دیگرى نیز وجود دارد که این بارانها همزمان و در همه جاى زمین ببارد که در این صورت مى تواند جنبه اعجاز داشته باشد [4]. 🔶 این نشانه را گرچه بزرگانى مانند: شیخ مفید شیخ طوسى و طبرسى در ردیف نشانه هاى ظهور آورده اند ولى باید توجه داشت: 🔷 اولاً روایت طبرسى و مفید مرسله است. 🔶 ثانیاً جمله (فینبت اللّه به لحوم المؤمنین) در ذیل روایت طبرسى نشان مى دهد که مربوط به برپایى قیامت و زنده شدن مردگان است. 🔷 و ثالثاً روایت شیخ طوسى نیز ضعیف است زیرا در سند آن على بن ابى حمزه [5] قرار دارد که از واقفیه است. ♦️ بنابراین اثبات چنین نشانه اى براى ظهور به استناد این گونه روایات مشکل است. 🔷 البته از مجموع این روایات و سخنانى که در این باب گفته اند با توجه به این که دوران ظهور آغاز سامان یافتن امور و از بین رفتن مشکلات است احتمال مى رود که از نظر طبیعى شرایط مساعدى پیش مى آید تا سال ظهور سالى پرباران و آبادان باشد. 🔻جنگهاى خونین 🔷 در منابع دینى از جنگ هاى خونین و کشتارهاى بزرگ نیز به عنوان نشانه هاى ظهور یاد شده است [6]. 🔶 گویا این جنگها بین اهل باطل بر سر رقابتهاى مادى و سیاسى روى مى دهد که در نهایت بدون پیروزى هیچ یک از دو گروه و پس از برجاى گذاشتن. انبوهى از کشته ها پایان مى یابد. بروز چنین فاجعه هاى بزرگ نتیجه طبیعى فساد زمین و فراگیر شدن ظلم و جور است. 🔷 از برخى روایات استفاده مى شود که در منطقه (قرقیسا) جنگ عظیمى بین بنى عباس و مردانى رخ مى دهد که نوجوانان زورمند فرسوده و پیر مى گردد و لاشه هاى کشته ها بر روى هم انباشته مى گردد. 🔶 از قرائن و شواهد بر مى آید که این خون ریزیهاى بزرگ در همان واقعه خروج سفیانى و آشوبهاى آن زمان است و حادثه جداگانه اى نیست. ♦️ این احتمال نیز وجود دارد که منظور از این روایات درهم کوبیدن مستکبران و دشمنان حق و عدالت باشد که در زمان ظهور و به دست مهدى(ع) انجام مى شود بنابراین از وقایع دوران ظهور است نه نشانه ظهور. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
آیا « بارانهاى پیاپى » ، « جنگهاى خونین » ، « خروج یأجوج و مأجوج » و « طلوع خورشید از مغرب » از نشانه های حتمی ظهور است⁉️🔻 قسمت (پایانی) 2️⃣ 🔻خروج یأجوج و مأجوج 🔷 در برخى روایات خروج مأجوج و مأجوج از نشانه هاى ظهور دانسته شده [7] که با دقت در این روایات روشن مى شود که ارتباطى به مسأله ظهور ندارند بلکه بیشتر آنها ناظر به برپایى قیامت هستند. 🔶 دو موردى که در قرآن از خروج یأجوج و مأجوج یاد شده هم [8] هیچ دلالتى بر این قضیه ندارد. این افزون بر ضعف سند روایات این باب و ضعف دلالت و نارسایى و گاه تناقض آنهاست. 🔻 طلوع خورشید از مغرب 🔷 از جمله نشانه هاى ظهور که در روایات به آن اشاره شده طلوع خورشید از مغرب است وقوع چنین پدیده اى اگر معناى ظاهرى آن مراد باشد مستلزم در هم ریختن و از هم پاشیدن نظم جهان و تغییر در حرکت منظومه شمسى خواهد بودو این با اصول حاکم بر نظام طبیعت ناسازگارى دارد. 🔶 به طور قطع حضرت مهدى(عج) بر روى همین زمین حکومت جهانى خویش را تشکیل مى دهد [9] بر این اساس تحقق این نشانه به گونه معجزه چنانکه برخى پنداشته اند میسر نیست زیرا معجزه در محدوده نظام حاکم بر طبیعت و جهان صورت مى گیرد [10]. ♦️ به نظر مى رسد منظور از طلوع خورشید از مغرب حضرت مهدى(عج) است. 🔷 فیض کاشانى در توضیح روایتى در این زمینه مى نویسد: وکأنّه کنّى بطلوع الشمس من مغربها فى الحدیث عن ظهوره(ع) کما یظهر من بعض الأخبار [11].) 🔶 گویا طلوع خورشید از مغرب کنایه از ظهور حضرت مهدى(ع) است همان گونه که از برخى اخبار هم استفاده مى شود. 🔷 همان گونه که مرحوم فیض اشاره کرده از برخى روایات نیز این مطلب استفاده مى شود. در ذیل روایت صعصعه که این حادثه را به عنوان نشانه ظهور معرفى مى کند جمله اى است که روشنگر این معناست. 🔶 صعصعة در پاسخ فردى که از منظور امیرالمؤمنین(ع) از جمله (لاتسألونى عما یکون بعد ذلک…) پرسیده بود گفت: (ان الذى یصلى خلفه عیسى بن مریم هوالثانى عشر من العترة التاسع من ولد الحسین بن على(ع) وهو الشمس الطالعة من مغربها [12].) 🔷 کسى که حضرت عیسى(ع) پشت سروى نماز مى گزارد دوازدهمین نفر از خاندان پیامبر(ص) و نهمین نفر از فرزندان حسین بن على(ع) است و هم اوست خورشیدى که از غروبگاهش طلوع مى کند. 🔶 بر این اساس طلوع خورشید از مغرب معناى کنایى دارد و در حقیقت تشبیه شده است ظهور حضرت مهدى(عج) به طلوع خورشید از غروبگاهش. ♦️ همان گونه که خورشید پس از آن که چهره در نقاب شب فرو مى کشد دوباره پرده هاى سیاهى را مى درد و طلیعه روشن آن از کرانه هاى افق پرتوافشانى مى کند حضرت مهدى(عج) نیز پس از طى دوران محنت و محرومیت و سپرى شدن روزگار غیبت و انتظار ظهور مى کند بسان خورشیدى جهان فتنه عدالت و بستوه آمده از ظلم و ستم و بى عدالتى را با پرتو حیاتبخش عدالت زنده و روشن مى کند. پی نوشت: [1] (ارشاد ج370/1. [2] (کتاب الغیبة) شیخ طوسى 449/. [3] (اعلام الورى) 432/. [4] (تاریخ مابعد الظهور) 191/. [5] (جامع الرواة) ج547/1. [6] (بحارالأنوار) ج246/52 251 388. [7] (منتخب الأثر) 461/; (سنن ابن ماجه) ج1353/2 (صحیح مسلم) ج199/8; (کنزالعمال) ج338/14 ـ 343; (تاریخ غیبت کبرى) 526/. [8] (سوره کهف) 94/ سوره انبیاء آیه 96/. [9] (بحارالأنوار) ج194/52 (کتاب الغیبة) نعمانى 252/; (ارشاد) ج371/2. [10] (دادگستر جهان) 220/. [11] (وافى) ج446/2. [12] (بحارالأنوار) ج195/52. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
قدیمی ترین مجسمه‌های حیوانات در عربستان 🐪🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
آیا در DNA انسان پيغامی پنهان شده است⁉️🧬🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مستند: ( 11 قسمتی ) پرونده های سری بریتانیا درباره رویت‌های یوفوها 👽🛸🔺 قسمت (پایانی) 1️⃣1️⃣ ♦️ موضوع این مستند درباره رویت‌های ufo در بریتانیا و آمریکا و.. میباشد. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
@ferghe_mavara 🌸🍃 ألسَّلٰامُ عَلَیکَ یٰا عَلی اِبنِ موسَی أَلرّضٰآ أَلمُرتَضٰی 🌸🍃 میلاد هشتمین اختر تابناک 🌸🍃 آسمان امامت و ولایت بر 🌸🍃 عاشقان طریقش مبارک به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فرقه های نوظهور برای دستیابی به اهداف خود از شیوه هایی مختلف و متعدد استفاده میکنند 🕉☯️🔯☸️🔻 قسمت (اول) 1️⃣ ♦️ در طول تاریخ افراد زیادی با ادعای پیغمبری (مانند مسیلمه کذاب ) امامت (مثل جعفر کذاب ) ارتباط با امام زمان (عج )و غیره به دنبال سوء استفاده از احساسات معنوی و مذهبی مردم بوده اند . 🔷 در عصر ما نیز این موضوع در قالب مدعیان عرفان ظاهر شده و البته بسیار پیجیده تر از گذشته می باشد . 🔶 به ویژه این که جهان وارد دوره ای شده که مردم در حال بازگشت به معنویت می باشد (هر چند عده ای در این میان بی راهه را انتخاب کرده اند ) و این امر باعث افزایش سر بر آوردن مدعیان دروغینی شده که مخاطبان زیادی را جذب کرده اند . 🔷 مطابق با برخی از آمارها تعداد فرقه های عرفانی نوپدید در سال 1991 بالغ بر 300 تا 350 مورد بوده است. 🔶 این در حالیست که مطابق با آمار ارائه شده توسط سایت ویکی پدیا، شمارگان این فرَق در حدود سال 2008 و 2009 ، به 2500 مورد رسید در سال ۲۰۱۰ برخی از کارشناسان صحبت از وجود ۱۰هزار فرقه به میان آورده‌اند،و در حال حاضراین تعداد این فرقه ها چند برابر شده. 🔷 بنابر اطلاعات موجود استکبار به دلیل ناامیدی از دین ستیزی ایرانیان به فرقه سازی ، ایجاد و حمایت از نحله های انحرافی پرداخته است . 🔶 گسترش روز افزون فرقه های نوظهور و تبلیغات فرقه های انحرافی قبلی مانند وهابیت ،بهائیت ،تصوف و..... مؤید تلاش مستمر و پیگیر دشمنان در این عرصه بوده و عدم چاره اندیشی در این حوزه وضعیت تهدید زایی موجود را به شکل جبران ناپذیری تشدید خواهد کرد . 🔷 از این رو موضوع رواج نحله ها و عرفانهای کاذب در جامعه و جذب افراد نا آگاه در این گرداب از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است . 🔶 گسترش نحله های انحرافی و عرفان های کاذب در واقع امنیت دین و فرهنگ جامعه را هدف قرار داده و زمانیکه پای بیگانگان در میان باشد می تواند باعث اخلال در امنیت ملی نیز بشود. ♦️ در همین راستا این نوشتار در نظر دارد روشهای تبلیغ اینگونه فرقه ها را بازشناسی کند . 🔻 شیوه های تبلیغ معنویتهای نوظهور 🔷 معنویت های نوین برای دستیابی به اهداف خود از شیوه هایی مختلف و متعدد استفاده میکنند، به این بیان که هر فکر و عقیده ای که بخواهد جای خود را در بین مردم یک منطقه باز کند، می بایست؛ برای تبلبغ خود حرکتی مؤثر داشته باشد. 🔶 امروزه وقتی کالایی جدید به بازار می آید، در ابتدا تبلیغات گسترده و فراوانی را از آن کالا شاهدیم، تا این کالا را برای مردم معرفی کرده و بشناسانند. 🔷 در مورد عرفان های نوظهور نیز کار به همین شکل پیش می رود، یعنی آنها هم برای پذیرش مردم نسبت به خود نیاز به تبلیغ دارند. 🔻 اما شیوه های تبلیغ عرفان های التقاطی و کاذب اشکال مختلفی دارد که به بررسی برخی از آنها می پردازیم. 🔻 تبلیغ بهترین بودن 🔷 امروزه در دنیای تبلیغات شاهد هستیم که؛ وقتی کالایی مورد تبلیغ واقع میگردد، آن کالا به عنوان بهترین در مورد خودش معرفی میگردد، به عبارت دیگر میخواهند این گونه تبلیغ کنند که؛ این جنس در برابر هم جنس های دیگرش از همه بهتر است. 🔶 در معنویت های نوظهور نیز شاهد چنین مطلبی هستیم که؛ هر کدام از آنها راه و روش خود را بهترین راه برای رسیدن به مقصود می دانند حال یا با نفی و نقد روشهای متداول و یا بدون آن. 🔻 باور ستیزی 🔷 یکی دیگر از راه های تبلیغ معنویت های نو پدید، باور ستیزی است، باور و اعتقادات مردم چیزیست که؛ مردم با آن زندگی میکنند و همیشه برای آن هزینه هایی هم پرداخت کرده اند، و این باورهاست که مردم را برای حفظ آن به جبهه و جنگ می کشاند، کتاب و مقاله می نویسند و ... 🔶 اما اگر بشود این باور را از مردم بگیرند، میتوانند عقیده و باور جدید را به آنها تبلیغ کنند. ♦️ از این رو معنویت های نوین به دنبال باور ستیزی و مقابله با آنچه که به عنوان عقیده و باور نزد مردم است می پر دازند، آن هم با تردید افکنی و ایجاد شک و شبهه در آنچه که باور مردم است. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
فرقه های نوظهور برای دستیابی به اهداف خود از شیوه هایی مختلف و متعدد استفاده میکنند 🕉☯️🔯☸️🔻 قسمت (دوم) 2️⃣ 🔻 مذهب ستیزی 🔷 نفی آنچه خود نیافته و مورد قبول مردم است، از دیگر شیوه های تبلیغ عرفان های نو ظهور است، به دلیل اینکه آنها برای رسیدن به اهداف خود با موانعی بزرگ روبرو هستند، که یکی از آن موانع، چیزهایی است که مردم به عنوان مذهب و دین قبول دارند. 🔶 آنچه مردم به عنوان خدا، پیغمبر و کتاب آسمانی پذیرفته اند، از موانع رسیدن به اهداف آنها محسوب می شود، به همین دلیل به دنبال نفی آنها بر آمده و با کی گفته؟ و کی دیده؟ و ... ؟ به دنبال رد کردن آنها بر می آیند. 🔻 روش تبليغی تهاجمی 🔷 القاء و ايجاد شبهه با توجه به ویژگی های شبهه(1.هجومی است و تخریب کننده 2. در فضای غیر پاسخگو رشد کرده و مانع پاسخ گویی به موقع می شود3.خودش را با زمان هماهنگ می کند.) یکی دیگر از روش های تبلیغی معنویت های کاذب می باشد. 🔻 روش (چهره به چهره) 🔷 در این شیوه، مبلغان فرقه های انحرافی آرای خود را بی واسطه به مخاطب ارائه می کند و طرفین به طور مستقیم به تفهیم و تفاهم می پردازند. 🔶 روش تبلیغ گسترده در پوشش هیئت های پزشکی، بهداشتی، علمی، پژوهشی، نظامی، جهانگردی، روزنامه نگاری، شرکت های بازرگانی، مؤسسه های خیریه و انجمن های حمایتی و خدماتی پوشش به تناسب نیاز 🔷 روش نفوذ در محافل فرهنگی (فرهنگ سراها ،هیئات و مدارس و...) 🔶 نزدیک شدن به تهیدستان و ضعفا با تبلیغ عدالت اجتماعی و القاء جنگیدن به خاطر عدالت 🔷 روش جذب افراد ثروتمند و مشهور که به علل مختلف روانى، اجتماعى، فلسفى، مذهبى، سیاسى گرایش به این فرقه ها پیدا می كنند و ثروت و شهرت آنها سبب می شود افراد بیشترى به این گروه و یا فرقه بپیوندند. 🔶 تامين مايحتاج مريدان و تطميع جوانان با پول مواد مسكن و تامين اسباب عيش و نوش آنها 🔻 ادعاهاي گزاف و دروغ پردازي هاي بزرگ 🔷 مانند : ادعاي كرامت و معجزه ادعاي دانستن اسرار و رموز هستي و كشف اسرار و رازهاي مگو تسلط بر علوم غريبه و دانستن خواص حروف و اعداد و جداول 🔶 تفسير به راي قرآن و منابع مذهبي و بدعت در انجام مناسك ديني و صدور فتواهاي من درآوردي مانند خواندن نماز به زبان فارسي و يا تركی كامل آن در مواقع تشخيص مراد. 🔻 القاء شک و تردید 🔷 از دیگر روشهای تبلیغ معنویت های نوین این است که؛ سعی میکنند مخاطبین خود را با استفاده از شک و تردید نسبت به آنچه تا کنون قبول داشتند، به سمت و سوی خود کشانده و مخاطب را قانع کنند که، برای رسیدن به اهداف معنوی راهی که تا کنون میرفتی درست نبوده، و اکنون راه درست را آنها ارائه میدهند. 🔶 انسان مردد همیشه در سر دو راهی می ماند و نمی تواند حرکتی انجام دهد، درست است که شک، راه رسیدن به حقیقت است، اما ماندن در شک انسان را نابود می کند. 🔷 به همین دلیل برخی از این فرقه ها به دنبال این هستند که، با مقدس نشان دادن شک و تردید، انسان را در آن نگه داشته تا به اهداف خود برسند. 🔻استفاده از جذابیت ها 🔷 اما مهمترین راه تبلیغ تعداد زیادی از این نحله ها، استفاده از مواردی است که بین جوانان جذابیت داشته و به آن علاقه نشان می دهند، که بوسیله آن سعی در تبلیغ افکار خود دارند، مانند؛ ارتباط بین زن و مرد، موسیقی، روابط آزاد و .... 🔶 ابزاری که عموما برای تبلیغ افکار و عقاید خود از آنها استفاده میکنند، معمولا ابزاری است که در دسترس مردم بوده و مردم روزانه از آنها بارها و بارها استفاده میکنند، مانند: 🔻 نوع پوشاک و ظاهر مردم ♦️ پوشش انسان خبر از بخشی از تفکر او را می دهد و چند سالی است که برای تبلیغ برخی از افکار معنوی نوین از پوشاک استفاده شده است. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
« کومبهالگاره » دیوار عظیم هند 🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
دورترین مناطق کیهان از ما چقدر فاصله دارند⁉️🛰🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
فرقه های نوظهور برای دستیابی به اهداف خود از شیوه هایی مختلف و متعدد استفاده میکنند 🕉☯️🔯☸️🔻 قسمت (سوم) 3️⃣ 🔻 اینترنت 🔷 فضای مجازی برای تبلیغ و فعالیت عرفانهای نو ظهور فضایی پر استفاده می باشد. تعداد سایتها و وبلاگهای مربوط به این حوزه مطابق با داده های رسمی به صدها سایت وبلاگ رسیده. 🔻 لوازم خانه 🔷 ورود لوازم منزل از غرب و استفاده آنها در تمام منازل، یکی دیگر از شیوه های تبلیغ به شمار می رود، به دلیل اینکه هیچ وسیله ای به کشور ما وارد نمیشود، مگر این که با خود فرهنگ خاصش را نیز می آورد. 🔻 دکوراسیون محل کار و خانه 🔷 شیوه چینش محیط زندگی و کار، که از یک تفکر و اندیشه خبر میدهد نیز، میتواند در انتقال عقاید و افکار مؤثر باشد اینکه چینش مکانی به سبک اروپایی و یا آمریکایی باشد مطمئنا در پذیرش عقیده متناسب با آن، بی تأثیر نخواهد بود. 🔻 کتاب 🔷 اصلی ترین راه انتقال و تبلیغ معنویت های نو ظهور کتاب های آنهاست. تعداد نشریات ( تخصصی و غیر تخصصی ) مربوط به این حوزه به مرز صدهاعنوان رسیده است . 🔻 صدا و سیما 🔷 گاهی اوقات صدا و سیمای ما نیز ناخواسته و به علت عدم آگاهی کافی در مواردی، مبلغ برخی از این عرفانها می گردد. 🔻 لوازم و مدلهای آرایش 🔷 از آنجا که برخی از معنویت های نوین صاحب سبک و مدل خاصی در آرایش می باشند، شکل و مدل آرایش سر و صورت نیز از روشهای مطرح شدن و تبلیغ این عرفانها به شمار می رود. 🔻 ماهواره 🔷 ماهواره و تعدد شبکه ها و نبود محدودیت پخش در آن، نیز خود وسیله ای مناسب برای تبلیغ معنویتها شده است. 🔶 شبکه ها فارسی زبانی که مکتب و آیین خود را تبلیغ کرده و به خیال خود اسلام و مسلمانی را زیر سوال می برند. 🔷 پخش فیلم و سریالهای مختلف با زبان فارسی که به هدف انتقال عقاید و افکار آنها صورت میگیرد. 🔻 موسیقی 🔷 موسیقی ابزاری است که امروزه مرز خاصی را نمی شناسد و مخاطبین جوان زیادی نیز دارا می باشد. 🔶 برای مثال ترفندی که سیتنیست‌ها برای جذب افراد به ویژه نسل جوان و نوجوان به سوی مرام فکری خود به کار گرفتند ترویج موسیقی متال بود و از این راه توانستند نه تنها طیفی از جوانان و نوجوانان بلکه گروهی از افراد تحصیل کرده را به سمت خود کشانده و ذهن آنان را آماده دریافت برنامه‌های بعدی خود کنند. 🔷 آنها برای ترویج این نوع از موسیقی، از اینترنت و اماکن توزیع سی‌دی و کاست نهایت استفاده را بردند. جالب اینجا بود که کتاب‌هایی با عنوان اشعار موسیقی متال از سوی وزارت فرهنگ وقت مجوز انتشار پیدا کرد. 🔻 ترویج و تبلیغ آرم و نشانه : 🔷 ترفند شیطان‌پرست‌ها برای یارگیری، تبلیغ و توزیع گسترده آرم‌های فرقه شیطان‌پرستی(چشم، مثلث، هرم، حرف ایکس، صلیب شکسته، عقرب و اسکلت سر انسان) در قالب گردنبند، انگشتر، دستبند و طرح روی لباس که بسیاری را ناخواسته و به صورت اتفاقی به خواسته‌های این گروه نزدیک کرد. 🔶 ترویج این آرم‌ها و مدل‌های ویژه، امری هوشمندانه بود چرا که نسل جوان و نوجوان همیشه از پدیده‌های جدید استقبال می‌کند و به علت کم تجربگی و ناآگاهی به راحتی تن به پذیرش امور تازه می‌دهد. 🔷 انتقال حس شخصيت كاذب به مريدان با دادن سفارت و ماموريت هاي خاص به هر مريد 🔻 روابط بین زن و مرد 🔷 استفاده از روابط دختر و پسر با استفاده از سایت‌های و شبکه های مجازی دوست یابی برای ترویج و تبلیغ روابط ... از گلوگاه های نفوذ و ترویج فرقه های انحرافی شده است 🔻 برگزاری اردو های مختلط: 🔷 اردوهاي مختلط با تشويق جوانان به ارتباطات آزاد جنسي و توصيه به زنان براي كشف حجاب در مراسمات جذابیتی برای جذب جوانان به معنویت های کاذب شده است. 🔶 استفاده از اماکن ورزشی و به ویژه ورزش های رزمی ♦️ بهره بردن از ابزارهای مادی (توهم زا) برای بی خیالی و ... به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻
فرقه های نوظهور برای دستیابی به اهداف خود از شیوه هایی مختلف و متعدد استفاده میکنند🕉☯️🔯☸️🔻 قسمت (پایانی) 4️⃣ 🔻 برپایی پارتی‌های مختلط : 🔷 که در باغ‌های اطراف کرج، تهران، شیراز و در برخی منازل شمال شهر پایتخت برگزار می‌شد و هنوز هم برگزار می‌شود. 🔶 لفاظي و سخنوري و سوء استفاده از قدرت بيان خود در جذب مخاطب 🔷 ترویج بی بند و باری و آزادی های جنسی برای پر کردن خلاء معنوی جوانان 🔶 (پائولوکوئلیو در کتاب بریدا می نویسد:«براي تحقق تشرف، بايد با اين نيرو آشنا شوي. بقيه چيزها نيروي جنسي ساحران، به استادان بزرگ تعلق دارد و پس از مراسم با آنها آشنا مي‌شوي. پس چطور با آن رو به رو شوم؟ يک فرمول ساده است ... 🔷 فرمول اين است در تمام مدت رابطة‌ جنسي، از حواس پنجگانه‌ات استفاده کن. اگر در لحظة اوج لذت جنسي، همة اين حواس با هم از راه برسند، براي تشرف پذيرفته مي‌شوي. بريدا، ص192، 193.) 🔶 اوشو سکس را امري مقدس و مهم‌ترين نيروي زندگي دانسته و همگان را از نکوهش سکس بر حذر داشته و معتقد است که همة دگرگوني‌هاي زندگي از طريق اين نيرو رخ مي‌دهد. 🔷 اوشوسکس را مقدمة عبادت مي‌داند، البته نه هر سکسي را؛ بلکه سکسي که از روي شور و سرخوشي باشد! چنين سکسي است که مولِد عشق است و عشق نيز مولِد عبادت است. 🔶 اوشو، سکس را تنها در ارتباط با غير هم‌جنس خلاصه نمي‌کند؛ بلکه همجنس‌بازي را نيز تقديس مي‌کند. و بهترين مکان براي دين‌شناسي و خداشناسي را کاباره‌ها مي‌داند و نه کليساها و مساجد!الماس‌هاي اشو، ص383. و ص126. 🔷 شناسايي و جذب افراد ساده لوح و زودباور با استفاده از روانشناسان و متخصصان روابط جهت جذب 🔶 به عنوان مثال آنها می آموزند که چگونه اشخاص را با شیوه روانشناسی به زیر گروه های متفکر و آینده نگر، احساسی، کاری و اعتقادی دسته بندی کنند؛ 🔷 زیرا آن دسته از افراد که اهل اندیشیدن و تفکر و تعقل هستند از طریق ذهن و مطالعه با زندگی برخورد می کنند و به همین راحتی به القائات واکنشی نشان نمی دهند. 🔶 بنابراین ابتدا به باورهای این دسته حمله کرده و آن را مخدوش می سازند و سپس از طریق استدلال و وا داشتن افراد به تفکر در موارد مطروحه، زمینه جذب آنها را فراهم می آورند. 🔷 افراد احساسی نیز چون در افکار و احساسات خود تعادل ندارند از این رو نمی توانند کنترل درونی خویش را به راحتی در دست گیرند به همین خاطر عوامل خارجی تأثیر بیشتری بر روی این افراد می گذارند. 🔶 به خاطر وجود این ویژگی است که سرکرده فرقه ها راحت تر از دیگر گروه ها بر روی این دسته از افراد جامعه تأثیر گذاشته و آنها را جذب فرقه خود می کند. 🔷 مثلا می توان به جمعیت خانم هایی که توسط پیمان فتاحی فریب داده شده و جذب فرقه رام الله شده اند اشاره کرد. 🔶 گروهی به دلیل پیش فعالی و علاقه وافر به فعالیت های فیزیکی، از دسته دیگری از افراد جامعه هستند که در صورت مستعد بودن برای جذب، مورد هدف فرقه ها قرار گرفته و با فشارهای روانی حساسیت آنها را برمی انگیزند تا بتوانند پس از جذب از نیروی قابل ملاحظه آنها بهره گیری کنند. 🔷 افراد اعتقادی چون معتقد به معنویات هستند و گرایش به آن دارند و بدنبال ایجاد فضای معنوی در زندگی خویش هستند بنابراین سعادت و خوشبختی خود را از خدا می طلبند. 🔶 جذب این افراد برای برخی فرقه ها آسان به نظر می رسد لذا کافی است که از سوی شکارچیان فرقه به آنها به گونه ای القاء شود که می توانند خواسته خود را در بین آنها بیابند. بدینوسیله این دسته از افراد جذب این گونه فرقه ها می شوند. 🔷 دادن اذكار و اوراد غير ماثور و ختومات عجيب و غريب و توزيع دستورالعمل هاي غيرشرعي و به ظاهر جذاب 🔶 چشم بندي كف بيني رمالي و انجام امور خارق العاده و يا غير عادي نما مانند احضار اجنه و تسخير ارواح ♦️ استفاده از راه جادو و شگردهای «هیپنوتیک» بر روح و فکر افراد از دیگر شگردهای عرفان های کاذب و فرقه های انحرافی است. #فرقه_های_عجیب به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
جزیره « کرت » پذیرای اولین تمدن اروپا 🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
کشف لوح سنگی در سایت « ال اچیوتال » قوم مایا 🔺 به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
آیا روح انسان جاودانه است ⁉️🔺 📝 اینجا بخوانید 🔻🔻 کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
آیا روح انسان جاودانه است⁉️🔻 ♦️ همانطور که می‌دانید، واقعیت وجودی انسان، به دو قسمت مادی (جسمی) و غیرمادی (روحی) تقسیم می‌شود. 🔷 بحث در مورد روح، مسئله جاودانگی و یا محدودیت عمر آن، داستانی بی پایان در طول قرن‌های اخیر بوده و به موضوع مورد علاقه بسیاری از متفکرین تبدیل گشته است. 🔶 ماهیت مرموز روح از جهات مختلف علمی بسیار جذاب است و سوالات بسیاری را برای ما به وجود می‌آورد. اما اکنون گروهی از محققین بر این باور هستند که توانسته‌اند در نهایت یک پاسخ قطعی برای آن ارائه کنند. 🔷 در این نظریه‌ی علمی، دانشمندان سعی بر آن دارند که مسئله بازگشت روح به دنیا پس از مرگ را به اثبات برسانند. 🔶 بر اساس گفته‌های دانشمندان حاضر در این مطالعه، مغز انسان در واقع یک کامپیوتر بیولوژیکی و “آگاهی انسان” همانند یک نرم افزار است که توسط کامپیوتر کوانتومی موجود در مغز شکل می‌گیرد. از این رو ذهن انسان بعد از مرگ به موجودیت خود ادامه خواهد داد. 🔷 در نتیجه‌ی این مطالعه، دانشمندان بر این عقیده بوده‌اند که روح انسان بعد از مرگ، از بین نخواهد رفت و مجددا به دنیا باز می‌گردد. 🔶 اما هنوز برای اثبات بازگشت روح به دنیا پس از مرگ زود است؛ از این رو دانشمندان به ارائه دلایلی محکم‌تر پیرامون محوریت این مطالعه پرداخته‌اند. 🔻 اثبات بازگشت روح به دنیا پس از مرگ با تعاریف جدید از سلول‌های مغز! 🔷 از سال 1996، دکتر استورات هامروف (Stuart Hameroff) به عنوان یک فیزیکدان آمریکایی و همچنین بازنشسته‌ی گروه روانشناسی و بیهوشی، به همراهی دیگر فیزیکدان آمریکایی از دانشگاه آکسفورد با نام راجر پنروز (Sir Roger Penrose)، بر روی تئوری کوانتومی “آگاهی” کار کرده‌اند، آنان بر این باورند که روح در میکروتوبول‌های سلول‌های مغز نگهداری می‌شود. 🔶 این تئوری تحریک آمیز نشان می‌دهد که روح انسان در سلول‌های مغز و در ساختاری در درون آنان با نام میکروتوبول‌ها موجودیت دارد. 🔷 علاوه بر این، دانشمندان استدلال می‌کنند آنچه که انسان‌ها به عنوان “آگاهی” می‌شناسند، در واقع نتیجه‌ای از اثرات “گرانش کوانتومی” است که داخل میکروتوبول‌های سلول‌های مغز قرار گرفته‌اند. 🔶 این نظریه توسط دانشمندان مذکور، با عنوان تقلیل عینی هماهنگ (Orchestrated Objective Reduction) و یا به طور خلاصه ارک-ار (Orch-OR) نام‌گذاری گردیده است. 🔷 این تئوری می‌تواند وضعیت افرادی که وارد فاز شناخته‌ شده‌ی “مرگ بالینی” یا تجربه نزدیک به مرگ می‌شوند را نیز توضیح دهد. در واقع در چنین حالتی، میکروتوبول واقع در مغز حالت کوانتومی خود را از دست داده اما اطلاعات خود را حفظ می‌کنند. 🔶 به بیانی دیگر و آن‌طور که دانشمندان آن را توضیح می‌دهند: وقتی افراد می‌میرند، این مرگ تنها در قسمت جسم آنان انجام می‌گیرد. بدین ترتیب بازگشت روح به دنیا پس از مرگ تا حد بسیاری ملموس و قابل درک خواهد بود. 🔷 دکتر استورات هامروف در مصاحبه با Science Channel در مستند کرم‌چاله، توضیحات خود را اینگونه ارائه‌ داد: 🔶 اجازه دهید بگوییم قلب از تپش باز ایستاده و جریان خون در رگ‌ها متوقف می‌گردد. در این حالت میکروتوبول‌ها حالت کوانتومی خود را از دست می‌دهند، اما اطلاعات درون آنان همچنان باقی می‌مانند. 🔷 این اطلاعات قادر به نابودی نبوده و فقط در وسعتی بزرگ و در خارج از بدن او پراکنده خواهند شد. اگر فرد زنده بماند، این اطلاعات مجددا به میکروتوبول‌ها باز می‌گردند. در این حالت فرد از تجربه‌ی نزدیک به مرگ سخن خواهد گفت! 🔶 اما اگر این فرد بمیرد، غیرممکن است که این اطلاعات به کلی نابود شوند، در واقع این اطلاعات کوانتومی در خارج از بدن او تا مدتی نامحدود حضور خواهند داشت، این همان چیزی‌ست که ما آن را با عنوان روح می‌شناسیم. 🔷 بر اساس این مطالعه، واقعیت روح در بدن انسان، چیزی بیشتر از فعل و انفعالات نورون‌های مغزی است. حتی این احتمال وجود دارد که از ابتدایی‌ترین لحظات آغاز زمان (در پیدایش اولیه دنیا)، روح نیز موجودیت پیدا کرده باشد. ♦️ در جمع‌بندی مسائل مطرح شده در این نظریه،آیا بازگشت روح به دنیا پس از مرگ با چنین تعاریفی منطقی به می‌رسد ⁉️ به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2