eitaa logo
گنبد فیروزه
59 دنبال‌کننده
546 عکس
160 ویدیو
22 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ نشانه نفاق! 🔹 پیامبر اکرم صلى الله عليه و آله: مَن خالَفَت سَريرَتُهُ عَلانِيَتَهُ فهُو مُنافِقٌ كائنا مَن كانَ 🔸كسى كه باطنش با ظاهرش ناسازگار باشد، او منافق است، هر كه مى خواهد باشد. @shamime141 ☝️از پیام‌های وارده☝️ سلام به گروه و کانال‌های حسینی منتظر بپیوندید: 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام
🗣️سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه‌ای سرگشاده و به منظور پاسخ به شائبه‌های ایجاد شده در اذهان عمومی، مسوولان دادگستری استان را به مناظره در موضوع پرونده اراضی هفت سنگان قزوین دعوت کرد. 🔺سرخط مهم‌ترین وقایع و اخبار قزوین @qazvinnews_ir ☝️از پیام‌های وارده☝️ سلام به گروه و کانال‌های حسینی منتظر بپیوندید: 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام
علاالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۵۹) فراتر از تعارض منافع!! (بخش ۱۸): 👌 اگر روی نوشته‌های آبی‌رنگ؛ ضربه بزنید، منتقل می‌شوید. بعضاً می‌شنوم که؛ چرا در قضیه دفاع از ادعاهای یکطرفه سیدقاسم/سیدسعید خود را در مقابل خانواده سیدابراهیم قرار دادید؟! و بهتره که آن پیام‌ها را حذف بکنید و از آن‌ها فاصله بگیرید! ضمن تشکر از خیرخواهی این دوستان، باید عرض کنم که؛ تبدیل مسئله‌ تکاپوی آ.سیدسعید در مشکلی بنام کوچه سیدابراهیم/سیدقاسم به چماقی تکراری علیه بنده در تبلیغات فجازی امثال کاظم‌رنگی و ممدرنگی و همپالگی‌های نادان‌تر از آن‌ها (که عاری از ذره‌ای عقل و منطق و فهم و درایت هستند!) با کلیدواژه «معلوم‌الحال»! ایجاب می‌کرد (به عنوان اولین دلیل به من حق می‌داد) که بنده هم متقابلاً به این موضوع، حساسیت پیدا کنم و ببینم قضیه از چه قرار است؟! وگرنه چندان لزومی به حساسیت و دخالت بنده نبود. دومین دلیل بنده برای ورود به این مسئله، فضولی ناحق نانکلی اوقاف در آن بود و نامه‌‌پراکنی‌های غیرقانونی و نامشروعی که علیه سیدقاسم زده بود و حاوی این مفهوم که می‌تواند آن‌ها را علیه تک تک سادات و یکایک اهالی نیز بزند! قاعدتاً بنده که پرچمدار قلع و قمع دخالت غلط و بی‌جای نانکلی اوقاف در امور امامزاده بویژه علیه سادات شده‌ام، هرگز نمی‌توانم این چنگ‌اندازی‌های مکارانه را تحمل نمایم. فلذا ناچار شدم که در این پرونده هم ورود نمایم و اگر پای دخالت‌های شرارت‌آمیز اوقاف در میان نبود، بنده شاید رغبتی به دخالت و جانبداری نداشتم. سومین دلیل که برای بنده، تولید وجاهت برای ورود به این قضیه نمود، استناد ناحق و نامشروع به نامه‌ها و بخشنامه‌های ضد سادات و ضد اهالی از جانب نانکلی اوقاف در دادخواست و شکایت شاکیان علیه سیدقاسم بود. یعنی «شاکیان» (تعدادی از پسران مرحوم آ.سیدابراهیم!) و «حامیان» مرموز ایشان که نوچه‌های نانکلی و نفوذی در شورای خائن روستا بیش نیستند بویژه فردی که با وکیل شاکی و نیز یکی از معارضین سیدقاسم، قرابتی دارد، در این معرکه (اختلاف خانوادگی؟!) نقش‌آفرینی داشتند و دارند و جملگی با اتکاء به نانکلی اوقاف (آگاهانه یا ناآگاهانه) قصد اجرای نقشه شومی را داشتند و دارند که ظاهراً علیه سیدقاسم است ولیکن در واقع علیه کلیه اهالی بویژه سادات است! یعنی اگر چنین استنادی در دادگاهها صورت نمی‌گرفت، شاید من هم هرگز در این دعوای غیرعادی، خود را طرف قرار نمی‌دادم. بنابراین؛ تحریر و تبلیغ سلسله پیامهایی با عنوان «فراتر از تعارض منافع» متأثر از دلایلی بود که اهم آن‌ها موارد سه‌گانه مذکور هستند که ارسال این پیام‌ها بعد از بخش نهم آن (از پیام ۱۴۸ علاءالدین در افق آینده) دو روز متوقف شد! زیرا خانواده محترم آ.سیدقاسم، با ارسال این پیام‌ها در فضای مجازی شدیداً مخالفت کردند و بنده هم احترام گذاشته و از ارسال باقی پیام‌های خود، امساک کردم. تا اینکه پس از دو روز مذاکره، ایشان متقاعد شدند که بنده به کار خود ادامه بدهم. به همین علت هم بود که پیام مورخه ۱۴۰۲/۸/۸ بنده در تاریخ ۱۴۰۲/۸/۱۰ بارگذاری شد و ارسال الباقی پیام‌ها از سر گرفته شد. این خانواده، ضمن اظهار ناراحتی از پیام شماره ۱۴۲ (در کانال گنبد فیروزه) معتقد بودند که اولاً این قضیه، مسئله‌ای شخصی و خانوادگی است و لزومی ندارد همه اهالی از جزئیات آن آگاه شوند و ثانیاً جایگاه این مطالب و مدارک و مستندات فقط در دادگاه است و به اشتراک گذاشتن آن‌ها در فضای مجازی، ممکنست در دادگاه، به ضررشان تمام شود! ولیکن بنده هم متقابلاً اصرار داشتم که قضیه شما و این پرونده‌ها از حالت شخصی و خانوادگی و حتی فامیلی، خارج گشته است و با دخالت‌ورزی اوقاف و اشرار پلید روستا در آن، جنبه عمومی پیدا کرده است و بنده هم حق دارم به روش خودم، در این مسئله ورود نمایم. به هر حال بنده الباقی پیام‌های خود را به اشتراک گذاشتم ولو اینکه ایشان کماکان اکراه داشتند! بویژه آ.سعید که از همان پارسال هم مخالف طرح کلیه مسائل در فضای مجازی بود و گمان می‌کرد که اطلاع‌رسانی آن‌ها باعث می‌گردد مشت ما در دادگاهها باز باشد و به نتیجه مطلوب نرسیم و متهمین ما با آمادگی شرکت می‌کنند و پیروز می‌شوند! به همین علت، از ارائه هرگونه مدرک و حتی اطلاعات به بنده دریغ می‌ورزید! همچنانکه اخوی هم تدریجاً همین سیاست را پیشه خود کرد! ولیکن بنده قویاً معتقد به شفاف‌سازی بودم و هستم و اینکه اگر دعاوی ما آنقدر سست باشد که با اطلاع‌رسانی عمومی، باد هوا شوند، بگذار بشوند!! و حال آنکه با اتخاذ شیوه «دیپلماسی رسانه‌ای» نتایج بهتری عاید ما شد و مدارکی بسوی بنده از سوی کسانی سرازیر شد که قبلاً تصورش را هم نداشتم! و در دادگاهها هم تاکنون توفیق با ما بوده الحمدلله. ...ادامه دارد. ✍ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۱۹ آبان۱۴۰۲ ✅ کانال‌های در ایتا 🆔 @SayyedAlaaddin 💠 🆔 @GonbadeFirozeh 💠 🆔 @SMHM212 💠 🆔 @chelcheraaqHM
بسمه تعالی قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۶۰) فراتر از تعارض منافع!! (بخش ۱۹): نانکلی اوقاف، علم غیب نداشت، اما پفیوزهائی او را دخیل کردند!! ⁉️ اداره اوقاف از کجا فهمید که آ.سیدقاسم اقدام به تصرف این باریکه ۴متری نموده و آنرا بعنوان پارکینگ خود محصور ساخته است⁉️ قاعدتاً این مسئله از چند حال خارج نیست؛ (احتمالات ذی‌ربط و بی‌ربط): ۱) بچه‌های سیدابراهیم مخالف سیدقاسم برای محکومیت سیدقاسم متوسل به اداره اوقاف شده‌اند که قطعاً کار غلطی را مرتکب شده‌اند و باید از کرده غلط خود پشیمان شوند. ۲) بچه‌های سیدابراهیم مستقیماً سراغ اوقاف نرفته‌اند بلکه متوسل به امین جعلی نانکلی (ممدرنگی) شده‌اند و وی اوقاف را وارد دعوا نموده است، هر دو غلط کرده‌اند و باید پشیمان شوند. ۳) بچه‌های سیدابراهیم نه سراغ ممدرنگی رفته‌اند و نه سراغ ارباب وی نانکلی، بلکه متوسل به شورای روستا شده‌اند و شورای خائن، نانکلی اوقاف را وارد این معرکه کرده‌ است، باز هم همگی غلط کرده‌اند. ۴) بچه‌های سیدابراهیم نه سراغ اوقاف رفته‌اند و نه سراغ مزدوران نانکلی، بلکه آن‌ها خودسرانه از مسئله آگاه شده و دخالت ورزیده‌اند که باز هم غلطی رخ داده است و مرتکبین باید پشیمان شوند. یعنی اوقاف و کفتارهای وابسته بعلت فضولی غلط‌شان و بچه‌های سیدابراهیم بعلت اینکه انعطاف بخرج داده‌اند و به دخالت اوقاف و اراذل ذی‌ربط اعتراض نکرده‌اند و‌ بلکه با خوشحالی، بدان تن داده و همراهی کرده‌اند که حتماً باید نادم گردند. ۵) در کشانیدن نانکلی اوقاف به این پرونده، هیچکدام از افراد مذکور دخالتی نداشته‌اند ولیکن وکیل ایشان، مبادرت به این کار غلط کرده است! در اینصورت؛ مسئله از دو حال خارج نیست؛ وکیل، یا خودسرانه این کار را انجام داده که ایضاً باید گفت؛ غلط کرده که رفته سراغ اوقاف و دخالت نامشروع و غیرقانونی آنرا بسترسازی و تسهیل کرده است و لذا باید پشیمان گردد. یا اینکه به درخواست شاکیان و حامیان فضول آنها، مرتکب این امر غلط و خطرناک شده است، باز هم پاسخی جز این ندارد که؛ غلط کرده است. ۷) تدخیل اوقاف نانکلی در این پرونده، کار هیچکدام از موارد مذکور نبوده و بلکه از جانب افراد بی‌ربطی از قبیل؛ کاظم‌رنگی‌ها و صادق‌رنگی‌ها و میرزایی‌ها و امثالهم انجام گرفته است! این احتمال، بسیار بعید است و محض تکمیل احتمالات ذکر شد که اگر هم واقعیت داشته باشد، پاسخ همان است که غلط کرده‌اند. ۸) دخالت اوقاف در امور روستای امامزاده علاءالدین، تقاضای دهیاران روستا بوده است که حتی اگر بفرض محال از طرف آ.میرشجاع هم بوده باشد، درخواست غلطی بوده است و متقاضیان باید پشیمان شوند. در هر حالتی که تصور بکنیم، «وارد ساختن اوقاف به این پرونده»، مسئله بسیار بدتر از آنی است که سیدقاسم بدان متهم شده است! در حد به آتش کشیدن قیصریه بخاطر یک دستمال ناچیز! فلذا متخلفین باید شدیداً تنبیه شوند. (آیا مصادره یک پارکینگ کوچک روستایی، آنقدر مهمه که اوقاف نانکلی شیّاد و کفتارهای وابسته آن را وارد ماجرا کنید!؟! أُف بر شما که چقدر رذل و احمق هستید!) در عین‌حال، شاید مهم نیست که کدام پفیوز نانجیب و بی‌غیرتی از امامزاده، پای کثیف نانکلی اوقاف و امور شرّیه را به این پرونده باز کرده است، اما مهمتر اینست که کار کاملاً غلط و خائنانه‌ای بوده و خائن/خائنین (هر کسی/کسانی که بوده باشد/باشند) باید بگونه‌ای ادب شود/شوند که مایه عبرت دیگران گردد/گردند! فلذا شفاف‌سازی مسئله خطیری چون «فراتر از تعارض منافع»، غیرقابل اغماض و اجتناب‌ناپذیر است. و اما شرایط لازمه برای حذف پیام‌های معنون به «فراتر از تعارض منافع» (در کانال گنبدفیروزه) که مورد توصیه بعضی‌هاست؛ ۱) پس گرفتن هرچه زودتر کلیه مدارک معطوف به اوقاف از پرونده‌های قضایی معطوف به آ.سیدقاسم توسط وکیل پسران مرحوم آ.سیدابراهیم (لطفاً شکایات خود علیه سیدقاسم را بدون استمداد از نانکلی کذّاب و شرور و اراذل و کفتارهای وابسته، پیش ببرید اگر واقعاً در این قضیه، حقانیت و صداقت و عقلانیتی دارید!) ۲) الغاء و ابطال کلیه نامه‌ها و بخشنامه‌های گستاخانه اوقاف نانکلی بر علیه آ.سیدقاسم و بلکه سایر سادات. ۳) تعهد معلوم‌الحال‌هائی از قبیل؛ اعضای شورای خائن و همپالگی‌های احمق آن‌ها در عدم ارتکاب هرگونه بی‌احترامی در فضای مجازی خودشان نسبت به آ.سیدسعید و بی‌حرمتی در حق بنده که ظاهراً برایشان عادی شده است! در غیراینصورت، حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند بجز آنکه؛ بچرخید تا بچرخیم! ...ادامه دارد. ✍ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۱۹ آبان ۱۴۰۲ 👌 اگر روی نوشته‌های آبی‌رنگ متون پیام‌ها، ضربه بزنید، شما را به نشانی‌های مورد اشاره، منتقل می‌کنند. 🎲 🙏 گروه هم‌اندیشی روستای امامزاده سیدعلاءالدین 🎲 ✅ کانال‌های در پیام‌رسان ایتا: 🆔 @SayyedAlaaddin 💠 🆔 @GonbadeFirozeh 💠 🆔 @SMHM212 💠 🆔 @chelcheraaqHM
سلام 💐 خوش‌آمدید✌️ 👌 اگر روی نوشته‌های آبی‌رنگ متون پیام‌ها، ضربه بزنید، شما را به نشانی‌های مورد اشاره، منتقل می‌کند. ✅ کانال‌های در پیام‌رسان ایتا 💠 🆔 @SMHM212 💠 🙏 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام 🎲 🆔 @chelcheraaqHM 💠 ✍ سیدمحمدحسینی(منتظر) ✅ 🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
﷽ بی طرفی بزرگترین گناهه... لطفا جهت تسکین درد قلوب مؤمنين این آیه شریفه را بخوانید. { أَمَّنْ یجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَیکشِفُ السُّوءَ } [ @sarallah_zanjan ] [ @mahdirasuli_ir ] ☝️از پیام‌های وارده☝️ سلام به گروه و کانال‌های حسینی منتظر بپیوندید: 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام
قابل توجه اهالی امامزاده علاالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۶۱): فراتر از تعارض منافع!! (بخش ۲۰): تبدیل مسکونی خصوصی به معبر عمومی! این دو سند☝️☝️گویای آنست که قسمت پارکینگ آ.سیدقاسم، قبل از زلزله ۸۱، معبر نبوده و بلکه مسکونی بوده است. و گنجانیدن آن در «طرح هادی» کار غلطی بوده که نیازمند مجوزی از طرف صاحب زمین است و به بهانه آنکه، بعد از خاکبرداری آوارها، مدتی تبدیل به راه عمومی شده بوده، هیچ‌گونه حق ارتفاقی برای هیچکسی ایجاد نمی‌کند ولو اینکه عده‌ای از اهالی خوش بحالشان بشود (استقبال نمایند و تأیید کنند!) که این‌جا هم به شبکه مواصلاتی روستا افزوده شود! (ولو به حرام و غصب؟!!!) و اما ادعای آ.میرشجاع مبنی بر اینکه؛ جمله آخر نامه ایشان جعلی است! این تکذیب بمفهوم آنست که جمله آخر بعد از مهر «برابر با اصل»، به متن اضافه شده! البته جعلی بودن جمله آخر (بلامانع بودن رفع آن)، آنقدر مهم نیست که سرنوشت پرونده را تغییر بدهد. زیرا به هر حال، زمین مورد نزاع، قبلاً مسکونی بوده و هیچ شخص حقیقی یا حقوقی مجاز نبوده آنرا بعنوان «معبر عمومی» جا بزند مگر با مجوز صاحب آن. هر کسی (غیر از صاحب آن) که در «راه عمومی» جلوه دادن آن، کلمه‌ای نوشته یا حرفی گفته باشد، مرتکب غلط فضولی شده است و قابل مذمت و محاکمه و مجازات است. فرقی هم نمی‌کند که اخوی من باشد یا رنگرزهای روستا و یا اوقاف و بنیاد مسکن. همه باید عذرخواهی و جبران کنند. زیرا حذف آن از نقشه طرح هادی، نه تنها بلامانع است بلکه با عنایت به مسائل و حواشی پدید آمده بویژه دخالت غلط‌اندرغلط نانکلی و کفتارهای وابسته، واجب است! سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۱ آبان۱۴۰۲
قابل توجه اهالی امامزاده علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۶۲): فراتر از تعارض منافع!! (بخش ۲۱): در «فتنه‌ مصادره کوچه» (پارکینگ آ.سیدقاسم)، یکی از بیش‌فعالان میدانی قضیه و آتش‌بیاران معرکه، آ.سیدصادق موسوی (صادق‌رنگی) است! زیرا وی ذی‌نفع است و «پارکینگ اختصاصی سیدقاسم»، چنانچه با شانتاژهای گسترده‌ای که توسط خائنین روستا در سطح روستا تا آوج و حتی قزوین، برپا شده و ادامه دارد و (می‌توان تصور کرد که برخی از پسران ساده‌لوح مرحوم آ.سیدابراهیم هم متأسفانه آلت‌دست این شیاطین شرور شده‌اند!) تبدیل به «معبر عمومی» گردد، بیشترین «منفعت نامشروع» عاید نامبرده خواهد شد! و حال‌آنکه صاحب این قطعه زمین، در ابتدای امر عنایت داشته که پسرعموی خود را هم در این معبر ماشین‌رو شراکت دهد بشرطی که در خاکبرداری و آمایش آن، وی هم مشارکت نماید که بگفته سیدقاسم؛ نه ریالی هزینه کرد و نه حتی یک سنگریزه جابجا کرد و مطلقا دنبال مفت‌خوری بود! بنظر می‌رسد که یکی از علل اصلی محصورسازی بحق این معبر شخصی، توسط سیدقاسم، ممانعت از زیاده‌خواهی کسی بوده که هم‌پیاله کاظم‌رنگی و ممدرنگی و فریفته آنهاست. چنانکه وارد کردن بی‌ربط میرزایی‌ها به معرکه هم از فتنه‌گری‌های ممدرنگی است! بنابراین، «کوچه [عمومی] سیدابراهیم» نامیدن «پارکینگ خصوصی سیدقاسم» توسط سیدصادق و کشانیدن فرماندار و بخشدار و... به این نقطه (بدون حضور صاحب اصلی آن نقطه!) و نقش بارزی که جوعل‌لغ در این معرکه دارد، در این پیام‌رسانی ☝️ کاملاً گویای فتنه‌ای است که متأسفانه بنام پسران مرحوم آ.سیدابراهیم، تمام شده است! سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۱ آبان۱۴۰۲ 🆔 @GonbadeFirozeh
🔹پيامبر خدا صلى الله عليه و آله: اختَبِرُوا الناسَ بأخدانِهِم؛ فإنّما يُخادِنُ الرَّجُلُ مَن يُعجِبُهُ نَحوَهُ مردم را با دوستانشان بيازماييد؛ زيرا آدمى با كسى كه از رفتارش خوشش بيايد ، دوستى مى كند 📗ميزان الحكمه جلد۶، صفحه۱۹ @shamime141 ☝️از پیام‌های وارده☝️ سلام نوشته‌های آبی‌رنگ را لمس کنید (ضربه بزنید) تا شما را به نشانی مورد اشاره، سوق دهند. به گروه و کانال‌های حسینی منتظر بپیوندید: 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام
بسمه تعالی قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۶۳) فراتر از تعارض منافع!! (بخش ۲۲): کدام خائنین، نانکلی اوقاف را وارد فتنه پارکینگ سیدقاسم کردند؟!!! و کدام پفیوزها موافقت کردند؟!!! ⁉️ مسئله مهم دیگری که در قضیه «پارکینگ شخصی آ.سیدقاسم» (اهدائی پدرشان بعنوان «ضمیمه تکمیلی» زمینی که جهت «احداث خانه‌ای بدون معبر ماشین‌رو و پارکینگ» قبلاً به او بخشیده بوده) قابل تأمل است، علاوه بر خیانت «وارد کردن اوقاف نانکلی» به یک «دعوای کوچک خانوادگی» (به بهانه «تشویش اذهان عمومی» ناشی از «راه عمومی» جلوه دادن پارکینگ اختصاصی مذکور توسط «کفتارهای روستا و همپالگی‌های معلوم‌الحال» آن‌ها!) که بالتبع، مسئله «پیگیری صدور و پخش نامه‌ها و بخشنامه‌های غیرقانونی نانکلی اوقاف» را می‌طلبیده است، این مسئله نیز حائز توجه است که این نامه‌های صادره در سال ۱۴۰۰ چگونه به دست وکیل آ.سیدعلی موسوی رسیده است که علاوه بر «دادخواست حقوقی»، اقدام به «شکایت کیفری» نیز در سال ۱۴۰۲ نموده است! منظورم مکاتباتی بشرح ذیل است: 💠 الف) نامه ۱۳۹۹/۸/۱۷ به بنیاد مسکن آوج 💠 ب) نامه ۱۴۰۰/۷/۱۹ به شورا و دهیار روستا 💠 ج) نامه ۱۴۰۰/۱۲/۴ به دادسرای آوج 💠 در قسمت امضای نانکلی، تاریخ جدیدی را تعبیه کرده‌اند که قطعاً ربطی به نانکلی ندارد و صرفاً برای گمراه‌سازی دادگاه، جعل شده است که بنظرم ردگیری کارشناسی و فنی آن نهایتاً به ممدرنگرز منتهی خواهد شد که در دستکاری و جعل مدارک و گزارشات، هیچ إبائی ندارد! و نکات دیگری نیز در آن‌ها قابل توجه هستند ولیکن قبل از بیان آن‌ها لازمست، توضیحات خود را از مقدمه‌ای معطوف به اخوی شروع کنم: بعد از زلزله و بالتبع خرابی‌های ناشی از آن که قسمت‌های مسکونی مختلفی در روستا مورد خاکبرداری قرار می‌گیرد، بالطبع حدود خیلی از خانه‌های اهالی به هم می‌ریزد و وقتی که نقشه‌برداران «طرح هادی» وارد روستا می‌شوند، قسمت‌هایی از خانه‌های مسکونی اهالی را هم به غلط یا خطا، جزو «معابر روستا» تلقی می‌کنند که یکی از آن‌ها بخشی از زمین مرحوم سیدحسین موسوی (ثریاخالا) بوده است. در خطای خاص معطوف به پارکینگ آ.سیدقاسم، دهیار وقت (آ.میرشجاع) هم قاصر یا مقصر بوده است و بنده گمان می‌کردم که اخوی طی نامه‌ای به فرمانداری آوج، بدنبال جبران خطای خود بوده است ولیکن با تکذیبیه ایشان نسبت به جمله پایانی نامه خود، گمان مذکور مضمحل شده و ارزیابی آن بنحو دیگری رقم می‌خورد که تحلیل خواهم کرد. در هر حال بعد از خبط و خطای نقاشان طرح هادی و دهیار بی‌دقت وقت، نوبت آن بوده که با پیگیری‌های وارثین ثریاخالا و نیز شوراها و دهیاران بعدی روستا نسبت به «رفع خطا» و «اصلاح نقشه» اقدام قانونی شود. وارثین مذکور، اقدام رسمی را به شورا واگذار کرده و خودشان اقدام به احداث خانه می‌کنند و عملاً از حق خود دفاع می‌کنند ولیکن «طرح هادی» (بنیاد مسکن) آنرا اشغال معبر عمومی تلقی می‌کند و آن‌قسمت را در نقشه خود، «ستاره‌دار» نشان می‌کند که مفهوم آن؛ لزوم تخریب خانه میرزایی‌ها است! شورای خائن و دهیار غیربومی روستا بجای تلاش برای اصلاح نقشه طرح هادی و حذف قسمت بناحق تصرف شده توسط بنیاد مسکن، راه‌حل غلط و شرورانه‌ای را دنبال می‌کنند و در ادعای غلط خود، روی پارکینگ سیدقاسم انگشت می‌گذارند! آن‌هم بی‌اعتناء به «نامه دهیار سابق» و نیز «استشهادیه محلی»! هوچی‌گری و جنجال‌های جنگ‌روانی قضیه را هم صادق‌رنگی و کاظم‌ننگی و سایر همپالگی‌هایشان بر عهده می‌گیرند و متأسفانه پسران سیدابراهیم هم تن به فریب آن‌ها می‌دهند! انگیزه یکی از اعضای شورای خائن (که عنوان جعلی «امین اوقاف» را هم یدک می‌کشد) و پیشتاز این جنجال و هیاهوی بیهوده می‌شود؛ حمایت زن‌ذلیلانه از خانواده همسر خودش (میرزایی‌ها) بوده است! انگیزه نامشروع کاظم‌رنگی؛ بنظرم حمایت از صادق‌رنگی بوده و انگیزه صادق‌رنگی را هم که طی پیام قبلی توضیح دادم. جوعل‌لغ در این ماجرا تا آن‌جا پیش می‌رود که وکیل پسران آ.سیدابراهیم هم دخترخاله همسر وی در می‌آید! که اینک نامه‌ها و بخشنامه‌های نانکلی را (که احتمالاً ممدرنگی در اختیار او گذاشته) وارد دعاوی خود علیه سیدقاسم نموده است! بنابراین می‌توان تصور کرد که؛ احتمالاً و بلکه قاعدتاً «امین جعلی اوقاف نانکلی» (معروف به «ممدشورا» و «ممدرنگی» در نزد بنده و مشهور به «جوعل‌لغ» در نزد سایر اهالی!) در صفر تا صد این نامه‌ها و این غائله شرم‌آور، نقش‌آفرینی داشته است! اگر کسی اطلاعات دقیق‌تری دارد، لطفاً ارائه بدهد. ...ادامه دارد. ✍ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۱۹ آبان ۱۴۰۲ 👌 اگر روی نوشته‌های آبی‌رنگ متون پیام‌ها، ضربه بزنید، شما را به نشانی‌های مورد اشاره، منتقل می‌کنند. 🎲 🙏 گروه هم‌اندیشی روستای امامزاده سیدعلاءالدین 🎲 ✅ کانال‌های در پیام‌رسان ایتا: 🆔 @SayyedAlaaddin 💠 🆔 @GonbadeFirozeh 💠 🆔 @SMHM212 💠 🆔 @chelcheraaqHM
بسمه تعالی قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۶۴): فراتر از تعارض منافع!! (بخش ۲۳): «امامزاده» یعنی دارنده این شماره از اهالی روستای امامزاده علاءالدین است! «تارک» یعنی این فرد☝️گروه یا کانال روشنگری مرا یکی دو بار «ترک» کرده است! «#» یعنی این فرد☝️فضای مجازی متعلق به بنده در پیام‌رسان واتساپ را ترک کرده است! «##» یعنی این فرد☝️فضای مجازی متعلق به بنده در پیام‌رسان ایتا را هم ترک کرده است! ورود و خروج از شبکه پیام‌رسان بنده برای اهالی روستا، آزاد است و لذا هر کسی می‌تواند با استفاده از لینک‌های زیر هر پیام، مکرراً وارد و خارج شود و حتی آزادانه، هتاکی و فحاشی نماید!! حال این فرد☝️هم که نمی‌دانم کیست؟ و خودش هم خودش را معرفی نکرده است، ناگهان (علیرغم ترک‌های مکرر خود مجدداً وارد گروه هم‌اندیشی سیدعلاءالدین شده و) واکنش نشان داده است: ۱) وسط کشیدن طایفه میرزایی‌ها! ۲) حمایت از فردی خیلی مطرود! ۳) آتش‌بیار معرکه شدن بنده! ۴) مشکل داشتن بنده با ساخته/سازنده خانه‌ای در زمین مرحومه سیده‌ثریا! ضمن تشکر از «مشارکت خیلی بدبینانه» (و نسبتاً توهین‌آمیز!) این هم‌ولایتی در مباحثی که بنده دنبال می‌کنم، لازم است طی پیام مستقلی، پاسخ‌های مناسب و مفصل و مستند و محترمانه‌ای به حرفهای ایشان تقدیم اعضای محترم صفحات مجازی خود بنمایم. إن‌شآءالله ...ادامه دارد. سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۲ آبان ۱۴۰۲ 👌 نوشته‌های آبی‌رنگ را لمس کنید (ضربه بزنید) تا شما را به نشانی‌های مورد اشاره، سوق دهند. ✅ کانال‌های در پیام‌رسان ایتا 💠 🆔 @chelcheraaqHM 💠 🆔 @GonbadeFirozeh
قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۶۵): فراتر از تعارض منافع!! (بخش ۲۴): توضیحات تکمیلی پیرامون دو مدرک فوق؛ الف) در باره نامه اول: گفته شده که جمله «و رفع آن بلامانع می‌باشد» در انتهای نامه تحویلی آ.میرشجاع به بخشداری نبوده است و ظاهراً این ادعا کاملاً درست است ولیکن این سؤال را پدید می‌آورد که پس؛ این جمله از کیست؟! و چرا بر آن اضافه شده است؟! ۱) آیا سیدقاسم/سیدسعید، اقدام به افزودن این جمله کرده‌اند؟! چرا؟! ۲) دیکته تحمیلی بخشدار وقت (رمضانخانی؟) بر دهیار وقت روستا بوده است! چرا؟! تحلیل بنده؛ (با جمله یا بدون جمله): ۱) کارکرد این نامه (بدون جمله مذکور) این فایده را دارد که خواننده را صرفاً متوجه این نکته می‌کند که «کوچه زهرماری»! (بتعبیر بعضی مقامات آوج!) قبلاً مسکونی بوده است (همچنانکه در استشهادیه محلی هم بدان تصریح شده و دارای این مفهوم که؛ معبر نبوده است) بدون آنکه، کاشف از موضع دهیار باشد! (دهیار مایل به «اعلام موضع» نبوده است! چرا؟!) ۲) کارکرد این نامه (با جمله مذکور) علاوه بر اعلام مسکونی بودن «کوچه زهرماری»!، اعلام موضع نسبت به رفع و حذف آن از نقشه طرح هادی هم است. ب) در باره نامه دوم: نظر اولیه بنده در باره «هبه‌نامه» بودن مدرک دوم (بنفع آ.سیدقاسم)، اشتباه بود زیرا در ارزیابی ثانویه خود، بنظرم رسید که این مدرک، «معاوضه‌نامه» (بنفع آ.زین‌الدین) است تا سندی باشد برای مشروعیت تصاحب زمین ۳۰۰ متری مورد اشاره در آن. ...ادامه دارد. سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ✅ کانال‌های در پیام‌رسان ایتا: 💠 🆔 @chelcheraaqHM 💠 🆔 @GonbadeFirozeh
بسمه تعالی قابل توجه اهالی امامزاده علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۶۶): فراتر از تعارض منافع!! (بخش ۲۵): سند مثلثی (سه سند در یک سند)! در پیام قبلی، اشاره کردم که بنده در اولین ارزیابی خود از این سند، آنرا «هبه‌نامه»ای بنفع آ.سیدقاسم یافتم ولیکن در دومین ارزیابی خود آن‌را «معاوضه‌نامه»ای بنفع آ.زین‌الدین یافتم! فلذا ارزیابی اولیه خود را تخطئه کردم و نوشتم «اشتباه بود»! اما در سومین ارزیابی خود (که دنبال علت اشتباهم بودم) متوجه شدم که این سند، حاوی «هبه‌نامه»ای بنفع بانو زهرا داودی هم است! و نهایتاً به این نتیجه رسیدم که؛ این سند، دارای ترکیب خاصی است و هر سه کارکرد مذکور را یکجا در بر دارد! یعنی هم معاوضه‌نامه‌ است (تا مدرکی باشد برای توجیه مالکیت زمین معوضه ۳۰۰ متری آ.سیدابراهیم توسط آ.زین‌الدین) و هم هبه‌نامه‌‌ای دو گانه برای توجیه؛ الف) مالکیت آ.سیدقاسم بر بخشی از زمین معوضه ۱۲۰ متری آ.زین‌الدین ب) مالکیت صبیه آ.زین‌الدین بر الباقی زمین باقیمانده از خانه مخروبه مشارالیه. در واقع طرفین معامله و معاوضه (آقایان سیدابراهیم و زین‌الدین) با یک تیر ۳ نشان زده‌اند! این نکته را از عبارت «معاوضه شده» دریافتم و اشتباهی در کار نبوده. نشان به آن نشان که؛ ۱) اگر زمین ۳۰۰متری، معارضی پیدا کند، این سند بدرد آ.زین‌الدین می‌خورد. ۲) اگر زمین ۱۲۰متری، معارضی پیدا کند، همین سند بدرد آ.سیدقاسم می‌خورد. ۳) اگر برای الباقی زمین معوضه، معارضی پیدا شود، همین سند بدرد خانم داودی می‌خورد. جالبه! نه؟! ..ادامه دارد. سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۲ آبان۱۴۰۲ ✅ حم‌ در ایتا 🆔 @chelcheraaqHM 💠 🆔 @GonbadeFirozeh
سلام بر اعضای محترم کانال گنبد فیروزه لیست جدیدی از شماره تلفن‌های اهالی امامزاده علاءالدین بدستم رسید. ضمن عرض خیر مقدم و خوش‌آمدگویی به تازه‌واردین کانال، از کسانی که احیاناً از اهالی روستای امامزاده علاءالدین نیستند، استدعا می‌کنم، از این کانال، خارج شوند🙏 وگرنه حوصله‌تون ممکنه سر بره!😂🌹 در هرحال موفق باشید 😍✅
قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۶۷) فراتر از تعارض منافع!! (بخش ۲۶) میرزایی‌ها در پارکینگ آ.سیدقاسم! (۱) اخیراً خانم زهرا میرزایی در گروه مجازی شورای روستا، اقدام به بازنشر پیامی از سیدصادق کرده است! چرا؟! پیام سیدصادق دو عکس معطوف به پارکینگ سیدقاسم است که یکی دیدار فرماندار آوج از آن و دومی، تصویری از شکایت سیدعلی علیه برادرش. خانم میرزایی با ورود رسانه‌ای به دعوای سه‌جانبه؛ (سیدصادق، سیدعلی و سیدقاسم)، سعی در تبدیل این قضیه مثلثی به قضیه‌ای مربعی دارد! چرا؟! مضافاً که طبق گزارش ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ کارشناسی به شعبه اول دادگاه آوج در موضوع پ.ک.۰۱۰۱۰۲۱ (ابلاغیه ۱۴۰۲۲۲۱۰۰۰۰۰۵۰۰۳۵۴) دادخواست سیدعلی و سیدعبداله به طرفیت سیدقاسم (هر سه؛ موسوی فرزند سیدابراهیم)؛ هنگام مراجعه کارشناس اعزامی دادگاه، زهرا میرزایی به همراه دخترش و نیز آقایان؛ سیدصادق موسوی و صالح حسن‌آبادی و همچنین زبیده‌خانم (خواهر سیدصادق) در صحنه حاضر شده و راجع به کوچه سیدقاسم، اظهارنظر کرده‌اند! چرا؟! البته اظهارنظر جُرم نیست ولیکن تحرکات مذکور نشان از علاقمندی «طایفه میرزایی‌ها» به دخالت در قضیه «کوچه زهرماری» است! همچنانکه دخیل کردن «دخترخاله» بعنوان وکیل یک‌طرف دعوا در پرونده، جرم نیست! البته این‌گونه علاقمندی‌ها (آتش‌بیاری معرکه) هم جُرم نیست ولیکن آیا با ادعا و توصیه حسین‌میرزایی مبنی بر اینکه «خواهشن طایفه میرزایی هاراوسط نکشین»!!! [خواهشاً طایفه میرزایی‌ها را وسط نکشید] آیا منافات آشکاری ندارد؟! ...ادامه دارد. سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۳ آبان ۱۴۰۲ 💠 🆔 @chelcheraaqHM 💠 🆔 @GonbadeFirozeh
بسمه تعالی قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۶۸) فراتر از تعارض منافع!! (بخش ۲۷) میرزایی‌ها در پارکینگ آ.سیدقاسم! (۲) در پیام شماره ۱۶۴ گنبد فیروزه، وعده دادم که اتهامات اربعه آقای حسین میرزایی (مشهور به حسین‌دادا!) پسر مرحوم قربانعلی و برادر زهرا میرزایی و سازنده خانه او (همسایه آ.سیدقاسم) و نوه دختری سیده‌ثریاخالا را مورد بررسی قرار بدهم که عبارتند از: ۱) وسط کشیدن طایفه میرزایی‌ها! ۲) حمایت از فردی خیلی مطرود! ۳) آتش‌بیار معرکه شدن بنده! ۴) مشکل داشتن بنده با ساخته/سازنده خانه‌ای در زمین مرحومه سیده‌ثریا! در خصوص تهمت اول، طی پیام مستندی، روشن شد که خود میرزایی‌ها (همچون نانکلی اوقاف و کفتارهای وابسته او و برخی از اهالی بی‌ربط!) شدیداً علاقمندند که ضلع چهارم دعوای مثلثی (سه‌جانبه میان سیدصادق و سیدعلی و سیدقاسم) باشند و بنده اتفاقاً سعی می‌کنم که «طایفه میرزایی‌ها» را از این آتش، دور سازم نه آنکه به وسط بکشانم. و نوشته‌های اخیر بنده گواه این مطلب است: ۱) «بنده، عدم اعتنای بازماندگان آن مرحومان (میرزائی‌ها؟) به طرح هادی و اقدام به حصارکشی اولیه (نیم‌متری) و آنگاه احداث خانه را خطا و ناحق نمی‌دانم. و حتی تلاش آن‌ها برای زدودن هرگونه اثری که برای معارضین احتمالی، موجد حق ارتفاقی گردد را هم ناحق نمی‌دانم.» ۲) «وارثین مذکور [میرزایی‌ها]، اقدام رسمی [علیه طرح هادی] را به شورا واگذار کرده و خودشان اقدام به احداث خانه می‌کنند و عملاً از حق خود دفاع می‌کنند ولیکن «طرح هادی» (بنیاد مسکن) آنرا اشغال معبر عمومی تلقی می‌کند و آن‌قسمت را در نقشه خود، «ستاره‌دار» نشان می‌کند که مفهوم آن؛ لزوم تخریب خانه میرزایی‌ها است! شورای خائن و دهیار غیربومی روستا بجای تلاش برای اصلاح نقشه طرح هادی و حذف قسمت بناحق تصرف شده توسط بنیاد مسکن، راه‌حل غلط و شرورانه‌ای را دنبال می‌کنند و...» ۳) «... چنانکه وارد کردن بی‌ربط میرزایی‌ها به معرکه هم از فتنه‌گری‌های ممدرنگی است!» (در این عبارت؛ کلمه «و صادق‌رنگی» از قلم افتاده است) ۴) «... بلکه از جانب افراد بی‌ربطی از قبیل؛ کاظم‌رنگی‌ها و صادق‌رنگی‌ها و میرزایی‌ها و امثالهم انجام گرفته است! این احتمال، بسیار بعید است» بنابراین؛ بنده معتقدم (و چنانکه صریحاً نوشته‌ام)؛ طایفه میرزایی‌ها؛ الف) هیچ‌ ربطی به قضیه پارکینگ سیدقاسم ندارند و نباید داشته باشند و نباید پای‌شان در این معرکه باز بماند و خودشان هم باید تلاش کنند که از این «کوچه جهنمی»! فاصله بگیرند و پای خود را از این معرکه بیرون بکشند. ب) در دعوای بین طرح هادی با وارثین سیده‌ثریا، بنده جانب حق را به میرزایی‌ها داده‌ام و از آن‌ها حمایت کرده‌ام و حتی حاضرم بخاطر آن‌ها با بنیاد مسکن آوج بجنگم (بشرطی که با طناب‌های پوسیده ممدرنگی و کاظم‌رنگی و صادق‌رنگی و نانکلی‌ننگی و امثالهم به چاه نروند). زیرا تعبیه زمین مرحوم سیدحسین موسوی بعنوان «معبر عمومی در طرح هادی» را غلط می‌دانم ولو اینکه به خواست برادر من صورت گرفته باشد و آن ستاره قرمز در نقشه طرح هادی (بمفهوم لزوم تخریب خانه زهرا میرزایی) هرچه زودتر باید زدوده شود و هیچ شخص حقیقی یا حقوقی، حق ندارد خانه زهرا میرزایی را مورد تهدید یا تحدید قرار بدهد. خب! با توجه به این موضع شفاف و صریح بنده در حقانیت خانه‌سازی میرزایی‌ها و علیرغم حمایت آشکار و واضح از آن‌ها در مقابل طرح هادی بنیاد مسکن آوج، چرا باید آقای حسین میرزایی (با لحن عجیب و ناسپاسانه‌ای!) از من بپرسد: «خونه سیدثریاراهم من ساخته‌ام اگه مشکلی دارین بفرمایین»؟؟؟!!! آیا نوشته‌های بنده، کمترین نشانه‌ای از این مسئله دارند که من با ساخته/سازنده خانه ثریاخالا، مشکلی دارم؟؟؟ یا کمترین بویی از حمایت نسبت به طرح هادی دارند؟؟؟ یا اینکه بالعکس؛ بنده نه تنها هیچ مشکلی ندارم بلکه دارم مکرراً از این‌ها حمایت می‌کنم و به ساخته/سازنده، حق می‌دهم و آشکارا در برابر بنیاد مسکن، صف‌آرایی می‌کنم؟! صرف‌نظر از اینکه؛ شورای روستا طبق قوانین، حق داشته مانع ساخت‌وساز ایشان بشود و حتی در صدد تخریب خانه ایشان برآید (ولو اینکه از نظر بنده همگی غلط است!) و حق نداشته با انتقال این مشکل به پارکینگ سیدقاسم، صورت‌مسئله را تغییر بدهد، چرا ایشان دچار چنین سوءتفاهم مضحکی شده است که دوست و دشمن را از هم تشخیص نمی‌دهد و جای جلاد و شهید را عوض می‌کند؟! بنظرم؛ مشکل اصلی در «تأثیرات جادوئی» رنگرزهای مکار روستاست که پشتشان به نانکلی شیاد و ساده‌لوحی و بی‌خیالی اهالی، گرم است! تا اینجای مطلب، تهمت‌های اول و چهارم حسین‌دادا را مستنداً مورد بررسی قرار دادم و قضاوت نهایی را به خدای سریع‌الحساب و قاصم‌الجبارین و نیز عقلای اهالی می‌سپارم. و اما اتهامات دوم و سوم ایشان ..ادامه دارد. سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۳ آبان ۱۴۰۲ 🆔 @chelcheraaqHM 💠 🆔 @GonbadeFirozeh
بسمه تعالی قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۶۹) فراتر از تعارض منافع!! (بخش ۲۸) سیدصادق!! و ما ادریک ما سیدصادق!! (۰۱) در پیام شماره ۱۵۳ خود در کانال گنبد فیروزه، خطاب به فرزندان مرحوم آ.سیدابراهیم موسوی نوشتم؛ «شما پسرعمه‌های بنده هستید و تک‌تک شما را دوست دارم و مکلفم به خیرخواهی برای یکایک شما عزیزان»، همین احساس و گفته را نسبت به فرزندان مرحوم آ.سیدشفیع موسوی هم دارم. ولیکن در مرام بنده، وحدت بشرط عدالت است و عدالت بشرط وحدت! یعنی با وحدت بدون عدالت، هیچ میانه‌ای ندارم و با عدالت بدون وحدت هم ناسازگارم فلذا در مواجهه با آن‌ها شورشی و عاصی هستم و بی‌مهابا بر آن‌ها می‌تازم ولو با توسل به خشونت و ادبیاتی خشن! حق ملایمت و ملاطفت آنجاست که وحدت و عدالت، قرین همدیگر باشند. به اشتراک گذاشتن پیام‌هایی تحت عنوان «فراتر از تعارض منافع» در کانال گنبد فیروزه، بازخوردهای مختلفی در بین اهالی داشت که یکی از مفیدترین آن‌ها تماس‌های آ.سیدصادق (بیش از ۷۰دقیقه) در مورخه ۲۲ آبان بود! ایشان نکات خیلی مهم و بسیار ارزشمندی را بیان داشت که بنده نهایت تشکر و قدردانی از این اطلاع‌رسانی وی را دارم و قطعاً کمال استفاده از آن‌ها را در روشنگری قضایای هزارتوی این روستای کوچک به عمل خواهم آورد إن‌شآءالله. ضمناً ایشان فرمودند (با قید «فعلاً دوستانه»!) که بنده به علت توهینی که به او روا داشته‌ام (به کار بردن عبارت صادق‌رنگی در پیامهای اخیرم)، در کانال‌ها و گروه‌های خود از ایشان عذرخواهی کنم! ...ادامه دارد. ✍ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۳ آبان ۱۴۰۲ 💠 گروه هم‌اندیشی سادات میدان 🎲
«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ» 🔹دوست و دشمن واقعی🔹 💠قال‌الحسین(ع): «مَن اَحَبَّکَ نَهاکَ وَ مَن اَبغَضَکَ اَغراکَ»؛[1] امام حسین(ع) فرمود: هرکس تو را دوست بدارد، تو را(از بدی‌ها و زشتی‌ها و کارهای ناشایسته) نهی می کند و هرکس تو را دشمن بدارد، تو را( به سوی زشتی‌ها و پلیدی‌ها و کارهای ناپسند)تشویق می‌کند. 📚1- بحارالانوار، ج ۷۵، ص ۱۲۸ 🌏مجتمع اهل البیت علیهم السلام ☝️از پیام‌های وارده☝️ سلام به گروه و کانال‌های حسینی منتظر بپیوندید: 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
☫﷽☫ @SMHM212 ⁉️ از کی؟! از کی بگیرم؟! و خود را از کی بگیریم؟ (پاسخی به امثال ): غزّه و مسائل سه‌گانه و دوگانه آن 1⃣ الف) سه‌گانه (مثلث فلسطین): ⚠️ در قضیه قِصّه پر غُصّه غَزّه، با مثلثی مواجهیم که اضلاع آن عبارتند از: ۱) و جاری شبانه‌روزی در (باریکه غزه و بعضاً در کرانه باختری و تا حدودی هم در مرزهای لبنان) که از فردای عملیات محیرالعقول تاکنون لاینقطع ادامه دارد! و نزدیک چهل شبانه‌روز است که هر ۱۰ دقیقه یک کودک، سلاخی می‌شود و با هزاران تن بمب و موشک اهدائی ، طی جنایاتی سبعانه و وحشیانه و کم‌سابقه، ده‌ها هزار نفر از زنان و مردان فلسطینی به خاک و خون کشیده شده و صدها هزار نفر از خانواده‌ها آواره گشته‌اند! تلخ‌ترین واقعه غیرقابل انکاری که مقابل اتفاق می‌افتد و ادامه دارد! ۲) ضرورت مشاهده و معاینه و توجه عمیق و دقیق و مداوم و گسترده و لحظه بلحظه به ابعاد و اعماق و آثار ظلم و تحمیلی در این صفحه روزگار به سرکردگی بر و مظلوم در پهنه و توسعه إدراک و فهم و لزوم ایجاد و تشدید غیرت و همت نسبت به و آحاد بشر بویژه در جهت پی بردن به ضرورت اهمیتی و اولویتی نجات منطقه بویژه غزه از چنگال خون‌ریز و متمرکز در برای امحاء ملت فلسطین از طریق آشکار و بی‌محابا! ۳) اقامه انواع راهکارهای بازدارندگی درّندگان در سراسر جهان از تداوم سفّاکی و قصّابی غاصبان_قدس و حوالی مقدسه آن به پیشتازی مبارزان فلسطینی، لبنانی، یمنی، عراقی، ایرانی وو.. که هرچه زودتر باید بصورت روزافزون توسعه و تداوم یابد و «جنگ جنگ تا رفع کل فتنه»، تحقق یابد. 👌 حال هر شخص حقیقی یا حقوقی که خارج از این ، هرگونه گفتار و نوشتار و رفتاری که از خود بروز بدهد تا موجب مردمان این روزگار از این مثلث مقاومت و به تقویت آن شود، بدون تردید در جبهه تحرک دارد و باید سریعاً و قویاً منکوب شود. در مثلث مقاومت، قاعدتاً ما باید تکلیف خود را از و دریافت نمائیم نه از پلید و پلشت. یاوه‌گویی‌های گستاخانه امثال ظریف، خارج از «عرصه مثلث مقاومت» است و محکوم به هم‌آوایی با دشمنان که باید خفه‌خون بگیرند. ⁉️ آیا ما باید وظیفه و تکلیف خود را از بدبخت‌های ذلیل و بدنام‌هایی مثل ظریف (و در باطن؛ ذلیل، سخیف، شنیع و زمخت) بگیریم؟! ⁉️ از ( و ) و یا از و اشخاصی بی‌بنیاد یا بدبنیاد؟! از کی بگیریم؟! 💠 قرآن: «ءَ أَرْبَابٌ مُّتَفَرِّقُونَ خَيْرٌ أَمِ اللَهُ الْوَ'حِدُ الْقَهَّارُ؟!» (سوره یوسف/آیه ۳۹) یعنی؛ آیا خدایان متفرق (بی‌حقیقت مانند بتان و فراعنه و غیره) بهترند یا خدای یکتای قاهر و غالب؟ (این سؤال مهم در قرآن از زبان (ع) نقل می‌شود که گرفتار توطئه شده و به افکنده شد و مجدداً گرفتار شد و به زندان افکنده شد تا گردد! و اینک فلسطین، گرفتار بنی‌اسرائیل خبیث و هوس‌رانان منطقه و جهان گشته و پشت دیوارهای حائل به حبس و حصر کشیده شده و به تونل‌ها و چاه‌ها رانده شده است!) ✅ قرآن: «و مَا لَكُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِى سَبِيلِ اللَّهِ وَ الْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَ النِّسَآءِ وَ الْوِلْدَانِ الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَآ أَخْرِجْنَا مِنْ هَذِهِ الْقَرْيَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَ اجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنكَ وَلِيّاً وَ اجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنكَ نَصِيرا» (آیه ۷۵/سوره زنان) ًیعنی؛ شما را چه شده كه در راه خدا و (در راه نجات) مردان و زنان و كودكان مستضعف نمى‏جنگید؟! آنانكه مى‏گویند: پروردگارا! ما را از این شهرى كه اهلش ستمگرند، بیرون ببر و از طرف خود سرپرستى براى ما قرار ده و از سوى خودت، براى ما ياورى قرار بده. آری! طرح هر بحثی خارج از این «مثلث اسلامی و مستضعفین غزه»، خیانت در حق مسلمین و مستضعفین عالم است و هر کسی که مرتکب آن شود، بلاشک است. یعنی ناامید و هر کسی که در این ، دم از ناامیدی بزند، چیزی بجز قاذورات ابلیس نیست و باید رجم (رانده) گردد. ...ادامه دارد. ✍ حسینی(منتظر) دبیرکل حزب وحدت و عدالت ۲۳ آبان۱۴۰۲ 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام 💠 🆔 @chelcheraaqHM
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
☫﷽☫ @SMHM212 (ادامه مقاله «دین و سیاست خود را از کی بگیریم؟»): 🚩🇪🇭🚩🇮🇷🚩 🌐 بزرگترین معجزه عملیات اینست که دَفعَةً، را ناگهان به ⚠️ بحبوحه مثلثی افکند که اضلاع آن عبارتند از؛ 1⃣ تصویری واضح از جنون نسل‌کشی 2⃣ فهم ضرورت واکنش به این توحش 3⃣ واکنش میدانی آحاد بشری به جنایات 👌 حال؛ واقعیت اینست که ما (انسان‌های دنیای امروز) در وسط این مثلث هستیم و هر کسی از خود/از دیگران می‌پرسد که چه کنم/چه کنیم؟! 🔥 متقابلاً (علیرغم غافل‌گیری‌های اولیه و ثانویه و...!)، بدنبال تغییر و تحریف اضلاع این مثلث هستند. به همین علت هم سزامند است، نامیده شود و بجرأت باید گفت که «حفظ یا حذف این مثلث در سطح جهانی»؛ عظیمی در سطح نبردی بزرگتر و مهمتر از جنگ جاری در است! بارزترین جلوه و بی‌پایان خیر و شرّ، امروز در همین نبرد حفظ/حذف مثلث مقاومت در سطح جهانی است. ادعاهای کذب «خستگی ملت ایران از مسئله فلسطین» و «عدم ضرورت جنگیدن ایرانیان بجای مستضعفین» در یاوه‌گوئی‌های امثال را در چنین عرصه‌ای باید مورد ارزیابی قرار داد. وی در صدد حذف و تشویش مثلث مقاومت است نه حفظ و تدویم آن! آیه ۷۵ سوره زنان و دختران (نساء) در صدد حفظ و تدویم ضلع دوم مثلث مقاومت (فهم ضرورت واکنش به توحش وحوش) است و وِرّاجی‌های امثال نباید جایگزین این آیت قرآنی و روایت نبوی (یا للمسلمین) گردد. ...ادامه دارد. ✍ سیدمحمدحسینی(منتظر) دبیرکل حزب وحدت و عدالت ۲۴ آبان۱۴۰۲ 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام
. ♻️ در سازمان اوقاف چه خبر است؟ 🔰 حمید رسایی: تا همین چند ماه قبل، آقای خاموشی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در برابر انجام تحقیق و تفحص مقاومت می‌کرد و با لابی کردن و پای کار آوردن برخی جایگاه‌ها مانع آن شده بود که تحقیق و تفحص در دستور کار مجلس قرار بگیرد. علاوه بر آن، روند نظارت سازمان بازرسی را هم دچار همین مصلحت‌اندیشی‌ها شده بود. با این همه و پس از فشار افکار عمومی، دست‌های پشت پرده که مانع انجام تحقیق و تفحص می‌شدند، برداشته شد و تحقیق و تفحص رأی آورد. اما حالا خبر می‌رسد که اوقاف همچنان در حال مانع‌تراشی است و به کمیته نظارتی مجلس اجازه بررسی نمی‌دهد! چرا؟ رییس سازمان اوقاف، اجازه بررسی منابع داخلی تخت مدیریتش را نمی‌دهد و مقاومت می‌کند با این بهانه که منابع داخلی از شئون ولایت فقیه است و مجلس اختیار ندارد! در حالی که رهبر انقلاب پیش از این به صورت علنی اعلام کرده‌اند که حتی نهادهای زیر نظر مستقیم ایشان هم از نظارت و بررسی معاف نیستند. واقعا در سازمان اوقاف چه خبر است؟ آن را که حساب پاک است، از محاسبه چه باک است. 🔺برای دیدن تحلیل‌های حمید رسایی عضو کانال شوید🔻 eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1 ☝️از پیام‌های وارده☝️ سلام به گروه و کانال‌های حسینی منتظر بپیوندید: 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
☫﷽☫ @SMHM212 ادامه مقاله «دین و سیاست خود را از کی بگیریم؟» و 🚩🇪🇭🚩🇮🇷🚩 https://eitaa.com/SMHM212/451 3⃣ (بخش سوم): ✅ این پرچم معنی‌دار! 🌐 عملیات عجیب جوانان غزه بنام ، ناگهان پرچمی را بر فراز به اهتزاز در آورد که تاکنون هیچ پرچمی این‌همه با این سرعت، برافراشته و دست به دست نشده بود! همچنانکه پرچم رژیم جعلی اسرائیل، اینهمه لگدکوب نگشته بود! 🇪🇭 هر رنگ پرچم چهاررنگ فلسطین، می‌تواند دارای مفاهیم مرتبطی با وضعیت فعلی و اوضاع سابق و ای‌بسا آتی فلسطین و آن باشد و هر کدام نشانگر مسئله و مطلب مرتبطی است: ⚫️ رنگ سیاه؛ نماد سیاهی و پایان مبهم و توحش بی‌پایان و حامیان و نوکران جهانی آن 🟢 رنگ سبز؛ نماد رشد و بالندگی محلی و جهانی انسان‌ها در فهم به خبیث و سفّاکان خون‌آشام اسرائیل 🔴 رنگ قرمز؛ نشانگر خطرپذیری در امر واکنش میدانی و عملی به توحش بی‌پایان و جعلی تحت‌الحمایه کامل و لزوم حمایت کل از تهدید و تحدید مستمر آن ⚪️ رنگ سفید؛ نماد صلح‌طلبی متعالی دائمی و پایدار در پرتو «وحدت و عدالت» محلی و جهانی و جهت‌دهنده میزان واکنش عملی به توحش صهیونیزم و نوع فهم ضرورت آن و از دل این مفاهیم واقعی است که ، در سطح جهانی، شکل گرفته است و ما در مرکز آن قرار داریم و همه انسان‌ها باید بسوی مرکز آن سوق داده شوند. ...ادامه دارد. ✍ سیدمحمدحسینی(منتظر) دبیرکل حزب وحدت و عدالت ۲۵ آبان ۱۴۰۲ 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
☫﷽☫ @SMHM212 ادامه مقاله «دین و سیاست خود را از کی بگیریم؟» و بخش‌های بعدی آن👇👇 🚩🇪🇭🚩🇮🇷🚩 https://eitaa.com/SMHM212/451 💠 https://eitaa.com/SMHM212/455 بخش 4⃣ ✅ هیچ بخشی از این پرچم نباید رنگ ببازد! قال رسول‌الله(ص): «مَنْ اَصْبَحَ لا يَهْتَمُّ بِاُمورِ الْمُسْلِمينَ فَلَيْسَ مِنْهُمْ وَ مَنْ سَمِعَ رَجُلاً يُنادى يا لَلْمُسْلِمينَ فَلَمْ يُجِبْهُ فَلَيْسَ بِمُسْلِمٍ» (كافى/ج۲/ص۱۶۴) پیامبر اعظم(ص) فرمودند: «هر كس روزگار بگذراند و به امور مسلمانان همّت نورزد، از آنان نيست و هر كس فرياد كمك خواهى كسى (نه فقط مسلمان!) را بشنود و به كمكش نشتابد، مسلمان نيست.» جایگاه این سخن خطیر نبوی و نیز آیه ۷۵ سوره مبارکه نساء (دختران و زنان) قرآن در بخش سبز پرچم معنی‌دار فلسطین، قرار دارد و قاعدتاً دشمنان و ، محتویات سبزینه پرچم را اگر نتوانند حذف نمایند قطعاً تحریف خواهند کرد و لاطائلات و خزعبلات و دروغ‌های خود را در آن تعبیه خواهند کرد. وقتی کسی مثل د.ظریف که می‌گوید: «راه‌حل (مسأله فلسطین) همانطور که قانون اساسی ما گفته، این است که ایران از مستضعفین دفاع کند، اما قرار نیست، ما به جای مستضعفین بجنگیم! معتقدم، مردم از پرداخت هزینه خسته شده‌اند! نیازی هم نیست ما هزینه بپردازیم»!!! در واقع در صدد تخریب و تحریف بخش سبز این قضیه است و اگر گفته وی مأموریتی از جانب نظام (احتمالاً نفوذی‌های انجمن حجتیه) نباشد، کاملاً در راستای اهداف شوم دشمنان است. ...ادامه دارد. ✍ سیدمحمدحسینی(منتظر) دبیرکل حزب وحدت و عدالت ۲۶ آبان ۱۴۰۲ 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
☫﷽☫ @SMHM212 آیا نگرانی‌های مکرر امام راحلمان خطا بود؟! بازنشر پیامی از یکی از سرشناسان در مسئله در ، بازخوردهای مختلفی در پی داشت، از جمله یکی از دوستان فعال و خوبم در که پرسیدند: خود شما این تحلیل را قبول دارید؟👇 https://eitaa.com/chelcheraaqHM/4192 جوابیه‌ای خصوصی نوشتم که بنظرم، انتشار عمومی آن هم شاید مفید باشد: 👌 سلام علیکم کمی تا حدودی، بله! البته اشکالاتی بر آن وارد است. مثلاً: ۱) آمار انجمن حجتیه در سال ۱۳۵۸ حدود ۳۰۰ هزار نفر بود (که با نوشتن عناوین و القاب بدستور در برگه‌های رأی اولین جمهوری اسلامی ایران، تعداد آن‌ها در کل کشور مشخص شد) نه ۳۰ هزار نفر مضافاً که ۳۰۰/۰۰۰ نفر آمار رأی‌دهندگان انجمن بود و شاید با احتساب آنهایی که به هر علتی شرکت نکردند، تعداد آن‌ها بالغ بر ۵۰۰/۰۰۰ نفر و بلکه یک میلیون نفر هم بود. مگر آنکه گمان کنیم آن ۳۰/۰۰۰ نفری را که انجمن می‌خواست بصورت و با پذیرش امام وارد نظام نماید، آمار جمعیتی آن تلقی کنیم! البته آمار انجمن بعد از عتاب‌های حضرت امام قدری داشت ولیکن بنظرم آن (بعلت مماشاتی که بعد از با آن‌ها بعمل آمد!) بیشتر بود. ۲) و ، هر دو بعد از آمریکا (موسوم به کودتای ۲۸ مرداد!) همزمان در تأسیس شدند که مؤسسین آن هر دو روحانی و از طلاب یک استاد بودند که دومی بعدها تغییر اسم داد به ! ولیکن نسبت دادن آن به و (که پیرو تفکرات تحول‌گرای بود) و اینکه وی «کارگزار انگلیس در مصر» بوده را بنده متوجه نشدم! در حالی‌که انجمن حجتیه، بود و اخوان‌المسلمین که بسرعت قریب باتفاق کشورهای عربی و اهل سنت را در بر گرفت (حداقل تا زمان حسن‌البناء)، داشت و بعد از او دو دسته شدند که مظهر دو دستگی آن در ، همین دو گروهی هستند که در و شاهدیم. گروه در فلسطین به اخوان‌المسلمین اولیه و نهضت و وفادار ماند اما گروه (یاسر در لغت یعنی قمارباز!) در فلسطین به انحراف و با متمایل شد که عصاره آن، امروز بهایی است. ۳) هماهنگی حجتیه با هم نباید بگونه‌ای مطرح شود که نقش در تشکیل و توسعه کمی و کیفی آن کمرنگ دیده شود. ۴) حجتیه توسط شیخ هم بنظرم حرف مخدوشی است. زیرا که این ، هیچگاه خود را «منحل» نکرد بلکه ظاهراً خود را «تعطیل» اعلام نمود و حال آنکه یک لحظه هم از فعالیتهای زیرزمینی خود دست نکشید. بنابراین نه انحلالی در کار بود و نه تعطیلی. ۵) نگرانی‌های خمینی‌ره و او از بابت «خطر نفوذ انجمن حجتیه» در ارکان و کاملاً بحق بود ولیکن نفوذ آن‌ها در جایگاه‌های حساس نظام، مانع از طراحی و اجرای هرگونه طرح گردید که هنوز هم این ادامه دارد و این وابسته به در قریب باتفاق مناصب نظام رسوب کرده است! و در دولت‌های و حتی آ.رئیسی تشدید هم شده است تا آن‌جا که هیچکدام از ، عاری از این موریانه‌ای نیست! البته این انگلیس در زمان شهیدان و ، تا حدودی شناسایی و تصفیه شدند ولیکن بعد از شهادت آن‌ها (توسط انگلیس) هیچ اقدام مؤثری علیه نفوذ انجمن در نظام بعمل نیامد! فلذا بسیاری از پلیدی‌ها و پلشتی‌های قابل ملاحظه در نظام (بویژه دولت و و بدتر و هوشمندانه‌تر از همه در !) ریشه در همین نفوذ دارد. علت اصلی مماشات در قضیه و بدحجابی، یکی از نمونه‌های بارز حاکمیت تفکر منحط آنهاست که معتقدند تا ، افزایش چشمگیری پیدا نکند، امام زمان(عج) رخ نخواهد داد! و اصولاً هر جا که ببینید نظام، آب در هاون می‌کوبد، شک نکنید که پای انجمن حجتیه در میان است. کسانی هم که گمان (یا تبلیغ!) می‌کنند که انجمن حجتیه، یک تعطیل‌شده است نه فعال سیاسی در لوای گروهک‌های دیگری از قبیل؛ و دانشگاه امام صادق(ع) و جمعیت آبادگران ووو...، چگونه می‌توانند نگرانی‌های مکرر و جمهوری اسلامی ایران بابت «خطر نفوذ یک گروهک مثلاً مذهبی در نظام سیاسی» را نادیده‌انگاری نمایند؟! آیا آنهمه دلواپسی امام راحلمان، خبط و خطا و بیهوده بود؟! معاذ الله. بقیه موارد گفته شده، بنظرم قرین واقعیت است متأسفانه! سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۶ آبان ۱۴۰۲ 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام